Echt? Want veel users hebben jou om een foto gevraagd maar jij wilde het nooit laten zien. Maar als je toch lelijk blijkt is het heel simpel, dan moet je het van je innerlijk hebben en ben je zeker niet kansloos. Dus erg veel schiet je er niet mee op.quote:Op maandag 25 april 2011 19:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
In cafés is het meestal vrij donker
Weetje wat mij ook zo dwarszit. Ik zou graag willen weten hoe ik eruit zie. Ik heb geen idee of benul hoe ik op anderen overkom eigenlijk. Mar heb wel steeds het gekke idee, dat als ik dat zou weten. Dat ik daar wat mee zou kunnen.
Het kan ook aan haar liggen, denk je daar ook wel eens aan?quote:Op maandag 25 april 2011 19:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar wat deed ik dan precies fout is dan de vraag. Wat was er aan mij dat zij niet leuk vond. Mijn uiterlijk zou een geoede moeglijkheid kunnen zijn dat begrijp ik.
Het gevoel dat er veel alternatieven zijn, is belangrijk. Dan is een afwijzing niet zo erg.quote:Op maandag 25 april 2011 18:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik bedoel als het niet lukt bij het ene meisje , dan verder gaan naar een ander meisje totdat je iemand vind waar je wel een klik heeft en niet bij elke afwijzing denken zie je ze moeten me niet.
Ja dat durf ik weer nie.quote:Op maandag 25 april 2011 19:22 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Stuur maar een foto, ik ben direct en neem geen blad voor mijn mond.
Laat aan Straw zien zou ik zeggen, die is heel eerlijk. En dan weet je ook zeker dat de foto niet verspreid gaat worden.quote:
Zo weglopen van 'er is niks aan de hand geweest', dat zou ik doen ja. Om mezelf te beschermen zeg maar. Maar en daar ga ik weer, ik denk dat schoonheid de maatstaf is voor wie er terecht was en wie niet in zo'n situatie. Als ik als kleine chinees een leuke mooie meid zou benaderen. En zij kijkt me alleen raar aan van wie is dat nou. En ik druip af. Als je dat zou zien op een openluchtfeest whatever. Wat denk je dan. Wees eerlijkquote:Op maandag 25 april 2011 19:23 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Het kan ook aan haar liggen, denk je daar ook wel eens aan?
Het kan ook zijn dat ze een rotdag heeft en daardoor alleen haar eigen ding wilt doen, of net de relatie verbroken heeft en niet zit te wachten op jongens.quote:Op maandag 25 april 2011 19:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zo weglopen van 'er is niks aan de hand geweest', dat zou ik doen ja. Om mezelf te beschermen zeg maar. Maar en daar ga ik weer, ik denk dat schoonheid de maatstaf is voor wie er terecht was en wie niet in zo'n situatie. Als ik als kleine chinees een leuke mooie meid zou benaderen. En zij kijkt me alleen raar aan van wie is dat nou. En ik druip af. Als je dat zou zien op een openluchtfeest whatever. Wat denk je dan. Wes eerlijk
Sommige mensen moeten zich niet in zo'n positie plaatsen. Hoeft ook niet.quote:Op maandag 25 april 2011 19:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zo weglopen van 'er is niks aan de hand geweest', dat zou ik doen ja. Om mezelf te beschermen zeg maar. Maar en daar ga ik weer, ik denk dat schoonheid de maatstaf is voor wie er terecht was en wie niet in zo'n situatie. Als ik als kleine chinees een leuke mooie meid zou benaderen. En zij kijkt me alleen raar aan van wie is dat nou. En ik druip af. Als je dat zou zien op een openluchtfeest whatever. Wat denk je dan. Wes eerlijk
Het probleem in mijn geval is dat ik letterlijk 26 jaar en 9 maanden geen enkel contact had met meiden. Echt helemaal niks en ik ben ook mijn hele leven zonder moeder opgegroeid dus het is/was echt dramatisch!quote:Op maandag 25 april 2011 19:30 schreef Raggingbull het volgende:
Jongens waarom focussen jullie je direct op dat grote succes?
Je kan toch ook gewoon eerst eens met bijv. je buurvrouw naar de bioscoop gaan. Of met die vriendin die je eigenlijks nauwelijks kent. Als je dan steeds iets verder uitbouwt naar die onbekende dame zal het op een gegeven moment ook minder moeite kosten om daar eens een gesprek mee te voeren of zelfs meer.
Als klein kind kon je ook niet in 1 dag lopen. Dat was ook eerst leren staan en dan bewegen langs de tafel rand. Enzovoort.
Dat is ook het punt ze willen het succes maar vergeten de tussenstapjes. Rome is niet in een dag gebouwdquote:Op maandag 25 april 2011 19:30 schreef Raggingbull het volgende:
Jongens waarom focussen jullie je direct op dat grote succes?
Je kan toch ook gewoon eerst eens met bijv. je buurvrouw naar de bioscoop gaan. Of met die vriendin die je eigenlijks nauwelijks kent. Als je dan steeds iets verder uitbouwt naar die onbekende dame zal het op een gegeven moment ook minder moeite kosten om daar eens een gesprek mee te voeren of zelfs meer.
Als klein kind kon je ook niet in 1 dag lopen. Dat was ook eerst leren staan en dan bewegen langs de tafel rand. Enzovoort.
Dat succes had ik dus wel, ik had letterlijk nog nooit een eenvoudig gesprek aangegaan met een meisje. Maar had wel meteen een ONS... dus dat was een groot succes vanuit mannelijk oogpunt.quote:Op maandag 25 april 2011 19:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is ook het punt ze willen het succes maar vergeten de tussenstapjes. Rome is niet in een dag gebouwd
Mja ja dat is de illogica (zeg ik dat goed?) ervan. Maar ik denk dat ik vooral mezelf wil beoordelen. Bij een foto/moment opname, als je niet fotogeniek bent, dan is dat altijd slecht.quote:Op maandag 25 april 2011 19:30 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je te verliezen hebt.
Bij Strawberry heb je niets te vrezen. Dus maak daar gewoon gebruik van.quote:Op maandag 25 april 2011 19:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mja ja dat is de illogica (zeg ik dat goed?) ervan. Maar ik denk dat ik vooral mezelf wil beoordelen. Bij een foto/moment opname, als je niet fotogeniek bent, dan is dat altijd slecht.
Voor jou is de ONS misschien een heel succes , maar ik eerder dat het echte succes zou zijn als je weer beter in je vel gaat zitten en niet meer met die zelfhaat zou zitten. Dat zou pas het echte succes zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 19:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat succes had ik dus wel, ik had letterlijk nog nooit een eenvoudig gesprek aangegaan met een meisje. Maar had wel meteen een ONS... dus dat was een groot succes vanuit mannelijk oogpunt.
Hm..quote:Op maandag 25 april 2011 19:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten zich niet in zo'n positie plaatsen. Hoeft ook niet.
For the sake of argument ga ik er vanuit dat je lelijk bent. Dat je niemand's type qua uiterlijk bent. Dan behoor je gewoon tot de categorie mensen die niet willekeurig vreemde meisjes moet aanspreken met het doel om ze te versieren / beter te leren kennen.
Dat is weggelegd voor mensen die er goed uitzien of het type van het meisje zijn, en zelfs die falen vaak.
Jij moet het situationeel aanpakken. Meisjes benaderen omdat jullie allebei hetzelfde aan het doen zijn, omdat je suiker nodig hebt, dat soort dingen, weet ik veel.
Hmmmm... inderdaad.quote:Je hebt bijvoorbeeld een lief buurmeisje. Daar zijn de mogelijkheiden tot een vriendschap niet onmogelijk.
Mm... nou.. tja niet onmogelijk maar kweenie. Geen idee hoe ik dat zou moeten aanpakken. Een beetje leuk, niet te opvallend met nadruk op 'toevallig' dus zoals je dat beschrijft. Mischien moet ik haar meer groeten op de trap. Ik heb ook nog nooit kennis gemaakt met dr. Maar we kennen mekaar al wel, das ook zo awkward. tsja.quote:Je hebt als buurman een legio aan mogelijkheden om contact te leggen met haar.
Niet eens voor hem. Volgens de mannelijke oogpunt, zegt hij. Hij zelf is helemaal niet trots dat het alleen bij een ONS bleef.quote:Op maandag 25 april 2011 19:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Voor jou is de ONS misschien een heel succes , maar ik eerder dat het echte succes zou zijn als je weer beter in je vel gaat zitten en niet meer met die zelfhaat zou zitten. Dat zou pas het echte succes zijn.
Vorig jaar sprak ik jou aan over mijn buurmeisje. We zaten in dezelfde situatie qua interesse in "haar". Mij was het gelukt. Was opzich niet eens zo moeilijk, maar dat wist ik aan het begin natuurlijk niet.quote:Op maandag 25 april 2011 19:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hm..
[..]
Hmmmm... inderdaad.
[..]
Mm... nou.. tja niet onmogelijk maar kweenie. Geen idee hoe ik dat zou moeten aanpakken. Eene beetje leuk, niet te opvalend, 'toevallig'. Mischien moet ik haar meer groeten op de trap ofzo. Ik heb ook nog nooit kennis gemaakt met dr. Maar we kennen mekaar al wel Das ook zo awkward. tsja.
Ze is trouwens best slim. Half-indisch, welbespraakt. En doet HBO. Hoe pak je dat aan, hoe pak je dat aan. ..
Denk dat hij van niemand hier die nu op dit moment post echt te vrezen heeft.quote:Op maandag 25 april 2011 19:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Bij Strawberry heb je niets te vrezen. Dus maak daar gewoon gebruik van.
Ik weet niet of je er wat aan hebt. Maar ik heb nu dus ook een vriendin die ik benaderd heb een keer op internet en we kunnen het heel goed vinden met elkaar. Ze vond me in eerste instantie erg onaantrekkelijk (dat was dus heel pijnlijk om te horen) maar toch heb ik inmiddels 2 x sex gehad met haar (en ze ziet er bovengemiddeld uit).quote:
Wil je wel realistisch blijven?quote:Op maandag 25 april 2011 19:49 schreef Raggingbull het volgende:
Of verhuis en vraag je nieuwe buren op de koffie bij wijze van kennismaking en tadaa... je hebt het eerste heel onschuldige contact al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |