Stedelingen snappen er niks van. Zijn net kikkers die je langzaam kookt.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Maar laat de problemen van de steden alsjeblieft door de stedelingen oplossen en bemoei je er niet mee
Wil je e.e.a. klaarleggen alsjeblieft?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was de meme dat de Jood de bezoedelaar was van de Christelijke beschaving, na de oorlog is die meme pas omgedraaid natuurlijk.
Leon de Winter was idd voor Theo van Gogh de grote antisemiet, maar nu is Leon de Winter op zijn beurt weer omgedraaid en scheldt iedereen uit voor antisemiet.
Er ligt wel allemaal logica aan ten grondslag, echter fenomenologisch is het een benden natuurlijk...
[..]
Ja, idd. Op zich is het wel weer grappig om de logica te achterhalen achter dit soort reacties natuurlijk.
PS overigens zit er iets fundamentalistisch protestants in dat uitsluiten van mensen.
waarom noem je dat communisme ?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het alsmaar goedpraten van fouten die onze medelanders maken, het niet meer mogen attaqueren van hysterische trekken die een etnische minderheid vertoond.
Yep.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:29 schreef Staal het volgende:
[..]
Wil je e.e.a. klaarleggen alsjeblieft?
Bedankt.quote:
Ik hoop het voor je. De meeste liggen al in bed. En ondergetekende gaat dat ook zo doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:48 schreef Friek_ het volgende:
Deze nacht lullen we gewoon nog een topic vol.
Erg concreet word je nog nietquote:Op donderdag 28 april 2011 00:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je gaat nu af als een gieter. Het is nog geen week geleden dat je mij met een ban dreigde. In SC nog wel, waar direct anderen over je idioterie vielen omdat je te opzichtig dotcomm. de hand boven haar hoofd probeerde te houden.
Nee du_ke. Je hebt het idee van jezelf heel erg gevat te zijn. Soms wellicht, vaak helaas niet.
Arme ziel, hoelaat moet je in de college banken zitten?quote:
Niets mis mee!quote:Op donderdag 28 april 2011 09:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
kak zeg. Er moet weer gewerkt worden.
Wat voor werk doe jij eigenlijk?quote:
Worden uw adviezen nog op waarde geschat?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
kak zeg. Er moet weer gewerkt worden.
Ik adviseer me een slag in de rondte en ze betalen mijn werkgever er goed voor.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Worden uw adviezen nog op waarde geschat?
Maakt u EU parlementsleden daarmee blij?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:49 schreef Reya het volgende:
Het bevalt; ik werk hier voor een stichting die zich tot doel stelt, onderzoeksrapporten op te leveren.
quote:Op donderdag 28 april 2011 08:48 schreef Lambiekje het volgende:
Barry Soetoro is gewoon een nepamerikaan.
Is er al een Von der Dunk topic?quote:Op donderdag 28 april 2011 08:46 schreef du_ke het volgende:
maar misschien moeten we met z'n allen wat meer buiten de SC gan posten, de afgelopen week zijn de enige topics die volgekomen zijn de SC's 1862 - 1891 en een topic over de meet
Echt te absurd voor woorden wat die Amerikanen soms vinden om iemand te beschadigen. Kansloze bedoening.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
Deze wilde ik jullie niet onthouden:
[..]
En natuurlijk staat die vette klapmongool van een Alex Jones weer vooraan om te verklaren dat er sprake is van een groot complot. Die vent raakt zo verstrikt in zn eigen complotdenken dat hij niet meer weet wat voor of achter is.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Echt te absurd voor woorden wat die Amerikanen soms vinden om iemand te beschadigen. Kansloze bedoening.
Niet met opzet.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Maakt u EU parlementsleden daarmee blij?
Nou ja, het ziet er zo inderdaad nogal nep uit.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik voorspel een pleidooi tot koolstofdatering.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar wat ik heb begrepen draait Trump ook als een malle beer in de rondte (mbt zijn standpunten). Plots is de man anti-abortus bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:04 schreef eriksd het volgende:
Gebrek aan daadwerkelijke argumenten hé. Toont de zwakheid van Trump c.s. aan.
Echt heel nep.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:06 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Nou ja, het ziet er zo inderdaad nogal nep uit.
Ik eis het recht op te baggeren.quote:
Hij was altijd al pro-life.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar wat ik heb begrepen draait Trump ook als een malle beer in de rondte (mbt zijn standpunten). Plots is de man anti-abortus bijvoorbeeld.
Anti-life.quote:
Ik heb begrepen dat hij voorheen pro-choice was.quote:
Even kijken of ik het gestelde in die video kan reproduceren.quote:
Loop je inmiddels co-schappen?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:20 schreef Nautilus. het volgende:
Vroeger maakte ik Mutant en Reya belachelijk. Nu vervullen ze sleutelposities in de maatschappij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |