Real heeft gewoon verdiend gewonnen hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef FreezePop het volgende:
Barcelona want onverdiend verloren en copa del rey
Hoe komt het eigenlijk dat Ajax supporters voor Real zijn? Jojoortje ook al. Als je voor Ajax bent hou je van mooi verzorgd aanvallend voetbal. Dan hou je van het 3 spitsen systeem, van spelen op balbezit en van voetballende oplossingen zoeken. Hoe kun je dan niet voor Barcelona zijn?quote:Op maandag 25 april 2011 21:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Real heeft gewoon verdiend gewonnen hoor.in de CL gaan ze weer winnen
![]()
Door een persoonlijke mening te hebben blijkbaarquote:Op maandag 25 april 2011 21:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat Ajax supporters voor Real zijn? Jojoortje ook al. Als je voor Ajax bent hou je van mooi verzorgd aanvallend voetbal. Dan hou je van het 3 spitsen systeem, van spelen op balbezit en van voetballende oplossingen zoeken. Hoe kun je dan niet voor Barcelona zijn?
Wtf?quote:Op maandag 25 april 2011 21:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat Ajax supporters voor Real zijn?
ik mis afellayquote:
Puyol >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Pedroquote:
Dan kunnen ze net zo goed gelijk capituleren.quote:Op maandag 25 april 2011 22:54 schreef Paul-89 het volgende:
Hopelijk gaat Real Madrid deze wedstrijd wel proberen te voetballen, maar veel hoop daarop heb ik niet.
Real Madrid barst van de kwaliteit maar heeft iedere clasico maar één doel en dat is Barca het voetbal onmogelijk maken, erg jammer. Dan zie ik toch liever Barca-Arsenal, 2 ploegen die willen voetballen.quote:Op maandag 25 april 2011 22:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan kunnen ze net zo goed gelijk capituleren.
Arsenal speelde ook zo verdedigend als wat in Nou Camp.quote:Op maandag 25 april 2011 22:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Real Madrid barst van de kwaliteit maar heeft iedere clasico maar één doel en dat is Barca het voetbal onmogelijk maken, erg jammer. Dan zie ik toch liever Barca-Arsenal, 2 ploegen die willen voetballen.
Geen onbegrijpelijke tactiek als je een voorsprong verdedigt in een uitwedstrijd tegen de best voetballende ploeg ter wereld.quote:Op maandag 25 april 2011 23:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Arsenal speelde ook zo verdedigend als wat in Nou Camp.
Klopt.quote:Op maandag 25 april 2011 23:02 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Geen onbegrijpelijke tactiek als je een voorsprong verdedigt in een uitwedstrijd tegen de best voetballende ploeg ter wereld.
Precies. Arsenal had dan ook wat te verdedigen.quote:Op maandag 25 april 2011 23:02 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Geen onbegrijpelijke tactiek als je een voorsprong verdedigt in een uitwedstrijd tegen de best voetballende ploeg ter wereld.
Maar jij zegt dat Arsenal wilde voetballen bij Barca - Arsenal.quote:Op maandag 25 april 2011 23:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies. Arsenal had dan ook wat te verdedigen.
Dan bedoelde ik het andersom.quote:Op maandag 25 april 2011 23:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar jij zegt dat Arsenal wilde voetballen bij Barca - Arsenal.
Hij bedoelt waarschijnlijk het affiche op voorhand. Zoals in Londen was het ook mooi.quote:Op maandag 25 april 2011 23:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar jij zegt dat Arsenal wilde voetballen bij Barca - Arsenal.
Geen grap man. Pedroquote:Op maandag 25 april 2011 22:05 schreef franklop het volgende:
[..]
ik mis afellay
edit- fail grap was al gemaakt
Mensen die voor 2 club's zijn zijn sowieso gloryhunters of je nou voor Barca of Real bent, als je Ajacied bent ben je Ajacied punt.quote:Op maandag 25 april 2011 21:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat Ajax supporters voor Real zijn? Jojoortje ook al. Als je voor Ajax bent hou je van mooi verzorgd aanvallend voetbal. Dan hou je van het 3 spitsen systeem, van spelen op balbezit en van voetballende oplossingen zoeken. Hoe kun je dan niet voor Barcelona zijn?
Ik noem het multitasken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 05:35 schreef OvergebruiktSarcasme het volgende:
[..]
Mensen die voor 2 club's zijn zijn sowieso gloryhunters of je nou voor Barca of Real bent, als je Ajacied bent ben je Ajacied punt.
Dus jij bent voor ClubX en aan alle andere clubs ter wereld heb je een hekel?quote:Op dinsdag 26 april 2011 05:35 schreef OvergebruiktSarcasme het volgende:
[..]
Mensen die voor 2 club's zijn zijn sowieso gloryhunters of je nou voor Barca of Real bent, als je Ajacied bent ben je Ajacied punt.
Dat dus!quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:47 schreef Paul-89 het volgende:
Sommige haten nu gewoon op Barca omdat Barca in hun ogen teveel aandacht krijgt en omdat steeds meer voetballiefhebbers zich uitgeven als Barca-fan. En dus willen zij graag tegen de keer in zijn en gaan ze maar Real 'supporten'. Beetje puberachtig is het wel natuurlijk.
Ikzelf heb een voorkeur voor Barca in Spanje maar ik zal me nooit fan/supporter van Barca noemen.
Ik vind het jammer dat sommige nu overdreven haten op Barca en niet meer gewoon van het spelletje genieten, dus tijdens een clasico ga ik ook echt niet meelezen in zo'n wedstrijd-topic want veel verder dan : Barca, Iniesta
enz. komen veel users niet.
Eerste keer dat ik het met jou eens met zo'n beetje.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:47 schreef Paul-89 het volgende:
Sommige haten nu gewoon op Barca omdat Barca in hun ogen teveel aandacht krijgt en omdat steeds meer voetballiefhebbers zich uitgeven als Barca-fan. En dus willen zij graag tegen de keer in zijn en gaan ze maar Real 'supporten'. Beetje puberachtig is het wel natuurlijk.
Ikzelf heb een voorkeur voor Barca in Spanje maar ik zal me nooit fan/supporter van Barca noemen.
Ik vind het jammer dat sommige nu overdreven haten op Barca en niet meer gewoon van het spelletje genieten, dus tijdens een clasico ga ik ook echt niet meelezen in zo'n wedstrijd-topic want veel verder dan : Barca, Iniesta
Eens moest de eerste keer worden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het met jou eens met zo'n beetje.
Inderdaad. Ik zou mezelf ook nooit fan van Barca kunnen noemen.. Ik heb er hooguit sympathie voor..quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:47 schreef Paul-89 het volgende:
Barcelona is een boeiende ploeg om naar te kijken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:54 schreef msnk het volgende:
Sowieso fan zijn van een ploeg waar je totaal geen binding mee hebt.
Hoe kan iemand uit Waspik realistisch gezien (d.w.z. enkele zeer uitzonderlijke gevallen daargelaten) een band hebben met Barcelona, Londen of Manchester
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:55 schreef DeNummer10 het volgende:
Door er meerdere malen per jaar te zijn? Door er roots te hebben?
Alsof een provinciaal binding zou kunnen hebben met Ajax...
Moeilijk man lezenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:54 schreef msnk het volgende:
enkele zeer uitzonderlijke gevallen daargelaten
Natuurlijk kan dat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:55 schreef DeNummer10 het volgende:
Door er meerdere malen per jaar te zijn? Door er roots te hebben?
Alsof een provinciaal binding zou kunnen hebben met Ajax...
Jordii, smoofie en klomp zijn alle ajaciedenquote:Op maandag 25 april 2011 21:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
88 goals voor 17 tegen in de competitie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jordii, smoofie en klomp zijn alle ajacieden? En ik ben gewoon tegen de club barca, iedereen fapt op barca, zelfs scheidsrechters. En tikkie takkie is erg leuk, maar als je niet scoort faalt het.
Totdat ze tegen een Inter, Man.United oid spelen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
88 goals voor 17 tegen in de competitie.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:25 schreef Smoofie het volgende:
En ik ben gewoon tegen de club barca, iedereen fapt op barca, zelfs scheidsrechters. En tikkie takkie is erg leuk, maar als je niet scoort faalt het.
Klopt. Van Manchester verloren ze de finale in 2009.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Totdat ze tegen een Inter, Man.United oid spelen.
*Inter van Vorig jaar
Inter had het vorig jaar inderdaad netjes voor elkaar, al heb ikzelf een hekel aan dat soort spel maar het is wel de enige manier om Barca te bestrijden. En Barca is ook echt niet onverslaanbaar hoor maar ik vind het kinderachtig hoe sommige tegen Barca zijn, gewoon omdat ze veruit de beste zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Totdat ze tegen een Inter, Man.United oid spelen.
*Inter van Vorig jaar
Mijn stelling was dat ik het belachelijk vind dat mensen fan van een buitenlandse club zijn waar ze totaal geen binding mee hebben, mét een disclaimer nl.: enkele uitzonderlijke gevallen daargelaten. Vond het zeer frappant dat je ineens over Ajax begonquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:22 schreef DeNummer10 het volgende:
Omdat dat realisme van jou nogal meevalt, we leven niet meer in de 50's.
En ik ben zelf Ajacied, dus waarom zou ik daar niet over mogen beginnen?
Maar je kan toch wel een voorkeur hebben zonder meteen supporter te zijn?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Mijn stelling was dat ik het belachelijk vind dat mensen fan van een buitenlandse club zijn waar ze totaal geen binding mee hebben, mét een disclaimer nl.: enkele uitzonderlijke gevallen daargelaten. Vond het zeer frappant dat je ineens over Ajax begon
En hoeveel mensen hebben hun "roots" nou in Manchester, Londen of Barcelona? Laten we FC Volendam dan maar omdopen tot FC Barcelona afdeling NLse Eerste Divisie of zo
Sowieso moet suprematie volgens vele Nederlanders de kop ingedrukt worden. Calvinisme tot op het bot.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:36 schreef Paul-89 het volgende:
Maar als je als voetballiefhebber zegt dat Barca in de meeste wedstrijden geweldig speelt (wat gewoon zo is) dan ben je meteen een Barca-fapper volgens velen hier.
Fapperquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:36 schreef Paul-89 het volgende:
Maar als je als voetballiefhebber zegt dat Barca in de meeste wedstrijden geweldig speelt (wat gewoon zo is) dan ben je meteen een Barca-fapper volgens velen hier.
Natuurlijk, het gaat mij om die mensen die zich fan/supporter van een club noemen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar je kan toch wel een voorkeur hebben zonder meteen supporter te zijn?
Ik ben Ajax supporter, echt in hart en nieren, maar ook Arsenal <3 <3quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Natuurlijk, het gaat mij om die mensen die zich fan/supporter van een club noemen.
Ik heb zelf ook geen voorkeur. Barcelona tikt leuk en Real Madrid verdedigt lelijk, maar meer dan dat vind ik het niet.
Geen idee ik kijk Barca altijd op sport1.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fapper![]()
. Nee. Maar er lopen nogal wat Gueters rond, en kijk hoe die reageert
Dat klopt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:35 schreef DeNummer10 het volgende:
Je kunt als provinciaal net zoveel binding hebben met een topclub uit de randstad dan een andere willekeurige Nederlander binding heeft met een buitenlandse club.
En hoe komt dat zo?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben Ajax supporter, echt in hart en nieren, maar ook Arsenal <3 <3
Ik weet niet, keek vroeger ook wedstrijden van Arsenal, altijd wel Arsenal shirts gehadquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar net zoals dat ik he-le-maal niets met Londen heb en dus niet vóór Arsenal of vóór Tottenham of vóór Fulham ben, ben ik ook niet vóór Dordrecht of vóór AGOVV. Maar ik heb wel "sympathie" zoals iemand al eerder zo mooi zei voor Almere FC, want buren.
Waarom iemand uit Almelo die totaal niets met Amsterdam heeft (niet eens een pa die in Amsterdam heeft gestudeerd of zo, weet ik veel, een voorbeeldje) voor Ajax is is mij evengoed een raadsel.
[..]
En hoe komt dat zo?
Als 2e club snap ik het, maar ik vind het vreemd dat je als Amsterdammer bijv. die hard Chelsea fan kan zijn ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:43 schreef DeNummer10 het volgende:
Voetbal is niet enkel een sentiment vanwege geografische redenen. Voetbal is groot geworden vanwege de entertainmentwaarde en de kwaliteit van het voetbal zelf. Deze 2 factoren hebben smaak gevormd, en die smaak projecteert een ieder op het spectrum aan voetbalclubs, waardoor er een voorkeur ontstaat. Dát is wat voornamelijk voor die binding zorgt.
Dus in jouw ogen kun je alleen fan zijn van een club bij je in de buurt ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar net zoals dat ik he-le-maal niets met Londen heb en dus niet vóór Arsenal of vóór Tottenham of vóór Fulham ben, ben ik ook niet vóór Dordrecht of vóór AGOVV. Maar ik heb wel "sympathie" zoals iemand al eerder zo mooi zei voor Almere FC, want buren.
Waarom iemand uit Almelo die totaal niets met Amsterdam heeft (niet eens een pa die in Amsterdam heeft gestudeerd of zo, weet ik veel, een voorbeeldje) voor Ajax is is mij evengoed een raadsel.
Juist wel man.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:43 schreef DeNummer10 het volgende:
Voetbal is niet enkel een sentiment vanwege geografische redenen. Voetbal is groot geworden vanwege de entertainmentwaarde en de kwaliteit van het voetbal zelf. Deze 2 factoren hebben smaak gevormd, en die smaak projecteert een ieder op het spectrum aan voetbalclubs, waardoor er een voorkeur ontstaat. Dát is wat voornamelijk voor die binding zorgt.
Ik ken genoeg mensen van buiten Amsterdam die "echt" fan zijn, maar lees eens het hele stukje dat je vetgedrukt hebt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus in jouw ogen kun je alleen fan zijn van een club bij je in de buurt ?:P
Discussies zijn juist mooi manquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:50 schreef Geo3kant het volgende:
Wat een discussie weer.. het probleem zit hem in sommige mensen hier kunnen het niet velen als andere mensen een andere mening, of voor een andere club zijn en gaan dan als kleuter irritant liggen doen en labelen je als fanboy of fappert ..
Geografie is wel een beetje achterhaald nu door de mobiliteit en ook televisie en internetquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Juist wel man.
Blauw-Wit en DWS hadden ooit zo'n grote aanhang en (bijvoorbeeld) een René van der Gijp is ook nog steeds voor Dordrect '90. Zo heb je andere "prominenten" die ook voor hun cluppie zijn omdat ze of daar geboren zijn of daar opgegroeid zijn (Wesley en Rafael bij Ajax bijvoorbeeld).
Geografie is juist alles bij voetbal. Waarom hebben Londen en Istanbul zoveel teams? Puur je eigen wijk/district supporten. Zo is voetbal begonnen én populair mee geworden.
Enkel in de meest arme landen en sloppenwijken (waar de meeste "fans" wonen denk ik?) waar een competitie amper bestaansrecht heeft zijn het inderdaad andere dingen, zoals een landgenoot die bij Chelsea speelt (ieder willekeurige neger) of het oooo zooo prachtige voetbal of prijzenkast dat hen met een club bindt (Barcelona, Real Madrid, Manchester United).
[..]
Ik ken genoeg mensen van buiten Amsterdam die "echt" fan zijn, maar lees eens het hele stukje dat je vetgedrukt hebt.
Ik kan namelijk best wel snappen dat iemand bijvoorbeeld Ajacied is omdat zijn vader daar ooit gestudeerd heeft en het er met de paplepel in heeft gegoten, want zoiets wis je gewoon moeilijk uit iemand zijn geheugen. Die gevoelens zitten dan al te diep. Maar als een dergelijke binding er niet is vind ik het bizar ja.
Ik snap ook wel dat alles nu steeds globaler wordt hoor, hoi ben 21, maar de gevolgen die het voetbal daaraan overhoudt vind ik dus jammer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geografie is wel een beetje achterhaald nu door de mobiliteit en ook televisie en internet
Aan de ene kant wel, maar als je naar onze club kijkt is het voordeel enorm geweest dat mensen van buiten de stad interesse kregen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:18 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat alles nu steeds globaler wordt hoor, hoi ben 21, maar de gevolgen die het voetbal daaraan overhoudt vind ik dus jammer.
Hoezo is het dan geluk?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Barcelona heeft iig geluk dat ze Schalke niet hebben geloot. Die hadden ze volkomen weg gecounterd.
Antivoetbal, maar wel effectief, gelijk spel en winst..quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:41 schreef Masterboy het volgende:
Ik verwacht er niet veel van want Real Madrid gaat weer zielig verdedigen met z'n 10en![]()
![]()
5-0.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Antivoetbal, maar wel effectief, gelijk spel en winst..
Dat kunnen ze doen maar ik vond die wedstrijd om de Copa del Rey niet slechtquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:41 schreef Masterboy het volgende:
Ik verwacht er niet veel van want Real Madrid gaat weer zielig verdedigen met z'n 10en![]()
![]()
Obvious troll is Obviousquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:45 schreef Morendo het volgende:
Als Barca maar niet dat saaie, laffe 'tiki-taki' voetbal gaat spelen.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:45 schreef Morendo het volgende:
Dat doen ze elke wedstrijdquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:45 schreef Morendo het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Dat doen ze elke wedstrijdDenk je nou dat Barca de bal naar voren schiet en hopen dat Messi de bal inkopt?
[..]
Dat doen ze elke wedstrijdDenk je nou dat Barca de bal naar voren schiet en hopen dat Messi de bal inkopt?
[..]
Mooie voorzetquote:
Persconferentie van Pep & Mourinho net op Nos...quote:
Oquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:04 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Persconferentie van Pep & Mourinho net op Nos...
Dat mag jij vinden gozerquote:Op woensdag 27 april 2011 00:15 schreef PeeJie_ het volgende:
Wat een onzin dat je niet voor verschillende clubs kan zijn.
Mooi toch.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:20 schreef Stirneriaan het volgende:
http://nos.nl/video/235859-mourinho-en-pep-slijpen-de-messen.html
Hahahaha wat een eindbaas is die Mourinho ook hé. Ongelofelijke trainer blijft het ookquote:Op woensdag 27 april 2011 11:01 schreef speknek het volgende:
Mourinho gaat weer een gevoelige tik uitdelen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:01 schreef speknek het volgende:
Mourinho gaat weer een gevoelige tik uitdelen.
[ afbeelding ]
Heb je wel gezien wat Arbeloa daar deed? Heb je de wedstrijd wel gezien? Dat was niet de eerste keer dat een Barca speler gemeen gestopt werd. Deze overtreding was een zuivere rode kaar.quote:
Ach, reageer daar nou maar niet op..quote:Op woensdag 27 april 2011 11:42 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Heb je wel gezien wat Arbeloa daar deed? Heb je de wedstrijd wel gezien? Dat was niet de eerste keer dat een Barca speler gemeen gestopt werd. Deze overtreding was een zuivere rode kaar.
Schei toch uit man duidelijk te zien dat hij zich aanstelt.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:42 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Heb je wel gezien wat Arbeloa daar deed? Heb je de wedstrijd wel gezien? Dat was niet de eerste keer dat een Barca speler gemeen gestopt werd. Deze overtreding was een zuivere rode kaar.
Komt omdat die kneus van een Speknek niet de hele overtreding post.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:49 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Schei toch uit man duidelijk te zien dat hij zich aanstelt.
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:42 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:55 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Komt omdat die kneus van een Speknek niet de hele overtreding post.
Hoe kan jij stellen dat Villa zich niet aanstelt? Dat het niet netjes was van Madrid dat klopt, maar het blijft verschrikkelijk aanstellen.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:09 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ga niet oordelen over een wedstrijd die je niet gezien hebt nerd.
Was gewoon rood.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan jij stellen dat Villa zich niet aanstelt? Dat het niet netjes was van Madrid dat klopt, maar het blijft verschrikkelijk aanstellen.
En toch was het tijd voor wat tegengas. Veel Barcelona fans beweren al dat alleen Real Madrid schulden heeft, maar nu begon het bijna te lijken of alleen Madrid spelers schwalbe maakte. (Op Ajacied4lf na dan)quote:
Maar wat heeft dat met die gore overtreding te maken ?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En toch was het tijd voor wat tegengas. Veel Barcelona fans beweren al dat alleen Real Madrid schulden heeft, maar nu begon het bijna te lijken of alleen Madrid spelers schwalbe maakte. (Op Ajacied4lf na dan)
De tackle zelf was niks, maar wat er daarna gebeurde was gewoon puur een speler zeer willen doen.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan jij stellen dat Villa zich niet aanstelt? Dat het niet netjes was van Madrid dat klopt, maar het blijft verschrikkelijk aanstellen.
Ik heb de wedstrijd wel gezien en dat Villa zich aanstelt blijkt overduidelijk uit het feit dat hij daarna hard wegloopt. Dat doet iedereen natuurlijk, maar toch.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:09 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ga niet oordelen over een wedstrijd die je niet gezien hebt nerd.
Het is gewoon donkerrood, dus praat het maar niet goed. Pepe had ook gewoon rood moeten hebben.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd wel gezien en dat Villa zich aanstelt blijkt overduidelijk uit het feit dat hij daarna hard wegloopt. Dat doet iedereen natuurlijk, maar toch.
Precies, eerst faalt zijn elleboogstoot en dan bewust met de noppen nog even op het been gaan staan. 2x rood.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd wel gezien en dat Villa zich aanstelt blijkt overduidelijk uit het feit dat hij daarna hard wegloopt. Dat doet iedereen natuurlijk, maar toch.
Helemaal niks maar Villa stelt zich wel aan, en ik ga ermee stoppen want ik weet dat ik ongelijk heb. Maar ik haat het rollen en janken in voetbal alleen zo ergquote:Op woensdag 27 april 2011 12:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met die gore overtreding te maken ?
En dat gebeurt bij Real niet? Dat gejank?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helemaal niks maar Villa stelt zich wel aan, en ik ga ermee stoppen want ik weet dat ik ongelijk heb. Ik haat het rollen en janken in voetbal alleen zo erg
Ik denk Keita.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:21 schreef Supersoep het volgende:
Wat zijn de kansen dat Afellay nu start? Of zal Pep toch maar voor Mascherano gaan? Ik vrees toch dat ze bang gaan zijn dat Affie de bal verliest tegen een druk zettend Real.
Toch merk ik aan je posts dat je Barça meer haat dan Real Madrid .. terwijl ze beiden vieze schwalbes maken. + Real Madrid probeert spelers gewoon kapot te schoppen. Of vind je dat zo mooiquote:
"Theatralischer Auftritt"quote:
Geen idee voor de underdog zijn zit in mijn karakter helaas. Als mensen iets volledig overdrijven dan word ik naar de andere kant gezogen. (want dat moet jij toch zelfs als Barca fan erkennen dat sommige mensen volledig de weg kwijt zijn).quote:Op woensdag 27 april 2011 12:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Toch merk ik aan je posts dat je Barça meer haat dan Real Madrid .. terwijl ze beiden vieze schwalbes maken. + Real Madrid probeert spelers gewoon kapot te schoppen. Of vind je dat zo mooi
Maar de Real-'fans' zijn meer bezig met Barca dan met hun eigen ploeg.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee voor de underdog zijn zit in mijn karakter helaas. Als mensen iets volledig overdrijven dan word ik naar de andere kant gezogen. (want dat moet jij toch zelfs als Barca fan erkennen dat sommige mensen volledig de weg kwijt zijn).
Al heb ik wel altijd een zwak voor Madrid gehad maar dat kwam meer door spelers als Raul. Tel deze 2 dingen bij elkaar op en ergenissen groeien en komen soms tot een post als resultaat.
Nee hoor ik ben ook geen Real fans. Ik kijk liever Willem 2 - Excelsior dan de gemiddelde Spaanse wedstrijd. Die liggen namelijk toch 50% van de tijd stil met aan het einde 10 gele kaarten terwijl ik bij mezelf denk 'Heb ik eigenlijk wel een echt zware overtreding gezien'quote:Op woensdag 27 april 2011 12:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar de Real-'fans' zijn meer bezig met Barca dan met hun eigen ploeg.
I
Dit somt het wel goed op, en als er dan een Barcelona fan langskomt die claimt dat indien Barcelona verliest ze wel een offday moeten hebben en het nooit de tactiek kan zijn. Dat heb ik naderhand weer spijt dat er geen delete post optie is.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:33 schreef speknek het volgende:
Ik ben geen Real fan, Real zuigt, en Ronaldo is een crybaby. Ze hebben alleen toevallig een eindbaas als coach.
Zijn helemaal geen stalen noppen. Villa doet net alsof hij zo juist neergeschoten is terwijl dat 'ie 'enkel' op zijn been ging staan. Ja, zal vast pijn doen maar hij doet net alsof hij doodgaat.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:16 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
De tackle zelf was niks, maar wat er daarna gebeurde was gewoon puur een speler zeer willen doen.
Arbeloa probeert hem eerst met z'n elleboog te raken op de grond, dat lukte hem niet en daarna ging hij met opzet z'n voet in het vlees van Villa zetten.
Ik weet niet hoe het met jouw zit, maar als ik stalen noppen in het vlees gedrukt krijg dan doet het zeer zeker wel even zeer.
Laf is het niet het is knap en bijzonder dat ze zolang in de concentratie blijven, maar ik word er ook niet echt blij van. Dan geniet ik nog meer van een Neuer die er schitterende ballen uithaalt.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:34 schreef speknek het volgende:
En Barcelona zijn veranderd in omhooggevallen primadonna's. Op een wedstrijd van anderhalf uur zitten er twee wonderschone doelpunten in en is het voor de rest 85 minuten lang laf overspelen op het middenveld.
Ok.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:34 schreef speknek het volgende:
En Barcelona zijn veranderd in omhooggevallen (of dat moet zijn: omlaag gevallen) primadonna's. Op een wedstrijd van anderhalf uur zitten er twee wonderschone doelpunten in en is het voor de rest 85 minuten lang laf overspelen op het middenveld gecombineerd met continu stervende zwanen.
Idd. Bij bijv. Heart of Midlothian zie je nog echte kerels zonder voortanden die het middenveld gewoon overslaan en spijkerharde kopduels aangaan en voor de meest geweldige scrimmages zorgen.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:34 schreef speknek het volgende:
En Barcelona zijn veranderd in omhooggevallen (of dat moet zijn: omlaag gevallen) primadonna's. Op een wedstrijd van anderhalf uur zitten er twee wonderschone doelpunten in en is het voor de rest 85 minuten lang laf overspelen op het middenveld gecombineerd met continu stervende zwanen.
Laf overspelen op de 16 van de tegenstander.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:34 schreef speknek het volgende:
Constant druk zetten met de gehele ploeg op de helft van de tegenstander is ook laf.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laf overspelen op de 16 van de tegenstander.
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Constant druk zetten met de gehele ploeg op de helft van de tegenstander is ook laf.
Jammer dat de vertaling verkeert is van el puto jefe, el puto amo. Puto in deze contnext betekent niet "klote", het is meer een versterking van het woord wat volgt. In de trend van "dat is fucking cool". Dat betekent ook niet "neukend".quote:Op woensdag 27 april 2011 00:20 schreef Stirneriaan het volgende:
http://nos.nl/video/235859-mourinho-en-pep-slijpen-de-messen.html
Ik stoorde me er ook al enorm aan.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:50 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Jammer dat de vertaling verkeert is van el puto jefe, el puto amo. Puto in deze contnext betekent niet "klote", het is meer een versterking van het woord wat volgt. In de trend van "dat is fucking cool". Dat betekent ook niet "neukend".
Ik kan geen Spaans, en zelfs ik begreep dat het fout wasquote:Op woensdag 27 april 2011 12:50 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Jammer dat de vertaling verkeert is van el puto jefe, el puto amo. Puto in deze contnext betekent niet "klote", het is meer een versterking van het woord wat volgt. In de trend van "dat is fucking cool". Dat betekent ook niet "neukend".
Maak je geen zorgen, Barcelona zit dan niet in de CL-finalequote:Op woensdag 27 april 2011 12:48 schreef ralfseltje het volgende:
Holy Crap, ik kom er net achter dat ik tijdens de CL-finale in Barcelona zit.
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:56 schreef Alxander het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, Barcelona zit dan niet in de CL-finale
Ja, nou ben ik niet voor smerige overtredingen, maar strijd moet er wel in zitten. We sturen al die gespierde opgefokte mannen de arena in en doen wel allemaal alsof het heel geciviliseerd met regels is, maar het blijft een gladiatorengevecht waar je bloed zweet en tranen wil zien. Niet een stel wijven die al hun medespelers te vriend willen houden en gaan lopen roddelen met de scheidsrechter, oooh zag je dat oooh nou vind je ook niet dat dat niet kan zou je hem niet geel geven oooh als z'n moeder dat toch zag. Als aan het einde van de wedstrijd de speler het veld afloopt in plaats van zich voort te trekken met gebroken vingers, heeft hij niet alles gegeven.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:44 schreef Stirneriaan het volgende:
Idd. Bij bijv. Heart of Midlothian zie je nog echte kerels zonder voortanden die het middenveld gewoon overslaan en spijkerharde kopduels aangaan en voor de meest geweldige scrimmages zorgen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, nou ben ik niet voor smerige overtredingen, maar strijd moet er wel in zitten. We sturen al die gespierde opgefokte mannen de arena in en doen wel allemaal alsof het heel geciviliseerd met regels is, maar het blijft een gladiatorengevecht waar je bloed zweet en tranen wil zien. Niet een stel wijven die al hun medespelers te vriend willen houden en gaan lopen roddelen met de scheidsrechter, oooh zag je dat oooh nou vind je ook niet dat dat niet kan zou je hem niet geel geven oooh als z'n moeder dat toch zag. Als aan het einde van de wedstrijd de speler het veld afloopt in plaats van zich voort te trekken met gebroken vingers, heeft hij niet alles gegeven.
Laf is het niet maar om nou te zeggen dat voetbal op die manier bedoelt is is weer een ander uiterstequote:Op woensdag 27 april 2011 12:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laf overspelen op de 16 van de tegenstander.
Zijn daar richtlijnen voor?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:02 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Laf is het niet maar om nou te zeggen dat voetbal op die manier bedoelt is is weer een ander uiterste
Haters gonna hate..quote:Op woensdag 27 april 2011 13:02 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Laf is het niet maar om nou te zeggen dat voetbal op die manier bedoelt is is weer een ander uiterste
Wat schiet je als Barcelona supporter op met een rode kaart voor Messi?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:12 schreef pberends het volgende:
Messi moet gewoon de bal hard schoppen tegen Mourinho.
Barcelona = Grueter inclusief 5 schone onderbroekjes omdat hij het niet droog kan houden bij Messi.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
Wie is de commentator vanavond? Gisteravond was het al Frank Snoeks, dus voor die verschrikkelijke kerel hoeven we waarschijnlijk niet te vrezen?
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Barcelona = Grueter inclusief 5 schone onderbroekjes omdat hij het niet droog kan houden bij Messi.
Vanavond niet, Pascal Kamperman dus, maar goed altijd beter dan nosquote:Op woensdag 27 april 2011 15:05 schreef Paul-89 het volgende:
Gewoon lekker sport1 aanzetten jongens, Sierd.
Jeroentje!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:02 schreef Geo3kant het volgende:
[..]Hij is zo erg dat hij Messi " Leo " noemt ipv Lionell , alsof het zijn beste vriend is.. hier komt hij leo leo leo messi ja wat geweldig.. ooooooooooooooooooooh
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vanavond niet, Pascal Kamperman dus, maar goed altijd beter dan nos
Beeldkwaliteit van Sport 1 is om te janken, NOS zendt het tenminste in HD uitquote:Op woensdag 27 april 2011 15:05 schreef Paul-89 het volgende:
Gewoon lekker sport1 aanzetten jongens, Sierd.
Als ze Barcelona van de mat spelen, dan verdienen ze het. Spelen ze van dat anti-voetbal als afgelopen wedstrijd tegen Barcelona, dan vind ik het een belediging voor alles wat voetbal is.quote:
Als je digitale tv hebt ja...helaas zit ik nog analoog in het studentenhuis.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:11 schreef Blik het volgende:
[..]
Beeldkwaliteit van Sport 1 is om te janken, NOS zendt het tenminste in HD uit
Sport 1 ook hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:11 schreef Blik het volgende:
[..]
Beeldkwaliteit van Sport 1 is om te janken, NOS zendt het tenminste in HD uit
Niet mijn gratis Sport 1 als zender van de maand, die beeldkwaliteit is echt geen reclame voor Sport 1.quote:
Dan moet je even naar het echte kanaal van Sport1 gaan, en niet naar het etalagekanaal.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:17 schreef Blik het volgende:
[..]
Niet mijn gratis Sport 1 als zender van de maand, die beeldkwaliteit is echt geen reclame voor Sport 1.
lol, zit daar verschil tussen? Ik zal vanavond even kijkenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan moet je even naar het echte kanaal van Sport1 gaan, en niet naar het etalagekanaal.
Jep, sport1 heeft bij mij altijd perfect beeld in HD.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:22 schreef Blik het volgende:
[..]
lol, zit daar verschil tussen? Ik zal vanavond even kijken
okequote:Op woensdag 27 april 2011 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ze Barcelona van de mat spelen, dan verdienen ze het. Spelen ze van dat anti-voetbal als afgelopen wedstrijd tegen Barcelona, dan vind ik het een belediging voor alles wat voetbal is.
Wat voeg je weer veel toequote:
Ik denk dat deze scheids er vanavond wat beter op zal letten dan die van de laatste keerquote:Op woensdag 27 april 2011 15:35 schreef Confetti het volgende:
I
[..]
Wat voeg je weer veel toe![]()
--
Ik hoop dat er vanavond wat sportiever gespeeld word, maar Mourinho kennende geeft die Pepe weer de opdracht om Messi() te blesseren
En waarschijnlijk geeft Guardiola het hele team orders om voor ieder wissewasje op de grond te gaan liggen...quote:Op woensdag 27 april 2011 15:35 schreef Confetti het volgende:
I
[..]
Wat voeg je weer veel toe![]()
--
Ik hoop dat er vanavond wat sportiever gespeeld word, maar Mourinho kennende geeft die Pepe weer de opdracht om Messi() te blesseren
Dat hoeft ie ze niet meer te vertellen, gaat inmiddels meer op routine dan het tiki-taki.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:38 schreef Blik het volgende:
[..]
En waarschijnlijk geeft Guardiola het hele team orders om voor ieder wissewasje op de grond te gaan liggen...
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:38 schreef speknek het volgende:
Ik hoop dat Real Madrid Barcelona's spel zo traineert met anti-voetbal dat Messi uit frustratie z'n eigen benen opeet. En dat Mourinho dan zo op de bank zit.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:38 schreef speknek het volgende:
Ik hoop dat Real Madrid Barcelona's spel zo traineert met anti-voetbal dat Messi uit frustratie z'n eigen benen opeet. En dat Mourinho dan zo op de bank zit.
[ afbeelding ]
Het is te hopen, meteen tegen optreden.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat de scheidsrechter van vanavond de trapgrage verdedigers van Real kort zal houden.
Dus jij zit liever te kijken naar een team dat afbraak-voetbal speelt dan naar het frivole, hoogstaande spel van Barcelona? Het soort spel dat we maar eens in de 30 jaar voorgeschoteld krijgen? Geniet daar nou eens van man...verdedigen en trappen kan iedereen, maar wat dit Barcelona laat zien is gewoon speciaal en ga je de komende 20 jaar waarschijnlijk niet meer zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:17 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:
Ik snap al die mensen niet die Real Madrid anti voetbal vinden spelen. Verdedigen, overtredingen en counteren horen ook bij het spelletje en vallen binnen de spelregels en Mourinho heeft het tot een kunst verheven. Barcelona heeft een beter elftal en Mourinho zou dom zijn als ie met 6 aanvallers zou spelen in plaats van met 6 verdedigers.
Mourinho is statistisch gezien een van de... misschien wel de beste coach ooit. En ik gun hem het dan ook om door te gaan, ook al zal het erg moeilijk worden.
Op naar een mooi voetbal gevecht.
idd, gewoon NOS HD FTWquote:Op woensdag 27 april 2011 15:17 schreef Blik het volgende:
[..]
Niet mijn gratis Sport 1 als zender van de maand, die beeldkwaliteit is echt geen reclame voor Sport 1.
Waarom ben je dan in hemelsnaam fan van Feyenoord?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:26 schreef Paul-89 het volgende:
Natuurlijk is het ontzettend knap hoe Mourinho zijn teams zo kan vormen, maar persoonlijk vind ik het toch iets knapper om als team constant vooruit te pressen en steeds de aanval te zoeken dan een ploeg die gewoon met alle man iets voor de eigen zestien gaat staan en al het voetbal onmogelijk wil maken.
Niet voor het goede voetbal.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom ben je dan in hemelsnaam fan van Feyenoord?
Omdat het de mooiste club van Nederland is.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom ben je dan in hemelsnaam fan van Feyenoord?
Hihiquote:Op woensdag 27 april 2011 16:17 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:
overtredingen [..] horen ook bij het spelletje en vallen binnen de spelregels
En nu? Al zijn het best vermakelijke foto's.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kijk 's hoe gay ik ben.
Kusje,
CR
[ afbeelding ]
QFTquote:Op woensdag 27 april 2011 16:51 schreef Paul-89 het volgende:
Ik hoop dat Barca met 0-2 wint vanavond dan zal Real volgende week wel moeten aanvallen en kunnen we dan misschien alsnog een leuke clasico zien.
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:50 schreef Pritt het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen ze elkaar weer tegenkomen in de finale?
Je mag best juichen als je met 10 man Barcelona op eigen veld vernederd.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:11 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Hier past alleen een vliegende tackle met 2 gestrekte benen op kniehoogte.
Het is maar net wat je vernederen noemt.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:27 schreef Kekster het volgende:
[..]
Je mag best juichen als je met 10 man Barcelona op eigen veld vernederd.
Vernederdquote:Op woensdag 27 april 2011 17:27 schreef Kekster het volgende:
[..]
Thuis was Inter gewoon een stuk beter ja, uit zorgde Busquets er persoonlijk voor dat ze helemaal geen ruimte meer kregen. Al hielp het ook wel mee dat ze zo scheef schoten. Ik kon best genieten van het Inter van vorig jaar.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is maar net wat je vernederen noemt.
Wat een slechte fotosoep.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kimi Raikkonen en Fernando Alonso hopen van wel
Inter was vorig seizoen gewoon indrukwekkend en groeide in het toernooi. Ik heb genóten van Milito, en gelachen om de Sneijder-hype. Maar in Camp Nou werd Barcelona niet vernederd, Inter trok gewoon aan het langste eind, simpel. Barcelona won nota bene met 1-0 thuis, dan ben je niet vernederd. Daarbij heb je altijd wat geluk nodig in dat soort fases, zo scoorde Inter in het Giuseppe Meazza een zuiver buitenspeldoelpunt en had het de scheids niet bepaald tegen waardoor Barcelona minder in hun spel kwam. In Barcelona werd er tevens een goal afgekeurd voor Barcelona na een discutabele handsbal waar je over kunt discussiëren. Klinkt allemaal een beetje "als" en "maar", echter bevestigd dat mijn punt over dat beetje geluk des te meer.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Thuis was Inter gewoon een stuk beter ja, uit zorgde Busquets er persoonlijk voor dat ze helemaal geen ruimte meer kregen. Al hielp het ook wel mee dat ze zo scheef schoten. Ik kon best genieten van het Inter van vorig jaar.Al zal dat voor een Barcelona fan wel ongeloofwaardig klinken
Ja daarom hem even neerschoppen.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:27 schreef Kekster het volgende:
[..]
Een beetje geluk hoort erbij, daar had Barca in 2009 ook niet over te klagen tegen Chelseaquote:Op woensdag 27 april 2011 17:42 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Inter was vorig seizoen gewoon indrukwekkend en groeide in het toernooi. Ik heb genóten van Milito, en gelachen om de Sneijder-hype. Maar in Camp Nou werd Barcelona niet vernederd, Inter trok gewoon aan het langste eind, simpel. Barcelona won nota bene met 1-0 thuis, dan ben je niet vernederd. Daarbij heb je altijd wat geluk nodig in dat soort fases, zo scoorde Inter in het Giuseppe Meazza een zuiver buitenspeldoelpunt en had het de scheids niet bepaald tegen waardoor Barcelona minder in hun spel kwam. In Barcelona werd er tevens een goal afgekeurd voor Barcelona na een discutabele handsbal waar je over kunt discussiëren. Klinkt allemaal een beetje "als" en "maar", echter bevestigd dat mijn punt over dat beetje geluk des te meer.
Was dat toen met die goal van Iniesta? Wel mooi doelpunt was datquote:Op woensdag 27 april 2011 18:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een beetje geluk hoort erbij, daar had Barca in 2009 ook niet over te klagen tegen Chelsea
Ja en was inderdaad een mooi doelpuntquote:Op woensdag 27 april 2011 18:08 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Was dat toen met die goal van Iniesta? Wel mooi doelpunt was dat
Chelsea had vijf penalties moeten krijgen in die wedstrijd.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja en was inderdaad een mooi doelpunt
Ja, kan me nog herinneren dat Chelsea verdedigend speelt maar echt een paar goede kansen kreeg en dat Iniesta uit het niets van afstand scoorde (buiten de 16)quote:Op woensdag 27 april 2011 18:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Chelsea had vijf penalties moeten krijgen in die wedstrijd.
Was niet uit het niets, je zag gewoon dat er toen een goal ging vallen.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:35 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Ja, kan me nog herinneren dat Chelsea verdedigend speelt maar echt een paar goede kansen kreeg en dat Iniesta uit het niets van afstand scoorde (buiten de 16)
Ja inderdaad maar wel aan de andere kantquote:Op woensdag 27 april 2011 18:41 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Was niet uit het niets, je zag gewoon dat er toen een goal ging vallen.
fixedquote:Op woensdag 27 april 2011 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mja Webb moest het weer verpesten zoals altijd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij zegt dat het afbraak voetbal is ik zeg dat het tot in de puntjes verzorgd verdedigen is. Anders zouden meer teams ook op deze manier van barcelona kunnen winnen, dus het is veel meer dan dom trappen en verdedigen.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus jij zit liever te kijken naar een team dat afbraak-voetbal speelt dan naar het frivole, hoogstaande spel van Barcelona? Het soort spel dat we maar eens in de 30 jaar voorgeschoteld krijgen? Geniet daar nou eens van man...verdedigen en trappen kan iedereen, maar wat dit Barcelona laat zien is gewoon speciaal en ga je de komende 20 jaar waarschijnlijk niet meer zien.
Mourinho is inderdaad een baas, maar waarom zou je het Mourinho meer gunnen dan een Guardiola?
Niemand zegt dat Real onterecht wint, maar we genieten gewoon niet van het spel dat ze spelen. Ze hebben Özil, Ronaldo, Kaka, Benzema, Adebayor en Alonso. En dan zulk voetbal spelen? Dat is echt eenwaard en ze geven daarmee eigenlijk ook aan dat Barcelona alleen met noodtactieken te stoppen is.
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:46 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:
[..]
Jij zegt dat het afbraak voetbal is ik zeg dat het tot in de puntjes verzorgd verdedigen is. Anders zouden meer teams ook op deze manier van barcelona kunnen winnen, dus het is veel meer dan dom trappen en verdedigen.
Ik snap heel goed wat je bedoelt trouwens en het is ook prachtig hoe Barcelona kan voetballen. Maar hoe Real Madrid Barcelona de laatste 2 wedstrijden in bedwang hield? Ik vond het prachtig om te zien.
Niets is overdreven maar was volgens mij wel tegen het einde aan en ik had het eerlijk gezegd niet verwacht dat ze nog zouden scoren omdat de echte goede kansen op 1 vinger te tellen was.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:41 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Was niet uit het niets, je zag gewoon dat er toen een goal ging vallen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:46 schreef --3S-- het volgende:
Mourinho
Ronaldo
Real MadridSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
http://www.guardian.co.uk(...)rdiola-jose-mourinhoquote:José Mourinho's mind games finally provoke response from Pep Guardiola.
This time it's personal. Barcelona's coach, Josep Guardiola, finally exploded, sending a year of pent-up anger and frustration gushing forth as he responded to José Mourinho on the eve of the Champions League semi-final against Real Madrid.
The question now is whether Mourinho will feel that he has won the mental battle, dragging Guardiola into territory that is not his own, or if Guardiola will feel a release at having at last had his say. And what a say it was. The days of a respectful silence, of turning the other cheek, are definitively over. This was more like the aggressive weigh-in before a prize fight, complete with an air of "you and me outside".
Mourinho had pricked Guardiola's pride once too often by accusing him of complaining about referees who get decisions right. It was an accusation that Guardiola, normally so measured, was not prepared to let pass the last straw after a year that has been a war of attrition. Guardiola was finally drawn into battle. "He called me Pep, so I answered," Guardiola said at the end of a breathtaking 45 minutes. "Normally, he talks in general terms about a team, a club or a manager, but this time he named me. If he says: 'Pep,' I say: 'Hey, José.'"
He said more than "hey". Sitting down in the press room at the Santiago Bernabéu, he said: "As Mourinho has spoken so candidly about me and spoken about me by name, and using tú [the informal form of you], then I will do the same." He then asked which of the gathered cameras was "Mourinho's camera" and began.
"Tomorrow at 8.45 we will play a match on the field," Guardiola said. " Outside of the field, he has won the entire year, the entire season and in the future [it will be the same]. He can have his personal Champions League outside the field. Fine. Let him enjoy it, I'll give him that. But this is a game. When it comes to sport we will play and sometimes we will win, sometimes we will lose. We are happy with smaller victories, trying to get the world to admire us and we are very proud of this.
"I can give you an immense list of things [that we could complain about]: 300,000 things. We could remember Stamford Bridge and another thousand things but I do not have that many people working for me. Secretaries and referees and people writing stuff. So tomorrow, 8.45pm, we will take to the field and we will try to play football as best as possible.
"In this room [Real Madrid's press room], he is the chief, the fucking man. In here he is the fucking man and I can't compete with him. If Barcelona want someone who competes with that, then they should look for another manager. But we, as a person and an institution, don't do that. I could talk about [Olegario] Bequerença [the referee from last season's Barcelona-Inter semi-final first leg], about the offside goal from Diego Milito or the penalty of [Dani] Alves, but I don't. Well, until tonight!
"If you think after three years, that I always moan, always make excuses and always complain, then there is nothing I can do about that.
Mourinho had provoked Guardiola by referring to comments his rival made after Madrid's victory in the Copa del Rey final last week. Guardiola had noted that his side had been close to winning: had a Pedro goal not been ruled out for a very close but correct offside, described by the coach as "the linesman's good eyesight", Barcelona might have taken the trophy.
"A new era has begun," Mourinho said on Tuesday. "Until now there were two groups of coaches. One very, very small group of coaches that don't speak about refs and then a big group of coaches, of which I am part, who criticise the refs when they have mistakes people like me who don't control their frustration but also people who are happy to value a great job from a ref.
"Now there is a third group, which is only [Guardiola], that criticises referees when they get decisions right! There is a new meaning to [football] now. In his first season [Guardiola] lived the scandal of Stamford Bridge [in the semi-final], last year he played against a 10-man Inter. Now he is not happy with refs getting it right. I am not asking the referee to help my team. If the referee is good everyone will be happy except Guardiola. He wants them to get it wrong."
Guardiola worked with Mourinho at Barcelona but considers their relationship to be shattered by this. "We worked together for four years. He knows me, I know him and that's all. If he wants to go by things written after the Copa del Rey by friends from the written press or Florentino Pérez, with his milkmaid's tales, then fine. If that matters more than our relationship, then that's up to him. I am not going to justify my words. It leaves a bad taste in your mouth when someone you had a relationship with does [what he has done]. I always thought that when people didn't understand me, it was because I had explained myself badly, but now I don't. I said the referee [in the cup final] had been smart and very attentive. I said it was right. I pointed out simply that the result can be down to small things, that's all. It was not a complaint. After victory I congratulated Real Madrid and that is what Barcelona does. We congratulated RM for the cup that they won on the field against a team that I represent proudly."
Asked if this was just a tactic, Guardiola replied: "What? You think my players will run around more because I looked for Mourinho's camera? It's a semi-final!"
Ik moet nu alvast posten want tijdens de wedstrijd ga ik me hier niet laten zien. Gaat weer kinderachtig worden hier.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Topic is ook al bijna vol terwijl de wedstrijd nog niet eens is begonnen
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik moet nu alvast posten want tijdens de wedstrijd ga ik me hier niet laten zien. Gaat weer kinderachtig worden hier.
Ben je voor Barca, kan je de naam niet eens goed typen!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Mourinho![]()
Real madrid![]()
= mwah
Ronaldo![]()
![]()
Messi![]()
Guardiola![]()
Barcleona
Nu al zin in!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gaat weer kinderachtig worden hier.
Ik post sowieso niet tijdens wedstrijden, dan heb ik wel wat beters te doen. Ja tenzij het echt saai isquote:Op woensdag 27 april 2011 18:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik moet nu alvast posten want tijdens de wedstrijd ga ik me hier niet laten zien. Gaat weer kinderachtig worden hier.
Mocht Ronaldo een hattrick maken, dan is dat toch terwijl Real verliest. Als er namelijk dusdanig veel ruimte voor Ronaldo zou zijn, dan is die ruimte er ook voor Barcelona en we hebben eind november allemaal gezien wat de ploeg dan kan tegen Madrid.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:01 schreef Lambighini het volgende:
Hattrickje CR7 erdoorheen en het is genieten geblazen vanavond
Blablabla en het klinkt totaal niet arrogant want het zijn feiten zo niet ben je een hater blablabla. Ik ben weg veel plezier iedereen vanavond.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:03 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Mocht Ronaldo een hattrick maken, dan is dat toch terwijl Real verliest. Als er namelijk dusdanig veel ruimte voor Ronaldo zou zijn, dan is die ruimte er ook voor Barcelona en we hebben eind november allemaal gezien wat de ploeg dan kan tegen Madrid.
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:01 schreef Lambighini het volgende:
Hattrickje CR7 erdoorheen en het is genieten geblazen vanavond
Ronaldo als beste voetballer op dit moment kan van niets iets maken dus dat zegt niks over de hoeveelheid ruimte die ze weg gaan gevenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:03 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Mocht Ronaldo een hattrick maken, dan is dat toch terwijl Real verliest. Als er namelijk dusdanig veel ruimte voor Ronaldo zou zijn, dan is die ruimte er ook voor Barcelona en we hebben eind november allemaal gezien wat de ploeg dan kan tegen Madrid.
Of het zijn 3 messcherpe counters geweest.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:03 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
BESTE VOETBALLER VAN DIT MOMENT? REALLY?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:04 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Ronaldo als beste voetballer op dit moment kan van niets iets maken dus dat zegt niks over de hoeveelheid ruimte die ze weg gaan geven
Zelfs die zijn spaarzaam als Real zo speelt als dat het de voorgaande 2 keer deed.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Of het zijn 3 messcherpe counters geweest.
Ronaldo heeft toch echt wel wat ruimte nodig om te excelleren. Ruimtes die bij Barcelona alleen áchter de verdediging liggen, en dan moet je Ronaldo dus perfect kunnen bedienen. Vanavond verwacht ik ook een degelijker Barcelona, dus de vraag is of er überhaupt veel ruimte komt. Ik zou er niet van staan te kijken als het 0-0 blijft.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:04 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Ronaldo kan van niets iets maken dus dat zegt niks over de hoeveelheid ruimte die ze weg gaan geven
OMGquote:Op woensdag 27 april 2011 19:13 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
BESTE VOETBALLER VAN DIT MOMENT? REALLY?
Dravertje Kuijt mag de veters nog niet strikken van Yuri Rose.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
OMG
Dirk Kuijt is de beste inderdaad.
Je kunt vanavond met een gerust hart een 2 invullen.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:40 schreef erniee het volgende:
oke waar zal ik op wedden bij unibet, real, gelijk of barca?
Een 2tje. Barça scoort via afellay die met zijn billen scoortquote:Op woensdag 27 april 2011 19:40 schreef erniee het volgende:
oke waar zal ik op wedden bij unibet, real, gelijk of barca?
Toch mooi 4.9 of een 12,5 als ie het eerst of als laatst scoort.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een 2tje. Barça scoort via afellay die met zijn billen scoort
Dit zal 'm dus worden.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:48 schreef DeNummer10 het volgende:
Ben benieuwd of Afellay speelt. Ik denk het niet, hij kan meer forceren als invaller (Barcelona heeft al weinig tot geen aanvallende wissels).
Valdes
Pique Busquets
Alves Mascherano Puyol
Xavi Keita
Pedro Messi Villa
Dat twee-benig, en goede kopper gedoe is typisch FIFA 11 geblaat. In het echt maakt dat weinig tot geen verschil.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:54 schreef Chicha het volgende:
Ronaldo is wel een hele complete voetballer en ik vind Messi wat beperkter. Ronaldo heeft ook vooral veel kracht en is ook goed in de lucht. Messi moet het vooral hebben van het dribbelen (wat hij overigens geweldig kan daar niet van).
Tja lengte / lichaamstype zit groot verschil in.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:54 schreef Chicha het volgende:
Ronaldo is wel een hele complete voetballer en ik vind Messi wat beperkter. Ronaldo heeft ook vooral veel kracht en is ook goed in de lucht. Messi moet het vooral hebben van het dribbelen (wat hij overigens geweldig kan daar niet van).
Messi beperkter? De man kan alles met een bal, meer nog dan Ronaldo... dat hij die kracht en luchtduels niet nodig heeft bewijst hij toch des te meer?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:54 schreef Chicha het volgende:
+quote:
quote:1 I. Casillas
17 A. Arbeloa
4 S. Ramos
18 R. Albiol
12 Marcelo
14 X. Alonso
3 Pepe
10 L. Diarra
7 Cristiano Ronaldo
23 M. Ozil
22 A. Di Maria
neutraliteit voor jojoortjequote:Op woensdag 27 april 2011 19:59 schreef Jojoortje het volgende:
Noooo
Voor wie moet ik nu weer zijn dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |