Uiteraard, waarom zouden wij anders zo'n liberaal vrijgevochten atheistisch volkje zijn?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:26 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat in het verlengde van elkaar. Iemands politieke voorkeur kan bijvoorbeeld ook voortvloeien uit iemands cultuur.
Wat was dat voor een sexueel grapjequote:Op woensdag 27 april 2011 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
Mijn leraar zei laatst eens dat Nederland weer opnieuw gaat verzuilen, maar dan een horizontale verzuiling.
Ik bash die mensen niet, ik uit kritiek op de partij en haar standpunten. Jij bent niet vies van kritiek op bijvoorbeeld de PvdA. Sluit jij daarom 2 miljoen mensen uit?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is ook een van de weinige dingen waar die idioot gelijk in heeft.
Die stemmers zijn idioten, maar het constant bashen op die mensen hoeft ook niet.
Kon dat maar.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik bash die mensen niet, ik uit kritiek op de partij en haar standpunten. Jij bent niet vies van kritiek op bijvoorbeeld de PvdA. Sluit jij daarom 2 miljoen mensen uit?
quote:
Hahaquote:
Ik haat je niet, op geen enkele manier, maar wat ik bedoelde is dat het veel minder fair is om een groep uit te sluiten op basis van cultuur of levensovertuiging dan op grond van politieke voorkeur.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:28 schreef Voorschrift het volgende:
Oh en remlof, je mag me haten om wat je zelf wilt, interesseert me geen moer.
Maar mijn opvoeding en achtergrond hebben zeker te maken met m'n politieke keuze, daar doelde ik op.
Ha, spuit 11quote:
Och, ik sluit grefo's graag buiten hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik haat je niet, op geen enkele manier, maar wat ik bedoelde is dat het veel minder fair is om een groep uit te sluiten op basis van cultuur of levensovertuiging dan op grond van politieke voorkeur.
Bedankt voor dit veelzeggende antwoord. Denk voortaan effe drie keer na voordat je gaat schermen met argumenten van Wilders.quote:
Nee serieus, mijn geschiedenis zei dat omdat ik eens flink zat door te vragenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat was dat voor een sexueel grapje?
Volgens mij vallen cultuur en politieke voorkeur beiden onder levensovertuiging.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik haat je niet, op geen enkele manier, maar wat ik bedoelde is dat het veel minder fair is om een groep uit te sluiten op basis van cultuur of levensovertuiging dan op grond van politieke voorkeur.
Ik sluit Wilders ook vaak genoeg buiten, ik had het over demoniseren.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bedankt voor dit veelzeggende antwoord. Denk voortaan effe drie keer na voordat je gaat schermen met argumenten van Wilders.
Oh dat las ik net hoorquote:
Met grefo's bedoel je dan ook extremisten, neem ik aan. Maar de PVV sluit eenieder uit die afkomstig is uit een moslimland.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, ik sluit grefo's graag buiten hoor.
More so than muslims.
Het geeft een inzicht in je cognitieve vaardigheden.quote:
Wat voor idee heb jij bij buiten sluiten?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik sluit Wilders ook vaak genoeg buiten, ik had het over demoniseren.
Ik hoef ook niet tientallen keren op de Dam te staan roepen a la Von der Dunk dat we met z'n allen stemmen op fascisten.Alles met mate zeg, damn.
Alleen kan je je politieke voorkeur wijzigen wanneer je dat maar wilt.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:31 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Volgens mij vallen cultuur en politieke voorkeur beiden onder levensovertuiging.
Ja, dat is toch ook belachelijk?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Met grefo's bedoel je dan ook extremisten, neem ik aan. Maar de PVV sluit eenieder uit die afkomstig is uit een moslimland.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het geeft een inzicht in je cognitieve vaardigheden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon links laten liggen in dagelijkse omgang.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat voor idee heb jij bij buiten sluiten?
En van je geloof afstappen is erg moeilijk binnen de Islam ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen kan je je politieke voorkeur wijzigen wanneer je dat maar wilt.
Je religie ook. In de meeste gevallen ben je dan gelijk van je zonden af.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen kan je je politieke voorkeur wijzigen wanneer je dat maar wilt.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef betyar het volgende:
[..]Zeg jij maar niks, of ga je nog steeds alle rechtsvormen afschaffenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |