Uiteraard, waarom zouden wij anders zo'n liberaal vrijgevochten atheistisch volkje zijn?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:26 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat in het verlengde van elkaar. Iemands politieke voorkeur kan bijvoorbeeld ook voortvloeien uit iemands cultuur.
Wat was dat voor een sexueel grapjequote:Op woensdag 27 april 2011 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
Mijn leraar zei laatst eens dat Nederland weer opnieuw gaat verzuilen, maar dan een horizontale verzuiling.
Ik bash die mensen niet, ik uit kritiek op de partij en haar standpunten. Jij bent niet vies van kritiek op bijvoorbeeld de PvdA. Sluit jij daarom 2 miljoen mensen uit?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is ook een van de weinige dingen waar die idioot gelijk in heeft.
Die stemmers zijn idioten, maar het constant bashen op die mensen hoeft ook niet.
Kon dat maar.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik bash die mensen niet, ik uit kritiek op de partij en haar standpunten. Jij bent niet vies van kritiek op bijvoorbeeld de PvdA. Sluit jij daarom 2 miljoen mensen uit?
quote:
Hahaquote:
Ik haat je niet, op geen enkele manier, maar wat ik bedoelde is dat het veel minder fair is om een groep uit te sluiten op basis van cultuur of levensovertuiging dan op grond van politieke voorkeur.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:28 schreef Voorschrift het volgende:
Oh en remlof, je mag me haten om wat je zelf wilt, interesseert me geen moer.
Maar mijn opvoeding en achtergrond hebben zeker te maken met m'n politieke keuze, daar doelde ik op.
Ha, spuit 11quote:
Och, ik sluit grefo's graag buiten hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik haat je niet, op geen enkele manier, maar wat ik bedoelde is dat het veel minder fair is om een groep uit te sluiten op basis van cultuur of levensovertuiging dan op grond van politieke voorkeur.
Bedankt voor dit veelzeggende antwoord. Denk voortaan effe drie keer na voordat je gaat schermen met argumenten van Wilders.quote:
Nee serieus, mijn geschiedenis zei dat omdat ik eens flink zat door te vragenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat was dat voor een sexueel grapje?
Volgens mij vallen cultuur en politieke voorkeur beiden onder levensovertuiging.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik haat je niet, op geen enkele manier, maar wat ik bedoelde is dat het veel minder fair is om een groep uit te sluiten op basis van cultuur of levensovertuiging dan op grond van politieke voorkeur.
Ik sluit Wilders ook vaak genoeg buiten, ik had het over demoniseren.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bedankt voor dit veelzeggende antwoord. Denk voortaan effe drie keer na voordat je gaat schermen met argumenten van Wilders.
Oh dat las ik net hoorquote:
Met grefo's bedoel je dan ook extremisten, neem ik aan. Maar de PVV sluit eenieder uit die afkomstig is uit een moslimland.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, ik sluit grefo's graag buiten hoor.
More so than muslims.
Het geeft een inzicht in je cognitieve vaardigheden.quote:
Wat voor idee heb jij bij buiten sluiten?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik sluit Wilders ook vaak genoeg buiten, ik had het over demoniseren.
Ik hoef ook niet tientallen keren op de Dam te staan roepen a la Von der Dunk dat we met z'n allen stemmen op fascisten.Alles met mate zeg, damn.
Alleen kan je je politieke voorkeur wijzigen wanneer je dat maar wilt.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:31 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Volgens mij vallen cultuur en politieke voorkeur beiden onder levensovertuiging.
Ja, dat is toch ook belachelijk?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Met grefo's bedoel je dan ook extremisten, neem ik aan. Maar de PVV sluit eenieder uit die afkomstig is uit een moslimland.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het geeft een inzicht in je cognitieve vaardigheden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon links laten liggen in dagelijkse omgang.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat voor idee heb jij bij buiten sluiten?
En van je geloof afstappen is erg moeilijk binnen de Islam ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen kan je je politieke voorkeur wijzigen wanneer je dat maar wilt.
Je religie ook. In de meeste gevallen ben je dan gelijk van je zonden af.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen kan je je politieke voorkeur wijzigen wanneer je dat maar wilt.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef betyar het volgende:
[..]Zeg jij maar niks, of ga je nog steeds alle rechtsvormen afschaffenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Nee, maar wel dat we de overeenkomsten met de NSB niet onder het tapijt moeten vegen.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, dat is toch ook belachelijk?
Maar moet je daarom staan blèren op een plein dat het Nazi's zijn?
Je las dat VS zich verheugt op de bruiloft van William en Kate?quote:
Haha, die heb je nog steeds niet door........quote:Op woensdag 27 april 2011 23:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeg jij maar niks, of ga je alle rechtsvormen afschaffen
Oh god, daar gaan we weerquote:Op woensdag 27 april 2011 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat we de overeenkomsten met de NSB niet onder het tapijt moeten vegen.
Vrijheid van meningsuiting, daar was die nieuwe Mussert toch juist zo voor?
Hij is nu al honderd keer op de TV geweest, elke bloody media site heeft z'n betoog online gezet, hoe wat onder het tapijt vegen? Mens, hij is gewoon geweigerd voor een lezing, meer niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat we de overeenkomsten met de NSB niet onder het tapijt moeten vegen.
Vrijheid van meningsuiting, daar was die nieuwe Mussert toch juist zo voor?
Je laat je nu toch wel van je domste kant zijn. Iemand die meent tot de elite te behoren, hoort beter te weten.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, dat is toch ook belachelijk?
Maar moet je daarom staan blèren op een plein dat het Nazi's zijn?
Je mist het punt op echt een paar duizend kilometerquote:Op woensdag 27 april 2011 23:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is nu al honderd keer op de TV geweest, elke bloody media site heeft z'n betoog online gezet, hoe wat onder het tapijt vegen? Mens, hij is gewoon geweigerd voor een lezing, meer niet.
Zo speciaal is dat niet, ik zal ook wel geweigerd worden als spreker op het SP congres.
Ik denk dat jij niemands intellect hoeft te bekritiserenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Haha, die heb je nog steeds niet door........
Ik als onderdeel van "de elite" zie juist de benodigdheid voor nuance.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je laat je nu toch wel van je domste kant zijn. Iemand die meent tot de elite te behoren, hoort beter te weten.
wanneer heeft von der Dunk gezegd "we stemmen allemaal op fascisten"quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik sluit Wilders ook vaak genoeg buiten, ik had het over demoniseren.
Ik hoef ook niet tientallen keren op de Dam te staan roepen a la Von der Dunk dat we met z'n allen stemmen op fascisten.Alles met mate zeg, damn.
Daar zorg je zelf wel voor. Je zou ook eens niet happen op die onzin.quote:
Waarom niet??quote:Op woensdag 27 april 2011 23:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niemands intellect hoeft te bekritiseren
Hij schreeuwde net nog op de TV dat de PVV NSB trekjes heeft.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
wanneer heeft von der Dunk gezegd "we stemmen allemaal op fascisten"
volgens mij zuig je dat uit je duim....
en dat heet demonisering
De elite is zich ook bewust van de noodzaak van een open discussie waarbij controverse niet wordt geschuwd.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik als onderdeel van "de elite" zie juist de benodigdheid voor nuance.
Dus ik weet het beter inderdaad.
je mening over deze lezingkwestie is echt niet genuanceerd hoor...quote:Op woensdag 27 april 2011 23:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik als onderdeel van "de elite" zie juist de benodigdheid voor nuance.
Dus ik weet het beter inderdaad.
Ik heb die lezing van Von der Dunk niet in het nieuws gebracht hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daar zorg je zelf wel voor. Je zou ook eens niet happen op die onzin.
Omdat je geen grapjes moet maken over dingen die je zelf niet hebt.quote:
Daarom heeft die mafkees ook een podium.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De elite is zich ook bewust van de noodzaak van een open discussie waarbij controverse niet wordt geschuwd.
Nope. Maar je grijpt het maar wat graag aan.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb die lezing van Von der Dunk niet in het nieuws gebracht hoor.
Het gaat juist niet om de kiezers maar om de beweging. Zoals Von der Dunk zei: "van de NSB kon je tenminste nog lid worden"quote:Op woensdag 27 april 2011 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
@ Remlof, het is echt onkies om kiezers weg te zetten als NSB'ers. Dat zijn mensen die de PvdA en CDA van zich ontvreemd hebben. Je kunt je beter bezighouden waarom dit gekomen is ipv alleen maar te bashen.
Hij is ook gewoon een randdebiel, en z'n mening is stupide.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
je mening over deze lezingkwestie is echt niet genuanceerd hoor...
doe eens wat aan zelfkritiek..
en waarom is von der Dunk een antisemiet ?
Toegegeven, die was dan wel weer leukquote:Op woensdag 27 april 2011 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat juist niet om de kiezers maar om de beweging. Zoals Von der Dunk zei: "van de NSB kon je tenminste nog lid worden"
Gelukkig heb ik jouw hersenen niet, daar heb je gelijk in. Ik maak er dan ook geen grapje van.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat je geen grapjes moet maken over dingen die je zelf niet hebt.
Dus, streeft de PVV naar hetzelfde doel als de NSB dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat juist niet om de kiezers maar om de beweging. Zoals Von der Dunk zei: "van de NSB kon je tenminste nog lid worden"
Dan kunnen we die vergelijking met de NSB meteen wegstrepen.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Gokje: was het bij de Vara?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon een randdebiel, en z'n mening is stupide.
Maar ik stel nergens voor het te verbannen uit de publiciteit, enkel dat het genegeerd moet worden door de verstandigen.
Als jij dat denkt en dat gelukkig maakt dan heb ik daar niets aan toe te voegen.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik jouw hersenen niet, daar heb je gelijk in. Ik maak er dan ook geen grapje van.
Volgens mij Nieuwsuur, weet niet waar dat onder valt.quote:
Oh, ik schrok alquote:Op woensdag 27 april 2011 23:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens mij Nieuwsuur, weet niet waar dat onder valt.
Op de VARA is Cohen nu.
Ja idioterie moet gepropageerd worden.quote:
Wat mij gelukkig maakt staat mijlenver van jou vandaan.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als jij dat denkt en dat gelukkig maakt dan heb ik daar niets aan toe te voegen.
Gelukkig wel, mensen zoals jij zijn nogal snel gelukkig.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat mij gelukkig maakt staat mijlenver van jou vandaan.
Mensen zoals mij? Verklaar nader.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelukkig wel, mensen zoals jij zijn nogal snel gelukkig.
Ja, in de zin van eigen volk eerst en de schuld van alles wat er mis is neerleggen bij een ethnische minderheid zeker.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus, streeft de PVV naar hetzelfde doel als de NSB dan?
quote graag..quote:Op woensdag 27 april 2011 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij schreeuwde net nog op de TV dat de PVV NSB trekjes heeft.
En NSB'ers stonden natuurlijk massaal madeliefjes te plukken in het Vondelpark en waren totaal niet te associëren met de Nazi's of fascisten nee.
Zelfreflectie.quote:
Wie had het ook alweer over een tsunami van Polen?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, in de zin van eigen volk eerst en de schuld van alles wat er mis is neerleggen bij een ethnische minderheid zeker.
Poeh hey. Dan ben jij flink aan het strepen als dat voor jou een criterium is. Dat doen er nog wel meer.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, in de zin van eigen volk eerst en de schuld van alles wat er mis is neerleggen bij een ethnische minderheid zeker.
Volgens mij doen ze dat niet zo constant en demagogisch zoals van der dunk dat doet met PVV-stemmers. Maar waarom vraag jij je niet eens af waarom de PVV zo makkelijk schieten heeft?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Gaap, ik heb geen zin aan je goedpratingen, sorry.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
quote graag..
en dan nog zei hij dus niet : 'we stemmen allemaal op fascisten'
overdrijf niet zo
tussen de stellingen "PVV=NSB "en "PVV heeft enge trekjes die we sinds de oorlog oa door de NSB verafschuwen" ... zit een heel spectrum .. en die nuances die vat je niet
prima dat je nuance belangrijk vind...maar in deze kwestie laat je dat principe wel vallen
Omdat er zeker na 9/11 een heleboel bange mensen zijn, die (excusez) waarschijnlijk te dom zijn om alles in een breder perspectief te zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat niet zo constant en demagogisch zoals van der dunk dat doet met PVV-stemmers. Maar waarom vraag jij je niet eens af waarom de PVV zo makkelijk schieten heeft?
wat heeft von der Dunk dan ooit gezegd over PVV-stemmers >?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat niet zo constant en demagogisch zoals van der dunk dat doet met PVV-stemmers.
Zo verwijt de andere kant jouw blindheid en geknuffel.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat er zeker na 9/11 een heleboel bange mensen zijn, die (excusez) waarschijnlijk te dom zijn om alles in een breder perspectief te zien.
Volgens mij kun je dat niet willen.quote:
Ja, belangrijk criterium, zo'n lidmaatschap. Zo zou de kredietcrisis voorkomen zijn als iedereen bij Rabobank gebankierd had.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat juist niet om de kiezers maar om de beweging. Zoals Von der Dunk
zei: "van de NSB kon je tenminste nog lid worden"
Ik ben niet blind, extremisme moet aangepakt worden, overal, in het religieuze en in het politieke spectrum.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo verwijt de andere kant jouw blindheid en geknuffel.
En een punt hebben ze.
Van de Rabobank kun je niet lid worden. In dat opzicht zijn ze net als de PVV.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:49 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja, belangrijk criterium, zo'n lidmaatschap. Zo zou de kredietcrisis voorkomen zijn als iedereen bij Rabobank gebankierd had.
Jij denkt dat dat alleen maar door 9/11 komt? Er zijn ook genoeg vooraanstaande figuren die zo hun kanttekening plaatsen bij de Islam.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat er zeker na 9/11 een heleboel bange mensen zijn, die (excusez) waarschijnlijk te dom zijn om alles in een breder perspectief te zien.
O, het kan wel. Dan zijn ze meer zoals de NSB.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:50 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Van de Rabobank kun je niet lid worden. In dat opzicht zijn ze net als de PVV.
En de Rabobank geldautomaten zijn niet bruikbaar op zondag in de veluwse kerkdorpenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:50 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Laat dat maar aan anderen over om te beoordelen.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben niet blind, extremisme moet aangepakt worden, overal, in het religieuze en in het politieke spectrum.
Klopt, je moet er wat slimmer voor zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat niet willen.
Lees de rest van mijn post ook eens. Ik denk dat ik minder blind ben dan diegenen die alleen extremisme dat hen niet welgevallig is willen aanpakken.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Laat dat maar aan anderen over om te beoordelen.
Bij zelfreflectie zie je altijd het beste van jezelf.
Wel.Zelfs ik ben er lid van.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:50 schreef Opperbest het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Klopt, je moet er wat slimmer voor zijn.
Mooi toch.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hier de domste van het stel was. Maar je hebt m'n avond weer goed gemaakt
Makkelijk scoren met zon ruim en breed begrip. Beetje roepen dat extremisme aangepakt moet worden kan iedereen. Zelfs de extremist zelf.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees de rest van mijn post ook eens. Ik denk dat ik minder blind ben dan diegenen die alleen extremisme dat hen niet welgevallig is willen aanpakken.
Ja, maar als die het doet is het hypocriet.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Makkelijk scoren met zon ruim en breed begrip. Beetje roepen dat extremisme aangepakt moet worden kan iedereen. Zelfs de extremist zelf.
fout ..quote:Op woensdag 27 april 2011 23:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon een randdebiel, en z'n mening is stupide.
Maar ik stel nergens voor het te verbannen uit de publiciteit, enkel dat het genegeerd moet worden door de verstandigen.
Ik denk dat de PVV de lijnen wil aangeven tot hoever zij kunnen gaan en tot hoever wij ons willen aanpassen, ergo, die grens is ruimschoots gepasseerd.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar als die het doet is het hypocriet.
Bovendien scheert de PVV alle moslims over één kam ipv alleen te fulmineren tegen de extremisten ervan.
Oja, jij bent ook nog mod he ?quote:
En daarom moeten we maar apartheid invoeren? Nee, dank jequote:Op woensdag 27 april 2011 23:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat de PVV de lijnen wil aangeven tot hoever zij kunnen gaan en tot hoever wij ons willen aanpassen, ergo, die grens is ruimschoots gepasseerd.
En ik hoor niet bij "wij" hoor, dat is hooguit 20% van de Nederlanders. Ergo, een minderheid.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat de PVV de lijnen wil aangeven tot hoever zij kunnen gaan en tot hoever wij ons willen aanpassen, ergo, die grens is ruimschoots gepasseerd.
Maakt geen drol uit. Want jij kunt hem bestempelen als extremist, een ander ziet hem als visionair.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar als die het doet is het hypocriet.
Dat doe jij ook met PVV stemmers. Je bent geen haar beter. Je staat enkel aan de andere kant van de kade. En omdat de media overwegend links is, en dus jouw uitspraken vernuftig ondersteund en dat beeld van morele superioriteit de huiskamers binnen spuugt, voel jij je gesterkt in het beeld "dat het goed, het juiste is". Maar mij zegt het niks. Ik zie beide kades en merk dat het niks meer zijn dan kinderen die elkaars knikkers af proberen te pakken, al dan niet verpakt in decadente woordjes.quote:Bovendien scheert de PVV alle moslims over één kam ipv alleen te fulmineren tegen de extremisten ervan.
Nee, zij moeten accepteren dat werkgevers hoofddoekjes liever niet willen, halalbankieren hier niet thuis hoort, bulderende minaretten niet in Nederland horen, de burka niet in het Nederlandse straatbeeld thuishoort. En je zorgt voor jezelf, je doet mee, geen greep uit de staatsruif en je hebt een prachtig leven hier.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
En daarom moeten we maar apartheid invoeren? Nee, dank je
Over wie heb je het? Maar over hooguit 20% van de Nederlanders hè?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, zij moeten accepteren dat werkgevers hoofddoekjes liever niet willen, halalbankieren hier niet thuis hoort, bulderende minaretten niet in Nederland horen, de burka niet in het Nederlandse straatbeeld thuishoort. En je zorgt voor jezelf, je doet mee, geen greep uit de staatsruif en je hebt een prachtig leven hier.
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, zij moeten accepteren dat werkgevers hoofddoekjes liever niet willen, halalbankieren hier niet thuis hoort, bulderende minaretten niet in Nederland horen, de burka niet in het Nederlandse straatbeeld thuishoort. En je zorgt voor jezelf, je doet mee, geen greep uit de staatsruif en je hebt een prachtig leven hier.
Moslims die verontwaardigd zijn over de opkomst van de PVV.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Over wie heb je het? Maar over hooguit 20% van de Nederlanders hè?
Nee, mensen die zich storen aan moslims, dat is een vrij kleine minderheid.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moslims die verontwaardigd zijn over de opkomst van de PVV.
De hond weerspreekt dat.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, mensen die zich storen aan moslims, dat is een vrij kleine minderheid.
De Rabobank is een coöp! Maar goed, ik kan geen zonnebrilletje boven mijn reacties plaatsen. Waar het op neerkomt: een partij zonder leden is niet per definitie ondemocratischer of populistischer dan een partij met leden, dat weet jij ook wel. En Thomas van der Dunk is een volkskomiek zoals Youp van het Hek dat is.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
En de Rabobank geldautomaten zijn niet bruikbaar op zondag in de veluwse
kerkdorpen
Lol. Blijf jezelf dat vooral wijs maken.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, mensen die zich storen aan moslims, dat is een vrij kleine minderheid.
In nieuwrechtse kringen staat Thomas von der Dunk bekend als antisemiet idd, omdat hij kritisch is op bepaalde aspekten van de Israëlische politiek tav de Palestijnen. Ook dit is bijna een meme geworden die een eigen leven leidt, kritiek op Israël=antisemiet.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
fout ..
jij hebt helemaal geen zin in inhoudelijke diskussie
de lezing heb je niet gelezen... maar je bent wel erg boos..
je scheldt de man uit voor mongool, randdebiel, mafkees, stupide, idioterie en demoniseert hem tot antisemiet ..
ps.... kom je dan van de week nog met een quote waaruit blijkt dat von der Dunk een antisemiet is.... ?
Toch is dat wel de praktijk hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Blijf jezelf dat vooral wijs maken.
Ja klopt. Auto's kunnen eigenlijk ook vliegen in de praktijk.quote:
Nee, serieus het aantal mensen die nooit buiten hun dorp zijn gekomen neemt stevig af en het aantal mensen dat op school of op het werk op een gewone manier met moslims te maken gehad heeft of nog steeds heeft neemt toe. En dan blijkt het grootste deel echt geen enge terrorist te zijn...quote:Op donderdag 28 april 2011 00:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja klopt. Auto's kunnen eigenlijk ook vliegen in de praktijk.
Kom op man
Storen aan moslims betekent ook direct dat het terroristen zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee, serieus het aantal mensen die nooit buiten hun dorp zijn gekomen neemt stevig af en het aantal mensen dat op school of op het werk op een gewone manier met moslims te maken gehad heeft of nog steeds heeft neemt toe. En dan blijkt het grootste deel echt geen enge terrorist te zijn...
Sahar moet inderdaad uitgezet worden, niet omdat ze bruin is maar omdat ze jurisprudentie schept voor de volgende 100000 sahars.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:11 schreef du_ke het volgende:
Maar dit past je ideologisch niet, dat snap ik ook wel. dan ga je nogal snel de realiteit ontkennen, je verwacht of hoopt ook nog steeds dat die Sahar wordt uitgezet?
Toch gaat dit met de politieke realiteit niet gebeuren. En 100.000quote:Op donderdag 28 april 2011 00:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sahar moet inderdaad uitgezet worden, niet omdat ze bruin is maar omdat ze jurisprudentie schept voor de volgende 100000 sahars.
Tja storen aan doen we ook aan lelijke mensen of mensen die stinken. Dat is een criterium dat niet te meten is.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Storen aan moslims betekent ook direct dat het terroristen zijn.![]()
Blijf bij de discussie of laat het links liggen. Dit is niks du_ke.
Hoor hem. "Storen aan" vergelijken met terroristen. Het is werkelijk van de zotte dat jij het woord realiteit in de mond durft te nemen.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:11 schreef du_ke het volgende:
Maar dit past je ideologisch niet, dat snap ik ook wel. dan ga je nogal snel de realiteit ontkennen, je verwacht of hoopt ook nog steeds dat die Sahar wordt uitgezet?
Ga je die ook wegzetten als terroristen? Dan is de cirkel rond namelijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja storen aan doen we ook aan lelijke mensen of mensen die stinken. Dat is een criterium dat niet te meten is.
Ik had aanhalingstekens kunnen gebruiken maar ik schatte je hoog genoeg in om dat over te slaan, helaasquote:Op donderdag 28 april 2011 00:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoor hem. "Storen aan" vergelijken met terroristen. Het is werkelijk van de zotte dat jij het woord realiteit in de mond durft te nemen.![]()
Bekijk het maar met je mug/olifant techniek.
quote:Straks wind je je nog zo op dat je gaat dreigen met een ban. Het zal de eerste keer niet zijn.
De tokkie-expressquote:Op donderdag 28 april 2011 00:16 schreef phpmystyle het volgende:
En ik baal ervan dat we onze hele cavalerie hebben verkocht want anders had ik persoonlijk een tank gepakt en al die minaretten weggeblazen.
Achteraf de schade beperken heet dit. Van mij mag je.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik had aanhalingstekens kunnen gebruiken maar ik schatte je hoog genoeg in om dat over te slaan, helaas
Duh.quote:!!! Waar en tegen wie dan toch
?
Je zou er wellicht goed aan doen wat minder te drinkenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ga je die ook wegzetten als terroristen? Dan is de cirkel rond namelijk.
God, je zegt zomaar iets treffends.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:18 schreef phpmystyle het volgende:
Het economische communisme is overwonnen..
nu het culturele communisme nog..
Over 'meme' Dat was het al voor onze geboorte ... Een voorbeeld van superpolitiekecorrectheid.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In nieuwrechtse kringen staat Thomas von der Dunk bekend als antisemiet idd, omdat hij kritisch is op bepaalde aspekten van de Israëlische politiek tav de Palestijnen. Ook dit is bijna een meme geworden die een eigen leven leidt, kritiek op Israël=antisemiet.
Iedere uitgesproken linkse columnist is een mogelijk zondebok voor extreemrechts en radicaalrechts.. en zeker als hun vreemdelingenhaat in verband wordt gebracht met de meest klassieke vreemdelingenhaat in Europa ...de haat tegen die joodse cultuurvreemde..quote:Ons aller lucida die voor het Vrije Volk "publiceert" heb ik in het verleden er ook al enkele malen op kunnen betrappen dat hij Von der Dunk aldus betitelt, meen ik. Blijkbaar weet Von der Dunk toch steeds weer een gevoelige snaar te raken bij dergelijke types.
Goh, je weet je stupide beschuldigingen niet hard te makenquote:
Mja. Je gevatheid is een kleun. Sorry.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je zou er wellicht goed aan doen wat minder te drinken
Dat doe ik toch de hele dag doorquote:Op donderdag 28 april 2011 00:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
God, je zegt zomaar iets treffends.
Je gaat nu af als een gieter. Het is nog geen week geleden dat je mij met een ban dreigde. In SC nog wel, waar direct anderen over je idioterie vielen omdat je te opzichtig dotcomm. de hand boven haar hoofd probeerde te houden.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Goh, je weet je stupide beschuldigingen niet hard te maken!
Als dat zo was zou ik het ook de hele dag zeggen.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat doe ik toch de hele dag door
Wanneer ben jij voor het laatst buiten je dorp gekomen?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als dat zo was zou ik het ook de hele dag zeggen.
Het alsmaar goedpraten van fouten die onze medelanders maken, het niet meer mogen attaqueren van hysterische trekken die een etnische minderheid vertoond.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
wat is dat ?
is er ook een cultureel fascisme dan ?
Het Remloferlebnis.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
God, je zegt zomaar iets treffends.
Vanmiddag nog. Ik moest zowaar achter de ijskar aanrennen. Stond zomaar plots buiten "ons" gebied. Was even schrikken.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst buiten je dorp gekomen?
Omdat je die neukt?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:25 schreef Nautilus. het volgende:
Ik verafschuw Thomas von der Dunk en dat heeft niets met antisemit...Herstel: ik verafschuw columnisten. Ik lees alleen de columns van Renske de Greef.
Oorspronkelijk was de meme dat de Jood de bezoedelaar was van de Christelijke beschaving, na de oorlog is die meme pas omgedraaid natuurlijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Over 'meme' Dat was het al voor onze geboorte ... Een voorbeeld van superpolitiekecorrectheid.
Leon de Winter wordt ook in zekere kringen wel eens gestigmatiseerd tot jodenhater..
[..]
Ja, idd. Op zich is het wel weer grappig om de logica te achterhalen achter dit soort reacties natuurlijk.quote:Iedere uitgesproken linkse columnist is een mogelijk zondebok voor extreemrechts en radicaalrechts.. en zeker als hun vreemdelingenhaat in verband wordt gebracht met de meest klassieke vreemdelingenhaat in Europa ...de haat tegen die joodse cultuurvreemde..
Diep in hun hart erkennen ze wel die verwantschap... maar vooral wegstouwen door te gaan schreeuwen en vingerwijzen naar een zondebok.. het liefst die .. die deze zenuw weet te raken.
Dat kan ik me voorstellen. Maar laat de problemen van de steden alsjeblieft door de stedelingen oplossen en bemoei je er niet meequote:Op donderdag 28 april 2011 00:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vanmiddag nog. Ik moest zowaar achter de ijskar aanrennen. Stond zomaar plots buiten "ons" gebied. Was even schrikken.
Stedelingen snappen er niks van. Zijn net kikkers die je langzaam kookt.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Maar laat de problemen van de steden alsjeblieft door de stedelingen oplossen en bemoei je er niet mee
Wil je e.e.a. klaarleggen alsjeblieft?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was de meme dat de Jood de bezoedelaar was van de Christelijke beschaving, na de oorlog is die meme pas omgedraaid natuurlijk.
Leon de Winter was idd voor Theo van Gogh de grote antisemiet, maar nu is Leon de Winter op zijn beurt weer omgedraaid en scheldt iedereen uit voor antisemiet.
Er ligt wel allemaal logica aan ten grondslag, echter fenomenologisch is het een benden natuurlijk...
[..]
Ja, idd. Op zich is het wel weer grappig om de logica te achterhalen achter dit soort reacties natuurlijk.
PS overigens zit er iets fundamentalistisch protestants in dat uitsluiten van mensen.
waarom noem je dat communisme ?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het alsmaar goedpraten van fouten die onze medelanders maken, het niet meer mogen attaqueren van hysterische trekken die een etnische minderheid vertoond.
Yep.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:29 schreef Staal het volgende:
[..]
Wil je e.e.a. klaarleggen alsjeblieft?
Bedankt.quote:
Ik hoop het voor je. De meeste liggen al in bed. En ondergetekende gaat dat ook zo doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:48 schreef Friek_ het volgende:
Deze nacht lullen we gewoon nog een topic vol.
Erg concreet word je nog nietquote:Op donderdag 28 april 2011 00:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je gaat nu af als een gieter. Het is nog geen week geleden dat je mij met een ban dreigde. In SC nog wel, waar direct anderen over je idioterie vielen omdat je te opzichtig dotcomm. de hand boven haar hoofd probeerde te houden.
Nee du_ke. Je hebt het idee van jezelf heel erg gevat te zijn. Soms wellicht, vaak helaas niet.
Arme ziel, hoelaat moet je in de college banken zitten?quote:
Niets mis mee!quote:Op donderdag 28 april 2011 09:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
kak zeg. Er moet weer gewerkt worden.
Wat voor werk doe jij eigenlijk?quote:
Worden uw adviezen nog op waarde geschat?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
kak zeg. Er moet weer gewerkt worden.
Ik adviseer me een slag in de rondte en ze betalen mijn werkgever er goed voor.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Worden uw adviezen nog op waarde geschat?
Maakt u EU parlementsleden daarmee blij?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:49 schreef Reya het volgende:
Het bevalt; ik werk hier voor een stichting die zich tot doel stelt, onderzoeksrapporten op te leveren.
quote:Op donderdag 28 april 2011 08:48 schreef Lambiekje het volgende:
Barry Soetoro is gewoon een nepamerikaan.
Is er al een Von der Dunk topic?quote:Op donderdag 28 april 2011 08:46 schreef du_ke het volgende:
maar misschien moeten we met z'n allen wat meer buiten de SC gan posten, de afgelopen week zijn de enige topics die volgekomen zijn de SC's 1862 - 1891 en een topic over de meet
Echt te absurd voor woorden wat die Amerikanen soms vinden om iemand te beschadigen. Kansloze bedoening.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
Deze wilde ik jullie niet onthouden:
[..]
En natuurlijk staat die vette klapmongool van een Alex Jones weer vooraan om te verklaren dat er sprake is van een groot complot. Die vent raakt zo verstrikt in zn eigen complotdenken dat hij niet meer weet wat voor of achter is.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Echt te absurd voor woorden wat die Amerikanen soms vinden om iemand te beschadigen. Kansloze bedoening.
Niet met opzet.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Maakt u EU parlementsleden daarmee blij?
Nou ja, het ziet er zo inderdaad nogal nep uit.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik voorspel een pleidooi tot koolstofdatering.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar wat ik heb begrepen draait Trump ook als een malle beer in de rondte (mbt zijn standpunten). Plots is de man anti-abortus bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:04 schreef eriksd het volgende:
Gebrek aan daadwerkelijke argumenten hé. Toont de zwakheid van Trump c.s. aan.
Echt heel nep.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:06 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Nou ja, het ziet er zo inderdaad nogal nep uit.
Ik eis het recht op te baggeren.quote:
Hij was altijd al pro-life.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar wat ik heb begrepen draait Trump ook als een malle beer in de rondte (mbt zijn standpunten). Plots is de man anti-abortus bijvoorbeeld.
Anti-life.quote:
Ik heb begrepen dat hij voorheen pro-choice was.quote:
Even kijken of ik het gestelde in die video kan reproduceren.quote:
Loop je inmiddels co-schappen?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:20 schreef Nautilus. het volgende:
Vroeger maakte ik Mutant en Reya belachelijk. Nu vervullen ze sleutelposities in de maatschappij.
Het heeft iid verschillende layers er nog inzitten.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:19 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Even kijken of ik het gestelde in die video kan reproduceren.
?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:25 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Het heeft iid verschillende layers er nog inzitten.
Dat in het .pfd'je van Obama zijn birth certificate de tekst los staat van de achtergrond. En van sommige andere delen van de tekst.quote:
quote:
Nou nou, hij is een goede man.quote:
Maar ja, dat kan ook bijvoorbeeld automatisch gebeurt zijn bij het omzetten van het bestand of wat dan ook, afhankelijk van de software. Achter iedere layer is het ook gewoon wit. Dus het bewijst alleen dat er layers in dat bestand zitten.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:27 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Dat in het .pfd'je van Obama zijn birth certificate de tekst los staat van de achtergrond. En van sommige andere delen van de tekst.
Dit lijkt me geen onlogische conclusie.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:38 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Maar ja, dat kan ook bijvoorbeeld automatisch gebeurt zijn bij het omzetten van het bestand of wat dan ook, afhankelijk van de software. Achter iedere layer is het ook gewoon wit. Dus het bewijst alleen dat er layers in dat bestand zitten.
Vertel.quote:
Jij vindt dat wel wel wat; al die reli-standpunten?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Nou nou, hij is een goede man.
Over die verjuridisering van het asieldebat.quote:
Nee ik heb er niks mee, dus ook geen afkeur.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij vindt dat wel wel wat; al die reli-standpunten?
Het is ook een juridisch vraagstuk, de rest van de moraliteiten en randvoorwaarden worden er met de haren bijgesleept om Sahar maar zielig uit de hoek te laten komen.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Over die verjuridisering van het asieldebat.
Daarna ging hij helemaal de mist in met Rutte overigens
Vertel.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is ook een juridisch vraagstuk, de rest van de moraliteiten en randvoorwaarden worden er met de haren bijgesleept om Sahar maar zielig uit de hoek te laten komen.
Puur juridisch was dat debat binnen 5 seconden klaar.
Wat is dit nou voor een onzin? Afghanistan is een ander land dan Nederland, ze zijn daar nogal conservatief en gelovig, wie ben jij om te zeggen dat hun opvattingen idioot zijn. Beetje zo'' n redeneringquote:Op donderdag 28 april 2011 10:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee ik heb er niks mee, dus ook geen afkeur.
Amerika is een ander land dan Nederland, ze zijn daar nogal wat conservatiever en geloviger, wie ben ik om te zeggen dat ze dan abortus MOETEN doen? Boeit mij dat wat, ik richt me wel op zaken die wat belangrijker zijn dan de foetus van een of andere Amerikaan.
quote:
Dat zijn geen vredelievende yanks.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een onzin? Afghanistan is een ander land dan Nederland, ze zijn daar nogal conservatief en gelovig, wie ben jij om te zeggen dat hun opvattingen idioot zijn. Beetje zo'' n redenering
Uitgeprocedeerd is uitgeprocedeerd, regeln sind regeln, befehl ist befehl, raus mit ihnen.quote:
Oh dat klopt zeker. Maar dat laat onverlet dat je volledig voorbij gaat aan het probleem van te goed geintegreerde mensen die je uit dreigt te zetten. Je kan wel roepen regels zijn regels, prima, maar dan komt dit probleem wel terug in de procedure. Dus beter alvast maar een politiek debat daarover voeren voordat de grote chaos komt dan zoals gewoonlijk weer achter de feiten aanlopen.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uitgeprocedeerd is uitgeprocedeerd, regeln sind regeln, befehl ist befehl, raus mit ihnen.
Het eis?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:55 schreef EchtGaaf het volgende:
De PVV is helemaal door het eis gezakt met de kwestie Sahar.
VVD lacht zich kapot.
Oftewel; je lult uit je nek. Ik ga toch niet roepen dat ik conservatieve homohaters uit de binnenlanden van de VS wel waardeer, enkel omdat zij nou eenmaal in een ander land wonen. Wat is dat voor een lulkoek-redenering?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zijn geen vredelievende yanks.
"Te goed geïntegreerde mensen" bestaan niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh dat klopt zeker. Maar dat laat onverlet dat je volledig voorbij gaat aan het probleem van te goed geintegreerde mensen die je uit dreigt te zetten. Je kan wel roepen regels zijn regels, prima, maar dan komt dit probleem wel terug in de procedure. Dus beter alvast maar een politiek debat daarover voeren voordat de grote chaos komt dan zoals gewoonlijk weer achter de feiten aanlopen.
Pic van iemand die door het eis zakt?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:55 schreef EchtGaaf het volgende:
De PVV is helemaal door het eis gezakt met de kwestie Sahar.
Keine Ahnung mein Freund.quote:
Ja want de Bible-belt in Nederland is ook de norm inderdaad.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oftewel; je lult uit je nek. Ik ga toch niet roepen dat ik conservatieve homohaters uit de binnenlanden van de VS wel waardeer, enkel omdat zij nou eenmaal in een ander land wonen. Wat is dat voor een lulkoek-redenering?
Het verabsoluteren van waarden en uitgangspunten is nooit goed natuurlijk, dus in die zin wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Te goed geïntegreerde mensen" bestaan niet.
Als het gaat om uitzetting wat mij betreft wel. Dat is het moment waarop ze van waarde worden voor de NL samenleving. Alle mensen die hier komen voor een beroep op de sociale voorzieningen vallen hier niet onder.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Te goed geïntegreerde mensen" bestaan niet.
Jij vindt reli-standpunten onbelangrijk omdat de VS een ander land is dan Nederland. Dat is toch je reinste bullshit?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja want de Bible-belt in Nederland is ook de norm inderdaad.
quote:
Ik had gisterenmiddag een telefoongesprek met mijn oma. Ze vroeg: "Hoe lang moet je nog?" en toen antwoordde ik iets flauws over cipiers en de Bijlmerbajes. Vroeger vroeg ze: "Hoe bevalt de studie in stad X" of "Neem je niet te veel hooi op je vork nu je ook in stad Y studeert".quote:
Nee, ik zeg gewoon dat 't me geen reet kan schelen wat hun van abortus vinden of niet, echt niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij vindt reli-standpunten onbelangrijk omdat de VS een ander land is dan Nederland. Dat is toch je reinste bullshit?
high-five!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:57 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Pic van iemand die door het eis zakt?
Als je personen kunt goedkeuren omdat zij goed geïntegreerd zijn, dan ligt in het verlengde daarvan dat je personen ook kunt afkeuren wanneer zij slecht geïntegreerd zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh dat klopt zeker. Maar dat laat onverlet dat je volledig voorbij gaat aan het probleem van te goed geintegreerde mensen die je uit dreigt te zetten. Je kan wel roepen regels zijn regels, prima, maar dan komt dit probleem wel terug in de procedure. Dus beter alvast maar een politiek debat daarover voeren voordat de grote chaos komt dan zoals gewoonlijk weer achter de feiten aanlopen.
quote:
Bij intrede binnen Nederland, maar het hoort nooit een uitgangspunt in retrospect te zijn. Anders kan je wederom iedere kansloze binnenlaten met de hoop op een aanpassing die al dan wel of niet zal geschiedde.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als het gaat om uitzetting wat mij betreft wel. Dat is het moment waarop ze van waarde worden voor de NL samenleving. Alle mensen die hier komen voor een beroep op de sociale voorzieningen vallen hier niet onder.
We moeten naar een iets meer hybride asielstelsel toe waarbij je meer kijkt naar de intrinsieke waarde van mensen.
Dat klopt.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:59 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Als je personen kunt goedkeuren omdat zij goed geïntegreerd zijn, dan ligt in het verlengde daarvan dat je personen ook kunt afkeuren wanneer zij slecht geïntegreerd zijn.
En homorechten, stamcelonderzoek en meer van dergelijke conservatieve paradepaardjes? Het enige wat jou kan rotten is de economie?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik zeg gewoon dat 't me geen reet kan schelen wat hun van abortus vinden of niet, echt niet.
Daarom moet je een procedure ook niet langer dan een jaar laten duren. En als iemand er binnen die tijd zelfs in slaagt van economische waarde te worden, dan zie ik het probleem niet als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij intrede binnen Nederland, maar het hoort nooit een uitgangspunt in retrospect te zijn. Anders kan je wederom iedere kansloze binnenlaten met de hoop op een aanpassing die al dan wel of niet zal geschiedde.
Nee, daar wens ik niet aan mee te doen.
Homo's hebben 't niet al te slecht daar, stamcelonderzoek ben ik voor, maar hoeft niet per se nee.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En homorechten, stamcelonderzoek en meer van dergelijke conservatieve paradepaardjes? Het enige wat jou kan rotten is de economie?
Dat lijkt me een onjuiste implicatie, alhoewel het woord wanneer vatbaar is voor meerdere interpretaties.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:59 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Als je personen kunt goedkeuren omdat zij goed geïntegreerd zijn, dan ligt in het verlengde daarvan dat je personen ook kunt afkeuren wanneer zij slecht geïntegreerd zijn.
Och, ik vond het een logische gevolgtrekken eigenlijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me een onjuiste implicatie, alhoewel het woord wanneer vatbaar is voor meerdere interpretaties.
Wat vind je nu eigenlijk wel goed aan het neoconservatisme, bekt lekker ofzo?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Homo's hebben 't niet al te slecht daar, stamcelonderzoek ben ik voor, maar hoeft niet per se nee.
Ik vind sowieso het homohuwelijk een dom instituut.
Je kan mooi schrijvenquote:Op donderdag 28 april 2011 10:59 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik had gisterenmiddag een telefoongesprek met mijn oma. Ze vroeg: "Hoe lang moet je nog?" en toen antwoordde ik iets flauws over cipiers en de Bijlmerbajes. Vroeger vroeg ze: "Hoe bevalt de studie in stad X" of "Neem je niet te veel hooi op je vork nu je ook in stad Y studeert".
Misschien is het gewoon een rite de passage, maar ik voelde me toch bedreigd. Daarom heb ik besloten om 'r in september een derde studie naast te gaan doen. De keuze is gevallen op fiscaal recht. De studie voor cynische mensen, merkte mijn vader op toen ik hem via sms inlichtte omtrent mijn plannen.
Dat kan, maar dan ben ik nog van mening dat er gewoon kritischer gekeken moet worden naar visumverstrekking, wellicht in combinatie met jouw voorgestelde eisen.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daarom moet je een procedure ook niet langer dan een jaar laten duren. En als iemand er binnen die tijd zelfs in slaagt van economische waarde te worden, dan zie ik het probleem niet als ik eerlijk ben.
Ik zit meer met mensen die hier op de bonnefooi naartoe komen en vervolgens geen reet uitvoeren. Die zou je ook met bovenstaande in het achterhoofd weer terug kunnen kicken.
Leers heeft het nu over 'onevenredige psychosociale druk' volgens het nieuwsbericht. Wel opvallend dat argumenten voor hun verblijf, zoals gebruikt in het debat, niet verwoord worden in het voorstel.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me een onjuiste implicatie, alhoewel het woord wanneer vatbaar is voor meerdere interpretaties.
Ja, dat is dan ook in mijn voorstel uiteraard een gevolg van de procedure,quote:Op donderdag 28 april 2011 11:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan ben ik nog van mening dat er gewoon kritischer gekeken moet worden naar visumverstrekking, wellicht in combinatie met jouw voorgestelde eisen.
Daarnaast moeten uitgeprocedeerden ook daadwerkelijk weg.
Export van Westerse normen en waarden, gebruik van militarisme, economische vrijheden, relatief kleine overheid, tradities in ere houden, en gebruik van 'common sense'.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:02 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Wat vind je nu eigenlijk wel goed aan het neoconservatisme, bekt lekker ofzo?
Het gaat mij meer om de algemene houding jegens homo's. Die hele republikeinse partij vertegenwoordigt voor alles dat verderfelijk is. Met hun achterlijke bekrompen standpunten moeten ze gewoon de fuck uit mijn buurt blijven. Bah.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Homo's hebben 't niet al te slecht daar, stamcelonderzoek ben ik voor, maar hoeft niet per se nee.
Ik vind sowieso het homohuwelijk een dom instituut.
I couldn't care less.quote:
Welke normen en waarden? Welke tradities?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Export van Westerse normen en waarden, gebruik van militarisme, economische vrijheden, relatief kleine overheid, tradities in ere houden, en gebruik van 'common sense'.
En natuurlijk als uitgangspunt dat onze samenleving het beste is.
Het zal wel, vind het vreemd dat een hetero zich meer moet menen te ergeren aan de homo standpunten van de Republikeinse partij dan een homo zelf, maar goed.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de algemene houding jegens homo's. Die hele republikeinse partij vertegenwoordigt voor alles dat verderfelijk is. Met hun achterlijke bekrompen standpunten moeten ze gewoon de fuck uit mijn buurt blijven. Bah.
Ja geen idee, op welke manier verschilt onze samenleving van Ethiopië? Hmm, moet ik toch wel lang denken hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke normen en waarden? Welke tradities?
Dat is dus ten onrechte schermen met jouw homoseksualiteit. Mensen hebben gestreden voor het recht om hetzelfde behandeld te worden. En plots word ik hier geconfronteerd met een gay die het geen reet interesseert. Prima, maar mijn hetero-zijn maakt jouw mening in deze niet waardevoller. An sich gaat het mij niet eens om homo's, maar om gelijke behandeling en rechten. Dat jij het huwelijk een achterlijk instituut vindt, is fijn voor je, maar weinig relevant.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zal wel, vind het vreemd dat een hetero zich meer moet menen te ergeren aan de homo standpunten van de Republikeinse partij dan een homo zelf, maar goed.
Its your opinion, do with it as you wish.
Nogmaals, welke normen en waarden? Die van jouw neo-conservatieve vrienden? Want die lijken in de verste verte niet op die van mij.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja geen idee, op welke manier verschilt onze samenleving van Ethiopië? Hmm, moet ik toch wel lang denken hoor.
Het is toch ook mijn politieke mening die je aanvalt, dan kan je ook mijn insteek verwachten, flippo.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is dus ten onrechte schermen met jouw homoseksualiteit. Mensen hebben gestreden voor het recht om hetzelfde behandeld te worden. En plots word ik hier geconfronteerd met een gay die het geen reet interesseert. Prima, maar mijn hetero-zijn maakt jouw mening in deze niet waardevoller. An sich gaat het mij niet eens om homo's, maar om gelijke behandeling en rechten. Dat jij het huwelijk een achterlijk instituut vindt, is fijn voor je, maar weinig relevant.
Die hele post was een reactie op jouw opmerking dat het jou bevreemdt dat een hetero zich meer ergert aan de homofobische houding van de reps dan een homo.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is toch ook mijn politieke mening die je aanvalt, dan kan je ook mijn insteek verwachten, flippo.
Nee, dat je nogal onderhevig bent aan nationale zelfhaat weten we.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, welke normen en waarden? Die van jouw neo-conservatieve vrienden? Want die lijken in de verste verte niet op die van mij.
Jezus christus, het exporteren van Westerse normen en waarden etc.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Export van Westerse normen en waarden, gebruik van militarisme, economische vrijheden, relatief kleine overheid, tradities in ere houden, en gebruik van 'common sense'.
En natuurlijk als uitgangspunt dat onze samenleving het beste is.
Ja wederom, dat vind ik dus.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die hele post was een reactie op jouw opmerking dat het jou bevreemdt dat een hetero zich meer ergert aan de homofobische houding van de reps dan een homo.
De enige manier om een vrije markt te krijgen met alle toegang tot de wereld haar grondstoffen is om die vrije markt in sommige gevallen gewoon af te dwingen.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:11 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Jezus christus, het exporteren van Westerse normen en waarden etc.![]()
Wat mij betreft sterft die verachtelijke ideologie een pijnlijke dood. Laat mensen lekker hun eigen gang gaan man. Duizend keer liever een geflipte libertarier die de overheid volledig wil afschaffen dan een neocon die de 'Westerse' leefstijl wil verplichten.
Ik dacht dat het meer een economisch dingetje was, maar blijkbaar bestaan nog steeds mensen die daadwerkelijk denken dat hun manier van leven opgedrongen zou moeten worden aan de rest van de wereld, relifundi's daargelaten.
Ik ben inderdaad trots op onze geschiedenis en cultuur, maar mijn mentaliteit verschilt in grote mate van die van jouw geliefde exporteurs van onze normen en waarden. Een neo-con is een verkapte evangelist, iets wat ik absoluut niet ben.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, dat je nogal onderhevig bent aan nationale zelfhaat weten we.
Je zou ook eens trots zijn op onze geschiedenis, mentaliteit, cultuur, samenlevingsvorm, fatsoen, absentie van corruptie, eerlijke rechtsstaat en ga zo maar door. Nee, we hebben niks bereikt nee, zooitje ongeregeld hier in de Westerse landen.
Och geeft niks hoor, ik heb met jou nog maar relatief weinig ruzie, toen ik m'n mening verkondigde in landen in Afrika werd ik zelfs met de dood er om bedreigd, zo erg ben je dan weer niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad trots op onze geschiedenis en cultuur, maar mijn mentaliteit verschilt in grote mate van die van jouw geliefde exporteurs van onze normen en waarden. Een neo-con is een verkapte evangelist, iets wat ik absoluut niet ben.
En dat staat je vrij, maar waarom bevreemdt het jou dat ik meer geef om gelijke rechten dan een homo?quote:
Onzin. De hele internationale gemeenschap was het er over eens dat het ontoelaatbare geweld tegen de eigen bevolking gestopt moet worden. We hebben het dus over een internationale standaard, niet de Westerse. Dat er Westerse belangen in het spel zijn is iets anders.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De enige manier om een vrije markt te krijgen met alle toegang tot de wereld haar grondstoffen is om die vrije markt in sommige gevallen gewoon af te dwingen.
Bovendien is de ingreep in bijv. Libië nu ook niets anders dan "onze standaarden" opleggen, iets waar zelfs de hippies van GroenLinks om zitten te juichen, het is toch wat.
Nee, maar ik zie gelijke rechten in ongelijke situaties niet als een gelijktrekking.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat staat je vrij, maar waarom bevreemdt het jou dat ik meer geef om gelijke rechten dan een homo?
Och, want Libië is een van de weinige landen waar de bevolking gewelddadig behandelt wordt?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:16 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Onzin. De hele internationale gemeenschap was het er over eens dat het ontoelaatbare geweld tegen de eigen bevolking gestopt moet worden. We hebben het dus over een internationale standaard, niet de Westerse. Dat er Westerse belangen in het spel zijn is iets anders.
Volledig mee eens, en ik vind het Midden-Oosten ook maar eng, maar dat betekent toch niet dat we ze hun gang niet moeten laten gaan?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och geeft niks hoor, ik heb met jou nog maar relatief weinig ruzie, toen ik m'n mening verkondigde in landen in Afrika werd ik zelfs met de dood er om bedreigd, zo erg ben je dan weer niet.
Maar zeg nou zelf, die achterlijke samenlevingen van hun daar is toch ook niks, zielepoten.
Ik heb toch helemaal geen boodschap aan die lui in Afrika? Wat kan mij het nou rotten hoe die lui hun leven invullen? Ik kijk naar onze samenleving en baseer mijn oordeel daarover op opvattingen die mij aan het hart gaan. En ik merk dat de manier waarop ik in het sta op geen enkele wijze overeen komt met die van de zogenaamde exporteurs van onze normen en waarden.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och geeft niks hoor, ik heb met jou nog maar relatief weinig ruzie, toen ik m'n mening verkondigde in landen in Afrika werd ik zelfs met de dood er om bedreigd, zo erg ben je dan weer niet.
Maar zeg nou zelf, die achterlijke samenlevingen van hun daar is toch ook niks, zielepoten.
Nee, ik druk ze graag met de neus in de feiten.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:17 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Volledig mee eens, en ik vind het Midden-Oosten ook maar eng, maar dat betekent toch niet dat we ze hun gang niet moeten laten gaan?
Dat is bij het homohuwelijk niet de kwestie; de vraag is of de staat dergelijke huwelijken moet afsluiten, dan wel erkennen.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:16 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom zou de kerk als instituut een man-man of vrouw-vrouw huwelijk moeten afsluiten als ze dat niet willen?
Mij wel, ze krijgen mijn geld.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb toch helemaal geen boodschap aan die lui in Afrika? Wat kan mij het nou rotten hoe die lui hun leven invullen? Ik kijk naar onze samenleving en baseer mijn oordeel daarover op opvattingen die mij aan het hart gaan. En ik merk dat de manier waarop ik in het sta op geen enkele wijze overeen komt met die van de zogenaamde exporteurs van onze normen en waarden.
Het rechtvaardigt het ingrijpen wel, ook al spelen er wellicht meerdere belangen.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, want Libië is een van de weinige landen waar de bevolking gewelddadig behandelt wordt?
Doe je ogen eens open man.
Het gaat mij niet om de kerk. De meeste mensen trouwen tegenwoordig in het gemeentehuis. Ik vind dat homo's en lesbo's dat recht ook moeten hebben.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie gelijke rechten in ongelijke situaties niet als een gelijktrekking.
Waarom zou de kerk als instituut een man-man of vrouw-vrouw huwelijk moeten afsluiten als ze dat niet willen?
Ja sorry maar ik kan met alle moeite er niks bij voorstellen dat twee mannen of twee vrouwen trouwen.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is bij het homohuwelijk niet de kwestie; de vraag is of de staat dergelijke huwelijken moet afsluiten, dan wel erkennen.
Verwerpelijk, wat mij betreft.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik druk ze graag met de neus in de feiten.
Definieer dan eerst maar eens onze normen en waarden. Want ik lijk in niets op jou, om maar iets te noemen. Er bestaat geen echte gemeenschappelijke deler.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mij wel, ze krijgen mijn geld.
Och, je hebt natuurlijk nog Assad, Kim-Jong-Il, Mugabe, maar die hebben geen grondstoffen.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:19 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Het rechtvaardigt het ingrijpen wel, ook al spelen er wellicht meerdere belangen.
Owh en zo bond als Kadaffi(?) maken maar weinig geflipte wereldleiders het hoor.
Ik denk dat we het aardig eens zijn over recht, corruptie en omgangsvormen niet?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Definieer dan eerst maar eens onze normen en waarden. Want ik lijk in niets op jou, om maar iets te noemen. Er bestaat geen echte gemeenschappelijke deler.
Dan heb je niks met het huwelijk an sich, vermoed. Ik evenmin, maar het gaat mij erom dat mensen, voor de staat, gelijk zijn. Dus ook lesbo's en homo's.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik kan met alle moeite er niks bij voorstellen dat twee mannen of twee vrouwen trouwen.
Dat vonden zij dus ook.quote:
Ik heb ook wat moeite met het nationalisme van sommige conservatieven. Hoor ik eigenlijk wel bij hun clubje? Ik vind het koningshuis bijvoorbeeld maar achterlijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Definieer dan eerst maar eens onze normen en waarden. Want ik lijk in niets op jou, om maar iets te noemen. Er bestaat geen echte gemeenschappelijke deler.
Jij denkt dat corruptie niet voorkomt in ons mooie westen?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat we het aardig eens zijn over recht, corruptie en omgangsvormen niet?
Het Koningshuis is super, sowieso zijn monarchieën dat.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:22 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Ik heb ook wat moeite met het nationalisme van sommige conservatieven. Hoor ik eigenlijk wel bij hun clubje? Ik vind het koningshuis bijvoorbeeld maar achterlijk.
Jawel, maar niet in dezelfde mate als in Afrika.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij denkt dat corruptie niet voorkomt in ons mooie westen?
Precies.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie gelijke rechten in ongelijke situaties niet als een gelijktrekking.
Je hebt wel gelijk natuurlijk, maar het punt is dat ik het ingrijpen moeilijk hierom kan veroordelen. In eerste instantie was ik ook tegen, maar veel onschuldige burgers worden gered.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, je hebt natuurlijk nog Assad, Kim-Jong-Il, Mugabe, maar die hebben geen grondstoffen.
Neo-conservatisme in de praktijk, Libie komt net(!) de hoek omkijken, en heeft olie, dus kom maar op.
Dat kan, ik zeg enkel dat het mij niet boeit, ik ben er geen vechter voor.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan heb je niks met het huwelijk an sich, vermoed. Ik evenmin, maar het gaat mij erom dat mensen, voor de staat, gelijk zijn. Dus ook lesbo's en homo's.
Dat heeft meer te maken met het feit dat het hier geen ongeregeld zooitje is. Ook in het westen doet men alles voor een paar centen.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jawel, maar niet in dezelfde mate als in Afrika.
Daar kon ik politieagenten gewoon geld geven om zwervers in elkaar te slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |