vrouwen houden van rocksterren die (elektrische)gitaar spelen of drums, of.wat anders ruigsquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat laatste vindt niemand interessant nee, maar dat eerste durf ik toch echt wel te betwijfelen.
Een rare vlek kan best maken dat iemand een stuk minder aantrekkelijk is. Net zoals een mooie meid die mank loopt een stuk minder aantrekkelijk is doordat ze mank loopt.quote:
Met hobbies ben je meestal nergens. Het gaat om uitstraling. Want rocksterren hebben dat. En status. Het gaat om uitstraling en status.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
vrouwen houden van rocksterren die (elektrische)gitaar spelen of drums, of.wat anders ruigs
en sjonnies met golf gti's.
met hobbies als:
-piano spelen(vooral het klassiek),
-oldtimer autos(die niet populair zijn onder jongeren, maar meer voor oude lullen)
-sleutelen en klussen (skelter motoriseren, kart maken, aardappels schieten met luchtdruk, al dat soort groffe dingen)
- en computeren
ben je helemaal nergens. uitgezonderd die 1% vrouw op World of Warcraft, maar daar ben ik zelf nooit aan begonnen
ik hou van mannen met humorquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
vrouwen houden van rocksterren die gitaar spelen.
en gabbers met golf gti's.
met hobbies als:
-oldtimer autos(die niet populair zijn onder jongeren, maar meer voor oude lullen)
-sleutelen en klussen (skelter motoriseren, kart maken, aardappels schieten, al dat soort groffe dingen)
- en computeren
ben je helemaal nergens. uitgezonderd die 1% vrouw op World of Warcraft, maar daar ben ik zelf nooit aan begonnen
Als je iemand echt leuk/interessant vindt val je niet over zoiets lijkt mij inderdaad, dan ben je gewoon aan het zoeken naar iets te zeuren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:59 schreef Crutch het volgende:
iwannabehigh, je doet een beetje uit de hoogte.
Ik geloof er ook niks van.
Gast, waar háál je het vandaan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
vrouwen houden van rocksterren die (elektrische)gitaar spelen of drums, of.wat anders ruigs
met hobbies als:
-sleutelen en klussen (skelter motoriseren, kart maken, aardappels schieten met luchtdruk, al dat soort groffe dingen)
- en computeren
Au.quote:uitgezonderd die 1% vrouw op World of Warcraft, maar daar ben ik zelf nooit aan begonnen
Lees nou een keer beter. Het is echt zo, als iemand bij wijze van spreke een grote rode pukkel op haar hoofd heeft - knapte ik er al op af. Ik meen het, vind het smerig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:59 schreef Crutch het volgende:
iwannabehigh, je doet een beetje uit de hoogte.
Ik geloof er ook niks van.
ja maar ze worden er niet door aangetrokkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:01 schreef missyB het volgende:
[..]
ik hou van mannen met humor
ik hou van mannen die wat te vertellen hebben
ik hou van mannen die een algemene brede interesse hebben
Ik hou van mannen die zelf een hobby hebben (zoals bijv oldtimers)
ik hou van muzikale mannen (piano spelen vind ik dus top)
Ik hou van een man die computert net als ik dus.
kortom er zijn zat vrouwen die er wel van houden alleen jij bent ze nog niet tegen het lijf gelopen dan
dat is dus je reinste onzinquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar ze worden er niet door aangetrokken
en tevens ontmoet je met bovenstaande hobbies ook geen vrouwen
Alsof alle vrouwen hetzelfde zijn?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
met hobbies als:
- en computeren
ben je helemaal nergens. uitgezonderd tegenwoordig die 1% vrouwen op World of Warcraft die ook verslaafd zijn omdat wow nogal verslavend is, maar daar ben ik zelf nooit aan begonnen
juistquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als je iemand echt leuk/interessant vindt val je niet over zoiets lijkt mij inderdaad, dan ben je gewoon aan het zoeken naar iets te zeuren.
Tuurlijk maar er is verschil tussen een vlek en een vlek je kan een vlek over de helft van je gezicht hebben. Maar een vlek ter grote van een kleine moedervlek kan ook. En om zo'n klein plekje als dat laatste geef ik persoonlijk toch echt helemaal niks. En dat eerste owke ik zou me nog wel een keer bedenken maar als ze echt een tof innerlijk heeft vind ik het prima.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een rare vlek kan best maken dat iemand een stuk minder aantrekkelijk is. Net zoals een mooie meid die mank loopt een stuk minder aantrekkelijk is doordat ze mank loopt.
Dat zal je nog verbazen, er zijn behoorlijk wat dames die WoW spelen hoor, sowieso bestond 25% van mijn Guild toen ik nog WoW speelde uit meiden in de begin 20. Maar wel heel verstandig dat je er nooit aan begonnen bent.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
met hobbies als:
- en computeren
Jouw humor kan ik wel waarderen krijg altijd een glimlach van dit soort posts van jou.quote:k heb ook geen passies. geen tijd ik lig veel in bed
Agreedquote:
het is wat winterbreeze zegt.quote:
ja allemaal goed en fijn als ze eenmaal je vriendin is, of om wat met elkaar gemeen zelfs eventueel te hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Alsof alle vrouwen hetzelfde zijn?
Er zijn zat vrouwen die van klassieke muziek houden.
Er zijn zat vrouwen die van auto's houden, ja zelfs van oldtimers.
Er zijn zat vrouwen die wel affiniteit hebben met techniek.
Er zijn zat vrouwen die niet zonder computer kunnen.
*knip*
Trek jij eens een net pakkie an verdiep je eens in auto's en neem een grote sport wagen en rijd luidruchtig de parkeer plaats van de kroeg op. Kijken of je status hebt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is wat winterbreeze zegt.
het gaat om uitstraling en status.
[..]
ja allemaal goed en fijn als ze eenmaal je vriendin is, of om wat met elkaar gemeen zelfs eventueel te hebben.
maar het helpt niet met de uitstraling tijdens het versieren
en ook niet met de status
en vrouwen ontmoet je er ook niet(ik zit op oldtimer fora bijv., maar 0 vrouw volgensmij) .
wel mannen met een vrouw)
Wat lees ik verkeerd dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:03 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Lees nou een keer beter. Het is echt zo, als iemand bij wijze van spreke een grote rode pukkel op haar hoofd heeft - knapte ik er al op af. Ik meen het, vind het smerig.
ja maar dat zeg ik. vrouwen houden van golf gti'squote:Op dinsdag 26 april 2011 23:09 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Trek jij eens een net pakkie an verdiep je eens in auto's en neem een grote sport wagen en rijd luidruchtig de parkeer plaats van de kroeg op. Kijken of je status hebt.
peugeot 203, en een peugeot 403quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:10 schreef moneyfornothing het volgende:
Wat voor oldtimer heb je dan mlig?
Je zegt je doet uit de hoogte maar ik ben al een poos niet meer zo. Ik zeg ook net dat ik scharrel met een meisje die er doodnormaal uitziet.quote:
Hmm, okay.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je zegt je doet uit de hoogte maar ik ben al een poos niet meer zo. Ik zeg ook net dat ik scharrel met een meisje die er doodnormaal uitziet.
Jij vond Rihanna ook doodnormaal?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je zegt je doet uit de hoogte maar ik ben al een poos niet meer zo. Ik zeg ook net dat ik scharrel met een meisje die er doodnormaal uitziet.
Ach heb zelf genoeg gezanik aan me kop op dit moment. Als ik een ander help kan ik me eigen zorge en shit ff vergete. Eventjes met wat anders bezig zijn. En ik maak er een ander blij mee. Althans dat probeer ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef Supersoep het volgende:
Echt zo schattig en naief he, mensen die MLIG willen helpen.
Is ze ook wel. Alleen ze wordt mooi gemaakt door de styling, make-up enzovoort, al kan ik haar niet echt mooi vinden persoonlijk maar ze ziet er in het algemeen wel goed uit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Jij vond Rihanna ook doodnormaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |