ja maar kijk dit is dus zon amerikaanse musclecar, met dikke v8, of minstens een v6quote:
leuke vraag.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:43 schreef minnemin het volgende:
Ik kom nu toch op de vraag, bestaat er zoiets als PUA voor vrouwen? Of blijft het bij lief glimlachen?
wow.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar kijk dit is dus zon amerikaanse musclecar, met dikke v8, of minstens een v6
ik ga me peugeot 403(technisch origineel zon beetje) met racestrepen pimpen van de zomer (die lijkt nog het meest op een 60-ies musclecar)
HUbba hubbaquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kijk, now we're talking.
Ook leuk.
[ afbeelding ]
Middenweg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef Raggingbull het volgende:
owja... ik had nog een vraagje...
Wat heeft een vrouw nu eigenlijks liever(in geval van goeie vriend of vriend van)?
Een man die sterk is(emotioneel gezien) en dus niet echt al huilend in haar armen gaat liggen?
Of een man die af en toe nog wel eens al huilend in haar armen gaat liggen(eigenlijks meer zwak dus)?
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef Raggingbull het volgende:
Wat heeft een vrouw nu eigenlijks liever(in geval van goeie vriend of vriend van)?
Een man die sterk is(emotioneel gezien) en dus niet echt al huilend in haar armen gaat liggen?
Of een man die af en toe nog wel eens al huilend in haar armen gaat liggen(eigenlijks meer zwak dus)?
Ook niet.quote:
Well I don't know that's why I am asking it.quote:
Het is maar net wat voor'n vrouwen je aan wil trekken. Mijn doelgroep zal het niet zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:25 schreef Raggingbull het volgende:
Goed hoe maak je een leuke opvallende auto waar mensen meteen naar kijken als je langs rijd?
Koop een goedkoop 2e handsje die er nog wel netjes in de lak staat en normaal rijd. Hang er een front een rear en skirts aan. Doe er een uitlaat wat een beetje leuk geluid onder en je bent klaar. Dit alles voor 8000 euro klaar zijn moet met gemak lukken(en dan bedoel ik niet dat je alles het duurste koopt voor 6000 euro moet ook prima lukken).
Die 403, is dat zo iets:quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik ga me peugeot 403(technisch origineel zon beetje) met racestrepen pimpen van de zomer (die lijkt nog het meest op een 60-ies musclecar)
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef Raggingbull het volgende:
Leugens, onbewust zal een vrouw altijd eerder vallen op een grote sterke man, dit is gewoon een oerdrang, en sowieso als het om versieren gaat moet je niet het mietje gaan uithangen, dan word je zo gefriendzonedquote:
Echt hè.quote:
Sterk, als er iemand in iemands armen gaat liggen ben ik het wel in de zijne, andersom liever niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef Raggingbull het volgende:
Het ging er ook eventjes om om gezien te worden. Ik zou nooit gaan auto rijden om vrouwen te versieren/trekken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het is maar net wat voor'n vrouwen je aan wil trekken. Mijn doelgroep zal het niet zijn.
Dat zal wel van vrouw tot vrouw verschillen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef Raggingbull het volgende:
Neuken?quote:
Pak het dan goed aan en zoek een middenweg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Het ging er ook eventjes om om gezien te worden. Ik zou nooit gaan auto rijden om vrouwen te versieren/trekken.
nou..... nee.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef Crutch het volgende:
[..]Dat zou wel heul heul heul vet zijn imo.
Sorry, maar als je als vriend nooit je gevoelens toont kan dat de relatie ook doen stukgaan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
[..]
Leugens, onbewust zal een vrouw altijd eerder vallen op een grote sterke man, dit is gewoon een oerdrang, en sowieso als het om versieren gaat moet je niet het mietje gaan uithangen, dan word je zo gefriendzoned
Middenweg?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Neuken?
[..]
Pak het dan goed aan en zoek een middenweg.
hey tnx, wel grappig, de versie voor vrouwen is een audioboek, de versie voor mannen is een leesboek. beetje beschamend met dit zomerweer om met deur open die cd te luisteren. even mijn discman afstoffenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/n(...)006414836/index.html
Nooit is extreem natuurlijk, maar je als de gevoelige boy opstellenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry, maar als je als vriend nooit je gevoelens toont kan dat de relatie ook doen stukgaan.
Je kunt toch best emoties hebben zonder dat je om het minste of geringste gaat janken? Er is nogal een verschil tussen empathie hebben en haar een beetje aan kunnen voelen en een grote jankerd zijn. Dat laatste willen de meeste vrouwen niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef Raggingbull het volgende:
Heb het ook nie over dat huilebalkje dat al bijna gaat huilen omdat het bier op is(bij wijze van spreke dan). Maar over een man die af en toe niet bang is zijn emotie's duidelijk te tonen. Maar dan niet zo 1 die je tegen komt met opgedroogde traankliertjes.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
[..]
Leugens, onbewust zal een vrouw altijd eerder vallen op een grote sterke man, dit is gewoon een oerdrang, en sowieso als het om versieren gaat moet je niet het mietje gaan uithangen, dan word je zo gefriendzoned
Nou, je mag om te beginnen wel achterop mijn motor.quote:
Er is nog wel een aardig verschil tussen iemand zonder enige emotie en eentje die gewoon niet om alles loopt te janken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry, maar als je als vriend nooit je gevoelens toont kan dat de relatie ook doen stukgaan.
iets van 60 van in nederland op kentekenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het is maar net wat voor'n vrouwen je aan wil trekken. Mijn doelgroep zal het niet zijn.
[..]
Die 403, is dat zo iets: [ afbeelding ]
[quote]
ja dat is zoiets....
[quote]
Dat zijn erg coole bakkies in ieder geval. D'r zijn ongetwijfeld peugeot-eigenaars-knutsel-clubs, waarom ga je daar niet bij? Aan auto's klussen lijkt me een leuke hobby.
Joh, boeit dat. Die racestrepen zien er gewoon cool uit. Beter op zo'n oude bolide dan op een suzuki swift in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
nou..... nee.
want er zit geen grote motor in (gewoon 1500 cc 60 pk die 26seconden doet om 100 te halen)
afgetrapt origineel interieur
en het is maar de vraag hoegoed het verven deze keer gaat. laatste keer verven was dus aantal jaar terug, en toen kwamen er allemaal vliegjes in, en er zijn stukken dat de verf eraf valde, en die is met nog slechtere verf bijgewerkt.
en toen zijn al die vliegjes witte puntjes geworden(resten polish enzo)
en nu is de verf hartstikke mat(zoals ratlook, maar een onbedoelde ratlook dus het ziet er niet geil uit)
die racestrepen worden gewoon dikke nep natuurlijk(want hij is niet snel)
Daarom zei ik ook: middenweg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:55 schreef moneyfornothing het volgende:
Er is nog wel een aardig verschil tussen iemand zonder enige emotie en eentje die gewoon niet om alles loopt te janken.
http://www.peugeotclubnederland.nl/CMS/quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
maar allemaal ouwe lullen, en lidmaatschap kost geld(ik ben nergens lid van)
Je had het letterlijk over "zwak". Emoties tonen is wat anders dan zwak zijn. Ook is er een verschil tussen emoties tonen (als je niet gaat janken omdat je favoriete oma dood is ben je raar) en overdreven emotioneel zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:55 schreef Raggingbull het volgende:
Heb het ook nie over dat huilebalkje dat al bijna gaat huilen omdat het bier op is(bij wijze van spreke dan). Maar over een man die af en toe niet bang is zijn emotie's duidelijk te tonen. Maar dan niet zo 1 die je tegen komt met opgedroogde traankliertjes.
mijn zijn te oud om daar bij te gaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
http://www.peugeotclubnederland.nl/CMS/
50 euro per jaar! En hoe weet jij nu wat de leeftijd daar is? Een aantal van m'n vriendin (rond de 30) zitten ook bij auto clubs.
Jouw probleem is dat je telkens excuses verzint om dingen niet te doen. Op die manier wordt je nooit gelukkig.
En ik dus de sterke kerel zoals raggingbull het beschreef. Mits het niet/amper tonen van emoties vooral over huilen ging.quote:
Das een goeie. Ik heb om mij heen vaak gezien dat vrouwen over het algemeen wweinig tollerantie heben wb mannen die een beetje emotioneel zijn of het even moeilijk hebben. Er bestaat in de ogen van vrouwen schijnbaar alleen plaats voor mannen die vrijwel nooit ziek zijn. Dat beeld van een man dat altijd rechtop staat en hem nooit iets teveel is. Dat idee heb ik van vrouwen, dat denk ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou, je mag om te beginnen wel achterop mijn motor.
[..]
Er is nog wel een aardig verschil tussen iemand zonder enige emotie en eentje die gewoon niet om alles loopt te janken.
Het was maar een voorbeeld! Damnquote:Op woensdag 27 april 2011 00:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
mijn zijn te oud om daar bij te gaan
Dat klinkt dus heel redelijk. Maar zoals ik hierboven schreef. Kunnen vrouwen, naar wat ik gezien heb, vrij weinig tollereren van mannen die het even moeilijk hebben. Dan hebben zij al heel gauw ziets van 'ik vind het eigenlijk vervelend verman jezelf'quote:Op woensdag 27 april 2011 00:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En ik dus de sterke kerel zoals raggingbull het beschreef. Mits het niet/amper tonen van emoties vooral over huilen ging.
Dat is gewoon niet waar. Vrouwen vinden hun man verzorgen als die een keer ziek is meestal echt wel leuk en dankbaar werk. Waar ze NIET op zitten te wachten is een kerel die in de eerste gesprekken al met jaren aan bagage tevoorschijn komt. Dan vermoeden ze terecht dat die knakker meer op zoek is naar een surrugaat moeder dan een vriendin.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Das een goeie. Ik heb om mij heen vaak gezien dat vrouwen over het algemeen wweinig tollerantie heben wb mannen die een beetje emotioneel zijn of het even moeilijk hebben. Er bestaat in de ogen van vrouwen schijnbaar alleen plaats voor mannen die vrijwel nooit ziek zijn. Dat beeld van een man dat altijd rechtop staat en hem nooit iets teveel is. Dat idee heb ik van vrouwen, dat denk ik.
Vrouwen zijn emotioneler dan mannen. Zolang je niet emotioneler doet dan je vriendin zit je meestal wel goed. Maar dat hele emotionele serieuze gedoe met baggage en verneukte kindertijden komt pas naar boven als je al een relatie hebt, niet in een eerste gesprek.quote:Jongens moeten inderdaad leren wat vrouwen over het algemeen nog wel pikken en wat niet. En een omslag naar de andere kant. heb ik me toch ook een partij mannen gezien die het schijnbaar erg goed doen bij vrouwen. Maar vaak zo achterlijk kinds kunnen zijn en over-emotioneel. Maar dat wordt dan weer wel gepikt
Ik hoop dat je mij een beetje volgt.
Noem eens concrete voorbeelden? Dan kan ik wel vertellen wat die persoon verkeerd deed.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat klinkt dus heel redelijk. Maar zoals ik hierboven schreef. Kunnen vrouwen, naar wat ik gezien heb, vrij weinig tollereren van mannen die het even moeilijk hebben. Dan hebben zij al heel gauw ziets van 'ik vind het eigenlijk vervelend verman jezelf'
Ik merk dat hier veel word gepraat over emoties... dat is al een stap te verquote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat klinkt dus heel redelijk. Maar zoals ik hierboven schreef. Kunnen vrouwen, naar wat ik gezien heb, vrij weinig tollereren van mannen die het even moeilijk hebben. Dan hebben zij al heel gauw ziets van 'ik vind het eigenlijk vervelend verman jezelf'
Nou, zo'n over-emotioneel type vind ik dus niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Das een goeie. Ik heb om mij heen vaak gezien dat vrouwen over het algemeen wweinig tollerantie heben wb mannen die een beetje emotioneel zijn of het even moeilijk hebben. Er bestaat in de ogen van vrouwen schijnbaar alleen plaats voor mannen die vrijwel nooit ziek zijn. Dat beeld van een man dat altijd rechtop staat en hem nooit iets teveel is. Dat idee heb ik van vrouwen, dat denk ik.
Jongens moeten inderdaad leren wat vrouwen over het algemeen nog wel pikken en wat niet. En een omslag naar de andere kant. heb ik me toch ook een partij mannen gezien die het schijnbaar erg goed doen bij vrouwen. Maar vaak zo achterlijk kinds kunnen zijn en over-emotioneel. Maar dat wordt dan weer wel gepikt
Ik hoop dat je mij een beetje volgt.
Ik vind die 403 van jou wel bij jou passen. Ik denk dat je alleen wat andere kleren moet aantrekken, wat vlotter. Wat verder geen kritiek is op je pantalon met witte blouse ofzo. En dan heb je ws. al een beetje een 'edge' in je imagequote:Op woensdag 27 april 2011 00:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mijn zijn te oud om daar bij te gaan
en ik heb een keer meegereden met een toertocht. het bordje heb ik er nog steeds op omdat het waarde toevoegd aan de auto alsof de auto iets speciaals is
maar op die racestrepen ben ik van plan
en de 203 is populairder.
daarop kunnen niet echt racestrepen vind ik, maar dan ziet zoiets er wel geil uit :
Bij sterke kerel denk ik me zelf toch iets meer in van een man die bij het graf staat en nog geen traan laat(bij wijze van spreke).quote:Op woensdag 27 april 2011 00:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou, zo'n over-emotioneel type vind ik dus niet aantrekkelijk.
De mijne mag het uiteraard wel moeilijk hebben of ziek zijn ofzo, maar niet omdat bijvoorbeeld zijn teen gestoten heeft. Ik vind het prettig als hij stevig in zijn schoenen staat en niet zo moeilijk doet, dingen kan relativeren enzo, die niet overal zo zwaar aan tilt.
Meer de sterke kerel dus.
Dit is nou precies wat ik nodig heb. Als ik het ooit voor elkaar kreeg 1 iemand te vinden die me zag zitten kwa uiterlijk dan is voor mij de druk er ook helemaal af en zou ik ook veel meer durven en een veel leuker leven leiden. Nu blijf ik voor altijd denken dat ik te onaantrekkelijk ben ookal beweert men van niet, maar ik denk dat ze dat zeggen uit medelijden als het erop aankomt dan lopen ze allemaal snel weg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:47 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik snap al waarom jullie niets versieren, het gaat alleen maar over old-timers hiernee maar ff serieus, alles gaat om zelfvertrouwen, ik probeer geen vrouwen te versieren maar het zijn ook maar gewoon wezens waar je tegen kan praten, je moet maar denken als je een groepje van 3 meiden ziet in bijvoorbeeld een kroeg dat ze daar ten eerste voor hun plezier zijn en ten tweede voor de jongens, nou heb ik al 6 jaar een lieve vriendin, ik denk dat dit ook helpt want bij mij is de druk er helemaal vanaf, ik praat gewoon met een vrouw, niet speciaal of anders dan dat ik bijvoorbeeld met een man zou praten.. en openingszinnen C`mon maaaaaaaaaaan... Oh en boys, ga naar de SPORTSCHOOL, werk aan je lichaam, dan ga je je vanzelf lekkerder voelen en krijg je meer zelfvertrouwen plus je gaat er beter uit zien, ookal ga je 2 uur per week!
Mijn beeld is toch minder een uiterste, maar zelfs dan zou ik qua uitersten liever de sterke man hebben dan de huilebalk.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Bij sterke kerel denk ik me zelf toch iets meer in van een man die bij het graf staat en nog geen traan laat(bij wijze van spreke).
Ik spreek btw graag met uitersten kun je dingen vaak iets makkelijker duidelijk maken dan dat je er ergens midden in in de vaagheid blijft hangen.
Kort gezegd jou man moet geen kleinzerig persoon zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn beeld is toch minder een uiterste, maar zelfs dan zou ik qua uitersten liever de sterke man hebben dan de huilebalk.
Bingo, daar zou ik me na een tijdje teveel aan ergeren om er een relatie mee vol te kunnen houden.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:14 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Kort gezegd jou man moet geen kleinzerig persoon zijn.
Er is een enorm verschil tussen een kerel die geen emoties heeft en eentje die ze onder controle heeft. Dat eerste is gewoon creepy en ook niet waar vrouwen op zitten te wachten. Vrouwen zijn juist emotioneel en willen graag begrepen worden. Dat lukt niet als je als rasautist geen idee hebt wat er in haar omgaat.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef Raggingbull het volgende:
Bij sterke kerel denk ik me zelf toch iets meer in van een man die bij het graf staat en nog geen traan laat(bij wijze van spreke).
Ik spreek btw graag met uitersten kun je dingen vaak iets makkelijker duidelijk maken dan dat je er ergens midden in in de vaagheid blijft hangen.
Het niet tonen van emotie's is wat anders dan ze niet begrijpen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er is een enorm verschil tussen een kerel die geen emoties heeft en eentje die ze onder controle heeft. Dat eerste is gewoon creepy en ook niet waar vrouwen op zitten te wachten. Vrouwen zijn juist emotioneel en willen graag begrepen worden. Dat lukt niet als je als rasautist geen idee hebt wat er in haar omgaat.
Ik ken het gevoel, het is super vervelend dat verlangen en als het dan niet lukt ga je je minderwaardig en ongeliefd voelen inderdaad, elk gesprek dat je voert met iemand voel je je de mindere.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:16 schreef minnemin het volgende:
Ik zal even wat bekennen. Ik word nogla moe van het telkens zoeken naar een man. Realiseer ik me nu. Ik wil er niet meer zo mee bezig zijn, maar als ik dat niet ben, voel ik me superminderwaardig en alleen en ongeliefd, en raak ik weer krankjorum van geen aanraking.
Pffft ik weet het even niet meer.
ja maar dat is dus iets moeilijks te bereiken als je saai lijkt, of vreemd genoeg dat ze uit je buurt willen blijvenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik vind die auto wel bij jou passen weetjedat. Ik denk dat je alleen wat andere kleren moet aantrekken, wat vlotter. Wat verder geen kritiek is op je pantalon met witte blouse ofzo. En dan heb je ws. al een beetje een 'edge' in je image
Volgens mij houden vrouwen van edgy mannen. Iets in je stijl waarvan ze denken 'oooooeh"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |