abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:58:53 #201
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96022080
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:54 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat laatste vindt niemand interessant nee, maar dat eerste durf ik toch echt wel te betwijfelen.
vrouwen houden van rocksterren die (elektrische)gitaar spelen of drums, of.wat anders ruigs
en sjonnies met golf gti's.

met hobbies als:
-piano spelen(vooral het klassiek),
-oldtimer autos(die niet populair zijn onder jongeren, maar meer voor oude lullen)
-sleutelen en klussen (skelter motoriseren, kart maken, aardappels schieten met luchtdruk, al dat soort groffe dingen)
- en computeren

ben je helemaal nergens. uitgezonderd tegenwoordig die 1% vrouwen op World of Warcraft die ook verslaafd zijn omdat wow nogal verslavend is, maar daar ben ik zelf nooit aan begonnen
pi_96022093
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is wel heel triest :')
Een rare vlek kan best maken dat iemand een stuk minder aantrekkelijk is. Net zoals een mooie meid die mank loopt een stuk minder aantrekkelijk is doordat ze mank loopt.
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:59:13 #203
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96022103
iwannabehigh, je doet een beetje uit de hoogte.
Ik geloof er ook niks van.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:01:28 #204
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_96022268
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

vrouwen houden van rocksterren die (elektrische)gitaar spelen of drums, of.wat anders ruigs

met hobbies als:
-oldtimer autos(die niet populair zijn onder jongeren, maar meer voor oude lullen)
-sleutelen en klussen (skelter motoriseren, kart maken, aardappels schieten met luchtdruk, al dat soort groffe dingen)
- en computeren

ben je helemaal nergens. uitgezonderd die 1% vrouw op World of Warcraft, maar daar ben ik zelf nooit aan begonnen
Met hobbies ben je meestal nergens. Het gaat om uitstraling. Want rocksterren hebben dat. En status. Het gaat om uitstraling en status.

* WinterBreeze krijgt een déjà vu van de Spanish Inquisition-skit.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
pi_96022274
quote:

[..]

vrouwen houden van rocksterren die gitaar spelen.
en gabbers met golf gti's.

met hobbies als:
-sleutelen en klussen (skelter motoriseren, kart maken, aardappels schieten, al dat soort groffe dingen)
- en computeren

ben je helemaal nergens. uitgezonderd die 1% vrouw op World of Warcraft, maar daar ben ik zelf nooit aan begonnen
ik hou van mannen met humor
ik hou van mannen die wat te vertellen hebben
ik hou van mannen die een algemene brede interesse hebben
Ik hou van mannen die zelf een hobby hebben (zoals bijv oldtimers)
ik hou van muzikale mannen (piano spelen vind ik dus top)
Ik hou van een man die computert net als ik dus.

kortom er zijn zat vrouwen die er wel van houden alleen jij bent ze nog niet tegen het lijf gelopen dan
pi_96022335
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:59 schreef Crutch het volgende:
Als je iemand echt leuk/interessant vindt val je niet over zoiets lijkt mij inderdaad, dan ben je gewoon aan het zoeken naar iets te zeuren.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:02:58 #207
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96022379
quote:

[..]

met hobbies als:
- en computeren
Gast, waar háál je het vandaan? -O-
Je kijkt teveel films hoor. :|W

quote:
uitgezonderd die 1% vrouw op World of Warcraft, maar daar ben ik zelf nooit aan begonnen
Au. :')
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96022392
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:59 schreef Crutch het volgende:
Lees nou een keer beter. Het is echt zo, als iemand bij wijze van spreke een grote rode pukkel op haar hoofd heeft - knapte ik er al op af. Ik meen het, vind het smerig.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:03:31 #209
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96022406
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:01 schreef missyB het volgende:

[..]

ik hou van mannen met humor
ik hou van mannen die wat te vertellen hebben
ik hou van mannen die een algemene brede interesse hebben
Ik hou van mannen die zelf een hobby hebben (zoals bijv oldtimers)
ik hou van muzikale mannen (piano spelen vind ik dus top)
Ik hou van een man die computert net als ik dus.

kortom er zijn zat vrouwen die er wel van houden alleen jij bent ze nog niet tegen het lijf gelopen dan
ja maar ze worden er niet door aangetrokken
en tevens ontmoet je met bovenstaande hobbies ook geen vrouwen
pi_96022427
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:03 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar ze worden er niet door aangetrokken
en tevens ontmoet je met bovenstaande hobbies ook geen vrouwen
dat is dus je reinste onzin
pi_96022470
quote:

met hobbies als:
- en computeren

ben je helemaal nergens. uitgezonderd tegenwoordig die 1% vrouwen op World of Warcraft die ook verslaafd zijn omdat wow nogal verslavend is, maar daar ben ik zelf nooit aan begonnen
Alsof alle vrouwen hetzelfde zijn?

Er zijn zat vrouwen die van klassieke muziek houden.
Er zijn zat vrouwen die van auto's houden, ja zelfs van oldtimers.
Er zijn zat vrouwen die wel affiniteit hebben met techniek.
Er zijn zat vrouwen die niet zonder computer kunnen.

WoW, nee dat is inderdaad niet de oplossing. Maar het type "Oh oh Cherso" vrouw dat je noemt evenmin.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:04:45 #212
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96022478
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:02 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als je iemand echt leuk/interessant vindt val je niet over zoiets lijkt mij inderdaad, dan ben je gewoon aan het zoeken naar iets te zeuren.
juist

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een rare vlek kan best maken dat iemand een stuk minder aantrekkelijk is. Net zoals een mooie meid die mank loopt een stuk minder aantrekkelijk is doordat ze mank loopt.
Tuurlijk maar er is verschil tussen een vlek en een vlek je kan een vlek over de helft van je gezicht hebben. Maar een vlek ter grote van een kleine moedervlek kan ook. En om zo'n klein plekje als dat laatste geef ik persoonlijk toch echt helemaal niks. En dat eerste owke ik zou me nog wel een keer bedenken maar als ze echt een tof innerlijk heeft vind ik het prima.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_96022526
quote:

[..]

met hobbies als:
- en computeren

Dat zal je nog verbazen, er zijn behoorlijk wat dames die WoW spelen hoor, sowieso bestond 25% van mijn Guild toen ik nog WoW speelde uit meiden in de begin 20. Maar wel heel verstandig dat je er nooit aan begonnen bent.

quote:
k heb ook geen passies. geen tijd ik lig veel in bed
Jouw humor kan ik wel waarderen krijg altijd een glimlach van dit soort posts van jou.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:06:17 #214
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96022587
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:03 schreef missyB het volgende:

[..]

Agreed :Y
Zoveel mensen, zoveel wensen, MLiG.
Wat je opnoemt is erg zwart-wit. Hobbies, interesses en passies zijn zó divers per persoon dat je haast niet niemand kunt leren kennen met minimaal één dezelfde interesse. Toch zéker op internet. :Y
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:07:35 #215
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96022684
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:03 schreef missyB het volgende:

[..]

het is wat winterbreeze zegt.
het gaat om uitstraling en status.
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:04 schreef Techno het volgende:

[..]

Alsof alle vrouwen hetzelfde zijn?

Er zijn zat vrouwen die van klassieke muziek houden.
Er zijn zat vrouwen die van auto's houden, ja zelfs van oldtimers.
Er zijn zat vrouwen die wel affiniteit hebben met techniek.
Er zijn zat vrouwen die niet zonder computer kunnen.

*knip*
ja allemaal goed en fijn als ze eenmaal je vriendin is, of om wat met elkaar gemeen zelfs eventueel te hebben.
maar het helpt niet met de uitstraling tijdens het versieren
en ook niet met de status

en vrouwen ontmoet je er ook niet(ik zit op oldtimer fora bijv., maar 0 vrouw volgensmij) .
wel mannen met een vrouw (als in de zin van dat ze getrouwd zijn) .
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:09:58 #216
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96022842
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

het is wat winterbreeze zegt.
het gaat om uitstraling en status.

[..]

ja allemaal goed en fijn als ze eenmaal je vriendin is, of om wat met elkaar gemeen zelfs eventueel te hebben.
maar het helpt niet met de uitstraling tijdens het versieren
en ook niet met de status

en vrouwen ontmoet je er ook niet(ik zit op oldtimer fora bijv., maar 0 vrouw volgensmij) .
wel mannen met een vrouw)
Trek jij eens een net pakkie an verdiep je eens in auto's en neem een grote sport wagen en rijd luidruchtig de parkeer plaats van de kroeg op. Kijken of je status hebt.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:10:04 #217
118585 Crutch
pi_96022855
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:03 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Lees nou een keer beter. Het is echt zo, als iemand bij wijze van spreke een grote rode pukkel op haar hoofd heeft - knapte ik er al op af. Ik meen het, vind het smerig.
Wat lees ik verkeerd dan?
Je moeder is een hamster
pi_96022866
Wat voor oldtimer heb je dan mlig?
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:15:12 #219
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96023219
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:09 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Trek jij eens een net pakkie an verdiep je eens in auto's en neem een grote sport wagen en rijd luidruchtig de parkeer plaats van de kroeg op. Kijken of je status hebt.
ja maar dat zeg ik. vrouwen houden van golf gti's
je moet minstens een cabrio hebben

maar cabrios zijn vaak een stuk duurder als de "gewone" versies. vooral als het klassiekers beginnen te worden
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:10 schreef moneyfornothing het volgende:
Wat voor oldtimer heb je dan mlig?
peugeot 203, en een peugeot 403
technisch gezien zijn ze bijna hetzelfde(lekker makkelijk dat ze allebei hetzelfde in elkaar zitten)

maar ze hebben meer een soort niet bedoelde ratlook omdat ze niet in concoursstaat zijn

me ouders wilden een auto voor me kopen toen ik ver weg ging studeren, en ik mocht er wel 1 hebben, en weet ik het wat allemaal. ik lag dwars en had toen ze op vakantie waren van me eigen geld " een wrak" (hun woorden) gekocht.
toen later (toen hun horrorverhalen dat alles uit elkaar viel na 5 km niet bleken te kloppen, en ik gewoon dagelijks er mee kan rijden) zijn ze iets milder geworden over me wrakken.
maar alsnog vinden ze het niet prettig dat ik zonder gordels honderden kilometers van huis door nederland rijdt. ze vinden het " geen prettig idee"
pi_96023230
Echt zo schattig en naief he, mensen die MLIG willen helpen. O+
Ron Paul 2012
pi_96023256
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:10 schreef Crutch het volgende:

[..]

Wat lees ik verkeerd dan?
Je zegt je doet uit de hoogte maar ik ben al een poos niet meer zo. Ik zeg ook net dat ik scharrel met een meisje die er doodnormaal uitziet.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:17:02 #222
118585 Crutch
pi_96023330
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Je zegt je doet uit de hoogte maar ik ben al een poos niet meer zo. Ik zeg ook net dat ik scharrel met een meisje die er doodnormaal uitziet.
Hmm, okay.
Mijn excuses dan daarvoor. (topic gaat ook best snel vind het lastig om alles bij te houden.)
Je moeder is een hamster
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:17:03 #223
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96023332
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Jij vond Rihanna ook doodnormaal? :P
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:17:05 #224
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96023334
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef Supersoep het volgende:
Echt zo schattig en naief he, mensen die MLIG willen helpen. O+
Ach heb zelf genoeg gezanik aan me kop op dit moment. Als ik een ander help kan ik me eigen zorge en shit ff vergete. Eventjes met wat anders bezig zijn. En ik maak er een ander blij mee. Althans dat probeer ik.
pi_96023391
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Is ze ook wel. Alleen ze wordt mooi gemaakt door de styling, make-up enzovoort, al kan ik haar niet echt mooi vinden persoonlijk maar ze ziet er in het algemeen wel goed uit.
pi_96023397
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar dat zeg ik. vrouwen houden van golf gti's
je moet minstens een cabrio hebben

maar cabrios zijn vaak een stuk duurder als de "gewone" versies. vooral als het klassiekers beginnen te worden

peugeot 203, en een peugeot 403
technisch gezien zijn ze bijna hetzelfde(lekker makkelijk dat ze allebei hetzelfde in elkaar zitten)

maar ze hebben meer een soort niet bedoelde ratlook omdat ze niet in concoursstaat zijn
Een golf gti vind ik anders echt niet interessant. En qua oldtimers zijn die peugeotjes ook niet mijn ding.
Maar zat leuke oldtimers waar je zeker mijn interesse mee zou krijgen.
pi_96023416
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Rihanna is geen lekker wijf. :')
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:18:54 #228
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96023454
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Rihanna is geen lekker wijf. :')
Wel mooi.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:19:12 #229
118585 Crutch
pi_96023479
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wel mooi.
Mwoah...
Je moeder is een hamster
pi_96023482
Ik kan dat van MLIG bevestigen, toen wij in de cabrio van mijn vader rondreden gisteren keken er METEEN veel meer mensen naar je.. dus ga je stoer rond rijden in een cabrio heb je altijd wel van die vieze meisjes denk ik die dan ineens aandacht gaan geven.
pi_96023560
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wel mooi.
Valt wel mee. Geen mooi gezicht vind ik. Zonder al die make-up e.d. ziet ze er wsl. helemaal niet uit.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:20:47 #232
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96023592
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:19 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik kan dat van MLIG bevestigen, toen wij in de cabrio van mijn vader rondreden gisteren keken er METEEN veel meer mensen naar je.. dus ga je stoer rond rijden in een cabrio heb je altijd wel van die vieze meisjes denk ik die dan ineens aandacht gaan geven.
Ja een standaard auto met wat skirts front en rear en een andere uitlaat doet al wonderen.
pi_96023603
quote:
Als het mooi weer is zie je hier altijd van die figuren die een dure bak huren en dan rondjes gaan rijden door het centrum om nummers te scoren. Lukt ze altijd wel.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:22:42 #234
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96023718
quote:
totdat hij in de prak lag zeker?, en toen niet meer :P
pi_96023866
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:22 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Ja dat is weer iets anders.. helaas. :')

Maar OT er is zo'n gruwelijk irritant meisje, die denkt dat ze alles is terwijl ze het niet is en dom doet zonder enige reden. Boos doet terwijl ik niks fouts heb gedaan. Gadverdamme als ik me ergens aan kan irritere is dat het wel. Ik negeer haar vanaf nu voor altijd. :')
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:25:56 #236
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96023918
Goed hoe maak je een leuke opvallende auto waar mensen meteen naar kijken als je langs rijd?
Koop een goedkoop 2e handsje die er nog wel netjes in de lak staat en normaal rijd. Hang er een front een rear en skirts aan. Doe er een uitlaat wat een beetje leuk geluid onder en je bent klaar. Dit alles voor 8000 euro klaar zijn moet met gemak lukken(en dan bedoel ik niet dat je alles het duurste koopt voor 6000 euro moet ook prima lukken).
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:27:28 #237
118585 Crutch
pi_96024008
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:25 schreef Raggingbull het volgende:
Goed hoe maak je een leuke opvallende auto waar mensen meteen naar kijken als je langs rijd?
Koop een goedkoop 2e handsje die er nog wel netjes in de lak staat en normaal rijd. Hang er een front een rear en skirts aan. Doe er een uitlaat wat een beetje leuk geluid onder en je bent klaar. Dit alles voor 8000 euro klaar zijn moet met gemak lukken.
Sneu, écht. Ik zie vaak van dat soort pauperbakjes met extra plastic eromheen rondrijden, het lijkt nergens naar.
Je moeder is een hamster
pi_96024115
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:22 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Maar jij reed toch ook wel eens rond in de dure patser wagen van je vader kan ik me nog herinneren? Kreeg je dan ook aandacht?

Ik heb een paar keer in mijn vaders Audi gereden en ja ik ging ook de binnenstad in en je krijgt inderdaad veel aandacht maar ik schaamde me ik maakte weer snel dat ik wegkwam , was bang voor wat die chicks dachten, durfde ze niet aan te kijken. Dit doe ik dus nooit meer.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:29:38 #239
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96024118
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:27 schreef Crutch het volgende:

[..]

Sneu, écht. Ik zie vaak van dat soort pauperbakjes met extra plastic eromheen rondrijden, het lijkt nergens naar.
Ja wel netjes late doen he. Dus gewone front rear en skirts van een fabrikant en dat er netjes onder (laten?) monteren. zodat het er netjes uit ziet. En uiteraard iets uitzoeken dat al netjes mee loopt met de vormen van je auto.
pi_96024203
Het leuke aan een oldtimer is dat de eigenaar er vaak veel over te vertellen heeft. Vroeger vond ik het altijd leuk om te kijken hoe mijn vader aan zijn oldtimers aan het sleutelen was, inclusief verhalen van wat hij ermee meegemaakt heeft.
Dure auto's zijn leuk om naar te kijken maar qua gespreksonderwerp kom je er volgens mij minder ver mee.
pi_96024414
Nou ik praat dan ook niet over auto's tijdens het versieren maar ieder zo z'n eigen ding. Ik heb iig wel gemerkt dat er veel naar je gekeken wordt als je in een dure auto (cabrio) rijdt. Mensen gaan dan ook naar je toeteren enzovoort; tenminste hebben wij vaak gehad. En verder 't is relax om rond te touren op een mooie warme dag.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:35:34 #242
118585 Crutch
pi_96024430
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:29 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ja wel netjes late doen he. Dus gewone front rear en skirts van een fabrikant en dat er netjes onder (laten?) monteren. zodat het er netjes uit ziet. En uiteraard iets uitzoeken dat al netjes mee loopt met de vormen van je auto.
Volgens mij kun je voor dat geld wel een mooiere auto kopen. Zelfs een cabrio.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:37:54 #243
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96024555
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:25 schreef Raggingbull het volgende:
Koop een goedkoop 2e handsje die er nog wel netjes in de lak staat en normaal rijd. Hang er een front een rear en skirts aan. Doe er een uitlaat wat een beetje leuk geluid onder en je bent klaar. Dit alles voor 8000 euro klaar zijn moet met gemak lukken(en dan bedoel ik niet dat je alles het duurste koopt voor 6000 euro moet ook prima lukken).
ja ahum. ik houdt niet van zon sjonniemobiel, met veel plastic.
dit soort modellen zijn wat moeilijker "te pimpen" zonder het fout te doen(er zijn wel hotrods van).
maar allemaal ingrijpende veranderingen als de daklijn verlagen, grotere motor die boven de moterkap uitkomt, en nog honderden andere dingen.

peugeot 203:

peugeot 403:

[ Bericht 3% gewijzigd door mylifeisgrey op 26-04-2011 23:44:10 ]
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:41:30 #244
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96024738
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:37 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja ahum. dit soort modellen zijn wat moeilijker "te pimpen" zonder het fout te doen(er zijn wel hotrods van).
maar allemaal ingrijpende veranderingen als de daklijn verlagen, grotere motor die boven de moterkap uitkomt, en nog honderden andere dingen.

peugeot 203:
[ afbeelding ]
peugeot 403:
[ afbeelding ]
Ja owke uitgezonderd van oldtimers. Ik heb het nu dan ook meer over een auto waar ze nu meer mee rijden een klein golfje ofzo.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:42:28 #245
118585 Crutch
pi_96024785
O+

Je moeder is een hamster
pi_96024801
Ik lees dit topic afentoe met stijgende verbazing. Zijn hier nou een aantal mensen consequent aan het trollen of wat !?
#winning
pi_96024828
Ik kom nu toch op de vraag, bestaat er zoiets als PUA voor vrouwen? Of blijft het bij lief glimlachen?
pi_96024871
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:43 schreef Tware het volgende:
Ik lees dit topic afentoe met stijgende verbazing. Zijn hier nou een aantal mensen consequent aan het trollen of wat !?
Je doelt op absurde users? Nee die zijn echt.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:44:28 #249
118585 Crutch
pi_96024879
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:43 schreef minnemin het volgende:
Ik kom nu toch op de vraag, bestaat er zoiets als PUA voor vrouwen? Of blijft het bij lief glimlachen?
http://www.bol.com/nl/p/n(...)006414836/index.html
Je moeder is een hamster
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:45:44 #250
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96024943
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:43 schreef minnemin het volgende:
ja dat bestaat
Fpua (female pick up artist) . ik heb er zelf alleen niets over gelezen.
maar de basis is dus uiteraard :
- niet teveel slet overkomen
- niet te 'hard to get' overkomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')