Een prima voetballer met een waardeloze instelling. Dat gaat hem ook niet helpen bij het verloop van zijn loopbaan.quote:Op maandag 25 april 2011 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik beoordeel hem over zijn hele loopbaan, jij beoordeelt hem enkel over de laatste wedstrijden (na de winterstop) waar hij vreselijk uit vorm is. Niet rechtvaardig.˛
Mensen die niet snappen dat iedere ploeg wel eens geluk heeft en dan vooral de topploegen.quote:Op maandag 25 april 2011 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Spijtig dat er zoveel mensen meegaan in de 'Ja maar jullie hadden meer geluk' discussie. Gooi het dan tenminste op een omkoopschandaal dan wordt het nog interessant.
Waarom niet?quote:Op maandag 25 april 2011 21:32 schreef Eenskijken het volgende:
wie is die hamlap waar iedereen het over heeft? el hamdaui? dat verdient ie nou ook weer niet
Voor de laatste post had ie hem allang klaar liggenquote:
vroeger zou ik dat gedaan hebben.. maar sinds GGMM mod is durf ik niet meer zoveelquote:Op maandag 25 april 2011 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor de laatste post had ie hem allang klaar liggen
Beter dan wachten op iemand die zich niet realiseert dat ie een nieuwe moet openen.quote:Op maandag 25 april 2011 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
'open nieuw deel' en je bent gelijk klaar.quote:Op maandag 25 april 2011 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zijn houding zit hem inderdaad wat in de weg. Maar ook die leugens over dat hij de duurste auto zou hebben en een compensatie zou willen hebben voor de winkel van zijn broers werken hem tegen.quote:Op maandag 25 april 2011 21:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een prima voetballer met een waardeloze instelling. Dat gaat hem ook niet helpen bij het verloop van zijn loopbaan.
Indianenforum________quote:Op maandag 25 april 2011 21:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ben je pas gepromoveerd tot MOD? Of heb ik al die tijd niet goed opgelet?
kneusquote:Op maandag 25 april 2011 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
'open nieuw deel' en je bent gelijk klaar.Sowieso dat gezeik over wie het topic aanmaakt.
Sinds 5 dagen ongeveer.quote:Op maandag 25 april 2011 21:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ben je pas gepromoveerd tot MOD? Of heb ik al die tijd niet goed opgelet?
Ongeschreven regels, vriendquote:Op maandag 25 april 2011 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
'open nieuw deel' en je bent gelijk klaar.Sowieso dat gezeik over wie het topic aanmaakt.
Hoeveel heb je betaald? Volgens mij is het een regel dat LAPO nieuw topic maakt en zelfs daar kun jij je niet aan houden, en maken ze je nog mod ook.. alle jezusquote:
quote:
Vooral te zien aan zn statusquote:Op maandag 25 april 2011 21:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
pas maar op, GGMM heeft nu een hoop invloed hier
Prima toch?quote:Op maandag 25 april 2011 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer!quote:Op maandag 25 april 2011 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nieuw: topicreeksen Lees je in.
[..]
Gelijk geprobeerd, helaas.
Vind ik ook, sowieso heb je met topicreeksen de mogelijkheid niet meer dat er een dubbel topic is.quote:
OP in een reclameblok? ok dan...quote:Op maandag 25 april 2011 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ik ook, sowieso heb je met topicreeksen de mogelijkheid niet meer dat er een dubbel topic is.
Maar laten we ontopic gaan.
Hij komt wel eens in Rotterdam ja.quote:Op maandag 25 april 2011 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Van der Vaart is er toch al eens geweest?˛
Volgens mij is hij al eens bij Barend en Barend geweest.quote:Op maandag 25 april 2011 21:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij komt wel eens in Rotterdam ja.
Idd, ziet er nu nog sterretjes doorquote:Op maandag 25 april 2011 21:42 schreef Geo3kant het volgende:
Vraag maar aan Demi de Zeeuw waarom mensen weg blijven bij zo'n bal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |