Barcelona = Grueter inclusief 5 schone onderbroekjes omdat hij het niet droog kan houden bij Messi.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
Wie is de commentator vanavond? Gisteravond was het al Frank Snoeks, dus voor die verschrikkelijke kerel hoeven we waarschijnlijk niet te vrezen?
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Barcelona = Grueter inclusief 5 schone onderbroekjes omdat hij het niet droog kan houden bij Messi.
Vanavond niet, Pascal Kamperman dus, maar goed altijd beter dan nosquote:Op woensdag 27 april 2011 15:05 schreef Paul-89 het volgende:
Gewoon lekker sport1 aanzetten jongens, Sierd.
Jeroentje!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:02 schreef Geo3kant het volgende:
[..]Hij is zo erg dat hij Messi " Leo " noemt ipv Lionell , alsof het zijn beste vriend is.. hier komt hij leo leo leo messi ja wat geweldig.. ooooooooooooooooooooh
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vanavond niet, Pascal Kamperman dus, maar goed altijd beter dan nos
Beeldkwaliteit van Sport 1 is om te janken, NOS zendt het tenminste in HD uitquote:Op woensdag 27 april 2011 15:05 schreef Paul-89 het volgende:
Gewoon lekker sport1 aanzetten jongens, Sierd.
Als ze Barcelona van de mat spelen, dan verdienen ze het. Spelen ze van dat anti-voetbal als afgelopen wedstrijd tegen Barcelona, dan vind ik het een belediging voor alles wat voetbal is.quote:
Als je digitale tv hebt ja...helaas zit ik nog analoog in het studentenhuis.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:11 schreef Blik het volgende:
[..]
Beeldkwaliteit van Sport 1 is om te janken, NOS zendt het tenminste in HD uit
Sport 1 ook hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:11 schreef Blik het volgende:
[..]
Beeldkwaliteit van Sport 1 is om te janken, NOS zendt het tenminste in HD uit
Niet mijn gratis Sport 1 als zender van de maand, die beeldkwaliteit is echt geen reclame voor Sport 1.quote:
Dan moet je even naar het echte kanaal van Sport1 gaan, en niet naar het etalagekanaal.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:17 schreef Blik het volgende:
[..]
Niet mijn gratis Sport 1 als zender van de maand, die beeldkwaliteit is echt geen reclame voor Sport 1.
lol, zit daar verschil tussen? Ik zal vanavond even kijkenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan moet je even naar het echte kanaal van Sport1 gaan, en niet naar het etalagekanaal.
Jep, sport1 heeft bij mij altijd perfect beeld in HD.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:22 schreef Blik het volgende:
[..]
lol, zit daar verschil tussen? Ik zal vanavond even kijken
okequote:Op woensdag 27 april 2011 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ze Barcelona van de mat spelen, dan verdienen ze het. Spelen ze van dat anti-voetbal als afgelopen wedstrijd tegen Barcelona, dan vind ik het een belediging voor alles wat voetbal is.
Wat voeg je weer veel toequote:
Ik denk dat deze scheids er vanavond wat beter op zal letten dan die van de laatste keerquote:Op woensdag 27 april 2011 15:35 schreef Confetti het volgende:
I
[..]
Wat voeg je weer veel toe![]()
--
Ik hoop dat er vanavond wat sportiever gespeeld word, maar Mourinho kennende geeft die Pepe weer de opdracht om Messi() te blesseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |