abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 april 2011 @ 15:19:24 #1
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95956337

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De OP vind je hier

[ Bericht 0% gewijzigd door Crutch op 25-04-2011 16:37:41 ]
Je moeder is een hamster
  maandag 25 april 2011 @ 15:23:05 #2
118585 Crutch
pi_95956439
Er was een probleem met de reeks en GlowMouse heeft het opgelost, gaarne voortaan een nieuw topic openen met de 'open een nieuw deel'-knop.

OT:

Wat zijn enorme afknappers wanneer je op latere leeftijd iemand probeert te versieren.

Ik gok er een paar:

- bij je ouders wonen;
- een uitkering hebben;
- geen rijbewijs hebben.

Hoe zou je er zelf op reageren en hoe zou je zoiets kunnen omzeilen?
Je moeder is een hamster
pi_95956539
quote:
13s.gif Op maandag 25 april 2011 14:53 schreef formerjellybean het volgende:
Deelnemer , die goede gemeenschap zoals je het hier zegt zit vol met vooroordelen , waar de wetenschappers voorop lopen met hun meningen en statistiekjes.
Hoe vaak heb ik al niet oh maar wat jij hebt stelt niets voor want het is welzijnsziekte, om heel eerlijk te zijn zodra men iets wat ook maar te maken heeft met de psychiatrie te maken heeft , komt wel weer aan met hun wijsneuzerige mening , door iets wat ze aan alleen maar aan de oppervlakte zien en totaal geen weet van hebben . Ik merk het hier ook al qua uitspraken over borderline etc daar word je gewoon niet vrolijk van.

In plaats van dat je nou eens mensen gewoon in hun waarde liet zonder je mening op te dringen over wat je beeld van iets is zonder oordeel . Zou de wereld een stuk prettiger maken.
_O_

Het is ook een ideaal van wat een gemeenschap zou kunnen zijn. Ik ben het volledig met je eens.

Behalve dat wetenschappers voorop lopen met hun meningen en statistiekjes. Dat zijn namelijk geen echte/goede wetenschappers. Wetenschappers weten te goed dat ze het bij lange na nog niet begrijpen.
The view from nowhere.
pi_95956547
Ik denk dat het uitkering meer een issue is als je later ook wilt samenwonen.
Dat ben ik niet van plan dus is het een beetje een non issue voor mij. Ik heb namelijk een uitkering en daar ga ik zelf goed mee om.
pi_95956571
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 15:23 schreef Crutch het volgende:
Er was een probleem met de reeks en GlowMouse heeft het opgelost, gaarne voortaan een nieuw topic openen met de 'open een nieuw deel'-knop.

OT:

Wat zijn enorme afknappers wanneer je op latere leeftijd iemand probeert te versieren.

Ik gok er een paar:

- bij je ouders wonen;
- een uitkering hebben;
- geen rijbewijs hebben.

Jij was mij net voor met een nieuw deel openen :P

Geen rijbewijs vind ik niet zo'n probleem eigenlijk. Tuurlijk het is verdomd handig. Je komt wat makkelijker van A naar B maar dat is dan ook alles.

Geen werk en een uitkering hangt van de situatie af. Als het is omdat iemand niet wilt etc. Dan is het einde oefening.
Daarom heb ik ook twijfels over iemand waarmee ik op Paiq zit te kletsen. Zij heeft geen werk en woont nog bij haar ouders. Waarom ze geen werk heeft is ze nogal vaag over. Verder is ze wel een leuke meid. :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95956653
quote:

OT:

Ik gok er een paar:

- bij je ouders wonen;
- een uitkering hebben;
- geen rijbewijs hebben.

Allemaal conventionele oordelen. We hebben al een hele SC besteed aan het formuleren van afknappers. Als ik ergens chagerijnig van wordt .....
The view from nowhere.
  maandag 25 april 2011 @ 15:31:02 #7
118585 Crutch
pi_95956664
Precies, uiteindelijk is het meestal niet zo'n probleem aangezien je de situatie van die persoon moet snappen, maar op het eerste gezicht... wanneer iemand je vraagt wat voor werk je doet of het komt ter sprake dat je geen rijbewijs hebt.
Lijkt me best lastig, oftewel een struikelblok.
Je moeder is een hamster
  maandag 25 april 2011 @ 15:31:20 #8
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95956673
quote:

OT:

Ik gok er een paar:

- bij je ouders wonen;
- een uitkering hebben;
- geen rijbewijs hebben.

uitkering hebben kan je omzeilen door geen aanvraagformulieren op te gaan sturen :D

en ik had geen van bovenstaande dingen, en toen ging ook niet echt alles goed
pi_95956681
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 14:39 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik zou een goede gemeenschap willen definieren als een groep mensen die in een vroeg stadium zien dat iemand niet lekker in z'n vel zit en het op een milde manier corrigeren als dat nog gemakkelijk kan. Mensen als MLiG, Richard, Schenkstroop, Benzin etc zouden dan niet zover wegzakken in hun eigen misvattingen en zichzelf de vernieling in draaien. Ik ben het daarom niet eens met mensen die zeggen dat je het allemaal zelf moet oplossen. Mensen op zichzelf terugwerpen is het slechtste wat je kunt doen. Mensen kunnen zichzelf niet aan hun eigen haren uit het moeras trekken.
Utopie, inderdaad zoals je hierboven al zegt. Die goede gemeenschap bestaat helaas niet, want mensen zijn niet perfect. Je hebt wel gelijk dat het veel geestesziektes zoals anorexia en BDD zou kunnen voorkomen, omdat die manier van denken dan in een vroeg stadium al wordt herkend en aangepakt. Maar dan door mensen van buitenaf, slechts heel weinig mensen herkennen het van zichzelf en hebben een grote mate van zelfreflectie op jonge leeftijd om dat te kunnen voorkomen of in de kiem te smoren.

Maar omdat het halve vorige topic al over stoornissen ging kan dit topic beter met nadruk op versieren denk ik. :@ Al wilde ik bovenstaande nog wel even kwijt.
  maandag 25 april 2011 @ 15:31:38 #10
118585 Crutch
pi_95956686
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 15:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

uitkering hebben kan je omzeilen door geen aanvraagformulieren op te gaan sturen :D
:') Ja, dat wel.
Je moeder is een hamster
pi_95956710
Ik denk bij mij ook het verschil is dat ik niet op datingprofielen sta en om eerlijk gezegd niet als actief zoekende bezig ben.
Voor mij is het als ik iemand tegenkom is het leuk als ik iemand niet tegenkom is het ook goed.
Ik baseer voor mij of ik iemand leuk genoeg vind op gewoon ontmoeten en als ik hem leuk vind dan vind ik hem leuk.
  maandag 25 april 2011 @ 15:32:59 #12
118585 Crutch
pi_95956732
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 15:30 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Allemaal conventionele oordelen. We hebben al een hele SC besteed aan het formuleren van afknappers. Als ik ergens chagerijnig van wordt .....
Het gaat niet om de afknappers, maar om hoe je ermee omgaat.
Hoe omzeil je zulke vragen of wat voor een alternatief stel je er tegenover.
Je moet je voorstellen dat veel mensen zich wel degelijk druk maken om zulke dingen.
Je moeder is een hamster
pi_95956839
Wie heeft er hier eigenlijk een profiel op een datingsite?
Ik wel maar dat heeft nog niet echt iets opgeleverd eigenlijk :{
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 25 april 2011 @ 15:36:45 #14
118585 Crutch
pi_95956858
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 15:36 schreef tijnbrein het volgende:
Neh, ik vind het stiekem ook nog een beetje taboe.
Je moeder is een hamster
pi_95956883
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 15:36 schreef tijnbrein het volgende:
Ik niet, maar mocht ik echt tegen mijn zin onsuccesvol zijn in de liefde op latere leeftijd, dan zou ik daar best wat willen proberen. :)
pi_95956955
Als je het regionaal houdt bij datingsites, kan er wel wat uit voortkomen. Zitten genoeg vrouwen op die iemand zoeken. Niet zoals bij een kennis van me, die interesse getoond kreeg van een vrouw uit China. :')

Daar loopt hij dan mee te MSNen, enzovoort, terwijl je eigenlijk weet dat zoiets, met ook nog eens een grote taalbarriere, totaal niet gaat werken.
Ron Paul 2012
pi_95956997
Ik ook niet omdat ik ook niet actief zoekende ben en ik ook wel achter ben gekomen dat een boel die daar komen niet echt voor relatie gaan maar meer om iemand te hosselen en dan is dat voor mij geen betrouwbare plek om te daten.

Voor mij werkt het uitgaan het beste, waarbij ik wel zeg dat ik meer in een dorp woon dus een dorpskroeg is heel anders dan in een stad en ik ook moet zeggen dat ik dat ook niet echt als daten zie maar beginstap van mensen leren kennen.

Het kwam ook wel omdat ik eerst in dat dorp ging wonen en niemand kende en nu steeds door uit te gaan in dat dorp kom je meer mensen tegen ook buiten de kroeg en is het de beginstap van gewoon nieuwe contacten maken.
pi_95957020
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 15:39 schreef Supersoep het volgende:
Als je het regionaal houdt bij datingsites, kan er wel wat uit voortkomen. Zitten genoeg vrouwen op die iemand zoeken. Niet zoals bij een kennis van me, die interesse getoond kreeg van een vrouw uit China. :')

Daar loopt hij dan mee te MSNen, enzovoort, terwijl je eigenlijk weet dat zoiets, met ook nog eens een grote taalbarriere, totaal niet gaat werken.
Leuk tijdverdrijf, maar verder behoorlijk kansloos ja. :P
  maandag 25 april 2011 @ 15:44:27 #19
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95957080
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 15:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Leuk tijdverdrijf, maar verder behoorlijk kansloos ja. :P
ik heb trouwens een routine bedacht, die ik nog niet heb durven uitvoeren.

stel dat je zo met een meisje bent, kan je dan tegen haar zeggen dat je haar ogen wilt checken op kopervergiftiging?
en dan zo haar aan kino en aan dichtbij komen laten wennen?
pi_95957143
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 15:44 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

stel dat je zo met een meisje bent, kan je dan tegen haar zeggen dat je haar ogen wilt checken op kopervergiftiging?
:') Nee, sorry.

Als je nog een keer een routine bedenkt, vooral eerst hier checken voordat je het uitvoert.
  maandag 25 april 2011 @ 15:49:19 #21
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95957227
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 14:43 schreef mylifeisgrey het volgende:

ik ben gisteren met groot toeval een meisje weer tegengekomen ( een meisje, waar ik een jeugdfoto van heb dat toen we 2/3 waren elkaar een zoentje gaven. ik las zoiets van lanterfanteraar en ik heb dat zelf ook :) )
en ik was al zover dat ze vond dat we elkaar weer eens vaker moesten zien, en dat ze vroeg of ik faceboek had.
Wat een goed nieuws.

quote:
op dat elkaar vaker zien zei ik :"jaja, dat zou moeten ja, maar je weet hoe het gaat..."
en over faceboek dacht ik van" omfg ik heb facebook ik gebruik het alleen niet en ik heb niet veel vrienden daar enzo(uiteraard).... ik wil liever niet dat ze het ziet"
en toen mompelde ik wat van :" ja, ik denk het wel. denk dat ik het ooit wel heb aangemaakt, maar" blablabla verhaal over facebook met gegevens verkopen aan commerciele bedrijven en dat facebook daarom stom is.
En een Crutchiaanse omzeil tactiek.
The view from nowhere.
  maandag 25 april 2011 @ 15:50:57 #22
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95957278
quote:

[..]

Werkt alleen op meisjes met een bepaald soort gevoel voor humor / onconventionele meisjes.
The view from nowhere.
pi_95957348
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 15:50 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Werkt alleen op meisjes met een bepaald soort gevoel voor humor.
Wat er zeer weinig zijn, durf ik je te voorspellen. De meeste meisjes zullen hem meteen bestempelen als weirdo en uit de weg gaan, na zo'n opmerking.
  maandag 25 april 2011 @ 15:55:25 #24
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95957391
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 15:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat er zeer weinig zijn, durf ik je te voorspellen. De meeste meisjes zullen hem meteen bestempelen als weirdo en uit de weg gaan, na zo'n opmerking.
Dat vind ik ook een van de grootste beperkingen van vrouwen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The view from nowhere.
  maandag 25 april 2011 @ 15:57:31 #25
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95957451
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 15:55 schreef deelnemer het volgende:

[..]

SPOILER
ja ik had het idee omdat ik hier al die tijd lanterfanteraars oog zie bij haar postnaam
pi_95957457
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 15:55 schreef deelnemer het volgende:

[..]

SPOILER
Neuh, het is gewoon een weirdo. :) (no offense)
Maar als 'normaal' persoon snap je daar niks van.
  maandag 25 april 2011 @ 16:01:31 #27
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95957593
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 15:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Neuh, het is gewoon een weirdo. :) (no offense)
Maar als 'normaal' persoon snap je daar niks van.
Vrouwen zijn vaak zo conventioneel en bang, zo mis je de leukste dingen van het leven.
De tegenhanger ervan is dat veel mannen vrouwen saai vinden.
Maar goed, vrouwen zijn de baas in het het daten, mannen passen zich aan.
The view from nowhere.
  maandag 25 april 2011 @ 16:03:06 #28
118585 Crutch
pi_95957639
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 15:49 schreef deelnemer het volgende:
En een Crutchiaanse omzeil tactiek.
Daadoor niet minder effectief. :7
Je moeder is een hamster
pi_95957655
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:01 schreef deelnemer het volgende:

[..]

De tegenhanger ervan is dat veel mannen vrouwen saai vinden.
Vrouwen zijn vaak zo conventioneel en bang, zo mis je de leukste dingen van het leven.
Maar goed, vrouwen zijn de baas in het het daten, mannen passen zich aan.
Dus als je het een afknapper vindt dat iemand als eerste versierpoging begint over kopervergiftiging in je ogen, dan ben je meteen saai? Communicatie hoeft niet altijd volgens sociaal aanvaardbare normen te gaan, maar als je er compleet 300% van afwijkt dan wekt dat geen beste indruk.
  maandag 25 april 2011 @ 16:04:04 #30
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95957675
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dus als je het een afknapper vindt dat iemand als eerste versierpoging begint over kopervergiftiging in je ogen, dan ben je meteen saai?
Behoorlijk ja.
The view from nowhere.
  maandag 25 april 2011 @ 16:04:12 #31
118585 Crutch
pi_95957680
quote:

[..]

Please... hou het dan liever bij een denkbeeldig kruimeltje van haar schouder/wang vegen. :P
Je moeder is een hamster
pi_95957711
"Er zit iets op je lip"
''Wat dan?''
"Ik"

En dan keihard op haar mond nemen.
Ron Paul 2012
pi_95957728
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:04 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Behoorlijk ja.
Maar deelnemer, het slaat toch gewoon nergens op? Dan zijn bijna alle vrouwen saai, wat het normaal maakt, wat betekent dat zij niet saai kunnen zijn. Het is dan de standaard.
pi_95957756
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:05 schreef Supersoep het volgende:
"Er zit iets op je lip"
''Wat dan?''
"Ik"

:D Mits de klik er is, zou ik dat wél leuk vinden.
  maandag 25 april 2011 @ 16:07:00 #35
118585 Crutch
pi_95957776
quote:
"Er zit iets op je lip"
''Wat dan?''
"Ik"

Zoiets zou nog kunnen werken ook. :')
Je moeder is een hamster
  maandag 25 april 2011 @ 16:07:10 #36
118585 Crutch
pi_95957779
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:D Mits de klik er is, zou ik dat wél leuk vinden.
Nou, ik bedoel maar. :P
Je moeder is een hamster
  maandag 25 april 2011 @ 16:09:07 #37
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95957829
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar deelnemer, het slaat toch gewoon nergens op? Dan zijn bijna alle vrouwen saai, wat het normaal maakt, wat betekent dat zij niet saai kunnen zijn. Het is dan de standaard.
Er zijn ook nog mannen. Daten doe je toch samen. Niet alleen vrouwen bepalen de standaard. Wees blij dat een man je diep in de ogen wil kijken. Wie weet wat hij daarin ziet :D .
The view from nowhere.
pi_95957877
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:09 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Er zijn ook nog mannen. Daten doe je toch samen. Niet alleen vrouwen bepalen de standaard.
Alsof veel mannen dat als 'routine' zouden gebruiken. :N De meeste mannen zullen er precies hetzelfde over denken als vrouwen. Mensen behoeden zich voor alles wat enigszins gestoord lijkt, zelfbescherming. Dat vind ik niet gek.
  maandag 25 april 2011 @ 16:12:06 #39
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95957906
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Alsof veel mannen dat als 'routine' zouden gebruiken. :N De meeste mannen zullen er precies hetzelfde over denken als vrouwen. Mensen behoeden zich voor alles wat enigszins gestoord lijkt, zelfbescherming. Dat vind ik niet gek.
Je laten leiden door angst.
The view from nowhere.
pi_95957928
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:12 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je laten leiden door angst.
Gezien MLiG zijn leven en gedachten worden die vermoedens enkel bevestigd.

Maar goed ook, dat de meeste mensen daarvan terugdeinzen. Anders krijg je types als lanterfanteraar die dus wel risico lopen om in verkeerde handen te vallen. Vind je dat een goed alternatief?
  maandag 25 april 2011 @ 16:13:40 #41
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95957949
quote:
"Er zit iets op je lip"
''Wat dan?''
"Ik"

ja maar op wat voor manier moet ik dit nou lezen? als grapje?? strawberry zegt dat het werkt, maar dan mits wat dingen enzo kan het dus wel?

als ik dit voorheen leesde dan dacht ik altijd van : "ja tuurlijk, grap maar weer. dit is nou waarom ik vrouwen uit de weg ga, vrouwen vinden het niet leuk dat mannen zo denken blijkbaar ofzoiets, dus uit schaamte daarvoor ga ik ze maar altijd ontwijken".

moeten er dan wel ioi's geweest zijn, en lichamelijke aantrekkingskracht?

en dan na die 1ste "er zit iets op je lip" al dat ze dat je dichterbij komt toelaat?
enzo?
  maandag 25 april 2011 @ 16:13:46 #42
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95957952
'T gaat hard hier. Wil je nog terugkomen op een paar dingen, zijn we weer een deel verder. Lijkt wel een slowchat met al die oneliners.

quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:13 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar op wat voor manier moet ik dit nou lezen?

als ik dit voorheen leesde dan dacht ik altijd van : "ja tuurlijk, grap maar weer" . " dit is nou waarom ik vrouwen uit de weg ga, vrouwen vinden het niet leuk dat mannen zo denken blijkbaar ofzoiets, dus uit schaamte daarvoor ga ik ze maar altijd ontwijken".

en dan na die 1ste "er zit iets op je lip" al dat ze dat je dichterbij komt toelaat?
enzo?
Niet naar luisteren. Daarom moet jij dat PUA gebeuren laten voor wat het is. Jij kan niet inschatten wanneer iets werkt, en wanneer je een klap op je bek krijgt.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 25 april 2011 @ 16:13:58 #43
118585 Crutch
pi_95957959
Mensen leren toch eigenlijk puur op basis van angst, vanaf geboorte tot op zekere hoogte sowieso.
Je moeder is een hamster
  maandag 25 april 2011 @ 16:14:26 #44
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95957970
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gezien MLiG zijn leven en gedachten worden die vermoedens enkel bevestigd.
MLiG is een schatje. Het is dat ik geen vrouw ben.
The view from nowhere.
pi_95957978
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 16:13 schreef Crutch het volgende:
Mensen leren toch eigenlijk puur op basis van angst, vanaf geboorte tot op zekere hoogte sowieso.
Geheel logisch, survival instinct zelfs.
pi_95957984
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:14 schreef deelnemer het volgende:

[..]

MLiG is een schatje. Het is dat ik geen vrouw ben.
Je weet niet waar je aan begint. Ik weet al te veel over hem om dat nog te kunnen stellen.
  maandag 25 april 2011 @ 16:15:49 #47
118585 Crutch
pi_95958012
quote:

[..]

ja maar op wat voor manier moet ik dit nou lezen? als grapje?? strawberry zegt dat het werkt, maar dan mits wat dingen enzo kan het dus wel?

als ik dit voorheen leesde dan dacht ik altijd van : "ja tuurlijk, grap maar weer. dit is nou waarom ik vrouwen uit de weg ga, vrouwen vinden het niet leuk dat mannen zo denken blijkbaar ofzoiets, dus uit schaamte daarvoor ga ik ze maar altijd ontwijken".

enzo?
Toegegeven dat je er wel wat lef voor moet hebben.
Of heel zeker weten dat het gaat lukken. :)
Je moeder is een hamster
  maandag 25 april 2011 @ 16:17:08 #48
118585 Crutch
pi_95958047
Hey, en een pets in je gezicht is ook niet zo heel raar hoor.
Je moeder is een hamster
  maandag 25 april 2011 @ 16:17:12 #49
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95958050
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:12 schreef -Strawberry- het volgende:

Maar goed ook, dat de meeste mensen daarvan terugdeinzen. Anders krijg je types als lanterfanteraar die dus wel risico lopen om in verkeerde handen te vallen. Vind je dat een goed alternatief?
Juist ongekeerd. Wij mannen vinden de humor van Lant wel leuk hoor. Daarom is ze niet kansloos. Echte wierdo's moet je vermijden. Loverboys bijvoorbeeld.
The view from nowhere.
pi_95958052
quote:

[..]

enzo?
Het werkt als de vrouw in kwestie je al leuk vindt.
  maandag 25 april 2011 @ 16:18:06 #51
118585 Crutch
pi_95958074
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:17 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Juist ongekeerd. Wij mannen vinden de humor van Lant wel leuk hoor. Daarom is ze niet kansloos. Echte wierdo's moet je vermijden. Loverboys bijvoorbeeld.
Die hebben dan ook een heel andere doelgroep.
Vaak heel erg onzekere meiden met een behoorlijke geestelijke achterstand.
Je moeder is een hamster
  maandag 25 april 2011 @ 16:18:39 #52
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95958095
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2011 16:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het werkt als de vrouw in kwestie je al leuk vindt.
netzoiets als dat flurrydrankje of wat was het incident van "the game" van neil strauss?
  maandag 25 april 2011 @ 16:18:54 #53
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95958103
quote:

[..]

ja maar op wat voor manier moet ik dit nou lezen? als grapje??
:Y
The view from nowhere.
  maandag 25 april 2011 @ 16:19:08 #54
118585 Crutch
pi_95958113
quote:

[..]

Ik vind het leuk hoe ze hier dingen beschrijft, maar irl zou ik 'r schijtirritant vinden denk ik.
Je moeder is een hamster
  maandag 25 april 2011 @ 16:20:19 #55
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95958159
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:13 schreef Catbert het volgende:
'T gaat hard hier. Wil je nog terugkomen op een paar dingen, zijn we weer een deel verder. Lijkt wel een slowchat met al die oneliners.

[..]

Niet naar luisteren. Daarom moet jij dat PUA gebeuren laten voor wat het is. Jij kan niet inschatten wanneer iets werkt, en wanneer je een klap op je bek krijgt.
ik heb nog nooit klappen op me bek opgelopen of daar vlabbij geraakt, dus ik vind het prima gaan
  maandag 25 april 2011 @ 16:21:36 #56
118585 Crutch
pi_95958193
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:18 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

netzoiets als dat flurrydrankje of wat was het incident van "the game" van neil strauss?
IK heb het boek gelezen, maar heb totaal geen idee wat je nou bedoelt...
Je moeder is een hamster
pi_95958245
quote:

[..]

Lant is dan ook harmless. MLiG ben ik niet zo zeker van.

Echte weirdo's vermijden....dat is toch precies wat je doet als je afknapt op zo'n enorm rare en vreemde routine als die van MLiG? Zoals ik al zei; zelfbescherming. Anders weet ik niet hoe jij dat wilt beoordelen. Over loverboys gesproken, juist omdat Lanter alles behalve doorsnee is en niet snel doorheeft wat wel kan en wat niet, denk ik dat zij het perfecte slachtoffer is voor loverboys zogezegd. Daarom zei ik al...wees blij dat niet alle vrouwen zo zijn.

Ik zou er ook niet tegen kunnen. Communicatie is zo belangrijk, vooral in relaties. Je moet elkaar kunnen begrijpen. Als ik een jongen was en verkering had met Lanter, dan zou ik haar dus echt niet kunnen begrijpen. Daarom werkt het niet. Er zijn slechts heel weinig mensen die met haar op één lijn zullen zitten. Dat maakt haar misschien speciaal in jouw ogen, maar ik vind niet dat je mensen in het algemeen kan veroordelen opdat ze daar niet mee om kunnen gaan.

Iemand die compleet buiten de realiteit staat is idd alles behalve saai, maar dat is niet de basis van een relatie of vriendschap.
pi_95958255
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:18 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Lolwhut?
  maandag 25 april 2011 @ 16:24:46 #59
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95958286
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 16:21 schreef Crutch het volgende:

[..]

IK heb het boek gelezen, maar heb totaal geen idee wat je nou bedoelt...
dat hij ging daygamen in een winkelcentrum
en toen was een kassameisje een beetje aardig tegen hem, en ging hij haar na 1 minuut en 3 zinnen zeggen dat ze haar ogen dicht moest doen.
en toen ging hij haar zoenen over de toonbank heen
en toen ging zij vet hard gillen, en was hij doodsbang dat ze de politie zou gaan bellen. best een spannend stukje

ik edit er zo wel copy-paste anders in
  maandag 25 april 2011 @ 16:25:27 #60
118585 Crutch
pi_95958310
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:24 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dat hij ging daygamen in een winkelcentrum
en toen was een kassameisje een beetje aardig tegen hem, en ging hij haar na 1 minuut en 3 zinnen zeggen dat ze haar ogen dicht moest doen.
en toen ging hij haar zoenen over de toonbank heen
en toen ging zij vet hard gillen, en was hij doodsbang dat ze de politie zou gaan bellen. best een spannend stukje.

ik edit er zo wel copy-paste anders in
Oh, raar. Dat kan ik me niet meer herinneren.
Je moeder is een hamster
  maandag 25 april 2011 @ 16:27:15 #61
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95958371
Mischien zijn wij onzekere mannen gehersenspeold door tv en media. Waarin vrouwen constant heel erg en onverbloemd hun idealistische (vooral haast onhaalbaar idealistische) meningen geven mbt liefde en mannen. Dat je als onzekere man, bij het benaderen van vrouwen, al gelijk voor haar gaat invullen wat ze wel of niet van je zal vinden. Omdat je zelf vind (terecht of onterecht) dat je aan die basis-verwachtingen niet kan voldoen.

Maar ik ben er nog niet. Het meest rotte hieraan (in geval dat het waar is of een beetje). Dat het ook echt zo is. Want vrouwen kijken en luisteren ook naar diezelfde tv en media. En hun eigen mening wordt onbewust/bewust ook daardoor gevormd, Met als resultaat dat zij daadwerkelijk bepaalde verwachtingen krijgen van mannen. Sterk of minder sterk. het is volgens mij altijd wel aanwezig.

Eens / oneens?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_95958422
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Mischien zijn wij onzekere mannen gehersenspeold door tv en media. Waarin vrouwen constant heel erg en onverbloemd hun idealistische (vooral haast onhaalbaar idealistische) meningen geven mbt liefde en mannen. Dat je als onzekere man, bij het benaderen van vrouwen, al gelijk voor haar gaat invullen wat ze wel of niet van je zal vinden. Omdat je zelf vind (terecht of onterecht) dat je aan basis-verwachtingen niet kan voldoen.

Maar ik ben er nog niet. Het meest rotte heiraan (in geval dat het waar is of een beetje). Dat het ook echt zo is. Want vrouwen kijken en luisteren ook naar diezelfde tv en media. En hun eigen mening wordt daardoor onbewust/bewust ook gevormd, met als resultaat dat zij daadwerkelijk bepaalde verwachtingen hebben van mannen. Sterk of minder sterk. het is volgens mij altijd wel aanwezig.
Alsof dat andersom niet zo is, de druk die op vrouwen ligt door de media om mooi te zijn. En voordat de meid in kwestie weet of jij aan al die verwachtingen voldoet ben je sowieso al een aantal dates verder. Als er dan een klik is, doen die eisenlijstjes er meestal niet meer toe.

Het gevoel spreekt dan, niet het verstand.

Oneens dus.
pi_95958512
MLiG dan zou het nog beter werken om te zeggen dat ze een wimpertje in haar oog heeft. En dat je die er voor haar wel even uit wilt halen.
  maandag 25 april 2011 @ 16:30:59 #64
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95958515
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Alsof dat andersom niet zo is, de druk die op vrouwen ligt door de media om mooi te zijn.
True. Maar dat betekent dus dat daar een grote kern van waarheid in zit wat ik zeg. Onzekere mannen zijn onzeker om verschillende maar meestal toch wel valide redneen. Anders ben je niet zo onzeker. En dat geeft ons al een hele achterstand.

edit: je hebt meer toegevoegd aan je commentaar.

Mannen moeten aan zoveel meer voldoen dan alleen een kknappe jongen zijn. En ik zie om mij heen echt niet dat onzekere meisjes met maar een slons van een kerel naar bed gaan omdat ze niet beter kunnen krijgen. Andersom however zie je kerels met de meest lelijke wijven gaan omdat ze zelf onzeker zijn. En dat is de praktijk die ik tegenkom.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_95958536
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:30 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

True. Maar dat betekent dus dat daar een grote kern van waarheid in zit wat ik zeg. Onzekere mannen zijn onzeker om verschillende maar meestal toch wel valide redneen. Anders ben je niet zo onzeker. En dat geeft ons al een hele achterstand.
Zie mijn edit.

Die onzekerheid is logisch, maar wel ongegrond.
Ook vrouwen hoeven niet zo mooi te zijn als in de media wordt neergezet.
pi_95958597
Zou ik een vraagje mogen stellen? :P

Waar is die selderij precies voor wat als tip in de OP staat? Lijkt me niet om af te vallen, want lijkt me nogal sterk dat iedereen daar behoefte aan heeft.
  maandag 25 april 2011 @ 16:34:07 #67
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95958605
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2011 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
MLiG dan zou het nog beter werken om te zeggen dat ze een wimpertje in haar oog heeft. En dat je die er voor haar wel even uit wilt halen.
nee dat werkt niet denk ik hoor
en je hebt toch altijd wimpers bij je ogen.

en over dat loverboys: ja tuurlijk (!), loverboys gebruiken altijd fancy woorden als koper, en vergiftiging om meisjes in te palmen (!)
(niet dus denk ik)
pi_95958628
quote:
11s.gif Op maandag 25 april 2011 16:33 schreef Chai het volgende:

Waar is die selderij precies voor wat als tip in de OP staat? Lijkt me niet om af te vallen, want lijkt me nogal sterk dat iedereen daar behoefte aan heeft.
Als grapje, maar Supersoep kwam er recentelijk achter dat er een onderzoek is geweest naar de invloed van selderij op de aantrekkelijkheid van de man. Heel toevallig. :P

Oh het staat in de OP (klikbaar), dat wist ik niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door -Strawberry- op 25-04-2011 16:51:12 ]
pi_95958641
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:34 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee dat werkt niet denk ik hoor
en je hebt toch altijd wimpers bij je ogen.

en over dat loverboys: ja tuurlijk (!), loverboys gebruiken altijd fancy woorden als koper, en vergiftiging om meisjes in te palmen (!)
(niet dus denk ik)
_O-

Je snapt me niet denk ik....
Ik doelde ook niet op loverboys, maar er zijn meer weirdos waar je voor uit moet kijken.
  maandag 25 april 2011 @ 16:35:20 #70
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95958649
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2011 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zie mijn edit.

Die onzekerheid is logisch, maar wel ongegrond.
Ook vrouwen hoeven niet zo mooi te zijn als in de media wordt neergezet.
en zie mijn edit ook even.
pi_95958737
De basis is gewoon, je wilt met iemand goed kunnen communiceren en dat kan niet als iemand begint over kopervergiftiging in de ogen....je begrijpt elkaar dan niet.
  maandag 25 april 2011 @ 16:38:10 #72
118585 Crutch
pi_95958745
quote:
11s.gif Op maandag 25 april 2011 16:33 schreef Chai het volgende:

Is nu klikbaar in de OP.
Je moeder is een hamster
  maandag 25 april 2011 @ 16:39:26 #73
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95958796
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2011 16:23 schreef -Strawberry- het volgende:

Echte weirdo's vermijden....dat is toch precies wat je doet als je afknapt op zo'n enorm rare en vreemde routine als die van MLiG? Zoals ik al zei; zelfbescherming. Anders weet ik niet hoe jij dat wilt beoordelen.
Mannen hebben minder behoefte aan zelfbescherming. Maar ik geloof dat ik de echte wierdo er wel uithaal als ik met iemand in discussie ga.

quote:
Over loverboys gesproken, juist omdat Lanter alles behalve doorsnee is en niet snel doorheeft wat wel kan en wat niet, denk ik dat zij het perfecte slachtoffer is voor loverboys zogezegd. Daarom zei ik al...wees blij dat niet alle vrouwen zo zijn.
Naiviteit is wat anders dan gevoel voor humor.

quote:
Ik zou er ook niet tegen kunnen. Communicatie is zo belangrijk, vooral in relaties. Je moet elkaar kunnen begrijpen. Als ik een jongen was en verkering had met Lanter, dan zou ik haar dus echt niet kunnen begrijpen. Daarom werkt het niet. Er zijn slechts heel weinig mensen die met haar op één lijn zullen zitten. Dat maakt haar misschien speciaal in jouw ogen, maar ik vind niet dat je mensen in het algemeen kan veroordelen opdat ze daar niet mee om kunnen gaan. Iemand die compleet buiten de realiteit staat is idd alles behalve saai, maar dat is niet de basis van een relatie of vriendschap.
Je doet teveel alsof het ene het andere uitsluit. Ook gewone goed communicerende mannen hebben dit soort humor. Maar goed, ik weet idd nog steeds niet of ik met Lant ook een normaal gesprek kan voeren. Dat vind ik wel een voorwaarde.

Daarom zou ik geen probleem hebben met de opening van MLiG. Alleen in het vervolg gesprek moet wel blijken dat normaal communiceren ook mogelijk is. Dan is het alleen een extraatje.

Geen wonder dat mensen zo moeten werken om hun relatie spannend te houden.
The view from nowhere.
  maandag 25 april 2011 @ 16:40:43 #74
118585 Crutch
pi_95958839
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2011 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou in haar oog zou ze zelf wel doorhebben. :P
Je moeder is een hamster
pi_95958942
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Mannen moeten aan zoveel meer voldoen dan alleen een kknappe jongen zijn. En ik zie om mij heen echt niet dat onzekere meisjes met maar een slons van een kerel naar bed gaan omdat ze niet beter kunnen krijgen. Andersom however zie je kerels met de meest lelijke wijven gaan omdat ze zelf onzeker zijn. En dat is de praktijk die ik tegenkom.

Ik zie niet vaak onzekere, lelijke meisjes met een mooie kerel. Andersom zie ik ook niet veel onzekere, maar knappe jongens met een super lelijk meisje. Wat betreft vraag en aanbod heb je wel een beetje gelijk. De reden dat lelijke meisjes wel aandacht krijgen is omdat er bij de mooie meisjes te veel concurrentie is. Bij het lelijke meisje heb je meer kans.

Mooie meisjes kunnen uit veel mannen kiezen, daardoor wordt de rest bepaald. En natuurlijk door onze cultuur waarin de man moet versieren, niet de vrouw (over het algemeen). Een verlegen maar knappe man zal dan nog niet opvallen. Hoewel het in mijn geval wel zo is dat ik juist val op de wat meer introverte, verlegen jongens, dus bij mij zou die er wel uitspringen. :)
pi_95958949
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 16:40 schreef Crutch het volgende:

[..]

Nou in haar oog zou ze zelf wel doorhebben. :P
Bij haar oog dan. :P
  maandag 25 april 2011 @ 16:45:25 #77
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95958980
maar wat is dan wel goed communiceren? dit dus? :P

volgensmij kan je er beter vanuit gaan dat je elkaar leuk vind, en dan leuk een excuus bedenken om dichtbij haar even te kunnen jkomen. en dan voelt het misschien voor beiden goed.
pi_95959125
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:39 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Mannen hebben minder behoefte aan zelfbescherming. Maar ik geloof dat ik de echte wierdo er wel uithaal als ik met iemand in discussie ga.

En toch heb je dat niet bij MLiG, apart.
quote:
Naiviteit is wat anders dan gevoel voor humor.
Nee, dat ze soms absurde humor heeft doet niets af aan dat ze gewoon wel heel naief en wereldvreemd is. Ik geloof niet dat alles wat ze zegt als humoristisch moet worden beschouwd, ze is vaak heel serieus.

quote:
Je doet teveel alsof het ene het andere uitsluit. Ook gewone goed communicerende mannen hebben dit soort humor. Maar goed, ik weet idd nog steeds niet of ik met Lant ook een normaal gesprek kan voeren. Dat vind ik wel een voorwaarde.
Het een sluit het ander ook niet uit, maar dat risico lopen de meeste mensen liever niet.

En oke, dan zijn we het daar over eens. :)

quote:
Daarom zou ik geen probleem hebben met de opening van MLiG. Alleen in het vervolg gesprek moet wel blijken dat normaal communiceren ook mogelijk is. Dan is het alleen een extraatje.

Geen wonder dat mensen zo moeten werken om hun relatie spannend te houden.
Laat ik het zo zeggen: Ik zou dan niet meteen bij MLiG weglopen, maar het is geen goede eerste indruk. Dat is alles. En het voorspelt weinig goeds bij de verdere communicatie. Voorspelt, dus geen zekerheid.
pi_95959198
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:45 schreef mylifeisgrey het volgende:

volgensmij kan je er beter vanuit gaan dat je elkaar leuk vind, en dan leuk een excuus bedenken om dichtbij haar even te kunnen jkomen. en dan voelt het misschien voor beiden goed.
Nee , en dit zo onecht (trouwens meisje was blossom die kende ik uit serie vroeger )zulke gesprekken heb je niet
  maandag 25 april 2011 @ 16:53:12 #80
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95959227
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:49 schreef -Strawberry- het volgende:

Voorspelt, dus geen zekerheid.
Het sleutelwoord. Er moet een nestje mee te bouwen zijn.
The view from nowhere.
pi_95959242
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:45 schreef mylifeisgrey het volgende:

Neem aub geen voorbeeld aan Sheldon of Amy. Rolmodellen voor slechte communicatie. :)

Ze kunnen wel met elkaar communiceren omdat ze op één lijn zitten, maar niet met anderen.
pi_95959342
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:53 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het sleutelwoord. Er moet een nestje mee te bouwen zijn.
Ik bedenk me net ook dat veel mensen niet weten hoe te reageren op zoiets absurds als kopervergiftiging in de ogen, en dat ze dan helemaal geen zin hebben om zoveel moeite te doen bij het eerste contact. Dan praten ze liever met iemand waarbij het gesprek meteen al wat soepeler verloopt.
  maandag 25 april 2011 @ 17:01:12 #83
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95959461
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En toch heb je dat niet bij MLiG, apart.

[..]

Als alles wat Lant typt humoristisch bedoeld is, dan is ze wel een troll. Wat betekent dat ze dus niet serieus zo wereldvreemd en naief is.

Nee, dat ze soms absurde humor heeft doet niets af aan dat ze gewoon wel heel naief en wereldvreemd is. Ik geloof niet dat alles wat ze zegt als humoristisch moet worden beschouwd, ze is vaak heel serieus.
Ik heb een zwak voor vreemde mensen en ben daarin atypisch. Dat komt door mijn afkeer van conventionalisme. Als mensen daar niet boven kunnen staan, dan heb ik daar last van. Vreemd gedrag is voor mij dan ook een hoopvol teken. Ik heb een hekel aan groepsdwang, meelopers gedrag en teveel resultaat voetbal. Te vaak is wat men afdwingt grote onzin. In een relatie wil ik ook dat iemand goed kan communiceren.
The view from nowhere.
pi_95959473
Trouwens strawberry je had het net over lanterfant en dat jongens haar moeilijk begrijpen en daardoor een relatie moeilijk is, maar tussen vrouw en mannen zullen altijd wel onbegrip zijn en dat sluit niet een relatie uit .
Soms kan dat ook een ander juist interessant maken
pi_95959530
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:01 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik heb een zwak voor vreemde mensen en ben daarin atypisch. Dat komt door mijn afkeer van conventionalisme. Als mensen daar niet boven kunnen staan, dan heb ik daar last van. Vreemd gedrag is voor mij dan ook een hoopvol teken. In een relatie wil ik ook dat iemand goed kan communiceren.
Mensen die vreemd gedrag vertonen doen dat toch meestal niet expres? Dat soort mensen gedragen zich dan niet conventioneel, maar ze hoeven niet per definitie een aversie te hebben jegens conventionalisme. Misschien willen ze juist wel normaler zijn, zoals ik van MLiG bijvoorbeeld wel verwacht.
pi_95959581
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:01 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens strawberry je had het net over lanterfant en dat jongens haar moeilijk begrijpen en daardoor een relatie moeilijk is, maar tussen vrouw en mannen zullen altijd wel onbegrip zijn en dat sluit niet een relatie uit .
Soms kan dat ook een ander juist interessant maken
Misschien moet ik dan voor mezelf spreken, want ik kan niet tegen onbegrip. Wat ook een van de redenen is dat ik geen relatie zou kunnen hebben met een (streng) gelovig iemand, zoals in deze reeks kort geleden ook besproken is. :)

Elkaar niet helemaal begrijpen is wat anders dan compleet onbegrip uiteraard...
pi_95959615
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Mischien zijn wij onzekere mannen gehersenspeold door tv en media. Waarin vrouwen constant heel erg en onverbloemd hun idealistische (vooral haast onhaalbaar idealistische) meningen geven mbt liefde en mannen. Dat je als onzekere man, bij het benaderen van vrouwen, al gelijk voor haar gaat invullen wat ze wel of niet van je zal vinden. Omdat je zelf vind (terecht of onterecht) dat je aan die basis-verwachtingen niet kan voldoen.

Maar ik ben er nog niet. Het meest rotte hieraan (in geval dat het waar is of een beetje). Dat het ook echt zo is. Want vrouwen kijken en luisteren ook naar diezelfde tv en media. En hun eigen mening wordt onbewust/bewust ook daardoor gevormd, Met als resultaat dat zij daadwerkelijk bepaalde verwachtingen krijgen van mannen. Sterk of minder sterk. het is volgens mij altijd wel aanwezig.

Eens / oneens?
Ja Schenk zo ervaar ik het ook hoor. Het eerste gevoel dat ik krijg is dat ze me niks vinden, dat ik maar beter uit de buurt kan blijven. Ik wijk veel te veel af van het ideaal beeld. Het gevoel dat ze me geven is dat ik vele malen minder ben dan de standaard man en dat ik bij lange na niet voldoe aan de eisen van een vrouw. Ik zie mezelf ook niet meer als man en vrouwen blijven voor mij altijd goddelijke onbereikbare wezens waarbij ik hoogstens een rol als slaaf waardig ben.
  maandag 25 april 2011 @ 17:08:11 #88
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95959630
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mensen die vreemd gedrag vertonen doen dat toch meestal niet expres? Dat soort mensen gedragen zich dan niet conventioneel, maar ze hoeven niet per definitie een aversie te hebben jegens conventionalisme. Misschien willen ze juist wel normaler zijn, zoals ik van MLiG bijvoorbeeld wel verwacht.
Je ziet vooral het kwaad van afwijkend gedrag. Ik zie ook het kwaad van conventioneel gedrag. Blader de geschiedenis maar een door, of neem het experiment van Milgram.

http://en.wikipedia.org/wiki/Milgram_experiment

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 25-04-2011 17:16:22 ]
The view from nowhere.
pi_95959644
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:07 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja Schenk zo ervaar ik het ook hoor. Het eerste gevoel dat ik krijg is dat ze me niks vinden, dat ik maar beter uit de buurt kan blijven. Ik wijk veel te veel af van het ideaal beeld. Het gevoel dat ze me geven is dat ik vele malen minder ben dan de standaard man en dat ik bij lange na niet voldoe aan de eisen van een vrouw. Ik zie mezelf ook niet meer als man en vrouwen blijven voor mij altijd goddelijke onbereikbare wezens waarbij ik hoogstens een rol als slaaf waardig ben.
En dan verpest je het al meteen voor jezelf, zonder dat er ook nog maar iets is gebeurt. Het probleem ligt dan dus wel bij jou (en bij Schenk).
pi_95959653
het blijft wel een feit dat vrouwen over het algemeen kunnen reageren op een manier die mannen totaal niet snappen en dat dat soms wel de reden is dat mannen vrouwen niet begrijpen .

En om heel eerlijk te zijn hoe mannen reageren snap ik ook vaak niet en juist dat maakt het juist leuk dat onverwachtse waarvan je denkt huh
pi_95959659
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:08 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je ziet vooral het kwaad van afwijkend gedrag. Ik zie ook het kwaad van conventioneel gedrag. Blader de geschiedenis maar een door. of neem het experiment van Milgram.

http://en.wikipedia.org/wiki/Milgram_experiment
Ik zie geen kwaad in afwijkend gedrag, maar ik ben zelf niet zo vreemd dus dan heb ik niet meteen een klik met zoiemand. Die klik wordt dan bemoeilijkt.
pi_95959678
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2011 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dan verpest je het al meteen voor jezelf, zonder dat er ook nog maar iets is gebeurt. Het probleem ligt dan dus wel bij jou (en bij Schenk).
Ze kijken me aan en vormen een mening in hun hoofd en dan krijg ik direct het gevoel dat ik ben afgewezen. En dan heb ik helemaal geen zin om positief te zijn bovendien word ik gewoon genegeerd en dat versterkt het gevoel alleen maar.
pi_95959680
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:09 schreef formerjellybean het volgende:
het blijft wel een feit dat vrouwen over het algemeen kunnen reageren op een manier die mannen totaal niet snappen en dat dat soms wel de reden is dat mannen vrouwen niet begrijpen .

En om heel eerlijk te zijn hoe mannen reageren snap ik ook vaak niet en juist dat maakt het juist leuk dat onverwachtse waarvan je denkt huh
Ja, maar bij Lanterfant en MLiG zou ik dat dan constant, de hele dag door hebben.
pi_95959696
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:10 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ze kijken me aan en vormen een mening in hun hoofd en dan krijg ik direct het gevoel dat ik ben afgewezen.
Dat vul jij dan negatief in door je gebrek aan eigenwaarde. Daar zit dan ook het probleem.

Niet iedereen zal je leuk vinden, key is om de persoon te vinden die dat wél vindt.
  maandag 25 april 2011 @ 17:14:02 #95
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_95959786
quote:

[..]

Ze kijken me aan en vormen een mening in hun hoofd en dan krijg ik direct het gevoel dat ik ben afgewezen. En dan heb ik helemaal geen zin om positief te zijn bovendien word ik gewoon genegeerd en dat versterkt het gevoel alleen maar.
Ach dat heeft iedereen het merendeel van de vrouwen zal je niet interessant vinden maar dat neemt niet weg dat er vrouwen zullen zijn die je wel interessant vinden.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 25 april 2011 @ 17:15:00 #96
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95959815
-Strawberry- Waarom denk jij mij niet te kunnen begrijpen ?
pi_95959824
quote:
En dan heb ik helemaal geen zin om positief te zijn bovendien word ik gewoon genegeerd en dat versterkt het gevoel alleen maar.
Vind jij dat je opvalt in die massa mensen dan? Vast niet. Dus is het heel gek dat men jou dan negeert?
  maandag 25 april 2011 @ 17:15:43 #98
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95959840
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

MLiG probeert gewoon leuk over te komen. Weet hij veel dat vrouwen het juist leuk vinden als je de volgende conversatie hebt:

Hij: Hoi.
Zij: Hoi
Hij: Het is wel gezellig hier
Zij: Ja, vind ik ook
Hij: studeer of werk je:
Zij: Studeren, ik heb binnenkort een tentamen en zou eigenlijk moeten studeren.
Hij: Ja, dat heb ik ook. Soms heb je helemaal geen zin en zoek je uitvluchten.
Zij: ja, ik wilde vanmorgen beginnen, maar dacht laat ik eerst even in de libelle bladeren
Hij; Ook mijn favoriete tijdschift 8)7
The view from nowhere.
pi_95959841
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
-Strawberry- Waarom denk jij mij niet te kunnen begrijpen ?
Dat denk ik niet, dat weet ik. :P Ik begrijp meestal niks van jouw posts en manier van denken.
pi_95959873
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:15 schreef deelnemer het volgende:

[..]

MLiG probeerd gewoon leuk over te komen. Weet hij veel dat vrouwen het juist leuk vinden als je de volgende conversatie hebt:

Zij: ja, ik wilde vanmorgen beginnen, maar dacht laat ik eerst even in de libelle beladeren
Vinden vrouwen dat leuk? Kan het me niet voorstellen.
  maandag 25 april 2011 @ 17:17:13 #101
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_95959883
quote:

[..]

MLiG probeerd gewoon leuk over te komen. Weet hij veel dat vrouwen het juist leuk vinden als je de volgende conversatie hebt:

Zij: ja, ik wilde vanmorgen beginnen, maar dacht laat ik eerst even in de libelle beladeren
Dat vinden vrouwen echt fantastisch inderdaad.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_95959916
Er bestaat geen leuk gesprek an sich. Een gesprek wordt pas leuk gevonden als je elkaar leuk vindt. Die impressie is vaak snel gemaakt.

Die rare James Bond opmerking van Crutch bijvoorbeeld. Hij kan er misschien mee weg komen, iemand zoals MLIG dan weer niet. De reactie op wat je zegt word toch redelijk beinvloed door welke impressie de meid / jongen heeft.
Ron Paul 2012
pi_95959959
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:18 schreef Supersoep het volgende:
Er bestaat geen leuk gesprek an sich. Een gesprek wordt pas leuk gevonden als je elkaar leuk vindt. Die impressie is vaak snel gemaakt.
Klopt, het moet natuurlijk niet te absurd worden, maar de woorden die worden uitgesproken zijn van ondergeschrikt belang. 10% of zo was het? In ieder geval bij het (oppervlakkige) uitgaan.

quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:18 schreef Supersoep het volgende:

Die rare James Bond opmerking van Crutch bijvoorbeeld. Hij kan er misschien mee weg komen, iemand zoals MLIG ook niet. De reactie op wat je zegt word toch redelijk beinvloed door welke impressie de meid / jongen heeft.
Eens. :Y
pi_95959961
Weet je wat ik sexy vind als een weet waar die voor staat en er ook echt voor gaat. Voor mij werkt de subtiele aanpak ook niet want vind ik een heleboel gedoe er omheen.
pi_95959972
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klopt, het moet natuurlijk niet te absurd worden, maar de woorden die worden uitgesproken zijn van ondergeschrikt belang. 10% of zo was het?
Goh, ik sprak even uit common sense, maar volgens mij kan ik me inderdaad herinneren dat iemand daar een percentage aan vast had geplakt. :P
Ron Paul 2012
pi_95960013
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:20 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Goh, ik sprak even uit common sense, maar volgens mij kan ik me inderdaad herinneren dat iemand daar een percentage aan vast had geplakt. :P
In ieder geval bij het eerste contact. De eerste indruk. Als je al heel lang samen chat dan kan je beter langs die oppervlakkigheid heenkijken. Anders waren onze gesprekjes (10%!) betekenisloos. :'(
  maandag 25 april 2011 @ 17:21:47 #107
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_95960018
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:20 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Maar 80% van alle statistieken is dan ook uit de duim gezogen.[/clichégrap]
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
pi_95960029
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2011 17:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In ieder geval bij het eerste contact. De eerste indruk. Als je al heel lang samen chat dan kan je beter langs die oppervlakkigheid heenkijken. Anders waren onze gesprekjes (10%!) betekenisloos. :'(
Dat sowieso. Ik heb enkel leuke gesprekjes met jou.
Ron Paul 2012
  maandag 25 april 2011 @ 17:23:05 #109
118585 Crutch
pi_95960066
quote:

[..]

MLiG probeert gewoon leuk over te komen. Weet hij veel dat vrouwen het juist leuk vinden als je de volgende conversatie hebt:

Ugh, lekker saai.
Je moeder is een hamster
pi_95960083
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:21 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

Maar 80% van alle statistieken is dan ook uit de duim gezogen.[/clichégrap]
Har har. Nee maar het is wel waar, als je iemand voor het eerst ontmoet is de manier waarop iets gezegd wordt (lichaamstaal, intonatie) veel belangrijker. Later gaat het meer om inhoud. Als je dan niets te vertellen hebt, loopt het alsnog stuk.
  maandag 25 april 2011 @ 17:24:29 #111
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95960113
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2011 17:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is ook mijn bezwaar. Die stelling komt erop neer dat we allemaal zwakzinnig zijn.
The view from nowhere.
  maandag 25 april 2011 @ 17:26:11 #112
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95960170
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:19 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wat ik sexy vind als een weet waar die voor staat en er ook echt voor gaat. Voor mij werkt de subtiele aanpak ook niet want vind ik een heleboel gedoe er omheen.
Kun je dat iets meer vertellen wat je bedoeld met dat "een vent weet waar hij voor staat heb je het dan over zijn mening en "dat ie daar 120% achter staat". Of mischien als een vent weet wat hij in huis heeft ofzo en dat benadrukt?
  maandag 25 april 2011 @ 17:26:27 #113
118585 Crutch
pi_95960181
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:22 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat sowieso. Ik heb enkel leuke gesprekjes met jou.
Slijmbal. :')
Je moeder is een hamster
pi_95960198
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 17:26 schreef Crutch het volgende:

[..]

Slijmbal. :')
Ja, maar zo moet het wel.
Ron Paul 2012
  maandag 25 april 2011 @ 17:27:37 #115
118585 Crutch
pi_95960206
quote:
6s.gif Op maandag 25 april 2011 17:26 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja, maar zo moet het wel.
Wat? In haar slipje geraken?
Je moeder is een hamster
  maandag 25 april 2011 @ 17:27:40 #116
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_95960208
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Har har. Nee maar het is wel waar, als je iemand voor het eerst ontmoet is de manier waarop iets gezegd wordt (lichaamstaal, intonatie) veel belangrijker. Later gaat het meer om inhoud. Als je dan niets te vertellen hebt, loopt het alsnog stuk.
En dát is naar, zeg. Mijn initiële reactie op de meeste mensen, vooral op vrouwen, is m'n bek houden en niks doen. Ik weet mezelf gewoon geen houding te geven.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
pi_95960227
Ik vind die opmerking van Crutch wel echt leuk (mits leuke jongen).
Ik val helaas op jongens met lef..en die kom ik niet zo vaak tegen irl
pi_95960236
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 17:27 schreef Crutch het volgende:

[..]

Wat? In haar slipje geraken?
Ik maakte gebruik van de context van de discussie om haar een complimentje te geven. Dat gaat zij zeer waarderen, want het was ook nog eens gevat.
Ron Paul 2012
pi_95960257
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:28 schreef julia22 het volgende:
Omdat (als alle jongens zo zijn als ik) jullie (vrouwen) ze bang maken :P
  maandag 25 april 2011 @ 17:30:22 #120
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95960266
quote:
Omdat je zelf geen lef hebt, vermoed ik.
The view from nowhere.
  maandag 25 april 2011 @ 17:31:06 #121
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95960283
quote:
heb je het over haantjes die bijna schreeuwend de grootste verhalen weten te vertellen. of jongens die met omgekeerde jas aan over de grond door de prikkelbosjes durven kruipen. en de eerste etage bereiken niet met de trap maar via de reling buiten?

die laatste ben zo was ik.
pi_95960299
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:26 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Kun je dat iets meer vertellen wat je bedoeld met dat "een vent weet waar hij voor staat heb je het dan over zijn mening en "dat ie daar 120% achter staat. Of mischien als een vent weet wat hij in huis heeft ofzo en dat benadrukt?
Een sterke persoonlijkheid die een eigen mening heeft en de dingen die die doet met enthousiasme (misschien zelfs over enthousiasme)
Zoals mijn scharrel , die kan soms direct zeggen wat die wil en ergens vind ik dat juist sexy omdat die daar doekjes om wind ( zijn bij hem wel momentopname maar als die dat doet vind ik het heel leuk) en ook hij werkt als schilder en is daar heel fanatiek in en dat vind ik ook leuk omdat zijn enthousiasme juist aangeeft dat hij heel passievol is en dat is iets wat ik belangrijk vind.

Nu moet ik wel zeggen dat dat mijn voorkeuren zijn, voor anderen die vallen weer op iets heel anders
pi_95960310
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:31 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

heb je het over haantjes die bijna schreeuwend de grootste verhalen weten te vertellen. of jongens die met omgekeerde jas aan over de grond door de prikkelbosjes durven kruipen.

die laatste ben zo was ik.
Dat eerste waarschijnlijk. Ook al wil ze het niet toegeven.
Ron Paul 2012
  maandag 25 april 2011 @ 17:32:03 #124
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95960311
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 17:28 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik maakte gebruik van de context van de discussie om haar een complimentje te geven. Dat gaat zij zeer waarderen, want het was ook nog eens gevat.
Maak het niet nog erger :D .
The view from nowhere.
  maandag 25 april 2011 @ 17:32:14 #125
118585 Crutch
pi_95960318
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 17:28 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nou ja goed, ik snap het 'gevatte' er even niet aan, maar over het algemeen kom je vrij slijmerig over tegenover Strawberry. Ik bedoel er verder niets kwaads mee, maar het valt wel op en ik hoop voor je dat het zelf ook doorhebt.
Je moeder is een hamster
pi_95960368
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 17:32 schreef Crutch het volgende:

[..]

Nou ja goed, ik snap het 'gevatte' er even niet aan, maar over het algemeen kom je vrij slijmerig over tegenover Strawberry. Ik bedoel er verder niets kwaads mee, maar het valt wel op en ik hoop voor je dat het zelf ook doorhebt.
Catbert weet juist te vertellen dat men vaak naar tegen haar doet. Het is ook nooit goed. Verder ben jij zo iemand die compleet tegenover mij staat wat humor betreft denk ik. Dus ach. :P

quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:32 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Maak het niet nog erger.
Wa bedoelde?
Ron Paul 2012
  maandag 25 april 2011 @ 17:35:44 #127
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95960404
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2011 17:34 schreef Supersoep het volgende:

Wa bedoelde?
Dat was mijn humor :{ .
The view from nowhere.
pi_95960451
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:35 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat was mijn humor :{ .
Hahahahaha! :D _O-
Ron Paul 2012
  maandag 25 april 2011 @ 17:39:08 #129
118585 Crutch
pi_95960513
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2011 17:34 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Catbert weet juist te vertellen dat men vaak naar tegen haar doet. Het is ook nooit goed. Verder ben jij zo iemand die compleet tegenover mij staat wat humor betreft denk ik. Dus ach. :P
Nee hoor, je komt best droog uit de hoek soms. :)

Wat ik bedoel te zeggen is dat het voor iedereen duidelijk is dat je loopt te slijmen, kijken we vervolgens in je FoBo zien we ook dat Strawberry je enige favoriete user is.

Het boeit me verder niet, maar wil je er wel graag op wijzen. Irl word je namelijk (grote kans iig)) afgewezen op zulk soort gedrag.
Je moeder is een hamster
pi_95960536
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 17:39 schreef Crutch het volgende:

[..]

Wat ik bedoel te zeggen is dat het voor iedereen duidelijk is dat je loopt te slijmen, kijken we vervolgens in je FoBo zien we ook dat Strawberry je enige favoriete user is.
Dat is nog maar recent. Ik had eerst mezelf daar ook nog bij staan.
Ron Paul 2012
  maandag 25 april 2011 @ 17:41:18 #131
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95960588
Tja... waar zijn we nu nog mee bezig hier?
Volgens mij zitte we nu in een discussie waarin iedereen eigenlijks net iets beter wil zijn dan de ander. Misschien kunnen we gewoon terug gaan naar het onderwerp? Het normaal versieren van een meisje en de mensen die daar moeite mee hebben helpen?
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_95960617
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:30 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Omdat je zelf geen lef hebt, vermoed ik.
Dat zou het toch juist makkelijker moeten maken
pi_95960626
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:41 schreef Raggingbull het volgende:
Tja... waar zijn we nu nog mee bezig hier?
Volgens mij zitte we nu in een discussie waarin iedereen eigenlijks net iets beter wil zijn dan de ander. Misschien kunnen we gewoon terug gaan naar het onderwerp? Het normaal versieren van een meisje en de mensen die daar moeite mee hebben helpen?
Waar heb jij het nu over?

Volgens mij was dit een normale discussie hier en kan dat prima weer worden verdergezet. Niet zo paniekerig doen. Er is helemaal niks aan de hand.
Ron Paul 2012
  maandag 25 april 2011 @ 17:42:40 #134
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95960631
quote:

[..]

Irl word je namelijk (grote kans iig)) afgewezen op zulk soort gedrag.
Daar baal ik zo van. Vind je iemand geweldig leuk, mag je het niet zeggen.
The view from nowhere.
pi_95960654
misschien oefent die even online en is strawberry zijn proefpersoon :(
  maandag 25 april 2011 @ 17:43:37 #136
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95960656
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:39 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat is nog maar recent. Ik had eerst mezelf daar ook nog bij staan.
:D
The view from nowhere.
  maandag 25 april 2011 @ 17:45:32 #137
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95960717
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:42 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Waar heb jij het nu over?

Volgens mij was dit een normale discussie hier en kan dat prima weer worden verdergezet. Niet zo paniekerig doen. Er is helemaal niks aan de hand.
Ik heb het er over dat jij en nog een paar een eindeloze discussie hebben op dit moment. Waarin jullie allemaal niks willen geven en alleen jullie eigen gelijk willen halen.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  maandag 25 april 2011 @ 17:46:50 #138
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95960751
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:42 schreef julia22 het volgende:

[..]

Dat zou het toch juist makkelijker moeten maken
Waarschijnlijk niet. Want macho gedrag is vaak ook een vorm van onzekerheid. Als jij hem gerust stelt met timide gedrag, wordt hij geen macho.
The view from nowhere.
pi_95960764
Schenkstroop was mijn antwoord duidelijker nu eerder ??
  maandag 25 april 2011 @ 17:49:57 #140
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95960834
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:45 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ik heb het er over dat jij en nog een paar een eindeloze discussie hebben op dit moment. Waarin jullie allemaal niks willen geven en alleen jullie eigen gelijk willen halen.
Nee hoor. We hebben over wat mensen aantrekkelijk vinden in de ander bij het daten en daarover verschillen we van mening.
The view from nowhere.
pi_95960847
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2011 17:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat vul jij dan negatief in door je gebrek aan eigenwaarde. Daar zit dan ook het probleem.

Niet iedereen zal je leuk vinden, key is om de persoon te vinden die dat wél vindt.
Ik wou dat ik wist waar ik moest zoeken. Ik heb werkelijk geen idee bij wat of wie ik kans maak.
Maar het voelt alsof ik nergens kans maak. Ik krijg zelfs geen kansen om in normaal contact te komen tijdens uitgaan/sport/school/werk etc.
Toch denk ik dat er minstens een kern van waarheid zit in mijn bewering dat ik het sowieso niet van mijn uiterlijk moet hebben.

Ik zie veel jongens/mannen met een goed uiterlijk/uitstraling daar ga ik mee vergelijken en kom ik altijd tot de conclusie dat ik er niet goed genoeg uitzie voor een vriendin en dat het bij hoogstens bij vriendschappelijk contact blijft maar eerder lijkt het erop dat ze alleen luisteren uit beleefdheid en het liefst zo snel mogelijk willen dat ik oprot zodat ze met een leuke jongen/man kunnen praten/flirten. Bij mij is alleen maar zakelijk.
pi_95960854
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:45 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Een eindeloze discussie van 7 posts tussen Crutch en mij. :D

Ja okay je hebt gelijk hoor.
Ron Paul 2012
  maandag 25 april 2011 @ 17:50:48 #143
118585 Crutch
pi_95960857
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:42 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Daar baal ik zo van. Vind je iemand geweldig leuk, mag je het niet zeggen.
Jawel, hetzij wat genuanceerder.
Later in een relatie wordt het dan wel weer op prijs gesteld.
Je moeder is een hamster
pi_95960890
quote:

[..]

Nee hoor, je komt best droog uit de hoek soms. :)

Het boeit me verder niet, maar wil je er wel graag op wijzen. Irl word je namelijk (grote kans iig)) afgewezen op zulk soort gedrag.
Niet als het wederzijds is.

Zo erg vond ik dat compliment helemaal niet trouwens. Qua slijmgehalte. :P
  maandag 25 april 2011 @ 17:53:02 #145
118585 Crutch
pi_95960921
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 17:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan niet inderdaad.

Is het?
Je moeder is een hamster
  maandag 25 april 2011 @ 17:53:18 #146
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95960930
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 17:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

en dat is het ;)
The view from nowhere.
pi_95960954
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:50 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik wou dat ik wist waar ik moest zoeken. Ik heb werkelijk geen idee bij wat of wie ik kans maak.
Maar het voelt alsof ik nergens kans maak. Ik krijg zelfs geen kansen om in normaal contact te komen tijdens uitgaan/sport/school/werk etc.
Toch denk ik dat er minstens een kern van waarheid zit in mijn bewering dat ik het sowieso niet van mijn uiterlijk moet hebben.

Ik zie veel jongens/mannen met een goed uiterlijk/uitstraling daar ga ik mee vergelijken en kom ik altijd tot de conclusie dat ik er niet goed genoeg uitzie voor een vriendin en dat het bij hoogstens bij vriendschappelijk contact blijft maar eerder lijkt het erop dat ze alleen luisteren uit beleefdheid en het liefst zo snel mogelijk willen dat ik oprot zodat ze met een leuke jongen/man kunnen praten/flirten. Bij mij is alleen maar zakelijk.
Om heel eerlijk te zijn denk dat je eerst helemaal aan jezelf moet werken voor je in het daten stort, daardoor krijg misschien een betere basis en dan gaat het beter. Nu ben je te negatief in je hoofd en juist proberen versieren versterkt dat.
Als je door therapie beter leert positiever over jezelf te denken dan gaat het versieren ook beter , nu zit je gewoon in de verkeerde basis waardoor het niet lukt .
pi_95960973
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:54 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn denk dat je eerst helemaal aan jezelf moet werken voor je in het daten stort, daardoor krijg misschien een betere basis en dan gaat het beter. Nu ben je te negatief in je hoofd en juist proberen versieren versterkt dat.
Als je door therapie beter leert positiever over jezelf te denken dan gaat het versieren ook beter , nu zit je gewoon in de verkeerde basis waardoor het niet lukt .
^O^
  maandag 25 april 2011 @ 17:56:17 #149
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95961012
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:47 schreef formerjellybean het volgende:
Schenkstroop was mijn antwoord duidelijker nu eerder ??
Ja en nee want ik moet ook weer mijn eigen beeld scheppen bij wat jij omschrijft natuurlijk.. Het blijft dan een beetje gissen wat je precies bedoelt. Maar "opgaan in passie'. En "een sterke persoon die stoer zegt wat ie wilt".

Als je bij dat laatste 'wilt" verplaatst met "vindt" heeft jouw mannetje dat dan ook welleens, dat hij dan wellicht arrogant overkomt op anderen? Ik heb wel zoiets namelijk. Ik floep afentoe heel droog dingen eruit afentoe zoals ik ze vind. En dan krijg ik per direkt kritiek en gejouwel van alle kanten.
pi_95961028
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:49 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Nee hoor. We hebben over wat mensen aantrekkelijk vinden in de ander bij het daten en daarover verschillen we van mening.
Yup. Is toch best boeiend om te zien wat mensen een slijmerige opmerking vinden en weer andere mensen totaal niet.
  maandag 25 april 2011 @ 17:58:53 #151
118585 Crutch
pi_95961066
Het was wel een beetje op de man gespeeld, maar voor buitenstaanders droop het er gewoon vanaf.
Je moeder is een hamster
  maandag 25 april 2011 @ 18:00:31 #152
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95961100
quote:

[..]

Maar ik denk dat hij (en andere onzekere jongens) eigenlijk niet anders doen al die tijd. Afgezien wat je ervan vindt of hij/zij daadwerkelijk progressief zouden werken aan zichzelf en of dat vruchten afwerpt (of niet). Ik weet trouens ander sok niet wat dan een oplossing zou zijn.
pi_95961193
Hij kan soms in groepverband arrogant doen maar ik weet dat het bij hem onzekerheid is omdat hij zichzelf veel wil bewijzen. Ze zien hem meer als een lompe boer omdat hij niet altijd zichzelf evenhandig uit. Hij mist de subtiliteiten. Ik weet wel wat hij bedoelt maar hij uit het gewoon minder subtiel en dat hoort gewoon bij hem. Bij mij is op die momenten juist vaak duidelijk dat die voor me gaat en dat maakt het ook sexier :)
pi_95961194
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:00 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Maar ik denk dat hij (en andere onzekere jongens) eigenlijk niet anders doen al die tijd. Afgezien wat je ervan vindt of hij/zij daadwerkelijk progressief zouden werken aan zichzelf en of dat vruchten afwerpt (of niet). Ik weet trouens ander sok niet wat dan een oplossing zou zijn.
Richard werkte niet aan zijn onzekerheid. Sinds de puberteit is het enkel erger geworden. Als je dan jaren lang WoW gaat spelen waardoor je nogmeer een achterstand krijgt ivm leeftijdsgenoten, dan voedt dat die onzekerheid in bepaalde situaties alleen maar. Terwijl het niet zo had hoeven zijn.
pi_95961243
Misschien zou een training sociale vaardigheden een groep goed zijn voor hem zodat die leert hoe je in groepen kan leren communiceren en ook zien dat die een boel in zijn hoofd opblaast en dat het op zich wel meevalt
  maandag 25 april 2011 @ 18:19:12 #156
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95961616
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:06 schreef formerjellybean het volgende:
Misschien zou een training sociale vaardigheden een groep goed zijn voor hem zodat die leert hoe je in groepen kan leren communiceren en ook zien dat die een boel in zijn hoofd opblaast en dat het op zich wel meevalt
Je moet er ook open voor staan/klaar voor zijn hoor. Ik heb ze ook gedaan vroeger en denk dat ik er nu meer aan zou hebben dan eerst. Eerst had ik er niets aan omdat ik de interactie (het blijft rollenspel natuurlijk) niet vond lijken op echte situaties. Dat was voor mijn gevoel een heel verschil. Als ik de opdracht kreeg 'om mijn buurvrouw mee uittevragen voor de bioscoop'. Dan begreep ik de zin er niet van. En afgezien van hoe autistisch of kinderachtig je dat ook mag vinden. Ik denk dat richard ook ziets heeft nu. Hij kan de link niet leggen zodat het een nuttige oefening wordt, omdta hij gewoon die link niet kan leggen zodat het een nuttige oefening wordt. Dat zit binnenin.

Maar ik heb ook geen alternatieve oplossing. Ik kan mezelf nieteens helpen.

Nog een edit:
Mensen zoals ik en richard en mlig zijn denk ik meer gebaat bij echte successen. klein groot maakt niet uit. die pedagogische oprachtjes zijn toch geschrveen voor toneelstukjes lijkt wel. De echtheid en de dynamiek van echte situaties zit er niet in.

Nog een edit:
Als ik naar mezelf kijk dan zit ik gewoon verstopt in bepaalde situaties. In een druk café of elders. Het is denk ik het resultaat van praktisch altijd dat doen wat niet werkt. En wat je doet of je het leuk vindt of niet, dat wordt je. Dat gaat in je hoofd en in je houding zitten. Jezelf herprogrameren dat is echt een B*!

[ Bericht 6% gewijzigd door Schenkstroop op 25-04-2011 18:28:25 ]
pi_95961706
Schenk held idool _O_
pi_95961716
Lotgenoot ;(
pi_95961793
Dan denk ik juist dat het heel moeilijk blijft juist omdat hij die tussenstap van geen contact met mensen , naar veel te veel willen in tegelijke tijd hem heel moeilijk maakt en het alcohol drinken om moed te drinken maakt het ook niet makkelijker , want je gaat steeds meer nodig hebben om meer te durven waar meiden dan weer op afknappen en je ook nog eens een grote kans een alcoholist te worden versterkt.
Dan werkt die zichzelf gewoon in vicieuze cirkel waar die helemaal niet uitkomt.
pi_95961928
Maar wat willen jullie dan ??? Want in echt blijven jullie in dat negatieve zitten , wat echt niet helpt bij versieren. Je zit al niet lekker in je vel , je in het date leven ingaan dat zie ik jullie ook niet echt doen , en blauwtjes lopen wat hoort bij versieren kunnen jullie totaal niet tegen juist omdat jullie alles zo negatief zien.

Het is namelijk zo de kunst bij versieren is een afwijzing niet persoonlijk te zien en verder te gaan, maar bij jullie zie ik eerder dat jullie een afwijzing weer zien als een manier om te isoleren???
Dat schiet toch ook niet op ???
  maandag 25 april 2011 @ 18:29:01 #161
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95961947
Liefde is net als alcohol.
Je kunt niet in 1x heel veel alcohol drinken en verwachten dat je niet dronken word.
Zo kun je ook niet verwachten dat je in 1x hele grote successen kan gaan boeken in de liefde. Zoiets moet je rustig opbouwen.
pi_95962009
Een afwijzing kunnen verdragen dat is een hele belangrijke. Je moet om kunnen gaan met de tegenslagen en dat zie ik bij jullie niet zo heel gauw gebeuren.
pi_95962190
jongens tis niks geworden met versieren oefenen in de trein. De enige mannen die enigszins doable zijn zitten ver weg en komen bovendien met vriendin binnen. 'zie je wel, ik voldoe niet' zegt mijn hoofd. Niet luisteren, niet luisteren....
pi_95962212
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:30 schreef formerjellybean het volgende:
Een afwijzing kunnen verdragen dat is een hele belangrijke. Je moet om kunnen gaan met de tegenslagen en dat zie ik bij jullie niet zo heel gauw gebeuren.
Na afwijzing zo veel breekt er toch echt iets hoor ;(
pi_95962224
quote:

[..]

Sowieso zou ik het bijvoorbeeld nooit via een dating site proberen want ik kan niet eens normaal omgaan met vrouwen (want ze willen niet met mij omgaan, zo voelt het en zo beleef ik het als mijn realiteit) daar ben ik negatief door geworden.
Dit in combinatie met 10 jaar zelfstandig leven waarbij ik alleen 2 jaar vaak 60 uur per week werkte en altijd alleen thuis kwam en alleen opstond naast het werk helemaal niks heb/had. En dan altijd je collega's een liefdevol leven zien leiden en zelf alleen maar genegeerd worden door het andere geslacht overal waar je komt. Ik probeerde het te accepteren en het gevoel van onmacht en frustraties weg te stoppen dmv veel afleiding op het werk en warcraft. Maar toen ik ongeveer 26 jaar werd kon ik het niet meer aan en ben ik mentaal helemaal gesloopt nadat ik het altijd volhield op een manier als ik mezelf in de spiegel zag " je bent te lelijk, het logisch dat je compleet genegeerd word, deal with it "

Sowieso denk ik elke dag wel 50x " ik ben te lelijk ", check ik minstens 25x de spiegel waarbij ik elke keer weer hoop niet mijn opvallend lelijke kenmerken te zien, maar ik altijd bijna in tranen uitbarst. Ik kan nadat ik mijn spiegelbeeld in een raam (van bijvoorbeeld het kantoor, of in een spiegel in het toilet) niet meer normaal functioneren en ik vermoed dat ik ook vertekend beeld zie ( want heeeel soms zie ik mezelf als normaal persoon, maar dat is zeldzaam hoor) Maar ik word er ook agressief van omdat ik het gevoel heb dat ik niet goed genoeg ben en richt ik mijn woede op de dames. Niet dat ik geweld zou plegen ofzo maar wel van "ben ik niet goed genoeg voor jullie? flikker dan maar op, maar tegelijkertijd doet het ook heel veel pijn omdat ik toch graag in contact kom met ze en ik altijd zie hoe aardig en lief ze doen tegen mijn collega's en vrienden.

[ Bericht 6% gewijzigd door richard_prf op 25-04-2011 19:02:26 ]
pi_95962313
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:36 schreef Nitwit82 het volgende:

[..]

Na afwijzing zo veel breekt er toch echt iets hoor ;(
Tuurlijk maar je moet wel de kracht hebben om daarna weer verder te gaan.
If you don't succeed, you pick yourself up and try again , dat is toch het motto van versieren. Je moet toch leren het niet persoonlijk te nemen ,juist omdat versieren gewoon risico nemen is.
pi_95962632
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:40 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Tuurlijk maar je moet wel de kracht hebben om daarna weer verder te gaan.
If you don't succeed, you pick yourself up and try again , dat is toch het motto van versieren. Je moet toch leren het niet persoonlijk te nemen ,juist omdat versieren gewoon risico nemen is.
En als ze allemaal nee zeggen en aangifte doen van stalken ?
pi_95962654
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:49 schreef Nitwit82 het volgende:

[..]

Dan ben je waarschijnlijk een stalker.
pi_95962744
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:49 schreef Nitwit82 het volgende:

[..]

Ik bedoel als het niet lukt bij het ene meisje , dan verder gaan naar een ander meisje totdat je iemand vind waar je wel een klik heeft en niet bij elke afwijzing denken zie je ze moeten me niet.
  maandag 25 april 2011 @ 18:54:08 #170
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95962781
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2011 18:36 schreef minnemin het volgende:
jongens tis niks geworden met versieren oefenen in de trein. De enige mannen die enigszins doable zijn zitten ver weg en komen bovendien met vriendin binnen. 'zie je wel, ik voldoe niet' zegt mijn hoofd. Niet luisteren, niet luisteren....
leuk dat je poging hebt gedaan. ooit lukt het je wel, en je " voldoet" wel!
ook goede redenen enzo waarom het niet lukte.
pi_95962820
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:19 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je moet er ook open voor staan/klaar voor zijn hoor. Ik heb ze ook gedaan vroeger en denk dat ik er nu meer aan zou hebben dan eerst. Eerst had ik er niets aan omdat ik de interactie (het blijft rollenspel natuurlijk) niet vond lijken op echte situaties. Dat was voor mijn gevoel een heel verschil. Als ik de opdracht kreeg 'om mijn buurvrouw mee uittevragen voor de bioscoop'. Dan begreep ik de zin er niet van. En afgezien van hoe autistisch of kinderachtig je dat ook mag vinden. Ik denk dat richard ook ziets heeft nu. Hij kan de link niet leggen zodat het een nuttige oefening wordt, omdta hij gewoon die link niet kan leggen zodat het een nuttige oefening wordt. Dat zit binnenin.

Maar ik heb ook geen alternatieve oplossing. Ik kan mezelf nieteens helpen.

Nog een edit:
Mensen zoals ik en richard en mlig zijn denk ik meer gebaat bij echte successen. klein groot maakt niet uit. die pedagogische oprachtjes zijn toch geschrveen voor toneelstukjes lijkt wel. De echtheid en de dynamiek van echte situaties zit er niet in.

Nog een edit:
Als ik naar mezelf kijk dan zit ik gewoon verstopt in bepaalde situaties. In een druk café of elders. Het is denk ik het resultaat van praktisch altijd dat doen wat niet werkt. En wat je doet of je het leuk vindt of niet, dat wordt je. Dat gaat in je hoofd en in je houding zitten. Jezelf herprogrameren dat is echt een B*!
Juist Schenk jij snapt het helemaal, prima verwoord.
pi_95963050
Hij kan misschien goed omschrijven wat je voelt maar schiet je er echt daadwerkelijk iets mee op ??? Continu in dat cirkeltje zitten vol zelfhaat gaat echt geen successen geven en agressief worden tegenover vrouwen helpt ook echt niet bij versieren daarmee behaal je geen succes.
pi_95963138
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:01 schreef formerjellybean het volgende:
Hij kan misschien goed omschrijven wat je voelt maar schiet je er echt daadwerkelijk iets mee op ??? Continu in dat cirkeltje zitten vol zelfhaat gaat echt geen successen geven en agressief worden tegenover vrouwen helpt ook echt niet bij versieren daarmee behaal je geen succes.
Ik weet het. Maar het voelt alsof er gewoon geen echte oplossing bestaat -.-
pi_95963155
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:55 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Het enige wat ik lees is: niets helpt, je bent gedoemd.
pi_95963166
Ik ben er weer. Vandaag een date gehad, maar die was teleurstellend. Veels te veel praktische verschillen, wel zonde.
  maandag 25 april 2011 @ 19:04:56 #176
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95963203
Ik ben er altijd zo bang voor dat een meisje ook maar hoeft wegtelopen zonder iets te zeggen. Dan sta je gigantisch voor paal.
pi_95963240
quote:
Waarom zo negatief? ;(
pi_95963254
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het enige wat ik lees is: niets helpt, je bent gedoemd.
Ik weet het Straw, maar zoals ik boven al zei heb ik het gevoel dat er geen oplossing bestaat, en dat doet verschrikkelijk veel pijn. Want ik weet natuurlijk dat het op deze manier slecht gaat aflopen maar ik kan het niet stoppen.
pi_95963265
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben er altijd zo bang voor dat een meisje ook maar hoeft wegtelopen zonder iets te zeggen. Dan sta je gigantisch voor paal.
Maar wat nou als een meisje blijft staan? Die kans is ook goed aanwezig. :)
pi_95963294
quote:
Jij zit een beetje in hetzelfde cirkeltje als ik krijg ik de indruk.
  maandag 25 april 2011 @ 19:07:09 #181
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95963302
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:55 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Goed en nu samen denken aan mogelijke oplossingen. Elk (wellicht raar) idee is welkom (behalve de makkelijke open deuren dan maar dat verwacht ik ook niet van jou) ^O^
pi_95963309
quote:
Dat gebeurt nauwelijks. En als het gebeurt, dan moet je niet eens willen dat je zo'n persoon zou leren kennen. Op het moment zelf voelt dat wel kut natuurlijk, zeker als andere mensen het ook nog eens zien.
Ron Paul 2012
pi_95963325
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:07 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat gebeurt nauwelijks. En als het gebeurt, dan moet je niet eens willen dat je zo'n persoon zou leren kennen. Op het moment zelf voelt dat wel kut natuurlijk, zeker als andere mensen het ook nog eens zien.
Juist, grote kans dat het dan een egoistische trut zal zijn, daar wordt je sowieso niet gelukkig van.
pi_95963331
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:07 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Goed en nu samen denken aan mogelijke oplossingen. Elk (wellicht raar) idee is welkom (behalve de makkelijke open deuren dan maar dat verwacht ik ook niet van jou) ^O^
Als ik ooit een manier vind dan zal ik het je zeker vertellen. Ik probeer best veel dingen hoor, vooral tijdens uitgaan maar tot nu toe is nog niks gelukt.
pi_95963338
De oplossing zit in jezelf , je moet de kracht zien te vinden om in te zien dat dit niet goed gaan en leren positiever te denken, en dat gaat niet een twee drie, maar je moet wel de eerste stap zien te maken om het veranderen.
  maandag 25 april 2011 @ 19:08:40 #186
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95963346
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:03 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik weet het. Maar het voelt alsof er gewoon geen echte oplossing bestaat -.-
Woensdag, toch?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95963432
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Woensdag, toch?
Ja ik hoop dat het wat gaat opleveren.
Gisteren voelde ik me wel weer goed na het gesprek met jou en de wandeling met die vriendin maar het algehele doemscenario blijft nog steeds intact en loopt op deze manier enkel wat vertraging op. En dat ligt natuurlijk volledig aan mezelf.
  maandag 25 april 2011 @ 19:11:02 #188
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95963442
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:06 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Maar wat nou als een meisje blijft staan? Die kans is ook goed aanwezig. :)
Mja dan weet ik ook niet hoe ik het vandaar verder aan moet pakken. Dan zal mijn klungeligheid vast wel een einde maken aan haar interesse. Daar ga ik weer vanuit. Eigenlijk weet ik niet wat ik moet zeggen tegen meisjes. Gewoon een paar steekwoorden of leuke onderwerpen waar ik mee kan 'openen'. Als het al zover komt met mij zeg ik altijd 'hey!' en met moeite lach ik omdat ik mezelf leijk vind. En dan loop ik verder. Dan houd ik toch nog iets van mystiek in het geheel al denk ik dat het toch nooit iets zal worden.
pi_95963539
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:11 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Mja dan weet ik ook niet hoe ik het vandaar verder aan moet pakken. Dan zal mijn klungeligheid vast wel een einde maken aan haar interesse. Daar ga ik weer vanuit. Eigenlijk weet ik niet wat ik moet zeggen tegen meisjes. Gewoon een paar steekwoorden of leuke onderwerpen waar ik mee kan 'openen'. [b]Als het al zover komt met mij zeg ik altijd 'hey!' en met moeite lach ik [/b]omdat ik mezelf leijk vind. En dan loop ik verder. Dan houd ik toch nog iets van mystiek in het geheel al denk ik dat het toch nooit iets zal worden.
Als ze je lelijk vind, blijft ze echt niet oogcontact maken. Jij wil toch ook liever geen oogcontact met echt hele lelijke mensen?
pi_95963588
Tip van Richard wees wel bereid dat met alleen hulp je er nog niet bent, je zult er zelf keihard aan moeten werken , en er zullen zeker momenten zijn dat je het heel moeilijk krijgt, maar dat is nodig om juist weer beter te worden. Dus wees voorbereid op moeilijke momenten maar probeer juist dan de moed te hebben om weer door te gaan.

Ik zelf vond hulp heel moeilijk en confronterend maar uiteindelijk heb ik er heel veel aan gehad
pi_95963623
Ik moet successen boeken om er van af te komen precies zoals schenk en ook K_W gisteren zeiden. Ook al is het iets heel kleins.
pi_95963733
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:15 schreef richard_prf het volgende:
Ik moet successen boeken om er van af te komen precies zoals schenk en ook K_W gisteren zeiden. Ook al is het iets heel kleins.
Die successen zullen ook komen , maar bij successen zitten ook tegenslagen en juist op dat soort momenten is het belangrijk om door te zetten zodat je bij het uiteindelijke succes komt.
pi_95963739
quote:
Nou en, dan zie je haar nooit weer en probeer je het bij een ander meisje. Kan je leren van wat je fout deed. Zo moet je het zien.
  maandag 25 april 2011 @ 19:19:10 #194
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95963749
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:13 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Als ze je lelijk vind, blijft ze echt niet oogcontact maken. Jij wil toch ook liever geen oogcontact met echt hele lelijke mensen?
In cafés is het meestal vrij donker :P

Weetje wat mij ook zo dwarszit. Ik zou graag willen weten hoe ik eruit zie. Ik heb geen idee of benul hoe ik op anderen overkom eigenlijk. Mar heb wel steeds het gekke idee, dat als ik dat zou weten. Dat ik daar wat mee zou kunnen.
pi_95963784
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:08 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Als ik ooit een manier vind dan zal ik het je zeker vertellen. Ik probeer best veel dingen hoor, vooral tijdens uitgaan maar tot nu toe is nog niks gelukt.
Ook al heel vaak gezegd hier: types als jij (zeker gezien hoe je bent nu) moeten het niet hebben van het uitgaansleven.
pi_95963802
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:15 schreef richard_prf het volgende:
Het kan jaren duren, therapie. Verwacht geen grote verschillen binnen een week. Of paar weken. Die dwanggedachten van jou sloop je niet zo maar uit je systeem.
  maandag 25 april 2011 @ 19:20:44 #197
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95963813
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2011 19:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou en, dan zie je haar nooit weer en probeer je het bij een ander meisje. Kan je leren van wat je fout deed. Zo moet je het zien.
Maar wat deed ik dan precies fout is dan de vraag. Wat was er aan mij dat zij niet leuk vond. Mijn uiterlijk zou een geoede moeglijkheid kunnen zijn dat begrijp ik.
pi_95963864
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:19 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Weetje wat mij ook zo dwarszit. Ik zou graag willen weten hoe ik eruit zie. Ik heb geen idee of benul hoe ik op anderen overkom eigenlijk. Mar heb wel steeds het gekke idee, dat als ik dat zou weten. Dat ik daar wat mee zou kunnen.
Stuur maar een foto, ik ben direct en neem geen blad voor mijn mond. :)
pi_95963869
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:20 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Maar wat deed ik dan precies fout is dan de vraag. Wat was er aan mij dat zij niet leuk vond. Mijn uiterlijk zou een geoede moeglijkheid kunnen zijn dat begrijp ik.
Dat is voor ons moeilijk te beoordelen, wij weten niet hoe jij overkomt...en wat je dan deed. Je kan gewoon haar type niet zijn, maar je bent altijd wel iemands type (qua uiterlijk).
pi_95963875
quote:

[..]

Kende je haar? Is ze echt weggelopen? Wat zei je precies? Aan de hand van je antwoord zal ik even verder ingaan hierop. Lijkt me niet zo moeilijk.
Ron Paul 2012
pi_95963913
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:19 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Echt? Want veel users hebben jou om een foto gevraagd maar jij wilde het nooit laten zien. Maar als je toch lelijk blijkt is het heel simpel, dan moet je het van je innerlijk hebben en ben je zeker niet kansloos. Dus erg veel schiet je er niet mee op.
pi_95963919
quote:

[..]

Het kan ook aan haar liggen, denk je daar ook wel eens aan?
  maandag 25 april 2011 @ 19:25:45 #203
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95964046
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:53 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik bedoel als het niet lukt bij het ene meisje , dan verder gaan naar een ander meisje totdat je iemand vind waar je wel een klik heeft en niet bij elke afwijzing denken zie je ze moeten me niet.
Het gevoel dat er veel alternatieven zijn, is belangrijk. Dan is een afwijzing niet zo erg.
The view from nowhere.
  maandag 25 april 2011 @ 19:26:06 #204
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95964062
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:22 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Stuur maar een foto, ik ben direct en neem geen blad voor mijn mond. :)
Ja dat durf ik weer nie.
pi_95964088
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:26 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja dat durf ik weer nie.
Maar je wil het wel. Wat kan er gebeuren?
pi_95964114
quote:

[..]

Ja dat durf ik weer nie.
Laat aan Straw zien zou ik zeggen, die is heel eerlijk. En dan weet je ook zeker dat de foto niet verspreid gaat worden.
  maandag 25 april 2011 @ 19:28:38 #207
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95964196
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:23 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Het kan ook aan haar liggen, denk je daar ook wel eens aan?
Zo weglopen van 'er is niks aan de hand geweest', dat zou ik doen ja. Om mezelf te beschermen zeg maar. Maar en daar ga ik weer, ik denk dat schoonheid de maatstaf is voor wie er terecht was en wie niet in zo'n situatie. Als ik als kleine chinees een leuke mooie meid zou benaderen. En zij kijkt me alleen raar aan van wie is dat nou. En ik druip af. Als je dat zou zien op een openluchtfeest whatever. Wat denk je dan. Wees eerlijk :P
  maandag 25 april 2011 @ 19:30:35 #208
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95964271
Jongens waarom focussen jullie je direct op dat grote succes?
Je kan toch ook gewoon eerst eens met bijv. je buurvrouw naar de bioscoop gaan. Of met die vriendin die je eigenlijks nauwelijks kent. Als je dan steeds iets verder uitbouwt naar die onbekende dame zal het op een gegeven moment ook minder moeite kosten om daar eens een gesprek mee te voeren of zelfs meer.

Als klein kind kon je ook niet in 1 dag lopen. Dat was ook eerst leren staan en dan bewegen langs de tafel rand. Enzovoort.
pi_95964281
quote:

[..]

Ja dat durf ik weer nie.
Ik begrijp niet wat je te verliezen hebt.
pi_95964382
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:28 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Zo weglopen van 'er is niks aan de hand geweest', dat zou ik doen ja. Om mezelf te beschermen zeg maar. Maar en daar ga ik weer, ik denk dat schoonheid de maatstaf is voor wie er terecht was en wie niet in zo'n situatie. Als ik als kleine chinees een leuke mooie meid zou benaderen. En zij kijkt me alleen raar aan van wie is dat nou. En ik druip af. Als je dat zou zien op een openluchtfeest whatever. Wat denk je dan. Wes eerlijk :P
Het kan ook zijn dat ze een rotdag heeft en daardoor alleen haar eigen ding wilt doen, of net de relatie verbroken heeft en niet zit te wachten op jongens.

Ik kan het wel goed begrijpen, ik heb immers ook niet altijd zin om met jan en alleman te praten, ongeacht het uiterlijk.
pi_95964402
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:28 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Zo weglopen van 'er is niks aan de hand geweest', dat zou ik doen ja. Om mezelf te beschermen zeg maar. Maar en daar ga ik weer, ik denk dat schoonheid de maatstaf is voor wie er terecht was en wie niet in zo'n situatie. Als ik als kleine chinees een leuke mooie meid zou benaderen. En zij kijkt me alleen raar aan van wie is dat nou. En ik druip af. Als je dat zou zien op een openluchtfeest whatever. Wat denk je dan. Wes eerlijk :P
Sommige mensen moeten zich niet in zo'n positie plaatsen. Hoeft ook niet.

For the sake of argument ga ik er vanuit dat je lelijk bent. Dat je niemand's type qua uiterlijk bent. Dan behoor je gewoon tot de categorie mensen die niet willekeurig vreemde meisjes moet aanspreken met het doel om ze te versieren / beter te leren kennen.

Dat is weggelegd voor mensen die er goed uitzien of het type van het meisje zijn, en zelfs die falen vaak.

Jij moet het situationeel aanpakken. Meisjes benaderen omdat jullie allebei hetzelfde aan het doen zijn, omdat je suiker nodig hebt, dat soort dingen, weet ik veel. Je hebt bijvoorbeeld een lief buurmeisje. Daar zijn de mogelijkheiden tot een vriendschap niet onmogelijk. Je hebt als buurman een legio aan mogelijkheden om contact te leggen met haar.
Ron Paul 2012
pi_95964420
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:30 schreef Raggingbull het volgende:
Je kan toch ook gewoon eerst eens met bijv. je buurvrouw naar de bioscoop gaan. Of met die vriendin die je eigenlijks nauwelijks kent. Als je dan steeds iets verder uitbouwt naar die onbekende dame zal het op een gegeven moment ook minder moeite kosten om daar eens een gesprek mee te voeren of zelfs meer.

Als klein kind kon je ook niet in 1 dag lopen. Dat was ook eerst leren staan en dan bewegen langs de tafel rand. Enzovoort.
Het probleem in mijn geval is dat ik letterlijk 26 jaar en 9 maanden geen enkel contact had met meiden. Echt helemaal niks en ik ben ook mijn hele leven zonder moeder opgegroeid dus het is/was echt dramatisch!
Dus tja.... ik ken dus echt helemaal niemand waarmee ik iets leuks zou kunnen gaan doen behalve dan mijn vrienden wat ik al heel vaak doe maar wat gewoon niet leuk meer is! Ik wil met vrouwen omgaan gvd!
pi_95964426
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:30 schreef Raggingbull het volgende:

Dat is ook het punt ze willen het succes maar vergeten de tussenstapjes. Rome is niet in een dag gebouwd
pi_95964540
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:33 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is ook het punt ze willen het succes maar vergeten de tussenstapjes. Rome is niet in een dag gebouwd
Dat succes had ik dus wel, ik had letterlijk nog nooit een eenvoudig gesprek aangegaan met een meisje. Maar had wel meteen een ONS... dus dat was een groot succes vanuit mannelijk oogpunt.
  maandag 25 april 2011 @ 19:36:23 #215
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95964565
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:30 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Ik begrijp niet wat je te verliezen hebt.
Mja ja dat is de illogica (zeg ik dat goed?) ervan. Maar ik denk dat ik vooral mezelf wil beoordelen. Bij een foto/moment opname, als je niet fotogeniek bent, dan is dat altijd slecht.
pi_95964609
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:36 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Mja ja dat is de illogica (zeg ik dat goed?) ervan. Maar ik denk dat ik vooral mezelf wil beoordelen. Bij een foto/moment opname, als je niet fotogeniek bent, dan is dat altijd slecht.
Bij Strawberry heb je niets te vrezen. Dus maak daar gewoon gebruik van.
Ron Paul 2012
pi_95964750
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:35 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat succes had ik dus wel, ik had letterlijk nog nooit een eenvoudig gesprek aangegaan met een meisje. Maar had wel meteen een ONS... dus dat was een groot succes vanuit mannelijk oogpunt.
Voor jou is de ONS misschien een heel succes , maar ik eerder dat het echte succes zou zijn als je weer beter in je vel gaat zitten en niet meer met die zelfhaat zou zitten. Dat zou pas het echte succes zijn.
pi_95964788
ik typ te snel waardoor ik soms woordjes vergeet :@
  maandag 25 april 2011 @ 19:41:31 #219
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95964834
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:33 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Sommige mensen moeten zich niet in zo'n positie plaatsen. Hoeft ook niet.

For the sake of argument ga ik er vanuit dat je lelijk bent. Dat je niemand's type qua uiterlijk bent. Dan behoor je gewoon tot de categorie mensen die niet willekeurig vreemde meisjes moet aanspreken met het doel om ze te versieren / beter te leren kennen.

Dat is weggelegd voor mensen die er goed uitzien of het type van het meisje zijn, en zelfs die falen vaak.

Jij moet het situationeel aanpakken. Meisjes benaderen omdat jullie allebei hetzelfde aan het doen zijn, omdat je suiker nodig hebt, dat soort dingen, weet ik veel.
Hm..

quote:
Je hebt bijvoorbeeld een lief buurmeisje. Daar zijn de mogelijkheiden tot een vriendschap niet onmogelijk.
Hmmmm... inderdaad.
quote:
Je hebt als buurman een legio aan mogelijkheden om contact te leggen met haar.
Mm... nou.. tja niet onmogelijk maar kweenie. Geen idee hoe ik dat zou moeten aanpakken. Een beetje leuk, niet te opvallend met nadruk op 'toevallig' dus zoals je dat beschrijft. Mischien moet ik haar meer groeten op de trap. Ik heb ook nog nooit kennis gemaakt met dr. Maar we kennen mekaar al wel, das ook zo awkward. tsja.

Ze is trouwens best slim. Half-indisch, welbespraakt. En doet HBO. Hoe pak je dat aan, hoe pak je dat aan. ..

edit: gewoon kleine babbeltjes met bijv onze flat als excuus. ik vraag er wel een keer iets over de pas geverfde deuren.
  maandag 25 april 2011 @ 19:41:46 #220
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95964848
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:39 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Voor jou is de ONS misschien een heel succes , maar ik eerder dat het echte succes zou zijn als je weer beter in je vel gaat zitten en niet meer met die zelfhaat zou zitten. Dat zou pas het echte succes zijn.
Niet eens voor hem. Volgens de mannelijke oogpunt, zegt hij. Hij zelf is helemaal niet trots dat het alleen bij een ONS bleef.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95965043
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:41 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Hm..

[..]

Hmmmm... inderdaad.

[..]

Mm... nou.. tja niet onmogelijk maar kweenie. Geen idee hoe ik dat zou moeten aanpakken. Eene beetje leuk, niet te opvalend, 'toevallig'. Mischien moet ik haar meer groeten op de trap ofzo. Ik heb ook nog nooit kennis gemaakt met dr. Maar we kennen mekaar al wel Das ook zo awkward. tsja.

Ze is trouwens best slim. Half-indisch, welbespraakt. En doet HBO. Hoe pak je dat aan, hoe pak je dat aan. ..
Vorig jaar sprak ik jou aan over mijn buurmeisje. We zaten in dezelfde situatie qua interesse in "haar". Mij was het gelukt. Was opzich niet eens zo moeilijk, maar dat wist ik aan het begin natuurlijk niet.

Sterker nog, toen ik haar uitvroeg, kwam ze de eerste keer zelfs niet eens opdagen. Man wat was ik toen pissig. Zo pissig dat ik boos uitleg ben gaan vragen. :') Daarna compleet genegeerd tot ze bij mij aan kwam kloppen.

Het kan dus raar lopen. Mocht je eerste contact niet geweldig zijn, moet je niet gelijk de handdoek in de ring gooien.

De eerste kennismaking van mijn kant was dankzij haar trouwens. Ze had geen internet, klopte bij mij aan om te vragen of ik het in kon stellen voor haar. Het zijn dat soort dingetjes waar je een plan voor moet opzetten. Dingen die je als buren met elkaar gemeen hebt. Klop bij haar aan en vraag of ze 's nachts ook wel eens luide muziek hoort en of ze er last van heeft. :P

Maak het eerste contact ook al gaat het nergens over en duurt het maar 5 seconden. Dan is de eerste stap al gezet. Het volgende doel is dat je genoeg vertrouwen bij haar opwekt zodat ze weet dat ze bij je langs kan komen als er iets mis is.
Ron Paul 2012
pi_95965142
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:37 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Bij Strawberry heb je niets te vrezen. Dus maak daar gewoon gebruik van.
Denk dat hij van niemand hier die nu op dit moment post echt te vrezen heeft. :)
pi_95965220
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:41 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Hm..

[..]

Hmmmm... inderdaad.

Ik weet niet of je er wat aan hebt. Maar ik heb nu dus ook een vriendin die ik benaderd heb een keer op internet en we kunnen het heel goed vinden met elkaar. Ze vond me in eerste instantie erg onaantrekkelijk (dat was dus heel pijnlijk om te horen) maar toch heb ik inmiddels 2 x sex gehad met haar (en ze ziet er bovengemiddeld uit).

Misschien dat wij het dus alleen goed kunnen doen bij de dames dmv eerst een hechte vriendschap op te bouwen en dat je op die manier het verliefde gevoel bij haar een keer gaat opwekken ofzo.

Maar dit zou alleen goed zijn voor jou dus he. Ik wil duidelijk iets anders dan jij.
Ik zit nog altijd te hopen dat ze ooit meer wilt dan vriendschap.
  maandag 25 april 2011 @ 19:49:21 #224
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95965274
Of verhuis en vraag je nieuwe buren op de koffie bij wijze van kennismaking en tadaa... je hebt het eerste heel onschuldige contact al.
pi_95965363
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:49 schreef Raggingbull het volgende:
Of verhuis en vraag je nieuwe buren op de koffie bij wijze van kennismaking en tadaa... je hebt het eerste heel onschuldige contact al.
Wil je wel realistisch blijven?
  maandag 25 april 2011 @ 19:52:45 #226
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95965475
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:50 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Ik bedoel maar het eerste contact zit in die hele kleine dingetjes. Wat natuurlijk praktiser is is om je buren eens op de koffie te vragen omdat je jarig bent ofzo.
pi_95965494
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:50 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Het is moeilijk contact zoeken met je buren als je dat al jaren lang niet hebt gedaan.
  maandag 25 april 2011 @ 19:53:10 #228
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95965500
Mja dat vind ik wel haalbaar voor mij al zou ik er alsnog niet mee uit durven vragen. Maar dan zit ik alsnog met een ander probleem. Namelijk mijn gezicht en huid. Het schilfert, vlekt paars en rood en het is afentoe opgezwollen enzo. Dat is gewoon géén gezicht. Ik heb liever niet dat zij mij zo ziet. Laat staan dat ze mij aankijkt terwijl we met mekaar praten. Dat kan ik kort gezegd niet verdragen.

Daartegenover staat dat ik weer wel praat met de antilliaanse buurvrouw van 45. En hoe ik er dan uitzie en wat ze van me zou vinden zou me een worst wezen. Dat gaat altijd goed en spontaan. Maar tegenover Linda, zo heet mijn buurmeisje dus. Is dat toch anders. Zij is jong, mooi. Al is het enkelt om vriendschappelijk contact te leggen dat voelt alsnog anders. Snap je dat een beetje?

Maar niet onmogelijk inderdaad. Dat vriednschappelijk contact. Dat kan ik best. Maar dan zit ik tcoh weer met mijn huid ;(
  maandag 25 april 2011 @ 19:53:21 #229
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95965509
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Denk dat hij van niemand hier die nu op dit moment post echt te vrezen heeft. :)
Klopt. Maar je hebt wel alles in huis om de ideale vertouwenspersoon te zijn. Take a compliment ;) .
The view from nowhere.
pi_95965556
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is moeilijk contact zoeken met je buren als je dat al jaren lang niet hebt gedaan.
Een ander probleem is dat de buren wel contact willen leggen. Ik zit in een klein flatje, maar ik ken ze alleen van gezicht en dat wil ik liever zo houden. :)
  maandag 25 april 2011 @ 19:54:55 #231
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95965599
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:48 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik weet niet of je er wat aan hebt. Maar ik heb nu dus ook een vriendin die ik benaderd heb een keer op internet en we kunnen het heel goed vinden met elkaar. Ze vond me in eerste instantie erg onaantrekkelijk (dat was dus heel pijnlijk om te horen) maar toch heb ik inmiddels 2 x sex gehad met haar (en ze ziet er bovengemiddeld uit).

Misschien dat wij het dus alleen goed kunnen doen bij de dames dmv eerst een hechte vriendschap op te bouwen en dat je op die manier het verliefde gevoel bij haar een keer gaat opwekken ofzo.

Maar dit zou alleen goed zijn voor jou dus he. Ik wil duidelijk iets anders dan jij.
Ik zit nog altijd te hopen dat ze ooit meer wilt dan vriendschap.
Heb je het over dat ene blonde meisje waarvan je niet lang geleden een foto plaatste?
pi_95965624
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:54 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Heb je het over dat ene blonde meisje waarvan je niet lang geleden een foto plaatste?
Ja of vind je haar lelijk :P?
pi_95965647
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Mja dat vind ik wel haalbaar voor mij al zou ik er alsnog niet mee uit durven vragen. Maar dan zit ik alsnog met een ander probleem. Namelijk mijn gezicht en huid. Het schilfert, vlekt paars en rood en het is afentoe opgezwollen enzo. Dat is gewoon géén gezicht. Ik heb liever niet dat zij mij zo ziet. Laat staan dat ze mij aankijkt terwijl we met mekaar praten. Dat ik kort gezegd niet verdragen.

Daartegenover staat dat ik weer wel praat met de antilliaanse buurvrouw van 45. En hoe ik er dan uitzie en wat ze van me zou vinden zou me een worst wezen. Maar tegenover Linda, zo heet mijn buurmeisje dus. Is dat toch anders. Zij is jong, mooi. Alleen om vriendschappelijk contact te leggen dat voelt alsnog gewoon anders. Snap je dat een beetje?

Maar niet onmogelijk inderdaad. Dat vrienschappelijk contact. Dat kan ik best. Maar tcoh wer mijn huid ;(
Hoe ziet je huid eruit 's avonds? In het licht van een lamp? Minder opvallend dan overdag met felle belichting, juist?

Je hoeft er nog niet gelijk op je best uit te zien. Zoiets kan groeien. Zoals ik zei, de eerste stap is wat vertrouwen opbouwen tussen jullie twee. Dat ze weet dat ze bij jou aan kan kloppen als ze een keer wat suiker of koffie nodig heeft.

De tweede stap is dan een vriendschap natuurlijk. Daarna kan je zien of zij wellicht wat romantische inclinaties heeft. Zoniet, dan heb je in ieder geval ervaring met meisjes erbij.

Je uiterlijk boeit in het begin niet zoveel, je zit niet in de categorie van mensen die gelijk iemand moeten oppikken, zoals gezegd. Nee, jij kan er je tijd voor nemen. Als ze vriendelijk blijft in het begin, geeft dat je wellicht wat vertrouwen dat er iets inzit en dat is dan weer motivatie om aan jezelf te werken. Aan je huid kan je misschien wel -iets- doen. Zoniet, dan maar spieren kweken.
Ron Paul 2012
pi_95965794
Tip aan schenkstroop, als je buurvrouw ziet gewoon vriendelijk gedag zeggen en misschien een praatje proberen te maken dan is de eerste stap gezet
  maandag 25 april 2011 @ 19:58:42 #235
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95965850
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:55 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja of vind je haar lelijk :P?
Die vond ik absoluut niet lelijk. het verbaasde mij alleen dat je al 2xs sex met haar hebt gehad. Was het niet diezelfde van "een andere forum" dat steeds bij jou uithuilt over haar exen enzo?

quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:55 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Hoe ziet je huid eruit 's avonds? In het licht van een lamp? Minder opvallend dan overdag met felle belichting, juist?
Ik heb zo'n klein rond spiegeltje en daar kijk ik afentoe in om te zien waar de kloofjes enzo zitten. En ja savonds of overdag maakt niet zoveel uit je zite het wel even duidelijk.
pi_95965963
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:58 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Die vond ik absoluut niet lelijk. het verbaasd emij alleen dta je al 2xs sex met haar had gehad. Was het niet diezelfde van dat andere forum. Die steeds bij jou uithuilt over haar exen enzo?

[..]

Ik heb zo'n klein rond spiegeltje en daar kijk ik afentoe in om te zien waar de kloofjes enzo zitten. En ja savonds of overdag maakt niet zoveel uit je zite het wel even duidelijk.
Yep die bedoel ik. Ohja van dat sex zei ze ook dat het niet heeft mogen gebeuren enzo. Ze gebruikt mij totdat ze weer een nieuwe vriend krijgt. :') Ze is nogal jongensgek, gaat liever niet om met meiden.
  maandag 25 april 2011 @ 20:02:23 #237
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95966079
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:00 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Yep die bedoel ik. Ohja van dat sex zei ze ook dat het niet heeft mogen gebeuren enzo. Ze gebruikt mij totdat ze weer een nieuwe vriend krijgt. :')
Dan zul je er in elk geval knap genoeg uit zien om het mee te doen toch?
Anders had ze er wel een ander voor gebruikt of nie soms?
  maandag 25 april 2011 @ 20:02:42 #238
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95966098
quote:

[..]

Yep die bedoel ik. Ohja van dat sex zei ze ook dat het niet heeft mogen gebeuren enzo. Ze gebruikt mij totdat ze weer een nieuwe vriend krijgt. :') Ze is nogal jongensgek, gaat liever niet om met meiden.
Dan gebruik je haar totdat je een nieuwe vriendin krijgt.
The view from nowhere.
pi_95966115
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:02 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Dan zul je er in elk geval knap genoeg uit zien om het mee te doen toch?
Anders had ze er wel een ander voor gebruikt of nie soms?
Weet niet, ik snap de logica niet van meiden.
  maandag 25 april 2011 @ 20:03:24 #240
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95966144
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:57 schreef formerjellybean het volgende:
Tip aan schenkstroop, als je buurvrouw ziet gewoon vriendelijk gedag zeggen en misschien een praatje proberen te maken dan is de eerste stap gezet
Das inderdaad wel te doen voor mij. De reden dat ik het tot nu toe nooit heb gedaan, is omdat ik het nooit heb gedurfd. Als ik boven in het trappenhuis stond en naar beneden wilde lopen, maar ik hoorde benden de deur opengaan en wist dat zij het was. Dan ging ik toch maar effe weer naar binnen tot zij was gepasseerd naar de etage boven mij.
  maandag 25 april 2011 @ 20:04:35 #241
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95966206
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:02 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Niemand kan zo goed met haar problemen overweg als jij. Daarom voelt ze zich eenzaam, want niemand wil haar echt.
The view from nowhere.
  maandag 25 april 2011 @ 20:04:55 #242
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95966221
quote:

[..]

Nice.. zo'n meid zou ik ook wel willen kennen.
pi_95966229
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:03 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Das inderdaad wel te doen voor mij. De reden dat ik het tot nu toe nooit heb gedaan, is omdat ik het nooit heb gedurfd. Als ik boven in het trappenhuis stond en naar beneden wilde lopen, maar ik hoorde benden de deur opengaan en wist dat zij het was. Dan ging ik toch maar effe weer naar binnen tot zij was gepasseerd naar de etage boven mij.
Dan is het eerste contact alvast een doelstelling voor je.
Ron Paul 2012
  maandag 25 april 2011 @ 20:05:16 #244
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95966248
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:02 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat is trouwens succes nummer 1.
Ze was bereid het met je te doen! Ookal gebruikte ze je. Een vrouw zal nooit een man daarvoor gebruiken die echt echt lelijk is.
pi_95966279
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:05 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Dat is trouwens succes nummer 1.
Ze was bereid het met je te doen! Ookal gebruikte ze je. Een vrouw zal nooit een man daarvoor gebruiken die echt echt lelijk is.
Jawel, als ze blind is!!!!!!!!1111 :D _O-
Ron Paul 2012
pi_95966306
Dat is ook beter dan is de eerste stap qua contact maken gezet , en op een probeer dat steeds vaker gewoon met mensen een praatje te maken. Zo word het op een gegeven moment een automatisme dat je er niet eens meer bij nadenkt en dan uiteindelijk durf je wel op een meisje afstappen wat je wel leuk vind.
Kleine stapjes helpen vooraf naar het grote succes.
  maandag 25 april 2011 @ 20:06:42 #247
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95966328
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:05 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Jawel, als ze blind is!!!!!!!!1111 :D _O-
Omg ja owke maar er van uitgaande dat ze dat niet is dat is trouwens ook het meest gangbare.
pi_95966355
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:06 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Omg ja owke maar er van uitgaande dat ze dat niet is dat is trouwens ook het meest gangbare.
Daar heb je weer helemaal gelijk in.
Ron Paul 2012
pi_95966377
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:04 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Niemand kan zo goed met haar problemen overweg als jij. Daarom voelt ze zich eenzaam, want niemand wil haar echt.
Ja dit zou wel eens de waarheid kunnen zijn. Dit klinkt inderdaad heel erg logisch.
  maandag 25 april 2011 @ 20:11:07 #250
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95966601
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:07 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja dit zou wel eens de waarheid kunnen zijn. Dit klinkt inderdaad heel erg logisch.
Daarom komt ze ook weer bij je terug, want ze heeft je nodig. Je hoeft dus ook niet te blijven jengelen met telefoontjes en SMSjes
The view from nowhere.
  maandag 25 april 2011 @ 20:14:09 #251
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95966755
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:11 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Daarom komt ze ook weer bij je terug, want ze heeft je nodig. Je hoeft dus ook niet te blijven jengelen met telefoontjes en SMSjes
Richard lees dit eens 10x.
Als een meisje/vrouw/dame je nodig heeft kun jij dat dan voor jezelf wel als een succes rekenen?
pi_95967035
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:11 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ze heeft vandaag al 3smjes gestuurd maar ik reageer er niet op, even kijken wat er gebeurd, want dit is een compleet nieuwe situatie voor mij.
  maandag 25 april 2011 @ 20:22:24 #253
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95967210
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ze heeft vandaag al 3smjes gestuurd maar ik reageer er niet op, even kijken wat er gebeurd, want dit is een compleet nieuwe situatie voor mij.
Naja... laat ik het zo zeggen er komt nu enige reactie een soort van initiatief van haar kant. Beantwoord dat initiatief eens. Steek die grens over verleg die grens wacht niet af maar probeer met beide handen vast te pakken. Maar ga niet te gehaast te werk. Vraag bijv. of ze langs komt voor een kopje koffie ofzo.
pi_95967536
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:22 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Naja... laat ik het zo zeggen er komt nu enige reactie een soort van initiatief van haar kant. Beantwoord dat initiatief eens. Steek die grens over verleg die grens wacht niet af maar probeer met beide handen vast te pakken. Maar ga niet te gehaast te werk. Vraag bijv. of ze langs komt voor een kopje koffie ofzo.
Ze komt binnenkort bij mij thuis inderdaad, (hadden we gisteren af gesproken), ze is nogal heel erg angstig maar eindelijk vertrouwd ze me voldoende. Ik ga bezoek krijgen voor het eerst in 10 jaar.

Alleen weet ik nu dus ook dat ze het over mij heeft gehad met haar vriendin en ik ben echt als de dood voor een negatieve reacties van haar en wat als ik haar een keer zie :/ dan denkt ze meteen dat ik een kneus ben enzo en dat ik te lelijk ben voor haar vriendin.

Blijkt uit dit smsje:

Goed om te horen dat je een gezellige avond hebt gehad. Ik ben uiteindelijk niet meer uitgeweest. Ik heb de hele avond en nacht met die vriendin van mij gekletst (en ik heb het ook over ons contact gehad). Ik ben nu echt hélemaal gesloopt, dus ik lig vandaag erg lang in mijn bed. Even bijtanken. Geen dank. Veel liefs.
pi_95967620
Zus, O+ en ik gingen vanmiddag (stiekem) touren met de nieuwe cabrio van mijn vader. Zijn we tegen een andere auto opgeknald (het was super druk hier). Me vader is over de rooie, niet normaal.. ;(

Verder wel leuke middag gehad. Alles goed. Auto is niet total loss ofzo :P

En ik ga de cursus (professioneel) presenteren volgen. Het is ontzettend duur maar ik heb het echt nodig; het helpt me ook beter met het normaal functioneren en miss word ik er ook minder onzeker/verlegen van.
pi_95967630
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef richard_prf het volgende:

[..]

_O- Je lijkt mijn scharrel wel die doet dat ook steeds , die is volgens mij steeds in shock als ik wat stuur , hoop dat je over 4 jaar wat beter reageert _O-
pi_95967737
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:29 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

_O- Je lijkt mijn scharrel wel die doet dat ook steeds , die is volgens mij steeds in shock als ik wat stuur , hoop dat je over 4 jaar wat beter reageert _O-
Die jongen van nu? Die reageert ook nooit op je smsjes?
  maandag 25 april 2011 @ 20:34:21 #258
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95967846
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ze komt binnenkort bij mij thuis inderdaad, (hadden we gisteren af gesproken), ze is nogal heel erg angstig maar eindelijk vertrouwd ze me voldoende. Ik ga bezoek krijgen voor het eerst in 10 jaar.

Alleen weet ik nu dus ook dat ze het over mij heeft gehad met haar vriendin en ik ben echt als de dood voor een negatieve reacties van haar en wat als ik haar een keer zie :/ dan denkt ze meteen dat ik een kneus ben enzo en dat ik te lelijk ben voor haar vriendin.

Blijkt uit dit smsje:

Goed om te horen dat je een gezellige avond hebt gehad. Ik ben uiteindelijk niet meer uitgeweest. Ik heb de hele avond en nacht met die vriendin van mij gekletst (en ik heb het ook over ons contact gehad). Ik ben nu echt hélemaal gesloopt, dus ik lig vandaag erg lang in mijn bed. Even bijtanken. Geen dank. Veel liefs.
Richard jij bent richard! En als ze daar niet tevreden mee zijn hebbem ze pech. Te lelijk? GAST WORD WAKKEER! HALLOOOTJES! Waarschijnlijk is het wel wat positiever geweest dan jij vreest. Of in elk geval dit is wel een kans voor je om met die vriendin in contact te komen. Probeer via haar heel rustig eens met haar in contact te komen. En als het niks word of je een blauwtje loopt probeer dan uit te vinden waarom niet. Hierdoor kan je leren en zal je die fout bij de volgende niet weer maken. En anders dan heb je er miss een leuke vriendin bij of zelfs meer.

Meer niet overhaasten! Keep your head cool.
pi_95967932
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Die jongen van nu? Die reageert ook nooit op je smsjes?
Op telefoon reageert die helemaal opgefokt , we waren ook ooit buiten en zijn moeder belde waar die bleef en hij begon een partijtje te schelden en heeft haar weggedrukt.
pi_95968122
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:36 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Op telefoon reageert die helemaal opgefokt , we waren ook ooit buiten en zijn moeder belde waar die bleef en hij begon een partijtje te schelden en heeft haar weggedrukt.
Zomaar schelden? Dat vind ik echt bizar eerlijk gezegd. En al helemaal als hij dat tegen zijn eigen moeder doet.
pi_95968394
Nee , niet tegen zijn moeder hij drukte haar weg en was gewoon een partijtje gefrusteerd dat die juist gestoord werd. Ook als hij bij mij is zet hij zijn telefoon uit wat ik netjes vind want daarmee geeft die aan dat die tijd voor mij vrijmaakt :Y
pi_95968505
Wat vinden jullie van een nieuwe TT: Als versieren niet zo makkelijk gaat.

(zie feedback topic)

?
  maandag 25 april 2011 @ 20:48:34 #263
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95968545
Eigenlijks wel ja qua leeftijd val ik namelijk wel een beetje buiten de boot hier :9
Marja... af en toe eens wat oudere mensen dan ik helpen indien mogelijk vind ik dan nog wel weer leuk... khoop alleen niet dat ik hier een beetje te vervelend ben.
pi_95968549
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat vinden jullie van een nieuwe TT: Als versieren niet zo makkelijk gaat.

(zie feedback topic)

?
Prima. :)
pi_95968608
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Blijkt uit dit smsje:

Dit smsje betekend dat ze ook verrast is wat er gebeurd is en met haar vriendin nu aan het uitpluizen is wat zij wilt . Denk dat ze waarschijnlijk ook niet vaak one nightstands heeft gehad en dit haar een beetje overvalt.
pi_95968830
Hij was zomaar gefrustreerd? Zonder enige aanleiding?
pi_95968890
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:48 schreef Raggingbull het volgende:
Eigenlijks wel ja qua leeftijd val ik namelijk wel een beetje buiten de boot hier :9
Marja... af en toe eens wat oudere mensen dan ik helpen indien mogelijk vind ik dan nog wel weer leuk... khoop alleen niet dat ik hier een beetje te vervelend ben.
Hoe oud ben jij? ;)

Volgens mij hebben wij dezelfde leeftijd.

[ Bericht 3% gewijzigd door iwannabehigh op 25-04-2011 21:08:16 ]
pi_95968914
Nou wij waren samen en aan het zoenen enzo toen werd die gestoord en dat vond die niet zo leuk , hij wilde mij alle aandacht geven
pi_95969097
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:56 schreef formerjellybean het volgende:
Nou wij waren samen en aan het zoenen enzo toen werd die gestoord en dat vond die niet zo leuk , hij wilde mij alle aandacht geven
Ik begin zijn probleem telkens meer te begrijpen. Maar ik vraag me af waarom je voor zo'n persoonlijkheid kiest. Als je eenmaal met hem samen bent, zal hij toch ook zo tegenover jou kunnen doen?
pi_95969308
Hij is niet op mensen aan het schelden hij was gewoon even gefrustreerd op de situatie . En eerlijk gezegd snap ik niet zo wat er zo raar is aan iemand wegdrukken op telefoon als het niet uitkomt. Ikzelf reageer ook niet altijd als het me niet uitkomt en druk ook wel eens mensen weg. Gewoon een verdomme is niet zo'n ramp hoor. Hij was niet zijn moeder aan het uitschelden.
pi_95969438
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:03 schreef formerjellybean het volgende:
Hij is niet op mensen aan het schelden hij was gewoon even gefrustreerd op de situatie . En eerlijk gezegd snap ik niet zo wat er zo raar is aan iemand wegdrukken op telefoon als het niet uitkomt. Ikzelf reageer ook niet altijd als het me niet uitkomt en druk ook wel eens mensen weg. Gewoon een verdomme is niet zo'n ramp hoor. Hij was niet zijn moeder aan het uitschelden.
Ik vind hem anders ook super raar overkomen. Niet reageren op smsjes, mailtjes. Eigenlijk alleen maar seksen. Je zegt zelf ook dat jullie seksistische grappen samen hebben enzovoort.

Ik denk dat hij je gewoon gebruikt als het hem uitkomt. En dan vooral voor de seks. Klinkt hard maar ik denk het echt, als hij je ECHT leuk zou vinden; zou hij reageren. Echt waar, hoe onzeker/bang of zenuwachtig je ook bent.

En je zei: dikke scheldpartij.
pi_95969629
Dat komt omdat jij hem niet kent , en ik ken hem wel redelijk goed zelfs. Jij maakt een basis op wat je hoort zonder hem te kennen.
Het is een jongen die redelijk typisch in contacten over het algemeen is en dat zeg ik niet als excuus dat is gewoon echt zo.

Ik ben hem ook door allerlei situaties heen leren kennen , en het is gewoon een typische persoonlijkheid.
pi_95969713
Dikke scheldpartij als schelden op zijn telefoon , niet op personen.
pi_95969758
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:11 schreef formerjellybean het volgende:
Dikke scheldpartij als schelden op zijn telefoon , niet op personen.
Helder!

Pasen is al bijna voorbij, maar nog steeds geen reactie?
pi_95969770
En verder laat ik het wat dat betreft hierbij want ik laat me sowieso niet aanpraten dat ik gebruikt word voor seks.
pi_95969862
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:12 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Helder!

Pasen is al bijna voorbij, maar nog steeds geen reactie?
Nee maar ben ook met andere dingen bezig en wat al eerder zei. Ik ga ook gewoon verder , heb sowieso besloten niet te wachten. En als hij later reageert dan hangt het ook af of ik het nog wil .
pi_95969927
Ik kan er verder niet over oordelen natuurlijk maar het lijkt me wel erg voor de hand liggend. Je kan wel zeggen dat het zijn persoonlijkheid is maar ik ben er echt van overtuigd dat als hij je echt zou willen/leuk zou vinden, wel had gereageerd. Dus ik denk dat hij d'r geen zin in heeft en alleen gaat ''antwoorden'' of contact zoeken als het hem uitkomt.
pi_95970087
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:16 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik kan er verder niet over oordelen natuurlijk maar het lijkt me wel erg voor de hand liggend. Je kan wel zeggen dat het zijn persoonlijkheid is maar ik ben er echt van overtuigd dat als hij je echt zou willen/leuk zou vinden, wel had gereageerd. Dus ik denk dat hij d'r geen zin in heeft en alleen gaat ''antwoorden'' of contact zoeken als het hem uitkomt.
Dat is jouw mening en niet de mijne. En je oordeelt wel want als je niet had geoordeeld had je niet steeds op dit punt herhalen. Dat iets jouw mening is hoeft het nog niet de mijne te worden.
En zou graag waarderen dat je niet je mening aan me opdringt want dit is gewoon een mening opdringen.
pi_95970258
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:19 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is jouw mening en niet de mijne. En je oordeelt wel want als je niet had geoordeeld had je niet steeds op dit punt herhalen. Dat iets jouw mening is hoeft het nog niet de mijne te worden.
En zou graag waarderen dat je niet je mening aan me opdringt want dit is gewoon een mening opdringen.
Neehoor, ik heb geen oordeel; ik vermoed het. Niks staat vast. Jij vindt het een mening opdringen omdat de ''mening'' je niet aanstaat. Doch ik vind het allemaal prima, het is je eigen probleem alleen het lijkt mij echt het meest logische.
pi_95970503
Nee ik vind het mening opdringen omdat je een andere mening niet accepteerd en erop blijft doorhameren en je gelijk wil hebben en die krijg je in mijn geval gewoon niet.
En het is geen probleem, want mijn leven gaat even goed door of die reageerd of niet. En ik laat me ook niet aanpraten dat ik gebruikt word voor sex, daar zijn altijd nog 2 personen bij nodig en niet een. En geloof me als ik niet wil dan wil ik niet , dat heeft hij vaak genoeg meegemaakt.
  maandag 25 april 2011 @ 21:41:19 #281
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95971182
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:55 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij? ;)

Volgens mij hebben wij dezelfde leeftijd.
Net 17 als je het zo graag weten wilt.
pi_95973674
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:27 schreef formerjellybean het volgende:
Nee ik vind het mening opdringen omdat je een andere mening niet accepteerd en erop blijft doorhameren en je gelijk wil hebben en die krijg je in mijn geval gewoon niet.
En het is geen probleem, want mijn leven gaat even goed door of die reageerd of niet. En ik laat me ook niet aanpraten dat ik gebruikt word voor sex, daar zijn altijd nog 2 personen bij nodig en niet een. En geloof me als ik niet wil dan wil ik niet , dat heeft hij vaak genoeg meegemaakt.
Jij accepteert juist een andere mening niet. Ik wil geen gelijk hebben, het is mijn kijk op de situatie. Ik denk het. Het gaat niet om gelijk hebben of een mening op dringen. Ik snap niet waarom je dat niet begrijpt eerlijk gezegd. Jij weet het zelf toch het beste, dus waarom trek je je iets van mijn mening aan? :) Ik zeg alleen maar dat ik het denk aangezien het daar steeds meer (in mijn ogen dan) op begint te lijken. Laat de verdere discussie maar zitten.
pi_95974009
En het feit dat je het laatste woord weer wil hebben hierover bewijst alleen maar dat juist jij wel je mening aan het opdringen bent. Ik wilde al eerder de discussie niet meer over hebben en ik trek me juist geen reet van je mening aan. Als ik wat van je mening had aangetrokken, dan had ik mijn omgang met hem veranderd en doe ik dus niet En verder ga vandoor even avondwandeling maken en ergens wat drinken.

[ Bericht 4% gewijzigd door formerjellybean op 25-04-2011 22:34:29 (typo's ) ]
pi_95974447
Het mooie weer is wel goed sjansweer, mensen zijn lekker vrolijk en wat losser.

En naar aanleiding van het afknapper lijstje in de fipo, wat vinden jullie eigenlijk een dikke plus/instant turn-on?

Ik vind qua uiterlijk gespierde armen erg nice, en donker haar met lichte (blauwe/grijze) ogen trekt ook altijd mijn aandacht.
Qua innerlijk vind ik het wel wat hebben als iemand zichzelf niet erg serieus neemt. Dus ongedwongen in het leven staan met een dosis humor, wel zien wat er op zijn pad komt en er het beste van maakt.
pi_95974569
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:41 schreef moneyfornothing het volgende:
Het mooie weer is wel goed sjansweer, mensen zijn lekker vrolijk en wat losser.

En naar aanleiding van het afknapper lijstje in de fipo, wat vinden jullie eigenlijk een dikke plus/instant turn-on?

Ik vind qua uiterlijk gespierde armen erg nice, en donker haar met lichte (blauwe/grijze) ogen trekt ook altijd mijn aandacht.
Qua innerlijk vind ik het wel wat hebben als iemand zichzelf niet erg serieus neemt. Dus ongedwongen in het leven staan met een dosis humor, wel zien wat er op zijn pad komt en er het beste van maakt.
Alleen als je er goed uitziet. Succes ermee, ik kom alleen buiten tegenwoordig als het echt nodig is.
pi_95974664
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:43 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Alleen als je er goed uitziet. Succes ermee, ik kom alleen buiten tegenwoordig als het echt nodig is.
Niet zo zeuren.
Ron Paul 2012
pi_95974823
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:27 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Jij accepteert juist een andere mening niet. Ik wil geen gelijk hebben, het is mijn kijk op de situatie. Ik denk het. Het gaat niet om gelijk hebben of een mening op dringen. Ik snap niet waarom je dat niet begrijpt eerlijk gezegd. Jij weet het zelf toch het beste, dus waarom trek je je iets van mijn mening aan? :) Ik zeg alleen maar dat ik het denk aangezien het daar steeds meer (in mijn ogen dan) op begint te lijken. Laat de verdere discussie maar zitten.
Ik ben het helemaal met je eens, hoe neurotisch en introvert iemand ook is...je reageert wel als je iemand leuk vindt.

En mocht het hem echt zoveel stress opleveren om normaal met je om te gaan, dan lijkt mij dat het niet waard. Een smsje, wat is dat nou? Zelfs al pieker je erover wat je moet schrijven en raap je al je moed bijeen dan nog gaan er geen uren in zitten. Het zijn toch geen hele complexe dingen die je naar elkaar smst?

Ik probeer overigens ook niks op te dringen hoor, ik vind het gewoon heel apart. Als het voor jou werkt, dan maakt het niets uit, maar jij zei er pas geleden ook wel een beetje klaar mee te zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door -Strawberry- op 25-04-2011 22:55:34 ]
pi_95974848
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:33 schreef formerjellybean het volgende:
En het feit dat je het laatste woord weer wil hebben hierover bewijst alleen maar dat juist jij wel je mening aan het opdringen bent. Ik wilde al eerder de discussie niet meer over hebben en ik trek me juist geen reet van je mening aan. Als ik wat van je mening had aangetrokken, dan had ik mijn omgang met hem veranderd en doe ik dus niet En verder ga vandoor even avondwandeling maken en ergens wat drinken.
Nope, ik probeer je iets uit te leggen (dat het mijn mening is) maar je wordt meteen een soort van boos en valt me aan. Je begrijpt het niet, denk ik.
pi_95974898
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:43 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Hoe kun je dat nou zo zeker weten als je niet eens buiten komt.
Kom maar terug als je buiten wat actie ondernomen hebt.
  maandag 25 april 2011 @ 22:53:08 #290
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95975022
* Daniel1976 denkt, laat ik er deze keer eens op tijd bij zijn

Doen jullie wel lief tegen elkaar?
pi_95975077
Oh ja , en als die door blijft hameren negeer ik hem gewoon en nu ben ik weg.
pi_95975085
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:53 schreef Daniel1976 het volgende:
* Daniel1976 denkt, laat ik er deze keer eens op tijd bij zijn

Doen jullie wel lief tegen elkaar?
Volgens mij was iwannabehigh gewoon heel redelijk bezig voor de verandering.
  maandag 25 april 2011 @ 23:05:05 #293
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95975652
Ik ben nu net 10 sec bezig met dit kijken.
http://documentarystorm.com/sexuality/virgin-school/
pi_95975802
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2011 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Volgens mij was iwannabehigh gewoon heel redelijk bezig voor de verandering.
Flauw dat je zoiets zegt. Echt bah. Omdat ik mensen de waarheid zeg af en toe ben ik onredelijk bezig volgens jou, maar is goed. Ik ga je nu ook weer negeren want dit is uitlokken; je weet dat ik op zulke dingen reageer.

quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:05 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben nu net 10 sec bezig met dit kijken.
http://documentarystorm.com/sexuality/virgin-school/
Heb een stukje gekeken. VRESELIJK ;( :{
pi_95976056
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:50 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hoe kun je dat nou zo zeker weten als je niet eens buiten komt.
Kom maar terug als je buiten wat actie ondernomen hebt.
Dat kan ik je eenvoudig uitleggen, van mijn 18de tot 23ste kwam ik genoeg buiten en toen werd me wel duidelijk dat niemand interesse had. Daarom dus.
pi_95976076
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:08 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Flauw dat je zoiets zegt. Echt bah. Omdat ik mensen de waarheid zeg af en toe ben ik onredelijk bezig volgens jou, maar is goed. Ik ga je nu ook weer negeren want dit is uitlokken; je weet dat ik op zulke dingen reageer.
Kom op hey met je slachtofferrol, je hebt vaak genoeg gezegd wel eens te trollen. Dan ben je onredelijk ja.
pi_95976194
Jezus mina. Hoor ik dat nou goed, gaat hij seks hebben met 1 van zijn coaches? Wat is dat voor zieke boel.

En als hij zijn bril af doet en zijn haar eraf haalt is hij een stuk beter om te zien.
pi_95976223
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:13 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat kan ik je eenvoudig uitleggen, van mijn 18de tot 23ste kwam ik genoeg buiten en toen werd me wel duidelijk dat niemand interesse had. Daarom dus.
Dat was toen, in het verleden behaalde resultaten (of niet behaalde resultaten, ook goed) bieden geen garantie voor de toekomst.
Maar alsnog denk ik niet dat jij klaar bent om te gaan sjansen, dus dat scheelt weer naar buiten gaan.
pi_95976305
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Jezus mina. Hoor ik dat nou goed, gaat hij seks hebben met 1 van zijn coaches? Wat is dat voor zieke boel.

En als hij zijn bril af doet en zijn haar eraf haalt is hij een stuk beter om te zien.
Echt? Ook maar eens kijken dan.
pi_95976349
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:15 schreef iwannabehigh het volgende:

Geil. Laten ze dat ook zien? :o

Fap time.
Ron Paul 2012
pi_95976388
Vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')