abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 april 2011 @ 17:58:53 #151
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95961066
Het was wel een beetje op de man gespeeld, maar voor buitenstaanders droop het er gewoon vanaf.
Je moeder is een hamster
  maandag 25 april 2011 @ 18:00:31 #152
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95961100
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:54 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn denk dat je eerst helemaal aan jezelf moet werken voor je in het daten stort, daardoor krijg misschien een betere basis en dan gaat het beter. Nu ben je te negatief in je hoofd en juist proberen versieren versterkt dat.
Als je door therapie beter leert positiever over jezelf te denken dan gaat het versieren ook beter , nu zit je gewoon in de verkeerde basis waardoor het niet lukt .
Maar ik denk dat hij (en andere onzekere jongens) eigenlijk niet anders doen al die tijd. Afgezien wat je ervan vindt of hij/zij daadwerkelijk progressief zouden werken aan zichzelf en of dat vruchten afwerpt (of niet). Ik weet trouens ander sok niet wat dan een oplossing zou zijn.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_95961193
Hij kan soms in groepverband arrogant doen maar ik weet dat het bij hem onzekerheid is omdat hij zichzelf veel wil bewijzen. Ze zien hem meer als een lompe boer omdat hij niet altijd zichzelf evenhandig uit. Hij mist de subtiliteiten. Ik weet wel wat hij bedoelt maar hij uit het gewoon minder subtiel en dat hoort gewoon bij hem. Bij mij is op die momenten juist vaak duidelijk dat die voor me gaat en dat maakt het ook sexier :)
pi_95961194
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:00 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Maar ik denk dat hij (en andere onzekere jongens) eigenlijk niet anders doen al die tijd. Afgezien wat je ervan vindt of hij/zij daadwerkelijk progressief zouden werken aan zichzelf en of dat vruchten afwerpt (of niet). Ik weet trouens ander sok niet wat dan een oplossing zou zijn.
Richard werkte niet aan zijn onzekerheid. Sinds de puberteit is het enkel erger geworden. Als je dan jaren lang WoW gaat spelen waardoor je nogmeer een achterstand krijgt ivm leeftijdsgenoten, dan voedt dat die onzekerheid in bepaalde situaties alleen maar. Terwijl het niet zo had hoeven zijn.
pi_95961243
Misschien zou een training sociale vaardigheden een groep goed zijn voor hem zodat die leert hoe je in groepen kan leren communiceren en ook zien dat die een boel in zijn hoofd opblaast en dat het op zich wel meevalt
  maandag 25 april 2011 @ 18:19:12 #156
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95961616
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:06 schreef formerjellybean het volgende:
Misschien zou een training sociale vaardigheden een groep goed zijn voor hem zodat die leert hoe je in groepen kan leren communiceren en ook zien dat die een boel in zijn hoofd opblaast en dat het op zich wel meevalt
Je moet er ook open voor staan/klaar voor zijn hoor. Ik heb ze ook gedaan vroeger en denk dat ik er nu meer aan zou hebben dan eerst. Eerst had ik er niets aan omdat ik de interactie (het blijft rollenspel natuurlijk) niet vond lijken op echte situaties. Dat was voor mijn gevoel een heel verschil. Als ik de opdracht kreeg 'om mijn buurvrouw mee uittevragen voor de bioscoop'. Dan begreep ik de zin er niet van. En afgezien van hoe autistisch of kinderachtig je dat ook mag vinden. Ik denk dat richard ook ziets heeft nu. Hij kan de link niet leggen zodat het een nuttige oefening wordt, omdta hij gewoon die link niet kan leggen zodat het een nuttige oefening wordt. Dat zit binnenin.

Maar ik heb ook geen alternatieve oplossing. Ik kan mezelf nieteens helpen.

Nog een edit:
Mensen zoals ik en richard en mlig zijn denk ik meer gebaat bij echte successen. klein groot maakt niet uit. die pedagogische oprachtjes zijn toch geschrveen voor toneelstukjes lijkt wel. De echtheid en de dynamiek van echte situaties zit er niet in.

Nog een edit:
Als ik naar mezelf kijk dan zit ik gewoon verstopt in bepaalde situaties. In een druk café of elders. Het is denk ik het resultaat van praktisch altijd dat doen wat niet werkt. En wat je doet of je het leuk vindt of niet, dat wordt je. Dat gaat in je hoofd en in je houding zitten. Jezelf herprogrameren dat is echt een B*!

[ Bericht 6% gewijzigd door Schenkstroop op 25-04-2011 18:28:25 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_95961706
Schenk held idool _O_
pi_95961716
Lotgenoot ;(
pi_95961793
Dan denk ik juist dat het heel moeilijk blijft juist omdat hij die tussenstap van geen contact met mensen , naar veel te veel willen in tegelijke tijd hem heel moeilijk maakt en het alcohol drinken om moed te drinken maakt het ook niet makkelijker , want je gaat steeds meer nodig hebben om meer te durven waar meiden dan weer op afknappen en je ook nog eens een grote kans een alcoholist te worden versterkt.
Dan werkt die zichzelf gewoon in vicieuze cirkel waar die helemaal niet uitkomt.
pi_95961928
Maar wat willen jullie dan ??? Want in echt blijven jullie in dat negatieve zitten , wat echt niet helpt bij versieren. Je zit al niet lekker in je vel , je in het date leven ingaan dat zie ik jullie ook niet echt doen , en blauwtjes lopen wat hoort bij versieren kunnen jullie totaal niet tegen juist omdat jullie alles zo negatief zien.

Het is namelijk zo de kunst bij versieren is een afwijzing niet persoonlijk te zien en verder te gaan, maar bij jullie zie ik eerder dat jullie een afwijzing weer zien als een manier om te isoleren???
Dat schiet toch ook niet op ???
  maandag 25 april 2011 @ 18:29:01 #161
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95961947
Liefde is net als alcohol.
Je kunt niet in 1x heel veel alcohol drinken en verwachten dat je niet dronken word.
Zo kun je ook niet verwachten dat je in 1x hele grote successen kan gaan boeken in de liefde. Zoiets moet je rustig opbouwen.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_95962009
Een afwijzing kunnen verdragen dat is een hele belangrijke. Je moet om kunnen gaan met de tegenslagen en dat zie ik bij jullie niet zo heel gauw gebeuren.
pi_95962190
jongens tis niks geworden met versieren oefenen in de trein. De enige mannen die enigszins doable zijn zitten ver weg en komen bovendien met vriendin binnen. 'zie je wel, ik voldoe niet' zegt mijn hoofd. Niet luisteren, niet luisteren....
pi_95962212
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:30 schreef formerjellybean het volgende:
Een afwijzing kunnen verdragen dat is een hele belangrijke. Je moet om kunnen gaan met de tegenslagen en dat zie ik bij jullie niet zo heel gauw gebeuren.
Na afwijzing zo veel breekt er toch echt iets hoor ;(
pi_95962224
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:54 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn denk dat je eerst helemaal aan jezelf moet werken voor je in het daten stort, daardoor krijg misschien een betere basis en dan gaat het beter. Nu ben je te negatief in je hoofd en juist proberen versieren versterkt dat.
Als je door therapie beter leert positiever over jezelf te denken dan gaat het versieren ook beter , nu zit je gewoon in de verkeerde basis waardoor het niet lukt .
Sowieso zou ik het bijvoorbeeld nooit via een dating site proberen want ik kan niet eens normaal omgaan met vrouwen (want ze willen niet met mij omgaan, zo voelt het en zo beleef ik het als mijn realiteit) daar ben ik negatief door geworden.
Dit in combinatie met 10 jaar zelfstandig leven waarbij ik alleen 2 jaar vaak 60 uur per week werkte en altijd alleen thuis kwam en alleen opstond naast het werk helemaal niks heb/had. En dan altijd je collega's een liefdevol leven zien leiden en zelf alleen maar genegeerd worden door het andere geslacht overal waar je komt. Ik probeerde het te accepteren en het gevoel van onmacht en frustraties weg te stoppen dmv veel afleiding op het werk en warcraft. Maar toen ik ongeveer 26 jaar werd kon ik het niet meer aan en ben ik mentaal helemaal gesloopt nadat ik het altijd volhield op een manier als ik mezelf in de spiegel zag " je bent te lelijk, het logisch dat je compleet genegeerd word, deal with it "

Sowieso denk ik elke dag wel 50x " ik ben te lelijk ", check ik minstens 25x de spiegel waarbij ik elke keer weer hoop niet mijn opvallend lelijke kenmerken te zien, maar ik altijd bijna in tranen uitbarst. Ik kan nadat ik mijn spiegelbeeld in een raam (van bijvoorbeeld het kantoor, of in een spiegel in het toilet) niet meer normaal functioneren en ik vermoed dat ik ook vertekend beeld zie ( want heeeel soms zie ik mezelf als normaal persoon, maar dat is zeldzaam hoor) Maar ik word er ook agressief van omdat ik het gevoel heb dat ik niet goed genoeg ben en richt ik mijn woede op de dames. Niet dat ik geweld zou plegen ofzo maar wel van "ben ik niet goed genoeg voor jullie? flikker dan maar op, maar tegelijkertijd doet het ook heel veel pijn omdat ik toch graag in contact kom met ze en ik altijd zie hoe aardig en lief ze doen tegen mijn collega's en vrienden.

[ Bericht 6% gewijzigd door richard_prf op 25-04-2011 19:02:26 ]
pi_95962313
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:36 schreef Nitwit82 het volgende:

[..]

Na afwijzing zo veel breekt er toch echt iets hoor ;(
Tuurlijk maar je moet wel de kracht hebben om daarna weer verder te gaan.
If you don't succeed, you pick yourself up and try again , dat is toch het motto van versieren. Je moet toch leren het niet persoonlijk te nemen ,juist omdat versieren gewoon risico nemen is.
pi_95962632
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:40 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Tuurlijk maar je moet wel de kracht hebben om daarna weer verder te gaan.
If you don't succeed, you pick yourself up and try again , dat is toch het motto van versieren. Je moet toch leren het niet persoonlijk te nemen ,juist omdat versieren gewoon risico nemen is.
En als ze allemaal nee zeggen en aangifte doen van stalken ?
pi_95962654
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:49 schreef Nitwit82 het volgende:

[..]

Dan ben je waarschijnlijk een stalker.
pi_95962744
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:49 schreef Nitwit82 het volgende:

[..]

Ik bedoel als het niet lukt bij het ene meisje , dan verder gaan naar een ander meisje totdat je iemand vind waar je wel een klik heeft en niet bij elke afwijzing denken zie je ze moeten me niet.
  maandag 25 april 2011 @ 18:54:08 #170
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95962781
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2011 18:36 schreef minnemin het volgende:
jongens tis niks geworden met versieren oefenen in de trein. De enige mannen die enigszins doable zijn zitten ver weg en komen bovendien met vriendin binnen. 'zie je wel, ik voldoe niet' zegt mijn hoofd. Niet luisteren, niet luisteren....
leuk dat je poging hebt gedaan. ooit lukt het je wel, en je " voldoet" wel!
ook goede redenen enzo waarom het niet lukte.
pi_95962820
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:19 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je moet er ook open voor staan/klaar voor zijn hoor. Ik heb ze ook gedaan vroeger en denk dat ik er nu meer aan zou hebben dan eerst. Eerst had ik er niets aan omdat ik de interactie (het blijft rollenspel natuurlijk) niet vond lijken op echte situaties. Dat was voor mijn gevoel een heel verschil. Als ik de opdracht kreeg 'om mijn buurvrouw mee uittevragen voor de bioscoop'. Dan begreep ik de zin er niet van. En afgezien van hoe autistisch of kinderachtig je dat ook mag vinden. Ik denk dat richard ook ziets heeft nu. Hij kan de link niet leggen zodat het een nuttige oefening wordt, omdta hij gewoon die link niet kan leggen zodat het een nuttige oefening wordt. Dat zit binnenin.

Maar ik heb ook geen alternatieve oplossing. Ik kan mezelf nieteens helpen.

Nog een edit:
Mensen zoals ik en richard en mlig zijn denk ik meer gebaat bij echte successen. klein groot maakt niet uit. die pedagogische oprachtjes zijn toch geschrveen voor toneelstukjes lijkt wel. De echtheid en de dynamiek van echte situaties zit er niet in.

Nog een edit:
Als ik naar mezelf kijk dan zit ik gewoon verstopt in bepaalde situaties. In een druk café of elders. Het is denk ik het resultaat van praktisch altijd dat doen wat niet werkt. En wat je doet of je het leuk vindt of niet, dat wordt je. Dat gaat in je hoofd en in je houding zitten. Jezelf herprogrameren dat is echt een B*!
Juist Schenk jij snapt het helemaal, prima verwoord.
pi_95963050
Hij kan misschien goed omschrijven wat je voelt maar schiet je er echt daadwerkelijk iets mee op ??? Continu in dat cirkeltje zitten vol zelfhaat gaat echt geen successen geven en agressief worden tegenover vrouwen helpt ook echt niet bij versieren daarmee behaal je geen succes.
pi_95963138
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:01 schreef formerjellybean het volgende:
Hij kan misschien goed omschrijven wat je voelt maar schiet je er echt daadwerkelijk iets mee op ??? Continu in dat cirkeltje zitten vol zelfhaat gaat echt geen successen geven en agressief worden tegenover vrouwen helpt ook echt niet bij versieren daarmee behaal je geen succes.
Ik weet het. Maar het voelt alsof er gewoon geen echte oplossing bestaat -.-
pi_95963155
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:55 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Juist Schenk jij snapt het helemaal, prima verwoord.
Het enige wat ik lees is: niets helpt, je bent gedoemd.
pi_95963166
Ik ben er weer. Vandaag een date gehad, maar die was teleurstellend. Veels te veel praktische verschillen, wel zonde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')