SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Dat is Daniel Radcliffe niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
Wie is die vrouw in de OP? De man is toch Harry Nerd Potter
Dat vermoeden had ik al wel. Maar wat goed dat je dat bevestigt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:54 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik ben niet dik. Of ik bedoelde het zo; ben niet blij met mijn lichaam (verreweg van), ik wil graag wat gespierder worden. Of ik heb getrolld. Kan ook.
Moet je hem ook negeren, meid. En niemand negeert hem.
Wie dan wel?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat is Daniel Radcliffe niet in ieder geval.
Maar ik heb niet gezegd tegen je dat ik dik ben. Kan ik mij niet voorstellen want ik zie niet in waarom ik bij jou zou trollen (echt). Dus ik denk eerlijk gezegd dat je je vergist.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:06 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al wel. Maar wat goed dat je dat bevestigt.
Strawberry en ik. Nice, ehquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
Die strawberry zou ik doenquote:
Onbekenden...maar ik ben wel heel benieuwd waar Crutch die plaatjes vandaan heeft, ook van de vorige afbeelding.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
Meisje in OP dus. Niet mij.quote:
Gewoon Google joh.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onbekenden...maar ik ben wel heel benieuwd waar Crutch die plaatjes vandaan heeft, ook van de vorige afbeelding.Ik heb me rotgezocht naar bruikbare plaatjes toen ik hetzelfde probeerde te maken.
[..]
Meisje in OP dus. Niet mij.
www.google.nlquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onbekenden...maar ik ben wel heel benieuwd waar Crutch die plaatjes vandaan heeft, ook van de vorige afbeelding.Ik heb me rotgezocht naar bruikbare plaatjes toen ik hetzelfde probeerde te maken. Vindt iemand het nog nodig om de tekst in OP aan te passen of zo? Nee toch?
[..]
Meisje in OP dus. Niet mij.
Nee, vind van niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:12 schreef iwannabehigh het volgende:
Deze is miss nog wel beter..
[ afbeelding ]
Jij wel toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:16 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar wij zijn toch niet persé nurts (nerds) of wel?
Nou, die mensen in dat plaatje hebben in ieder geval een stuk positievere instelling dat sommigen hierquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:17 schreef missyB het volgende:
Vind het bovenstaande plaatje afbreuk doen aan de mensen die hier posten eigenlijk
Het is dan ook slechts bedoeld als stereotype.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:16 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar wij zijn toch niet persé nurts (nerds) of wel?
Portalquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:18 schreef Catbert het volgende:
Ik ben best wel een nerd, kan me uren vermaken met Minecraft en Portal 2
Minecraft is wel episch. Veel uren aan besteedt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:18 schreef Catbert het volgende:
Als je ''met iemand gaat'' dan heb je toch gewoon een relatie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:17 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja, over versieren. Ik denk dat ik een vriendin heb? Of nog niet helemaal? Het is niet dat het officieel aan is. We gaan met elkaar, spreken elkaar iedere dag en vanmiddag heb ik haar moeder ontmoet. Maar ik ben niet verliefd en hou ook niet van haar.
Dit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is dan ook slechts bedoeld als stereotype.
Je kan onmogelijk elke soort onsuccesvolle versierder afbeelden.
Jij was toch weg voorlopig?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nou, een normaal persoon zou zijn problemen met vrienden bespreken, wij doen het op een discussieforum veilig achter ons scherm, dus we zijn wel een beetje nerd toch
Ook gespeeld. Schaam ik me niet voor.quote:Dat en er spelen er een paar WoW
Waarom ga je dan zoveel met haar om en geef je haar het idee dat er wel meer in zit?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:17 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja, over versieren. Ik denk dat ik een vriendin heb? Of nog niet helemaal? Het is niet dat het officieel aan is. We gaan met elkaar, spreken elkaar iedere dag en vanmiddag heb ik haar moeder ontmoet. Maar ik ben niet verliefd en hou ook niet van haar.
Voel je je fysiek aangetrokken tot haar?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:17 schreef iwannabehigh het volgende:
Dat heb ik niet gezegd.quote:
Ik speel het nog steeds, behoorlijk fanatiekquote:Ook gespeeld. Schaam ik me niet voor.
Kan ook een scharrel zijn. Niks mis mee zolang beiden dezelfde verwachting hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom ga je dan zoveel met haar om en geef je haar het idee dat er wel meer in zit?
En uhh...zoals Supersoep zegt, als je met elkaar gaat, dan heb je een relatie.
Dat laatste betwijfel ik dus, maar daar kan ik naast zitten. Waarom een relatie hebben, of met elkaar gaan, als het slechts een scharrel is. Dat is verwarrend, vooral voor haar. Misschien heeft zij wel gevoelens.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kan ook een scharrel zijn. Niks mis mee zolang beiden dezelfde verwachting hebben.
Jawel dat heb je wel gezegd, I know... ik heb het gelezenquote:
Edde ge al geneuqt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Lady million.
Mwah, ik vind haar wel leuk en aardig. En wel aantrekkelijk. Zelfde humor wel en volgens mij beschouwt zij het als een relatie?? Elkaar voorstellen aan ouders gaat toch eigenlijk best wel ver meteen (maar oké). En het kan mij opzich niet schelen, het is niet dat ik er mee zit als zij ineens naar een ander gaat. Ze doet maar. Ik houd dus niet van haar maar ik vind haar wel leuk.
|s ze lekker en heb je pics. ben wel benieuwd naar wat voor caliber vrouwen jij kan scoren namelijk. aangezien ik niet weet hoe jij eruit ziet en je toch wel hier zit met issues enzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Lady million.
Mwah, ik vind haar wel leuk en aardig. En wel aantrekkelijk. Zelfde humor wel en volgens mij beschouwt zij het als een relatie?? Elkaar voorstellen aan ouders gaat toch eigenlijk best wel ver meteen (maar oké). En het kan mij opzich niet schelen, het is niet dat ik er mee zit als zij ineens naar een ander gaat. Ze doet maar. Ik houd dus niet van haar maar ik vind haar wel leuk.
Je past er wel goed tussenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:17 schreef missyB het volgende:
Vind het bovenstaande plaatje afbreuk doen aan de mensen die hier posten eigenlijk
Weet ze dit?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Lady million.
Ik vind dat je wel heel hard beweert dat het je allemaal niet boeit. Zit je jezelf niet in te dekken voor 't geval 't stukloopt omdat je bang bent dat het pijn gaat doen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Weet ze dit?
Trouwens je werd toch jaloers toen ze ging praten met haar ex, waarom dan dat dikgedrukte?
Ik vind het niet heel erg leuk maar het is niet dat ik ermee ga zitten aangezien ik weet dat ze nu nog met hem praat. Kan moeilijk gaan stressen. En zoveel boeit het mij dus niet. Ze doet maar. Als ik erachter kom dat ze bijv. iets met hem heeft gedaan is 't wel over omdat ik haar dan een vies mens vind, en dan alsnog kan ik d'r niet mee zitten. Zo geweldig is ze namelijk niet. Maar is vast onduidelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet ze dit?
Trouwens je werd toch jaloers toen ze ging praten met haar ex, waarom dan dat dikgedrukte?
nee dat meen je niet. die "chick' van richard is al vrij boven gemiddeld hoor vind ik althans (en van wat ik me kan herinneren dan)quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee ik heb niet geneukt.
Ze is niet echt super mooi, meer het type zoals die blonde chick van Richard. Standaard dus. En ze heeft een rare neus.
Maar jullie hebben geen relatie, waarom zou ze dan niks met anderen mogen doen? Ik vind het allemaal heel onduidelijk en ik zie niet waar dat heen gaat, maar dat merk je dan vanzelf wel. Zijn jouw zaken ten slotte...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:34 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik vind het niet heel erg leuk maar het is niet dat ik ermee ga zitten aangezien ik weet dat ze nu nog met hem praat. Kan moeilijk gaan stressen. En zoveel boeit het mij dus niet. Ze doet maar. Als ik erachter kom dat ze bijv. iets met hem heeft gedaan is 't wel over omdat ik haar dan een vies mens vind, en dan alsnog kan ik d'r niet mee zitten. Zo geweldig is ze namelijk niet. Maar is vast onduidelijk.
Eh eh was het maar "mijn" chick inderdaad. Ik geef nog niet op tho ik geloof nog in die 1% kans.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
nee dat meen je niet. die "chick' van richard is al vrij boven gemiddeld hoor vind ik althans (en van wat ik me kan herinneren dan)
Waarom zou ze iets met anderen doen? Ah joh, ik zie wel. Het is gewoon zo dat ik niet van haar houd maar haar wel leuk vind.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar jullie hebben geen relatie, waarom zou ze dan niks met anderen mogen doen? Ik vind het allemaal heel onduidelijk en ik zie niet waar dat heen gaat, maar dat merk je dan vanzelf wel. Zijn jouw zaken ten slotte...
Omdat ze weet dat jij niet verliefd op haar bent? Of om te genieten van haar jeugd, weet ik het.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom zou ze iets met anderen doen? Ah joh, ik zie wel. Het is gewoon zo dat ik niet van haar houd maar haar wel leuk vind.
Eigenlijk zou dan iedereen die je leuk vind niks met anderen mogen doen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom zou ze iets met anderen doen? Ah joh, ik zie wel. Het is gewoon zo dat ik niet van haar houd maar haar wel leuk vind.
Ik zeg altijd vlak voor het klaarkomen dat ik van haar hou.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef missyB het volgende:
[..]
Eigenlijk zou dan iedereen die je leuk vind niks met anderen mogen doen?
of zit er stiekum dan toch iets van meer gevoel bij jou voor haar?
Houden van is gelijk een enorm groot woord, Houden van moet groeien.
En zijn woorden waar je niet zo pardoes mee gooit.
Bezitterig zijn over iets wat je niet wilt bezitten lijkt me ook raar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Miss heb ik dan inderdaad een soort gevoel voor haar? Maar je kan toch ook wel jaloers vinden omdat je iemand gewoon leuk vindt? Lijkt mij. Ik bedoel, ik geef toe dat ik opzich wel jaloers zou worden maar het is niet dat ik er heel erg mee zou zitten.
Of je houdt jezelf voor de gek.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Miss heb ik dan inderdaad een soort gevoel voor haar? Maar je kan toch ook wel jaloers vinden omdat je iemand gewoon leuk vindt? Lijkt mij. Ik bedoel, ik geef toe dat ik opzich wel jaloers zou worden maar het is niet dat ik er heel erg mee zou zitten.
Da's toch normaal, tenminste ik neem aan dat je er dan ook geen seks mee hebt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:00 schreef missyB het volgende:
als ik iemand gewoon een vriend vind zonder gevoelens zeg maar zal het mij een worst zijn wat hij doet
Dat kan nog steeds.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Da's toch normaal, tenminste ik neem aan dat je er dan ook geen seks mee hebt?
kan idd ook. maar vind fuckbuddy toch wel valkuilen iets hoor,quote:
Apart heej.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:06 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar ik neuk niet met haar hé. Nooit gedaan ook. Mensen zullen wel weer denken apart.. maar is de waarheid..
Dan is het toch gewoon je vriendin joh. Haha.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ik weet niet man, het is ook nog wel pril tussen ons.
wat zegt zij erover als je met haar praat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar je kent haar moeder al wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
quote:
Dat wil ook niet altijd iets zeggen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je kent haar moeder al wel.
Dooddoener wat mij betreft.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef missyB het volgende:
[..]
wat zegt zij erover als je met haar praat?
Vraag je haar wat haar gevoelens voor jou zijn?
idd, nam vriendjes altijd gelijk mee naar huis, vond moeders hem oke, maakte ik het snel weer uit. weet het das ergquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:13 schreef missyB het volgende:
[..]
idd, nam vriendjes altijd gelijk mee naar huis, vond moeders hem oke, maakte ik het snel weer uit. weet het das erg
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat het je 'iets' kan schelen.
Of hij is er nog niet uit wat hij precies voor haar voelt. Vriendschap of meer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan is het toch gewoon je vriendin joh. Haha.
Het lijkt wel een haiku.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
lijkt me ook apart
zoenen zonder
Verdere Handelingen.
Andersom kan ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
lijkt me ook apart
zoenen zonder
Verdere Handelingen.
Hehe.quote:
Hoezo? Niet iedereen gaat gelijk all the wayquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hehe.
Dikke zoen zonder
Verdere handelingen
Lijkt me te apart
5quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo? Niet iedereen gaat gelijk all the way
?quote:
En hoe is dat afgelopen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:36 schreef julia22 het volgende:
Ik heb ook een scharrel gehad die jaloers was als ik met een andere jongen praatte, maar beweerde geen speciale gevoelens te hebben..dusja kan allemaal.
Omdat sommige mensen dat niet willen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
waarom is dat zo
dat niet iedereen gelijk
all the way zou gaan
?
Als je iemand leuk vindt is dat wel de volgende stap, zeker op jouw leeftijd....quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:35 schreef iwannabehigh het volgende:
Dus als je met iemand zoent moet je perse verder gaan. Dat heb ik niet echt helemaal gedaan in mijn leven.
Omdatquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
waarom is dat zo
dat niet iedereen gelijk
all the way zou gaan
?
MineCraftquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou, die mensen in dat plaatje hebben in ieder geval een stuk positievere instelling dat sommigen hier
Is ook wel zo en ik kan nu net een homo klinken, mensen kunnen mij niet begrijpen (denk dat dat zo gaat gebeurenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je iemand leuk vindt is dat wel de volgende stap, zeker op jouw leeftijd....
Dat is geen neuken dan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Is ook wel zo en ik kan nu net een homo klinken, mensen kunnen mij niet begrijpen (denk dat dat zo gaat gebeuren) maar ik wil niet neuken met een meisje die mij eigenlijk niet zoveel interesseert en waarbij je uiteindelijk toch wel weer weggaat. Ik wil neuken met iemand waar ik echt van houd.
Misschien doen sommigen dat ook wel in het echt, maar vinden ze het ook leuk om hier hun verhaal te delen. Ik bedoel..je kunt je vrienden niet blijven lastig vallen met je gezeur..en hier wel hahaquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nou, een normaal persoon zou zijn problemen met vrienden bespreken, wij doen het op een discussieforum veilig achter ons scherm, dus we zijn wel een beetje nerd toch
Dat en er spelen er een paar WoW
Ook hier zijn er limieten aan wat een mens kan hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:45 schreef julia22 het volgende:
Misschien doen sommigen dat ook wel in het echt, maar vinden ze het ook leuk om hier hun verhaal te delen. Ik bedoel..je kunt je vrienden niet blijven lastig vallen met je gezeur..en hier wel haha
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Vinde da geil? Want dan kank da wel zijn se
Ik houquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat
je dat
niet met iedereen
wil doen
Dat is het rijmschema van een Haiku (aantal lettergrepen per regel).quote:
quote:
maar zit je dan niet een beetje aan haar kont te voelen of zoquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Is ook wel zo en ik kan nu net een homo klinken, mensen kunnen mij niet begrijpen (denk dat dat zo gaat gebeuren) maar ik wil niet neuken met een meisje die mij eigenlijk niet zoveel interesseert en waarbij je uiteindelijk toch wel weer weggaat. Ik wil neuken met iemand waar ik echt van houd.
Nee dat vind ik niet dom of zo hoor. Maar zij wil misschien wel verder straks. Word je ook niet geil van haar?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
quote:
Ach zoquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is het rijmschema van een Haiku (aantal lettergrepen per regel).
Nu verder voetbal kijken!
Oh, ik wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
maar zit je dan niet een beetje aan haar kont te voelen of zo
ik kan me niet voorstellen dat jullie in een positie zitten te zoenen waarbij het eigenlijk lijkt alsof de handen op de rug gebonden zijn
Wie of wat je versiert is toch ook nogal privé, uiteraard willen we dan ook de rest horenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat een aparte (prive) vragen worden hier soms gevraagd.Daar antwoord ik alleen prive op, niet zo openbaar..
Want bij bepaalde mensen zal je spijt hebben en slechter gaan voelen doordat je met hem of haar hebt geneukt. Maar iedereen verschilt weer daarin.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
waarom is dat zo
dat niet iedereen gelijk
all the way zou gaan
?
Ik vraag het me gewoon af want als je wel geil van haar wordt dan ga je toch sneller verder.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat een aparte (prive) vragen worden hier soms gevraagd.Daar antwoord ik alleen prive op, niet zo openbaar..
het kan ook een uitnodiging zijn van iwannabehighquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wie of wat je versiert is toch ook nogal privé, uiteraard willen we dan ook de rest horen
Zo van: "Kom ff lekker privéquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
het kan ook een uitnodiging zijn van iwannabehigh
Gaan prive en vindt het uitquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zo van: "Kom ff lekker privé"?
Denk niet dat hij het zo bedoelt
je hebt in elk geval wel een leuke dag met je meisje gehad en dat pakt niemand je af!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef Raggingbull het volgende:
Zucht hallootjes vandaag bij me vriendin geweest en een erg leuke dag gehad.
Nu kom ik thuis en krijg ik ineens van alles te horen meteen me hele dag verneukt.
Dus als mijn reactie's van vanavond iets minder positief zijn dan normaal ik heb gewoon een kut dag das alles. Alvast mijn excuses ervoor.
Ja maargoe daar zit wel echt een dompertje op marja... ik zal nie verder uitwijden dat kan ik namelijk beter elders in een ander topic doen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:14 schreef missyB het volgende:
[..]
je hebt in elk geval wel een leuke dag met je meisje gehad en dat pakt niemand je af!
Jij bent wel in voor een potje neuken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:15 schreef minnemin het volgende:
hier weer hetzelfde liedje als altijd: de tatoeageman van werk kijkt me niet meer aan. Volgens mij bewust. Mijn pogingen tot nader contact zijn weer eens op niets uitgelopen. Geen man moet me. Bah. Niet voor meer dan een potje neuken althans. En zelfs dat is moeilijk te krijgen.
Tja mannen kun je ook onderverdelen in 2 klasses.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:15 schreef minnemin het volgende:
hier weer hetzelfde liedje als altijd: de tatoeageman van werk kijkt me niet meer aan. Volgens mij bewust. Mijn pogingen tot nader contact zijn weer eens op niets uitgelopen. Geen man moet me. Bah. Niet voor meer dan een potje neuken althans. En zelfs dat is moeilijk te krijgen.
hoe wordt dat dan gedaan? ik durfde meisjes nooit aan te raken, want ik dacht altijd dat ze dat niet wilden, en was dan al blij met zoenen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
maar zit je dan niet een beetje aan haar kont te voelen of zo
laat maar. gewoon doen zeker ofzoquote:ik kan me niet voorstellen dat jullie in een positie zitten te zoenen waarbij het eigenlijk lijkt alsof de handen op de rug gebonden zijn
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:15 schreef minnemin het volgende:
als ie knap isquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij bent wel in voor een potje neuken?
En liefde?quote:
Mwah. Elke man kan beide zijn, IMO. Wie vandaag player probeert te zijn is morgen een gentleman. En andersom.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:17 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Tja mannen kun je ook onderverdelen in 2 klasses.
De voor mij dan zogenaamde "hondelul" en de "fatsoenlijke".
De "hondelul" die neemt echt niet wat met je om jou maar voor de seks. De "fatsoenlijke" vaak iets minder spannend enzo maar hij doet het voor je innerlijk en zal vinden dat een mooi uiterlijk een leuk extraatje is bij het innerlijk. Seks zal hij je geven omdat hij jou ervan wil laten genieten.
nee want dan moet ie de volgende dag weer komen opdraven en daarna weer, me een prinsesje noemen, en ach, dan kunnen we ook wel direct samenwonen. en dat is lichtelijk cynischquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan laat jij je ff uitwonen en dan is het verder prima?
Als wij af en toe een meisje neuken of willen neuken omdat we geil zijn, kan je verwachten dat vrouwen dat ook doen.quote:
hoop je dan op warme wederzijdse gevoelens, en het gevoel van "waar was je al die tijd, wij zjin voor elkaar bestemd".quote:
omfg pics!! wat doe je dan1!?, want ik snap dat niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:15 schreef minnemin het volgende:
Das waar maar een echte player zal nooit een fatsoenlijke gentleman man kunnen zijn en andersom ook niet. Je hebt natuurlijk zoals altijd randgevallen en mensen die er tussenin vallen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:21 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Mwah. Elke man kan beide zijn, IMO. Wie vandaag player probeert te zijn is morgen een gentleman. En andersom.
Misschien val je op de verkeerde mannenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:19 schreef minnemin het volgende:
[..]
als ie knap is
[edit]ik bedoel lekker. en nadat ik afgevallen ben en naar de kapper geweest en geschoren etc
Denk ik ook. De tatoeageman.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien val je op de verkeerde mannen
Ja, je hebt waarschijnlijk 2 extremen en de meeste mensen liggen rond de gemiddelde. Maar ik denk dat dat ook met volwassenheid te maken heeft. Elke jongen van 17 wil een player zijn. Mensen van 37 denken daar anders over.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:22 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Das waar maar een echte player zal nooit een fatsoenlijke gentleman man kunnen zijn en andersom ook niet. Je hebt natuurlijk zoals altijd randgevallen en mensen die er tussenin vallen.
Tuurlijk dat snap ikquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als wij af en toe een meisje neuken of willen neuken omdat we geil zijn, kan je verwachten dat vrouwen dat ook doen.
Ik zeg:quote:Ik had haar om 7 uur ge-smst, maar ze reageert niet.
Hij:quote:Wacht maar rustig af en niet steeds smsjes sturen of eventueel bellen.
Ik vraag me dus af he?quote:Hoezo niet? Kan het een test zijn?
Meestal duidt dat toch op weinig interesse...quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef Crutch het volgende:
Even vraag tussendoor.
Ik krijg net een vraag in mijn schoot geworpen van een vriend van me:
[..]
Ik zeg:
[..]
Hij:
[..]
Ik vraag me dus af he?
Doen vrouwen dat vaak? Met opzet niets terugsturen?
Naja... elke... dan ben ik een uitzondering. Geef mij maar 1 meisje om voor te gaan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, je hebt waarschijnlijk 2 extremen en de meeste mensen liggen rond de gemiddelde. Maar ik denk dat dat ook met volwassenheid te maken heeft. Elke jongen van 17 wil een player zijn. Mensen van 37 denken daar anders over.
Ja, tuurlijk. En nog steeds moet je gewoon niks terugsturen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef Crutch het volgende:
Even vraag tussendoor.
[..]
Ik zeg:
[..]
Hij:
[..]
Ik vraag me dus af he?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Meestal duidt dat toch op weinig interesse...
Oke, niet elke. Maar zo'n 60%. En nog een 35% die wil dat andere mensen denken dat ze een player zijn zodat ze denken dat ze stoer overkomen. En dan nog een 5% die daaraan niet meedoen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Naja... elke... dan ben ik een uitzondering. Geef mij maar 1 meisje om voor te gaan.
Even kan altijd, maar als iemand normaal altijd uren op haar foon ziet te pielen en dan uren niets stuurt... is toch wel een teken aan de wand.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef twiFight het volgende:
Interessante vraag @ niet reageren, alhoewel ik niet zo panisch reageer als het smsje even duurt. Misschien is ze wel sporten, ligt de telefoon in een andere kamer, etc. Maar ik vraag me wel af of vrouwen dat soms doen om te kijken hoe de man reageert.
wat een kutinstelling vind ik dat altijd als ik het hoor, want ik hoor het altijd van mannen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef minnemin het volgende:
ik weet ook wel waarom ik zo makkelijk ben. Aan een kant ben ik wel een beetje nymfo, aan de heel grote andere kant geloof ik toch niet dat er meer in zit, dus bij een mogelijkheid tot seks is het een beetje pakken wat je pakken kanMeer wordt het toch niet
2 weken niet antwoorden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Toen ik dat zei tegen Former (ze heeft een mailtje gestuurd naar een man die haar ''leuk'' vindt) maar hij antwoord nu al 2 weken niet - heeft ze besloten om deze reeks te verlaten, helaas.
ik ben dol op mooi getatoeerde mannen, ken iemand met een supermooie tribal op zijn rug, iemand met een giant zeeschildpad die heel mooi gedaan is, rrrquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik had ook een tatoeageman op mijn studie
zucht,
das de pest van deze tijd,quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef Crutch het volgende:
Even vraag tussendoor.
[..]
Ik zeg:
[..]
Hij:
[..]
Ik vraag me dus af he?
Je geeft een man zo wel het idee dat je 'makkelijk' bent hè. Dus geen relatiemateriaal.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef minnemin het volgende:
ik weet ook wel waarom ik zo makkelijk ben. Aan een kant ben ik wel een beetje nymfo, aan de heel grote andere kant geloof ik toch niet dat er meer in zit, dus bij een mogelijkheid tot seks is het een beetje pakken wat je pakken kan. Meer wordt het toch niet
[edit]en omdat het fokking geil is natuurlijk
Heb je zelf ook tattoo's?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:28 schreef minnemin het volgende:
[..]
ik ben dol op mooi getatoeerde mannen, ken iemand met een supermooie tribal op zijn rug, iemand met een giant zeeschildpad die heel mooi gedaan is, rrr
als ze het met opzet doen dan is het een shittests uiteraard ....ofzoietsquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef Crutch het volgende:
Even vraag tussendoor.
[..]
Ik zeg:
[..]
Hij:
[..]
Ik vraag me dus af he?
Ik neem aan dat dit andersom ook voor mannen geldt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je geeft een man zo wel het idee dat je 'makkelijk' bent hè. Dus geen relatiemateriaal.
Dat schrikt ze af, mochten ze ook op zoek zijn naar liefde. Echt hoor.
In haar geval zal ze zeggen: hij durft niet, hij is heel neurotisch en introvert. Dus tja...quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
2 weken niet antwoorden.Dan kun je maar een conclusie trekken natuurlijk.
Dat denk ik wel ja. Mij schrikt dat wel af iig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit andersom ook voor mannen geldt?
Ja, je hebt natuurlijk vrouwen die zulke mannen wilt veranderen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit andersom ook voor mannen geldt?
ja. het is om het "kaf van het koren" zeg maar te scheiden.quote:
waarom is een makkelijke man wel relatiemateriaal maar een vrouw niet? Een vrouw heeft ook zo haar behoeftes. Makkelijk zijn heeft niets te maken met ontrouw. Waarom hard to get spelen? Je wilt liefde, je wilt aandacht, je wilt seks, je wilt leuk samenzijn, waarom maken we het dan zo verdomd moeilijk met zijn allen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je geeft een man zo wel het idee dat je 'makkelijk' bent hè. Dus geen relatiemateriaal.
Dat schrikt ze af, mochten ze ook op zoek zijn naar liefde. Echt hoor.
laat maarquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:34 schreef minnemin het volgende:
[..]
waarom is een makkelijke man wel relatiemateriaal maar een vrouw niet? Een vrouw heeft ook zo haar behoeftes. Makkelijk zijn heeft niets te maken met ontrouw. Waarom hard to get spelen? Je wilt liefde, je wilt aandacht, je wilt seks, je wilt leuk samenzijn, waarom maken we het dan zo verdomd moeilijk met zijn allen?
Als fuckbuddy zou ik zo'n vrouw niet erg vinden als relatiequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Mij schrikt dat wel af iig.
uiteindelijk werkt dat niet tenzij die persoon zelf ook wilt veranderenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:34 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, je hebt natuurlijk vrouwen die zulke mannen wilt veranderen.
Maar tja, je hebt ook mannen die zulke vrouwen wilt veranderen.
Ja, doe ik ook. Ik stuur iets onbenulligs. Geen reactie, dan niks meer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:34 schreef Crutch het volgende:
Mwah, ik zou 2 dagen later over iets totaal anders bellen of smsen.
Als ik dan geen antwoord krijg blijf ik ook stil.
Man is stoer en vrouw is hoer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:34 schreef minnemin het volgende:
[..]
waarom is een makkelijke man wel relatiemateriaal maar een vrouw niet? Een vrouw heeft ook zo haar behoeftes. Makkelijk zijn heeft niets te maken met ontrouw. Waarom hard to get spelen? Je wilt liefde, je wilt aandacht, je wilt seks, je wilt leuk samenzijn, waarom maken we het dan zo verdomd moeilijk met zijn allen?
Hoeft niet per se.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als ze het met opzet doen dan is het een shittests uiteraard ....ofzoiets
Voor de meeste vrouwen is een makkelijke man ook geen relatiemateriaal.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:34 schreef minnemin het volgende:
[..]
Wat heb ik een geluk. Wat heb ik eigenlijk tegen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Voor de meeste vrouwen is een makkelijke man ook geen relatiemateriaal.
Onzeker, geen echte passie en gemeen tegen anderen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Wat heb ik een geluk. Wat heb ik eigenlijk tegen?
Maar als zelfs zijn vrienden zeggen dat hij een enorme neuroot is....en bang doet....quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef iwannabehigh het volgende:
Ach ja. Als je via de mail een bericht krijgt van een vrouw en je wel online bent lange tijden maar niet reageert zegt dat gewoon meer dan genoeg. En al helemaal als je wel reageert als het jezelf uitkomt om vervolgens alleen te seksen.
Maar dat is ook een kunst (als je dat zou willen dan). Een vrouw doen laten geloven dat je het echt met haar meent terwijl het je geen zak kan schelen en alleen contact wilt hebben als jij dat zelf wilt (voor de seks).
Definieer moeilijk in jouw geval...quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Iets met oerbehoeftes enzo... Als je overkomt als iemand die rondneukt dan word je als vrouw simpelweg doorgaans niet als geschikt relatiemateriaal gezien, zo simpel is het. Vrouwtje moet tenslotte thuis blijven en baren hè, niet als een vent gaan lopen slettebakken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:34 schreef minnemin het volgende:
[..]
ja jij gaat juist precies omdat je niet wanhopig naar haar bent, een heleboel 'goed' doen(versiertechnisch gezien vergeleken met wanhopers hier)quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Kijk, dat wordt dus zogenaamd gezegd. Maar voor zover ik zie, knappen vrouwen ook heel snel af op een man die heel makkelijk overkomt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Iets met oerbehoeftes enzo... Als je overkomt als iemand die rondneukt dan word je als vrouw simpelweg doorgaans niet als geschikt relatiemateriaal gezien, zo simpel is het. Vrouwtje moet tenslotte thuis blijven en baren hè, niet als een vent gaan lopen slettebakken.
Alsnog....quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar als zelfs zijn vrienden zeggen dat hij een enorme neuroot is....en bang doet....
Heb allerlei aanbidders achter mij aanlopen maar ik wil ze allemaal niet. Hordes vrouwen. Tientallen.quote:
Geen echte passie.?? De eerste klopt wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:40 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Onzeker, geen echte passie en gemeen tegen anderen.
Idd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:39 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Voor de meeste vrouwen is een makkelijke man ook geen relatiemateriaal.
De eerste is ook het grootste probleem. Zoiezo, je hebt eigenlijk niks tegen want je hebt wel meisjes die jou proberen te versieren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:42 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Alsnog....
[..]
Heb allerlei aanbidders achter mij aanlopen maar ik wil ze allemaal niet. Hordes vrouwen. Tientallen.
[..]
Geen echte passie.?? De eerste klopt wel.
Idd idd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Kijk, dat wordt dus zogenaamd gezegd. Maar voor zover ik zie, knappen vrouwen ook heel snel af op een man die heel makkelijk overkomt.
Dat was sarcasme.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:43 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
De eerste is ook het grootste probleem. Zoiezo, je hebt eigenlijk niks tegen want je hebt wel meisjes die jou proberen te versieren.
Niemand is perfect iedereen heeft een minpunt. Je kunt nooit een perfect meisje krijgen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat was sarcasme. Maar het is wel zo dat er soms vrouwen zijn die mij zien zitten maar meestal vind ik het draken of ze zijn te dom, te irritant, te aandachtzoekerig. Er is altijd wel een minpunt.
Klopt, maar er zijn ook grenzen. Althans, voor mij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:46 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Niemand is perfect iedereen heeft een minpunt. Je kunt nooit een perfect meisje krijgen.
Gelúkkig werkt het zo inderdaad!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:44 schreef Raggingbull het volgende:
Tja... wat is goed en wat is fout?
Wie is leuk en wie niet?
Iedereen heeft denk ik toch wel een andere smaak dus misschien zal voor de 1 een makkelijke man wel leuk zijn en voor de ander niet? En het zelfde maar dan andersom.
Perfectie bestaat niet, maar er is 'n verschil tussen het ideale meisje of een of ander wicht dat totaal niet bij je past.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:46 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Niemand is perfect iedereen heeft een minpunt. Je kunt nooit een perfect meisje krijgen.
Je kan ook te hoge eisen stellen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Perfectie bestaat niet, maar er is 'n verschil tussen het ideale meisje of een of ander wicht dat totaal niet bij je past.
Ik wil een mooi, slim maar leuk meisje. Ik stel dus geen hoge eisen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:48 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Je kan ook te hoge eisen stellen.
ja jij durft naar buiten, jij boft echt. en je hebt een leven, jij boft echt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:42 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Alsnog....
[..]
Heb allerlei aanbidders achter mij aanlopen maar ik wil ze allemaal niet. Hordes vrouwen. Tientallen.
maakt niet uit, meeste passies die mannen hebben vinden vrouwen toch niet interessant.quote:Geen echte passie.?? De eerste klopt wel.
Dat kan. Je kunt ook te snel happen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:48 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
En daar komt weer de vraag of je dan genoegen zou moeten nemen met minder.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:48 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
maar maakt niet uit, meeste passies die mannen hebben vinden vrouwen toch niet interessant.
Dat is onzin.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
meeste passies die mannen hebben vinden vrouwen toch niet interessant.
Eens maar ik ken jongens die een meisje al afkeuren omdat ze een klein raar vlekje op haar voorhoofd heeft bijv.(wel extreem geval)quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En daar komt weer de vraag of je dan genoegen zou moeten nemen met minder.
Want je eisen 'even' bijstellen is niet zomaar gebeurd dan wel onmogelijk.
Zo was ik ook wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:53 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Eens maar ik ken jongens die een meisje al afkeuren omdat ze een klein raar vlekje op haar voorhoofd heeft bijv.(wel extreem geval)
Dat laatste vindt niemand interessant nee, maar dat eerste durf ik toch echt wel te betwijfelen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
maakt niet uit, meeste passies die mannen hebben vinden vrouwen toch niet interessant.
ik heb ook geen passies. geen tijd ik lig veel in bed
Tja... dan stel je naar mijn mening wel te hoge eisen eigenlijk. Maar dat ben ik.quote:
Vrouwen vinden je passie niet interessant, vrouwen vinden het feit dat je een passie hebt interessant. Het zegt wat over je karakter, dat je dingen in het leven wilt bereiken en daar dan ook voor gaat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
maakt niet uit, meeste passies die mannen hebben vinden vrouwen toch niet interessant.
ik heb ook geen passies. geen tijd ik lig veel in bed
Jij kan ook naar buiten durven. Ga dan naar je huisarts!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja jij durft naar buiten, jij boft echt. en je hebt een leven, jij boft echt.
vrouwen houden van rocksterren die (elektrische)gitaar spelen of drums, of.wat anders ruigsquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat laatste vindt niemand interessant nee, maar dat eerste durf ik toch echt wel te betwijfelen.
Een rare vlek kan best maken dat iemand een stuk minder aantrekkelijk is. Net zoals een mooie meid die mank loopt een stuk minder aantrekkelijk is doordat ze mank loopt.quote:
Met hobbies ben je meestal nergens. Het gaat om uitstraling. Want rocksterren hebben dat. En status. Het gaat om uitstraling en status.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
vrouwen houden van rocksterren die (elektrische)gitaar spelen of drums, of.wat anders ruigs
en sjonnies met golf gti's.
met hobbies als:
-piano spelen(vooral het klassiek),
-oldtimer autos(die niet populair zijn onder jongeren, maar meer voor oude lullen)
-sleutelen en klussen (skelter motoriseren, kart maken, aardappels schieten met luchtdruk, al dat soort groffe dingen)
- en computeren
ben je helemaal nergens. uitgezonderd die 1% vrouw op World of Warcraft, maar daar ben ik zelf nooit aan begonnen
ik hou van mannen met humorquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
vrouwen houden van rocksterren die gitaar spelen.
en gabbers met golf gti's.
met hobbies als:
-oldtimer autos(die niet populair zijn onder jongeren, maar meer voor oude lullen)
-sleutelen en klussen (skelter motoriseren, kart maken, aardappels schieten, al dat soort groffe dingen)
- en computeren
ben je helemaal nergens. uitgezonderd die 1% vrouw op World of Warcraft, maar daar ben ik zelf nooit aan begonnen
Als je iemand echt leuk/interessant vindt val je niet over zoiets lijkt mij inderdaad, dan ben je gewoon aan het zoeken naar iets te zeuren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:59 schreef Crutch het volgende:
iwannabehigh, je doet een beetje uit de hoogte.
Ik geloof er ook niks van.
Gast, waar háál je het vandaan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
vrouwen houden van rocksterren die (elektrische)gitaar spelen of drums, of.wat anders ruigs
met hobbies als:
-sleutelen en klussen (skelter motoriseren, kart maken, aardappels schieten met luchtdruk, al dat soort groffe dingen)
- en computeren
Au.quote:uitgezonderd die 1% vrouw op World of Warcraft, maar daar ben ik zelf nooit aan begonnen
Lees nou een keer beter. Het is echt zo, als iemand bij wijze van spreke een grote rode pukkel op haar hoofd heeft - knapte ik er al op af. Ik meen het, vind het smerig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:59 schreef Crutch het volgende:
iwannabehigh, je doet een beetje uit de hoogte.
Ik geloof er ook niks van.
ja maar ze worden er niet door aangetrokkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:01 schreef missyB het volgende:
[..]
ik hou van mannen met humor
ik hou van mannen die wat te vertellen hebben
ik hou van mannen die een algemene brede interesse hebben
Ik hou van mannen die zelf een hobby hebben (zoals bijv oldtimers)
ik hou van muzikale mannen (piano spelen vind ik dus top)
Ik hou van een man die computert net als ik dus.
kortom er zijn zat vrouwen die er wel van houden alleen jij bent ze nog niet tegen het lijf gelopen dan
dat is dus je reinste onzinquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar ze worden er niet door aangetrokken
en tevens ontmoet je met bovenstaande hobbies ook geen vrouwen
Alsof alle vrouwen hetzelfde zijn?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
met hobbies als:
- en computeren
ben je helemaal nergens. uitgezonderd tegenwoordig die 1% vrouwen op World of Warcraft die ook verslaafd zijn omdat wow nogal verslavend is, maar daar ben ik zelf nooit aan begonnen
juistquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als je iemand echt leuk/interessant vindt val je niet over zoiets lijkt mij inderdaad, dan ben je gewoon aan het zoeken naar iets te zeuren.
Tuurlijk maar er is verschil tussen een vlek en een vlek je kan een vlek over de helft van je gezicht hebben. Maar een vlek ter grote van een kleine moedervlek kan ook. En om zo'n klein plekje als dat laatste geef ik persoonlijk toch echt helemaal niks. En dat eerste owke ik zou me nog wel een keer bedenken maar als ze echt een tof innerlijk heeft vind ik het prima.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een rare vlek kan best maken dat iemand een stuk minder aantrekkelijk is. Net zoals een mooie meid die mank loopt een stuk minder aantrekkelijk is doordat ze mank loopt.
Dat zal je nog verbazen, er zijn behoorlijk wat dames die WoW spelen hoor, sowieso bestond 25% van mijn Guild toen ik nog WoW speelde uit meiden in de begin 20. Maar wel heel verstandig dat je er nooit aan begonnen bent.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
met hobbies als:
- en computeren
Jouw humor kan ik wel waarderen krijg altijd een glimlach van dit soort posts van jou.quote:k heb ook geen passies. geen tijd ik lig veel in bed
Agreedquote:
het is wat winterbreeze zegt.quote:
ja allemaal goed en fijn als ze eenmaal je vriendin is, of om wat met elkaar gemeen zelfs eventueel te hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Alsof alle vrouwen hetzelfde zijn?
Er zijn zat vrouwen die van klassieke muziek houden.
Er zijn zat vrouwen die van auto's houden, ja zelfs van oldtimers.
Er zijn zat vrouwen die wel affiniteit hebben met techniek.
Er zijn zat vrouwen die niet zonder computer kunnen.
*knip*
Trek jij eens een net pakkie an verdiep je eens in auto's en neem een grote sport wagen en rijd luidruchtig de parkeer plaats van de kroeg op. Kijken of je status hebt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is wat winterbreeze zegt.
het gaat om uitstraling en status.
[..]
ja allemaal goed en fijn als ze eenmaal je vriendin is, of om wat met elkaar gemeen zelfs eventueel te hebben.
maar het helpt niet met de uitstraling tijdens het versieren
en ook niet met de status
en vrouwen ontmoet je er ook niet(ik zit op oldtimer fora bijv., maar 0 vrouw volgensmij) .
wel mannen met een vrouw)
Wat lees ik verkeerd dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:03 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Lees nou een keer beter. Het is echt zo, als iemand bij wijze van spreke een grote rode pukkel op haar hoofd heeft - knapte ik er al op af. Ik meen het, vind het smerig.
ja maar dat zeg ik. vrouwen houden van golf gti'squote:Op dinsdag 26 april 2011 23:09 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Trek jij eens een net pakkie an verdiep je eens in auto's en neem een grote sport wagen en rijd luidruchtig de parkeer plaats van de kroeg op. Kijken of je status hebt.
peugeot 203, en een peugeot 403quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:10 schreef moneyfornothing het volgende:
Wat voor oldtimer heb je dan mlig?
Je zegt je doet uit de hoogte maar ik ben al een poos niet meer zo. Ik zeg ook net dat ik scharrel met een meisje die er doodnormaal uitziet.quote:
Hmm, okay.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je zegt je doet uit de hoogte maar ik ben al een poos niet meer zo. Ik zeg ook net dat ik scharrel met een meisje die er doodnormaal uitziet.
Jij vond Rihanna ook doodnormaal?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je zegt je doet uit de hoogte maar ik ben al een poos niet meer zo. Ik zeg ook net dat ik scharrel met een meisje die er doodnormaal uitziet.
Ach heb zelf genoeg gezanik aan me kop op dit moment. Als ik een ander help kan ik me eigen zorge en shit ff vergete. Eventjes met wat anders bezig zijn. En ik maak er een ander blij mee. Althans dat probeer ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef Supersoep het volgende:
Echt zo schattig en naief he, mensen die MLIG willen helpen.
Is ze ook wel. Alleen ze wordt mooi gemaakt door de styling, make-up enzovoort, al kan ik haar niet echt mooi vinden persoonlijk maar ze ziet er in het algemeen wel goed uit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Jij vond Rihanna ook doodnormaal?
Een golf gti vind ik anders echt niet interessant. En qua oldtimers zijn die peugeotjes ook niet mijn ding.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat zeg ik. vrouwen houden van golf gti's
je moet minstens een cabrio hebben
maar cabrios zijn vaak een stuk duurder als de "gewone" versies. vooral als het klassiekers beginnen te worden
peugeot 203, en een peugeot 403
technisch gezien zijn ze bijna hetzelfde(lekker makkelijk dat ze allebei hetzelfde in elkaar zitten)
maar ze hebben meer een soort niet bedoelde ratlook omdat ze niet in concoursstaat zijn
Rihanna is geen lekker wijf.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Jij vond Rihanna ook doodnormaal?
Wel mooi.quote:
Valt wel mee. Geen mooi gezicht vind ik. Zonder al die make-up e.d. ziet ze er wsl. helemaal niet uit.quote:
Ja een standaard auto met wat skirts front en rear en een andere uitlaat doet al wonderen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:19 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik kan dat van MLIG bevestigen, toen wij in de cabrio van mijn vader rondreden gisteren keken er METEEN veel meer mensen naar je.. dus ga je stoer rond rijden in een cabrio heb je altijd wel van die vieze meisjes denk ik die dan ineens aandacht gaan geven.
Als het mooi weer is zie je hier altijd van die figuren die een dure bak huren en dan rondjes gaan rijden door het centrum om nummers te scoren. Lukt ze altijd wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:19 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik kan dat van MLIG bevestigen, toen wij in de cabrio van mijn vader rondreden gisteren keken er METEEN veel meer mensen naar je.. dus ga je stoer rond rijden in een cabrio heb je altijd wel van die vieze meisjes denk ik die dan ineens aandacht gaan geven.
totdat hij in de prak lag zeker?, en toen niet meerquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:19 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja dat is weer iets anders.. helaas.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
totdat hij in de prak lag zeker?, en toen niet meer
Sneu, écht. Ik zie vaak van dat soort pauperbakjes met extra plastic eromheen rondrijden, het lijkt nergens naar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:25 schreef Raggingbull het volgende:
Goed hoe maak je een leuke opvallende auto waar mensen meteen naar kijken als je langs rijd?
Koop een goedkoop 2e handsje die er nog wel netjes in de lak staat en normaal rijd. Hang er een front een rear en skirts aan. Doe er een uitlaat wat een beetje leuk geluid onder en je bent klaar. Dit alles voor 8000 euro klaar zijn moet met gemak lukken.
Maar jij reed toch ook wel eens rond in de dure patser wagen van je vader kan ik me nog herinneren? Kreeg je dan ook aandacht?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
totdat hij in de prak lag zeker?, en toen niet meer
Ja wel netjes late doen he. Dus gewone front rear en skirts van een fabrikant en dat er netjes onder (laten?) monteren. zodat het er netjes uit ziet. En uiteraard iets uitzoeken dat al netjes mee loopt met de vormen van je auto.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Sneu, écht. Ik zie vaak van dat soort pauperbakjes met extra plastic eromheen rondrijden, het lijkt nergens naar.
Volgens mij kun je voor dat geld wel een mooiere auto kopen. Zelfs een cabrio.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:29 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ja wel netjes late doen he. Dus gewone front rear en skirts van een fabrikant en dat er netjes onder (laten?) monteren. zodat het er netjes uit ziet. En uiteraard iets uitzoeken dat al netjes mee loopt met de vormen van je auto.
ja ahum. ik houdt niet van zon sjonniemobiel, met veel plastic.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:25 schreef Raggingbull het volgende:
Goed hoe maak je een leuke opvallende auto waar mensen meteen naar kijken als je langs rijd?
Koop een goedkoop 2e handsje die er nog wel netjes in de lak staat en normaal rijd. Hang er een front een rear en skirts aan. Doe er een uitlaat wat een beetje leuk geluid onder en je bent klaar. Dit alles voor 8000 euro klaar zijn moet met gemak lukken(en dan bedoel ik niet dat je alles het duurste koopt voor 6000 euro moet ook prima lukken).
Ja owke uitgezonderd van oldtimers. Ik heb het nu dan ook meer over een auto waar ze nu meer mee rijden een klein golfje ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ahum. dit soort modellen zijn wat moeilijker "te pimpen" zonder het fout te doen(er zijn wel hotrods van).
maar allemaal ingrijpende veranderingen als de daklijn verlagen, grotere motor die boven de moterkap uitkomt, en nog honderden andere dingen.
peugeot 203:
[ afbeelding ]
peugeot 403:
[ afbeelding ]
Je doelt op absurde users? Nee die zijn echt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:43 schreef Tware het volgende:
Ik lees dit topic afentoe met stijgende verbazing. Zijn hier nou een aantal mensen consequent aan het trollen of wat !?
http://www.bol.com/nl/p/n(...)006414836/index.htmlquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:43 schreef minnemin het volgende:
Ik kom nu toch op de vraag, bestaat er zoiets als PUA voor vrouwen? Of blijft het bij lief glimlachen?
ja dat bestaatquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:43 schreef minnemin het volgende:
Ik kom nu toch op de vraag, bestaat er zoiets als PUA voor vrouwen? Of blijft het bij lief glimlachen?
ja maar kijk dit is dus zon amerikaanse musclecar, met dikke v8, of minstens een v6quote:
leuke vraag.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:43 schreef minnemin het volgende:
wow.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar kijk dit is dus zon amerikaanse musclecar, met dikke v8, of minstens een v6
ik ga me peugeot 403(technisch origineel zon beetje) met racestrepen pimpen van de zomer (die lijkt nog het meest op een 60-ies musclecar)
HUbba hubbaquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kijk, now we're talking.
Ook leuk.
[ afbeelding ]
Middenweg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef Raggingbull het volgende:
owja... ik had nog een vraagje...
Wat heeft een vrouw nu eigenlijks liever(in geval van goeie vriend of vriend van)?
Een man die sterk is(emotioneel gezien) en dus niet echt al huilend in haar armen gaat liggen?
Of een man die af en toe nog wel eens al huilend in haar armen gaat liggen(eigenlijks meer zwak dus)?
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef Raggingbull het volgende:
Wat heeft een vrouw nu eigenlijks liever(in geval van goeie vriend of vriend van)?
Een man die sterk is(emotioneel gezien) en dus niet echt al huilend in haar armen gaat liggen?
Of een man die af en toe nog wel eens al huilend in haar armen gaat liggen(eigenlijks meer zwak dus)?
Ook niet.quote:
Well I don't know that's why I am asking it.quote:
Het is maar net wat voor'n vrouwen je aan wil trekken. Mijn doelgroep zal het niet zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:25 schreef Raggingbull het volgende:
Koop een goedkoop 2e handsje die er nog wel netjes in de lak staat en normaal rijd. Hang er een front een rear en skirts aan. Doe er een uitlaat wat een beetje leuk geluid onder en je bent klaar. Dit alles voor 8000 euro klaar zijn moet met gemak lukken(en dan bedoel ik niet dat je alles het duurste koopt voor 6000 euro moet ook prima lukken).
Die 403, is dat zo iets:quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik ga me peugeot 403(technisch origineel zon beetje) met racestrepen pimpen van de zomer (die lijkt nog het meest op een 60-ies musclecar)
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef Raggingbull het volgende:
Leugens, onbewust zal een vrouw altijd eerder vallen op een grote sterke man, dit is gewoon een oerdrang, en sowieso als het om versieren gaat moet je niet het mietje gaan uithangen, dan word je zo gefriendzonedquote:
Echt hè.quote:
Sterk, als er iemand in iemands armen gaat liggen ben ik het wel in de zijne, andersom liever niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef Raggingbull het volgende:
Het ging er ook eventjes om om gezien te worden. Ik zou nooit gaan auto rijden om vrouwen te versieren/trekken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het is maar net wat voor'n vrouwen je aan wil trekken. Mijn doelgroep zal het niet zijn.
Dat zal wel van vrouw tot vrouw verschillen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef Raggingbull het volgende:
Neuken?quote:
Pak het dan goed aan en zoek een middenweg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Het ging er ook eventjes om om gezien te worden. Ik zou nooit gaan auto rijden om vrouwen te versieren/trekken.
nou..... nee.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef Crutch het volgende:
[..]Dat zou wel heul heul heul vet zijn imo.
Sorry, maar als je als vriend nooit je gevoelens toont kan dat de relatie ook doen stukgaan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
[..]
Leugens, onbewust zal een vrouw altijd eerder vallen op een grote sterke man, dit is gewoon een oerdrang, en sowieso als het om versieren gaat moet je niet het mietje gaan uithangen, dan word je zo gefriendzoned
Middenweg?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Neuken?
[..]
Pak het dan goed aan en zoek een middenweg.
hey tnx, wel grappig, de versie voor vrouwen is een audioboek, de versie voor mannen is een leesboek. beetje beschamend met dit zomerweer om met deur open die cd te luisteren. even mijn discman afstoffenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/n(...)006414836/index.html
Nooit is extreem natuurlijk, maar je als de gevoelige boy opstellenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry, maar als je als vriend nooit je gevoelens toont kan dat de relatie ook doen stukgaan.
Je kunt toch best emoties hebben zonder dat je om het minste of geringste gaat janken? Er is nogal een verschil tussen empathie hebben en haar een beetje aan kunnen voelen en een grote jankerd zijn. Dat laatste willen de meeste vrouwen niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef Raggingbull het volgende:
Heb het ook nie over dat huilebalkje dat al bijna gaat huilen omdat het bier op is(bij wijze van spreke dan). Maar over een man die af en toe niet bang is zijn emotie's duidelijk te tonen. Maar dan niet zo 1 die je tegen komt met opgedroogde traankliertjes.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
[..]
Leugens, onbewust zal een vrouw altijd eerder vallen op een grote sterke man, dit is gewoon een oerdrang, en sowieso als het om versieren gaat moet je niet het mietje gaan uithangen, dan word je zo gefriendzoned
Nou, je mag om te beginnen wel achterop mijn motor.quote:
Er is nog wel een aardig verschil tussen iemand zonder enige emotie en eentje die gewoon niet om alles loopt te janken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry, maar als je als vriend nooit je gevoelens toont kan dat de relatie ook doen stukgaan.
iets van 60 van in nederland op kentekenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het is maar net wat voor'n vrouwen je aan wil trekken. Mijn doelgroep zal het niet zijn.
[..]
Die 403, is dat zo iets: [ afbeelding ]
[quote]
ja dat is zoiets....
[quote]
Dat zijn erg coole bakkies in ieder geval. D'r zijn ongetwijfeld peugeot-eigenaars-knutsel-clubs, waarom ga je daar niet bij? Aan auto's klussen lijkt me een leuke hobby.
Joh, boeit dat. Die racestrepen zien er gewoon cool uit. Beter op zo'n oude bolide dan op een suzuki swift in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
nou..... nee.
want er zit geen grote motor in (gewoon 1500 cc 60 pk die 26seconden doet om 100 te halen)
afgetrapt origineel interieur
en het is maar de vraag hoegoed het verven deze keer gaat. laatste keer verven was dus aantal jaar terug, en toen kwamen er allemaal vliegjes in, en er zijn stukken dat de verf eraf valde, en die is met nog slechtere verf bijgewerkt.
en toen zijn al die vliegjes witte puntjes geworden(resten polish enzo)
en nu is de verf hartstikke mat(zoals ratlook, maar een onbedoelde ratlook dus het ziet er niet geil uit)
die racestrepen worden gewoon dikke nep natuurlijk(want hij is niet snel)
Daarom zei ik ook: middenweg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:55 schreef moneyfornothing het volgende:
Er is nog wel een aardig verschil tussen iemand zonder enige emotie en eentje die gewoon niet om alles loopt te janken.
http://www.peugeotclubnederland.nl/CMS/quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
maar allemaal ouwe lullen, en lidmaatschap kost geld(ik ben nergens lid van)
Je had het letterlijk over "zwak". Emoties tonen is wat anders dan zwak zijn. Ook is er een verschil tussen emoties tonen (als je niet gaat janken omdat je favoriete oma dood is ben je raar) en overdreven emotioneel zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:55 schreef Raggingbull het volgende:
Heb het ook nie over dat huilebalkje dat al bijna gaat huilen omdat het bier op is(bij wijze van spreke dan). Maar over een man die af en toe niet bang is zijn emotie's duidelijk te tonen. Maar dan niet zo 1 die je tegen komt met opgedroogde traankliertjes.
mijn zijn te oud om daar bij te gaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
http://www.peugeotclubnederland.nl/CMS/
50 euro per jaar! En hoe weet jij nu wat de leeftijd daar is? Een aantal van m'n vriendin (rond de 30) zitten ook bij auto clubs.
Jouw probleem is dat je telkens excuses verzint om dingen niet te doen. Op die manier wordt je nooit gelukkig.
En ik dus de sterke kerel zoals raggingbull het beschreef. Mits het niet/amper tonen van emoties vooral over huilen ging.quote:
Das een goeie. Ik heb om mij heen vaak gezien dat vrouwen over het algemeen wweinig tollerantie heben wb mannen die een beetje emotioneel zijn of het even moeilijk hebben. Er bestaat in de ogen van vrouwen schijnbaar alleen plaats voor mannen die vrijwel nooit ziek zijn. Dat beeld van een man dat altijd rechtop staat en hem nooit iets teveel is. Dat idee heb ik van vrouwen, dat denk ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou, je mag om te beginnen wel achterop mijn motor.
[..]
Er is nog wel een aardig verschil tussen iemand zonder enige emotie en eentje die gewoon niet om alles loopt te janken.
Het was maar een voorbeeld! Damnquote:Op woensdag 27 april 2011 00:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
mijn zijn te oud om daar bij te gaan
Dat klinkt dus heel redelijk. Maar zoals ik hierboven schreef. Kunnen vrouwen, naar wat ik gezien heb, vrij weinig tollereren van mannen die het even moeilijk hebben. Dan hebben zij al heel gauw ziets van 'ik vind het eigenlijk vervelend verman jezelf'quote:Op woensdag 27 april 2011 00:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En ik dus de sterke kerel zoals raggingbull het beschreef. Mits het niet/amper tonen van emoties vooral over huilen ging.
Dat is gewoon niet waar. Vrouwen vinden hun man verzorgen als die een keer ziek is meestal echt wel leuk en dankbaar werk. Waar ze NIET op zitten te wachten is een kerel die in de eerste gesprekken al met jaren aan bagage tevoorschijn komt. Dan vermoeden ze terecht dat die knakker meer op zoek is naar een surrugaat moeder dan een vriendin.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Das een goeie. Ik heb om mij heen vaak gezien dat vrouwen over het algemeen wweinig tollerantie heben wb mannen die een beetje emotioneel zijn of het even moeilijk hebben. Er bestaat in de ogen van vrouwen schijnbaar alleen plaats voor mannen die vrijwel nooit ziek zijn. Dat beeld van een man dat altijd rechtop staat en hem nooit iets teveel is. Dat idee heb ik van vrouwen, dat denk ik.
Vrouwen zijn emotioneler dan mannen. Zolang je niet emotioneler doet dan je vriendin zit je meestal wel goed. Maar dat hele emotionele serieuze gedoe met baggage en verneukte kindertijden komt pas naar boven als je al een relatie hebt, niet in een eerste gesprek.quote:Jongens moeten inderdaad leren wat vrouwen over het algemeen nog wel pikken en wat niet. En een omslag naar de andere kant. heb ik me toch ook een partij mannen gezien die het schijnbaar erg goed doen bij vrouwen. Maar vaak zo achterlijk kinds kunnen zijn en over-emotioneel. Maar dat wordt dan weer wel gepikt
Ik hoop dat je mij een beetje volgt.
Noem eens concrete voorbeelden? Dan kan ik wel vertellen wat die persoon verkeerd deed.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat klinkt dus heel redelijk. Maar zoals ik hierboven schreef. Kunnen vrouwen, naar wat ik gezien heb, vrij weinig tollereren van mannen die het even moeilijk hebben. Dan hebben zij al heel gauw ziets van 'ik vind het eigenlijk vervelend verman jezelf'
Ik merk dat hier veel word gepraat over emoties... dat is al een stap te verquote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat klinkt dus heel redelijk. Maar zoals ik hierboven schreef. Kunnen vrouwen, naar wat ik gezien heb, vrij weinig tollereren van mannen die het even moeilijk hebben. Dan hebben zij al heel gauw ziets van 'ik vind het eigenlijk vervelend verman jezelf'
Nou, zo'n over-emotioneel type vind ik dus niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Das een goeie. Ik heb om mij heen vaak gezien dat vrouwen over het algemeen wweinig tollerantie heben wb mannen die een beetje emotioneel zijn of het even moeilijk hebben. Er bestaat in de ogen van vrouwen schijnbaar alleen plaats voor mannen die vrijwel nooit ziek zijn. Dat beeld van een man dat altijd rechtop staat en hem nooit iets teveel is. Dat idee heb ik van vrouwen, dat denk ik.
Jongens moeten inderdaad leren wat vrouwen over het algemeen nog wel pikken en wat niet. En een omslag naar de andere kant. heb ik me toch ook een partij mannen gezien die het schijnbaar erg goed doen bij vrouwen. Maar vaak zo achterlijk kinds kunnen zijn en over-emotioneel. Maar dat wordt dan weer wel gepikt
Ik hoop dat je mij een beetje volgt.
Ik vind die 403 van jou wel bij jou passen. Ik denk dat je alleen wat andere kleren moet aantrekken, wat vlotter. Wat verder geen kritiek is op je pantalon met witte blouse ofzo. En dan heb je ws. al een beetje een 'edge' in je imagequote:Op woensdag 27 april 2011 00:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mijn zijn te oud om daar bij te gaan
en ik heb een keer meegereden met een toertocht. het bordje heb ik er nog steeds op omdat het waarde toevoegd aan de auto alsof de auto iets speciaals is
maar op die racestrepen ben ik van plan
en de 203 is populairder.
daarop kunnen niet echt racestrepen vind ik, maar dan ziet zoiets er wel geil uit :
Bij sterke kerel denk ik me zelf toch iets meer in van een man die bij het graf staat en nog geen traan laat(bij wijze van spreke).quote:Op woensdag 27 april 2011 00:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou, zo'n over-emotioneel type vind ik dus niet aantrekkelijk.
De mijne mag het uiteraard wel moeilijk hebben of ziek zijn ofzo, maar niet omdat bijvoorbeeld zijn teen gestoten heeft. Ik vind het prettig als hij stevig in zijn schoenen staat en niet zo moeilijk doet, dingen kan relativeren enzo, die niet overal zo zwaar aan tilt.
Meer de sterke kerel dus.
Dit is nou precies wat ik nodig heb. Als ik het ooit voor elkaar kreeg 1 iemand te vinden die me zag zitten kwa uiterlijk dan is voor mij de druk er ook helemaal af en zou ik ook veel meer durven en een veel leuker leven leiden. Nu blijf ik voor altijd denken dat ik te onaantrekkelijk ben ookal beweert men van niet, maar ik denk dat ze dat zeggen uit medelijden als het erop aankomt dan lopen ze allemaal snel weg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:47 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik snap al waarom jullie niets versieren, het gaat alleen maar over old-timers hiernee maar ff serieus, alles gaat om zelfvertrouwen, ik probeer geen vrouwen te versieren maar het zijn ook maar gewoon wezens waar je tegen kan praten, je moet maar denken als je een groepje van 3 meiden ziet in bijvoorbeeld een kroeg dat ze daar ten eerste voor hun plezier zijn en ten tweede voor de jongens, nou heb ik al 6 jaar een lieve vriendin, ik denk dat dit ook helpt want bij mij is de druk er helemaal vanaf, ik praat gewoon met een vrouw, niet speciaal of anders dan dat ik bijvoorbeeld met een man zou praten.. en openingszinnen C`mon maaaaaaaaaaan... Oh en boys, ga naar de SPORTSCHOOL, werk aan je lichaam, dan ga je je vanzelf lekkerder voelen en krijg je meer zelfvertrouwen plus je gaat er beter uit zien, ookal ga je 2 uur per week!
Mijn beeld is toch minder een uiterste, maar zelfs dan zou ik qua uitersten liever de sterke man hebben dan de huilebalk.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Bij sterke kerel denk ik me zelf toch iets meer in van een man die bij het graf staat en nog geen traan laat(bij wijze van spreke).
Ik spreek btw graag met uitersten kun je dingen vaak iets makkelijker duidelijk maken dan dat je er ergens midden in in de vaagheid blijft hangen.
Kort gezegd jou man moet geen kleinzerig persoon zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn beeld is toch minder een uiterste, maar zelfs dan zou ik qua uitersten liever de sterke man hebben dan de huilebalk.
Bingo, daar zou ik me na een tijdje teveel aan ergeren om er een relatie mee vol te kunnen houden.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:14 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Kort gezegd jou man moet geen kleinzerig persoon zijn.
Er is een enorm verschil tussen een kerel die geen emoties heeft en eentje die ze onder controle heeft. Dat eerste is gewoon creepy en ook niet waar vrouwen op zitten te wachten. Vrouwen zijn juist emotioneel en willen graag begrepen worden. Dat lukt niet als je als rasautist geen idee hebt wat er in haar omgaat.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef Raggingbull het volgende:
Bij sterke kerel denk ik me zelf toch iets meer in van een man die bij het graf staat en nog geen traan laat(bij wijze van spreke).
Ik spreek btw graag met uitersten kun je dingen vaak iets makkelijker duidelijk maken dan dat je er ergens midden in in de vaagheid blijft hangen.
Het niet tonen van emotie's is wat anders dan ze niet begrijpen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er is een enorm verschil tussen een kerel die geen emoties heeft en eentje die ze onder controle heeft. Dat eerste is gewoon creepy en ook niet waar vrouwen op zitten te wachten. Vrouwen zijn juist emotioneel en willen graag begrepen worden. Dat lukt niet als je als rasautist geen idee hebt wat er in haar omgaat.
Ik ken het gevoel, het is super vervelend dat verlangen en als het dan niet lukt ga je je minderwaardig en ongeliefd voelen inderdaad, elk gesprek dat je voert met iemand voel je je de mindere.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:16 schreef minnemin het volgende:
Ik zal even wat bekennen. Ik word nogla moe van het telkens zoeken naar een man. Realiseer ik me nu. Ik wil er niet meer zo mee bezig zijn, maar als ik dat niet ben, voel ik me superminderwaardig en alleen en ongeliefd, en raak ik weer krankjorum van geen aanraking.
Pffft ik weet het even niet meer.
ja maar dat is dus iets moeilijks te bereiken als je saai lijkt, of vreemd genoeg dat ze uit je buurt willen blijvenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik vind die auto wel bij jou passen weetjedat. Ik denk dat je alleen wat andere kleren moet aantrekken, wat vlotter. Wat verder geen kritiek is op je pantalon met witte blouse ofzo. En dan heb je ws. al een beetje een 'edge' in je image
Volgens mij houden vrouwen van edgy mannen. Iets in je stijl waarvan ze denken 'oooooeh"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |