Real heeft gewoon verdiend gewonnen hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef FreezePop het volgende:
Barcelona want onverdiend verloren en copa del rey
Hoe komt het eigenlijk dat Ajax supporters voor Real zijn? Jojoortje ook al. Als je voor Ajax bent hou je van mooi verzorgd aanvallend voetbal. Dan hou je van het 3 spitsen systeem, van spelen op balbezit en van voetballende oplossingen zoeken. Hoe kun je dan niet voor Barcelona zijn?quote:Op maandag 25 april 2011 21:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Real heeft gewoon verdiend gewonnen hoor.in de CL gaan ze weer winnen
![]()
Door een persoonlijke mening te hebben blijkbaarquote:Op maandag 25 april 2011 21:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat Ajax supporters voor Real zijn? Jojoortje ook al. Als je voor Ajax bent hou je van mooi verzorgd aanvallend voetbal. Dan hou je van het 3 spitsen systeem, van spelen op balbezit en van voetballende oplossingen zoeken. Hoe kun je dan niet voor Barcelona zijn?
Wtf?quote:Op maandag 25 april 2011 21:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat Ajax supporters voor Real zijn?
ik mis afellayquote:
Puyol >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Pedroquote:
Dan kunnen ze net zo goed gelijk capituleren.quote:Op maandag 25 april 2011 22:54 schreef Paul-89 het volgende:
Hopelijk gaat Real Madrid deze wedstrijd wel proberen te voetballen, maar veel hoop daarop heb ik niet.
Real Madrid barst van de kwaliteit maar heeft iedere clasico maar één doel en dat is Barca het voetbal onmogelijk maken, erg jammer. Dan zie ik toch liever Barca-Arsenal, 2 ploegen die willen voetballen.quote:Op maandag 25 april 2011 22:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan kunnen ze net zo goed gelijk capituleren.
Arsenal speelde ook zo verdedigend als wat in Nou Camp.quote:Op maandag 25 april 2011 22:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Real Madrid barst van de kwaliteit maar heeft iedere clasico maar één doel en dat is Barca het voetbal onmogelijk maken, erg jammer. Dan zie ik toch liever Barca-Arsenal, 2 ploegen die willen voetballen.
Geen onbegrijpelijke tactiek als je een voorsprong verdedigt in een uitwedstrijd tegen de best voetballende ploeg ter wereld.quote:Op maandag 25 april 2011 23:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Arsenal speelde ook zo verdedigend als wat in Nou Camp.
Klopt.quote:Op maandag 25 april 2011 23:02 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Geen onbegrijpelijke tactiek als je een voorsprong verdedigt in een uitwedstrijd tegen de best voetballende ploeg ter wereld.
Precies. Arsenal had dan ook wat te verdedigen.quote:Op maandag 25 april 2011 23:02 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Geen onbegrijpelijke tactiek als je een voorsprong verdedigt in een uitwedstrijd tegen de best voetballende ploeg ter wereld.
Maar jij zegt dat Arsenal wilde voetballen bij Barca - Arsenal.quote:Op maandag 25 april 2011 23:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies. Arsenal had dan ook wat te verdedigen.
Dan bedoelde ik het andersom.quote:Op maandag 25 april 2011 23:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar jij zegt dat Arsenal wilde voetballen bij Barca - Arsenal.
Hij bedoelt waarschijnlijk het affiche op voorhand. Zoals in Londen was het ook mooi.quote:Op maandag 25 april 2011 23:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar jij zegt dat Arsenal wilde voetballen bij Barca - Arsenal.
Geen grap man. Pedroquote:Op maandag 25 april 2011 22:05 schreef franklop het volgende:
[..]
ik mis afellay
edit- fail grap was al gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |