abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96011100
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:20 schreef Catbert het volgende:

[..]

Jij was toch weg voorlopig? :P

Dat heb ik niet gezegd. ;)
quote:
Ook gespeeld. Schaam ik me niet voor. :)

Ik speel het nog steeds, behoorlijk fanatiek :') Morgen nieuwe patch! *O*
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  dinsdag 26 april 2011 @ 20:21:30 #32
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96011117
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom ga je dan zoveel met haar om en geef je haar het idee dat er wel meer in zit?

En uhh...zoals Supersoep zegt, als je met elkaar gaat, dan heb je een relatie.
Kan ook een scharrel zijn. Niks mis mee zolang beiden dezelfde verwachting hebben.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96011177
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:21 schreef Catbert het volgende:

[..]

Kan ook een scharrel zijn. Niks mis mee zolang beiden dezelfde verwachting hebben.
Dat laatste betwijfel ik dus, maar daar kan ik naast zitten. Waarom een relatie hebben, of met elkaar gaan, als het slechts een scharrel is. Dat is verwarrend, vooral voor haar. Misschien heeft zij wel gevoelens.
pi_96011310
Lady million.
Mwah, ik vind haar wel leuk en aardig. En wel aantrekkelijk. Zelfde humor wel en volgens mij beschouwt zij het als een relatie?? Elkaar voorstellen aan ouders gaat toch eigenlijk best wel ver meteen (maar oké). En het kan mij opzich niet schelen, het is niet dat ik er mee zit als zij ineens naar een ander gaat. Ze doet maar. Ik houd dus niet van haar maar ik vind haar wel leuk.
  dinsdag 26 april 2011 @ 20:24:49 #35
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96011347
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:21 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezegd. ;)
Jawel dat heb je wel gezegd, I know... ik heb het gelezen ;)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_96011372
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Lady million.
Goeie. B-)
pi_96011403
quote:
Lady million.
Mwah, ik vind haar wel leuk en aardig. En wel aantrekkelijk. Zelfde humor wel en volgens mij beschouwt zij het als een relatie?? Elkaar voorstellen aan ouders gaat toch eigenlijk best wel ver meteen (maar oké). En het kan mij opzich niet schelen, het is niet dat ik er mee zit als zij ineens naar een ander gaat. Ze doet maar. Ik houd dus niet van haar maar ik vind haar wel leuk.
Edde ge al geneuqt?
Ron Paul 2012
  dinsdag 26 april 2011 @ 20:26:11 #38
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96011441
quote:
Lady million.
|s ze lekker en heb je pics. ben wel benieuwd naar wat voor caliber vrouwen jij kan scoren namelijk. aangezien ik niet weet hoe jij eruit ziet en je toch wel hier zit met issues enzo.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_96011490
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:17 schreef missyB het volgende:
Vind het bovenstaande plaatje afbreuk doen aan de mensen die hier posten eigenlijk
Je past er wel goed tussen :D die van Bessie de clown :+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96011567
Nee ik heb niet geneukt.

Ze is niet echt super mooi, meer het type zoals die blonde chick van Richard. Standaard dus. En ze heeft een rare neus. :)
pi_96011702
quote:
Lady million.
Weet ze dit?

Trouwens je werd toch jaloers toen ze ging praten met haar ex, waarom dan dat dikgedrukte?
  dinsdag 26 april 2011 @ 20:31:41 #42
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96011888
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Weet ze dit?

Trouwens je werd toch jaloers toen ze ging praten met haar ex, waarom dan dat dikgedrukte?
Ik vind dat je wel heel hard beweert dat het je allemaal niet boeit. Zit je jezelf niet in te dekken voor 't geval 't stukloopt omdat je bang bent dat het pijn gaat doen?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96012061
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Weet ze dit?

Ik vind het niet heel erg leuk maar het is niet dat ik ermee ga zitten aangezien ik weet dat ze nu nog met hem praat. Kan moeilijk gaan stressen. En zoveel boeit het mij dus niet. Ze doet maar. Als ik erachter kom dat ze bijv. iets met hem heeft gedaan is 't wel over omdat ik haar dan een vies mens vind, en dan alsnog kan ik d'r niet mee zitten. Zo geweldig is ze namelijk niet. Maar is vast onduidelijk. :)
  dinsdag 26 april 2011 @ 20:35:04 #44
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96012122
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee ik heb niet geneukt.

Ze is niet echt super mooi, meer het type zoals die blonde chick van Richard. Standaard dus. En ze heeft een rare neus. :)
nee dat meen je niet. die "chick' van richard is al vrij boven gemiddeld hoor vind ik althans (en van wat ik me kan herinneren dan)
pi_96012198
waarom zou jij haar vies vinden dan???
idd vind ik je bericht een beetje onduidelijk en tegenstrijdig. enig idee waar dat vandaan komt?
of hoofd hart verhaal? dat je hoofd geen overeenstemming met je hart kan krijgen?
pi_96012287
Blijkbaar hebben wij allebei een ander beeld van ''bovengemiddeld''.

Ach, weet ik ook niet. Laat zitten.
pi_96012591
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:34 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik vind het niet heel erg leuk maar het is niet dat ik ermee ga zitten aangezien ik weet dat ze nu nog met hem praat. Kan moeilijk gaan stressen. En zoveel boeit het mij dus niet. Ze doet maar. Als ik erachter kom dat ze bijv. iets met hem heeft gedaan is 't wel over omdat ik haar dan een vies mens vind, en dan alsnog kan ik d'r niet mee zitten. Zo geweldig is ze namelijk niet. Maar is vast onduidelijk. :)
Maar jullie hebben geen relatie, waarom zou ze dan niks met anderen mogen doen? Ik vind het allemaal heel onduidelijk en ik zie niet waar dat heen gaat, maar dat merk je dan vanzelf wel. Zijn jouw zaken ten slotte...
pi_96012637
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

nee dat meen je niet. die "chick' van richard is al vrij boven gemiddeld hoor vind ik althans (en van wat ik me kan herinneren dan)
Eh eh was het maar "mijn" chick inderdaad. Ik geef nog niet op tho ik geloof nog in die 1% kans.
Sowieso komt ze volgende week bij mij op bezoek (eerste keer in 10 jaar ik bezoek krijg) dus dat word wel spannend (een beetje)
pi_96012836
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar jullie hebben geen relatie, waarom zou ze dan niks met anderen mogen doen? Ik vind het allemaal heel onduidelijk en ik zie niet waar dat heen gaat, maar dat merk je dan vanzelf wel. Zijn jouw zaken ten slotte...
Waarom zou ze iets met anderen doen? Ah joh, ik zie wel. Het is gewoon zo dat ik niet van haar houd maar haar wel leuk vind.
pi_96012941
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:45 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Waarom zou ze iets met anderen doen? Ah joh, ik zie wel. Het is gewoon zo dat ik niet van haar houd maar haar wel leuk vind.
Omdat ze weet dat jij niet verliefd op haar bent? Of om te genieten van haar jeugd, weet ik het.
pi_96013111
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:45 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Eigenlijk zou dan iedereen die je leuk vind niks met anderen mogen doen?
of zit er stiekum dan toch iets van meer gevoel bij jou voor haar?
Houden van is gelijk een enorm groot woord, Houden van moet groeien.
En zijn woorden waar je niet zo pardoes mee gooit.
pi_96013227
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef missyB het volgende:

[..]

Eigenlijk zou dan iedereen die je leuk vind niks met anderen mogen doen?
of zit er stiekum dan toch iets van meer gevoel bij jou voor haar?
Houden van is gelijk een enorm groot woord, Houden van moet groeien.
En zijn woorden waar je niet zo pardoes mee gooit.
Ik zeg altijd vlak voor het klaarkomen dat ik van haar hou.
pi_96013577
Miss heb ik dan inderdaad een soort gevoel voor haar? Maar je kan toch ook wel jaloers vinden omdat je iemand gewoon leuk vindt? Lijkt mij. Ik bedoel, ik geef toe dat ik opzich wel jaloers zou worden maar het is niet dat ik er heel erg mee zou zitten.
pi_96013661
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Miss heb ik dan inderdaad een soort gevoel voor haar? Maar je kan toch ook wel jaloers vinden omdat je iemand gewoon leuk vindt? Lijkt mij. Ik bedoel, ik geef toe dat ik opzich wel jaloers zou worden maar het is niet dat ik er heel erg mee zou zitten.
Bezitterig zijn over iets wat je niet wilt bezitten lijkt me ook raar.
Je wilt haar dus houden als je vriendin.
pi_96013722
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De onthulling?
  dinsdag 26 april 2011 @ 20:59:43 #56
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96013727
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Of je houdt jezelf voor de gek.
Je moeder is een hamster
pi_96013750
als ik iemand gewoon een vriend vind zonder gevoelens zeg maar zal het mij een worst zijn wat hij doet
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:01:34 #58
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96013825
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:00 schreef missyB het volgende:
als ik iemand gewoon een vriend vind zonder gevoelens zeg maar zal het mij een worst zijn wat hij doet
Da's toch normaal, tenminste ik neem aan dat je er dan ook geen seks mee hebt?
Je moeder is een hamster
pi_96013976
Nou, ik weet 't niet. Ik weet namelijk uit ervaring dat ik als ik iemand echt leuk vind; helemaal gek van die persoon ben, alles voor haar over heb enzovoort. Dat heb ik bij haar niet, eerlijk gezegd. Ik weet ook niet, we zien wel wat er allemaal gaat gebeuren.
pi_96013979
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:01 schreef Crutch het volgende:

[..]

Da's toch normaal, tenminste ik neem aan dat je er dan ook geen seks mee hebt?
Dat kan nog steeds. :) Fuckbuddy?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')