Een golf gti vind ik anders echt niet interessant. En qua oldtimers zijn die peugeotjes ook niet mijn ding.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat zeg ik. vrouwen houden van golf gti's
je moet minstens een cabrio hebben
maar cabrios zijn vaak een stuk duurder als de "gewone" versies. vooral als het klassiekers beginnen te worden
peugeot 203, en een peugeot 403
technisch gezien zijn ze bijna hetzelfde(lekker makkelijk dat ze allebei hetzelfde in elkaar zitten)
maar ze hebben meer een soort niet bedoelde ratlook omdat ze niet in concoursstaat zijn
Rihanna is geen lekker wijf.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Jij vond Rihanna ook doodnormaal?
Wel mooi.quote:
Valt wel mee. Geen mooi gezicht vind ik. Zonder al die make-up e.d. ziet ze er wsl. helemaal niet uit.quote:
Ja een standaard auto met wat skirts front en rear en een andere uitlaat doet al wonderen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:19 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik kan dat van MLIG bevestigen, toen wij in de cabrio van mijn vader rondreden gisteren keken er METEEN veel meer mensen naar je.. dus ga je stoer rond rijden in een cabrio heb je altijd wel van die vieze meisjes denk ik die dan ineens aandacht gaan geven.
Als het mooi weer is zie je hier altijd van die figuren die een dure bak huren en dan rondjes gaan rijden door het centrum om nummers te scoren. Lukt ze altijd wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:19 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik kan dat van MLIG bevestigen, toen wij in de cabrio van mijn vader rondreden gisteren keken er METEEN veel meer mensen naar je.. dus ga je stoer rond rijden in een cabrio heb je altijd wel van die vieze meisjes denk ik die dan ineens aandacht gaan geven.
totdat hij in de prak lag zeker?, en toen niet meerquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:19 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja dat is weer iets anders.. helaas.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
totdat hij in de prak lag zeker?, en toen niet meer
Sneu, écht. Ik zie vaak van dat soort pauperbakjes met extra plastic eromheen rondrijden, het lijkt nergens naar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:25 schreef Raggingbull het volgende:
Goed hoe maak je een leuke opvallende auto waar mensen meteen naar kijken als je langs rijd?
Koop een goedkoop 2e handsje die er nog wel netjes in de lak staat en normaal rijd. Hang er een front een rear en skirts aan. Doe er een uitlaat wat een beetje leuk geluid onder en je bent klaar. Dit alles voor 8000 euro klaar zijn moet met gemak lukken.
Maar jij reed toch ook wel eens rond in de dure patser wagen van je vader kan ik me nog herinneren? Kreeg je dan ook aandacht?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
totdat hij in de prak lag zeker?, en toen niet meer
Ja wel netjes late doen he. Dus gewone front rear en skirts van een fabrikant en dat er netjes onder (laten?) monteren. zodat het er netjes uit ziet. En uiteraard iets uitzoeken dat al netjes mee loopt met de vormen van je auto.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Sneu, écht. Ik zie vaak van dat soort pauperbakjes met extra plastic eromheen rondrijden, het lijkt nergens naar.
Volgens mij kun je voor dat geld wel een mooiere auto kopen. Zelfs een cabrio.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:29 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ja wel netjes late doen he. Dus gewone front rear en skirts van een fabrikant en dat er netjes onder (laten?) monteren. zodat het er netjes uit ziet. En uiteraard iets uitzoeken dat al netjes mee loopt met de vormen van je auto.
ja ahum. ik houdt niet van zon sjonniemobiel, met veel plastic.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:25 schreef Raggingbull het volgende:
Goed hoe maak je een leuke opvallende auto waar mensen meteen naar kijken als je langs rijd?
Koop een goedkoop 2e handsje die er nog wel netjes in de lak staat en normaal rijd. Hang er een front een rear en skirts aan. Doe er een uitlaat wat een beetje leuk geluid onder en je bent klaar. Dit alles voor 8000 euro klaar zijn moet met gemak lukken(en dan bedoel ik niet dat je alles het duurste koopt voor 6000 euro moet ook prima lukken).
Ja owke uitgezonderd van oldtimers. Ik heb het nu dan ook meer over een auto waar ze nu meer mee rijden een klein golfje ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ahum. dit soort modellen zijn wat moeilijker "te pimpen" zonder het fout te doen(er zijn wel hotrods van).
maar allemaal ingrijpende veranderingen als de daklijn verlagen, grotere motor die boven de moterkap uitkomt, en nog honderden andere dingen.
peugeot 203:
[ afbeelding ]
peugeot 403:
[ afbeelding ]
Je doelt op absurde users? Nee die zijn echt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:43 schreef Tware het volgende:
Ik lees dit topic afentoe met stijgende verbazing. Zijn hier nou een aantal mensen consequent aan het trollen of wat !?
http://www.bol.com/nl/p/n(...)006414836/index.htmlquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:43 schreef minnemin het volgende:
Ik kom nu toch op de vraag, bestaat er zoiets als PUA voor vrouwen? Of blijft het bij lief glimlachen?
ja dat bestaatquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:43 schreef minnemin het volgende:
Ik kom nu toch op de vraag, bestaat er zoiets als PUA voor vrouwen? Of blijft het bij lief glimlachen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |