Goed opgelet.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:16 schreef Stability het volgende:
dat was ook goed te zien tijdens de live,vorige keer, of de keer daarvoor...toen zat haar vriendin naast haar moeder
Een glitch is een bugje, oftewel een foutjequote:
ja voor dr tieten en lippen, (kop vind ik echt niet mooi, maar het figuurtje wel hoor ) ook al zou ze geen neptieten hebben denk ikquote:Op donderdag 28 april 2011 15:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Klopt maar ze heeft er ook duur voor betaald
Oo daar weet ik niks van, ik ben geen stemmer. Ik geloof niet in de eerlijkheid van net5quote:Op donderdag 28 april 2011 15:17 schreef DjinN het volgende:
[..]
Een glitch is een bugje, oftewel een foutjeEr was er toch een waardoor je vaker kon stemmen? Cookies verwijderen ofzo ?
Denk dat ze ook wel liposuctie heeft gedaan hoor. Zo'n typeje lijkt t me wel. Elk vetrolletje gelijk weg laten zuigen. Ma heeft wel connectiesquote:Op donderdag 28 april 2011 15:18 schreef Stability het volgende:
[..]
ja voor dr tieten en lippen, (kop vind ik echt niet mooi, maar het figuurtje wel hoor ) ook al zou ze geen neptieten hebben denk ik
Het gaat er niet om of sharon lelijk is.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:20 schreef DjinN het volgende:
Ik vind Sharon dus helemaal niet lelijkHeb een hekel aan gratenpakhuizen of vrouwen die bij elk grammetje wat ze aankomen meteen beginnen te jammeren
![]()
Sharon ziet er imho dus prima uit
Als er iemand Zen is, is het Karim wel en niet Djoon met haar Zen-tuintje.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Eén of ander mens op de sst chat, poetst nu net als jo haar lippen dagelijks met een tandenborstel, dan heb je geen botox nodig om ze voller te laten worden, het werkt echt..![]()
Hier hetzelfde, plus dat haar BMI waarschijnlijk niet gezond is om mee rond te lopen.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:22 schreef missmistreated het volgende:
lelijk is ze zeker niet.....maar voor mij veel te gezet....heb liever laura figuurtjes ...hehe
Ik denk toch dat hij het moeilijk heeft.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als er iemand Zen is, is het Karim wel en niet Djoon met haar Zen-tuintje.
Ook, maar hij pakt gewoon zijn momentje om te relativeren, denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:24 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk toch dat hij het moeilijk heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |