Een prima voetballer met een waardeloze instelling. Dat gaat hem ook niet helpen bij het verloop van zijn loopbaan.quote:Op maandag 25 april 2011 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik beoordeel hem over zijn hele loopbaan, jij beoordeelt hem enkel over de laatste wedstrijden (na de winterstop) waar hij vreselijk uit vorm is. Niet rechtvaardig.˛
Mensen die niet snappen dat iedere ploeg wel eens geluk heeft en dan vooral de topploegen.quote:Op maandag 25 april 2011 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Spijtig dat er zoveel mensen meegaan in de 'Ja maar jullie hadden meer geluk' discussie. Gooi het dan tenminste op een omkoopschandaal dan wordt het nog interessant.
Waarom niet?quote:Op maandag 25 april 2011 21:32 schreef Eenskijken het volgende:
wie is die hamlap waar iedereen het over heeft? el hamdaui? dat verdient ie nou ook weer niet
Voor de laatste post had ie hem allang klaar liggenquote:
vroeger zou ik dat gedaan hebben.. maar sinds GGMM mod is durf ik niet meer zoveelquote:Op maandag 25 april 2011 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor de laatste post had ie hem allang klaar liggen
Beter dan wachten op iemand die zich niet realiseert dat ie een nieuwe moet openen.quote:Op maandag 25 april 2011 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
'open nieuw deel' en je bent gelijk klaar.quote:Op maandag 25 april 2011 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zijn houding zit hem inderdaad wat in de weg. Maar ook die leugens over dat hij de duurste auto zou hebben en een compensatie zou willen hebben voor de winkel van zijn broers werken hem tegen.quote:Op maandag 25 april 2011 21:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een prima voetballer met een waardeloze instelling. Dat gaat hem ook niet helpen bij het verloop van zijn loopbaan.
Indianenforum________quote:Op maandag 25 april 2011 21:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ben je pas gepromoveerd tot MOD? Of heb ik al die tijd niet goed opgelet?
kneusquote:Op maandag 25 april 2011 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
'open nieuw deel' en je bent gelijk klaar.Sowieso dat gezeik over wie het topic aanmaakt.
Sinds 5 dagen ongeveer.quote:Op maandag 25 april 2011 21:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ben je pas gepromoveerd tot MOD? Of heb ik al die tijd niet goed opgelet?
Ongeschreven regels, vriendquote:Op maandag 25 april 2011 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
'open nieuw deel' en je bent gelijk klaar.Sowieso dat gezeik over wie het topic aanmaakt.
Hoeveel heb je betaald? Volgens mij is het een regel dat LAPO nieuw topic maakt en zelfs daar kun jij je niet aan houden, en maken ze je nog mod ook.. alle jezusquote:
quote:
Vooral te zien aan zn statusquote:Op maandag 25 april 2011 21:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
pas maar op, GGMM heeft nu een hoop invloed hier
Prima toch?quote:Op maandag 25 april 2011 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer!quote:Op maandag 25 april 2011 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nieuw: topicreeksen Lees je in.
[..]
Gelijk geprobeerd, helaas.
Vind ik ook, sowieso heb je met topicreeksen de mogelijkheid niet meer dat er een dubbel topic is.quote:
OP in een reclameblok? ok dan...quote:Op maandag 25 april 2011 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ik ook, sowieso heb je met topicreeksen de mogelijkheid niet meer dat er een dubbel topic is.
Maar laten we ontopic gaan.
Hij komt wel eens in Rotterdam ja.quote:Op maandag 25 april 2011 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Van der Vaart is er toch al eens geweest?˛
Volgens mij is hij al eens bij Barend en Barend geweest.quote:Op maandag 25 april 2011 21:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij komt wel eens in Rotterdam ja.
Idd, ziet er nu nog sterretjes doorquote:Op maandag 25 april 2011 21:42 schreef Geo3kant het volgende:
Vraag maar aan Demi de Zeeuw waarom mensen weg blijven bij zo'n bal
quote:Op maandag 25 april 2011 21:42 schreef Geo3kant het volgende:
Vraag maar aan Demi de Zeeuw waarom mensen weg blijven bij zo'n bal
Inderdaad, dadelijk klaagt hij weer dat spelers geen mening hebben en met een standaard mediatraining praatje aan komt.quote:
Zoals altijd, begint een beetje vervelend te wordenquote:
Zoals altijd benadert hij het eens niet vanuit de politiek verantwoordelijke manier.quote:Op maandag 25 april 2011 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zoals altijd, begint een beetje vervelend te worden
Dat liplas ik ook ja.quote:Op maandag 25 april 2011 21:45 schreef Typisch het volgende:
Luc zei toch: Feyenoord een x aantal keer? Althans dat las ik.
Inderdaad! Laten we van voetbal een emotieloze saaie sport maken waarbij de commercie de boventoon voert en alles wat politiek incorrect is verbannen!quote:Op maandag 25 april 2011 21:45 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Hij lult zich zó klem! Wat een sul! Gertjan Verbeek moet een schop onder z'n sodemieter krijgen en Castagnos net zo hard.. doe gewoon waar je goed in bent en klaar..
Alleen heeft Shakira meer geld dan Piquequote:
Dat denk ik nietquote:Op maandag 25 april 2011 21:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alleen heeft Shakira meer geld dan Pique
Je maakt een grap toch?quote:
weet wel zeker van wel.quote:
Dat denk ik wel Pique is pas 3 jaar een echte vaste waarde. En Shakira is al jaren artiest.quote:
quote:
Dat is meer dan Messi en Ronaldo bij elkaarquote:In the period between June 2006 and June 2007 she earned $38 million
Read more: http://wiki.answers.com/Q(...)a_make#ixzz1KZAsVJuk
Al houdt hij het nog 15 jaar vol ik denk niet dat hij Shakira inhaalt. Wat dat betreft kunnen voetballers ook beter een zangcarriere beginnenquote:Op maandag 25 april 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat denk ik wel Pique is pas 3 jaar een echte vaste waarde. En Shakira is al jaren artiest.
Oke ik zat er naastquote:Op maandag 25 april 2011 21:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
Dat is meer dan Messi en Ronaldo bij elkaar
Kan gebeurenquote:
Soepele beentjes dus ze kan het goed verstoppen ja.quote:Op maandag 25 april 2011 21:51 schreef Geo3kant het volgende:
Ja maar die 38 miljoen is niet alleen van zingen he, ze komt uit Columbia.. hallo
Inderdaad bij de BBC hebben ze ook zoiets daar hebben ze elke week briljante dingen.quote:
2 good 2 badquote:Op maandag 25 april 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad bij de BBC hebben ze ook zoiets daar hebben ze elke week briljante dingen.
Third Eyequote:
Ja dat bedoel briljant echt waarquote:
dit is de opname van vrijdag, maar die hebben we toen niet gezien.quote:Op maandag 25 april 2011 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Dit is exact dezelfde opname als vrijdag?
Ik kan me best voorstellen dat je hier een traantje bij wegpikt als je dit savonds laat opzet met een sigaartjequote:Op maandag 25 april 2011 21:58 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
cultuurbarbaar. dit is wel mooi gezongen hoor.
Gijp was dit WK ook voor Spanje, hij is gewoon 1 van de helaas vele doorgeslagen Barcelona fans.quote:Op maandag 25 april 2011 22:01 schreef Merkie het volgende:
Snap dat gehaat op Mourinho niet hoor. Wat is nou het alternatief, mooi proberen te voetballen en met 4-0 naar huis gestuurd worden door Barcelona? Hoop hij gewoon weer wint van Barcelona in de CL
.
Krijg er ook écht jeuk van, gad-ver-damme!quote:Op maandag 25 april 2011 22:02 schreef Eenskijken het volgende:
pff ik als die barbara barend al hoor praten krijg ik kippenvel, op de verkeerde manier. *zapt naar publieke omroep*
Ik weet het niet.quote:Op maandag 25 april 2011 22:01 schreef Merkie het volgende:
Snap dat gehaat op Mourinho niet hoor. Wat is nou het alternatief, mooi proberen te voetballen en met 4-0 naar huis gestuurd worden door Barcelona? Hoop hij gewoon weer wint van Barcelona in de CL
.
Inderdaad. Het enige wat telt is Barcelona, en als het voetballen hen onmogelijk wordt gemaakt dan is de tegenstander een idioot. Wat een onzinnig geblaat.quote:Op maandag 25 april 2011 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gijp was dit WK ook voor Spanje, hij is gewoon 1 van de helaas vele doorgeslagen Barcelona fans.
Ik heb wel plannen om hem te openen, maar ik weet niet of ik deze nakom...quote:Op maandag 25 april 2011 21:59 schreef DrDentz het volgende:
Dat FOK niet eens een Jimmy LaFave fantopic heeft in MUZ
Niet brandschoon... leningen moeten afsluiten voor de salarissenquote:Op maandag 25 april 2011 22:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Ik heb een haat-liefdeverhouding met Mourinho, maar vooral een hekel aan Real Madrid.
De intense afkeer voor Real Madrid heeft te maken met de spilzieke voorzitter (ook al is Barcelona niet brandschoon)...
Shakira is overigens niet de zoveelste badkamerartiest, zij ontwikkelt zichzelf nog.quote:Op maandag 25 april 2011 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ach, volgend jaar gaat ie een keer met Shakira op stap en ze zijn de grootste maatjes
Ik dacht ook eerst dat Florentino Pérez vorig seizoen een kwart miljard uit zijn knip had getoverd. Totdat bleek dat hij een bank had afgeperst.quote:Op maandag 25 april 2011 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet brandschoon... leningen moeten afsluiten voor de salarissen. En tijd om weer te stoppen Barcelona discussies zijn niet goed voor me.
Inderdaad. Real Madrid heeft gewoon gewonnen. Dan had Barcelona maar iets beters moeten verzinnen.quote:Op maandag 25 april 2011 22:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Het enige wat telt is Barcelona, en als het voetballen hen onmogelijk wordt gemaakt dan is de tegenstander een idioot. Wat een onzinnig geblaat.
quote:Op maandag 25 april 2011 22:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Shakira is overigens niet de zoveelste badkamerartiest, zij ontwikkelt zichzelf nog.
Ik moet Jessica Simpson en Britney Spears nog betrappen op iets unieks. Dat zal niet gebeuren...
Shakira is wel een echte artiest, in tegenstelling tot al die b-artiesten uit Amerika.quote:Op maandag 25 april 2011 22:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Shakira is overigens niet de zoveelste badkamerartiest, zij ontwikkelt zichzelf nog.
Ik moet Jessica Simpson en Britney Spears nog betrappen op iets unieks. Dat zal niet gebeuren...
Ik sla lekker over denk ik; dat Europese voetbal is imho niet al te interessant (hoewel ik Barca wel wil zien) en Van Hintum is een garantie voor een kut-uitzending.quote:
Prima toch. Ouwe boeddha!quote:Op maandag 25 april 2011 22:18 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik vond het vandaag geen topshow, maar wel een goede uitzending! Is toch heerlijk man
Denken dat iedereen een tv heeft.quote:Op maandag 25 april 2011 22:23 schreef pberends het volgende:
Dat gejank om mp4's altijd. Kijk de uitzending gewoon live. De mp4 wordt gepost wanneer ie beschikbaar is (lees: morgenochtend of middag).
Nee. Vorige keer was ie ook na een half uur beschikbaar.quote:Op maandag 25 april 2011 22:23 schreef pberends het volgende:
Dat gejank om mp4's altijd. Kijk de uitzending gewoon live. De mp4 wordt gepost wanneer ie beschikbaar is (lees: morgenochtend of middag). iig: zeuren om mp4's zorgt er niet voor dat ze er sneller komen.
Er zijn maar iets van 50 plaatsen beschikbaar en heel Nederland wil er bij zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 22:23 schreef pberends het volgende:
Dat gejank om mp4's altijd. Kijk de uitzending gewoon live.
Dit is dus alleen voor donderdag...vrijdag dus wel een echte gast?quote:Op maandag 25 april 2011 22:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik sla lekker over denk ik; dat Europese voetbal is imho niet al te interessant (hoewel ik Barca wel wil zien) en Van Hintum is een garantie voor een kut-uitzending.
2 Joepie, Marc van Hintum!quote:Op maandag 25 april 2011 22:16 schreef pberends het volgende:
Van Hintum vrijdag...
Poll: Marc van Hintum vrijdag bij VI...
• Dan ga ik niet kijken.
• Jammer, maar ga toch kijken.
• Joepie, Marc van Hintum!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dijkstra gaat in ieder geval lekker tegen Derksen en v/d Gijp in. Vandaag vond ik hem niet heel sterk, maar over het algemeen weet hij toch vrij aardig weerwoord te bieden.quote:Op maandag 25 april 2011 22:12 schreef inZanity het volgende:
Ik irriteer me al langer aan Derksen maar vandaag was echt het toppunt, wat een ontzettende galbak. Die tukker daarentegen (Erik?) vond ik (vandaag) veel goede dingen zeggen.
Guilty.quote:Op maandag 25 april 2011 22:25 schreef pberends het volgende:
[..]
2 Joepie, Marc van Hintum!
dear God...
Van Hintum was toch voor vrijdag te gast?quote:Op maandag 25 april 2011 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is dus alleen voor donderdag...vrijdag dus wel een echte gast?
quote:Op maandag 25 april 2011 22:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dijkstra gaat in ieder geval lekker tegen Derksen en v/d Gijp in. Vandaag vond ik hem niet heel sterk, maar over het algemeen weet hij toch vrij aardig weerwoord te bieden.
Jij denkt dat ik een tv heb?quote:Op maandag 25 april 2011 22:24 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Denken dat iedereen een tv heeft.
Het is meer zo dat hij zich voorneemt om er een x-aantal keer tegenin te gaan. Ook al slaat het nergens op en weet hij nauwelijks een zinvol punt te maken. Gewoon een matige gast.quote:Op maandag 25 april 2011 22:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dijkstra gaat in ieder geval lekker tegen Derksen en v/d Gijp in. Vandaag vond ik hem niet heel sterk, maar over het algemeen weet hij toch vrij aardig weerwoord te bieden.
Ja, maar dat is weer verleden tijd.quote:Op maandag 25 april 2011 22:24 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nee. Vorige keer was ie ook na een half uur beschikbaar.
I dont give a damn. Het punt is dat niet iedereen in staat is om maandag om 20:30 te kijken. Jij kunt je er wellicht niets bij voorstellen, maar er zijn ook mensen die sporten of nog ff op een terras gaan zitten met wat vrienden etc.quote:
Derksen is ook lang niet altijd even sterk. Hij braakt graag zijn stokpaardjes uit, die lang niet altijd even steekhoudend zijn en is daarin m.i. nogal selectief verontwaardigd. Leuk kroeggebral en vermakelijke TV, maar geen hoogstaande retorica.quote:Op maandag 25 april 2011 22:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag voor het eerst iets zinnigs horen zeggen. Eén ding weliswaar maar toch.
quote:Op maandag 25 april 2011 22:29 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
I dont give a damn. Het punt is dat niet iedereen in staat is om maandag om 20:30 te kijken. Jij kunt je er wellicht niets bij voorstellen, maar er zijn ook mensen die sporten of nog ff op een terras gaan zitten met wat vrienden etc.
Dat is deels wel zo, maar het scheelt dan nog wel dat hij het op een vrij vermakelijke manier doet.quote:Op maandag 25 april 2011 22:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Derksen is ook lang niet altijd even sterk. Hij braakt graag zijn stokpaardjes uit, die lang niet altijd even steekhoudend zijn en is daarin m.i. nogal selectief verontwaardigd. Leuk kroeggebral en vermakelijke TV, maar geen hoogstaande retorica.
Klopt.quote:Op maandag 25 april 2011 22:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Derksen is ook lang niet altijd even sterk. Hij braakt graag zijn stokpaardjes uit, die lang niet altijd even steekhoudend zijn en is daarin m.i. nogal selectief verontwaardigd. Leuk kroeggebral en vermakelijke TV, maar geen hoogstaande retorica.
Goed dat je het even zegt. Nog een ijzersterk argument waarom iedereen maandag om 20:30 voor de buis moet zitten te koekeloeren.quote:Op maandag 25 april 2011 22:32 schreef pberends het volgende:
[..].
Hartstikke leuk, maar zeuren om mp4's helpt niet om 'm eerder te krijgen. Als jullie dat nu eens onthouden.
Daar sla je de spijker op z'n kopquote:Op maandag 25 april 2011 22:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind vooral die hockeynicht bloedirritant bij Studio Voetbal.quote:Op maandag 25 april 2011 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar sla je de spijker op z'n kop
Het mooie aan VI is da ze zichzelf totaal niet serieus nemen en het voetbal niet groter maken dan dat het is. Sjek en Co doen soms net alsof het kernfysica is...daar prikken mensen op den duur doorheen.
Dat valt ook wel weer mee hoor. Het is nou niet alsof men daar pretendeert diepgravende technische analyses te maken. Het is eerder dat ze wat zouteloze, ergerniswekkende gasten hebben en niet de mensen om dat te compenseren.quote:Op maandag 25 april 2011 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar sla je de spijker op z'n kop
Het mooie aan VI is da ze zichzelf totaal niet serieus nemen en het voetbal niet groter maken dan dat het is. Sjek en Co doen soms net alsof het kernfysica is...daar prikken mensen op den duur doorheen.
En vooral iedereen te vriend houden. Met zo'n instelling zul je nooit echt interessante dingen horen.quote:Op maandag 25 april 2011 22:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee hoor. Het is nou niet alsof men daar pretendeert diepgravende technische analyses te maken. Het is eerder dat ze wat zouteloze, ergerniswekkende gasten hebben en niet de mensen om dat te compenseren.
Dat is ook de reden waarom Sjek zo'n bruine kop heeft...quote:Op maandag 25 april 2011 22:46 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
En vooral iedereen te vriend houden. Met zo'n instelling zul je nooit echt interessante dingen horen.
Dat je ze uberhaupt nog post, ik zou al helemaal klaar zijn met dat ge-eisquote:Op maandag 25 april 2011 22:32 schreef pberends het volgende:
[..].
Hartstikke leuk, maar zeuren om mp4's helpt niet om 'm eerder te krijgen. Als jullie dat nu eens onthouden.
Ach ja, vrouwen doen hetzelfde.quote:Op maandag 25 april 2011 22:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat je ze uberhaupt nog post, ik zou al helemaal klaar zijn met dat ge-eis
IJzersterk argument van je om altijd te zeuren.quote:Op maandag 25 april 2011 22:33 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Goed dat je het even zegt. Nog een ijzersterk argument waarom iedereen maandag om 20:30 voor de buis moet zitten te koekeloeren.
Ik heb helemaal nergens om een .mp4 of wat dan ook gevraagd. Ik snap ook wel dat je alles in het werk stelt om de link zo snel mogelijk hier te kunnen posten.quote:Op maandag 25 april 2011 23:06 schreef pberends het volgende:
[..]
IJzersterk argument van je om altijd te zeuren.
Nou, alles in het werk stelt... iemand anders kan 'm net zo goed posten hoorquote:Op maandag 25 april 2011 23:08 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nergens om een .mp4 of wat dan ook gevraagd. Ik snap ook wel dat je alles in het werk stelt om de link zo snel mogelijk hier te kunnen posten.
Oooh.quote:Op maandag 25 april 2011 23:19 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Je had gewoon om 20:30 voor de buis moeten zitten, brother.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/8ea5768d-bf7f-3324-9d92-17f45de28820/ Dan kijk je hem hier?quote:Op maandag 25 april 2011 22:25 schreef msnk het volgende:
Slaat iemand die .mp4's eigenlijk op voor het nageslacht? Wilde die van 15 april terugkijken vanmiddag maar die stond er niet meer op (stream wel
).
2 topics geleden al opgelost, dus tevens een goede plek voor jou als je het echt niet meer weetquote:Op maandag 25 april 2011 22:55 schreef Monopoly het volgende:
http://www.vi.nl/Interact(...)outh-Park-Quiz-4.htm
Iemand al bezig met die quiz ?
Ik heb tot nu toe nr : 3 , 8 , 10 , 11 , 13 , 16
En ik ben geen trainer kenner, maar die waren best makkelijk
Doet hij expres, doet altijd precies het tegenovergesteldequote:Op maandag 25 april 2011 23:57 schreef Morendo het volgende:
Ik vind Erik wel een prima gast, tenminste iemand met een (afwijkende) mening.
Zou zeker veel toevoegen als hij het niet zo ongekend geforceerd doet en als hij enige argumenten had.quote:Op maandag 25 april 2011 23:57 schreef Morendo het volgende:
Ik vind Erik wel een prima gast, tenminste iemand met een (afwijkende) mening.
Ja en die Derksen geeft dan nog vier keer zn mening. Niet doen, dan speel je em in de kaart.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:15 schreef Gwunnik het volgende:
Erik zeikt wel veel
Echt stoken om het stoken inderdaad
Derksen en Genee zijn provincialen, ik ook, en daar is niets mis mee. Toch?!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:48 schreef Stirneriaan het volgende:
Die Jakhals is wel echt in alles 'de provincie'.
Nee, nu ik weet dat ook jij een provinciaal bent, kijk ik ineens heel anders naar de provincie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Derksen en Genee zijn provincialen, ik ook, en daar is niets mis mee. Toch?!
Het is idd wel een beetje bekrompen gehuil uit de ivoren toren van iemand die nauwelijks weet wat het betekent om ambitie in het leven te hebben. Een toptrainer wil prijzen winnen.. Het is wat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:57 schreef gnilrednoz het volgende:
Moet zeggen datk me wel heb geërgerd aan Rene's gezeik op Mourinho.. "prijsvechtertje heeft zn prijsje weer binnen" ... flikker toch op man, je mag zn veters nog niet eens strikkenen dan ook nog durven te beweren dat Real die prijs mocht hebben van Barca.. wat een onzin
Rene, kappen met die autistische Barça tranen van je, alsjeblieft.
Het ergste is dat hij niet zegt dat Mourinho zijn prijsje weer binnen heeft, maar dat Barcelona hem dit prijsje gunde omdat het toch maar een bekertje was.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:57 schreef gnilrednoz het volgende:
Moet zeggen datk me wel heb geërgerd aan Rene's gezeik op Mourinho.. "prijsvechtertje heeft zn prijsje weer binnen" ... flikker toch op man, je mag zn veters nog niet eens strikkenen dan ook nog durven te beweren dat Real die prijs mocht hebben van Barca.. wat een onzin
Is heerlijk toch...laat gaan johquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het ergste is dat hij niet zegt dat Mourinho zijn prijsje weer binnen heeft, maar dat Barcelona hem dit prijsje gunde omdat het toch maar een bekertje was.
Je snapt toch zelf ook wel dat dat niet altijd kan he..quote:
??quote:Op maandag 25 april 2011 22:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat je ze uberhaupt nog post, ik zou al helemaal klaar zijn met dat ge-eis
Dat is niet de bedoeling van het programma hequote:Op dinsdag 26 april 2011 00:57 schreef gnilrednoz het volgende:
Inderdaad, maar sowieso...wat maakt het uitquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:06 schreef Stirneriaan het volgende:
Sommige mensen weten niet hoe snel ze een link moeten plaatsen naar de .mp4 in de hoop een bedankje te ontvangen en als er 2 mensen vragen of de link er wellicht al is, doen ze net alsof half Nederland hen met de dood bedreigt, als ze niet heel snel opschieten.
Ja sssst! Ik ben wekelijks afhankelijk van de mp4quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:11 schreef Lagrinta het volgende:
Wat een ongelofelijk slap gelul over een MP4. Iemand kan dat ding gewoon plaatsen. Zou ik ook doen als ik wist hoe dat moest. Maar nee men is gevraagd naar een MP4 en die vraag kwam over als een doodsbedreiging. Flikker toch lekker op als je zo snel geďrriteerd bent.
Normaal vind ik hem niet zo tof, maar deze uitzending gaf hij wel een goed tegenwicht ja.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:44 schreef TC03 het volgende:
Ik vind dat Erik het goed doet, hij brengt een beetje jeugdig elan in een programma met louter 40+'ers aan tafel.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het ergste is dat hij niet zegt dat Mourinho zijn prijsje weer binnen heeft, maar dat Barcelona hem dit prijsje gunde omdat het toch maar een bekertje was.
Heb je überhaupt gelezen wat er staat?quote:Op maandag 25 april 2011 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/8ea5768d-bf7f-3324-9d92-17f45de28820/ Dan kijk je hem hier?
Hoezo expres? Ik ben vaker met hem eens dan Derksen. Het is niet alsof het woord van Derksen of Gijp heilig is.quote:Op maandag 25 april 2011 23:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doet hij expres, doet altijd precies het tegenovergestelde
Ik ben het niet altijd met hem eens, maar hij is wel consequent. Dus het verwijt dat Erik het "er om doet" gaat imho idd niet op.quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:03 schreef nikk het volgende:
[..]
Hoezo expres? Ik ben vaker met hem eens dan Derksen. Het is niet alsof het woord van Derksen of Gijp heilig is.
Derksen vindt altijd dat voetballers zich goed moeten gedragen en een voorbeeldfunctie hebben, terwijl Erik juist "de emotie van het spel" benadrukt. Een goed punt, alleen toen het over de coach van AZ ging (Verbeek) waren de meningen van Derksen en Erik ineens omgedraaid. Ineens vond Erik dat die trainer zich maar in had moeten houden, terwijl Derksen zei dat hij tenminste voor zijn mening uitkwam. Dat vind ik wel raar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:09 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik ben het niet altijd met hem eens, maar hij is wel consequent. Dus het verwijt dat Erik het "er om doet" gaat imho idd niet op.
Ik snap je punt wel, en kan me er ook wel in vinden. Maar ik vind het niet inconsequent met de mening van Erik. Onlangs nam hij het bijvoorbeeld ook op voor die Ado speler die "we gaan op jodenjacht" riep, dus in zoverre paste dat er prima bij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Derksen vindt altijd dat voetballers zich goed moeten gedragen en een voorbeeldfunctie hebben, terwijl Erik juist "de emotie van het spel" benadrukt. Een goed punt, alleen toen het over de coach van AZ ging (Verbeek) waren de meningen van Derksen en Erik ineens omgedraaid. Ineens vond Erik dat die trainer zich maar in had moeten houden, terwijl Derksen zei dat hij tenminste voor zijn mening uitkwam. Dat vind ik wel raar.
Laat gaan joh.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:31 schreef pberends het volgende:
En voor de volgende keer:
1) zeuren om de mp4 helpt niet, hij wordt zonder gezeur ook gewoon gepost
2) op zijn vroegst is ie pas 's nachts beschikbaar, maar waarschijnlijker pas de volgende ochtend/middag
Dus onthouden, stelletje boeddha's!
Nou ja, het ging er René niet echt om dat Mourinho prijzen wil pakken maar meer de manier waarop hij die prijzen pakt (door anti-voetbal dus).quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:00 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Het is idd wel een beetje bekrompen gehuil uit de ivoren toren van iemand die nauwelijks weet wat het betekent om ambitie in het leven te hebben. Een toptrainer wil prijzen winnen.. Het is wat.
Mourinho is 1 van de meest succesvolle trainers en zeker niet op zijn achterhoofd gevallen, dus speelt hij op een manier waarvan hij denkt dat hij de meeste kans maakt op het winnen van een prijs. Dan kun je daar als iemand zonder enige verantwoordelijkheid wel heel minachtend over doen vanuit Nederland, maar dan snap je er dus geen bal van. De hele wereld ziet een toptrainer aan het werk, maar omdat René het niet vermakelijk vindt is hij een "prijsvechtertje", "een idioot en een schande voor het voetbal" etc. .. Tja.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:27 schreef Jivis het volgende:
Nou ja, het ging er René niet echt om dat Mourinho prijzen wil pakken maar meer de manier waarop hij die prijzen pakt (door anti-voetbal dus).
Aardig resultaat behaald anders tegen "de beste ploeg van de wereld".quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:41 schreef msnk het volgende:
Klopt maar al ben je de Messias, als je Özil op de bank houdt is er echt iets mis met je strijdplan.
Ja, je hebt helemaal gelijk hoor. Aan de andere kant zou voetbal wel een stuk minder leuk worden om naar te kijken als elke coach zijn team zo laat spelen als Mourinho dat doetquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:36 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Mourinho is 1 van de meest succesvolle trainers en zeker niet op zijn achterhoofd gevallen, dus speelt hij op een manier waarvan hij denkt dat hij de meeste kans maakt op het winnen van een prijs. Dan kun je daar als iemand zonder enige verantwoordelijkheid wel heel minachtend over doen vanuit Nederland, maar dan snap je er dus geen bal van. De hele wereld ziet een toptrainer aan het werk, maar omdat René het niet vermakelijk vindt is hij een "prijsvechtertje", "een idioot en een schande voor het voetbal" etc. .. Tja.
Kwam ook wel wat geluk bij kijken en het falen van Barca om kansen af te maken, in de tweede helft werd Real alsnog weggetikt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:42 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Aardig resultaat behaald anders tegen "de beste ploeg van de wereld".
IN: 57' M. Özilquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:42 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Aardig resultaat behaald anders tegen "de beste ploeg van de wereld".
Geheel met je eens op één punt na. Dit is Real en geen Inter. Inter heeft altijd lelijk voetbal gespeeld en Mourinho heeft bij zn komst naar Real gezegd aanvallender te spelen. Daar moet je misschien geen waarde aan hechten, maar Real is een club waar je doorgaans mooi voetbal moet spelen en tegen Barca is dat zelfmoord op dit moment helaasquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:36 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Mourinho is 1 van de meest succesvolle trainers en zeker niet op zijn achterhoofd gevallen, dus speelt hij op een manier waarvan hij denkt dat hij de meeste kans maakt op het winnen van een prijs. Dan kun je daar als iemand zonder enige verantwoordelijkheid wel heel minachtend over doen vanuit Nederland, maar dan snap je er dus geen bal van. De hele wereld ziet een toptrainer aan het werk, maar omdat René het niet vermakelijk vindt is hij een "prijsvechtertje", "een idioot en een schande voor het voetbal" etc. .. Tja.
Nog niet iedereen zal een TV in de badkamer of in het toilet hebben, maar verder zal het gemiddelde toch wel op zo'n 2-3 TV's per huishouden liggen?quote:
Daarom kijkt ook niemand naar de Serie A.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:52 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, je hebt helemaal gelijk hoor. Aan de andere kant zou voetbal wel een stuk minder leuk worden om naar te kijken als elke coach zijn team zo laat spelen als Mourinho dat doet.
Maar 9 van de 10 keer speelt hij toch ook helemaal niet zo behoudend met Real? Maar als hij denkt dat dat tegen Barcelona noodzakelijk is om te winnen, dan doet hij dat wel. Juist dat maakt hem een toptrainer. Uiteindelijk wordt ook hij gewoon afgerekend op de prijzen die hij wint.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:06 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Geheel met je eens op één punt na. Dit is Real en geen Inter. Inter heeft altijd lelijk voetbal gespeeld en Mourinho heeft bij zn komst naar Real gezegd aanvallender te spelen. Daar moet je misschien geen waarde aan hechten, maar Real is een club waar je doorgaans mooi voetbal moet spelen en tegen Barca is dat zelfmoord op dit moment helaas
Real speelt best leuk voetbal meestal,maar vroeger de wedstrijden tegen Barca met Raul dat was smullen. Real was toen meestal ook beter dacht ik. Maar het Barca van vandaag is gewoon even net te goed en Mourinho neemt daarom extreme maatregelen. Iets minder mag ook wel, maar ik begrijp het wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:13 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Maar 9 van de 10 keer speelt hij toch ook helemaal niet zo behoudend met Real? Maar als hij denkt dat dat tegen Barcelona noodzakelijk is om te winnen, dan doet hij dat wel. Juist dat maakt hem een toptrainer. Uiteindelijk wordt ook hij gewoon afgerekend op de prijzen die hij wint.
Ik was het wel met de Jakhals eens eerlijk gezegd. Ik vind vreemder wanneer een coach over andere ploegen gaat zeggen dat ze waardeloos en labiel zijn en het verdienen om te degraderen, dan wanneer een speler wat frustratie en emotie toont na het scoren van een doelpunt. Andersom kan je ook stellen dat wanneer je hier geen verschil in ziet ook Derksen weinig consequent is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Derksen vindt altijd dat voetballers zich goed moeten gedragen en een voorbeeldfunctie hebben, terwijl Erik juist "de emotie van het spel" benadrukt. Een goed punt, alleen toen het over de coach van AZ ging (Verbeek) waren de meningen van Derksen en Erik ineens omgedraaid. Ineens vond Erik dat die trainer zich maar in had moeten houden, terwijl Derksen zei dat hij tenminste voor zijn mening uitkwam. Dat vind ik wel raar.
Ik was het ook met hem eens.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:43 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik was het wel met de Jakhals eens eerlijk gezegd. Ik vind vreemder wanneer een coach over andere ploegen gaat zeggen dat ze waardeloos en labiel zijn en het verdienen om te degraderen, dan wanneer een speler wat frustratie en emotie toont na het scoren van een doelpunt. Andersom kan je ook stellen dat wanneer je hier geen verschil in ziet ook Derksen weinig consequent is.
Dat is precies wat ik bedoelde toen ik zei dat jakhals eindelijk iets zinnigs zei in al die keren dat hij te gast is geweestquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:43 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik was het wel met de Jakhals eens eerlijk gezegd. Ik vind vreemder wanneer een coach over andere ploegen gaat zeggen dat ze waardeloos en labiel zijn en het verdienen om te degraderen, dan wanneer een speler wat frustratie en emotie toont na het scoren van een doelpunt. Andersom kan je ook stellen dat wanneer je hier geen verschil in ziet ook Derksen weinig consequent is.
quote:Op maandag 25 april 2011 22:26 schreef msnk het volgende:
Ik heb hem vandaag voor het eerst iets zinnigs horen zeggen. Eén ding weliswaar maar toch.
Ik sla ze wel op ja. Bij de verjaardag van Johan besefte ik opeens dat het allemaal wel heel snel "voorbij kan zijn"quote:Op maandag 25 april 2011 22:25 schreef msnk het volgende:
Slaat iemand die .mp4's eigenlijk op voor het nageslacht? Wilde die van 15 april terugkijken vanmiddag maar die stond er niet meer op (stream wel
).
Ach wat maakt het uit we hebben altijd Studio Voetbal nogquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:54 schreef Trekrecord het volgende:
[..]
Ik sla ze wel op ja. Bij de verjaardag van Johan besefte ik opeens dat het allemaal wel heel snel "voorbij kan zijn"
Geen enkele club 'hoeft' mooi voetbal te spelen, elke club wil winnen al is dat met grafvoetbal.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:06 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Geheel met je eens op één punt na. Dit is Real en geen Inter. Inter heeft altijd lelijk voetbal gespeeld en Mourinho heeft bij zn komst naar Real gezegd aanvallender te spelen. Daar moet je misschien geen waarde aan hechten, maar Real is een club waar je doorgaans mooi voetbal moet spelen en tegen Barca is dat zelfmoord op dit moment helaas
Uiteraad. Maar dat betekent niet dat je geen mooi voetbal wil spelen als het kan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Geen enkele club 'hoeft' mooi voetbal te spelen, elke club wil winnen al is dat met grafvoetbal.
Mourinho speelde mooi voetbal in de eerste El Clásico en verloor met 5-0. Logisch dat ie zijn tactiek gewijzigd heeft, dat zij elke (goede) coach doen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:04 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Uiteraad. Maar dat betekent niet dat je geen mooi voetbal wil spelen als het kan.
Ik heb inderdaad genoten! Prachtig voetbal speelde ze, die Madrilenen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Mourinho speelde mooi voetbal in de eerste El Clásico en verloor met 5-0. Logisch dat ie zijn tactiek gewijzigd heeft, dat zij elke (goede) coach doen.
Dit bedoelde ik ook ja, excuus.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:39 schreef Stirneriaan het volgende:
Volgens mij was het hooguit een poging tot enigszins open voetbal. Of heb ik iets gemist tijdens die 5-0?
Gijp vind vrijdag dat Barcelona geweldig heeft gespeelt 'Want heb je die 0-2 gezien', en over de rode kaart beginnen ze geen eens. Maar wat maakt het uit zolang het onderwerp maar niet te lang doorgaat.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef DrDentz het volgende:
Gijp zal vrijdag wel boos zijn, het prijsvechtertje wil er geen mooie sierlijke wedstrijd van maken.
"Volslagen idioot, die Mourinho. Hij wisselt in de rust Öziltje voor de Togoleze stormram Adebayor!"quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef DrDentz het volgende:
Gijp zal vrijdag wel boos zijn, het prijsvechtertje wil er geen mooie sierlijke wedstrijd van maken.
Dat gaat toch niet gebeuren met Gijp aan de tafel. Ja 1 van de 2 deelnemers van vanavond zal de volle laag wel krijgen, maar dat is niet anders op het forum. Alleen hebben Genee en Derksen geen zin om het enigsinds te nuanceren. Omdat het anders iets te inhoudelijk zou wordenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:00 schreef msnk het volgende:
Afbranden vrijdag; die kutwedstrijd van vanavond.
Ook al van die Barça-fappers.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit we hebben altijd Studio Voetbal nog![]()
Vrijdag zal de saaiste uitzending in maanden worden. Mark my motherfucking words.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet gebeuren met Gijp aan de tafel. Ja 1 van de 2 deelnemers van vanavond zal de volle laag wel krijgen, maar dat is niet anders op het forum. Alleen hebben Genee en Derksen geen zin om het enigsinds te nuanceren. Omdat het anders iets te inhoudelijk zou worden
Barca heeft gewonnen dus hij heeft in ieder geval wel gekekenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet gebeuren met Gijp aan de tafel. Ja 1 van de 2 deelnemers van vanavond zal de volle laag wel krijgen, maar dat is niet anders op het forum. Alleen hebben Genee en Derksen geen zin om het enigsinds te nuanceren. Omdat het anders iets te inhoudelijk zou worden
Heeft weinig te melden en een irritant accent.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:24 schreef GGMM het volgende:
Ik kan me hem als gast niet zo snel herinneren eigenlijk. Wat is er mis met Marc van Hintum dan?
Niks mis mee zolang Derksen, Genee en Gijp een goede dag hebben. Het enige waar hij wellicht leuk kan worden is als ze over Willem 2 beginnen waar hij de nieuwe technisch directeur wordt.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:24 schreef GGMM het volgende:
Ik kan me hem als gast niet zo snel herinneren eigenlijk. Wat is er mis met Marc van Hintum dan?
De halve uitzending over Willem II zeveren is niet zo boeiend.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee zolang Derksen, Genee en Gijp een goede dag hebben. Het enige waar hij wellicht leuk kan worden is als ze over Willem 2 beginnen waar hij de nieuwe technisch directeur wordt.
laten ze normaal doen zegquote:Op donderdag 28 april 2011 20:36 schreef msnk het volgende:
Wilfriet wil ten koste van Johan schnabbelen met Wesley en Jo
Hij is inderdaad érg stil nuquote:Op donderdag 28 april 2011 20:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Boskamp moet even wat tikken uitdelen nu. We missen zometeen nog de aftrap...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |