ja maar kijk dit is dus zon amerikaanse musclecar, met dikke v8, of minstens een v6quote:
leuke vraag.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:43 schreef minnemin het volgende:
Ik kom nu toch op de vraag, bestaat er zoiets als PUA voor vrouwen? Of blijft het bij lief glimlachen?
wow.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar kijk dit is dus zon amerikaanse musclecar, met dikke v8, of minstens een v6
ik ga me peugeot 403(technisch origineel zon beetje) met racestrepen pimpen van de zomer (die lijkt nog het meest op een 60-ies musclecar)
HUbba hubbaquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kijk, now we're talking.
Ook leuk.
[ afbeelding ]
Middenweg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef Raggingbull het volgende:
owja... ik had nog een vraagje...
Wat heeft een vrouw nu eigenlijks liever(in geval van goeie vriend of vriend van)?
Een man die sterk is(emotioneel gezien) en dus niet echt al huilend in haar armen gaat liggen?
Of een man die af en toe nog wel eens al huilend in haar armen gaat liggen(eigenlijks meer zwak dus)?
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef Raggingbull het volgende:
Wat heeft een vrouw nu eigenlijks liever(in geval van goeie vriend of vriend van)?
Een man die sterk is(emotioneel gezien) en dus niet echt al huilend in haar armen gaat liggen?
Of een man die af en toe nog wel eens al huilend in haar armen gaat liggen(eigenlijks meer zwak dus)?
Ook niet.quote:
Well I don't know that's why I am asking it.quote:
Het is maar net wat voor'n vrouwen je aan wil trekken. Mijn doelgroep zal het niet zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:25 schreef Raggingbull het volgende:
Goed hoe maak je een leuke opvallende auto waar mensen meteen naar kijken als je langs rijd?
Koop een goedkoop 2e handsje die er nog wel netjes in de lak staat en normaal rijd. Hang er een front een rear en skirts aan. Doe er een uitlaat wat een beetje leuk geluid onder en je bent klaar. Dit alles voor 8000 euro klaar zijn moet met gemak lukken(en dan bedoel ik niet dat je alles het duurste koopt voor 6000 euro moet ook prima lukken).
Die 403, is dat zo iets:quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik ga me peugeot 403(technisch origineel zon beetje) met racestrepen pimpen van de zomer (die lijkt nog het meest op een 60-ies musclecar)
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef Raggingbull het volgende:
Leugens, onbewust zal een vrouw altijd eerder vallen op een grote sterke man, dit is gewoon een oerdrang, en sowieso als het om versieren gaat moet je niet het mietje gaan uithangen, dan word je zo gefriendzonedquote:
Echt hè.quote:
Sterk, als er iemand in iemands armen gaat liggen ben ik het wel in de zijne, andersom liever niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef Raggingbull het volgende:
Het ging er ook eventjes om om gezien te worden. Ik zou nooit gaan auto rijden om vrouwen te versieren/trekken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het is maar net wat voor'n vrouwen je aan wil trekken. Mijn doelgroep zal het niet zijn.
Dat zal wel van vrouw tot vrouw verschillen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef Raggingbull het volgende:
Neuken?quote:
Pak het dan goed aan en zoek een middenweg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Het ging er ook eventjes om om gezien te worden. Ik zou nooit gaan auto rijden om vrouwen te versieren/trekken.
nou..... nee.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef Crutch het volgende:
[..]Dat zou wel heul heul heul vet zijn imo.
Sorry, maar als je als vriend nooit je gevoelens toont kan dat de relatie ook doen stukgaan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
[..]
Leugens, onbewust zal een vrouw altijd eerder vallen op een grote sterke man, dit is gewoon een oerdrang, en sowieso als het om versieren gaat moet je niet het mietje gaan uithangen, dan word je zo gefriendzoned
Middenweg?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Neuken?
[..]
Pak het dan goed aan en zoek een middenweg.
hey tnx, wel grappig, de versie voor vrouwen is een audioboek, de versie voor mannen is een leesboek. beetje beschamend met dit zomerweer om met deur open die cd te luisteren. even mijn discman afstoffenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/n(...)006414836/index.html
Nooit is extreem natuurlijk, maar je als de gevoelige boy opstellenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry, maar als je als vriend nooit je gevoelens toont kan dat de relatie ook doen stukgaan.
Je kunt toch best emoties hebben zonder dat je om het minste of geringste gaat janken? Er is nogal een verschil tussen empathie hebben en haar een beetje aan kunnen voelen en een grote jankerd zijn. Dat laatste willen de meeste vrouwen niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef Raggingbull het volgende:
Heb het ook nie over dat huilebalkje dat al bijna gaat huilen omdat het bier op is(bij wijze van spreke dan). Maar over een man die af en toe niet bang is zijn emotie's duidelijk te tonen. Maar dan niet zo 1 die je tegen komt met opgedroogde traankliertjes.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
[..]
Leugens, onbewust zal een vrouw altijd eerder vallen op een grote sterke man, dit is gewoon een oerdrang, en sowieso als het om versieren gaat moet je niet het mietje gaan uithangen, dan word je zo gefriendzoned
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |