Eigenlijk zou dan iedereen die je leuk vind niks met anderen mogen doen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom zou ze iets met anderen doen? Ah joh, ik zie wel. Het is gewoon zo dat ik niet van haar houd maar haar wel leuk vind.
Ik zeg altijd vlak voor het klaarkomen dat ik van haar hou.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef missyB het volgende:
[..]
Eigenlijk zou dan iedereen die je leuk vind niks met anderen mogen doen?
of zit er stiekum dan toch iets van meer gevoel bij jou voor haar?
Houden van is gelijk een enorm groot woord, Houden van moet groeien.
En zijn woorden waar je niet zo pardoes mee gooit.
Bezitterig zijn over iets wat je niet wilt bezitten lijkt me ook raar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Miss heb ik dan inderdaad een soort gevoel voor haar? Maar je kan toch ook wel jaloers vinden omdat je iemand gewoon leuk vindt? Lijkt mij. Ik bedoel, ik geef toe dat ik opzich wel jaloers zou worden maar het is niet dat ik er heel erg mee zou zitten.
Of je houdt jezelf voor de gek.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Miss heb ik dan inderdaad een soort gevoel voor haar? Maar je kan toch ook wel jaloers vinden omdat je iemand gewoon leuk vindt? Lijkt mij. Ik bedoel, ik geef toe dat ik opzich wel jaloers zou worden maar het is niet dat ik er heel erg mee zou zitten.
Da's toch normaal, tenminste ik neem aan dat je er dan ook geen seks mee hebt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:00 schreef missyB het volgende:
als ik iemand gewoon een vriend vind zonder gevoelens zeg maar zal het mij een worst zijn wat hij doet
Dat kan nog steeds.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Da's toch normaal, tenminste ik neem aan dat je er dan ook geen seks mee hebt?
kan idd ook. maar vind fuckbuddy toch wel valkuilen iets hoor,quote:
Apart heej.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:06 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar ik neuk niet met haar hé. Nooit gedaan ook. Mensen zullen wel weer denken apart.. maar is de waarheid..
Dan is het toch gewoon je vriendin joh. Haha.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ik weet niet man, het is ook nog wel pril tussen ons.
wat zegt zij erover als je met haar praat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar je kent haar moeder al wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
quote:
Dat wil ook niet altijd iets zeggen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je kent haar moeder al wel.
Dooddoener wat mij betreft.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef missyB het volgende:
[..]
wat zegt zij erover als je met haar praat?
Vraag je haar wat haar gevoelens voor jou zijn?
idd, nam vriendjes altijd gelijk mee naar huis, vond moeders hem oke, maakte ik het snel weer uit. weet het das ergquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:13 schreef missyB het volgende:
[..]
idd, nam vriendjes altijd gelijk mee naar huis, vond moeders hem oke, maakte ik het snel weer uit. weet het das erg
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat het je 'iets' kan schelen.
Of hij is er nog niet uit wat hij precies voor haar voelt. Vriendschap of meer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan is het toch gewoon je vriendin joh. Haha.
Het lijkt wel een haiku.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
lijkt me ook apart
zoenen zonder
Verdere Handelingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |