Hoe kan jij stellen dat Villa zich niet aanstelt? Dat het niet netjes was van Madrid dat klopt, maar het blijft verschrikkelijk aanstellen.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:09 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ga niet oordelen over een wedstrijd die je niet gezien hebt nerd.
Was gewoon rood.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan jij stellen dat Villa zich niet aanstelt? Dat het niet netjes was van Madrid dat klopt, maar het blijft verschrikkelijk aanstellen.
En toch was het tijd voor wat tegengas. Veel Barcelona fans beweren al dat alleen Real Madrid schulden heeft, maar nu begon het bijna te lijken of alleen Madrid spelers schwalbe maakte. (Op Ajacied4lf na dan)quote:
Maar wat heeft dat met die gore overtreding te maken ?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En toch was het tijd voor wat tegengas. Veel Barcelona fans beweren al dat alleen Real Madrid schulden heeft, maar nu begon het bijna te lijken of alleen Madrid spelers schwalbe maakte. (Op Ajacied4lf na dan)
De tackle zelf was niks, maar wat er daarna gebeurde was gewoon puur een speler zeer willen doen.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan jij stellen dat Villa zich niet aanstelt? Dat het niet netjes was van Madrid dat klopt, maar het blijft verschrikkelijk aanstellen.
Ik heb de wedstrijd wel gezien en dat Villa zich aanstelt blijkt overduidelijk uit het feit dat hij daarna hard wegloopt. Dat doet iedereen natuurlijk, maar toch.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:09 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ga niet oordelen over een wedstrijd die je niet gezien hebt nerd.
Het is gewoon donkerrood, dus praat het maar niet goed. Pepe had ook gewoon rood moeten hebben.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd wel gezien en dat Villa zich aanstelt blijkt overduidelijk uit het feit dat hij daarna hard wegloopt. Dat doet iedereen natuurlijk, maar toch.
Precies, eerst faalt zijn elleboogstoot en dan bewust met de noppen nog even op het been gaan staan. 2x rood.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd wel gezien en dat Villa zich aanstelt blijkt overduidelijk uit het feit dat hij daarna hard wegloopt. Dat doet iedereen natuurlijk, maar toch.
Helemaal niks maar Villa stelt zich wel aan, en ik ga ermee stoppen want ik weet dat ik ongelijk heb. Maar ik haat het rollen en janken in voetbal alleen zo ergquote:Op woensdag 27 april 2011 12:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met die gore overtreding te maken ?
En dat gebeurt bij Real niet? Dat gejank?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helemaal niks maar Villa stelt zich wel aan, en ik ga ermee stoppen want ik weet dat ik ongelijk heb. Ik haat het rollen en janken in voetbal alleen zo erg
Ik denk Keita.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:21 schreef Supersoep het volgende:
Wat zijn de kansen dat Afellay nu start? Of zal Pep toch maar voor Mascherano gaan? Ik vrees toch dat ze bang gaan zijn dat Affie de bal verliest tegen een druk zettend Real.
Toch merk ik aan je posts dat je Barça meer haat dan Real Madrid .. terwijl ze beiden vieze schwalbes maken. + Real Madrid probeert spelers gewoon kapot te schoppen. Of vind je dat zo mooiquote:
"Theatralischer Auftritt"quote:
Geen idee voor de underdog zijn zit in mijn karakter helaas. Als mensen iets volledig overdrijven dan word ik naar de andere kant gezogen. (want dat moet jij toch zelfs als Barca fan erkennen dat sommige mensen volledig de weg kwijt zijn).quote:Op woensdag 27 april 2011 12:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Toch merk ik aan je posts dat je Barça meer haat dan Real Madrid .. terwijl ze beiden vieze schwalbes maken. + Real Madrid probeert spelers gewoon kapot te schoppen. Of vind je dat zo mooi
Maar de Real-'fans' zijn meer bezig met Barca dan met hun eigen ploeg.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee voor de underdog zijn zit in mijn karakter helaas. Als mensen iets volledig overdrijven dan word ik naar de andere kant gezogen. (want dat moet jij toch zelfs als Barca fan erkennen dat sommige mensen volledig de weg kwijt zijn).
Al heb ik wel altijd een zwak voor Madrid gehad maar dat kwam meer door spelers als Raul. Tel deze 2 dingen bij elkaar op en ergenissen groeien en komen soms tot een post als resultaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |