SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De OP vind je hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Crutch op 25-04-2011 16:37:41 ]Je moeder is een hamster
quote:Op maandag 25 april 2011 14:53 schreef formerjellybean het volgende:
Deelnemer , die goede gemeenschap zoals je het hier zegt zit vol met vooroordelen , waar de wetenschappers voorop lopen met hun meningen en statistiekjes.
Hoe vaak heb ik al niet oh maar wat jij hebt stelt niets voor want het is welzijnsziekte, om heel eerlijk te zijn zodra men iets wat ook maar te maken heeft met de psychiatrie te maken heeft , komt wel weer aan met hun wijsneuzerige mening , door iets wat ze aan alleen maar aan de oppervlakte zien en totaal geen weet van hebben . Ik merk het hier ook al qua uitspraken over borderline etc daar word je gewoon niet vrolijk van.
In plaats van dat je nou eens mensen gewoon in hun waarde liet zonder je mening op te dringen over wat je beeld van iets is zonder oordeel . Zou de wereld een stuk prettiger maken.
Jij was mij net voor met een nieuw deel openenquote:Op maandag 25 april 2011 15:23 schreef Crutch het volgende:
Er was een probleem met de reeks en GlowMouse heeft het opgelost, gaarne voortaan een nieuw topic openen met de 'open een nieuw deel'-knop.
OT:
Wat zijn enorme afknappers wanneer je op latere leeftijd iemand probeert te versieren.
Ik gok er een paar:
- bij je ouders wonen;
- een uitkering hebben;
- geen rijbewijs hebben.
Hoe zou je er zelf op reageren en hoe zou je zoiets kunnen omzeilen?
Allemaal conventionele oordelen. We hebben al een hele SC besteed aan het formuleren van afknappers. Als ik ergens chagerijnig van wordt .....quote:Op maandag 25 april 2011 15:23 schreef Crutch het volgende:
Er was een probleem met de reeks en GlowMouse heeft het opgelost, gaarne voortaan een nieuw topic openen met de 'open een nieuw deel'-knop.
OT:
Wat zijn enorme afknappers wanneer je op latere leeftijd iemand probeert te versieren.
Ik gok er een paar:
- bij je ouders wonen;
- een uitkering hebben;
- geen rijbewijs hebben.
uitkering hebben kan je omzeilen door geen aanvraagformulieren op te gaan sturenquote:Op maandag 25 april 2011 15:23 schreef Crutch het volgende:
OT:
Ik gok er een paar:
- bij je ouders wonen;
- een uitkering hebben;
- geen rijbewijs hebben.
Utopie, inderdaad zoals je hierboven al zegt. Die goede gemeenschap bestaat helaas niet, want mensen zijn niet perfect. Je hebt wel gelijk dat het veel geestesziektes zoals anorexia en BDD zou kunnen voorkomen, omdat die manier van denken dan in een vroeg stadium al wordt herkend en aangepakt. Maar dan door mensen van buitenaf, slechts heel weinig mensen herkennen het van zichzelf en hebben een grote mate van zelfreflectie op jonge leeftijd om dat te kunnen voorkomen of in de kiem te smoren.quote:Op maandag 25 april 2011 14:39 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik zou een goede gemeenschap willen definieren als een groep mensen die in een vroeg stadium zien dat iemand niet lekker in z'n vel zit en het op een milde manier corrigeren als dat nog gemakkelijk kan. Mensen als MLiG, Richard, Schenkstroop, Benzin etc zouden dan niet zover wegzakken in hun eigen misvattingen en zichzelf de vernieling in draaien. Ik ben het daarom niet eens met mensen die zeggen dat je het allemaal zelf moet oplossen. Mensen op zichzelf terugwerpen is het slechtste wat je kunt doen. Mensen kunnen zichzelf niet aan hun eigen haren uit het moeras trekken.
quote:Op maandag 25 april 2011 15:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
uitkering hebben kan je omzeilen door geen aanvraagformulieren op te gaan sturen
Het gaat niet om de afknappers, maar om hoe je ermee omgaat.quote:Op maandag 25 april 2011 15:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Allemaal conventionele oordelen. We hebben al een hele SC besteed aan het formuleren van afknappers. Als ik ergens chagerijnig van wordt .....
Neh, ik vind het stiekem ook nog een beetje taboe.quote:Op maandag 25 april 2011 15:36 schreef tijnbrein het volgende:
Wie heeft er hier eigenlijk een profiel op een datingsite?
Ik wel maar dat heeft nog niet echt iets opgeleverd eigenlijk
Ik niet, maar mocht ik echt tegen mijn zin onsuccesvol zijn in de liefde op latere leeftijd, dan zou ik daar best wat willen proberen.quote:Op maandag 25 april 2011 15:36 schreef tijnbrein het volgende:
Wie heeft er hier eigenlijk een profiel op een datingsite?
Ik wel maar dat heeft nog niet echt iets opgeleverd eigenlijk
Leuk tijdverdrijf, maar verder behoorlijk kansloos ja.quote:Op maandag 25 april 2011 15:39 schreef Supersoep het volgende:
Als je het regionaal houdt bij datingsites, kan er wel wat uit voortkomen. Zitten genoeg vrouwen op die iemand zoeken. Niet zoals bij een kennis van me, die interesse getoond kreeg van een vrouw uit China.![]()
Daar loopt hij dan mee te MSNen, enzovoort, terwijl je eigenlijk weet dat zoiets, met ook nog eens een grote taalbarriere, totaal niet gaat werken.
ik heb trouwens een routine bedacht, die ik nog niet heb durven uitvoeren.quote:Op maandag 25 april 2011 15:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leuk tijdverdrijf, maar verder behoorlijk kansloos ja.
quote:Op maandag 25 april 2011 15:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb trouwens een routine bedacht, die ik nog niet heb durven uitvoeren.
stel dat je zo met een meisje bent, kan je dan tegen haar zeggen dat je haar ogen wilt checken op kopervergiftiging?
en dan zo haar aan kino en aan dichtbij komen laten wennen?
Wat een goed nieuws.quote:Op maandag 25 april 2011 14:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik ben gisteren met groot toeval een meisje weer tegengekomen ( een meisje, waar ik een jeugdfoto van heb dat toen we 2/3 waren elkaar een zoentje gaven. ik las zoiets van lanterfanteraar en ik heb dat zelf ook)
en ik was al zover dat ze vond dat we elkaar weer eens vaker moesten zien, en dat ze vroeg of ik faceboek had.
En een Crutchiaanse omzeil tactiek.quote:op dat elkaar vaker zien zei ik :"jaja, dat zou moeten ja, maar je weet hoe het gaat..."
en over faceboek dacht ik van" omfg ik heb facebook ik gebruik het alleen niet en ik heb niet veel vrienden daar enzo(uiteraard).... ik wil liever niet dat ze het ziet"
en toen mompelde ik wat van :" ja, ik denk het wel. denk dat ik het ooit wel heb aangemaakt, maar" blablabla verhaal over facebook met gegevens verkopen aan commerciele bedrijven en dat facebook daarom stom is.
Werkt alleen op meisjes met een bepaald soort gevoel voor humor / onconventionele meisjes.quote:Op maandag 25 april 2011 15:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
stel dat je zo met een meisje bent, kan je dan tegen haar zeggen dat je haar ogen wilt checken op kopervergiftiging?
Wat er zeer weinig zijn, durf ik je te voorspellen. De meeste meisjes zullen hem meteen bestempelen als weirdo en uit de weg gaan, na zo'n opmerking.quote:Op maandag 25 april 2011 15:50 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Werkt alleen op meisjes met een bepaald soort gevoel voor humor.
Dat vind ik ook een van de grootste beperkingen van vrouwen.quote:Op maandag 25 april 2011 15:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat er zeer weinig zijn, durf ik je te voorspellen. De meeste meisjes zullen hem meteen bestempelen als weirdo en uit de weg gaan, na zo'n opmerking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The view from nowhere.
quote:Op maandag 25 april 2011 15:55 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een van de grootste beperkingen van vrouwen.ja ik had het idee omdat ik hier al die tijd lanterfanteraars oog zie bij haar postnaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 april 2011 15:55 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een van de grootste beperkingen van vrouwen.Neuh, het is gewoon een weirdo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(no offense)
Maar als 'normaal' persoon snap je daar niks van.
Vrouwen zijn vaak zo conventioneel en bang, zo mis je de leukste dingen van het leven.quote:Op maandag 25 april 2011 15:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuh, het is gewoon een weirdo.(no offense)
Maar als 'normaal' persoon snap je daar niks van.
Dus als je het een afknapper vindt dat iemand als eerste versierpoging begint over kopervergiftiging in je ogen, dan ben je meteen saai? Communicatie hoeft niet altijd volgens sociaal aanvaardbare normen te gaan, maar als je er compleet 300% van afwijkt dan wekt dat geen beste indruk.quote:Op maandag 25 april 2011 16:01 schreef deelnemer het volgende:
[..]
De tegenhanger ervan is dat veel mannen vrouwen saai vinden.
Vrouwen zijn vaak zo conventioneel en bang, zo mis je de leukste dingen van het leven.
Maar goed, vrouwen zijn de baas in het het daten, mannen passen zich aan.
Behoorlijk ja.quote:Op maandag 25 april 2011 16:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus als je het een afknapper vindt dat iemand als eerste versierpoging begint over kopervergiftiging in je ogen, dan ben je meteen saai?
Please... hou het dan liever bij een denkbeeldig kruimeltje van haar schouder/wang vegen.quote:Op maandag 25 april 2011 15:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Maar deelnemer, het slaat toch gewoon nergens op? Dan zijn bijna alle vrouwen saai, wat het normaal maakt, wat betekent dat zij niet saai kunnen zijn. Het is dan de standaard.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 16:05 schreef Supersoep het volgende:
"Er zit iets op je lip"
''Wat dan?''
"Ik"
En dan keihard op haar mond nemen.
Zoiets zou nog kunnen werken ook.quote:Op maandag 25 april 2011 16:05 schreef Supersoep het volgende:
"Er zit iets op je lip"
''Wat dan?''
"Ik"
Nou, ik bedoel maar.quote:Op maandag 25 april 2011 16:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Mits de klik er is, zou ik dat wél leuk vinden.
Er zijn ook nog mannen. Daten doe je toch samen. Niet alleen vrouwen bepalen de standaard. Wees blij dat een man je diep in de ogen wil kijken. Wie weet wat hij daarin zietquote:Op maandag 25 april 2011 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar deelnemer, het slaat toch gewoon nergens op? Dan zijn bijna alle vrouwen saai, wat het normaal maakt, wat betekent dat zij niet saai kunnen zijn. Het is dan de standaard.
Alsof veel mannen dat als 'routine' zouden gebruiken.quote:Op maandag 25 april 2011 16:09 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mannen. Daten doe je toch samen. Niet alleen vrouwen bepalen de standaard.
Je laten leiden door angst.quote:Op maandag 25 april 2011 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof veel mannen dat als 'routine' zouden gebruiken.De meeste mannen zullen er precies hetzelfde over denken als vrouwen. Mensen behoeden zich voor alles wat enigszins gestoord lijkt, zelfbescherming. Dat vind ik niet gek.
Gezien MLiG zijn leven en gedachten worden die vermoedens enkel bevestigd.quote:
ja maar op wat voor manier moet ik dit nou lezen? als grapje?? strawberry zegt dat het werkt, maar dan mits wat dingen enzo kan het dus wel?quote:Op maandag 25 april 2011 16:05 schreef Supersoep het volgende:
"Er zit iets op je lip"
''Wat dan?''
"Ik"
Niet naar luisteren. Daarom moet jij dat PUA gebeuren laten voor wat het is. Jij kan niet inschatten wanneer iets werkt, en wanneer je een klap op je bek krijgt.quote:Op maandag 25 april 2011 16:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar op wat voor manier moet ik dit nou lezen?
als ik dit voorheen leesde dan dacht ik altijd van : "ja tuurlijk, grap maar weer" . " dit is nou waarom ik vrouwen uit de weg ga, vrouwen vinden het niet leuk dat mannen zo denken blijkbaar ofzoiets, dus uit schaamte daarvoor ga ik ze maar altijd ontwijken".
moeten er dan wel ioi's geweest zijn, en lichamelijke aantrekkingskracht?
en dan na die 1ste "er zit iets op je lip" al dat ze dat je dichterbij komt toelaat?
enzo?
MLiG is een schatje. Het is dat ik geen vrouw ben.quote:Op maandag 25 april 2011 16:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gezien MLiG zijn leven en gedachten worden die vermoedens enkel bevestigd.
Geheel logisch, survival instinct zelfs.quote:Op maandag 25 april 2011 16:13 schreef Crutch het volgende:
Mensen leren toch eigenlijk puur op basis van angst, vanaf geboorte tot op zekere hoogte sowieso.
Je weet niet waar je aan begint. Ik weet al te veel over hem om dat nog te kunnen stellen.quote:Op maandag 25 april 2011 16:14 schreef deelnemer het volgende:
[..]
MLiG is een schatje. Het is dat ik geen vrouw ben.
Toegegeven dat je er wel wat lef voor moet hebben.quote:Op maandag 25 april 2011 16:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar op wat voor manier moet ik dit nou lezen? als grapje?? strawberry zegt dat het werkt, maar dan mits wat dingen enzo kan het dus wel?
als ik dit voorheen leesde dan dacht ik altijd van : "ja tuurlijk, grap maar weer. dit is nou waarom ik vrouwen uit de weg ga, vrouwen vinden het niet leuk dat mannen zo denken blijkbaar ofzoiets, dus uit schaamte daarvoor ga ik ze maar altijd ontwijken".
en dan na die 1ste "er zit iets op je lip" al dat ze dat je dichterbij komt toelaat?
enzo?
Juist ongekeerd. Wij mannen vinden de humor van Lant wel leuk hoor. Daarom is ze niet kansloos. Echte wierdo's moet je vermijden. Loverboys bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 april 2011 16:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar goed ook, dat de meeste mensen daarvan terugdeinzen. Anders krijg je types als lanterfanteraar die dus wel risico lopen om in verkeerde handen te vallen. Vind je dat een goed alternatief?
Het werkt als de vrouw in kwestie je al leuk vindt.quote:Op maandag 25 april 2011 16:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar op wat voor manier moet ik dit nou lezen? als grapje?? strawberry zegt dat het werkt, maar dan mits wat dingen enzo kan het dus wel?
als ik dit voorheen leesde dan dacht ik altijd van : "ja tuurlijk, grap maar weer. dit is nou waarom ik vrouwen uit de weg ga, vrouwen vinden het niet leuk dat mannen zo denken blijkbaar ofzoiets, dus uit schaamte daarvoor ga ik ze maar altijd ontwijken".
enzo?
Die hebben dan ook een heel andere doelgroep.quote:Op maandag 25 april 2011 16:17 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Juist ongekeerd. Wij mannen vinden de humor van Lant wel leuk hoor. Daarom is ze niet kansloos. Echte wierdo's moet je vermijden. Loverboys bijvoorbeeld.
netzoiets als dat flurrydrankje of wat was het incident van "the game" van neil strauss?quote:Op maandag 25 april 2011 16:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het werkt als de vrouw in kwestie je al leuk vindt.
quote:Op maandag 25 april 2011 16:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar op wat voor manier moet ik dit nou lezen? als grapje??
Ik vind het leuk hoe ze hier dingen beschrijft, maar irl zou ik 'r schijtirritant vinden denk ik.quote:Op maandag 25 april 2011 16:17 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Juist ongekeerd. Wij mannen vinden de humor van Lant wel leuk hoor. Daarom is ze niet kansloos. Echte wierdo's moet je vermijden. Loverboys bijvoorbeeld.
ik heb nog nooit klappen op me bek opgelopen of daar vlabbij geraakt, dus ik vind het prima gaanquote:Op maandag 25 april 2011 16:13 schreef Catbert het volgende:
'T gaat hard hier. Wil je nog terugkomen op een paar dingen, zijn we weer een deel verder. Lijkt wel een slowchat met al die oneliners.
[..]
Niet naar luisteren. Daarom moet jij dat PUA gebeuren laten voor wat het is. Jij kan niet inschatten wanneer iets werkt, en wanneer je een klap op je bek krijgt.
IK heb het boek gelezen, maar heb totaal geen idee wat je nou bedoelt...quote:Op maandag 25 april 2011 16:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
netzoiets als dat flurrydrankje of wat was het incident van "the game" van neil strauss?
Lant is dan ook harmless. MLiG ben ik niet zo zeker van.quote:Op maandag 25 april 2011 16:17 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Lolwhut?quote:Op maandag 25 april 2011 16:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
netzoiets als dat flurrydrankje of wat was het incident van "the game" van neil strauss?
dat hij ging daygamen in een winkelcentrumquote:Op maandag 25 april 2011 16:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
IK heb het boek gelezen, maar heb totaal geen idee wat je nou bedoelt...
Oh, raar. Dat kan ik me niet meer herinneren.quote:Op maandag 25 april 2011 16:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat hij ging daygamen in een winkelcentrum
en toen was een kassameisje een beetje aardig tegen hem, en ging hij haar na 1 minuut en 3 zinnen zeggen dat ze haar ogen dicht moest doen.
en toen ging hij haar zoenen over de toonbank heen
en toen ging zij vet hard gillen, en was hij doodsbang dat ze de politie zou gaan bellen. best een spannend stukje.
ik edit er zo wel copy-paste anders in
Alsof dat andersom niet zo is, de druk die op vrouwen ligt door de media om mooi te zijn. En voordat de meid in kwestie weet of jij aan al die verwachtingen voldoet ben je sowieso al een aantal dates verder. Als er dan een klik is, doen die eisenlijstjes er meestal niet meer toe.quote:Op maandag 25 april 2011 16:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Mischien zijn wij onzekere mannen gehersenspeold door tv en media. Waarin vrouwen constant heel erg en onverbloemd hun idealistische (vooral haast onhaalbaar idealistische) meningen geven mbt liefde en mannen. Dat je als onzekere man, bij het benaderen van vrouwen, al gelijk voor haar gaat invullen wat ze wel of niet van je zal vinden. Omdat je zelf vind (terecht of onterecht) dat je aan basis-verwachtingen niet kan voldoen.
Maar ik ben er nog niet. Het meest rotte heiraan (in geval dat het waar is of een beetje). Dat het ook echt zo is. Want vrouwen kijken en luisteren ook naar diezelfde tv en media. En hun eigen mening wordt daardoor onbewust/bewust ook gevormd, met als resultaat dat zij daadwerkelijk bepaalde verwachtingen hebben van mannen. Sterk of minder sterk. het is volgens mij altijd wel aanwezig.
True. Maar dat betekent dus dat daar een grote kern van waarheid in zit wat ik zeg. Onzekere mannen zijn onzeker om verschillende maar meestal toch wel valide redneen. Anders ben je niet zo onzeker. En dat geeft ons al een hele achterstand.quote:Op maandag 25 april 2011 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof dat andersom niet zo is, de druk die op vrouwen ligt door de media om mooi te zijn.
Zie mijn edit.quote:Op maandag 25 april 2011 16:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
True. Maar dat betekent dus dat daar een grote kern van waarheid in zit wat ik zeg. Onzekere mannen zijn onzeker om verschillende maar meestal toch wel valide redneen. Anders ben je niet zo onzeker. En dat geeft ons al een hele achterstand.
nee dat werkt niet denk ik hoorquote:Op maandag 25 april 2011 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
MLiG dan zou het nog beter werken om te zeggen dat ze een wimpertje in haar oog heeft. En dat je die er voor haar wel even uit wilt halen.
Als grapje, maar Supersoep kwam er recentelijk achter dat er een onderzoek is geweest naar de invloed van selderij op de aantrekkelijkheid van de man. Heel toevallig.quote:Op maandag 25 april 2011 16:33 schreef Chai het volgende:
Zou ik een vraagje mogen stellen?
Waar is die selderij precies voor wat als tip in de OP staat? Lijkt me niet om af te vallen, want lijkt me nogal sterk dat iedereen daar behoefte aan heeft.
quote:Op maandag 25 april 2011 16:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat werkt niet denk ik hoor
en je hebt toch altijd wimpers bij je ogen.
en over dat loverboys: ja tuurlijk (!), loverboys gebruiken altijd fancy woorden als koper, en vergiftiging om meisjes in te palmen (!)
(niet dus denk ik)
en zie mijn edit ook even.quote:Op maandag 25 april 2011 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zie mijn edit.
Die onzekerheid is logisch, maar wel ongegrond.
Ook vrouwen hoeven niet zo mooi te zijn als in de media wordt neergezet.
Is nu klikbaar in de OP.quote:Op maandag 25 april 2011 16:33 schreef Chai het volgende:
Zou ik een vraagje mogen stellen?
Waar is die selderij precies voor wat als tip in de OP staat? Lijkt me niet om af te vallen, want lijkt me nogal sterk dat iedereen daar behoefte aan heeft.
Mannen hebben minder behoefte aan zelfbescherming. Maar ik geloof dat ik de echte wierdo er wel uithaal als ik met iemand in discussie ga.quote:Op maandag 25 april 2011 16:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Echte weirdo's vermijden....dat is toch precies wat je doet als je afknapt op zo'n enorm rare en vreemde routine als die van MLiG? Zoals ik al zei; zelfbescherming. Anders weet ik niet hoe jij dat wilt beoordelen.
Naiviteit is wat anders dan gevoel voor humor.quote:Over loverboys gesproken, juist omdat Lanter alles behalve doorsnee is en niet snel doorheeft wat wel kan en wat niet, denk ik dat zij het perfecte slachtoffer is voor loverboys zogezegd. Daarom zei ik al...wees blij dat niet alle vrouwen zo zijn.
Je doet teveel alsof het ene het andere uitsluit. Ook gewone goed communicerende mannen hebben dit soort humor. Maar goed, ik weet idd nog steeds niet of ik met Lant ook een normaal gesprek kan voeren. Dat vind ik wel een voorwaarde.quote:Ik zou er ook niet tegen kunnen. Communicatie is zo belangrijk, vooral in relaties. Je moet elkaar kunnen begrijpen. Als ik een jongen was en verkering had met Lanter, dan zou ik haar dus echt niet kunnen begrijpen. Daarom werkt het niet. Er zijn slechts heel weinig mensen die met haar op één lijn zullen zitten. Dat maakt haar misschien speciaal in jouw ogen, maar ik vind niet dat je mensen in het algemeen kan veroordelen opdat ze daar niet mee om kunnen gaan. Iemand die compleet buiten de realiteit staat is idd alles behalve saai, maar dat is niet de basis van een relatie of vriendschap.
Nou in haar oog zou ze zelf wel doorhebben.quote:Op maandag 25 april 2011 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
MLiG dan zou het nog beter werken om te zeggen dat ze een wimpertje in haar oog heeft. En dat je die er voor haar wel even uit wilt halen.
Ik zie niet vaak onzekere, lelijke meisjes met een mooie kerel. Andersom zie ik ook niet veel onzekere, maar knappe jongens met een super lelijk meisje. Wat betreft vraag en aanbod heb je wel een beetje gelijk. De reden dat lelijke meisjes wel aandacht krijgen is omdat er bij de mooie meisjes te veel concurrentie is. Bij het lelijke meisje heb je meer kans.quote:Op maandag 25 april 2011 16:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Mannen moeten aan zoveel meer voldoen dan alleen een kknappe jongen zijn. En ik zie om mij heen echt niet dat onzekere meisjes met maar een slons van een kerel naar bed gaan omdat ze niet beter kunnen krijgen. Andersom however zie je kerels met de meest lelijke wijven gaan omdat ze zelf onzeker zijn. En dat is de praktijk die ik tegenkom.
Bij haar oog dan.quote:Op maandag 25 april 2011 16:40 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nou in haar oog zou ze zelf wel doorhebben.
En toch heb je dat niet bij MLiG, apart.quote:Op maandag 25 april 2011 16:39 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Mannen hebben minder behoefte aan zelfbescherming. Maar ik geloof dat ik de echte wierdo er wel uithaal als ik met iemand in discussie ga.
Nee, dat ze soms absurde humor heeft doet niets af aan dat ze gewoon wel heel naief en wereldvreemd is. Ik geloof niet dat alles wat ze zegt als humoristisch moet worden beschouwd, ze is vaak heel serieus.quote:Naiviteit is wat anders dan gevoel voor humor.
Het een sluit het ander ook niet uit, maar dat risico lopen de meeste mensen liever niet.quote:Je doet teveel alsof het ene het andere uitsluit. Ook gewone goed communicerende mannen hebben dit soort humor. Maar goed, ik weet idd nog steeds niet of ik met Lant ook een normaal gesprek kan voeren. Dat vind ik wel een voorwaarde.
Laat ik het zo zeggen: Ik zou dan niet meteen bij MLiG weglopen, maar het is geen goede eerste indruk. Dat is alles. En het voorspelt weinig goeds bij de verdere communicatie. Voorspelt, dus geen zekerheid.quote:Daarom zou ik geen probleem hebben met de opening van MLiG. Alleen in het vervolg gesprek moet wel blijken dat normaal communiceren ook mogelijk is. Dan is het alleen een extraatje.
Geen wonder dat mensen zo moeten werken om hun relatie spannend te houden.
Nee , en dit zo onecht (trouwens meisje was blossom die kende ik uit serie vroeger )zulke gesprekken heb je nietquote:Op maandag 25 april 2011 16:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
maar wat is dan wel goed communiceren? dit dus?
volgensmij kan je er beter vanuit gaan dat je elkaar leuk vind, en dan leuk een excuus bedenken om dichtbij haar even te kunnen jkomen. en dan voelt het misschien voor beiden goed.
Neem aub geen voorbeeld aan Sheldon of Amy. Rolmodellen voor slechte communicatie.quote:Op maandag 25 april 2011 16:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
maar wat is dan wel goed communiceren? dit dus?
volgensmij kan je er beter vanuit gaan dat je elkaar leuk vind, en dan leuk een excuus bedenken om dichtbij haar even te kunnen jkomen. en dan voelt het misschien voor beiden goed.
Ik bedenk me net ook dat veel mensen niet weten hoe te reageren op zoiets absurds als kopervergiftiging in de ogen, en dat ze dan helemaal geen zin hebben om zoveel moeite te doen bij het eerste contact. Dan praten ze liever met iemand waarbij het gesprek meteen al wat soepeler verloopt.quote:Op maandag 25 april 2011 16:53 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het sleutelwoord. Er moet een nestje mee te bouwen zijn.
Ik heb een zwak voor vreemde mensen en ben daarin atypisch. Dat komt door mijn afkeer van conventionalisme. Als mensen daar niet boven kunnen staan, dan heb ik daar last van. Vreemd gedrag is voor mij dan ook een hoopvol teken. Ik heb een hekel aan groepsdwang, meelopers gedrag en teveel resultaat voetbal. Te vaak is wat men afdwingt grote onzin. In een relatie wil ik ook dat iemand goed kan communiceren.quote:Op maandag 25 april 2011 16:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En toch heb je dat niet bij MLiG, apart.
[..]
Als alles wat Lant typt humoristisch bedoeld is, dan is ze wel een troll. Wat betekent dat ze dus niet serieus zo wereldvreemd en naief is.
Nee, dat ze soms absurde humor heeft doet niets af aan dat ze gewoon wel heel naief en wereldvreemd is. Ik geloof niet dat alles wat ze zegt als humoristisch moet worden beschouwd, ze is vaak heel serieus.
Mensen die vreemd gedrag vertonen doen dat toch meestal niet expres? Dat soort mensen gedragen zich dan niet conventioneel, maar ze hoeven niet per definitie een aversie te hebben jegens conventionalisme. Misschien willen ze juist wel normaler zijn, zoals ik van MLiG bijvoorbeeld wel verwacht.quote:Op maandag 25 april 2011 17:01 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor vreemde mensen en ben daarin atypisch. Dat komt door mijn afkeer van conventionalisme. Als mensen daar niet boven kunnen staan, dan heb ik daar last van. Vreemd gedrag is voor mij dan ook een hoopvol teken. In een relatie wil ik ook dat iemand goed kan communiceren.
Misschien moet ik dan voor mezelf spreken, want ik kan niet tegen onbegrip. Wat ook een van de redenen is dat ik geen relatie zou kunnen hebben met een (streng) gelovig iemand, zoals in deze reeks kort geleden ook besproken is.quote:Op maandag 25 april 2011 17:01 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens strawberry je had het net over lanterfant en dat jongens haar moeilijk begrijpen en daardoor een relatie moeilijk is, maar tussen vrouw en mannen zullen altijd wel onbegrip zijn en dat sluit niet een relatie uit .
Soms kan dat ook een ander juist interessant maken
Ja Schenk zo ervaar ik het ook hoor. Het eerste gevoel dat ik krijg is dat ze me niks vinden, dat ik maar beter uit de buurt kan blijven. Ik wijk veel te veel af van het ideaal beeld. Het gevoel dat ze me geven is dat ik vele malen minder ben dan de standaard man en dat ik bij lange na niet voldoe aan de eisen van een vrouw. Ik zie mezelf ook niet meer als man en vrouwen blijven voor mij altijd goddelijke onbereikbare wezens waarbij ik hoogstens een rol als slaaf waardig ben.quote:Op maandag 25 april 2011 16:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Mischien zijn wij onzekere mannen gehersenspeold door tv en media. Waarin vrouwen constant heel erg en onverbloemd hun idealistische (vooral haast onhaalbaar idealistische) meningen geven mbt liefde en mannen. Dat je als onzekere man, bij het benaderen van vrouwen, al gelijk voor haar gaat invullen wat ze wel of niet van je zal vinden. Omdat je zelf vind (terecht of onterecht) dat je aan die basis-verwachtingen niet kan voldoen.
Maar ik ben er nog niet. Het meest rotte hieraan (in geval dat het waar is of een beetje). Dat het ook echt zo is. Want vrouwen kijken en luisteren ook naar diezelfde tv en media. En hun eigen mening wordt onbewust/bewust ook daardoor gevormd, Met als resultaat dat zij daadwerkelijk bepaalde verwachtingen krijgen van mannen. Sterk of minder sterk. het is volgens mij altijd wel aanwezig.
Eens / oneens?
Je ziet vooral het kwaad van afwijkend gedrag. Ik zie ook het kwaad van conventioneel gedrag. Blader de geschiedenis maar een door, of neem het experiment van Milgram.quote:Op maandag 25 april 2011 17:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen die vreemd gedrag vertonen doen dat toch meestal niet expres? Dat soort mensen gedragen zich dan niet conventioneel, maar ze hoeven niet per definitie een aversie te hebben jegens conventionalisme. Misschien willen ze juist wel normaler zijn, zoals ik van MLiG bijvoorbeeld wel verwacht.
En dan verpest je het al meteen voor jezelf, zonder dat er ook nog maar iets is gebeurt. Het probleem ligt dan dus wel bij jou (en bij Schenk).quote:Op maandag 25 april 2011 17:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja Schenk zo ervaar ik het ook hoor. Het eerste gevoel dat ik krijg is dat ze me niks vinden, dat ik maar beter uit de buurt kan blijven. Ik wijk veel te veel af van het ideaal beeld. Het gevoel dat ze me geven is dat ik vele malen minder ben dan de standaard man en dat ik bij lange na niet voldoe aan de eisen van een vrouw. Ik zie mezelf ook niet meer als man en vrouwen blijven voor mij altijd goddelijke onbereikbare wezens waarbij ik hoogstens een rol als slaaf waardig ben.
Ik zie geen kwaad in afwijkend gedrag, maar ik ben zelf niet zo vreemd dus dan heb ik niet meteen een klik met zoiemand. Die klik wordt dan bemoeilijkt.quote:Op maandag 25 april 2011 17:08 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je ziet vooral het kwaad van afwijkend gedrag. Ik zie ook het kwaad van conventioneel gedrag. Blader de geschiedenis maar een door. of neem het experiment van Milgram.
http://en.wikipedia.org/wiki/Milgram_experiment
Ze kijken me aan en vormen een mening in hun hoofd en dan krijg ik direct het gevoel dat ik ben afgewezen. En dan heb ik helemaal geen zin om positief te zijn bovendien word ik gewoon genegeerd en dat versterkt het gevoel alleen maar.quote:Op maandag 25 april 2011 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan verpest je het al meteen voor jezelf, zonder dat er ook nog maar iets is gebeurt. Het probleem ligt dan dus wel bij jou (en bij Schenk).
Ja, maar bij Lanterfant en MLiG zou ik dat dan constant, de hele dag door hebben.quote:Op maandag 25 april 2011 17:09 schreef formerjellybean het volgende:
het blijft wel een feit dat vrouwen over het algemeen kunnen reageren op een manier die mannen totaal niet snappen en dat dat soms wel de reden is dat mannen vrouwen niet begrijpen .
En om heel eerlijk te zijn hoe mannen reageren snap ik ook vaak niet en juist dat maakt het juist leuk dat onverwachtse waarvan je denkt huh
Dat vul jij dan negatief in door je gebrek aan eigenwaarde. Daar zit dan ook het probleem.quote:Op maandag 25 april 2011 17:10 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ze kijken me aan en vormen een mening in hun hoofd en dan krijg ik direct het gevoel dat ik ben afgewezen.
Ach dat heeft iedereen het merendeel van de vrouwen zal je niet interessant vinden maar dat neemt niet weg dat er vrouwen zullen zijn die je wel interessant vinden.quote:Op maandag 25 april 2011 17:10 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ze kijken me aan en vormen een mening in hun hoofd en dan krijg ik direct het gevoel dat ik ben afgewezen. En dan heb ik helemaal geen zin om positief te zijn bovendien word ik gewoon genegeerd en dat versterkt het gevoel alleen maar.
Vind jij dat je opvalt in die massa mensen dan? Vast niet. Dus is het heel gek dat men jou dan negeert?quote:Op maandag 25 april 2011 17:10 schreef richard_prf het volgende:
En dan heb ik helemaal geen zin om positief te zijn bovendien word ik gewoon genegeerd en dat versterkt het gevoel alleen maar.
MLiG probeert gewoon leuk over te komen. Weet hij veel dat vrouwen het juist leuk vinden als je de volgende conversatie hebt:quote:Op maandag 25 april 2011 17:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen die vreemd gedrag vertonen doen dat toch meestal niet expres? Dat soort mensen gedragen zich dan niet conventioneel, maar ze hoeven niet per definitie een aversie te hebben jegens conventionalisme. Misschien willen ze juist wel normaler zijn, zoals ik van MLiG bijvoorbeeld wel verwacht.
Dat denk ik niet, dat weet ik.quote:Op maandag 25 april 2011 17:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
-Strawberry- Waarom denk jij mij niet te kunnen begrijpen ?
Vinden vrouwen dat leuk? Kan het me niet voorstellen.quote:Op maandag 25 april 2011 17:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
MLiG probeerd gewoon leuk over te komen. Weet hij veel dat vrouwen het juist leuk vinden als je de volgende conversatie hebt:
Hij: Hoi.
Zij: Hoi
Hij: Het is wel gezellig hier
Zij: Ja, vind ik ook
Hij: studeer of werk je:
Zij: Studeren, ik heb binnenkort een tentamen en zou eigenlijk moeten studeren.
Hij: Ja, dat heb ik ook. Soms heb je helemaal geen zin en zoek je uitvluchten.
Zij: ja, ik wilde vanmorgen beginnen, maar dacht laat ik eerst even in de libelle beladeren
Hij; Ook mijn favoriete tijdschift
Dat vinden vrouwen echt fantastisch inderdaad.quote:Op maandag 25 april 2011 17:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
MLiG probeerd gewoon leuk over te komen. Weet hij veel dat vrouwen het juist leuk vinden als je de volgende conversatie hebt:
Zij: Studeren, ik heb binnenkort een tentamen en zou eigenlijk moeten studeren.
Hij: Ja, dat heb ik ook. Soms heb je helemaal geen zin en zoek je uitvluchten.
Zij: ja, ik wilde vanmorgen beginnen, maar dacht laat ik eerst even in de libelle beladeren
Hij; Ook mijn favoriete tijdschift
Klopt, het moet natuurlijk niet te absurd worden, maar de woorden die worden uitgesproken zijn van ondergeschrikt belang. 10% of zo was het? In ieder geval bij het (oppervlakkige) uitgaan.quote:Op maandag 25 april 2011 17:18 schreef Supersoep het volgende:
Er bestaat geen leuk gesprek an sich. Een gesprek wordt pas leuk gevonden als je elkaar leuk vindt. Die impressie is vaak snel gemaakt.
Eens.quote:Op maandag 25 april 2011 17:18 schreef Supersoep het volgende:
Die rare James Bond opmerking van Crutch bijvoorbeeld. Hij kan er misschien mee weg komen, iemand zoals MLIG ook niet. De reactie op wat je zegt word toch redelijk beinvloed door welke impressie de meid / jongen heeft.
Goh, ik sprak even uit common sense, maar volgens mij kan ik me inderdaad herinneren dat iemand daar een percentage aan vast had geplakt.quote:Op maandag 25 april 2011 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, het moet natuurlijk niet te absurd worden, maar de woorden die worden uitgesproken zijn van ondergeschrikt belang. 10% of zo was het?
In ieder geval bij het eerste contact. De eerste indruk. Als je al heel lang samen chat dan kan je beter langs die oppervlakkigheid heenkijken. Anders waren onze gesprekjes (10%!) betekenisloos.quote:Op maandag 25 april 2011 17:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Goh, ik sprak even uit common sense, maar volgens mij kan ik me inderdaad herinneren dat iemand daar een percentage aan vast had geplakt.
Maar 80% van alle statistieken is dan ook uit de duim gezogen.[/clichégrap]quote:Op maandag 25 april 2011 17:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Goh, ik sprak even uit common sense, maar volgens mij kan ik me inderdaad herinneren dat iemand daar een percentage aan vast had geplakt.
Dat sowieso. Ik heb enkel leuke gesprekjes met jou.quote:Op maandag 25 april 2011 17:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In ieder geval bij het eerste contact. De eerste indruk. Als je al heel lang samen chat dan kan je beter langs die oppervlakkigheid heenkijken. Anders waren onze gesprekjes (10%!) betekenisloos.
Ugh, lekker saai.quote:Op maandag 25 april 2011 17:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
MLiG probeert gewoon leuk over te komen. Weet hij veel dat vrouwen het juist leuk vinden als je de volgende conversatie hebt:
Har har. Nee maar het is wel waar, als je iemand voor het eerst ontmoet is de manier waarop iets gezegd wordt (lichaamstaal, intonatie) veel belangrijker. Later gaat het meer om inhoud. Als je dan niets te vertellen hebt, loopt het alsnog stuk.quote:Op maandag 25 april 2011 17:21 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Maar 80% van alle statistieken is dan ook uit de duim gezogen.[/clichégrap]
Dat is ook mijn bezwaar. Die stelling komt erop neer dat we allemaal zwakzinnig zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 17:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In ieder geval bij het eerste contact. De eerste indruk. Als je al heel lang samen chat dan kan je beter langs die oppervlakkigheid heenkijken. Anders waren onze gesprekjes (10%!) betekenisloos.
Kun je dat iets meer vertellen wat je bedoeld met dat "een vent weet waar hij voor staat heb je het dan over zijn mening en "dat ie daar 120% achter staat". Of mischien als een vent weet wat hij in huis heeft ofzo en dat benadrukt?quote:Op maandag 25 april 2011 17:19 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wat ik sexy vind als een weet waar die voor staat en er ook echt voor gaat. Voor mij werkt de subtiele aanpak ook niet want vind ik een heleboel gedoe er omheen.
Slijmbal.quote:Op maandag 25 april 2011 17:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik heb enkel leuke gesprekjes met jou.
En dát is naar, zeg. Mijn initiële reactie op de meeste mensen, vooral op vrouwen, is m'n bek houden en niks doen. Ik weet mezelf gewoon geen houding te geven.quote:Op maandag 25 april 2011 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Har har. Nee maar het is wel waar, als je iemand voor het eerst ontmoet is de manier waarop iets gezegd wordt (lichaamstaal, intonatie) veel belangrijker. Later gaat het meer om inhoud. Als je dan niets te vertellen hebt, loopt het alsnog stuk.
Ik maakte gebruik van de context van de discussie om haar een complimentje te geven. Dat gaat zij zeer waarderen, want het was ook nog eens gevat.quote:
Omdat (als alle jongens zo zijn als ik) jullie (vrouwen) ze bang makenquote:Op maandag 25 april 2011 17:28 schreef julia22 het volgende:
Ik vind die opmerking van Crutch wel echt leuk (mits leuke jongen).
Ik val helaas op jongens met lef..en die kom ik niet zo vaak tegen irl
Omdat je zelf geen lef hebt, vermoed ik.quote:Op maandag 25 april 2011 17:28 schreef julia22 het volgende:
heb je het over haantjes die bijna schreeuwend de grootste verhalen weten te vertellen. of jongens die met omgekeerde jas aan over de grond door de prikkelbosjes durven kruipen. en de eerste etage bereiken niet met de trap maar via de reling buiten?quote:Op maandag 25 april 2011 17:28 schreef julia22 het volgende:
Een sterke persoonlijkheid die een eigen mening heeft en de dingen die die doet met enthousiasme (misschien zelfs over enthousiasme)quote:Op maandag 25 april 2011 17:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Kun je dat iets meer vertellen wat je bedoeld met dat "een vent weet waar hij voor staat heb je het dan over zijn mening en "dat ie daar 120% achter staat. Of mischien als een vent weet wat hij in huis heeft ofzo en dat benadrukt?
Dat eerste waarschijnlijk. Ook al wil ze het niet toegeven.quote:Op maandag 25 april 2011 17:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
heb je het over haantjes die bijna schreeuwend de grootste verhalen weten te vertellen. of jongens die met omgekeerde jas aan over de grond door de prikkelbosjes durven kruipen.
die laatste ben zo was ik.
Maak het niet nog ergerquote:Op maandag 25 april 2011 17:28 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik maakte gebruik van de context van de discussie om haar een complimentje te geven. Dat gaat zij zeer waarderen, want het was ook nog eens gevat.
Nou ja goed, ik snap het 'gevatte' er even niet aan, maar over het algemeen kom je vrij slijmerig over tegenover Strawberry. Ik bedoel er verder niets kwaads mee, maar het valt wel op en ik hoop voor je dat het zelf ook doorhebt.quote:Op maandag 25 april 2011 17:28 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik maakte gebruik van de context van de discussie om haar een complimentje te geven. Dat gaat zij zeer waarderen, want het was ook nog eens gevat.
Catbert weet juist te vertellen dat men vaak naar tegen haar doet. Het is ook nooit goed. Verder ben jij zo iemand die compleet tegenover mij staat wat humor betreft denk ik. Dus ach.quote:Op maandag 25 april 2011 17:32 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nou ja goed, ik snap het 'gevatte' er even niet aan, maar over het algemeen kom je vrij slijmerig over tegenover Strawberry. Ik bedoel er verder niets kwaads mee, maar het valt wel op en ik hoop voor je dat het zelf ook doorhebt.
Wa bedoelde?quote:
Nee hoor, je komt best droog uit de hoek soms.quote:Op maandag 25 april 2011 17:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Catbert weet juist te vertellen dat men vaak naar tegen haar doet. Het is ook nooit goed. Verder ben jij zo iemand die compleet tegenover mij staat wat humor betreft denk ik. Dus ach.
Dat is nog maar recent. Ik had eerst mezelf daar ook nog bij staan.quote:Op maandag 25 april 2011 17:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat het voor iedereen duidelijk is dat je loopt te slijmen, kijken we vervolgens in je FoBo zien we ook dat Strawberry je enige favoriete user is.
Dat zou het toch juist makkelijker moeten makenquote:Op maandag 25 april 2011 17:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Omdat je zelf geen lef hebt, vermoed ik.
Waar heb jij het nu over?quote:Op maandag 25 april 2011 17:41 schreef Raggingbull het volgende:
Tja... waar zijn we nu nog mee bezig hier?
Volgens mij zitte we nu in een discussie waarin iedereen eigenlijks net iets beter wil zijn dan de ander. Misschien kunnen we gewoon terug gaan naar het onderwerp? Het normaal versieren van een meisje en de mensen die daar moeite mee hebben helpen?
Daar baal ik zo van. Vind je iemand geweldig leuk, mag je het niet zeggen.quote:Op maandag 25 april 2011 17:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Irl word je namelijk (grote kans iig)) afgewezen op zulk soort gedrag.
quote:Op maandag 25 april 2011 17:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is nog maar recent. Ik had eerst mezelf daar ook nog bij staan.
Ik heb het er over dat jij en nog een paar een eindeloze discussie hebben op dit moment. Waarin jullie allemaal niks willen geven en alleen jullie eigen gelijk willen halen.quote:Op maandag 25 april 2011 17:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu over?
Volgens mij was dit een normale discussie hier en kan dat prima weer worden verdergezet. Niet zo paniekerig doen. Er is helemaal niks aan de hand.
Waarschijnlijk niet. Want macho gedrag is vaak ook een vorm van onzekerheid. Als jij hem gerust stelt met timide gedrag, wordt hij geen macho.quote:Op maandag 25 april 2011 17:42 schreef julia22 het volgende:
[..]
Dat zou het toch juist makkelijker moeten maken
Nee hoor. We hebben over wat mensen aantrekkelijk vinden in de ander bij het daten en daarover verschillen we van mening.quote:Op maandag 25 april 2011 17:45 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ik heb het er over dat jij en nog een paar een eindeloze discussie hebben op dit moment. Waarin jullie allemaal niks willen geven en alleen jullie eigen gelijk willen halen.
Ik wou dat ik wist waar ik moest zoeken. Ik heb werkelijk geen idee bij wat of wie ik kans maak.quote:Op maandag 25 april 2011 17:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vul jij dan negatief in door je gebrek aan eigenwaarde. Daar zit dan ook het probleem.
Niet iedereen zal je leuk vinden, key is om de persoon te vinden die dat wél vindt.
Een eindeloze discussie van 7 posts tussen Crutch en mij.quote:Op maandag 25 april 2011 17:45 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ik heb het er over dat jij en nog een paar een eindeloze discussie hebben op dit moment. Waarin jullie allemaal niks willen geven en alleen jullie eigen gelijk willen halen.
Jawel, hetzij wat genuanceerder.quote:Op maandag 25 april 2011 17:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Daar baal ik zo van. Vind je iemand geweldig leuk, mag je het niet zeggen.
Niet als het wederzijds is.quote:Op maandag 25 april 2011 17:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee hoor, je komt best droog uit de hoek soms.
Wat ik bedoel te zeggen is dat het voor iedereen duidelijk is dat je loopt te slijmen, kijken we vervolgens in je FoBo zien we ook dat Strawberry je enige favoriete user is.
Het boeit me verder niet, maar wil je er wel graag op wijzen. Irl word je namelijk (grote kans iig)) afgewezen op zulk soort gedrag.
Om heel eerlijk te zijn denk dat je eerst helemaal aan jezelf moet werken voor je in het daten stort, daardoor krijg misschien een betere basis en dan gaat het beter. Nu ben je te negatief in je hoofd en juist proberen versieren versterkt dat.quote:Op maandag 25 april 2011 17:50 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik wou dat ik wist waar ik moest zoeken. Ik heb werkelijk geen idee bij wat of wie ik kans maak.
Maar het voelt alsof ik nergens kans maak. Ik krijg zelfs geen kansen om in normaal contact te komen tijdens uitgaan/sport/school/werk etc.
Toch denk ik dat er minstens een kern van waarheid zit in mijn bewering dat ik het sowieso niet van mijn uiterlijk moet hebben.
Ik zie veel jongens/mannen met een goed uiterlijk/uitstraling daar ga ik mee vergelijken en kom ik altijd tot de conclusie dat ik er niet goed genoeg uitzie voor een vriendin en dat het bij hoogstens bij vriendschappelijk contact blijft maar eerder lijkt het erop dat ze alleen luisteren uit beleefdheid en het liefst zo snel mogelijk willen dat ik oprot zodat ze met een leuke jongen/man kunnen praten/flirten. Bij mij is alleen maar zakelijk.
quote:Op maandag 25 april 2011 17:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn denk dat je eerst helemaal aan jezelf moet werken voor je in het daten stort, daardoor krijg misschien een betere basis en dan gaat het beter. Nu ben je te negatief in je hoofd en juist proberen versieren versterkt dat.
Als je door therapie beter leert positiever over jezelf te denken dan gaat het versieren ook beter , nu zit je gewoon in de verkeerde basis waardoor het niet lukt .
Ja en nee want ik moet ook weer mijn eigen beeld scheppen bij wat jij omschrijft natuurlijk.. Het blijft dan een beetje gissen wat je precies bedoelt. Maar "opgaan in passie'. En "een sterke persoon die stoer zegt wat ie wilt".quote:Op maandag 25 april 2011 17:47 schreef formerjellybean het volgende:
Schenkstroop was mijn antwoord duidelijker nu eerder ??
Yup. Is toch best boeiend om te zien wat mensen een slijmerige opmerking vinden en weer andere mensen totaal niet.quote:Op maandag 25 april 2011 17:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nee hoor. We hebben over wat mensen aantrekkelijk vinden in de ander bij het daten en daarover verschillen we van mening.
Maar ik denk dat hij (en andere onzekere jongens) eigenlijk niet anders doen al die tijd. Afgezien wat je ervan vindt of hij/zij daadwerkelijk progressief zouden werken aan zichzelf en of dat vruchten afwerpt (of niet). Ik weet trouens ander sok niet wat dan een oplossing zou zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 17:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn denk dat je eerst helemaal aan jezelf moet werken voor je in het daten stort, daardoor krijg misschien een betere basis en dan gaat het beter. Nu ben je te negatief in je hoofd en juist proberen versieren versterkt dat.
Als je door therapie beter leert positiever over jezelf te denken dan gaat het versieren ook beter , nu zit je gewoon in de verkeerde basis waardoor het niet lukt .
Richard werkte niet aan zijn onzekerheid. Sinds de puberteit is het enkel erger geworden. Als je dan jaren lang WoW gaat spelen waardoor je nogmeer een achterstand krijgt ivm leeftijdsgenoten, dan voedt dat die onzekerheid in bepaalde situaties alleen maar. Terwijl het niet zo had hoeven zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 18:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar ik denk dat hij (en andere onzekere jongens) eigenlijk niet anders doen al die tijd. Afgezien wat je ervan vindt of hij/zij daadwerkelijk progressief zouden werken aan zichzelf en of dat vruchten afwerpt (of niet). Ik weet trouens ander sok niet wat dan een oplossing zou zijn.
Je moet er ook open voor staan/klaar voor zijn hoor. Ik heb ze ook gedaan vroeger en denk dat ik er nu meer aan zou hebben dan eerst. Eerst had ik er niets aan omdat ik de interactie (het blijft rollenspel natuurlijk) niet vond lijken op echte situaties. Dat was voor mijn gevoel een heel verschil. Als ik de opdracht kreeg 'om mijn buurvrouw mee uittevragen voor de bioscoop'. Dan begreep ik de zin er niet van. En afgezien van hoe autistisch of kinderachtig je dat ook mag vinden. Ik denk dat richard ook ziets heeft nu. Hij kan de link niet leggen zodat het een nuttige oefening wordt, omdta hij gewoon die link niet kan leggen zodat het een nuttige oefening wordt. Dat zit binnenin.quote:Op maandag 25 april 2011 18:06 schreef formerjellybean het volgende:
Misschien zou een training sociale vaardigheden een groep goed zijn voor hem zodat die leert hoe je in groepen kan leren communiceren en ook zien dat die een boel in zijn hoofd opblaast en dat het op zich wel meevalt
Na afwijzing zo veel breekt er toch echt iets hoorquote:Op maandag 25 april 2011 18:30 schreef formerjellybean het volgende:
Een afwijzing kunnen verdragen dat is een hele belangrijke. Je moet om kunnen gaan met de tegenslagen en dat zie ik bij jullie niet zo heel gauw gebeuren.
Sowieso zou ik het bijvoorbeeld nooit via een dating site proberen want ik kan niet eens normaal omgaan met vrouwen (want ze willen niet met mij omgaan, zo voelt het en zo beleef ik het als mijn realiteit) daar ben ik negatief door geworden.quote:Op maandag 25 april 2011 17:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Tuurlijk maar je moet wel de kracht hebben om daarna weer verder te gaan.quote:Op maandag 25 april 2011 18:36 schreef Nitwit82 het volgende:
[..]
Na afwijzing zo veel breekt er toch echt iets hoor
En als ze allemaal nee zeggen en aangifte doen van stalken ?quote:Op maandag 25 april 2011 18:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Tuurlijk maar je moet wel de kracht hebben om daarna weer verder te gaan.
If you don't succeed, you pick yourself up and try again , dat is toch het motto van versieren. Je moet toch leren het niet persoonlijk te nemen ,juist omdat versieren gewoon risico nemen is.
Dan ben je waarschijnlijk een stalker.quote:Op maandag 25 april 2011 18:49 schreef Nitwit82 het volgende:
[..]
En als ze allemaal nee zeggen en aangifte doen van stalken ?
Ik bedoel als het niet lukt bij het ene meisje , dan verder gaan naar een ander meisje totdat je iemand vind waar je wel een klik heeft en niet bij elke afwijzing denken zie je ze moeten me niet.quote:Op maandag 25 april 2011 18:49 schreef Nitwit82 het volgende:
[..]
En als ze allemaal nee zeggen en aangifte doen van stalken ?
leuk dat je poging hebt gedaan. ooit lukt het je wel, en je " voldoet" wel!quote:Op maandag 25 april 2011 18:36 schreef minnemin het volgende:
jongens tis niks geworden met versieren oefenen in de trein. De enige mannen die enigszins doable zijn zitten ver weg en komen bovendien met vriendin binnen. 'zie je wel, ik voldoe niet' zegt mijn hoofd. Niet luisteren, niet luisteren....
Juist Schenk jij snapt het helemaal, prima verwoord.quote:Op maandag 25 april 2011 18:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je moet er ook open voor staan/klaar voor zijn hoor. Ik heb ze ook gedaan vroeger en denk dat ik er nu meer aan zou hebben dan eerst. Eerst had ik er niets aan omdat ik de interactie (het blijft rollenspel natuurlijk) niet vond lijken op echte situaties. Dat was voor mijn gevoel een heel verschil. Als ik de opdracht kreeg 'om mijn buurvrouw mee uittevragen voor de bioscoop'. Dan begreep ik de zin er niet van. En afgezien van hoe autistisch of kinderachtig je dat ook mag vinden. Ik denk dat richard ook ziets heeft nu. Hij kan de link niet leggen zodat het een nuttige oefening wordt, omdta hij gewoon die link niet kan leggen zodat het een nuttige oefening wordt. Dat zit binnenin.
Maar ik heb ook geen alternatieve oplossing. Ik kan mezelf nieteens helpen.
Nog een edit:
Mensen zoals ik en richard en mlig zijn denk ik meer gebaat bij echte successen. klein groot maakt niet uit. die pedagogische oprachtjes zijn toch geschrveen voor toneelstukjes lijkt wel. De echtheid en de dynamiek van echte situaties zit er niet in.
Nog een edit:
Als ik naar mezelf kijk dan zit ik gewoon verstopt in bepaalde situaties. In een druk café of elders. Het is denk ik het resultaat van praktisch altijd dat doen wat niet werkt. En wat je doet of je het leuk vindt of niet, dat wordt je. Dat gaat in je hoofd en in je houding zitten. Jezelf herprogrameren dat is echt een B*!
Ik weet het. Maar het voelt alsof er gewoon geen echte oplossing bestaat -.-quote:Op maandag 25 april 2011 19:01 schreef formerjellybean het volgende:
Hij kan misschien goed omschrijven wat je voelt maar schiet je er echt daadwerkelijk iets mee op ??? Continu in dat cirkeltje zitten vol zelfhaat gaat echt geen successen geven en agressief worden tegenover vrouwen helpt ook echt niet bij versieren daarmee behaal je geen succes.
Het enige wat ik lees is: niets helpt, je bent gedoemd.quote:Op maandag 25 april 2011 18:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Juist Schenk jij snapt het helemaal, prima verwoord.
Waarom zo negatief?quote:Op maandag 25 april 2011 18:36 schreef minnemin het volgende:
jongens tis niks geworden met versieren oefenen in de trein. De enige mannen die enigszins doable zijn zitten ver weg en komen bovendien met vriendin binnen. 'zie je wel, ik voldoe niet' zegt mijn hoofd. Niet luisteren, niet luisteren....
Ik weet het Straw, maar zoals ik boven al zei heb ik het gevoel dat er geen oplossing bestaat, en dat doet verschrikkelijk veel pijn. Want ik weet natuurlijk dat het op deze manier slecht gaat aflopen maar ik kan het niet stoppen.quote:Op maandag 25 april 2011 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het enige wat ik lees is: niets helpt, je bent gedoemd.
Maar wat nou als een meisje blijft staan? Die kans is ook goed aanwezig.quote:Op maandag 25 april 2011 19:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben er altijd zo bang voor dat een meisje ook maar hoeft wegtelopen zonder iets te zeggen. Dan sta je gigantisch voor paal.
Jij zit een beetje in hetzelfde cirkeltje als ik krijg ik de indruk.quote:Op maandag 25 april 2011 18:36 schreef minnemin het volgende:
Goed en nu samen denken aan mogelijke oplossingen. Elk (wellicht raar) idee is welkom (behalve de makkelijke open deuren dan maar dat verwacht ik ook niet van jou)quote:Op maandag 25 april 2011 18:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Juist Schenk jij snapt het helemaal, prima verwoord.
Dat gebeurt nauwelijks. En als het gebeurt, dan moet je niet eens willen dat je zo'n persoon zou leren kennen. Op het moment zelf voelt dat wel kut natuurlijk, zeker als andere mensen het ook nog eens zien.quote:Op maandag 25 april 2011 19:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben er altijd zo bang voor dat een meisje ook maar hoeft wegtelopen zonder iets te zeggen. Dan sta je gigantisch voor paal.
Juist, grote kans dat het dan een egoistische trut zal zijn, daar wordt je sowieso niet gelukkig van.quote:Op maandag 25 april 2011 19:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat gebeurt nauwelijks. En als het gebeurt, dan moet je niet eens willen dat je zo'n persoon zou leren kennen. Op het moment zelf voelt dat wel kut natuurlijk, zeker als andere mensen het ook nog eens zien.
Als ik ooit een manier vind dan zal ik het je zeker vertellen. Ik probeer best veel dingen hoor, vooral tijdens uitgaan maar tot nu toe is nog niks gelukt.quote:Op maandag 25 april 2011 19:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Goed en nu samen denken aan mogelijke oplossingen. Elk (wellicht raar) idee is welkom (behalve de makkelijke open deuren dan maar dat verwacht ik ook niet van jou)
Woensdag, toch?quote:Op maandag 25 april 2011 19:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar het voelt alsof er gewoon geen echte oplossing bestaat -.-
Ja ik hoop dat het wat gaat opleveren.quote:
Mja dan weet ik ook niet hoe ik het vandaar verder aan moet pakken. Dan zal mijn klungeligheid vast wel een einde maken aan haar interesse. Daar ga ik weer vanuit. Eigenlijk weet ik niet wat ik moet zeggen tegen meisjes. Gewoon een paar steekwoorden of leuke onderwerpen waar ik mee kan 'openen'. Als het al zover komt met mij zeg ik altijd 'hey!' en met moeite lach ik omdat ik mezelf leijk vind. En dan loop ik verder. Dan houd ik toch nog iets van mystiek in het geheel al denk ik dat het toch nooit iets zal worden.quote:Op maandag 25 april 2011 19:06 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Maar wat nou als een meisje blijft staan? Die kans is ook goed aanwezig.
Als ze je lelijk vind, blijft ze echt niet oogcontact maken. Jij wil toch ook liever geen oogcontact met echt hele lelijke mensen?quote:Op maandag 25 april 2011 19:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mja dan weet ik ook niet hoe ik het vandaar verder aan moet pakken. Dan zal mijn klungeligheid vast wel een einde maken aan haar interesse. Daar ga ik weer vanuit. Eigenlijk weet ik niet wat ik moet zeggen tegen meisjes. Gewoon een paar steekwoorden of leuke onderwerpen waar ik mee kan 'openen'. [b]Als het al zover komt met mij zeg ik altijd 'hey!' en met moeite lach ik [/b]omdat ik mezelf leijk vind. En dan loop ik verder. Dan houd ik toch nog iets van mystiek in het geheel al denk ik dat het toch nooit iets zal worden.
Die successen zullen ook komen , maar bij successen zitten ook tegenslagen en juist op dat soort momenten is het belangrijk om door te zetten zodat je bij het uiteindelijke succes komt.quote:Op maandag 25 april 2011 19:15 schreef richard_prf het volgende:
Ik moet successen boeken om er van af te komen precies zoals schenk en ook K_W gisteren zeiden. Ook al is het iets heel kleins.
Nou en, dan zie je haar nooit weer en probeer je het bij een ander meisje. Kan je leren van wat je fout deed. Zo moet je het zien.quote:Op maandag 25 april 2011 19:04 schreef Schenkstroop het volgende:
In cafés is het meestal vrij donkerquote:Op maandag 25 april 2011 19:13 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Als ze je lelijk vind, blijft ze echt niet oogcontact maken. Jij wil toch ook liever geen oogcontact met echt hele lelijke mensen?
Ook al heel vaak gezegd hier: types als jij (zeker gezien hoe je bent nu) moeten het niet hebben van het uitgaansleven.quote:Op maandag 25 april 2011 19:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als ik ooit een manier vind dan zal ik het je zeker vertellen. Ik probeer best veel dingen hoor, vooral tijdens uitgaan maar tot nu toe is nog niks gelukt.
Het kan jaren duren, therapie. Verwacht geen grote verschillen binnen een week. Of paar weken. Die dwanggedachten van jou sloop je niet zo maar uit je systeem.quote:Op maandag 25 april 2011 19:15 schreef richard_prf het volgende:
Ik moet successen boeken om er van af te komen precies zoals schenk en ook K_W gisteren zeiden. Ook al is het iets heel kleins.
Maar wat deed ik dan precies fout is dan de vraag. Wat was er aan mij dat zij niet leuk vond. Mijn uiterlijk zou een geoede moeglijkheid kunnen zijn dat begrijp ik.quote:Op maandag 25 april 2011 19:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou en, dan zie je haar nooit weer en probeer je het bij een ander meisje. Kan je leren van wat je fout deed. Zo moet je het zien.
Stuur maar een foto, ik ben direct en neem geen blad voor mijn mond.quote:Op maandag 25 april 2011 19:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
In cafés is het meestal vrij donker
Weetje wat mij ook zo dwarszit. Ik zou graag willen weten hoe ik eruit zie. Ik heb geen idee of benul hoe ik op anderen overkom eigenlijk. Mar heb wel steeds het gekke idee, dat als ik dat zou weten. Dat ik daar wat mee zou kunnen.
Dat is voor ons moeilijk te beoordelen, wij weten niet hoe jij overkomt...en wat je dan deed. Je kan gewoon haar type niet zijn, maar je bent altijd wel iemands type (qua uiterlijk).quote:Op maandag 25 april 2011 19:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar wat deed ik dan precies fout is dan de vraag. Wat was er aan mij dat zij niet leuk vond. Mijn uiterlijk zou een geoede moeglijkheid kunnen zijn dat begrijp ik.
Kende je haar? Is ze echt weggelopen? Wat zei je precies? Aan de hand van je antwoord zal ik even verder ingaan hierop. Lijkt me niet zo moeilijk.quote:Op maandag 25 april 2011 19:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar wat deed ik dan precies fout is dan de vraag. Wat was er aan mij dat zij niet leuk vond. Mijn uiterlijk zou een geoede moeglijkheid kunnen zijn dat begrijp ik.
Echt? Want veel users hebben jou om een foto gevraagd maar jij wilde het nooit laten zien. Maar als je toch lelijk blijkt is het heel simpel, dan moet je het van je innerlijk hebben en ben je zeker niet kansloos. Dus erg veel schiet je er niet mee op.quote:Op maandag 25 april 2011 19:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
In cafés is het meestal vrij donker
Weetje wat mij ook zo dwarszit. Ik zou graag willen weten hoe ik eruit zie. Ik heb geen idee of benul hoe ik op anderen overkom eigenlijk. Mar heb wel steeds het gekke idee, dat als ik dat zou weten. Dat ik daar wat mee zou kunnen.
Het kan ook aan haar liggen, denk je daar ook wel eens aan?quote:Op maandag 25 april 2011 19:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het gevoel dat er veel alternatieven zijn, is belangrijk. Dan is een afwijzing niet zo erg.quote:Op maandag 25 april 2011 18:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik bedoel als het niet lukt bij het ene meisje , dan verder gaan naar een ander meisje totdat je iemand vind waar je wel een klik heeft en niet bij elke afwijzing denken zie je ze moeten me niet.
Ja dat durf ik weer nie.quote:Op maandag 25 april 2011 19:22 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Stuur maar een foto, ik ben direct en neem geen blad voor mijn mond.
Laat aan Straw zien zou ik zeggen, die is heel eerlijk. En dan weet je ook zeker dat de foto niet verspreid gaat worden.quote:
Zo weglopen van 'er is niks aan de hand geweest', dat zou ik doen ja. Om mezelf te beschermen zeg maar. Maar en daar ga ik weer, ik denk dat schoonheid de maatstaf is voor wie er terecht was en wie niet in zo'n situatie. Als ik als kleine chinees een leuke mooie meid zou benaderen. En zij kijkt me alleen raar aan van wie is dat nou. En ik druip af. Als je dat zou zien op een openluchtfeest whatever. Wat denk je dan. Wees eerlijkquote:Op maandag 25 april 2011 19:23 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Het kan ook aan haar liggen, denk je daar ook wel eens aan?
Het kan ook zijn dat ze een rotdag heeft en daardoor alleen haar eigen ding wilt doen, of net de relatie verbroken heeft en niet zit te wachten op jongens.quote:Op maandag 25 april 2011 19:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zo weglopen van 'er is niks aan de hand geweest', dat zou ik doen ja. Om mezelf te beschermen zeg maar. Maar en daar ga ik weer, ik denk dat schoonheid de maatstaf is voor wie er terecht was en wie niet in zo'n situatie. Als ik als kleine chinees een leuke mooie meid zou benaderen. En zij kijkt me alleen raar aan van wie is dat nou. En ik druip af. Als je dat zou zien op een openluchtfeest whatever. Wat denk je dan. Wes eerlijk
Sommige mensen moeten zich niet in zo'n positie plaatsen. Hoeft ook niet.quote:Op maandag 25 april 2011 19:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zo weglopen van 'er is niks aan de hand geweest', dat zou ik doen ja. Om mezelf te beschermen zeg maar. Maar en daar ga ik weer, ik denk dat schoonheid de maatstaf is voor wie er terecht was en wie niet in zo'n situatie. Als ik als kleine chinees een leuke mooie meid zou benaderen. En zij kijkt me alleen raar aan van wie is dat nou. En ik druip af. Als je dat zou zien op een openluchtfeest whatever. Wat denk je dan. Wes eerlijk
Het probleem in mijn geval is dat ik letterlijk 26 jaar en 9 maanden geen enkel contact had met meiden. Echt helemaal niks en ik ben ook mijn hele leven zonder moeder opgegroeid dus het is/was echt dramatisch!quote:Op maandag 25 april 2011 19:30 schreef Raggingbull het volgende:
Jongens waarom focussen jullie je direct op dat grote succes?
Je kan toch ook gewoon eerst eens met bijv. je buurvrouw naar de bioscoop gaan. Of met die vriendin die je eigenlijks nauwelijks kent. Als je dan steeds iets verder uitbouwt naar die onbekende dame zal het op een gegeven moment ook minder moeite kosten om daar eens een gesprek mee te voeren of zelfs meer.
Als klein kind kon je ook niet in 1 dag lopen. Dat was ook eerst leren staan en dan bewegen langs de tafel rand. Enzovoort.
Dat is ook het punt ze willen het succes maar vergeten de tussenstapjes. Rome is niet in een dag gebouwdquote:Op maandag 25 april 2011 19:30 schreef Raggingbull het volgende:
Jongens waarom focussen jullie je direct op dat grote succes?
Je kan toch ook gewoon eerst eens met bijv. je buurvrouw naar de bioscoop gaan. Of met die vriendin die je eigenlijks nauwelijks kent. Als je dan steeds iets verder uitbouwt naar die onbekende dame zal het op een gegeven moment ook minder moeite kosten om daar eens een gesprek mee te voeren of zelfs meer.
Als klein kind kon je ook niet in 1 dag lopen. Dat was ook eerst leren staan en dan bewegen langs de tafel rand. Enzovoort.
Dat succes had ik dus wel, ik had letterlijk nog nooit een eenvoudig gesprek aangegaan met een meisje. Maar had wel meteen een ONS... dus dat was een groot succes vanuit mannelijk oogpunt.quote:Op maandag 25 april 2011 19:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is ook het punt ze willen het succes maar vergeten de tussenstapjes. Rome is niet in een dag gebouwd
Mja ja dat is de illogica (zeg ik dat goed?) ervan. Maar ik denk dat ik vooral mezelf wil beoordelen. Bij een foto/moment opname, als je niet fotogeniek bent, dan is dat altijd slecht.quote:Op maandag 25 april 2011 19:30 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je te verliezen hebt.
Bij Strawberry heb je niets te vrezen. Dus maak daar gewoon gebruik van.quote:Op maandag 25 april 2011 19:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mja ja dat is de illogica (zeg ik dat goed?) ervan. Maar ik denk dat ik vooral mezelf wil beoordelen. Bij een foto/moment opname, als je niet fotogeniek bent, dan is dat altijd slecht.
Voor jou is de ONS misschien een heel succes , maar ik eerder dat het echte succes zou zijn als je weer beter in je vel gaat zitten en niet meer met die zelfhaat zou zitten. Dat zou pas het echte succes zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 19:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat succes had ik dus wel, ik had letterlijk nog nooit een eenvoudig gesprek aangegaan met een meisje. Maar had wel meteen een ONS... dus dat was een groot succes vanuit mannelijk oogpunt.
Hm..quote:Op maandag 25 april 2011 19:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten zich niet in zo'n positie plaatsen. Hoeft ook niet.
For the sake of argument ga ik er vanuit dat je lelijk bent. Dat je niemand's type qua uiterlijk bent. Dan behoor je gewoon tot de categorie mensen die niet willekeurig vreemde meisjes moet aanspreken met het doel om ze te versieren / beter te leren kennen.
Dat is weggelegd voor mensen die er goed uitzien of het type van het meisje zijn, en zelfs die falen vaak.
Jij moet het situationeel aanpakken. Meisjes benaderen omdat jullie allebei hetzelfde aan het doen zijn, omdat je suiker nodig hebt, dat soort dingen, weet ik veel.
Hmmmm... inderdaad.quote:Je hebt bijvoorbeeld een lief buurmeisje. Daar zijn de mogelijkheiden tot een vriendschap niet onmogelijk.
Mm... nou.. tja niet onmogelijk maar kweenie. Geen idee hoe ik dat zou moeten aanpakken. Een beetje leuk, niet te opvallend met nadruk op 'toevallig' dus zoals je dat beschrijft. Mischien moet ik haar meer groeten op de trap. Ik heb ook nog nooit kennis gemaakt met dr. Maar we kennen mekaar al wel, das ook zo awkward. tsja.quote:Je hebt als buurman een legio aan mogelijkheden om contact te leggen met haar.
Niet eens voor hem. Volgens de mannelijke oogpunt, zegt hij. Hij zelf is helemaal niet trots dat het alleen bij een ONS bleef.quote:Op maandag 25 april 2011 19:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Voor jou is de ONS misschien een heel succes , maar ik eerder dat het echte succes zou zijn als je weer beter in je vel gaat zitten en niet meer met die zelfhaat zou zitten. Dat zou pas het echte succes zijn.
Vorig jaar sprak ik jou aan over mijn buurmeisje. We zaten in dezelfde situatie qua interesse in "haar". Mij was het gelukt. Was opzich niet eens zo moeilijk, maar dat wist ik aan het begin natuurlijk niet.quote:Op maandag 25 april 2011 19:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hm..
[..]
Hmmmm... inderdaad.
[..]
Mm... nou.. tja niet onmogelijk maar kweenie. Geen idee hoe ik dat zou moeten aanpakken. Eene beetje leuk, niet te opvalend, 'toevallig'. Mischien moet ik haar meer groeten op de trap ofzo. Ik heb ook nog nooit kennis gemaakt met dr. Maar we kennen mekaar al wel Das ook zo awkward. tsja.
Ze is trouwens best slim. Half-indisch, welbespraakt. En doet HBO. Hoe pak je dat aan, hoe pak je dat aan. ..
Denk dat hij van niemand hier die nu op dit moment post echt te vrezen heeft.quote:Op maandag 25 april 2011 19:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Bij Strawberry heb je niets te vrezen. Dus maak daar gewoon gebruik van.
Ik weet niet of je er wat aan hebt. Maar ik heb nu dus ook een vriendin die ik benaderd heb een keer op internet en we kunnen het heel goed vinden met elkaar. Ze vond me in eerste instantie erg onaantrekkelijk (dat was dus heel pijnlijk om te horen) maar toch heb ik inmiddels 2 x sex gehad met haar (en ze ziet er bovengemiddeld uit).quote:
Wil je wel realistisch blijven?quote:Op maandag 25 april 2011 19:49 schreef Raggingbull het volgende:
Of verhuis en vraag je nieuwe buren op de koffie bij wijze van kennismaking en tadaa... je hebt het eerste heel onschuldige contact al.
Ik bedoel maar het eerste contact zit in die hele kleine dingetjes. Wat natuurlijk praktiser is is om je buren eens op de koffie te vragen omdat je jarig bent ofzo.quote:
Klopt. Maar je hebt wel alles in huis om de ideale vertouwenspersoon te zijn. Take a complimentquote:Op maandag 25 april 2011 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat hij van niemand hier die nu op dit moment post echt te vrezen heeft.
Een ander probleem is dat de buren wel contact willen leggen. Ik zit in een klein flatje, maar ik ken ze alleen van gezicht en dat wil ik liever zo houden.quote:Op maandag 25 april 2011 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is moeilijk contact zoeken met je buren als je dat al jaren lang niet hebt gedaan.
Heb je het over dat ene blonde meisje waarvan je niet lang geleden een foto plaatste?quote:Op maandag 25 april 2011 19:48 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er wat aan hebt. Maar ik heb nu dus ook een vriendin die ik benaderd heb een keer op internet en we kunnen het heel goed vinden met elkaar. Ze vond me in eerste instantie erg onaantrekkelijk (dat was dus heel pijnlijk om te horen) maar toch heb ik inmiddels 2 x sex gehad met haar (en ze ziet er bovengemiddeld uit).
Misschien dat wij het dus alleen goed kunnen doen bij de dames dmv eerst een hechte vriendschap op te bouwen en dat je op die manier het verliefde gevoel bij haar een keer gaat opwekken ofzo.
Maar dit zou alleen goed zijn voor jou dus he. Ik wil duidelijk iets anders dan jij.
Ik zit nog altijd te hopen dat ze ooit meer wilt dan vriendschap.
Ja of vind je haar lelijkquote:Op maandag 25 april 2011 19:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Heb je het over dat ene blonde meisje waarvan je niet lang geleden een foto plaatste?
Hoe ziet je huid eruit 's avonds? In het licht van een lamp? Minder opvallend dan overdag met felle belichting, juist?quote:Op maandag 25 april 2011 19:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Mja dat vind ik wel haalbaar voor mij al zou ik er alsnog niet mee uit durven vragen. Maar dan zit ik alsnog met een ander probleem. Namelijk mijn gezicht en huid. Het schilfert, vlekt paars en rood en het is afentoe opgezwollen enzo. Dat is gewoon géén gezicht. Ik heb liever niet dat zij mij zo ziet. Laat staan dat ze mij aankijkt terwijl we met mekaar praten. Dat ik kort gezegd niet verdragen.
Daartegenover staat dat ik weer wel praat met de antilliaanse buurvrouw van 45. En hoe ik er dan uitzie en wat ze van me zou vinden zou me een worst wezen. Maar tegenover Linda, zo heet mijn buurmeisje dus. Is dat toch anders. Zij is jong, mooi. Alleen om vriendschappelijk contact te leggen dat voelt alsnog gewoon anders. Snap je dat een beetje?
Maar niet onmogelijk inderdaad. Dat vrienschappelijk contact. Dat kan ik best. Maar tcoh wer mijn huid
Die vond ik absoluut niet lelijk. het verbaasde mij alleen dat je al 2xs sex met haar hebt gehad. Was het niet diezelfde van "een andere forum" dat steeds bij jou uithuilt over haar exen enzo?quote:
Ik heb zo'n klein rond spiegeltje en daar kijk ik afentoe in om te zien waar de kloofjes enzo zitten. En ja savonds of overdag maakt niet zoveel uit je zite het wel even duidelijk.quote:Op maandag 25 april 2011 19:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoe ziet je huid eruit 's avonds? In het licht van een lamp? Minder opvallend dan overdag met felle belichting, juist?
Yep die bedoel ik. Ohja van dat sex zei ze ook dat het niet heeft mogen gebeuren enzo. Ze gebruikt mij totdat ze weer een nieuwe vriend krijgt.quote:Op maandag 25 april 2011 19:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Die vond ik absoluut niet lelijk. het verbaasd emij alleen dta je al 2xs sex met haar had gehad. Was het niet diezelfde van dat andere forum. Die steeds bij jou uithuilt over haar exen enzo?
[..]
Ik heb zo'n klein rond spiegeltje en daar kijk ik afentoe in om te zien waar de kloofjes enzo zitten. En ja savonds of overdag maakt niet zoveel uit je zite het wel even duidelijk.
Dan zul je er in elk geval knap genoeg uit zien om het mee te doen toch?quote:Op maandag 25 april 2011 20:00 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Yep die bedoel ik. Ohja van dat sex zei ze ook dat het niet heeft mogen gebeuren enzo. Ze gebruikt mij totdat ze weer een nieuwe vriend krijgt.
Dan gebruik je haar totdat je een nieuwe vriendin krijgt.quote:Op maandag 25 april 2011 20:00 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Yep die bedoel ik. Ohja van dat sex zei ze ook dat het niet heeft mogen gebeuren enzo. Ze gebruikt mij totdat ze weer een nieuwe vriend krijgt.Ze is nogal jongensgek, gaat liever niet om met meiden.
Weet niet, ik snap de logica niet van meiden.quote:Op maandag 25 april 2011 20:02 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Dan zul je er in elk geval knap genoeg uit zien om het mee te doen toch?
Anders had ze er wel een ander voor gebruikt of nie soms?
Das inderdaad wel te doen voor mij. De reden dat ik het tot nu toe nooit heb gedaan, is omdat ik het nooit heb gedurfd. Als ik boven in het trappenhuis stond en naar beneden wilde lopen, maar ik hoorde benden de deur opengaan en wist dat zij het was. Dan ging ik toch maar effe weer naar binnen tot zij was gepasseerd naar de etage boven mij.quote:Op maandag 25 april 2011 19:57 schreef formerjellybean het volgende:
Tip aan schenkstroop, als je buurvrouw ziet gewoon vriendelijk gedag zeggen en misschien een praatje proberen te maken dan is de eerste stap gezet
Niemand kan zo goed met haar problemen overweg als jij. Daarom voelt ze zich eenzaam, want niemand wil haar echt.quote:Op maandag 25 april 2011 20:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Weet niet, ik snap de logica niet van meiden.
Nice.. zo'n meid zou ik ook wel willen kennen.quote:Op maandag 25 april 2011 20:00 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Yep die bedoel ik. Ohja van dat sex zei ze ook dat het niet heeft mogen gebeuren enzo. Ze gebruikt mij totdat ze weer een nieuwe vriend krijgt.Ze is nogal jongensgek, gaat liever niet om met meiden.
Dan is het eerste contact alvast een doelstelling voor je.quote:Op maandag 25 april 2011 20:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Das inderdaad wel te doen voor mij. De reden dat ik het tot nu toe nooit heb gedaan, is omdat ik het nooit heb gedurfd. Als ik boven in het trappenhuis stond en naar beneden wilde lopen, maar ik hoorde benden de deur opengaan en wist dat zij het was. Dan ging ik toch maar effe weer naar binnen tot zij was gepasseerd naar de etage boven mij.
Dat is trouwens succes nummer 1.quote:Op maandag 25 april 2011 20:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Weet niet, ik snap de logica niet van meiden.
Jawel, als ze blind is!!!!!!!!1111quote:Op maandag 25 april 2011 20:05 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Dat is trouwens succes nummer 1.
Ze was bereid het met je te doen! Ookal gebruikte ze je. Een vrouw zal nooit een man daarvoor gebruiken die echt echt lelijk is.
Omg ja owke maar er van uitgaande dat ze dat niet is dat is trouwens ook het meest gangbare.quote:Op maandag 25 april 2011 20:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jawel, als ze blind is!!!!!!!!1111![]()
Daar heb je weer helemaal gelijk in.quote:Op maandag 25 april 2011 20:06 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Omg ja owke maar er van uitgaande dat ze dat niet is dat is trouwens ook het meest gangbare.
Ja dit zou wel eens de waarheid kunnen zijn. Dit klinkt inderdaad heel erg logisch.quote:Op maandag 25 april 2011 20:04 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Niemand kan zo goed met haar problemen overweg als jij. Daarom voelt ze zich eenzaam, want niemand wil haar echt.
Daarom komt ze ook weer bij je terug, want ze heeft je nodig. Je hoeft dus ook niet te blijven jengelen met telefoontjes en SMSjesquote:Op maandag 25 april 2011 20:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dit zou wel eens de waarheid kunnen zijn. Dit klinkt inderdaad heel erg logisch.
Richard lees dit eens 10x.quote:Op maandag 25 april 2011 20:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Daarom komt ze ook weer bij je terug, want ze heeft je nodig. Je hoeft dus ook niet te blijven jengelen met telefoontjes en SMSjes
Ze heeft vandaag al 3smjes gestuurd maar ik reageer er niet op, even kijken wat er gebeurd, want dit is een compleet nieuwe situatie voor mij.quote:Op maandag 25 april 2011 20:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Daarom komt ze ook weer bij je terug, want ze heeft je nodig. Je hoeft dus ook niet te blijven jengelen met telefoontjes en SMSjes
Naja... laat ik het zo zeggen er komt nu enige reactie een soort van initiatief van haar kant. Beantwoord dat initiatief eens. Steek die grens over verleg die grens wacht niet af maar probeer met beide handen vast te pakken. Maar ga niet te gehaast te werk. Vraag bijv. of ze langs komt voor een kopje koffie ofzo.quote:Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag al 3smjes gestuurd maar ik reageer er niet op, even kijken wat er gebeurd, want dit is een compleet nieuwe situatie voor mij.
Ze komt binnenkort bij mij thuis inderdaad, (hadden we gisteren af gesproken), ze is nogal heel erg angstig maar eindelijk vertrouwd ze me voldoende. Ik ga bezoek krijgen voor het eerst in 10 jaar.quote:Op maandag 25 april 2011 20:22 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Naja... laat ik het zo zeggen er komt nu enige reactie een soort van initiatief van haar kant. Beantwoord dat initiatief eens. Steek die grens over verleg die grens wacht niet af maar probeer met beide handen vast te pakken. Maar ga niet te gehaast te werk. Vraag bijv. of ze langs komt voor een kopje koffie ofzo.
quote:Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag al 3smjes gestuurd maar ik reageer er niet op, even kijken wat er gebeurd, want dit is een compleet nieuwe situatie voor mij.
Die jongen van nu? Die reageert ook nooit op je smsjes?quote:Op maandag 25 april 2011 20:29 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je lijkt mijn scharrel wel die doet dat ook steeds , die is volgens mij steeds in shock als ik wat stuur , hoop dat je over 4 jaar wat beter reageert
Richard jij bent richard! En als ze daar niet tevreden mee zijn hebbem ze pech. Te lelijk? GAST WORD WAKKEER! HALLOOOTJES! Waarschijnlijk is het wel wat positiever geweest dan jij vreest. Of in elk geval dit is wel een kans voor je om met die vriendin in contact te komen. Probeer via haar heel rustig eens met haar in contact te komen. En als het niks word of je een blauwtje loopt probeer dan uit te vinden waarom niet. Hierdoor kan je leren en zal je die fout bij de volgende niet weer maken. En anders dan heb je er miss een leuke vriendin bij of zelfs meer.quote:Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ze komt binnenkort bij mij thuis inderdaad, (hadden we gisteren af gesproken), ze is nogal heel erg angstig maar eindelijk vertrouwd ze me voldoende. Ik ga bezoek krijgen voor het eerst in 10 jaar.
Alleen weet ik nu dus ook dat ze het over mij heeft gehad met haar vriendin en ik ben echt als de dood voor een negatieve reacties van haar en wat als ik haar een keer zie :/ dan denkt ze meteen dat ik een kneus ben enzo en dat ik te lelijk ben voor haar vriendin.
Blijkt uit dit smsje:
Goed om te horen dat je een gezellige avond hebt gehad. Ik ben uiteindelijk niet meer uitgeweest. Ik heb de hele avond en nacht met die vriendin van mij gekletst (en ik heb het ook over ons contact gehad). Ik ben nu echt hélemaal gesloopt, dus ik lig vandaag erg lang in mijn bed. Even bijtanken. Geen dank. Veel liefs.
Op telefoon reageert die helemaal opgefokt , we waren ook ooit buiten en zijn moeder belde waar die bleef en hij begon een partijtje te schelden en heeft haar weggedrukt.quote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Die jongen van nu? Die reageert ook nooit op je smsjes?
Zomaar schelden? Dat vind ik echt bizar eerlijk gezegd. En al helemaal als hij dat tegen zijn eigen moeder doet.quote:Op maandag 25 april 2011 20:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Op telefoon reageert die helemaal opgefokt , we waren ook ooit buiten en zijn moeder belde waar die bleef en hij begon een partijtje te schelden en heeft haar weggedrukt.
Prima.quote:Op maandag 25 april 2011 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat vinden jullie van een nieuwe TT: Als versieren niet zo makkelijk gaat.
(zie feedback topic)
?
Dit smsje betekend dat ze ook verrast is wat er gebeurd is en met haar vriendin nu aan het uitpluizen is wat zij wilt . Denk dat ze waarschijnlijk ook niet vaak one nightstands heeft gehad en dit haar een beetje overvalt.quote:Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ze komt binnenkort bij mij thuis inderdaad, (hadden we gisteren af gesproken), ze is nogal heel erg angstig maar eindelijk vertrouwd ze me voldoende. Ik ga bezoek krijgen voor het eerst in 10 jaar.
Alleen weet ik nu dus ook dat ze het over mij heeft gehad met haar vriendin en ik ben echt als de dood voor een negatieve reacties van haar en wat als ik haar een keer zie :/ dan denkt ze meteen dat ik een kneus ben enzo en dat ik te lelijk ben voor haar vriendin.
Blijkt uit dit smsje:
Goed om te horen dat je een gezellige avond hebt gehad. Ik ben uiteindelijk niet meer uitgeweest. Ik heb de hele avond en nacht met die vriendin van mij gekletst (en ik heb het ook over ons contact gehad). Ik ben nu echt hélemaal gesloopt, dus ik lig vandaag erg lang in mijn bed. Even bijtanken. Geen dank. Veel liefs.
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 25 april 2011 20:48 schreef Raggingbull het volgende:
Eigenlijks wel ja qua leeftijd val ik namelijk wel een beetje buiten de boot hier![]()
Marja... af en toe eens wat oudere mensen dan ik helpen indien mogelijk vind ik dan nog wel weer leuk... khoop alleen niet dat ik hier een beetje te vervelend ben.
Ik begin zijn probleem telkens meer te begrijpen. Maar ik vraag me af waarom je voor zo'n persoonlijkheid kiest. Als je eenmaal met hem samen bent, zal hij toch ook zo tegenover jou kunnen doen?quote:Op maandag 25 april 2011 20:56 schreef formerjellybean het volgende:
Nou wij waren samen en aan het zoenen enzo toen werd die gestoord en dat vond die niet zo leuk , hij wilde mij alle aandacht geven
Ik vind hem anders ook super raar overkomen. Niet reageren op smsjes, mailtjes. Eigenlijk alleen maar seksen. Je zegt zelf ook dat jullie seksistische grappen samen hebben enzovoort.quote:Op maandag 25 april 2011 21:03 schreef formerjellybean het volgende:
Hij is niet op mensen aan het schelden hij was gewoon even gefrustreerd op de situatie . En eerlijk gezegd snap ik niet zo wat er zo raar is aan iemand wegdrukken op telefoon als het niet uitkomt. Ikzelf reageer ook niet altijd als het me niet uitkomt en druk ook wel eens mensen weg. Gewoon een verdomme is niet zo'n ramp hoor. Hij was niet zijn moeder aan het uitschelden.
Helder!quote:Op maandag 25 april 2011 21:11 schreef formerjellybean het volgende:
Dikke scheldpartij als schelden op zijn telefoon , niet op personen.
Nee maar ben ook met andere dingen bezig en wat al eerder zei. Ik ga ook gewoon verder , heb sowieso besloten niet te wachten. En als hij later reageert dan hangt het ook af of ik het nog wil .quote:Op maandag 25 april 2011 21:12 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Helder!
Pasen is al bijna voorbij, maar nog steeds geen reactie?
Dat is jouw mening en niet de mijne. En je oordeelt wel want als je niet had geoordeeld had je niet steeds op dit punt herhalen. Dat iets jouw mening is hoeft het nog niet de mijne te worden.quote:Op maandag 25 april 2011 21:16 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik kan er verder niet over oordelen natuurlijk maar het lijkt me wel erg voor de hand liggend. Je kan wel zeggen dat het zijn persoonlijkheid is maar ik ben er echt van overtuigd dat als hij je echt zou willen/leuk zou vinden, wel had gereageerd. Dus ik denk dat hij d'r geen zin in heeft en alleen gaat ''antwoorden'' of contact zoeken als het hem uitkomt.
Neehoor, ik heb geen oordeel; ik vermoed het. Niks staat vast. Jij vindt het een mening opdringen omdat de ''mening'' je niet aanstaat. Doch ik vind het allemaal prima, het is je eigen probleem alleen het lijkt mij echt het meest logische.quote:Op maandag 25 april 2011 21:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en niet de mijne. En je oordeelt wel want als je niet had geoordeeld had je niet steeds op dit punt herhalen. Dat iets jouw mening is hoeft het nog niet de mijne te worden.
En zou graag waarderen dat je niet je mening aan me opdringt want dit is gewoon een mening opdringen.
Net 17 als je het zo graag weten wilt.quote:Op maandag 25 april 2011 20:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?
Volgens mij hebben wij dezelfde leeftijd.
Jij accepteert juist een andere mening niet. Ik wil geen gelijk hebben, het is mijn kijk op de situatie. Ik denk het. Het gaat niet om gelijk hebben of een mening op dringen. Ik snap niet waarom je dat niet begrijpt eerlijk gezegd. Jij weet het zelf toch het beste, dus waarom trek je je iets van mijn mening aan?quote:Op maandag 25 april 2011 21:27 schreef formerjellybean het volgende:
Nee ik vind het mening opdringen omdat je een andere mening niet accepteerd en erop blijft doorhameren en je gelijk wil hebben en die krijg je in mijn geval gewoon niet.
En het is geen probleem, want mijn leven gaat even goed door of die reageerd of niet. En ik laat me ook niet aanpraten dat ik gebruikt word voor sex, daar zijn altijd nog 2 personen bij nodig en niet een. En geloof me als ik niet wil dan wil ik niet , dat heeft hij vaak genoeg meegemaakt.
Alleen als je er goed uitziet. Succes ermee, ik kom alleen buiten tegenwoordig als het echt nodig is.quote:Op maandag 25 april 2011 22:41 schreef moneyfornothing het volgende:
Het mooie weer is wel goed sjansweer, mensen zijn lekker vrolijk en wat losser.
En naar aanleiding van het afknapper lijstje in de fipo, wat vinden jullie eigenlijk een dikke plus/instant turn-on?
Ik vind qua uiterlijk gespierde armen erg nice, en donker haar met lichte (blauwe/grijze) ogen trekt ook altijd mijn aandacht.
Qua innerlijk vind ik het wel wat hebben als iemand zichzelf niet erg serieus neemt. Dus ongedwongen in het leven staan met een dosis humor, wel zien wat er op zijn pad komt en er het beste van maakt.
Niet zo zeuren.quote:Op maandag 25 april 2011 22:43 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Alleen als je er goed uitziet. Succes ermee, ik kom alleen buiten tegenwoordig als het echt nodig is.
Ik ben het helemaal met je eens, hoe neurotisch en introvert iemand ook is...je reageert wel als je iemand leuk vindt.quote:Op maandag 25 april 2011 22:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jij accepteert juist een andere mening niet. Ik wil geen gelijk hebben, het is mijn kijk op de situatie. Ik denk het. Het gaat niet om gelijk hebben of een mening op dringen. Ik snap niet waarom je dat niet begrijpt eerlijk gezegd. Jij weet het zelf toch het beste, dus waarom trek je je iets van mijn mening aan?Ik zeg alleen maar dat ik het denk aangezien het daar steeds meer (in mijn ogen dan) op begint te lijken. Laat de verdere discussie maar zitten.
Nope, ik probeer je iets uit te leggen (dat het mijn mening is) maar je wordt meteen een soort van boos en valt me aan. Je begrijpt het niet, denk ik.quote:Op maandag 25 april 2011 22:33 schreef formerjellybean het volgende:
En het feit dat je het laatste woord weer wil hebben hierover bewijst alleen maar dat juist jij wel je mening aan het opdringen bent. Ik wilde al eerder de discussie niet meer over hebben en ik trek me juist geen reet van je mening aan. Als ik wat van je mening had aangetrokken, dan had ik mijn omgang met hem veranderd en doe ik dus niet En verder ga vandoor even avondwandeling maken en ergens wat drinken.
Hoe kun je dat nou zo zeker weten als je niet eens buiten komt.quote:Op maandag 25 april 2011 22:43 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Alleen als je er goed uitziet. Succes ermee, ik kom alleen buiten tegenwoordig als het echt nodig is.
Volgens mij was iwannabehigh gewoon heel redelijk bezig voor de verandering.quote:Op maandag 25 april 2011 22:53 schreef Daniel1976 het volgende:
* Daniel1976 denkt, laat ik er deze keer eens op tijd bij zijn
Doen jullie wel lief tegen elkaar?
Flauw dat je zoiets zegt. Echt bah. Omdat ik mensen de waarheid zeg af en toe ben ik onredelijk bezig volgens jou, maar is goed. Ik ga je nu ook weer negeren want dit is uitlokken; je weet dat ik op zulke dingen reageer.quote:Op maandag 25 april 2011 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij was iwannabehigh gewoon heel redelijk bezig voor de verandering.
Heb een stukje gekeken. VRESELIJKquote:Op maandag 25 april 2011 23:05 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben nu net 10 sec bezig met dit kijken.
http://documentarystorm.com/sexuality/virgin-school/
Dat kan ik je eenvoudig uitleggen, van mijn 18de tot 23ste kwam ik genoeg buiten en toen werd me wel duidelijk dat niemand interesse had. Daarom dus.quote:Op maandag 25 april 2011 22:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zo zeker weten als je niet eens buiten komt.
Kom maar terug als je buiten wat actie ondernomen hebt.
Kom op hey met je slachtofferrol, je hebt vaak genoeg gezegd wel eens te trollen. Dan ben je onredelijk ja.quote:Op maandag 25 april 2011 23:08 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Flauw dat je zoiets zegt. Echt bah. Omdat ik mensen de waarheid zeg af en toe ben ik onredelijk bezig volgens jou, maar is goed. Ik ga je nu ook weer negeren want dit is uitlokken; je weet dat ik op zulke dingen reageer.
Dat was toen, in het verleden behaalde resultaten (of niet behaalde resultaten, ook goed) bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op maandag 25 april 2011 23:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat kan ik je eenvoudig uitleggen, van mijn 18de tot 23ste kwam ik genoeg buiten en toen werd me wel duidelijk dat niemand interesse had. Daarom dus.
Echt? Ook maar eens kijken dan.quote:Op maandag 25 april 2011 23:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Jezus mina. Hoor ik dat nou goed, gaat hij seks hebben met 1 van zijn coaches? Wat is dat voor zieke boel.
En als hij zijn bril af doet en zijn haar eraf haalt is hij een stuk beter om te zien.
Geil. Laten ze dat ook zien?quote:Op maandag 25 april 2011 23:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Jezus mina. Hoor ik dat nou goed, gaat hij seks hebben met 1 van zijn coaches? Wat is dat voor zieke boel.
En als hij zijn bril af doet en zijn haar eraf haalt is hij een stuk beter om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |