BESTE VOETBALLER VAN DIT MOMENT? REALLY?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:04 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Ronaldo als beste voetballer op dit moment kan van niets iets maken dus dat zegt niks over de hoeveelheid ruimte die ze weg gaan geven
Zelfs die zijn spaarzaam als Real zo speelt als dat het de voorgaande 2 keer deed.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Of het zijn 3 messcherpe counters geweest.
Ronaldo heeft toch echt wel wat ruimte nodig om te excelleren. Ruimtes die bij Barcelona alleen áchter de verdediging liggen, en dan moet je Ronaldo dus perfect kunnen bedienen. Vanavond verwacht ik ook een degelijker Barcelona, dus de vraag is of er überhaupt veel ruimte komt. Ik zou er niet van staan te kijken als het 0-0 blijft.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:04 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Ronaldo kan van niets iets maken dus dat zegt niks over de hoeveelheid ruimte die ze weg gaan geven
OMGquote:Op woensdag 27 april 2011 19:13 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
BESTE VOETBALLER VAN DIT MOMENT? REALLY?
Dravertje Kuijt mag de veters nog niet strikken van Yuri Rose.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
OMG
Dirk Kuijt is de beste inderdaad.
Je kunt vanavond met een gerust hart een 2 invullen.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:40 schreef erniee het volgende:
oke waar zal ik op wedden bij unibet, real, gelijk of barca?
Een 2tje. Barça scoort via afellay die met zijn billen scoortquote:Op woensdag 27 april 2011 19:40 schreef erniee het volgende:
oke waar zal ik op wedden bij unibet, real, gelijk of barca?
Toch mooi 4.9 of een 12,5 als ie het eerst of als laatst scoort.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een 2tje. Barça scoort via afellay die met zijn billen scoort
Dit zal 'm dus worden.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:48 schreef DeNummer10 het volgende:
Ben benieuwd of Afellay speelt. Ik denk het niet, hij kan meer forceren als invaller (Barcelona heeft al weinig tot geen aanvallende wissels).
Valdes
Pique Busquets
Alves Mascherano Puyol
Xavi Keita
Pedro Messi Villa
Dat twee-benig, en goede kopper gedoe is typisch FIFA 11 geblaat. In het echt maakt dat weinig tot geen verschil.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:54 schreef Chicha het volgende:
Ronaldo is wel een hele complete voetballer en ik vind Messi wat beperkter. Ronaldo heeft ook vooral veel kracht en is ook goed in de lucht. Messi moet het vooral hebben van het dribbelen (wat hij overigens geweldig kan daar niet van).
Tja lengte / lichaamstype zit groot verschil in.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:54 schreef Chicha het volgende:
Ronaldo is wel een hele complete voetballer en ik vind Messi wat beperkter. Ronaldo heeft ook vooral veel kracht en is ook goed in de lucht. Messi moet het vooral hebben van het dribbelen (wat hij overigens geweldig kan daar niet van).
Messi beperkter? De man kan alles met een bal, meer nog dan Ronaldo... dat hij die kracht en luchtduels niet nodig heeft bewijst hij toch des te meer?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:54 schreef Chicha het volgende:
+quote:
quote:1 I. Casillas
17 A. Arbeloa
4 S. Ramos
18 R. Albiol
12 Marcelo
14 X. Alonso
3 Pepe
10 L. Diarra
7 Cristiano Ronaldo
23 M. Ozil
22 A. Di Maria
neutraliteit voor jojoortjequote:Op woensdag 27 april 2011 19:59 schreef Jojoortje het volgende:
Noooo
Voor wie moet ik nu weer zijn dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |