Uiteraard, waarom zouden wij anders zo'n liberaal vrijgevochten atheistisch volkje zijn?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:26 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat in het verlengde van elkaar. Iemands politieke voorkeur kan bijvoorbeeld ook voortvloeien uit iemands cultuur.
Wat was dat voor een sexueel grapjequote:Op woensdag 27 april 2011 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
Mijn leraar zei laatst eens dat Nederland weer opnieuw gaat verzuilen, maar dan een horizontale verzuiling.
Ik bash die mensen niet, ik uit kritiek op de partij en haar standpunten. Jij bent niet vies van kritiek op bijvoorbeeld de PvdA. Sluit jij daarom 2 miljoen mensen uit?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is ook een van de weinige dingen waar die idioot gelijk in heeft.
Die stemmers zijn idioten, maar het constant bashen op die mensen hoeft ook niet.
Kon dat maar.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik bash die mensen niet, ik uit kritiek op de partij en haar standpunten. Jij bent niet vies van kritiek op bijvoorbeeld de PvdA. Sluit jij daarom 2 miljoen mensen uit?
quote:
Hahaquote:
Ik haat je niet, op geen enkele manier, maar wat ik bedoelde is dat het veel minder fair is om een groep uit te sluiten op basis van cultuur of levensovertuiging dan op grond van politieke voorkeur.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:28 schreef Voorschrift het volgende:
Oh en remlof, je mag me haten om wat je zelf wilt, interesseert me geen moer.
Maar mijn opvoeding en achtergrond hebben zeker te maken met m'n politieke keuze, daar doelde ik op.
Ha, spuit 11quote:
Och, ik sluit grefo's graag buiten hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik haat je niet, op geen enkele manier, maar wat ik bedoelde is dat het veel minder fair is om een groep uit te sluiten op basis van cultuur of levensovertuiging dan op grond van politieke voorkeur.
Bedankt voor dit veelzeggende antwoord. Denk voortaan effe drie keer na voordat je gaat schermen met argumenten van Wilders.quote:
Nee serieus, mijn geschiedenis zei dat omdat ik eens flink zat door te vragenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat was dat voor een sexueel grapje?
Volgens mij vallen cultuur en politieke voorkeur beiden onder levensovertuiging.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik haat je niet, op geen enkele manier, maar wat ik bedoelde is dat het veel minder fair is om een groep uit te sluiten op basis van cultuur of levensovertuiging dan op grond van politieke voorkeur.
Ik sluit Wilders ook vaak genoeg buiten, ik had het over demoniseren.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bedankt voor dit veelzeggende antwoord. Denk voortaan effe drie keer na voordat je gaat schermen met argumenten van Wilders.
Oh dat las ik net hoorquote:
Met grefo's bedoel je dan ook extremisten, neem ik aan. Maar de PVV sluit eenieder uit die afkomstig is uit een moslimland.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, ik sluit grefo's graag buiten hoor.
More so than muslims.
Het geeft een inzicht in je cognitieve vaardigheden.quote:
Wat voor idee heb jij bij buiten sluiten?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik sluit Wilders ook vaak genoeg buiten, ik had het over demoniseren.
Ik hoef ook niet tientallen keren op de Dam te staan roepen a la Von der Dunk dat we met z'n allen stemmen op fascisten.Alles met mate zeg, damn.
Alleen kan je je politieke voorkeur wijzigen wanneer je dat maar wilt.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:31 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Volgens mij vallen cultuur en politieke voorkeur beiden onder levensovertuiging.
Ja, dat is toch ook belachelijk?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Met grefo's bedoel je dan ook extremisten, neem ik aan. Maar de PVV sluit eenieder uit die afkomstig is uit een moslimland.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het geeft een inzicht in je cognitieve vaardigheden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon links laten liggen in dagelijkse omgang.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat voor idee heb jij bij buiten sluiten?
En van je geloof afstappen is erg moeilijk binnen de Islam ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen kan je je politieke voorkeur wijzigen wanneer je dat maar wilt.
Je religie ook. In de meeste gevallen ben je dan gelijk van je zonden af.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen kan je je politieke voorkeur wijzigen wanneer je dat maar wilt.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef betyar het volgende:
[..]Zeg jij maar niks, of ga je nog steeds alle rechtsvormen afschaffenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Nee, maar wel dat we de overeenkomsten met de NSB niet onder het tapijt moeten vegen.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, dat is toch ook belachelijk?
Maar moet je daarom staan blèren op een plein dat het Nazi's zijn?
Je las dat VS zich verheugt op de bruiloft van William en Kate?quote:
Haha, die heb je nog steeds niet door........quote:Op woensdag 27 april 2011 23:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeg jij maar niks, of ga je alle rechtsvormen afschaffen
Oh god, daar gaan we weerquote:Op woensdag 27 april 2011 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat we de overeenkomsten met de NSB niet onder het tapijt moeten vegen.
Vrijheid van meningsuiting, daar was die nieuwe Mussert toch juist zo voor?
Hij is nu al honderd keer op de TV geweest, elke bloody media site heeft z'n betoog online gezet, hoe wat onder het tapijt vegen? Mens, hij is gewoon geweigerd voor een lezing, meer niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat we de overeenkomsten met de NSB niet onder het tapijt moeten vegen.
Vrijheid van meningsuiting, daar was die nieuwe Mussert toch juist zo voor?
Je laat je nu toch wel van je domste kant zijn. Iemand die meent tot de elite te behoren, hoort beter te weten.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, dat is toch ook belachelijk?
Maar moet je daarom staan blèren op een plein dat het Nazi's zijn?
Je mist het punt op echt een paar duizend kilometerquote:Op woensdag 27 april 2011 23:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is nu al honderd keer op de TV geweest, elke bloody media site heeft z'n betoog online gezet, hoe wat onder het tapijt vegen? Mens, hij is gewoon geweigerd voor een lezing, meer niet.
Zo speciaal is dat niet, ik zal ook wel geweigerd worden als spreker op het SP congres.
Ik denk dat jij niemands intellect hoeft te bekritiserenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Haha, die heb je nog steeds niet door........
Ik als onderdeel van "de elite" zie juist de benodigdheid voor nuance.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je laat je nu toch wel van je domste kant zijn. Iemand die meent tot de elite te behoren, hoort beter te weten.
wanneer heeft von der Dunk gezegd "we stemmen allemaal op fascisten"quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik sluit Wilders ook vaak genoeg buiten, ik had het over demoniseren.
Ik hoef ook niet tientallen keren op de Dam te staan roepen a la Von der Dunk dat we met z'n allen stemmen op fascisten.Alles met mate zeg, damn.
Daar zorg je zelf wel voor. Je zou ook eens niet happen op die onzin.quote:
Waarom niet??quote:Op woensdag 27 april 2011 23:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niemands intellect hoeft te bekritiseren
Hij schreeuwde net nog op de TV dat de PVV NSB trekjes heeft.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
wanneer heeft von der Dunk gezegd "we stemmen allemaal op fascisten"
volgens mij zuig je dat uit je duim....
en dat heet demonisering
De elite is zich ook bewust van de noodzaak van een open discussie waarbij controverse niet wordt geschuwd.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik als onderdeel van "de elite" zie juist de benodigdheid voor nuance.
Dus ik weet het beter inderdaad.
je mening over deze lezingkwestie is echt niet genuanceerd hoor...quote:Op woensdag 27 april 2011 23:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik als onderdeel van "de elite" zie juist de benodigdheid voor nuance.
Dus ik weet het beter inderdaad.
Ik heb die lezing van Von der Dunk niet in het nieuws gebracht hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daar zorg je zelf wel voor. Je zou ook eens niet happen op die onzin.
Omdat je geen grapjes moet maken over dingen die je zelf niet hebt.quote:
Daarom heeft die mafkees ook een podium.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De elite is zich ook bewust van de noodzaak van een open discussie waarbij controverse niet wordt geschuwd.
Nope. Maar je grijpt het maar wat graag aan.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb die lezing van Von der Dunk niet in het nieuws gebracht hoor.
Het gaat juist niet om de kiezers maar om de beweging. Zoals Von der Dunk zei: "van de NSB kon je tenminste nog lid worden"quote:Op woensdag 27 april 2011 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
@ Remlof, het is echt onkies om kiezers weg te zetten als NSB'ers. Dat zijn mensen die de PvdA en CDA van zich ontvreemd hebben. Je kunt je beter bezighouden waarom dit gekomen is ipv alleen maar te bashen.
Hij is ook gewoon een randdebiel, en z'n mening is stupide.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
je mening over deze lezingkwestie is echt niet genuanceerd hoor...
doe eens wat aan zelfkritiek..
en waarom is von der Dunk een antisemiet ?
Toegegeven, die was dan wel weer leukquote:Op woensdag 27 april 2011 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat juist niet om de kiezers maar om de beweging. Zoals Von der Dunk zei: "van de NSB kon je tenminste nog lid worden"
Gelukkig heb ik jouw hersenen niet, daar heb je gelijk in. Ik maak er dan ook geen grapje van.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat je geen grapjes moet maken over dingen die je zelf niet hebt.
Dus, streeft de PVV naar hetzelfde doel als de NSB dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat juist niet om de kiezers maar om de beweging. Zoals Von der Dunk zei: "van de NSB kon je tenminste nog lid worden"
Dan kunnen we die vergelijking met de NSB meteen wegstrepen.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Gokje: was het bij de Vara?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon een randdebiel, en z'n mening is stupide.
Maar ik stel nergens voor het te verbannen uit de publiciteit, enkel dat het genegeerd moet worden door de verstandigen.
Als jij dat denkt en dat gelukkig maakt dan heb ik daar niets aan toe te voegen.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik jouw hersenen niet, daar heb je gelijk in. Ik maak er dan ook geen grapje van.
Volgens mij Nieuwsuur, weet niet waar dat onder valt.quote:
Oh, ik schrok alquote:Op woensdag 27 april 2011 23:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens mij Nieuwsuur, weet niet waar dat onder valt.
Op de VARA is Cohen nu.
Ja idioterie moet gepropageerd worden.quote:
Wat mij gelukkig maakt staat mijlenver van jou vandaan.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als jij dat denkt en dat gelukkig maakt dan heb ik daar niets aan toe te voegen.
Gelukkig wel, mensen zoals jij zijn nogal snel gelukkig.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat mij gelukkig maakt staat mijlenver van jou vandaan.
Mensen zoals mij? Verklaar nader.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelukkig wel, mensen zoals jij zijn nogal snel gelukkig.
Ja, in de zin van eigen volk eerst en de schuld van alles wat er mis is neerleggen bij een ethnische minderheid zeker.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus, streeft de PVV naar hetzelfde doel als de NSB dan?
quote graag..quote:Op woensdag 27 april 2011 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij schreeuwde net nog op de TV dat de PVV NSB trekjes heeft.
En NSB'ers stonden natuurlijk massaal madeliefjes te plukken in het Vondelpark en waren totaal niet te associëren met de Nazi's of fascisten nee.
Zelfreflectie.quote:
Wie had het ook alweer over een tsunami van Polen?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, in de zin van eigen volk eerst en de schuld van alles wat er mis is neerleggen bij een ethnische minderheid zeker.
Poeh hey. Dan ben jij flink aan het strepen als dat voor jou een criterium is. Dat doen er nog wel meer.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, in de zin van eigen volk eerst en de schuld van alles wat er mis is neerleggen bij een ethnische minderheid zeker.
Volgens mij doen ze dat niet zo constant en demagogisch zoals van der dunk dat doet met PVV-stemmers. Maar waarom vraag jij je niet eens af waarom de PVV zo makkelijk schieten heeft?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Gaap, ik heb geen zin aan je goedpratingen, sorry.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
quote graag..
en dan nog zei hij dus niet : 'we stemmen allemaal op fascisten'
overdrijf niet zo
tussen de stellingen "PVV=NSB "en "PVV heeft enge trekjes die we sinds de oorlog oa door de NSB verafschuwen" ... zit een heel spectrum .. en die nuances die vat je niet
prima dat je nuance belangrijk vind...maar in deze kwestie laat je dat principe wel vallen
Omdat er zeker na 9/11 een heleboel bange mensen zijn, die (excusez) waarschijnlijk te dom zijn om alles in een breder perspectief te zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat niet zo constant en demagogisch zoals van der dunk dat doet met PVV-stemmers. Maar waarom vraag jij je niet eens af waarom de PVV zo makkelijk schieten heeft?
wat heeft von der Dunk dan ooit gezegd over PVV-stemmers >?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat niet zo constant en demagogisch zoals van der dunk dat doet met PVV-stemmers.
Zo verwijt de andere kant jouw blindheid en geknuffel.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat er zeker na 9/11 een heleboel bange mensen zijn, die (excusez) waarschijnlijk te dom zijn om alles in een breder perspectief te zien.
Volgens mij kun je dat niet willen.quote:
Ja, belangrijk criterium, zo'n lidmaatschap. Zo zou de kredietcrisis voorkomen zijn als iedereen bij Rabobank gebankierd had.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat juist niet om de kiezers maar om de beweging. Zoals Von der Dunk
zei: "van de NSB kon je tenminste nog lid worden"
Ik ben niet blind, extremisme moet aangepakt worden, overal, in het religieuze en in het politieke spectrum.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo verwijt de andere kant jouw blindheid en geknuffel.
En een punt hebben ze.
Van de Rabobank kun je niet lid worden. In dat opzicht zijn ze net als de PVV.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:49 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja, belangrijk criterium, zo'n lidmaatschap. Zo zou de kredietcrisis voorkomen zijn als iedereen bij Rabobank gebankierd had.
Jij denkt dat dat alleen maar door 9/11 komt? Er zijn ook genoeg vooraanstaande figuren die zo hun kanttekening plaatsen bij de Islam.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat er zeker na 9/11 een heleboel bange mensen zijn, die (excusez) waarschijnlijk te dom zijn om alles in een breder perspectief te zien.
O, het kan wel. Dan zijn ze meer zoals de NSB.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:50 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Van de Rabobank kun je niet lid worden. In dat opzicht zijn ze net als de PVV.
En de Rabobank geldautomaten zijn niet bruikbaar op zondag in de veluwse kerkdorpenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:50 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Laat dat maar aan anderen over om te beoordelen.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben niet blind, extremisme moet aangepakt worden, overal, in het religieuze en in het politieke spectrum.
Klopt, je moet er wat slimmer voor zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat niet willen.
Lees de rest van mijn post ook eens. Ik denk dat ik minder blind ben dan diegenen die alleen extremisme dat hen niet welgevallig is willen aanpakken.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Laat dat maar aan anderen over om te beoordelen.
Bij zelfreflectie zie je altijd het beste van jezelf.
Wel.Zelfs ik ben er lid van.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:50 schreef Opperbest het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Klopt, je moet er wat slimmer voor zijn.
Mooi toch.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hier de domste van het stel was. Maar je hebt m'n avond weer goed gemaakt
Makkelijk scoren met zon ruim en breed begrip. Beetje roepen dat extremisme aangepakt moet worden kan iedereen. Zelfs de extremist zelf.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees de rest van mijn post ook eens. Ik denk dat ik minder blind ben dan diegenen die alleen extremisme dat hen niet welgevallig is willen aanpakken.
Ja, maar als die het doet is het hypocriet.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Makkelijk scoren met zon ruim en breed begrip. Beetje roepen dat extremisme aangepakt moet worden kan iedereen. Zelfs de extremist zelf.
fout ..quote:Op woensdag 27 april 2011 23:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon een randdebiel, en z'n mening is stupide.
Maar ik stel nergens voor het te verbannen uit de publiciteit, enkel dat het genegeerd moet worden door de verstandigen.
Ik denk dat de PVV de lijnen wil aangeven tot hoever zij kunnen gaan en tot hoever wij ons willen aanpassen, ergo, die grens is ruimschoots gepasseerd.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar als die het doet is het hypocriet.
Bovendien scheert de PVV alle moslims over één kam ipv alleen te fulmineren tegen de extremisten ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |