Het heeft iid verschillende layers er nog inzitten.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:19 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Even kijken of ik het gestelde in die video kan reproduceren.
?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:25 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Het heeft iid verschillende layers er nog inzitten.
Dat in het .pfd'je van Obama zijn birth certificate de tekst los staat van de achtergrond. En van sommige andere delen van de tekst.quote:
quote:
Nou nou, hij is een goede man.quote:
Maar ja, dat kan ook bijvoorbeeld automatisch gebeurt zijn bij het omzetten van het bestand of wat dan ook, afhankelijk van de software. Achter iedere layer is het ook gewoon wit. Dus het bewijst alleen dat er layers in dat bestand zitten.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:27 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Dat in het .pfd'je van Obama zijn birth certificate de tekst los staat van de achtergrond. En van sommige andere delen van de tekst.
Dit lijkt me geen onlogische conclusie.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:38 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Maar ja, dat kan ook bijvoorbeeld automatisch gebeurt zijn bij het omzetten van het bestand of wat dan ook, afhankelijk van de software. Achter iedere layer is het ook gewoon wit. Dus het bewijst alleen dat er layers in dat bestand zitten.
Vertel.quote:
Jij vindt dat wel wel wat; al die reli-standpunten?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Nou nou, hij is een goede man.
Over die verjuridisering van het asieldebat.quote:
Nee ik heb er niks mee, dus ook geen afkeur.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij vindt dat wel wel wat; al die reli-standpunten?
Het is ook een juridisch vraagstuk, de rest van de moraliteiten en randvoorwaarden worden er met de haren bijgesleept om Sahar maar zielig uit de hoek te laten komen.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Over die verjuridisering van het asieldebat.
Daarna ging hij helemaal de mist in met Rutte overigens
Vertel.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is ook een juridisch vraagstuk, de rest van de moraliteiten en randvoorwaarden worden er met de haren bijgesleept om Sahar maar zielig uit de hoek te laten komen.
Puur juridisch was dat debat binnen 5 seconden klaar.
Wat is dit nou voor een onzin? Afghanistan is een ander land dan Nederland, ze zijn daar nogal conservatief en gelovig, wie ben jij om te zeggen dat hun opvattingen idioot zijn. Beetje zo'' n redeneringquote:Op donderdag 28 april 2011 10:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee ik heb er niks mee, dus ook geen afkeur.
Amerika is een ander land dan Nederland, ze zijn daar nogal wat conservatiever en geloviger, wie ben ik om te zeggen dat ze dan abortus MOETEN doen? Boeit mij dat wat, ik richt me wel op zaken die wat belangrijker zijn dan de foetus van een of andere Amerikaan.
quote:
Dat zijn geen vredelievende yanks.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een onzin? Afghanistan is een ander land dan Nederland, ze zijn daar nogal conservatief en gelovig, wie ben jij om te zeggen dat hun opvattingen idioot zijn. Beetje zo'' n redenering
Uitgeprocedeerd is uitgeprocedeerd, regeln sind regeln, befehl ist befehl, raus mit ihnen.quote:
Oh dat klopt zeker. Maar dat laat onverlet dat je volledig voorbij gaat aan het probleem van te goed geintegreerde mensen die je uit dreigt te zetten. Je kan wel roepen regels zijn regels, prima, maar dan komt dit probleem wel terug in de procedure. Dus beter alvast maar een politiek debat daarover voeren voordat de grote chaos komt dan zoals gewoonlijk weer achter de feiten aanlopen.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uitgeprocedeerd is uitgeprocedeerd, regeln sind regeln, befehl ist befehl, raus mit ihnen.
Het eis?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:55 schreef EchtGaaf het volgende:
De PVV is helemaal door het eis gezakt met de kwestie Sahar.
VVD lacht zich kapot.
Oftewel; je lult uit je nek. Ik ga toch niet roepen dat ik conservatieve homohaters uit de binnenlanden van de VS wel waardeer, enkel omdat zij nou eenmaal in een ander land wonen. Wat is dat voor een lulkoek-redenering?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zijn geen vredelievende yanks.
"Te goed geïntegreerde mensen" bestaan niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh dat klopt zeker. Maar dat laat onverlet dat je volledig voorbij gaat aan het probleem van te goed geintegreerde mensen die je uit dreigt te zetten. Je kan wel roepen regels zijn regels, prima, maar dan komt dit probleem wel terug in de procedure. Dus beter alvast maar een politiek debat daarover voeren voordat de grote chaos komt dan zoals gewoonlijk weer achter de feiten aanlopen.
Pic van iemand die door het eis zakt?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:55 schreef EchtGaaf het volgende:
De PVV is helemaal door het eis gezakt met de kwestie Sahar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |