Dat is het rijmschema van een Haiku (aantal lettergrepen per regel).quote:
quote:
maar zit je dan niet een beetje aan haar kont te voelen of zoquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Is ook wel zo en ik kan nu net een homo klinken, mensen kunnen mij niet begrijpen (denk dat dat zo gaat gebeuren) maar ik wil niet neuken met een meisje die mij eigenlijk niet zoveel interesseert en waarbij je uiteindelijk toch wel weer weggaat. Ik wil neuken met iemand waar ik echt van houd.
Nee dat vind ik niet dom of zo hoor. Maar zij wil misschien wel verder straks. Word je ook niet geil van haar?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Is ook wel zo en ik kan nu net een homo klinken, mensen kunnen mij niet begrijpen (denk dat dat zo gaat gebeuren) maar ik wil niet neuken met een meisje die mij eigenlijk niet zoveel interesseert en waarbij je uiteindelijk toch wel weer weggaat. Ik wil neuken met iemand waar ik echt van houd.
quote:
Ach zoquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is het rijmschema van een Haiku (aantal lettergrepen per regel).
Nu verder voetbal kijken!
Oh, ik wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
maar zit je dan niet een beetje aan haar kont te voelen of zo
ik kan me niet voorstellen dat jullie in een positie zitten te zoenen waarbij het eigenlijk lijkt alsof de handen op de rug gebonden zijn
Wie of wat je versiert is toch ook nogal privé, uiteraard willen we dan ook de rest horenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat een aparte (prive) vragen worden hier soms gevraagd.Daar antwoord ik alleen prive op, niet zo openbaar..
Want bij bepaalde mensen zal je spijt hebben en slechter gaan voelen doordat je met hem of haar hebt geneukt. Maar iedereen verschilt weer daarin.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
waarom is dat zo
dat niet iedereen gelijk
all the way zou gaan
?
Ik vraag het me gewoon af want als je wel geil van haar wordt dan ga je toch sneller verder.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat een aparte (prive) vragen worden hier soms gevraagd.Daar antwoord ik alleen prive op, niet zo openbaar..
het kan ook een uitnodiging zijn van iwannabehighquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wie of wat je versiert is toch ook nogal privé, uiteraard willen we dan ook de rest horen
Zo van: "Kom ff lekker privéquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
het kan ook een uitnodiging zijn van iwannabehigh
Gaan prive en vindt het uitquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zo van: "Kom ff lekker privé"?
Denk niet dat hij het zo bedoelt
je hebt in elk geval wel een leuke dag met je meisje gehad en dat pakt niemand je af!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef Raggingbull het volgende:
Zucht hallootjes vandaag bij me vriendin geweest en een erg leuke dag gehad.
Nu kom ik thuis en krijg ik ineens van alles te horen meteen me hele dag verneukt.
Dus als mijn reactie's van vanavond iets minder positief zijn dan normaal ik heb gewoon een kut dag das alles. Alvast mijn excuses ervoor.
Ja maargoe daar zit wel echt een dompertje op marja... ik zal nie verder uitwijden dat kan ik namelijk beter elders in een ander topic doen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:14 schreef missyB het volgende:
[..]
je hebt in elk geval wel een leuke dag met je meisje gehad en dat pakt niemand je af!
Jij bent wel in voor een potje neuken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:15 schreef minnemin het volgende:
hier weer hetzelfde liedje als altijd: de tatoeageman van werk kijkt me niet meer aan. Volgens mij bewust. Mijn pogingen tot nader contact zijn weer eens op niets uitgelopen. Geen man moet me. Bah. Niet voor meer dan een potje neuken althans. En zelfs dat is moeilijk te krijgen.
Tja mannen kun je ook onderverdelen in 2 klasses.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:15 schreef minnemin het volgende:
hier weer hetzelfde liedje als altijd: de tatoeageman van werk kijkt me niet meer aan. Volgens mij bewust. Mijn pogingen tot nader contact zijn weer eens op niets uitgelopen. Geen man moet me. Bah. Niet voor meer dan een potje neuken althans. En zelfs dat is moeilijk te krijgen.
hoe wordt dat dan gedaan? ik durfde meisjes nooit aan te raken, want ik dacht altijd dat ze dat niet wilden, en was dan al blij met zoenen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
maar zit je dan niet een beetje aan haar kont te voelen of zo
laat maar. gewoon doen zeker ofzoquote:ik kan me niet voorstellen dat jullie in een positie zitten te zoenen waarbij het eigenlijk lijkt alsof de handen op de rug gebonden zijn
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:15 schreef minnemin het volgende:
als ie knap isquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij bent wel in voor een potje neuken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |