Dat was sarcasme.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:43 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
De eerste is ook het grootste probleem. Zoiezo, je hebt eigenlijk niks tegen want je hebt wel meisjes die jou proberen te versieren.
Niemand is perfect iedereen heeft een minpunt. Je kunt nooit een perfect meisje krijgen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat was sarcasme. Maar het is wel zo dat er soms vrouwen zijn die mij zien zitten maar meestal vind ik het draken of ze zijn te dom, te irritant, te aandachtzoekerig. Er is altijd wel een minpunt.
Klopt, maar er zijn ook grenzen. Althans, voor mij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:46 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Niemand is perfect iedereen heeft een minpunt. Je kunt nooit een perfect meisje krijgen.
Gelúkkig werkt het zo inderdaad!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:44 schreef Raggingbull het volgende:
Tja... wat is goed en wat is fout?
Wie is leuk en wie niet?
Iedereen heeft denk ik toch wel een andere smaak dus misschien zal voor de 1 een makkelijke man wel leuk zijn en voor de ander niet? En het zelfde maar dan andersom.
Perfectie bestaat niet, maar er is 'n verschil tussen het ideale meisje of een of ander wicht dat totaal niet bij je past.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:46 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Niemand is perfect iedereen heeft een minpunt. Je kunt nooit een perfect meisje krijgen.
Je kan ook te hoge eisen stellen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Perfectie bestaat niet, maar er is 'n verschil tussen het ideale meisje of een of ander wicht dat totaal niet bij je past.
Ik wil een mooi, slim maar leuk meisje. Ik stel dus geen hoge eisen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:48 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Je kan ook te hoge eisen stellen.
ja jij durft naar buiten, jij boft echt. en je hebt een leven, jij boft echt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:42 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Alsnog....
[..]
Heb allerlei aanbidders achter mij aanlopen maar ik wil ze allemaal niet. Hordes vrouwen. Tientallen.
maakt niet uit, meeste passies die mannen hebben vinden vrouwen toch niet interessant.quote:Geen echte passie.?? De eerste klopt wel.
Dat kan. Je kunt ook te snel happen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:48 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
En daar komt weer de vraag of je dan genoegen zou moeten nemen met minder.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:48 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
maar maakt niet uit, meeste passies die mannen hebben vinden vrouwen toch niet interessant.
Dat is onzin.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
meeste passies die mannen hebben vinden vrouwen toch niet interessant.
Eens maar ik ken jongens die een meisje al afkeuren omdat ze een klein raar vlekje op haar voorhoofd heeft bijv.(wel extreem geval)quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En daar komt weer de vraag of je dan genoegen zou moeten nemen met minder.
Want je eisen 'even' bijstellen is niet zomaar gebeurd dan wel onmogelijk.
Zo was ik ook wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:53 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Eens maar ik ken jongens die een meisje al afkeuren omdat ze een klein raar vlekje op haar voorhoofd heeft bijv.(wel extreem geval)
Dat laatste vindt niemand interessant nee, maar dat eerste durf ik toch echt wel te betwijfelen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
maakt niet uit, meeste passies die mannen hebben vinden vrouwen toch niet interessant.
ik heb ook geen passies. geen tijd ik lig veel in bed
Tja... dan stel je naar mijn mening wel te hoge eisen eigenlijk. Maar dat ben ik.quote:
Vrouwen vinden je passie niet interessant, vrouwen vinden het feit dat je een passie hebt interessant. Het zegt wat over je karakter, dat je dingen in het leven wilt bereiken en daar dan ook voor gaat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
maakt niet uit, meeste passies die mannen hebben vinden vrouwen toch niet interessant.
ik heb ook geen passies. geen tijd ik lig veel in bed
Jij kan ook naar buiten durven. Ga dan naar je huisarts!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja jij durft naar buiten, jij boft echt. en je hebt een leven, jij boft echt.
vrouwen houden van rocksterren die (elektrische)gitaar spelen of drums, of.wat anders ruigsquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat laatste vindt niemand interessant nee, maar dat eerste durf ik toch echt wel te betwijfelen.
Een rare vlek kan best maken dat iemand een stuk minder aantrekkelijk is. Net zoals een mooie meid die mank loopt een stuk minder aantrekkelijk is doordat ze mank loopt.quote:
Met hobbies ben je meestal nergens. Het gaat om uitstraling. Want rocksterren hebben dat. En status. Het gaat om uitstraling en status.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
vrouwen houden van rocksterren die (elektrische)gitaar spelen of drums, of.wat anders ruigs
en sjonnies met golf gti's.
met hobbies als:
-piano spelen(vooral het klassiek),
-oldtimer autos(die niet populair zijn onder jongeren, maar meer voor oude lullen)
-sleutelen en klussen (skelter motoriseren, kart maken, aardappels schieten met luchtdruk, al dat soort groffe dingen)
- en computeren
ben je helemaal nergens. uitgezonderd die 1% vrouw op World of Warcraft, maar daar ben ik zelf nooit aan begonnen
ik hou van mannen met humorquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
vrouwen houden van rocksterren die gitaar spelen.
en gabbers met golf gti's.
met hobbies als:
-oldtimer autos(die niet populair zijn onder jongeren, maar meer voor oude lullen)
-sleutelen en klussen (skelter motoriseren, kart maken, aardappels schieten, al dat soort groffe dingen)
- en computeren
ben je helemaal nergens. uitgezonderd die 1% vrouw op World of Warcraft, maar daar ben ik zelf nooit aan begonnen
Als je iemand echt leuk/interessant vindt val je niet over zoiets lijkt mij inderdaad, dan ben je gewoon aan het zoeken naar iets te zeuren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:59 schreef Crutch het volgende:
iwannabehigh, je doet een beetje uit de hoogte.
Ik geloof er ook niks van.
Gast, waar háál je het vandaan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
vrouwen houden van rocksterren die (elektrische)gitaar spelen of drums, of.wat anders ruigs
en sjonnies met golf gti's.
met hobbies als:
-sleutelen en klussen (skelter motoriseren, kart maken, aardappels schieten met luchtdruk, al dat soort groffe dingen)
- en computeren
Au.quote:uitgezonderd die 1% vrouw op World of Warcraft, maar daar ben ik zelf nooit aan begonnen
Lees nou een keer beter. Het is echt zo, als iemand bij wijze van spreke een grote rode pukkel op haar hoofd heeft - knapte ik er al op af. Ik meen het, vind het smerig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:59 schreef Crutch het volgende:
iwannabehigh, je doet een beetje uit de hoogte.
Ik geloof er ook niks van.
ja maar ze worden er niet door aangetrokkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:01 schreef missyB het volgende:
[..]
ik hou van mannen met humor
ik hou van mannen die wat te vertellen hebben
ik hou van mannen die een algemene brede interesse hebben
Ik hou van mannen die zelf een hobby hebben (zoals bijv oldtimers)
ik hou van muzikale mannen (piano spelen vind ik dus top)
Ik hou van een man die computert net als ik dus.
kortom er zijn zat vrouwen die er wel van houden alleen jij bent ze nog niet tegen het lijf gelopen dan
dat is dus je reinste onzinquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar ze worden er niet door aangetrokken
en tevens ontmoet je met bovenstaande hobbies ook geen vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |