abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96009776

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
pi_96009944
Wie is die vrouw in de OP? De man is toch Harry Nerd Potter :+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 26 april 2011 @ 20:06:21 #3
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96010072
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is Daniel Radcliffe niet in ieder geval.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 26 april 2011 @ 20:06:36 #4
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96010088
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:54 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik ben niet dik. Of ik bedoelde het zo; ben niet blij met mijn lichaam (verreweg van), ik wil graag wat gespierder worden. Of ik heb getrolld. Kan ook.

Moet je hem ook negeren, meid. En niemand negeert hem.
Dat vermoeden had ik al wel. Maar wat goed dat je dat bevestigt.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_96010139
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:06 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat is Daniel Radcliffe niet in ieder geval.
Wie dan wel? :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96010164
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:06 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dat vermoeden had ik al wel. Maar wat goed dat je dat bevestigt.
Maar ik heb niet gezegd tegen je dat ik dik ben. Kan ik mij niet voorstellen want ik zie niet in waarom ik bij jou zou trollen (echt). Dus ik denk eerlijk gezegd dat je je vergist. :)
pi_96010226
quote:
Strawberry en ik. Nice, eh O+
  dinsdag 26 april 2011 @ 20:08:55 #8
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96010287
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:08 schreef iwannabehigh het volgende:
Strawberry en ik. Nice, eh O+
Die strawberry zou ik doen :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96010321
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:08 schreef Catbert het volgende:

[..]

Die strawberry zou ik doen :)
:{w

Niet zo snel jij.
Ron Paul 2012
pi_96010339
quote:
Onbekenden...maar ik ben wel heel benieuwd waar Crutch die plaatjes vandaan heeft, ook van de vorige afbeelding. :) Ik heb me rotgezocht naar bruikbare plaatjes toen ik hetzelfde probeerde te maken. Vindt iemand het nog nodig om de tekst in OP aan te passen of zo? Nee toch?

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:09 schreef Supersoep het volgende:

[..]

:{w

Niet zo snel jij.
Meisje in OP dus. Niet mij. ;)
  dinsdag 26 april 2011 @ 20:11:13 #11
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96010427
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Idd :)
pi_96010438
quote:

[..]

Onbekenden...maar ik ben wel heel benieuwd waar Crutch die plaatjes vandaan heeft, ook van de vorige afbeelding. :) Ik heb me rotgezocht naar bruikbare plaatjes toen ik hetzelfde probeerde te maken.

[..]

Gewoon Google joh.

Ron Paul 2012
pi_96010503
quote:

[..]

Onbekenden...maar ik ben wel heel benieuwd waar Crutch die plaatjes vandaan heeft, ook van de vorige afbeelding. :) Ik heb me rotgezocht naar bruikbare plaatjes toen ik hetzelfde probeerde te maken. Vindt iemand het nog nodig om de tekst in OP aan te passen of zo? Nee toch?

[..]

www.google.nl

Deze is miss nog wel beter.. door dat hartje enzo. :P

dinsdag 26 april 2011 @ 20:13:44 #14
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96010593
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:12 schreef iwannabehigh het volgende:
Deze is miss nog wel beter..

[ afbeelding ]
Nee, vind van niet.
Je moeder is een hamster
pi_96010621
Ah, ik dacht die plaatjes komen vast niet van google images...maar dus wel.

Je moet net even weten op welk trefwoord te zoeken, I guess.
  dinsdag 26 april 2011 @ 20:16:30 #16
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96010792
Maar wij zijn toch niet persé nurts (nerds :+ ) of wel?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_96010841
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:16 schreef Schenkstroop het volgende:
Jij wel toch?
pi_96010868
Vind het bovenstaande plaatje afbreuk doen aan de mensen die hier posten eigenlijk
pi_96010882
Ja, over versieren. Ik denk dat ik een vriendin heb? Of nog niet helemaal? Het is niet dat het officieel aan is. We gaan met elkaar, spreken elkaar iedere dag en vanmiddag heb ik haar moeder ontmoet. Maar ik ben niet verliefd en hou ook niet van haar.
  dinsdag 26 april 2011 @ 20:18:01 #20
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96010901
Ik ben best wel een nerd, kan me uren vermaken met Minecraft en Portal 2 :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:17 schreef missyB het volgende:
Vind het bovenstaande plaatje afbreuk doen aan de mensen die hier posten eigenlijk
Nou, die mensen in dat plaatje hebben in ieder geval een stuk positievere instelling dat sommigen hier :)
pi_96010920
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:16 schreef Schenkstroop het volgende:
Het is dan ook slechts bedoeld als stereotype.
Je kan onmogelijk elke soort onsuccesvolle versierder afbeelden.
  dinsdag 26 april 2011 @ 20:18:31 #22
118585 Crutch
pi_96010933
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:18 schreef Catbert het volgende:
Portal _O_
Je moeder is een hamster
pi_96010951
He Schenk! Ik heb teruggelezen en ik heb tegen je gezegd dat mijn moeder dik is. Je hebt je dus vergist.
pi_96010972
quote:
Minecraft is wel episch. Veel uren aan besteedt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:17 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja, over versieren. Ik denk dat ik een vriendin heb? Of nog niet helemaal? Het is niet dat het officieel aan is. We gaan met elkaar, spreken elkaar iedere dag en vanmiddag heb ik haar moeder ontmoet. Maar ik ben niet verliefd en hou ook niet van haar.
Als je ''met iemand gaat'' dan heb je toch gewoon een relatie. :')
Ron Paul 2012
pi_96010982
Nou, een normaal persoon zou zijn problemen met vrienden bespreken, wij doen het op een discussieforum veilig achter ons scherm, dus we zijn wel een beetje nerd toch :P

Dat en er spelen er een paar WoW :P
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  dinsdag 26 april 2011 @ 20:19:53 #26
118585 Crutch
pi_96011010
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is dan ook slechts bedoeld als stereotype.
Je kan onmogelijk elke soort onsuccesvolle versierder afbeelden.
Dit.

Dat jullie je meteen gaan vergelijken met nerds moet je zelf weten.
Als ik er twee woest aantrekkelijke personen in moet zetten dan moet ik weer moeilijk doen met tekstballonnetjes e.d.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 26 april 2011 @ 20:20:04 #27
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96011028
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nou, een normaal persoon zou zijn problemen met vrienden bespreken, wij doen het op een discussieforum veilig achter ons scherm, dus we zijn wel een beetje nerd toch :P
Jij was toch weg voorlopig? :P

quote:
Ook gespeeld. Schaam ik me niet voor. :)
pi_96011036
Was ik maar een nerd! ;)
pi_96011052
quote:
Waarom ga je dan zoveel met haar om en geef je haar het idee dat er wel meer in zit?

En uhh...zoals Supersoep zegt, als je met elkaar gaat, dan heb je een relatie.
pi_96011060
quote:
Voel je je fysiek aangetrokken tot haar?

Ow en welk luchtje is het nou geworden eigenlijk? :D
pi_96011100
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:20 schreef Catbert het volgende:

[..]

Jij was toch weg voorlopig? :P

Dat heb ik niet gezegd. ;)
quote:
Ook gespeeld. Schaam ik me niet voor. :)

Ik speel het nog steeds, behoorlijk fanatiek :') Morgen nieuwe patch! *O*
  dinsdag 26 april 2011 @ 20:21:30 #32
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96011117
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom ga je dan zoveel met haar om en geef je haar het idee dat er wel meer in zit?

En uhh...zoals Supersoep zegt, als je met elkaar gaat, dan heb je een relatie.
Kan ook een scharrel zijn. Niks mis mee zolang beiden dezelfde verwachting hebben.
pi_96011177
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:21 schreef Catbert het volgende:

[..]

Kan ook een scharrel zijn. Niks mis mee zolang beiden dezelfde verwachting hebben.
Dat laatste betwijfel ik dus, maar daar kan ik naast zitten. Waarom een relatie hebben, of met elkaar gaan, als het slechts een scharrel is. Dat is verwarrend, vooral voor haar. Misschien heeft zij wel gevoelens.
pi_96011310
Lady million.
Mwah, ik vind haar wel leuk en aardig. En wel aantrekkelijk. Zelfde humor wel en volgens mij beschouwt zij het als een relatie?? Elkaar voorstellen aan ouders gaat toch eigenlijk best wel ver meteen (maar oké). En het kan mij opzich niet schelen, het is niet dat ik er mee zit als zij ineens naar een ander gaat. Ze doet maar. Ik houd dus niet van haar maar ik vind haar wel leuk.
  dinsdag 26 april 2011 @ 20:24:49 #35
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96011347
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:21 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezegd. ;)
Jawel dat heb je wel gezegd, I know... ik heb het gelezen ;)
pi_96011372
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Lady million.
Goeie. B-)
pi_96011403
quote:
Lady million.
Mwah, ik vind haar wel leuk en aardig. En wel aantrekkelijk. Zelfde humor wel en volgens mij beschouwt zij het als een relatie?? Elkaar voorstellen aan ouders gaat toch eigenlijk best wel ver meteen (maar oké). En het kan mij opzich niet schelen, het is niet dat ik er mee zit als zij ineens naar een ander gaat. Ze doet maar. Ik houd dus niet van haar maar ik vind haar wel leuk.
Edde ge al geneuqt?
Ron Paul 2012
  dinsdag 26 april 2011 @ 20:26:11 #38
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96011441
quote:
Lady million.
|s ze lekker en heb je pics. ben wel benieuwd naar wat voor caliber vrouwen jij kan scoren namelijk. aangezien ik niet weet hoe jij eruit ziet en je toch wel hier zit met issues enzo.
pi_96011490
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:17 schreef missyB het volgende:
Je past er wel goed tussen :D die van Bessie de clown :+
14 SHADES OF GREY
pi_96011567
Nee ik heb niet geneukt.

Ze is niet echt super mooi, meer het type zoals die blonde chick van Richard. Standaard dus. En ze heeft een rare neus. :)
pi_96011702
quote:
Lady million.
Weet ze dit?

Trouwens je werd toch jaloers toen ze ging praten met haar ex, waarom dan dat dikgedrukte?
  dinsdag 26 april 2011 @ 20:31:41 #42
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96011888
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Weet ze dit?

Trouwens je werd toch jaloers toen ze ging praten met haar ex, waarom dan dat dikgedrukte?
Ik vind dat je wel heel hard beweert dat het je allemaal niet boeit. Zit je jezelf niet in te dekken voor 't geval 't stukloopt omdat je bang bent dat het pijn gaat doen?
pi_96012061
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Weet ze dit?

Ik vind het niet heel erg leuk maar het is niet dat ik ermee ga zitten aangezien ik weet dat ze nu nog met hem praat. Kan moeilijk gaan stressen. En zoveel boeit het mij dus niet. Ze doet maar. Als ik erachter kom dat ze bijv. iets met hem heeft gedaan is 't wel over omdat ik haar dan een vies mens vind, en dan alsnog kan ik d'r niet mee zitten. Zo geweldig is ze namelijk niet. Maar is vast onduidelijk. :)
  dinsdag 26 april 2011 @ 20:35:04 #44
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96012122
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee ik heb niet geneukt.

Ze is niet echt super mooi, meer het type zoals die blonde chick van Richard. Standaard dus. En ze heeft een rare neus. :)
nee dat meen je niet. die "chick' van richard is al vrij boven gemiddeld hoor vind ik althans (en van wat ik me kan herinneren dan)
pi_96012198
waarom zou jij haar vies vinden dan???
idd vind ik je bericht een beetje onduidelijk en tegenstrijdig. enig idee waar dat vandaan komt?
of hoofd hart verhaal? dat je hoofd geen overeenstemming met je hart kan krijgen?
pi_96012287
Blijkbaar hebben wij allebei een ander beeld van ''bovengemiddeld''.

Ach, weet ik ook niet. Laat zitten.
pi_96012591
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:34 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik vind het niet heel erg leuk maar het is niet dat ik ermee ga zitten aangezien ik weet dat ze nu nog met hem praat. Kan moeilijk gaan stressen. En zoveel boeit het mij dus niet. Ze doet maar. Als ik erachter kom dat ze bijv. iets met hem heeft gedaan is 't wel over omdat ik haar dan een vies mens vind, en dan alsnog kan ik d'r niet mee zitten. Zo geweldig is ze namelijk niet. Maar is vast onduidelijk. :)
Maar jullie hebben geen relatie, waarom zou ze dan niks met anderen mogen doen? Ik vind het allemaal heel onduidelijk en ik zie niet waar dat heen gaat, maar dat merk je dan vanzelf wel. Zijn jouw zaken ten slotte...
pi_96012637
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

nee dat meen je niet. die "chick' van richard is al vrij boven gemiddeld hoor vind ik althans (en van wat ik me kan herinneren dan)
Eh eh was het maar "mijn" chick inderdaad. Ik geef nog niet op tho ik geloof nog in die 1% kans.
Sowieso komt ze volgende week bij mij op bezoek (eerste keer in 10 jaar ik bezoek krijg) dus dat word wel spannend (een beetje)
pi_96012836
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar jullie hebben geen relatie, waarom zou ze dan niks met anderen mogen doen? Ik vind het allemaal heel onduidelijk en ik zie niet waar dat heen gaat, maar dat merk je dan vanzelf wel. Zijn jouw zaken ten slotte...
Waarom zou ze iets met anderen doen? Ah joh, ik zie wel. Het is gewoon zo dat ik niet van haar houd maar haar wel leuk vind.
pi_96012941
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:45 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Waarom zou ze iets met anderen doen? Ah joh, ik zie wel. Het is gewoon zo dat ik niet van haar houd maar haar wel leuk vind.
Omdat ze weet dat jij niet verliefd op haar bent? Of om te genieten van haar jeugd, weet ik het.
pi_96013111
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:45 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Eigenlijk zou dan iedereen die je leuk vind niks met anderen mogen doen?
of zit er stiekum dan toch iets van meer gevoel bij jou voor haar?
Houden van is gelijk een enorm groot woord, Houden van moet groeien.
En zijn woorden waar je niet zo pardoes mee gooit.
pi_96013227
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef missyB het volgende:

[..]

Eigenlijk zou dan iedereen die je leuk vind niks met anderen mogen doen?
of zit er stiekum dan toch iets van meer gevoel bij jou voor haar?
Houden van is gelijk een enorm groot woord, Houden van moet groeien.
En zijn woorden waar je niet zo pardoes mee gooit.
Ik zeg altijd vlak voor het klaarkomen dat ik van haar hou.
pi_96013577
Miss heb ik dan inderdaad een soort gevoel voor haar? Maar je kan toch ook wel jaloers vinden omdat je iemand gewoon leuk vindt? Lijkt mij. Ik bedoel, ik geef toe dat ik opzich wel jaloers zou worden maar het is niet dat ik er heel erg mee zou zitten.
pi_96013661
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Miss heb ik dan inderdaad een soort gevoel voor haar? Maar je kan toch ook wel jaloers vinden omdat je iemand gewoon leuk vindt? Lijkt mij. Ik bedoel, ik geef toe dat ik opzich wel jaloers zou worden maar het is niet dat ik er heel erg mee zou zitten.
Bezitterig zijn over iets wat je niet wilt bezitten lijkt me ook raar.
Je wilt haar dus houden als je vriendin.
pi_96013722
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De onthulling?
  dinsdag 26 april 2011 @ 20:59:43 #56
118585 Crutch
pi_96013727
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Of je houdt jezelf voor de gek.
Je moeder is een hamster
pi_96013750
als ik iemand gewoon een vriend vind zonder gevoelens zeg maar zal het mij een worst zijn wat hij doet
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:01:34 #58
118585 Crutch
pi_96013825
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:00 schreef missyB het volgende:
als ik iemand gewoon een vriend vind zonder gevoelens zeg maar zal het mij een worst zijn wat hij doet
Da's toch normaal, tenminste ik neem aan dat je er dan ook geen seks mee hebt?
Je moeder is een hamster
pi_96013976
Nou, ik weet 't niet. Ik weet namelijk uit ervaring dat ik als ik iemand echt leuk vind; helemaal gek van die persoon ben, alles voor haar over heb enzovoort. Dat heb ik bij haar niet, eerlijk gezegd. Ik weet ook niet, we zien wel wat er allemaal gaat gebeuren.
pi_96013979
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:01 schreef Crutch het volgende:

[..]

Da's toch normaal, tenminste ik neem aan dat je er dan ook geen seks mee hebt?
Dat kan nog steeds. :) Fuckbuddy?
14 SHADES OF GREY
pi_96014096
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

kan idd ook. maar vind fuckbuddy toch wel valkuilen iets hoor,
niks voor mij denk ik maar wie weet voor anderen perfect.
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:06:18 #62
118585 Crutch
pi_96014098
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Lijkt me wel dat het je 'iets' kan schelen.
Je moeder is een hamster
pi_96014100
Maar ik neuk niet met haar hé. Nooit gedaan ook. Mensen zullen wel weer denken apart.. maar is de waarheid.. ;(
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:06:56 #64
118585 Crutch
pi_96014134
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:06 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar ik neuk niet met haar hé. Nooit gedaan ook. Mensen zullen wel weer denken apart.. maar is de waarheid.. ;(
Apart heej.

Je zoent wel met haar?
Je moeder is een hamster
pi_96014264
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:06 schreef Crutch het volgende:

[..]

Apart heej.

Je zoent wel met haar?
Ja, dat wel. Ik weet niet man, het is ook nog wel pril tussen ons.
pi_96014301
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dan is het toch gewoon je vriendin joh. Haha. :')
Ron Paul 2012
pi_96014314
quote:

[..]

wat zegt zij erover als je met haar praat?
Vraag je haar wat haar gevoelens voor jou zijn?
pi_96014465
quote:

[..]

Maar je kent haar moeder al wel. :P

En:

quote:

[..]

De onthulling?
pi_96014504
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar je kent haar moeder al wel. :P
Dat wil ook niet altijd iets zeggen. :)
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:13:09 #70
118585 Crutch
pi_96014529
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef missyB het volgende:

[..]

wat zegt zij erover als je met haar praat?
Vraag je haar wat haar gevoelens voor jou zijn?
Dooddoener wat mij betreft.
Je moeder is een hamster
pi_96014558
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat wil ook niet altijd iets zeggen. :)
idd, nam vriendjes altijd gelijk mee naar huis, vond moeders hem oke, maakte ik het snel weer uit. weet het das erg
pi_96014600
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:13 schreef missyB het volgende:

[..]

idd, nam vriendjes altijd gelijk mee naar huis, vond moeders hem oke, maakte ik het snel weer uit. weet het das erg
:')
Ron Paul 2012
pi_96014622
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:06 schreef Crutch het volgende:

[..]

Lijkt me wel dat het je 'iets' kan schelen.
Waarschijnlijk wel :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dan is het toch gewoon je vriendin joh. Haha. :')
Of hij is er nog niet uit wat hij precies voor haar voelt. Vriendschap of meer.
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:21:11 #74
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96015089
lijkt me ook apart
zoenen zonder

Verdere Handelingen.
pi_96015124
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
lijkt me ook apart
zoenen zonder

Verdere Handelingen.
Het lijkt wel een haiku.
Ron Paul 2012
pi_96015277
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
lijkt me ook apart
zoenen zonder

Verdere Handelingen.
Andersom kan ook
verdere handelingen zonder zoenen :Y
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:26:47 #77
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96015456
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:21 schreef Supersoep het volgende:
Het lijkt wel een haiku.
Hehe.

Dikke zoen zonder
Verdere handelingen
Lijkt me te apart
pi_96015588
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:26 schreef Catbert het volgende:

[..]

Hehe.

Dikke zoen zonder
Verdere handelingen
Lijkt me te apart
Hoezo? Niet iedereen gaat gelijk all the way
14 SHADES OF GREY
pi_96015641
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoezo? Niet iedereen gaat gelijk all the way
5
7
5
Ron Paul 2012
pi_96015792
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:28 schreef Supersoep het volgende:

[..]

5
7
5
?
14 SHADES OF GREY
pi_96016101
Dus als je met iemand zoent moet je perse verder gaan. Dat heb ik niet echt helemaal gedaan in mijn leven. _O-
pi_96016171
Ik heb ook een scharrel gehad die jaloers was als ik met een andere jongen praatte, maar beweerde geen speciale gevoelens te hebben..dusja kan allemaal.
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:36:51 #83
118585 Crutch
pi_96016191
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:21 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Het lijkt wel een haiku.
Zie nu moet ik weer om je lachen.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:39:14 #84
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96016356
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

?
waarom is dat zo
dat niet iedereen gelijk
all the way zou gaan

?
pi_96016459
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:36 schreef julia22 het volgende:
Ik heb ook een scharrel gehad die jaloers was als ik met een andere jongen praatte, maar beweerde geen speciale gevoelens te hebben..dusja kan allemaal.
En hoe is dat afgelopen?
14 SHADES OF GREY
pi_96016507
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:39 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

waarom is dat zo
dat niet iedereen gelijk
all the way zou gaan

?
Omdat sommige mensen dat niet willen. :)
14 SHADES OF GREY
pi_96016556
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:35 schreef iwannabehigh het volgende:
Dus als je met iemand zoent moet je perse verder gaan. Dat heb ik niet echt helemaal gedaan in mijn leven. _O-
Als je iemand leuk vindt is dat wel de volgende stap, zeker op jouw leeftijd....
pi_96016561

tijnbrein amai, ze sollen met u
Ron Paul 2012
pi_96016570
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En hoe is dat afgelopen?
Niks bijzonders. Het is niet serieus geworden als dat is waar je op doelde.
pi_96016593
quote:

[..]

waarom is dat zo
dat niet iedereen gelijk
all the way zou gaan

?
Omdat
je dat
niet met iedereen
wil doen
pi_96016610
quote:

[..]

Nou, die mensen in dat plaatje hebben in ieder geval een stuk positievere instelling dat sommigen hier :)
MineCraft _O_
Children of the night. What music they make.
pi_96016617
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:42 schreef Supersoep het volgende:

Amai zeg! zijt gij een Belg
pi_96016662
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:43 schreef julia22 het volgende:

[..]

Amai zeg! zijt gij een Belg
Vinde da geil? Want dan kank da wel zijn se
Ron Paul 2012
pi_96016697
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je iemand leuk vindt is dat wel de volgende stap, zeker op jouw leeftijd....
Is ook wel zo en ik kan nu net een homo klinken, mensen kunnen mij niet begrijpen (denk dat dat zo gaat gebeuren :P) maar ik wil niet neuken met een meisje die mij eigenlijk niet zoveel interesseert en waarbij je uiteindelijk toch wel weer weggaat. Ik wil neuken met iemand waar ik echt van houd. :')
pi_96016744
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Is ook wel zo en ik kan nu net een homo klinken, mensen kunnen mij niet begrijpen (denk dat dat zo gaat gebeuren :P) maar ik wil niet neuken met een meisje die mij eigenlijk niet zoveel interesseert en waarbij je uiteindelijk toch wel weer weggaat. Ik wil neuken met iemand waar ik echt van houd. :')
Dat is geen neuken dan.
pi_96016746
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

Misschien doen sommigen dat ook wel in het echt, maar vinden ze het ook leuk om hier hun verhaal te delen. Ik bedoel..je kunt je vrienden niet blijven lastig vallen met je gezeur..en hier wel haha
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:46:19 #97
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_96016839
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:45 schreef julia22 het volgende:
Misschien doen sommigen dat ook wel in het echt, maar vinden ze het ook leuk om hier hun verhaal te delen. Ik bedoel..je kunt je vrienden niet blijven lastig vallen met je gezeur..en hier wel haha
Ook hier zijn er limieten aan wat een mens kan hebben. :')
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_96016845
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:43 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Vinde da geil? Want dan kank da wel zijn se
>:)
pi_96016882
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:46 schreef julia22 het volgende:

[..]

>:)
Sorry, het zal niet gaan.
Ron Paul 2012
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:47:03 #100
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_96016890
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat
je dat
niet met iedereen
wil doen
Ik hou
van poëzie,
zeker wanneer
die niet rijmt.

- M. Vazalliz
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_96016911
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

?
Dat is het rijmschema van een Haiku (aantal lettergrepen per regel).

Nu verder voetbal kijken!
Children of the night. What music they make.
pi_96016917
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:42 schreef Supersoep het volgende:

:{
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:47:24 #103
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96016918
quote:

[..]

maar zit je dan niet een beetje aan haar kont te voelen of zo

ik kan me niet voorstellen dat jullie in een positie zitten te zoenen waarbij het eigenlijk lijkt alsof de handen op de rug gebonden zijn
pi_96016934
quote:

[..]

Nee dat vind ik niet dom of zo hoor. Maar zij wil misschien wel verder straks. Word je ook niet geil van haar?

Geef eens antwoord:
quote:

[..]

De onthulling?
pi_96016942
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:46 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Sorry, het zal niet gaan.
:( Amai zeg
pi_96016979
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:47 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dat is het rijmschema van een Haiku (aantal lettergrepen per regel).

Nu verder voetbal kijken!
Ach zo :P
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:50:07 #107
118585 Crutch
pi_96017119
SC tot hier

__________________________________________________________________________ :P
Je moeder is een hamster
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:51:28 #108
118585 Crutch
pi_96017223
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:47 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

ik kan me niet voorstellen dat jullie in een positie zitten te zoenen waarbij het eigenlijk lijkt alsof de handen op de rug gebonden zijn
Oh, ik wel.
Bij zoenen in het openbaar bijvoorbeeld.
Nou ja, niet vastgebonden, maar minder voelie voelie.
Je moeder is een hamster
pi_96018463
Wat een aparte (prive) vragen worden hier soms gevraagd. :P Daar antwoord ik alleen prive op, niet zo openbaar.. ;)
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:08:37 #110
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96018565
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat een aparte (prive) vragen worden hier soms gevraagd. :P Daar antwoord ik alleen prive op, niet zo openbaar.. ;)
Wie of wat je versiert is toch ook nogal privé, uiteraard willen we dan ook de rest horen c_/
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:09:23 #111
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96018625
quote:

[..]

waarom is dat zo
dat niet iedereen gelijk
all the way zou gaan

?
Want bij bepaalde mensen zal je spijt hebben en slechter gaan voelen doordat je met hem of haar hebt geneukt. Maar iedereen verschilt weer daarin.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_96018646
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vraag het me gewoon af want als je wel geil van haar wordt dan ga je toch sneller verder. ;)

Geef nou eens antwoord op die andere vraag, wat bedoelde je nou? Anders had je niks moeten zeggen.
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:09:58 #113
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96018678
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:08 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Wie of wat je versiert is toch ook nogal privé, uiteraard willen we dan ook de rest horen c_/
het kan ook een uitnodiging zijn van iwannabehigh
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:11:19 #114
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96018769
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:09 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

het kan ook een uitnodiging zijn van iwannabehigh
Zo van: "Kom ff lekker privé >:) "?

Denk niet dat hij het zo bedoelt :')
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:11:21 #115
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96018771
Zucht hallootjes vandaag bij me vriendin geweest en een erg leuke dag gehad.
Nu kom ik thuis en krijg ik ineens van alles te horen meteen me hele dag verneukt.
Dus als mijn reactie's van vanavond iets minder positief zijn dan normaal ik heb gewoon een kut dag das alles. Alvast mijn excuses ervoor.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_96018948
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Zo van: "Kom ff lekker privé >:) "?

Denk niet dat hij het zo bedoelt :')
Gaan prive en vindt het uit :P
14 SHADES OF GREY
pi_96018963
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef Raggingbull het volgende:
Zucht hallootjes vandaag bij me vriendin geweest en een erg leuke dag gehad.
Nu kom ik thuis en krijg ik ineens van alles te horen meteen me hele dag verneukt.
Dus als mijn reactie's van vanavond iets minder positief zijn dan normaal ik heb gewoon een kut dag das alles. Alvast mijn excuses ervoor.
je hebt in elk geval wel een leuke dag met je meisje gehad en dat pakt niemand je af!
pi_96019017
hier weer hetzelfde liedje als altijd: de tatoeageman van werk kijkt me niet meer aan. Volgens mij bewust. Mijn pogingen tot nader contact zijn weer eens op niets uitgelopen. Geen man moet me. Bah. Niet voor meer dan een potje neuken althans. En zelfs dat is moeilijk te krijgen.
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:15:39 #119
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96019059
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:14 schreef missyB het volgende:

[..]

je hebt in elk geval wel een leuke dag met je meisje gehad en dat pakt niemand je af!
Ja maargoe daar zit wel echt een dompertje op marja... ik zal nie verder uitwijden dat kan ik namelijk beter elders in een ander topic doen.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_96019186
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:15 schreef minnemin het volgende:
hier weer hetzelfde liedje als altijd: de tatoeageman van werk kijkt me niet meer aan. Volgens mij bewust. Mijn pogingen tot nader contact zijn weer eens op niets uitgelopen. Geen man moet me. Bah. Niet voor meer dan een potje neuken althans. En zelfs dat is moeilijk te krijgen.
Jij bent wel in voor een potje neuken?
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:17:40 #121
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96019202
quote:
Tja mannen kun je ook onderverdelen in 2 klasses.
De voor mij dan zogenaamde "hondelul" en de "fatsoenlijke".
De "hondelul" die neemt echt niet wat met je om jou maar voor de seks. De "fatsoenlijke" vaak iets minder spannend enzo maar hij doet het voor je innerlijk en zal vinden dat een mooi uiterlijk een leuk extraatje is bij het innerlijk. Seks zal hij je geven omdat hij jou ervan wil laten genieten.
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:18:18 #122
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96019249
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:47 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

hoe wordt dat dan gedaan? ik durfde meisjes nooit aan te raken, want ik dacht altijd dat ze dat niet wilden, en was dan al blij met zoenen.

quote:
laat maar. gewoon doen zeker ofzo

@richard
even over met de auto boodschappen doen.
met de auto vind ik altijd dat je dan een boodschappenwagen kunt gebruiken, en dat staat veel volwassener, en trekt meer meisjes aan vind ik.

toch heb ik daar nooit succes mee gehad
pi_96019303
quote:
:*
Niet iedere man is een lul. Iedere man heeft wel een lul :+
14 SHADES OF GREY
pi_96019337
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij bent wel in voor een potje neuken?
als ie knap is

[edit]ik bedoel lekker. en nadat ik afgevallen ben en naar de kapper geweest en geschoren etc
pi_96019367
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:19 schreef minnemin het volgende:

[..]

als ie knap is
Dan laat jij je ff uitwonen en dan is het verder prima?
pi_96019446
quote:

[..]

als ie knap is
En liefde?
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:21:12 #127
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96019481
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:17 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Tja mannen kun je ook onderverdelen in 2 klasses.
De voor mij dan zogenaamde "hondelul" en de "fatsoenlijke".
De "hondelul" die neemt echt niet wat met je om jou maar voor de seks. De "fatsoenlijke" vaak iets minder spannend enzo maar hij doet het voor je innerlijk en zal vinden dat een mooi uiterlijk een leuk extraatje is bij het innerlijk. Seks zal hij je geven omdat hij jou ervan wil laten genieten.
Mwah. Elke man kan beide zijn, IMO. Wie vandaag player probeert te zijn is morgen een gentleman. En andersom.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_96019589
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan laat jij je ff uitwonen en dan is het verder prima?
nee want dan moet ie de volgende dag weer komen opdraven en daarna weer, me een prinsesje noemen, en ach, dan kunnen we ook wel direct samenwonen. en dat is lichtelijk cynisch
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:22:37 #129
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96019598
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En liefde?
Als wij af en toe een meisje neuken of willen neuken omdat we geil zijn, kan je verwachten dat vrouwen dat ook doen.
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:22:56 #130
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96019621
quote:

[..]

als ie knap is
hoop je dan op warme wederzijdse gevoelens, en het gevoel van "waar was je al die tijd, wij zjin voor elkaar bestemd".
of is het alleen maar veredelt masturberen dan?
quote:
omfg pics!! wat doe je dan1!?, want ik snap dat niet.
als ik een meid zou zijn zou ik het wel allemaal kunnen denk ik altijd , contacten maken met mannen
ze leren kennen
als ze me aanstaan, en zij mij ook relaties
etcetc :P
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:22:59 #131
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96019624
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Mwah. Elke man kan beide zijn, IMO. Wie vandaag player probeert te zijn is morgen een gentleman. En andersom.
Das waar maar een echte player zal nooit een fatsoenlijke gentleman man kunnen zijn en andersom ook niet. Je hebt natuurlijk zoals altijd randgevallen en mensen die er tussenin vallen.
pi_96019699
quote:

[..]

als ie knap is

[edit]ik bedoel lekker. en nadat ik afgevallen ben en naar de kapper geweest en geschoren etc
Misschien val je op de verkeerde mannen
pi_96019722
ik weet ook wel waarom ik zo makkelijk ben. Aan een kant ben ik wel een beetje nymfo, aan de heel grote andere kant geloof ik toch niet dat er meer in zit, dus bij een mogelijkheid tot seks is het een beetje pakken wat je pakken kan. Meer wordt het toch niet

[edit]en omdat het fokking geil is natuurlijk
pi_96019728
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien val je op de verkeerde mannen
Denk ik ook. De tatoeageman. :X :')
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:24:27 #135
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96019731
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:22 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Das waar maar een echte player zal nooit een fatsoenlijke gentleman man kunnen zijn en andersom ook niet. Je hebt natuurlijk zoals altijd randgevallen en mensen die er tussenin vallen.
Ja, je hebt waarschijnlijk 2 extremen en de meeste mensen liggen rond de gemiddelde. Maar ik denk dat dat ook met volwassenheid te maken heeft. Elke jongen van 17 wil een player zijn. Mensen van 37 denken daar anders over.
pi_96019770
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:22 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Als wij af en toe een meisje neuken of willen neuken omdat we geil zijn, kan je verwachten dat vrouwen dat ook doen.
Tuurlijk dat snap ik :) En daar is ook niets mis mee. Heb ik ook wel eens gedaan. :Y

Seks met liefde is altijd nog beter en fijner dan seks zonder liefde
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:25:06 #137
118585 Crutch
pi_96019775
Even vraag tussendoor.

Ik krijg net een vraag in mijn schoot geworpen van een vriend van me:

quote:
Ik had haar om 7 uur ge-smst, maar ze reageert niet.
Ik zeg:

quote:
Wacht maar rustig af en niet steeds smsjes sturen of eventueel bellen.
Hij:

quote:
Hoezo niet? Kan het een test zijn?
Ik vraag me dus af he?
Doen vrouwen dat vaak? Met opzet niets terugsturen?
Je moeder is een hamster
pi_96019804
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef Crutch het volgende:
Even vraag tussendoor.

[..]

Ik zeg:

[..]

Hij:

[..]

Ik vraag me dus af he?
Meestal duidt dat toch op weinig interesse...
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:25:48 #139
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96019819
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, je hebt waarschijnlijk 2 extremen en de meeste mensen liggen rond de gemiddelde. Maar ik denk dat dat ook met volwassenheid te maken heeft. Elke jongen van 17 wil een player zijn. Mensen van 37 denken daar anders over.
Naja... elke... dan ben ik een uitzondering. Geef mij maar 1 meisje om voor te gaan.
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:25:54 #140
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96019827
quote:
Even vraag tussendoor.

[..]

Ik zeg:

[..]

Hij:

[..]

Ik vraag me dus af he?
Ja, tuurlijk. En nog steeds moet je gewoon niks terugsturen.
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:26:08 #141
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_96019848
Interessante vraag @ niet reageren, alhoewel ik niet zo panisch reageer als het smsje even duurt. Misschien is ze wel sporten, ligt de telefoon in een andere kamer, etc. Maar ik vraag me wel af of vrouwen dat soms doen om te kijken hoe de man reageert.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:26:10 #142
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96019851
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef Halcon het volgende:

[..]

Denk ik ook. De tatoeageman. :X :')
ik had ook een tatoeageman op mijn studie

zucht,
pi_96019890
o nee niet van vrouwzijde
pi_96019902
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

Meestal duidt dat toch op weinig interesse...
:P
Toen ik dat zei tegen Former (ze heeft een mailtje gestuurd naar een man die haar ''leuk'' vindt) maar hij antwoord nu al 2 weken niet - heeft ze besloten om deze reeks te verlaten, helaas.
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:27:08 #145
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96019919
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Naja... elke... dan ben ik een uitzondering. Geef mij maar 1 meisje om voor te gaan.
Oke, niet elke. Maar zo'n 60%. En nog een 35% die wil dat andere mensen denken dat ze een player zijn zodat ze denken dat ze stoer overkomen. En dan nog een 5% die daaraan niet meedoen.
pi_96019941
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef twiFight het volgende:
Interessante vraag @ niet reageren, alhoewel ik niet zo panisch reageer als het smsje even duurt. Misschien is ze wel sporten, ligt de telefoon in een andere kamer, etc. Maar ik vraag me wel af of vrouwen dat soms doen om te kijken hoe de man reageert.
Even kan altijd, maar als iemand normaal altijd uren op haar foon ziet te pielen en dan uren niets stuurt... is toch wel een teken aan de wand.
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:27:24 #147
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96019942
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef minnemin het volgende:
ik weet ook wel waarom ik zo makkelijk ben. Aan een kant ben ik wel een beetje nymfo, aan de heel grote andere kant geloof ik toch niet dat er meer in zit, dus bij een mogelijkheid tot seks is het een beetje pakken wat je pakken kanMeer wordt het toch niet
wat een kutinstelling vind ik dat altijd als ik het hoor, want ik hoor het altijd van mannen.
en dan denk ik altijd van "waaaa maar daarom is er niemand voor mij, en wordt ik altijd weggeduwt door de players :'( ".
maar ik heb het nog nooit gehoord van een vrouw.... :P dat is apart

niet dat ik niet die instelling heb(of ik weet niet, nog nooit een keuze hoeven maken). maar als het moment zich aandient krijg ik vast koudwatervrees zonder eerst een geruststellend gesprekje

je klinkt best wel zielig hier, het klinkt herkenbaar :D
pi_96019978
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

:P
Toen ik dat zei tegen Former (ze heeft een mailtje gestuurd naar een man die haar ''leuk'' vindt) maar hij antwoord nu al 2 weken niet - heeft ze besloten om deze reeks te verlaten, helaas.
2 weken niet antwoorden. :D Dan kun je maar een conclusie trekken natuurlijk.
pi_96020026
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

ik had ook een tatoeageman op mijn studie

zucht,
ik ben dol op mooi getatoeerde mannen, ken iemand met een supermooie tribal op zijn rug, iemand met een giant zeeschildpad die heel mooi gedaan is, rrr
pi_96020054
quote:
Even vraag tussendoor.

[..]

Ik zeg:

[..]

Hij:

[..]

Ik vraag me dus af he?
das de pest van deze tijd,
je hebt zo n ding dus zal er wel aan vastgeplakt zitten.
Ik gebruik mn mobiel dagelijks maar moet mezelf altijd wel 2 keer bellen om uit te vinden waar ik lig en ja dan heb ik altijd wel wat smsjes gemist ofzo.
Vrouwen kunnen zoiets expres doen maar ik zou het nut er niet van in zien.
Sterker nog als ik gek op iemand zou zijn zou ik die mobiel op mn lijf plakken om maar geen sms te missen en dus ook gelijk terug smsen als ik in de gelegenheid ben.
Met je benen in de stijgbeugels bij de gyneacoloog word dat wat moeilijk zeg maar
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:29:21 #151
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96020079
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef minnemin het volgende:
ik weet ook wel waarom ik zo makkelijk ben. Aan een kant ben ik wel een beetje nymfo, aan de heel grote andere kant geloof ik toch niet dat er meer in zit, dus bij een mogelijkheid tot seks is het een beetje pakken wat je pakken kan. Meer wordt het toch niet

[edit]en omdat het fokking geil is natuurlijk
Je geeft een man zo wel het idee dat je 'makkelijk' bent hè. Dus geen relatiemateriaal.
Dat schrikt ze af, mochten ze ook op zoek zijn naar liefde. Echt hoor. :{
pi_96020093
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:28 schreef minnemin het volgende:

[..]

ik ben dol op mooi getatoeerde mannen, ken iemand met een supermooie tribal op zijn rug, iemand met een giant zeeschildpad die heel mooi gedaan is, rrr
Heb je zelf ook tattoo's?
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:31:07 #153
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96020205
quote:
Even vraag tussendoor.

[..]

Ik zeg:

[..]

Hij:

[..]

Ik vraag me dus af he?
als ze het met opzet doen dan is het een shittests uiteraard ....ofzoiets
pi_96020252
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja de shittests uiteraard
Zegt PUA daar ook iets over?
pi_96020270
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:29 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Je geeft een man zo wel het idee dat je 'makkelijk' bent hè. Dus geen relatiemateriaal.
Ik neem aan dat dit andersom ook voor mannen geldt?
14 SHADES OF GREY
pi_96020349
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

2 weken niet antwoorden. :D Dan kun je maar een conclusie trekken natuurlijk.
In haar geval zal ze zeggen: hij durft niet, hij is heel neurotisch en introvert. Dus tja...
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:33:56 #157
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96020407
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat denk ik wel ja. Mij schrikt dat wel af iig. :{
pi_96020419
Ik heb wat met een gozer gehad die doordeweeks niet op smsjes reageerde, maar in het weekend haast als een puppy achter me aanhobbelde. Die had het doordeweeks druk met zijn werk en had veel aan zijn hoofd wat hij in het weekend blijkbaar van zich af kon laten glijden.

Ik heb trouwens ook een smsje wel eens niet gehad, of die kwam pas veel later binnen. Je weet maar nooit wat er is hè.
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:34:10 #159
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96020423
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja, je hebt natuurlijk vrouwen die zulke mannen wilt veranderen.

Maar tja, je hebt ook mannen die zulke vrouwen wilt veranderen.
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:34:13 #160
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96020431
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:31 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zegt PUA daar ook iets over?
ja. het is om het "kaf van het koren" zeg maar te scheiden.

het geeft de vrouw veel info, of hij veel ervaring heeft, wat ze bedoelingen zijn, heel veel info van de manier waarop de man gaat reageren.

het is gewoon een test om even te kijken wat hij doet.
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:34:16 #161
118585 Crutch
pi_96020435
Mwah, ik zou 2 dagen later over iets totaal anders bellen of smsen.
Als ik dan geen antwoord krijg blijf ik ook stil.
Je moeder is een hamster
pi_96020468
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:29 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

waarom is een makkelijke man wel relatiemateriaal maar een vrouw niet? Een vrouw heeft ook zo haar behoeftes. Makkelijk zijn heeft niets te maken met ontrouw. Waarom hard to get spelen? Je wilt liefde, je wilt aandacht, je wilt seks, je wilt leuk samenzijn, waarom maken we het dan zo verdomd moeilijk met zijn allen?
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:35:58 #163
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96020550
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:34 schreef minnemin het volgende:

[..]

waarom is een makkelijke man wel relatiemateriaal maar een vrouw niet? Een vrouw heeft ook zo haar behoeftes. Makkelijk zijn heeft niets te maken met ontrouw. Waarom hard to get spelen? Je wilt liefde, je wilt aandacht, je wilt seks, je wilt leuk samenzijn, waarom maken we het dan zo verdomd moeilijk met zijn allen?
laat maar
pi_96020574
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:33 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat denk ik wel ja. Mij schrikt dat wel af iig. :{
Als fuckbuddy zou ik zo'n vrouw niet erg vinden als relatie :N

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:34 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, je hebt natuurlijk vrouwen die zulke mannen wilt veranderen.

Maar tja, je hebt ook mannen die zulke vrouwen wilt veranderen.
uiteindelijk werkt dat niet tenzij die persoon zelf ook wilt veranderen
14 SHADES OF GREY
pi_96020655
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:34 schreef Crutch het volgende:
Mwah, ik zou 2 dagen later over iets totaal anders bellen of smsen.
Als ik dan geen antwoord krijg blijf ik ook stil.
Ja, doe ik ook. Ik stuur iets onbenulligs. Geen reactie, dan niks meer.
pi_96020686
quote:

[..]

Man is stoer en vrouw is hoer.
Tuurlijk is er niets mis mee. Maar als mijn date zou vertellen dat ze met 50 mannen naar bed geweest is zal ik toch gaan twijfelen
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:39:00 #167
118585 Crutch
pi_96020763
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

als ze het met opzet doen dan is het een shittests uiteraard ....ofzoiets
Hoeft niet per se.
Je moeder is een hamster
pi_96020787
Ach ja. Als je via de mail een bericht krijgt van een vrouw en je wel online bent lange tijden maar niet reageert zegt dat gewoon meer dan genoeg. En al helemaal als je wel reageert als het jezelf uitkomt om vervolgens alleen te seksen. :P

Maar dat is ook een kunst (als je dat zou willen dan). Een vrouw doen laten geloven dat je het echt met haar meent terwijl het je geen zak kan schelen en alleen contact wilt hebben als jij dat zelf wilt (voor de seks).
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:39:33 #169
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96020801
quote:

[..]

Voor de meeste vrouwen is een makkelijke man ook geen relatiemateriaal.
pi_96020833
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat heb ik een geluk. Wat heb ik eigenlijk tegen?
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:40:24 #171
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96020863
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Onzeker, geen echte passie en gemeen tegen anderen.
pi_96020877
quote:
Ach ja. Als je via de mail een bericht krijgt van een vrouw en je wel online bent lange tijden maar niet reageert zegt dat gewoon meer dan genoeg. En al helemaal als je wel reageert als het jezelf uitkomt om vervolgens alleen te seksen. :P

Maar dat is ook een kunst (als je dat zou willen dan). Een vrouw doen laten geloven dat je het echt met haar meent terwijl het je geen zak kan schelen en alleen contact wilt hebben als jij dat zelf wilt (voor de seks).
Maar als zelfs zijn vrienden zeggen dat hij een enorme neuroot is....en bang doet....
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:40:44 #173
118585 Crutch
pi_96020889
quote:

[..]

Definieer moeilijk in jouw geval...
Je moeder is een hamster
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:41:14 #174
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96020921
quote:

[..]

Iets met oerbehoeftes enzo... Als je overkomt als iemand die rondneukt dan word je als vrouw simpelweg doorgaans niet als geschikt relatiemateriaal gezien, zo simpel is het. Vrouwtje moet tenslotte thuis blijven en baren hè, niet als een vent gaan lopen slettebakken. :P
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:42:19 #175
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96020998
quote:

[..]

ja jij gaat juist precies omdat je niet wanhopig naar haar bent, een heleboel 'goed' doen(versiertechnisch gezien vergeleken met wanhopers hier)
en dan wordt ze verliefd op je, en dan blijft ze maar doorgaan.
en dan heb je een meisje verliefd op je, en heeft ze alles voor je over, en zal ze blij zijn als jij ook verliefd wordt, en dan bof je (want ik heb het niet)
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:42:28 #176
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96021012
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:41 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Iets met oerbehoeftes enzo... Als je overkomt als iemand die rondneukt dan word je als vrouw simpelweg doorgaans niet als geschikt relatiemateriaal gezien, zo simpel is het. Vrouwtje moet tenslotte thuis blijven en baren hè, niet als een vent gaan lopen slettebakken. :P
Kijk, dat wordt dus zogenaamd gezegd. Maar voor zover ik zie, knappen vrouwen ook heel snel af op een man die heel makkelijk overkomt.
pi_96021044
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar als zelfs zijn vrienden zeggen dat hij een enorme neuroot is....en bang doet....
Alsnog.... :P

quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:40 schreef Crutch het volgende:

[..]

Definieer moeilijk in jouw geval...
Heb allerlei aanbidders achter mij aanlopen maar ik wil ze allemaal niet. Hordes vrouwen. Tientallen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:40 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Onzeker, geen echte passie en gemeen tegen anderen.
Geen echte passie.?? De eerste klopt wel.
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:43:23 #178
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96021074
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Idd.
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:43:54 #179
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96021114
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:42 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

[..]

Heb allerlei aanbidders achter mij aanlopen maar ik wil ze allemaal niet. Hordes vrouwen. Tientallen.

[..]

De eerste is ook het grootste probleem. Zoiezo, je hebt eigenlijk niks tegen want je hebt wel meisjes die jou proberen te versieren.
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:43:58 #180
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96021117
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:42 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Kijk, dat wordt dus zogenaamd gezegd. Maar voor zover ik zie, knappen vrouwen ook heel snel af op een man die heel makkelijk overkomt.
Idd idd. :Y
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:44:39 #181
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96021162
Tja... wat is goed en wat is fout?
Wie is leuk en wie niet?
Iedereen heeft denk ik toch wel een andere smaak dus misschien zal voor de 1 een makkelijke man wel leuk zijn en voor de ander niet? En het zelfde maar dan andersom.
pi_96021165
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:43 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

De eerste is ook het grootste probleem. Zoiezo, je hebt eigenlijk niks tegen want je hebt wel meisjes die jou proberen te versieren.
Dat was sarcasme. :P Maar het is wel zo dat er soms vrouwen zijn die mij zien zitten maar meestal vind ik het draken of ze zijn te dom, te irritant, te aandachtzoekerig. Er is altijd wel een minpunt.
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:46:00 #183
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96021240
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:44 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat was sarcasme. Maar het is wel zo dat er soms vrouwen zijn die mij zien zitten maar meestal vind ik het draken of ze zijn te dom, te irritant, te aandachtzoekerig. Er is altijd wel een minpunt.
Niemand is perfect iedereen heeft een minpunt. Je kunt nooit een perfect meisje krijgen.
pi_96021293
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:46 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Niemand is perfect iedereen heeft een minpunt. Je kunt nooit een perfect meisje krijgen.
Klopt, maar er zijn ook grenzen. Althans, voor mij.
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:47:23 #185
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96021334
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:44 schreef Raggingbull het volgende:
Tja... wat is goed en wat is fout?
Wie is leuk en wie niet?
Iedereen heeft denk ik toch wel een andere smaak dus misschien zal voor de 1 een makkelijke man wel leuk zijn en voor de ander niet? En het zelfde maar dan andersom.
Gelúkkig werkt het zo inderdaad! :Y

Maar een makkelijke man/vrouw geeft snel het idee dat je hem/haar gaat kwijtraken, komt gewoon niet betrouwbaar over.
pi_96021368
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:46 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Perfectie bestaat niet, maar er is 'n verschil tussen het ideale meisje of een of ander wicht dat totaal niet bij je past.
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:48:35 #187
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96021419
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Halcon het volgende:

[..]

Perfectie bestaat niet, maar er is 'n verschil tussen het ideale meisje of een of ander wicht dat totaal niet bij je past.
Je kan ook te hoge eisen stellen.
pi_96021495
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:48 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ik wil een mooi, slim maar leuk meisje. Ik stel dus geen hoge eisen. :P
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:50:00 #189
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96021519
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:42 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

[..]

ja jij durft naar buiten, jij boft echt. en je hebt een leven, jij boft echt.
ooit had ik meer toekomstperspectieven dan jou, maar toch is het verkloot!
(vwo 6, geslaagd uiteraard, rijbewijs(van ouders gekregen nog op middelbare school), niet-gescheiden ouders, eigen auto die ik zelf leuk vond gekocht.
ouders die alles voor me regelden (appartement waar ik wilde studeren, grote cadeaus). steun van ze.

en toen ging alles mis, en kwam ik in sociaal isolement hier, en zag ik in dat alles nooit meer goed kwam (tussen mij en meisjes). niet dat het voorheen wel goed ging, maar toen was ik alleen nog maar preuts ofzoiets.
nu heb ik helemaal geen contacten meer met ze
en nu zijn me ouders alleen maar wanhopig, en zit ik in me 1tje omdat ik ze niet onder ogen kan komen

[..]
quote:
maakt niet uit, meeste passies die mannen hebben vinden vrouwen toch niet interessant.
ik heb ook geen passies. geen tijd ik lig veel in bed
pi_96021521
quote:

[..]

Dat kan. Je kunt ook te snel happen.
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:50:11 #191
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96021532
quote:

[..]

En daar komt weer de vraag of je dan genoegen zou moeten nemen met minder. ;)
Want je eisen 'even' bijstellen is niet zomaar gebeurd dan wel onmogelijk.
pi_96021606
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:50 schreef mylifeisgrey het volgende:

maar maakt niet uit, meeste passies die mannen hebben vinden vrouwen toch niet interessant.
Zoals?
Ik heb vaak zat gedeelde interesses gehad met mannen.
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:51:39 #193
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96021619
quote:
meeste passies die mannen hebben vinden vrouwen toch niet interessant.
Dat is onzin. ;)
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:53:05 #194
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96021710
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:50 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

En daar komt weer de vraag of je dan genoegen zou moeten nemen met minder. ;)
Want je eisen 'even' bijstellen is niet zomaar gebeurd dan wel onmogelijk.
Eens maar ik ken jongens die een meisje al afkeuren omdat ze een klein raar vlekje op haar voorhoofd heeft bijv.(wel extreem geval)
pi_96021721
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:53 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Eens maar ik ken jongens die een meisje al afkeuren omdat ze een klein raar vlekje op haar voorhoofd heeft bijv.(wel extreem geval)
Zo was ik ook wel.
pi_96021793
quote:
maakt niet uit, meeste passies die mannen hebben vinden vrouwen toch niet interessant.
Dat laatste vindt niemand interessant nee, maar dat eerste durf ik toch echt wel te betwijfelen.
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:54:29 #197
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96021794
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:53 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Zo was ik ook wel.
Tja... dan stel je naar mijn mening wel te hoge eisen eigenlijk. Maar dat ben ik.
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:56:45 #198
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_96021947
quote:
Vrouwen vinden je passie niet interessant, vrouwen vinden het feit dat je een passie hebt interessant. Het zegt wat over je karakter, dat je dingen in het leven wilt bereiken en daar dan ook voor gaat.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_96021997
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:53 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Zo was ik ook wel.
Dat is wel heel triest :')
pi_96022071
quote:

[..]

ja jij durft naar buiten, jij boft echt. en je hebt een leven, jij boft echt.
Jij kan ook naar buiten durven. Ga dan naar je huisarts!
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:58:53 #201
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96022080
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:54 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat laatste vindt niemand interessant nee, maar dat eerste durf ik toch echt wel te betwijfelen.
vrouwen houden van rocksterren die (elektrische)gitaar spelen of drums, of.wat anders ruigs
en sjonnies met golf gti's.

met hobbies als:
-piano spelen(vooral het klassiek),
-oldtimer autos(die niet populair zijn onder jongeren, maar meer voor oude lullen)
-sleutelen en klussen (skelter motoriseren, kart maken, aardappels schieten met luchtdruk, al dat soort groffe dingen)
- en computeren

ben je helemaal nergens. uitgezonderd tegenwoordig die 1% vrouwen op World of Warcraft die ook verslaafd zijn omdat wow nogal verslavend is, maar daar ben ik zelf nooit aan begonnen
pi_96022093
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is wel heel triest :')
Een rare vlek kan best maken dat iemand een stuk minder aantrekkelijk is. Net zoals een mooie meid die mank loopt een stuk minder aantrekkelijk is doordat ze mank loopt.
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:59:13 #203
118585 Crutch
pi_96022103
iwannabehigh, je doet een beetje uit de hoogte.
Ik geloof er ook niks van.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:01:28 #204
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_96022268
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

vrouwen houden van rocksterren die (elektrische)gitaar spelen of drums, of.wat anders ruigs

met hobbies als:
-oldtimer autos(die niet populair zijn onder jongeren, maar meer voor oude lullen)
-sleutelen en klussen (skelter motoriseren, kart maken, aardappels schieten met luchtdruk, al dat soort groffe dingen)
- en computeren

ben je helemaal nergens. uitgezonderd die 1% vrouw op World of Warcraft, maar daar ben ik zelf nooit aan begonnen
Met hobbies ben je meestal nergens. Het gaat om uitstraling. Want rocksterren hebben dat. En status. Het gaat om uitstraling en status.

* WinterBreeze krijgt een déjà vu van de Spanish Inquisition-skit.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
pi_96022274
quote:

[..]

vrouwen houden van rocksterren die gitaar spelen.
en gabbers met golf gti's.

met hobbies als:
-sleutelen en klussen (skelter motoriseren, kart maken, aardappels schieten, al dat soort groffe dingen)
- en computeren

ben je helemaal nergens. uitgezonderd die 1% vrouw op World of Warcraft, maar daar ben ik zelf nooit aan begonnen
ik hou van mannen met humor
ik hou van mannen die wat te vertellen hebben
ik hou van mannen die een algemene brede interesse hebben
Ik hou van mannen die zelf een hobby hebben (zoals bijv oldtimers)
ik hou van muzikale mannen (piano spelen vind ik dus top)
Ik hou van een man die computert net als ik dus.

kortom er zijn zat vrouwen die er wel van houden alleen jij bent ze nog niet tegen het lijf gelopen dan
pi_96022335
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:59 schreef Crutch het volgende:
Als je iemand echt leuk/interessant vindt val je niet over zoiets lijkt mij inderdaad, dan ben je gewoon aan het zoeken naar iets te zeuren.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:02:58 #207
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96022379
quote:

[..]

met hobbies als:
- en computeren
Gast, waar háál je het vandaan? -O-
Je kijkt teveel films hoor. :|W

quote:
uitgezonderd die 1% vrouw op World of Warcraft, maar daar ben ik zelf nooit aan begonnen
Au. :')
pi_96022392
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:59 schreef Crutch het volgende:
Lees nou een keer beter. Het is echt zo, als iemand bij wijze van spreke een grote rode pukkel op haar hoofd heeft - knapte ik er al op af. Ik meen het, vind het smerig.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:03:31 #209
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96022406
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:01 schreef missyB het volgende:

[..]

ik hou van mannen met humor
ik hou van mannen die wat te vertellen hebben
ik hou van mannen die een algemene brede interesse hebben
Ik hou van mannen die zelf een hobby hebben (zoals bijv oldtimers)
ik hou van muzikale mannen (piano spelen vind ik dus top)
Ik hou van een man die computert net als ik dus.

kortom er zijn zat vrouwen die er wel van houden alleen jij bent ze nog niet tegen het lijf gelopen dan
ja maar ze worden er niet door aangetrokken
en tevens ontmoet je met bovenstaande hobbies ook geen vrouwen
pi_96022427
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:03 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar ze worden er niet door aangetrokken
en tevens ontmoet je met bovenstaande hobbies ook geen vrouwen
dat is dus je reinste onzin
pi_96022470
quote:

met hobbies als:
- en computeren

ben je helemaal nergens. uitgezonderd tegenwoordig die 1% vrouwen op World of Warcraft die ook verslaafd zijn omdat wow nogal verslavend is, maar daar ben ik zelf nooit aan begonnen
Alsof alle vrouwen hetzelfde zijn?

Er zijn zat vrouwen die van klassieke muziek houden.
Er zijn zat vrouwen die van auto's houden, ja zelfs van oldtimers.
Er zijn zat vrouwen die wel affiniteit hebben met techniek.
Er zijn zat vrouwen die niet zonder computer kunnen.

WoW, nee dat is inderdaad niet de oplossing. Maar het type "Oh oh Cherso" vrouw dat je noemt evenmin.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:04:45 #212
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96022478
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:02 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als je iemand echt leuk/interessant vindt val je niet over zoiets lijkt mij inderdaad, dan ben je gewoon aan het zoeken naar iets te zeuren.
juist

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een rare vlek kan best maken dat iemand een stuk minder aantrekkelijk is. Net zoals een mooie meid die mank loopt een stuk minder aantrekkelijk is doordat ze mank loopt.
Tuurlijk maar er is verschil tussen een vlek en een vlek je kan een vlek over de helft van je gezicht hebben. Maar een vlek ter grote van een kleine moedervlek kan ook. En om zo'n klein plekje als dat laatste geef ik persoonlijk toch echt helemaal niks. En dat eerste owke ik zou me nog wel een keer bedenken maar als ze echt een tof innerlijk heeft vind ik het prima.
pi_96022526
quote:

[..]

met hobbies als:
- en computeren

Dat zal je nog verbazen, er zijn behoorlijk wat dames die WoW spelen hoor, sowieso bestond 25% van mijn Guild toen ik nog WoW speelde uit meiden in de begin 20. Maar wel heel verstandig dat je er nooit aan begonnen bent.

quote:
k heb ook geen passies. geen tijd ik lig veel in bed
Jouw humor kan ik wel waarderen krijg altijd een glimlach van dit soort posts van jou.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:06:17 #214
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96022587
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:03 schreef missyB het volgende:

[..]

Agreed :Y
Zoveel mensen, zoveel wensen, MLiG.
Wat je opnoemt is erg zwart-wit. Hobbies, interesses en passies zijn zó divers per persoon dat je haast niet niemand kunt leren kennen met minimaal één dezelfde interesse. Toch zéker op internet. :Y
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:07:35 #215
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96022684
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:03 schreef missyB het volgende:

[..]

het is wat winterbreeze zegt.
het gaat om uitstraling en status.
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:04 schreef Techno het volgende:

[..]

Alsof alle vrouwen hetzelfde zijn?

Er zijn zat vrouwen die van klassieke muziek houden.
Er zijn zat vrouwen die van auto's houden, ja zelfs van oldtimers.
Er zijn zat vrouwen die wel affiniteit hebben met techniek.
Er zijn zat vrouwen die niet zonder computer kunnen.

*knip*
ja allemaal goed en fijn als ze eenmaal je vriendin is, of om wat met elkaar gemeen zelfs eventueel te hebben.
maar het helpt niet met de uitstraling tijdens het versieren
en ook niet met de status

en vrouwen ontmoet je er ook niet(ik zit op oldtimer fora bijv., maar 0 vrouw volgensmij) .
wel mannen met een vrouw (als in de zin van dat ze getrouwd zijn) .
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:09:58 #216
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96022842
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

het is wat winterbreeze zegt.
het gaat om uitstraling en status.

[..]

ja allemaal goed en fijn als ze eenmaal je vriendin is, of om wat met elkaar gemeen zelfs eventueel te hebben.
maar het helpt niet met de uitstraling tijdens het versieren
en ook niet met de status

en vrouwen ontmoet je er ook niet(ik zit op oldtimer fora bijv., maar 0 vrouw volgensmij) .
wel mannen met een vrouw)
Trek jij eens een net pakkie an verdiep je eens in auto's en neem een grote sport wagen en rijd luidruchtig de parkeer plaats van de kroeg op. Kijken of je status hebt.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:10:04 #217
118585 Crutch
pi_96022855
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:03 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Lees nou een keer beter. Het is echt zo, als iemand bij wijze van spreke een grote rode pukkel op haar hoofd heeft - knapte ik er al op af. Ik meen het, vind het smerig.
Wat lees ik verkeerd dan?
Je moeder is een hamster
pi_96022866
Wat voor oldtimer heb je dan mlig?
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:15:12 #219
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96023219
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:09 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Trek jij eens een net pakkie an verdiep je eens in auto's en neem een grote sport wagen en rijd luidruchtig de parkeer plaats van de kroeg op. Kijken of je status hebt.
ja maar dat zeg ik. vrouwen houden van golf gti's
je moet minstens een cabrio hebben

maar cabrios zijn vaak een stuk duurder als de "gewone" versies. vooral als het klassiekers beginnen te worden
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:10 schreef moneyfornothing het volgende:
Wat voor oldtimer heb je dan mlig?
peugeot 203, en een peugeot 403
technisch gezien zijn ze bijna hetzelfde(lekker makkelijk dat ze allebei hetzelfde in elkaar zitten)

maar ze hebben meer een soort niet bedoelde ratlook omdat ze niet in concoursstaat zijn

me ouders wilden een auto voor me kopen toen ik ver weg ging studeren, en ik mocht er wel 1 hebben, en weet ik het wat allemaal. ik lag dwars en had toen ze op vakantie waren van me eigen geld " een wrak" (hun woorden) gekocht.
toen later (toen hun horrorverhalen dat alles uit elkaar viel na 5 km niet bleken te kloppen, en ik gewoon dagelijks er mee kan rijden) zijn ze iets milder geworden over me wrakken.
maar alsnog vinden ze het niet prettig dat ik zonder gordels honderden kilometers van huis door nederland rijdt. ze vinden het " geen prettig idee"
pi_96023230
Echt zo schattig en naief he, mensen die MLIG willen helpen. O+
Ron Paul 2012
pi_96023256
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:10 schreef Crutch het volgende:

[..]

Wat lees ik verkeerd dan?
Je zegt je doet uit de hoogte maar ik ben al een poos niet meer zo. Ik zeg ook net dat ik scharrel met een meisje die er doodnormaal uitziet.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:17:02 #222
118585 Crutch
pi_96023330
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Je zegt je doet uit de hoogte maar ik ben al een poos niet meer zo. Ik zeg ook net dat ik scharrel met een meisje die er doodnormaal uitziet.
Hmm, okay.
Mijn excuses dan daarvoor. (topic gaat ook best snel vind het lastig om alles bij te houden.)
Je moeder is een hamster
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:17:03 #223
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96023332
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Jij vond Rihanna ook doodnormaal? :P
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:17:05 #224
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96023334
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef Supersoep het volgende:
Echt zo schattig en naief he, mensen die MLIG willen helpen. O+
Ach heb zelf genoeg gezanik aan me kop op dit moment. Als ik een ander help kan ik me eigen zorge en shit ff vergete. Eventjes met wat anders bezig zijn. En ik maak er een ander blij mee. Althans dat probeer ik.
pi_96023391
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Is ze ook wel. Alleen ze wordt mooi gemaakt door de styling, make-up enzovoort, al kan ik haar niet echt mooi vinden persoonlijk maar ze ziet er in het algemeen wel goed uit.
pi_96023397
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar dat zeg ik. vrouwen houden van golf gti's
je moet minstens een cabrio hebben

maar cabrios zijn vaak een stuk duurder als de "gewone" versies. vooral als het klassiekers beginnen te worden

peugeot 203, en een peugeot 403
technisch gezien zijn ze bijna hetzelfde(lekker makkelijk dat ze allebei hetzelfde in elkaar zitten)

maar ze hebben meer een soort niet bedoelde ratlook omdat ze niet in concoursstaat zijn
Een golf gti vind ik anders echt niet interessant. En qua oldtimers zijn die peugeotjes ook niet mijn ding.
Maar zat leuke oldtimers waar je zeker mijn interesse mee zou krijgen.
pi_96023416
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Rihanna is geen lekker wijf. :')
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:18:54 #228
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96023454
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Rihanna is geen lekker wijf. :')
Wel mooi.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:19:12 #229
118585 Crutch
pi_96023479
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wel mooi.
Mwoah...
Je moeder is een hamster
pi_96023482
Ik kan dat van MLIG bevestigen, toen wij in de cabrio van mijn vader rondreden gisteren keken er METEEN veel meer mensen naar je.. dus ga je stoer rond rijden in een cabrio heb je altijd wel van die vieze meisjes denk ik die dan ineens aandacht gaan geven.
pi_96023560
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wel mooi.
Valt wel mee. Geen mooi gezicht vind ik. Zonder al die make-up e.d. ziet ze er wsl. helemaal niet uit.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:20:47 #232
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96023592
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:19 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik kan dat van MLIG bevestigen, toen wij in de cabrio van mijn vader rondreden gisteren keken er METEEN veel meer mensen naar je.. dus ga je stoer rond rijden in een cabrio heb je altijd wel van die vieze meisjes denk ik die dan ineens aandacht gaan geven.
Ja een standaard auto met wat skirts front en rear en een andere uitlaat doet al wonderen.
pi_96023603
quote:
Als het mooi weer is zie je hier altijd van die figuren die een dure bak huren en dan rondjes gaan rijden door het centrum om nummers te scoren. Lukt ze altijd wel.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:22:42 #234
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96023718
quote:
totdat hij in de prak lag zeker?, en toen niet meer :P
pi_96023866
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:22 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Ja dat is weer iets anders.. helaas. :')

Maar OT er is zo'n gruwelijk irritant meisje, die denkt dat ze alles is terwijl ze het niet is en dom doet zonder enige reden. Boos doet terwijl ik niks fouts heb gedaan. Gadverdamme als ik me ergens aan kan irritere is dat het wel. Ik negeer haar vanaf nu voor altijd. :')
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:25:56 #236
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96023918
Goed hoe maak je een leuke opvallende auto waar mensen meteen naar kijken als je langs rijd?
Koop een goedkoop 2e handsje die er nog wel netjes in de lak staat en normaal rijd. Hang er een front een rear en skirts aan. Doe er een uitlaat wat een beetje leuk geluid onder en je bent klaar. Dit alles voor 8000 euro klaar zijn moet met gemak lukken(en dan bedoel ik niet dat je alles het duurste koopt voor 6000 euro moet ook prima lukken).
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:27:28 #237
118585 Crutch
pi_96024008
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:25 schreef Raggingbull het volgende:
Goed hoe maak je een leuke opvallende auto waar mensen meteen naar kijken als je langs rijd?
Koop een goedkoop 2e handsje die er nog wel netjes in de lak staat en normaal rijd. Hang er een front een rear en skirts aan. Doe er een uitlaat wat een beetje leuk geluid onder en je bent klaar. Dit alles voor 8000 euro klaar zijn moet met gemak lukken.
Sneu, écht. Ik zie vaak van dat soort pauperbakjes met extra plastic eromheen rondrijden, het lijkt nergens naar.
Je moeder is een hamster
pi_96024115
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:22 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Maar jij reed toch ook wel eens rond in de dure patser wagen van je vader kan ik me nog herinneren? Kreeg je dan ook aandacht?

Ik heb een paar keer in mijn vaders Audi gereden en ja ik ging ook de binnenstad in en je krijgt inderdaad veel aandacht maar ik schaamde me ik maakte weer snel dat ik wegkwam , was bang voor wat die chicks dachten, durfde ze niet aan te kijken. Dit doe ik dus nooit meer.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:29:38 #239
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96024118
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:27 schreef Crutch het volgende:

[..]

Sneu, écht. Ik zie vaak van dat soort pauperbakjes met extra plastic eromheen rondrijden, het lijkt nergens naar.
Ja wel netjes late doen he. Dus gewone front rear en skirts van een fabrikant en dat er netjes onder (laten?) monteren. zodat het er netjes uit ziet. En uiteraard iets uitzoeken dat al netjes mee loopt met de vormen van je auto.
pi_96024203
Het leuke aan een oldtimer is dat de eigenaar er vaak veel over te vertellen heeft. Vroeger vond ik het altijd leuk om te kijken hoe mijn vader aan zijn oldtimers aan het sleutelen was, inclusief verhalen van wat hij ermee meegemaakt heeft.
Dure auto's zijn leuk om naar te kijken maar qua gespreksonderwerp kom je er volgens mij minder ver mee.
pi_96024414
Nou ik praat dan ook niet over auto's tijdens het versieren maar ieder zo z'n eigen ding. Ik heb iig wel gemerkt dat er veel naar je gekeken wordt als je in een dure auto (cabrio) rijdt. Mensen gaan dan ook naar je toeteren enzovoort; tenminste hebben wij vaak gehad. En verder 't is relax om rond te touren op een mooie warme dag.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:35:34 #242
118585 Crutch
pi_96024430
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:29 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ja wel netjes late doen he. Dus gewone front rear en skirts van een fabrikant en dat er netjes onder (laten?) monteren. zodat het er netjes uit ziet. En uiteraard iets uitzoeken dat al netjes mee loopt met de vormen van je auto.
Volgens mij kun je voor dat geld wel een mooiere auto kopen. Zelfs een cabrio.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:37:54 #243
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96024555
quote:
Koop een goedkoop 2e handsje die er nog wel netjes in de lak staat en normaal rijd. Hang er een front een rear en skirts aan. Doe er een uitlaat wat een beetje leuk geluid onder en je bent klaar. Dit alles voor 8000 euro klaar zijn moet met gemak lukken(en dan bedoel ik niet dat je alles het duurste koopt voor 6000 euro moet ook prima lukken).
ja ahum. ik houdt niet van zon sjonniemobiel, met veel plastic.
dit soort modellen zijn wat moeilijker "te pimpen" zonder het fout te doen(er zijn wel hotrods van).
maar allemaal ingrijpende veranderingen als de daklijn verlagen, grotere motor die boven de moterkap uitkomt, en nog honderden andere dingen.

peugeot 203:

peugeot 403:

[ Bericht 3% gewijzigd door mylifeisgrey op 26-04-2011 23:44:10 ]
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:41:30 #244
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96024738
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:37 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja ahum. dit soort modellen zijn wat moeilijker "te pimpen" zonder het fout te doen(er zijn wel hotrods van).
maar allemaal ingrijpende veranderingen als de daklijn verlagen, grotere motor die boven de moterkap uitkomt, en nog honderden andere dingen.

peugeot 203:
[ afbeelding ]
peugeot 403:
[ afbeelding ]
Ja owke uitgezonderd van oldtimers. Ik heb het nu dan ook meer over een auto waar ze nu meer mee rijden een klein golfje ofzo.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:42:28 #245
118585 Crutch
pi_96024785
O+

Je moeder is een hamster
pi_96024801
Ik lees dit topic afentoe met stijgende verbazing. Zijn hier nou een aantal mensen consequent aan het trollen of wat !?
#winning
pi_96024828
Ik kom nu toch op de vraag, bestaat er zoiets als PUA voor vrouwen? Of blijft het bij lief glimlachen?
pi_96024871
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:43 schreef Tware het volgende:
Ik lees dit topic afentoe met stijgende verbazing. Zijn hier nou een aantal mensen consequent aan het trollen of wat !?
Je doelt op absurde users? Nee die zijn echt.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:44:28 #249
118585 Crutch
pi_96024879
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:43 schreef minnemin het volgende:
Ik kom nu toch op de vraag, bestaat er zoiets als PUA voor vrouwen? Of blijft het bij lief glimlachen?
http://www.bol.com/nl/p/n(...)006414836/index.html
Je moeder is een hamster
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:45:44 #250
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96024943
quote:
ja dat bestaat
Fpua (female pick up artist) . ik heb er zelf alleen niets over gelezen.
maar de basis is dus uiteraard :
- niet teveel slet overkomen
- niet te 'hard to get' overkomen
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:47:06 #251
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_96025018
Ik snap al waarom jullie niets versieren, het gaat alleen maar over old-timers hier :P nee maar ff serieus, alles gaat om zelfvertrouwen, ik probeer geen vrouwen te versieren maar het zijn ook maar gewoon wezens waar je tegen kan praten, je moet maar denken als je een groepje van 3 meiden ziet in bijvoorbeeld een kroeg dat ze daar ten eerste voor hun plezier zijn en ten tweede voor de jongens, nou heb ik al 6 jaar een lieve vriendin, ik denk dat dit ook helpt want bij mij is de druk er helemaal vanaf, ik praat gewoon met een vrouw, niet speciaal of anders dan dat ik bijvoorbeeld met een man zou praten.. en openingszinnen C`mon maaaaaaaaaaan... Oh en boys, ga naar de SPORTSCHOOL, werk aan je lichaam, dan ga je je vanzelf lekkerder voelen en krijg je meer zelfvertrouwen plus je gaat er beter uit zien, ookal ga je 2 uur per week!
Minds are like parachutes. They only function when open.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:47:16 #252
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96025023
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:42 schreef Crutch het volgende:
O+

[ afbeelding ]
ja maar kijk dit is dus zon amerikaanse musclecar, met dikke v8, of minstens een v6

ik ga me peugeot 403(technisch origineel zon beetje) met racestrepen pimpen van de zomer (die lijkt nog het meest op een 60-ies musclecar)
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:47:50 #253
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96025044
quote:
leuke vraag.

quote:
O+

[ afbeelding ]
wow.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:48:31 #254
118585 Crutch
pi_96025085
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:47 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar kijk dit is dus zon amerikaanse musclecar, met dikke v8, of minstens een v6

ik ga me peugeot 403(technisch origineel zon beetje) met racestrepen pimpen van de zomer (die lijkt nog het meest op een 60-ies musclecar)
:D Dat zou wel heul heul heul vet zijn imo.
Je moeder is een hamster
pi_96025102
quote:
O+

[ afbeelding ]
Kijk, now we're talking.

Ook leuk.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:48:55 #256
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96025107
owja... ik had nog een vraagje...
Wat heeft een vrouw nu eigenlijks liever(in geval van goeie vriend of vriend van)?
Een man die sterk is(emotioneel gezien) en dus niet echt al huilend in haar armen gaat liggen?
Of een man die af en toe nog wel eens al huilend in haar armen gaat liggen(eigenlijks meer zwak dus)?
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:49:10 #257
118585 Crutch
pi_96025115
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Kijk, now we're talking.

Ook leuk.
[ afbeelding ]
HUbba hubba :9~
Je moeder is een hamster
pi_96025149
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef Raggingbull het volgende:
Wat heeft een vrouw nu eigenlijks liever(in geval van goeie vriend of vriend van)?
Een man die sterk is(emotioneel gezien) en dus niet echt al huilend in haar armen gaat liggen?
Of een man die af en toe nog wel eens al huilend in haar armen gaat liggen(eigenlijks meer zwak dus)?
Middenweg.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:49:50 #259
118585 Crutch
pi_96025157
quote:
Wat denk je zelf? :')
Je moeder is een hamster
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:50:08 #260
118585 Crutch
pi_96025171
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Middenweg.
Ook niet.

Ik denk dit -> Huilebalk |-------------------------O-----| Emotieloos
Je moeder is een hamster
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:50:18 #261
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96025182
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:49 schreef Crutch het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? :')
Well I don't know that's why I am asking it.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:50:37 #262
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96025202
quote:
Het is maar net wat voor'n vrouwen je aan wil trekken. Mijn doelgroep zal het niet zijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
Die 403, is dat zo iets:

Dat zijn erg coole bakkies in ieder geval. D'r zijn ongetwijfeld peugeot-eigenaars-knutsel-clubs, waarom ga je daar niet bij? Aan auto's klussen lijkt me een leuke hobby.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:51:00 #263
177114 Demon_Hunter
pi_96025218
quote:
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Middenweg.
Leugens, onbewust zal een vrouw altijd eerder vallen op een grote sterke man, dit is gewoon een oerdrang, en sowieso als het om versieren gaat moet je niet het mietje gaan uithangen, dan word je zo gefriendzoned :P
pi_96025235
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:49 schreef Crutch het volgende:

[..]

HUbba hubba :9~
Echt hè. :9~

quote:
Sterk, als er iemand in iemands armen gaat liggen ben ik het wel in de zijne, andersom liever niet.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:51:35 #265
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96025253
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:50 schreef Catbert het volgende:

[..]

Het is maar net wat voor'n vrouwen je aan wil trekken. Mijn doelgroep zal het niet zijn.
Het ging er ook eventjes om om gezien te worden. Ik zou nooit gaan auto rijden om vrouwen te versieren/trekken.
pi_96025263
quote:
Dat zal wel van vrouw tot vrouw verschillen.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:52:31 #267
118585 Crutch
pi_96025300
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Echt hè. :9~
Neuken?
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Het ging er ook eventjes om om gezien te worden. Ik zou nooit gaan auto rijden om vrouwen te versieren/trekken.
Pak het dan goed aan en zoek een middenweg.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:53:19 #268
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96025343
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef Crutch het volgende:

[..]

:D Dat zou wel heul heul heul vet zijn imo.
nou..... nee.
want er zit geen grote motor in (gewoon 1500 cc 60 pk die 26seconden doet om 100 te halen)
afgetrapt origineel interieur

en het is maar de vraag hoegoed het verven deze keer gaat. laatste keer verven was dus aantal jaar terug, en toen kwamen er allemaal vliegjes in, en er zijn stukken dat de verf eraf valde, en die is met nog slechtere verf bijgewerkt.
en toen zijn al die vliegjes witte puntjes geworden(resten polish enzo)
en nu is de verf hartstikke mat(zoals ratlook, maar een onbedoelde ratlook dus het ziet er niet geil uit)

die racestrepen worden gewoon dikke nep natuurlijk(want hij is niet snel)
pi_96025346
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

[..]

Leugens, onbewust zal een vrouw altijd eerder vallen op een grote sterke man, dit is gewoon een oerdrang, en sowieso als het om versieren gaat moet je niet het mietje gaan uithangen, dan word je zo gefriendzoned :P
Sorry, maar als je als vriend nooit je gevoelens toont kan dat de relatie ook doen stukgaan.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:53:31 #270
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96025354
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:52 schreef Crutch het volgende:

[..]

Neuken?

[..]

Pak het dan goed aan en zoek een middenweg.
Middenweg?
pi_96025395
quote:
hey tnx, wel grappig, de versie voor vrouwen is een audioboek, de versie voor mannen is een leesboek. beetje beschamend met dit zomerweer om met deur open die cd te luisteren. even mijn discman afstoffen :P
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:54:44 #272
177114 Demon_Hunter
pi_96025426
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sorry, maar als je als vriend nooit je gevoelens toont kan dat de relatie ook doen stukgaan.
Nooit is extreem natuurlijk, maar je als de gevoelige boy opstellen :r bah
pi_96025433

[ Bericht 95% gewijzigd door minnemin op 26-04-2011 23:58:18 (weg, semi-DM) ]
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:55:42 #274
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96025476
quote:
Je kunt toch best emoties hebben zonder dat je om het minste of geringste gaat janken? Er is nogal een verschil tussen empathie hebben en haar een beetje aan kunnen voelen en een grote jankerd zijn. Dat laatste willen de meeste vrouwen niet in ieder geval.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:55:43 #275
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96025477
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

[..]

Heb het ook nie over dat huilebalkje dat al bijna gaat huilen omdat het bier op is(bij wijze van spreke dan). Maar over een man die af en toe niet bang is zijn emotie's duidelijk te tonen. Maar dan niet zo 1 die je tegen komt met opgedroogde traankliertjes.
pi_96025485
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:52 schreef Crutch het volgende:

[..]

Neuken?

Nou, je mag om te beginnen wel achterop mijn motor. *)

quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er is nog wel een aardig verschil tussen iemand zonder enige emotie en eentje die gewoon niet om alles loopt te janken.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:56:33 #277
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96025519
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:50 schreef Catbert het volgende:

[..]

[..]

Die 403, is dat zo iets: [ afbeelding ]
[quote]
ja dat is zoiets....
[quote]
Dat zijn erg coole bakkies in ieder geval. D'r zijn ongetwijfeld peugeot-eigenaars-knutsel-clubs, waarom ga je daar niet bij? Aan auto's klussen lijkt me een leuke hobby.
iets van 60 van in nederland op kenteken
en van de 203 iets van 100
maar allemaal ouwe lullen, en lidmaatschap kost geld(ik ben nergens lid van)
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:56:42 #278
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96025527
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef mylifeisgrey het volgende:

nou..... nee.
want er zit geen grote motor in (gewoon 1500 cc 60 pk die 26seconden doet om 100 te halen)
afgetrapt origineel interieur

en het is maar de vraag hoegoed het verven deze keer gaat. laatste keer verven was dus aantal jaar terug, en toen kwamen er allemaal vliegjes in, en er zijn stukken dat de verf eraf valde, en die is met nog slechtere verf bijgewerkt.
en toen zijn al die vliegjes witte puntjes geworden(resten polish enzo)
en nu is de verf hartstikke mat(zoals ratlook, maar een onbedoelde ratlook dus het ziet er niet geil uit)

die racestrepen worden gewoon dikke nep natuurlijk(want hij is niet snel)
Joh, boeit dat. Die racestrepen zien er gewoon cool uit. Beter op zo'n oude bolide dan op een suzuki swift in ieder geval.
pi_96025588
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:55 schreef moneyfornothing het volgende:

Er is nog wel een aardig verschil tussen iemand zonder enige emotie en eentje die gewoon niet om alles loopt te janken.
Daarom zei ik ook: middenweg. :)
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:58:47 #280
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96025613
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
maar allemaal ouwe lullen, en lidmaatschap kost geld(ik ben nergens lid van)
http://www.peugeotclubnederland.nl/CMS/

50 euro per jaar! En hoe weet jij nu wat de leeftijd daar is? Een aantal van m'n vriendin (rond de 30) zitten ook bij auto clubs.

Jouw probleem is dat je telkens excuses verzint om dingen niet te doen. Op die manier wordt je nooit gelukkig.
  woensdag 27 april 2011 @ 00:00:19 #281
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96025686
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:55 schreef Raggingbull het volgende:
Heb het ook nie over dat huilebalkje dat al bijna gaat huilen omdat het bier op is(bij wijze van spreke dan). Maar over een man die af en toe niet bang is zijn emotie's duidelijk te tonen. Maar dan niet zo 1 die je tegen komt met opgedroogde traankliertjes.
Je had het letterlijk over "zwak". Emoties tonen is wat anders dan zwak zijn. Ook is er een verschil tussen emoties tonen (als je niet gaat janken omdat je favoriete oma dood is ben je raar) en overdreven emotioneel zijn.
  woensdag 27 april 2011 @ 00:01:02 #282
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96025719
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:58 schreef Catbert het volgende:

[..]

http://www.peugeotclubnederland.nl/CMS/

50 euro per jaar! En hoe weet jij nu wat de leeftijd daar is? Een aantal van m'n vriendin (rond de 30) zitten ook bij auto clubs.

Jouw probleem is dat je telkens excuses verzint om dingen niet te doen. Op die manier wordt je nooit gelukkig.
mijn zijn te oud om daar bij te gaan

en ik heb een keer meegereden met een toertocht. het bordje heb ik er nog steeds op omdat het waarde toevoegd aan de auto alsof de auto iets speciaals is :D
maar op die racestrepen ben ik van plan

en de 203 is populairder.
daarop kunnen niet echt racestrepen vind ik, maar dan ziet zoiets er wel geil uit :
pi_96025729
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daarom zei ik ook: middenweg. :)
En ik dus de sterke kerel zoals raggingbull het beschreef. Mits het niet/amper tonen van emoties vooral over huilen ging.
  woensdag 27 april 2011 @ 00:02:33 #284
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96025788
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:55 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nou, je mag om te beginnen wel achterop mijn motor. *)

[..]

Das een goeie. Ik heb om mij heen vaak gezien dat vrouwen over het algemeen wweinig tollerantie heben wb mannen die een beetje emotioneel zijn of het even moeilijk hebben. Er bestaat in de ogen van vrouwen schijnbaar alleen plaats voor mannen die vrijwel nooit ziek zijn. Dat beeld van een man dat altijd rechtop staat en hem nooit iets teveel is. Dat idee heb ik van vrouwen, dat denk ik.

Jongens moeten inderdaad leren wat vrouwen over het algemeen nog wel pikken en wat niet. En een omslag naar de andere kant. heb ik me toch ook een partij mannen gezien die het schijnbaar erg goed doen bij vrouwen. Maar vaak zo achterlijk kinds kunnen zijn en over-emotioneel. Maar dat wordt dan weer wel gepikt :{

Ik hoop dat je mij een beetje volgt.
  woensdag 27 april 2011 @ 00:04:17 #285
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96025876
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
Het was maar een voorbeeld! Damn :')

Gast, als je op deze manier doorgaat ben je over 10 jaar je leven zat en stap je eruit. Als je niks meemaakt heeft het fucking weinig zin te leven denk je niet? In plaats van alles af te branden moet je gewoon eens dingen proberen. Vind je het niks? Prima, dan kap je er mee. In de afgelopen 2 jaar ben ik gaan salsadansen, heb ik m'n GVB gehaald en heb ik een tijdje kickboxen gedaan, en nu heb ik me opgeschreven voor tennisles. Gewoon dingen die me leuk leken, en sommige dingen bleken inderdaad leuk en andere dingen minder. Je komt er nooit achter als je het niet gewoon probeert.

Grappig dat je je zo fixeert op vrouwen alsof dat je leven opeens 'zin' gaat geven. Ten eerste is een kerel die niks doet al saai, en waarschijnlijk kom je d'r achter dat een relatie op den duur an sich niet voldoende is om je leven vulling te geven.
  woensdag 27 april 2011 @ 00:05:50 #286
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96025963
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:01 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

En ik dus de sterke kerel zoals raggingbull het beschreef. Mits het niet/amper tonen van emoties vooral over huilen ging.
Dat klinkt dus heel redelijk. Maar zoals ik hierboven schreef. Kunnen vrouwen, naar wat ik gezien heb, vrij weinig tollereren van mannen die het even moeilijk hebben. Dan hebben zij al heel gauw ziets van 'ik vind het eigenlijk vervelend verman jezelf'
  woensdag 27 april 2011 @ 00:06:57 #287
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96026033
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Das een goeie. Ik heb om mij heen vaak gezien dat vrouwen over het algemeen wweinig tollerantie heben wb mannen die een beetje emotioneel zijn of het even moeilijk hebben. Er bestaat in de ogen van vrouwen schijnbaar alleen plaats voor mannen die vrijwel nooit ziek zijn. Dat beeld van een man dat altijd rechtop staat en hem nooit iets teveel is. Dat idee heb ik van vrouwen, dat denk ik.
Dat is gewoon niet waar. Vrouwen vinden hun man verzorgen als die een keer ziek is meestal echt wel leuk en dankbaar werk. Waar ze NIET op zitten te wachten is een kerel die in de eerste gesprekken al met jaren aan bagage tevoorschijn komt. Dan vermoeden ze terecht dat die knakker meer op zoek is naar een surrugaat moeder dan een vriendin.

quote:
Jongens moeten inderdaad leren wat vrouwen over het algemeen nog wel pikken en wat niet. En een omslag naar de andere kant. heb ik me toch ook een partij mannen gezien die het schijnbaar erg goed doen bij vrouwen. Maar vaak zo achterlijk kinds kunnen zijn en over-emotioneel. Maar dat wordt dan weer wel gepikt :{

Vrouwen zijn emotioneler dan mannen. Zolang je niet emotioneler doet dan je vriendin zit je meestal wel goed. Maar dat hele emotionele serieuze gedoe met baggage en verneukte kindertijden komt pas naar boven als je al een relatie hebt, niet in een eerste gesprek.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat klinkt dus heel redelijk. Maar zoals ik hierboven schreef. Kunnen vrouwen, naar wat ik gezien heb, vrij weinig tollereren van mannen die het even moeilijk hebben. Dan hebben zij al heel gauw ziets van 'ik vind het eigenlijk vervelend verman jezelf'
Noem eens concrete voorbeelden? Dan kan ik wel vertellen wat die persoon verkeerd deed.
  woensdag 27 april 2011 @ 00:07:07 #288
177114 Demon_Hunter
pi_96026044
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik merk dat hier veel word gepraat over emoties... dat is al een stap te ver :P volgens mij is het voornaamste probleem de ballen hebben om op een meisje af te gaan.. jongens serieus, het zijn ook mensen, gewoon doen.
pi_96026083
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nou, zo'n over-emotioneel type vind ik dus niet aantrekkelijk.
De mijne mag het uiteraard wel moeilijk hebben of ziek zijn ofzo, maar niet omdat bijvoorbeeld zijn teen gestoten heeft. Ik vind het prettig als hij stevig in zijn schoenen staat en niet zo moeilijk doet, dingen kan relativeren enzo, die niet overal zo zwaar aan tilt.
Meer de sterke kerel dus.
  woensdag 27 april 2011 @ 00:10:58 #290
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96026238
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:01 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en ik heb een keer meegereden met een toertocht. het bordje heb ik er nog steeds op omdat het waarde toevoegd aan de auto alsof de auto iets speciaals is :D
maar op die racestrepen ben ik van plan

en de 203 is populairder.
daarop kunnen niet echt racestrepen vind ik, maar dan ziet zoiets er wel geil uit :
Ik vind die 403 van jou wel bij jou passen. Ik denk dat je alleen wat andere kleren moet aantrekken, wat vlotter. Wat verder geen kritiek is op je pantalon met witte blouse ofzo. En dan heb je ws. al een beetje een 'edge' in je image :)

Volgens mij houden vrouwen van edgy mannen. Iets in je stijl waarvan ze denken 'oooooeh"
  woensdag 27 april 2011 @ 00:11:09 #291
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96026250
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:07 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nou, zo'n over-emotioneel type vind ik dus niet aantrekkelijk.
De mijne mag het uiteraard wel moeilijk hebben of ziek zijn ofzo, maar niet omdat bijvoorbeeld zijn teen gestoten heeft. Ik vind het prettig als hij stevig in zijn schoenen staat en niet zo moeilijk doet, dingen kan relativeren enzo, die niet overal zo zwaar aan tilt.
Meer de sterke kerel dus.
Bij sterke kerel denk ik me zelf toch iets meer in van een man die bij het graf staat en nog geen traan laat(bij wijze van spreke).

Ik spreek btw graag met uitersten kun je dingen vaak iets makkelijker duidelijk maken dan dat je er ergens midden in in de vaagheid blijft hangen.
pi_96026295
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:47 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik snap al waarom jullie niets versieren, het gaat alleen maar over old-timers hier :P nee maar ff serieus, alles gaat om zelfvertrouwen, ik probeer geen vrouwen te versieren maar het zijn ook maar gewoon wezens waar je tegen kan praten, je moet maar denken als je een groepje van 3 meiden ziet in bijvoorbeeld een kroeg dat ze daar ten eerste voor hun plezier zijn en ten tweede voor de jongens, nou heb ik al 6 jaar een lieve vriendin, ik denk dat dit ook helpt want bij mij is de druk er helemaal vanaf, ik praat gewoon met een vrouw, niet speciaal of anders dan dat ik bijvoorbeeld met een man zou praten.. en openingszinnen C`mon maaaaaaaaaaan... Oh en boys, ga naar de SPORTSCHOOL, werk aan je lichaam, dan ga je je vanzelf lekkerder voelen en krijg je meer zelfvertrouwen plus je gaat er beter uit zien, ookal ga je 2 uur per week!
Dit is nou precies wat ik nodig heb. Als ik het ooit voor elkaar kreeg 1 iemand te vinden die me zag zitten kwa uiterlijk dan is voor mij de druk er ook helemaal af en zou ik ook veel meer durven en een veel leuker leven leiden. Nu blijf ik voor altijd denken dat ik te onaantrekkelijk ben ookal beweert men van niet, maar ik denk dat ze dat zeggen uit medelijden als het erop aankomt dan lopen ze allemaal snel weg.
pi_96026331
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Bij sterke kerel denk ik me zelf toch iets meer in van een man die bij het graf staat en nog geen traan laat(bij wijze van spreke).

Ik spreek btw graag met uitersten kun je dingen vaak iets makkelijker duidelijk maken dan dat je er ergens midden in in de vaagheid blijft hangen.
Mijn beeld is toch minder een uiterste, maar zelfs dan zou ik qua uitersten liever de sterke man hebben dan de huilebalk.
  woensdag 27 april 2011 @ 00:14:19 #294
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96026404
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:12 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Mijn beeld is toch minder een uiterste, maar zelfs dan zou ik qua uitersten liever de sterke man hebben dan de huilebalk.
Kort gezegd jou man moet geen kleinzerig persoon zijn.
pi_96026432
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:14 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Kort gezegd jou man moet geen kleinzerig persoon zijn.
Bingo, daar zou ik me na een tijdje teveel aan ergeren om er een relatie mee vol te kunnen houden.
  woensdag 27 april 2011 @ 00:15:07 #296
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96026433
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef Raggingbull het volgende:

Er is een enorm verschil tussen een kerel die geen emoties heeft en eentje die ze onder controle heeft. Dat eerste is gewoon creepy en ook niet waar vrouwen op zitten te wachten. Vrouwen zijn juist emotioneel en willen graag begrepen worden. Dat lukt niet als je als rasautist geen idee hebt wat er in haar omgaat.
  woensdag 27 april 2011 @ 00:16:22 #297
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96026488
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:15 schreef Catbert het volgende:

[..]

Er is een enorm verschil tussen een kerel die geen emoties heeft en eentje die ze onder controle heeft. Dat eerste is gewoon creepy en ook niet waar vrouwen op zitten te wachten. Vrouwen zijn juist emotioneel en willen graag begrepen worden. Dat lukt niet als je als rasautist geen idee hebt wat er in haar omgaat.
Het niet tonen van emotie's is wat anders dan ze niet begrijpen.
pi_96026497
Ik zal even wat bekennen. Ik word nogla moe van het telkens zoeken naar een man. Realiseer ik me nu. Ik wil er niet meer zo mee bezig zijn, maar als ik dat niet ben, voel ik me superminderwaardig en alleen en ongeliefd, en raak ik weer krankjorum van geen aanraking.

Pffft ik weet het even niet meer.
pi_96026607
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:16 schreef minnemin het volgende:
Ik zal even wat bekennen. Ik word nogla moe van het telkens zoeken naar een man. Realiseer ik me nu. Ik wil er niet meer zo mee bezig zijn, maar als ik dat niet ben, voel ik me superminderwaardig en alleen en ongeliefd, en raak ik weer krankjorum van geen aanraking.

Pffft ik weet het even niet meer.
Ik ken het gevoel, het is super vervelend dat verlangen en als het dan niet lukt ga je je minderwaardig en ongeliefd voelen inderdaad, elk gesprek dat je voert met iemand voel je je de mindere.

Jij klinkt net als ik behoorlijk wanhopig :)
  woensdag 27 april 2011 @ 00:20:23 #300
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96026649
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:10 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik vind die auto wel bij jou passen weetjedat. Ik denk dat je alleen wat andere kleren moet aantrekken, wat vlotter. Wat verder geen kritiek is op je pantalon met witte blouse ofzo. En dan heb je ws. al een beetje een 'edge' in je image :)

Volgens mij houden vrouwen van edgy mannen. Iets in je stijl waarvan ze denken 'oooooeh"
ja maar dat is dus iets moeilijks te bereiken als je saai lijkt, of vreemd genoeg dat ze uit je buurt willen blijven

ik kan me stijl niet vinden.
203 heeft niet veel binnenruimte(best een kleine auto het interieur. en ik zit opgevouwen)
403 is wel best ruim van binnen, en rijdt ietsjes beter op de snelweg, maar heeft weer andere nadelen

en als ik zon sjonnieauto zou zitten, dan is het netalsof ik geleend heb van iemand. dat past ook niet.

ik droeg al niet vaak witte blouses enzo, me moeder heeft net nieuwe kleren gekocht, met wat meer streepjes. geen idee wat ik wel droeg, ik let er niet op omdat het enige wat me opvalt is dat het er niet goed uitziet.
  woensdag 27 april 2011 @ 00:20:40 #301
118585 Crutch
pi_96026662
Oh wat een topic dit O+
Je moeder is een hamster
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')