SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De OP vind je hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Crutch op 25-04-2011 16:37:41 ]Je moeder is een hamster
quote:Op maandag 25 april 2011 14:53 schreef formerjellybean het volgende:
Deelnemer , die goede gemeenschap zoals je het hier zegt zit vol met vooroordelen , waar de wetenschappers voorop lopen met hun meningen en statistiekjes.
Hoe vaak heb ik al niet oh maar wat jij hebt stelt niets voor want het is welzijnsziekte, om heel eerlijk te zijn zodra men iets wat ook maar te maken heeft met de psychiatrie te maken heeft , komt wel weer aan met hun wijsneuzerige mening , door iets wat ze aan alleen maar aan de oppervlakte zien en totaal geen weet van hebben . Ik merk het hier ook al qua uitspraken over borderline etc daar word je gewoon niet vrolijk van.
In plaats van dat je nou eens mensen gewoon in hun waarde liet zonder je mening op te dringen over wat je beeld van iets is zonder oordeel . Zou de wereld een stuk prettiger maken.
Jij was mij net voor met een nieuw deel openenquote:Op maandag 25 april 2011 15:23 schreef Crutch het volgende:
Er was een probleem met de reeks en GlowMouse heeft het opgelost, gaarne voortaan een nieuw topic openen met de 'open een nieuw deel'-knop.
OT:
Wat zijn enorme afknappers wanneer je op latere leeftijd iemand probeert te versieren.
Ik gok er een paar:
- bij je ouders wonen;
- een uitkering hebben;
- geen rijbewijs hebben.
Hoe zou je er zelf op reageren en hoe zou je zoiets kunnen omzeilen?
Allemaal conventionele oordelen. We hebben al een hele SC besteed aan het formuleren van afknappers. Als ik ergens chagerijnig van wordt .....quote:Op maandag 25 april 2011 15:23 schreef Crutch het volgende:
Er was een probleem met de reeks en GlowMouse heeft het opgelost, gaarne voortaan een nieuw topic openen met de 'open een nieuw deel'-knop.
OT:
Wat zijn enorme afknappers wanneer je op latere leeftijd iemand probeert te versieren.
Ik gok er een paar:
- bij je ouders wonen;
- een uitkering hebben;
- geen rijbewijs hebben.
uitkering hebben kan je omzeilen door geen aanvraagformulieren op te gaan sturenquote:Op maandag 25 april 2011 15:23 schreef Crutch het volgende:
OT:
Ik gok er een paar:
- bij je ouders wonen;
- een uitkering hebben;
- geen rijbewijs hebben.
Utopie, inderdaad zoals je hierboven al zegt. Die goede gemeenschap bestaat helaas niet, want mensen zijn niet perfect. Je hebt wel gelijk dat het veel geestesziektes zoals anorexia en BDD zou kunnen voorkomen, omdat die manier van denken dan in een vroeg stadium al wordt herkend en aangepakt. Maar dan door mensen van buitenaf, slechts heel weinig mensen herkennen het van zichzelf en hebben een grote mate van zelfreflectie op jonge leeftijd om dat te kunnen voorkomen of in de kiem te smoren.quote:Op maandag 25 april 2011 14:39 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik zou een goede gemeenschap willen definieren als een groep mensen die in een vroeg stadium zien dat iemand niet lekker in z'n vel zit en het op een milde manier corrigeren als dat nog gemakkelijk kan. Mensen als MLiG, Richard, Schenkstroop, Benzin etc zouden dan niet zover wegzakken in hun eigen misvattingen en zichzelf de vernieling in draaien. Ik ben het daarom niet eens met mensen die zeggen dat je het allemaal zelf moet oplossen. Mensen op zichzelf terugwerpen is het slechtste wat je kunt doen. Mensen kunnen zichzelf niet aan hun eigen haren uit het moeras trekken.
quote:Op maandag 25 april 2011 15:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
uitkering hebben kan je omzeilen door geen aanvraagformulieren op te gaan sturen
Het gaat niet om de afknappers, maar om hoe je ermee omgaat.quote:Op maandag 25 april 2011 15:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Allemaal conventionele oordelen. We hebben al een hele SC besteed aan het formuleren van afknappers. Als ik ergens chagerijnig van wordt .....
Neh, ik vind het stiekem ook nog een beetje taboe.quote:Op maandag 25 april 2011 15:36 schreef tijnbrein het volgende:
Wie heeft er hier eigenlijk een profiel op een datingsite?
Ik wel maar dat heeft nog niet echt iets opgeleverd eigenlijk
Ik niet, maar mocht ik echt tegen mijn zin onsuccesvol zijn in de liefde op latere leeftijd, dan zou ik daar best wat willen proberen.quote:Op maandag 25 april 2011 15:36 schreef tijnbrein het volgende:
Wie heeft er hier eigenlijk een profiel op een datingsite?
Ik wel maar dat heeft nog niet echt iets opgeleverd eigenlijk
Leuk tijdverdrijf, maar verder behoorlijk kansloos ja.quote:Op maandag 25 april 2011 15:39 schreef Supersoep het volgende:
Als je het regionaal houdt bij datingsites, kan er wel wat uit voortkomen. Zitten genoeg vrouwen op die iemand zoeken. Niet zoals bij een kennis van me, die interesse getoond kreeg van een vrouw uit China.![]()
Daar loopt hij dan mee te MSNen, enzovoort, terwijl je eigenlijk weet dat zoiets, met ook nog eens een grote taalbarriere, totaal niet gaat werken.
ik heb trouwens een routine bedacht, die ik nog niet heb durven uitvoeren.quote:Op maandag 25 april 2011 15:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leuk tijdverdrijf, maar verder behoorlijk kansloos ja.
quote:Op maandag 25 april 2011 15:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb trouwens een routine bedacht, die ik nog niet heb durven uitvoeren.
stel dat je zo met een meisje bent, kan je dan tegen haar zeggen dat je haar ogen wilt checken op kopervergiftiging?
en dan zo haar aan kino en aan dichtbij komen laten wennen?
Wat een goed nieuws.quote:Op maandag 25 april 2011 14:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik ben gisteren met groot toeval een meisje weer tegengekomen ( een meisje, waar ik een jeugdfoto van heb dat toen we 2/3 waren elkaar een zoentje gaven. ik las zoiets van lanterfanteraar en ik heb dat zelf ook)
en ik was al zover dat ze vond dat we elkaar weer eens vaker moesten zien, en dat ze vroeg of ik faceboek had.
En een Crutchiaanse omzeil tactiek.quote:op dat elkaar vaker zien zei ik :"jaja, dat zou moeten ja, maar je weet hoe het gaat..."
en over faceboek dacht ik van" omfg ik heb facebook ik gebruik het alleen niet en ik heb niet veel vrienden daar enzo(uiteraard).... ik wil liever niet dat ze het ziet"
en toen mompelde ik wat van :" ja, ik denk het wel. denk dat ik het ooit wel heb aangemaakt, maar" blablabla verhaal over facebook met gegevens verkopen aan commerciele bedrijven en dat facebook daarom stom is.
Werkt alleen op meisjes met een bepaald soort gevoel voor humor / onconventionele meisjes.quote:Op maandag 25 april 2011 15:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb trouwens een routine bedacht, die ik nog niet heb durven uitvoeren.
stel dat je zo met een meisje bent, kan je dan tegen haar zeggen dat je haar ogen wilt checken op kopervergiftiging?
en dan zo haar aan kino en aan dichtbij komen laten wennen?
Wat er zeer weinig zijn, durf ik je te voorspellen. De meeste meisjes zullen hem meteen bestempelen als weirdo en uit de weg gaan, na zo'n opmerking.quote:Op maandag 25 april 2011 15:50 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Werkt alleen op meisjes met een bepaald soort gevoel voor humor.
Dat vind ik ook een van de grootste beperkingen van vrouwen.quote:Op maandag 25 april 2011 15:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat er zeer weinig zijn, durf ik je te voorspellen. De meeste meisjes zullen hem meteen bestempelen als weirdo en uit de weg gaan, na zo'n opmerking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The view from nowhere.
quote:Op maandag 25 april 2011 15:55 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een van de grootste beperkingen van vrouwen.ja ik had het idee omdat ik hier al die tijd lanterfanteraars oog zie bij haar postnaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |