SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Dat is Daniel Radcliffe niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
Wie is die vrouw in de OP? De man is toch Harry Nerd Potter
Dat vermoeden had ik al wel. Maar wat goed dat je dat bevestigt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:54 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik ben niet dik. Of ik bedoelde het zo; ben niet blij met mijn lichaam (verreweg van), ik wil graag wat gespierder worden. Of ik heb getrolld. Kan ook.
Moet je hem ook negeren, meid. En niemand negeert hem.
Wie dan wel?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat is Daniel Radcliffe niet in ieder geval.
Maar ik heb niet gezegd tegen je dat ik dik ben. Kan ik mij niet voorstellen want ik zie niet in waarom ik bij jou zou trollen (echt). Dus ik denk eerlijk gezegd dat je je vergist.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:06 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al wel. Maar wat goed dat je dat bevestigt.
Strawberry en ik. Nice, ehquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
Die strawberry zou ik doenquote:
Onbekenden...maar ik ben wel heel benieuwd waar Crutch die plaatjes vandaan heeft, ook van de vorige afbeelding.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
Meisje in OP dus. Niet mij.quote:
Gewoon Google joh.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onbekenden...maar ik ben wel heel benieuwd waar Crutch die plaatjes vandaan heeft, ook van de vorige afbeelding.Ik heb me rotgezocht naar bruikbare plaatjes toen ik hetzelfde probeerde te maken.
[..]
Meisje in OP dus. Niet mij.
www.google.nlquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onbekenden...maar ik ben wel heel benieuwd waar Crutch die plaatjes vandaan heeft, ook van de vorige afbeelding.Ik heb me rotgezocht naar bruikbare plaatjes toen ik hetzelfde probeerde te maken. Vindt iemand het nog nodig om de tekst in OP aan te passen of zo? Nee toch?
[..]
Meisje in OP dus. Niet mij.
Nee, vind van niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:12 schreef iwannabehigh het volgende:
Deze is miss nog wel beter..
[ afbeelding ]
Jij wel toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:16 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar wij zijn toch niet persé nurts (nerds) of wel?
Nou, die mensen in dat plaatje hebben in ieder geval een stuk positievere instelling dat sommigen hierquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:17 schreef missyB het volgende:
Vind het bovenstaande plaatje afbreuk doen aan de mensen die hier posten eigenlijk
Het is dan ook slechts bedoeld als stereotype.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:16 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar wij zijn toch niet persé nurts (nerds) of wel?
Portalquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:18 schreef Catbert het volgende:
Ik ben best wel een nerd, kan me uren vermaken met Minecraft en Portal 2
Minecraft is wel episch. Veel uren aan besteedt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:18 schreef Catbert het volgende:
Als je ''met iemand gaat'' dan heb je toch gewoon een relatie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:17 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja, over versieren. Ik denk dat ik een vriendin heb? Of nog niet helemaal? Het is niet dat het officieel aan is. We gaan met elkaar, spreken elkaar iedere dag en vanmiddag heb ik haar moeder ontmoet. Maar ik ben niet verliefd en hou ook niet van haar.
Dit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is dan ook slechts bedoeld als stereotype.
Je kan onmogelijk elke soort onsuccesvolle versierder afbeelden.
Jij was toch weg voorlopig?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nou, een normaal persoon zou zijn problemen met vrienden bespreken, wij doen het op een discussieforum veilig achter ons scherm, dus we zijn wel een beetje nerd toch
Ook gespeeld. Schaam ik me niet voor.quote:Dat en er spelen er een paar WoW
Waarom ga je dan zoveel met haar om en geef je haar het idee dat er wel meer in zit?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:17 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja, over versieren. Ik denk dat ik een vriendin heb? Of nog niet helemaal? Het is niet dat het officieel aan is. We gaan met elkaar, spreken elkaar iedere dag en vanmiddag heb ik haar moeder ontmoet. Maar ik ben niet verliefd en hou ook niet van haar.
Voel je je fysiek aangetrokken tot haar?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:17 schreef iwannabehigh het volgende:
Dat heb ik niet gezegd.quote:
Ik speel het nog steeds, behoorlijk fanatiekquote:Ook gespeeld. Schaam ik me niet voor.
Kan ook een scharrel zijn. Niks mis mee zolang beiden dezelfde verwachting hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom ga je dan zoveel met haar om en geef je haar het idee dat er wel meer in zit?
En uhh...zoals Supersoep zegt, als je met elkaar gaat, dan heb je een relatie.
Dat laatste betwijfel ik dus, maar daar kan ik naast zitten. Waarom een relatie hebben, of met elkaar gaan, als het slechts een scharrel is. Dat is verwarrend, vooral voor haar. Misschien heeft zij wel gevoelens.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kan ook een scharrel zijn. Niks mis mee zolang beiden dezelfde verwachting hebben.
Jawel dat heb je wel gezegd, I know... ik heb het gelezenquote:
Edde ge al geneuqt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Lady million.
Mwah, ik vind haar wel leuk en aardig. En wel aantrekkelijk. Zelfde humor wel en volgens mij beschouwt zij het als een relatie?? Elkaar voorstellen aan ouders gaat toch eigenlijk best wel ver meteen (maar oké). En het kan mij opzich niet schelen, het is niet dat ik er mee zit als zij ineens naar een ander gaat. Ze doet maar. Ik houd dus niet van haar maar ik vind haar wel leuk.
|s ze lekker en heb je pics. ben wel benieuwd naar wat voor caliber vrouwen jij kan scoren namelijk. aangezien ik niet weet hoe jij eruit ziet en je toch wel hier zit met issues enzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Lady million.
Mwah, ik vind haar wel leuk en aardig. En wel aantrekkelijk. Zelfde humor wel en volgens mij beschouwt zij het als een relatie?? Elkaar voorstellen aan ouders gaat toch eigenlijk best wel ver meteen (maar oké). En het kan mij opzich niet schelen, het is niet dat ik er mee zit als zij ineens naar een ander gaat. Ze doet maar. Ik houd dus niet van haar maar ik vind haar wel leuk.
Je past er wel goed tussenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:17 schreef missyB het volgende:
Vind het bovenstaande plaatje afbreuk doen aan de mensen die hier posten eigenlijk
Weet ze dit?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Lady million.
Ik vind dat je wel heel hard beweert dat het je allemaal niet boeit. Zit je jezelf niet in te dekken voor 't geval 't stukloopt omdat je bang bent dat het pijn gaat doen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Weet ze dit?
Trouwens je werd toch jaloers toen ze ging praten met haar ex, waarom dan dat dikgedrukte?
Ik vind het niet heel erg leuk maar het is niet dat ik ermee ga zitten aangezien ik weet dat ze nu nog met hem praat. Kan moeilijk gaan stressen. En zoveel boeit het mij dus niet. Ze doet maar. Als ik erachter kom dat ze bijv. iets met hem heeft gedaan is 't wel over omdat ik haar dan een vies mens vind, en dan alsnog kan ik d'r niet mee zitten. Zo geweldig is ze namelijk niet. Maar is vast onduidelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet ze dit?
Trouwens je werd toch jaloers toen ze ging praten met haar ex, waarom dan dat dikgedrukte?
nee dat meen je niet. die "chick' van richard is al vrij boven gemiddeld hoor vind ik althans (en van wat ik me kan herinneren dan)quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee ik heb niet geneukt.
Ze is niet echt super mooi, meer het type zoals die blonde chick van Richard. Standaard dus. En ze heeft een rare neus.
Maar jullie hebben geen relatie, waarom zou ze dan niks met anderen mogen doen? Ik vind het allemaal heel onduidelijk en ik zie niet waar dat heen gaat, maar dat merk je dan vanzelf wel. Zijn jouw zaken ten slotte...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:34 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik vind het niet heel erg leuk maar het is niet dat ik ermee ga zitten aangezien ik weet dat ze nu nog met hem praat. Kan moeilijk gaan stressen. En zoveel boeit het mij dus niet. Ze doet maar. Als ik erachter kom dat ze bijv. iets met hem heeft gedaan is 't wel over omdat ik haar dan een vies mens vind, en dan alsnog kan ik d'r niet mee zitten. Zo geweldig is ze namelijk niet. Maar is vast onduidelijk.
Eh eh was het maar "mijn" chick inderdaad. Ik geef nog niet op tho ik geloof nog in die 1% kans.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
nee dat meen je niet. die "chick' van richard is al vrij boven gemiddeld hoor vind ik althans (en van wat ik me kan herinneren dan)
Waarom zou ze iets met anderen doen? Ah joh, ik zie wel. Het is gewoon zo dat ik niet van haar houd maar haar wel leuk vind.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar jullie hebben geen relatie, waarom zou ze dan niks met anderen mogen doen? Ik vind het allemaal heel onduidelijk en ik zie niet waar dat heen gaat, maar dat merk je dan vanzelf wel. Zijn jouw zaken ten slotte...
Omdat ze weet dat jij niet verliefd op haar bent? Of om te genieten van haar jeugd, weet ik het.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom zou ze iets met anderen doen? Ah joh, ik zie wel. Het is gewoon zo dat ik niet van haar houd maar haar wel leuk vind.
Eigenlijk zou dan iedereen die je leuk vind niks met anderen mogen doen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom zou ze iets met anderen doen? Ah joh, ik zie wel. Het is gewoon zo dat ik niet van haar houd maar haar wel leuk vind.
Ik zeg altijd vlak voor het klaarkomen dat ik van haar hou.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef missyB het volgende:
[..]
Eigenlijk zou dan iedereen die je leuk vind niks met anderen mogen doen?
of zit er stiekum dan toch iets van meer gevoel bij jou voor haar?
Houden van is gelijk een enorm groot woord, Houden van moet groeien.
En zijn woorden waar je niet zo pardoes mee gooit.
Bezitterig zijn over iets wat je niet wilt bezitten lijkt me ook raar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Miss heb ik dan inderdaad een soort gevoel voor haar? Maar je kan toch ook wel jaloers vinden omdat je iemand gewoon leuk vindt? Lijkt mij. Ik bedoel, ik geef toe dat ik opzich wel jaloers zou worden maar het is niet dat ik er heel erg mee zou zitten.
Of je houdt jezelf voor de gek.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Miss heb ik dan inderdaad een soort gevoel voor haar? Maar je kan toch ook wel jaloers vinden omdat je iemand gewoon leuk vindt? Lijkt mij. Ik bedoel, ik geef toe dat ik opzich wel jaloers zou worden maar het is niet dat ik er heel erg mee zou zitten.
Da's toch normaal, tenminste ik neem aan dat je er dan ook geen seks mee hebt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:00 schreef missyB het volgende:
als ik iemand gewoon een vriend vind zonder gevoelens zeg maar zal het mij een worst zijn wat hij doet
Dat kan nog steeds.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Da's toch normaal, tenminste ik neem aan dat je er dan ook geen seks mee hebt?
kan idd ook. maar vind fuckbuddy toch wel valkuilen iets hoor,quote:
Apart heej.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:06 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar ik neuk niet met haar hé. Nooit gedaan ook. Mensen zullen wel weer denken apart.. maar is de waarheid..
Dan is het toch gewoon je vriendin joh. Haha.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ik weet niet man, het is ook nog wel pril tussen ons.
wat zegt zij erover als je met haar praat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar je kent haar moeder al wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
quote:
Dat wil ook niet altijd iets zeggen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je kent haar moeder al wel.
Dooddoener wat mij betreft.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef missyB het volgende:
[..]
wat zegt zij erover als je met haar praat?
Vraag je haar wat haar gevoelens voor jou zijn?
idd, nam vriendjes altijd gelijk mee naar huis, vond moeders hem oke, maakte ik het snel weer uit. weet het das ergquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:13 schreef missyB het volgende:
[..]
idd, nam vriendjes altijd gelijk mee naar huis, vond moeders hem oke, maakte ik het snel weer uit. weet het das erg
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat het je 'iets' kan schelen.
Of hij is er nog niet uit wat hij precies voor haar voelt. Vriendschap of meer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan is het toch gewoon je vriendin joh. Haha.
Het lijkt wel een haiku.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
lijkt me ook apart
zoenen zonder
Verdere Handelingen.
Andersom kan ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
lijkt me ook apart
zoenen zonder
Verdere Handelingen.
Hehe.quote:
Hoezo? Niet iedereen gaat gelijk all the wayquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hehe.
Dikke zoen zonder
Verdere handelingen
Lijkt me te apart
5quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo? Niet iedereen gaat gelijk all the way
?quote:
En hoe is dat afgelopen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:36 schreef julia22 het volgende:
Ik heb ook een scharrel gehad die jaloers was als ik met een andere jongen praatte, maar beweerde geen speciale gevoelens te hebben..dusja kan allemaal.
Omdat sommige mensen dat niet willen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
waarom is dat zo
dat niet iedereen gelijk
all the way zou gaan
?
Als je iemand leuk vindt is dat wel de volgende stap, zeker op jouw leeftijd....quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:35 schreef iwannabehigh het volgende:
Dus als je met iemand zoent moet je perse verder gaan. Dat heb ik niet echt helemaal gedaan in mijn leven.
Omdatquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
waarom is dat zo
dat niet iedereen gelijk
all the way zou gaan
?
MineCraftquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou, die mensen in dat plaatje hebben in ieder geval een stuk positievere instelling dat sommigen hier
Is ook wel zo en ik kan nu net een homo klinken, mensen kunnen mij niet begrijpen (denk dat dat zo gaat gebeurenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je iemand leuk vindt is dat wel de volgende stap, zeker op jouw leeftijd....
Dat is geen neuken dan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Is ook wel zo en ik kan nu net een homo klinken, mensen kunnen mij niet begrijpen (denk dat dat zo gaat gebeuren) maar ik wil niet neuken met een meisje die mij eigenlijk niet zoveel interesseert en waarbij je uiteindelijk toch wel weer weggaat. Ik wil neuken met iemand waar ik echt van houd.
Misschien doen sommigen dat ook wel in het echt, maar vinden ze het ook leuk om hier hun verhaal te delen. Ik bedoel..je kunt je vrienden niet blijven lastig vallen met je gezeur..en hier wel hahaquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nou, een normaal persoon zou zijn problemen met vrienden bespreken, wij doen het op een discussieforum veilig achter ons scherm, dus we zijn wel een beetje nerd toch
Dat en er spelen er een paar WoW
Ook hier zijn er limieten aan wat een mens kan hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:45 schreef julia22 het volgende:
Misschien doen sommigen dat ook wel in het echt, maar vinden ze het ook leuk om hier hun verhaal te delen. Ik bedoel..je kunt je vrienden niet blijven lastig vallen met je gezeur..en hier wel haha
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Vinde da geil? Want dan kank da wel zijn se
Ik houquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat
je dat
niet met iedereen
wil doen
Dat is het rijmschema van een Haiku (aantal lettergrepen per regel).quote:
quote:
maar zit je dan niet een beetje aan haar kont te voelen of zoquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Is ook wel zo en ik kan nu net een homo klinken, mensen kunnen mij niet begrijpen (denk dat dat zo gaat gebeuren) maar ik wil niet neuken met een meisje die mij eigenlijk niet zoveel interesseert en waarbij je uiteindelijk toch wel weer weggaat. Ik wil neuken met iemand waar ik echt van houd.
Nee dat vind ik niet dom of zo hoor. Maar zij wil misschien wel verder straks. Word je ook niet geil van haar?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
quote:
Ach zoquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is het rijmschema van een Haiku (aantal lettergrepen per regel).
Nu verder voetbal kijken!
Oh, ik wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
maar zit je dan niet een beetje aan haar kont te voelen of zo
ik kan me niet voorstellen dat jullie in een positie zitten te zoenen waarbij het eigenlijk lijkt alsof de handen op de rug gebonden zijn
Wie of wat je versiert is toch ook nogal privé, uiteraard willen we dan ook de rest horenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat een aparte (prive) vragen worden hier soms gevraagd.Daar antwoord ik alleen prive op, niet zo openbaar..
Want bij bepaalde mensen zal je spijt hebben en slechter gaan voelen doordat je met hem of haar hebt geneukt. Maar iedereen verschilt weer daarin.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
waarom is dat zo
dat niet iedereen gelijk
all the way zou gaan
?
Ik vraag het me gewoon af want als je wel geil van haar wordt dan ga je toch sneller verder.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat een aparte (prive) vragen worden hier soms gevraagd.Daar antwoord ik alleen prive op, niet zo openbaar..
het kan ook een uitnodiging zijn van iwannabehighquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wie of wat je versiert is toch ook nogal privé, uiteraard willen we dan ook de rest horen
Zo van: "Kom ff lekker privéquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
het kan ook een uitnodiging zijn van iwannabehigh
Gaan prive en vindt het uitquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zo van: "Kom ff lekker privé"?
Denk niet dat hij het zo bedoelt
je hebt in elk geval wel een leuke dag met je meisje gehad en dat pakt niemand je af!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef Raggingbull het volgende:
Zucht hallootjes vandaag bij me vriendin geweest en een erg leuke dag gehad.
Nu kom ik thuis en krijg ik ineens van alles te horen meteen me hele dag verneukt.
Dus als mijn reactie's van vanavond iets minder positief zijn dan normaal ik heb gewoon een kut dag das alles. Alvast mijn excuses ervoor.
Ja maargoe daar zit wel echt een dompertje op marja... ik zal nie verder uitwijden dat kan ik namelijk beter elders in een ander topic doen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:14 schreef missyB het volgende:
[..]
je hebt in elk geval wel een leuke dag met je meisje gehad en dat pakt niemand je af!
Jij bent wel in voor een potje neuken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:15 schreef minnemin het volgende:
hier weer hetzelfde liedje als altijd: de tatoeageman van werk kijkt me niet meer aan. Volgens mij bewust. Mijn pogingen tot nader contact zijn weer eens op niets uitgelopen. Geen man moet me. Bah. Niet voor meer dan een potje neuken althans. En zelfs dat is moeilijk te krijgen.
Tja mannen kun je ook onderverdelen in 2 klasses.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:15 schreef minnemin het volgende:
hier weer hetzelfde liedje als altijd: de tatoeageman van werk kijkt me niet meer aan. Volgens mij bewust. Mijn pogingen tot nader contact zijn weer eens op niets uitgelopen. Geen man moet me. Bah. Niet voor meer dan een potje neuken althans. En zelfs dat is moeilijk te krijgen.
hoe wordt dat dan gedaan? ik durfde meisjes nooit aan te raken, want ik dacht altijd dat ze dat niet wilden, en was dan al blij met zoenen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
maar zit je dan niet een beetje aan haar kont te voelen of zo
laat maar. gewoon doen zeker ofzoquote:ik kan me niet voorstellen dat jullie in een positie zitten te zoenen waarbij het eigenlijk lijkt alsof de handen op de rug gebonden zijn
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:15 schreef minnemin het volgende:
als ie knap isquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij bent wel in voor een potje neuken?
En liefde?quote:
Mwah. Elke man kan beide zijn, IMO. Wie vandaag player probeert te zijn is morgen een gentleman. En andersom.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:17 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Tja mannen kun je ook onderverdelen in 2 klasses.
De voor mij dan zogenaamde "hondelul" en de "fatsoenlijke".
De "hondelul" die neemt echt niet wat met je om jou maar voor de seks. De "fatsoenlijke" vaak iets minder spannend enzo maar hij doet het voor je innerlijk en zal vinden dat een mooi uiterlijk een leuk extraatje is bij het innerlijk. Seks zal hij je geven omdat hij jou ervan wil laten genieten.
nee want dan moet ie de volgende dag weer komen opdraven en daarna weer, me een prinsesje noemen, en ach, dan kunnen we ook wel direct samenwonen. en dat is lichtelijk cynischquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan laat jij je ff uitwonen en dan is het verder prima?
Als wij af en toe een meisje neuken of willen neuken omdat we geil zijn, kan je verwachten dat vrouwen dat ook doen.quote:
hoop je dan op warme wederzijdse gevoelens, en het gevoel van "waar was je al die tijd, wij zjin voor elkaar bestemd".quote:
omfg pics!! wat doe je dan1!?, want ik snap dat niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:15 schreef minnemin het volgende:
Das waar maar een echte player zal nooit een fatsoenlijke gentleman man kunnen zijn en andersom ook niet. Je hebt natuurlijk zoals altijd randgevallen en mensen die er tussenin vallen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:21 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Mwah. Elke man kan beide zijn, IMO. Wie vandaag player probeert te zijn is morgen een gentleman. En andersom.
Misschien val je op de verkeerde mannenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:19 schreef minnemin het volgende:
[..]
als ie knap is
[edit]ik bedoel lekker. en nadat ik afgevallen ben en naar de kapper geweest en geschoren etc
Denk ik ook. De tatoeageman.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien val je op de verkeerde mannen
Ja, je hebt waarschijnlijk 2 extremen en de meeste mensen liggen rond de gemiddelde. Maar ik denk dat dat ook met volwassenheid te maken heeft. Elke jongen van 17 wil een player zijn. Mensen van 37 denken daar anders over.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:22 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Das waar maar een echte player zal nooit een fatsoenlijke gentleman man kunnen zijn en andersom ook niet. Je hebt natuurlijk zoals altijd randgevallen en mensen die er tussenin vallen.
Tuurlijk dat snap ikquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als wij af en toe een meisje neuken of willen neuken omdat we geil zijn, kan je verwachten dat vrouwen dat ook doen.
Ik zeg:quote:Ik had haar om 7 uur ge-smst, maar ze reageert niet.
Hij:quote:Wacht maar rustig af en niet steeds smsjes sturen of eventueel bellen.
Ik vraag me dus af he?quote:Hoezo niet? Kan het een test zijn?
Meestal duidt dat toch op weinig interesse...quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef Crutch het volgende:
Even vraag tussendoor.
Ik krijg net een vraag in mijn schoot geworpen van een vriend van me:
[..]
Ik zeg:
[..]
Hij:
[..]
Ik vraag me dus af he?
Doen vrouwen dat vaak? Met opzet niets terugsturen?
Naja... elke... dan ben ik een uitzondering. Geef mij maar 1 meisje om voor te gaan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, je hebt waarschijnlijk 2 extremen en de meeste mensen liggen rond de gemiddelde. Maar ik denk dat dat ook met volwassenheid te maken heeft. Elke jongen van 17 wil een player zijn. Mensen van 37 denken daar anders over.
Ja, tuurlijk. En nog steeds moet je gewoon niks terugsturen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef Crutch het volgende:
Even vraag tussendoor.
[..]
Ik zeg:
[..]
Hij:
[..]
Ik vraag me dus af he?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Meestal duidt dat toch op weinig interesse...
Oke, niet elke. Maar zo'n 60%. En nog een 35% die wil dat andere mensen denken dat ze een player zijn zodat ze denken dat ze stoer overkomen. En dan nog een 5% die daaraan niet meedoen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Naja... elke... dan ben ik een uitzondering. Geef mij maar 1 meisje om voor te gaan.
Even kan altijd, maar als iemand normaal altijd uren op haar foon ziet te pielen en dan uren niets stuurt... is toch wel een teken aan de wand.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef twiFight het volgende:
Interessante vraag @ niet reageren, alhoewel ik niet zo panisch reageer als het smsje even duurt. Misschien is ze wel sporten, ligt de telefoon in een andere kamer, etc. Maar ik vraag me wel af of vrouwen dat soms doen om te kijken hoe de man reageert.
wat een kutinstelling vind ik dat altijd als ik het hoor, want ik hoor het altijd van mannen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef minnemin het volgende:
ik weet ook wel waarom ik zo makkelijk ben. Aan een kant ben ik wel een beetje nymfo, aan de heel grote andere kant geloof ik toch niet dat er meer in zit, dus bij een mogelijkheid tot seks is het een beetje pakken wat je pakken kanMeer wordt het toch niet
2 weken niet antwoorden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Toen ik dat zei tegen Former (ze heeft een mailtje gestuurd naar een man die haar ''leuk'' vindt) maar hij antwoord nu al 2 weken niet - heeft ze besloten om deze reeks te verlaten, helaas.
ik ben dol op mooi getatoeerde mannen, ken iemand met een supermooie tribal op zijn rug, iemand met een giant zeeschildpad die heel mooi gedaan is, rrrquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik had ook een tatoeageman op mijn studie
zucht,
das de pest van deze tijd,quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef Crutch het volgende:
Even vraag tussendoor.
[..]
Ik zeg:
[..]
Hij:
[..]
Ik vraag me dus af he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |