En waarschijnlijk geeft Guardiola het hele team orders om voor ieder wissewasje op de grond te gaan liggen...quote:Op woensdag 27 april 2011 15:35 schreef Confetti het volgende:
I
[..]
Wat voeg je weer veel toe![]()
--
Ik hoop dat er vanavond wat sportiever gespeeld word, maar Mourinho kennende geeft die Pepe weer de opdracht om Messi() te blesseren
Dat hoeft ie ze niet meer te vertellen, gaat inmiddels meer op routine dan het tiki-taki.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:38 schreef Blik het volgende:
[..]
En waarschijnlijk geeft Guardiola het hele team orders om voor ieder wissewasje op de grond te gaan liggen...
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:38 schreef speknek het volgende:
Ik hoop dat Real Madrid Barcelona's spel zo traineert met anti-voetbal dat Messi uit frustratie z'n eigen benen opeet. En dat Mourinho dan zo op de bank zit.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:38 schreef speknek het volgende:
Ik hoop dat Real Madrid Barcelona's spel zo traineert met anti-voetbal dat Messi uit frustratie z'n eigen benen opeet. En dat Mourinho dan zo op de bank zit.
[ afbeelding ]
Het is te hopen, meteen tegen optreden.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat de scheidsrechter van vanavond de trapgrage verdedigers van Real kort zal houden.
Dus jij zit liever te kijken naar een team dat afbraak-voetbal speelt dan naar het frivole, hoogstaande spel van Barcelona? Het soort spel dat we maar eens in de 30 jaar voorgeschoteld krijgen? Geniet daar nou eens van man...verdedigen en trappen kan iedereen, maar wat dit Barcelona laat zien is gewoon speciaal en ga je de komende 20 jaar waarschijnlijk niet meer zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:17 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:
Ik snap al die mensen niet die Real Madrid anti voetbal vinden spelen. Verdedigen, overtredingen en counteren horen ook bij het spelletje en vallen binnen de spelregels en Mourinho heeft het tot een kunst verheven. Barcelona heeft een beter elftal en Mourinho zou dom zijn als ie met 6 aanvallers zou spelen in plaats van met 6 verdedigers.
Mourinho is statistisch gezien een van de... misschien wel de beste coach ooit. En ik gun hem het dan ook om door te gaan, ook al zal het erg moeilijk worden.
Op naar een mooi voetbal gevecht.
idd, gewoon NOS HD FTWquote:Op woensdag 27 april 2011 15:17 schreef Blik het volgende:
[..]
Niet mijn gratis Sport 1 als zender van de maand, die beeldkwaliteit is echt geen reclame voor Sport 1.
Waarom ben je dan in hemelsnaam fan van Feyenoord?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:26 schreef Paul-89 het volgende:
Natuurlijk is het ontzettend knap hoe Mourinho zijn teams zo kan vormen, maar persoonlijk vind ik het toch iets knapper om als team constant vooruit te pressen en steeds de aanval te zoeken dan een ploeg die gewoon met alle man iets voor de eigen zestien gaat staan en al het voetbal onmogelijk wil maken.
Niet voor het goede voetbal.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom ben je dan in hemelsnaam fan van Feyenoord?
Omdat het de mooiste club van Nederland is.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom ben je dan in hemelsnaam fan van Feyenoord?
Hihiquote:Op woensdag 27 april 2011 16:17 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:
overtredingen [..] horen ook bij het spelletje en vallen binnen de spelregels
En nu? Al zijn het best vermakelijke foto's.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kijk 's hoe gay ik ben.
Kusje,
CR
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |