Hoezo is het dan geluk?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Barcelona heeft iig geluk dat ze Schalke niet hebben geloot. Die hadden ze volkomen weg gecounterd.
Antivoetbal, maar wel effectief, gelijk spel en winst..quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:41 schreef Masterboy het volgende:
Ik verwacht er niet veel van want Real Madrid gaat weer zielig verdedigen met z'n 10en![]()
![]()
5-0.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Antivoetbal, maar wel effectief, gelijk spel en winst..
Dat kunnen ze doen maar ik vond die wedstrijd om de Copa del Rey niet slechtquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:41 schreef Masterboy het volgende:
Ik verwacht er niet veel van want Real Madrid gaat weer zielig verdedigen met z'n 10en![]()
![]()
Obvious troll is Obviousquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:45 schreef Morendo het volgende:
Als Barca maar niet dat saaie, laffe 'tiki-taki' voetbal gaat spelen.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:45 schreef Morendo het volgende:
Dat doen ze elke wedstrijdquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:45 schreef Morendo het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Dat doen ze elke wedstrijdDenk je nou dat Barca de bal naar voren schiet en hopen dat Messi de bal inkopt?
[..]
Dat doen ze elke wedstrijdDenk je nou dat Barca de bal naar voren schiet en hopen dat Messi de bal inkopt?
[..]
Mooie voorzetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |