quote:Op woensdag 27 april 2011 15:38 schreef speknek het volgende:
Ik hoop dat Real Madrid Barcelona's spel zo traineert met anti-voetbal dat Messi uit frustratie z'n eigen benen opeet. En dat Mourinho dan zo op de bank zit.
[ afbeelding ]
Het is te hopen, meteen tegen optreden.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat de scheidsrechter van vanavond de trapgrage verdedigers van Real kort zal houden.
Dus jij zit liever te kijken naar een team dat afbraak-voetbal speelt dan naar het frivole, hoogstaande spel van Barcelona? Het soort spel dat we maar eens in de 30 jaar voorgeschoteld krijgen? Geniet daar nou eens van man...verdedigen en trappen kan iedereen, maar wat dit Barcelona laat zien is gewoon speciaal en ga je de komende 20 jaar waarschijnlijk niet meer zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:17 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:
Ik snap al die mensen niet die Real Madrid anti voetbal vinden spelen. Verdedigen, overtredingen en counteren horen ook bij het spelletje en vallen binnen de spelregels en Mourinho heeft het tot een kunst verheven. Barcelona heeft een beter elftal en Mourinho zou dom zijn als ie met 6 aanvallers zou spelen in plaats van met 6 verdedigers.
Mourinho is statistisch gezien een van de... misschien wel de beste coach ooit. En ik gun hem het dan ook om door te gaan, ook al zal het erg moeilijk worden.
Op naar een mooi voetbal gevecht.
idd, gewoon NOS HD FTWquote:Op woensdag 27 april 2011 15:17 schreef Blik het volgende:
[..]
Niet mijn gratis Sport 1 als zender van de maand, die beeldkwaliteit is echt geen reclame voor Sport 1.
Waarom ben je dan in hemelsnaam fan van Feyenoord?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:26 schreef Paul-89 het volgende:
Natuurlijk is het ontzettend knap hoe Mourinho zijn teams zo kan vormen, maar persoonlijk vind ik het toch iets knapper om als team constant vooruit te pressen en steeds de aanval te zoeken dan een ploeg die gewoon met alle man iets voor de eigen zestien gaat staan en al het voetbal onmogelijk wil maken.
Niet voor het goede voetbal.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom ben je dan in hemelsnaam fan van Feyenoord?
Omdat het de mooiste club van Nederland is.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom ben je dan in hemelsnaam fan van Feyenoord?
Hihiquote:Op woensdag 27 april 2011 16:17 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:
overtredingen [..] horen ook bij het spelletje en vallen binnen de spelregels
En nu? Al zijn het best vermakelijke foto's.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kijk 's hoe gay ik ben.
Kusje,
CR
[ afbeelding ]
QFTquote:Op woensdag 27 april 2011 16:51 schreef Paul-89 het volgende:
Ik hoop dat Barca met 0-2 wint vanavond dan zal Real volgende week wel moeten aanvallen en kunnen we dan misschien alsnog een leuke clasico zien.
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:50 schreef Pritt het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen ze elkaar weer tegenkomen in de finale?
Je mag best juichen als je met 10 man Barcelona op eigen veld vernederd.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:11 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Hier past alleen een vliegende tackle met 2 gestrekte benen op kniehoogte.
Het is maar net wat je vernederen noemt.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:27 schreef Kekster het volgende:
[..]
Je mag best juichen als je met 10 man Barcelona op eigen veld vernederd.
Vernederdquote:Op woensdag 27 april 2011 17:27 schreef Kekster het volgende:
[..]
Thuis was Inter gewoon een stuk beter ja, uit zorgde Busquets er persoonlijk voor dat ze helemaal geen ruimte meer kregen. Al hielp het ook wel mee dat ze zo scheef schoten. Ik kon best genieten van het Inter van vorig jaar.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is maar net wat je vernederen noemt.
Wat een slechte fotosoep.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kimi Raikkonen en Fernando Alonso hopen van wel
Inter was vorig seizoen gewoon indrukwekkend en groeide in het toernooi. Ik heb genóten van Milito, en gelachen om de Sneijder-hype. Maar in Camp Nou werd Barcelona niet vernederd, Inter trok gewoon aan het langste eind, simpel. Barcelona won nota bene met 1-0 thuis, dan ben je niet vernederd. Daarbij heb je altijd wat geluk nodig in dat soort fases, zo scoorde Inter in het Giuseppe Meazza een zuiver buitenspeldoelpunt en had het de scheids niet bepaald tegen waardoor Barcelona minder in hun spel kwam. In Barcelona werd er tevens een goal afgekeurd voor Barcelona na een discutabele handsbal waar je over kunt discussiëren. Klinkt allemaal een beetje "als" en "maar", echter bevestigd dat mijn punt over dat beetje geluk des te meer.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Thuis was Inter gewoon een stuk beter ja, uit zorgde Busquets er persoonlijk voor dat ze helemaal geen ruimte meer kregen. Al hielp het ook wel mee dat ze zo scheef schoten. Ik kon best genieten van het Inter van vorig jaar.Al zal dat voor een Barcelona fan wel ongeloofwaardig klinken
Ja daarom hem even neerschoppen.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:27 schreef Kekster het volgende:
[..]
Een beetje geluk hoort erbij, daar had Barca in 2009 ook niet over te klagen tegen Chelseaquote:Op woensdag 27 april 2011 17:42 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Inter was vorig seizoen gewoon indrukwekkend en groeide in het toernooi. Ik heb genóten van Milito, en gelachen om de Sneijder-hype. Maar in Camp Nou werd Barcelona niet vernederd, Inter trok gewoon aan het langste eind, simpel. Barcelona won nota bene met 1-0 thuis, dan ben je niet vernederd. Daarbij heb je altijd wat geluk nodig in dat soort fases, zo scoorde Inter in het Giuseppe Meazza een zuiver buitenspeldoelpunt en had het de scheids niet bepaald tegen waardoor Barcelona minder in hun spel kwam. In Barcelona werd er tevens een goal afgekeurd voor Barcelona na een discutabele handsbal waar je over kunt discussiëren. Klinkt allemaal een beetje "als" en "maar", echter bevestigd dat mijn punt over dat beetje geluk des te meer.
Was dat toen met die goal van Iniesta? Wel mooi doelpunt was datquote:Op woensdag 27 april 2011 18:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een beetje geluk hoort erbij, daar had Barca in 2009 ook niet over te klagen tegen Chelsea
Ja en was inderdaad een mooi doelpuntquote:Op woensdag 27 april 2011 18:08 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Was dat toen met die goal van Iniesta? Wel mooi doelpunt was dat
Chelsea had vijf penalties moeten krijgen in die wedstrijd.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja en was inderdaad een mooi doelpunt
Ja, kan me nog herinneren dat Chelsea verdedigend speelt maar echt een paar goede kansen kreeg en dat Iniesta uit het niets van afstand scoorde (buiten de 16)quote:Op woensdag 27 april 2011 18:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Chelsea had vijf penalties moeten krijgen in die wedstrijd.
Was niet uit het niets, je zag gewoon dat er toen een goal ging vallen.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:35 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Ja, kan me nog herinneren dat Chelsea verdedigend speelt maar echt een paar goede kansen kreeg en dat Iniesta uit het niets van afstand scoorde (buiten de 16)
Ja inderdaad maar wel aan de andere kantquote:Op woensdag 27 april 2011 18:41 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Was niet uit het niets, je zag gewoon dat er toen een goal ging vallen.
fixedquote:Op woensdag 27 april 2011 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mja Webb moest het weer verpesten zoals altijd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |