Catbert weet juist te vertellen dat men vaak naar tegen haar doet. Het is ook nooit goed. Verder ben jij zo iemand die compleet tegenover mij staat wat humor betreft denk ik. Dus ach.quote:Op maandag 25 april 2011 17:32 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nou ja goed, ik snap het 'gevatte' er even niet aan, maar over het algemeen kom je vrij slijmerig over tegenover Strawberry. Ik bedoel er verder niets kwaads mee, maar het valt wel op en ik hoop voor je dat het zelf ook doorhebt.
Wa bedoelde?quote:
Nee hoor, je komt best droog uit de hoek soms.quote:Op maandag 25 april 2011 17:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Catbert weet juist te vertellen dat men vaak naar tegen haar doet. Het is ook nooit goed. Verder ben jij zo iemand die compleet tegenover mij staat wat humor betreft denk ik. Dus ach.
Dat is nog maar recent. Ik had eerst mezelf daar ook nog bij staan.quote:Op maandag 25 april 2011 17:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat het voor iedereen duidelijk is dat je loopt te slijmen, kijken we vervolgens in je FoBo zien we ook dat Strawberry je enige favoriete user is.
Dat zou het toch juist makkelijker moeten makenquote:Op maandag 25 april 2011 17:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Omdat je zelf geen lef hebt, vermoed ik.
Waar heb jij het nu over?quote:Op maandag 25 april 2011 17:41 schreef Raggingbull het volgende:
Tja... waar zijn we nu nog mee bezig hier?
Volgens mij zitte we nu in een discussie waarin iedereen eigenlijks net iets beter wil zijn dan de ander. Misschien kunnen we gewoon terug gaan naar het onderwerp? Het normaal versieren van een meisje en de mensen die daar moeite mee hebben helpen?
Daar baal ik zo van. Vind je iemand geweldig leuk, mag je het niet zeggen.quote:Op maandag 25 april 2011 17:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Irl word je namelijk (grote kans iig)) afgewezen op zulk soort gedrag.
quote:Op maandag 25 april 2011 17:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is nog maar recent. Ik had eerst mezelf daar ook nog bij staan.
Ik heb het er over dat jij en nog een paar een eindeloze discussie hebben op dit moment. Waarin jullie allemaal niks willen geven en alleen jullie eigen gelijk willen halen.quote:Op maandag 25 april 2011 17:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu over?
Volgens mij was dit een normale discussie hier en kan dat prima weer worden verdergezet. Niet zo paniekerig doen. Er is helemaal niks aan de hand.
Waarschijnlijk niet. Want macho gedrag is vaak ook een vorm van onzekerheid. Als jij hem gerust stelt met timide gedrag, wordt hij geen macho.quote:Op maandag 25 april 2011 17:42 schreef julia22 het volgende:
[..]
Dat zou het toch juist makkelijker moeten maken
Nee hoor. We hebben over wat mensen aantrekkelijk vinden in de ander bij het daten en daarover verschillen we van mening.quote:Op maandag 25 april 2011 17:45 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ik heb het er over dat jij en nog een paar een eindeloze discussie hebben op dit moment. Waarin jullie allemaal niks willen geven en alleen jullie eigen gelijk willen halen.
Ik wou dat ik wist waar ik moest zoeken. Ik heb werkelijk geen idee bij wat of wie ik kans maak.quote:Op maandag 25 april 2011 17:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vul jij dan negatief in door je gebrek aan eigenwaarde. Daar zit dan ook het probleem.
Niet iedereen zal je leuk vinden, key is om de persoon te vinden die dat wél vindt.
Een eindeloze discussie van 7 posts tussen Crutch en mij.quote:Op maandag 25 april 2011 17:45 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ik heb het er over dat jij en nog een paar een eindeloze discussie hebben op dit moment. Waarin jullie allemaal niks willen geven en alleen jullie eigen gelijk willen halen.
Jawel, hetzij wat genuanceerder.quote:Op maandag 25 april 2011 17:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Daar baal ik zo van. Vind je iemand geweldig leuk, mag je het niet zeggen.
Niet als het wederzijds is.quote:Op maandag 25 april 2011 17:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee hoor, je komt best droog uit de hoek soms.
Wat ik bedoel te zeggen is dat het voor iedereen duidelijk is dat je loopt te slijmen, kijken we vervolgens in je FoBo zien we ook dat Strawberry je enige favoriete user is.
Het boeit me verder niet, maar wil je er wel graag op wijzen. Irl word je namelijk (grote kans iig)) afgewezen op zulk soort gedrag.
Om heel eerlijk te zijn denk dat je eerst helemaal aan jezelf moet werken voor je in het daten stort, daardoor krijg misschien een betere basis en dan gaat het beter. Nu ben je te negatief in je hoofd en juist proberen versieren versterkt dat.quote:Op maandag 25 april 2011 17:50 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik wou dat ik wist waar ik moest zoeken. Ik heb werkelijk geen idee bij wat of wie ik kans maak.
Maar het voelt alsof ik nergens kans maak. Ik krijg zelfs geen kansen om in normaal contact te komen tijdens uitgaan/sport/school/werk etc.
Toch denk ik dat er minstens een kern van waarheid zit in mijn bewering dat ik het sowieso niet van mijn uiterlijk moet hebben.
Ik zie veel jongens/mannen met een goed uiterlijk/uitstraling daar ga ik mee vergelijken en kom ik altijd tot de conclusie dat ik er niet goed genoeg uitzie voor een vriendin en dat het bij hoogstens bij vriendschappelijk contact blijft maar eerder lijkt het erop dat ze alleen luisteren uit beleefdheid en het liefst zo snel mogelijk willen dat ik oprot zodat ze met een leuke jongen/man kunnen praten/flirten. Bij mij is alleen maar zakelijk.
quote:Op maandag 25 april 2011 17:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn denk dat je eerst helemaal aan jezelf moet werken voor je in het daten stort, daardoor krijg misschien een betere basis en dan gaat het beter. Nu ben je te negatief in je hoofd en juist proberen versieren versterkt dat.
Als je door therapie beter leert positiever over jezelf te denken dan gaat het versieren ook beter , nu zit je gewoon in de verkeerde basis waardoor het niet lukt .
Ja en nee want ik moet ook weer mijn eigen beeld scheppen bij wat jij omschrijft natuurlijk.. Het blijft dan een beetje gissen wat je precies bedoelt. Maar "opgaan in passie'. En "een sterke persoon die stoer zegt wat ie wilt".quote:Op maandag 25 april 2011 17:47 schreef formerjellybean het volgende:
Schenkstroop was mijn antwoord duidelijker nu eerder ??
Yup. Is toch best boeiend om te zien wat mensen een slijmerige opmerking vinden en weer andere mensen totaal niet.quote:Op maandag 25 april 2011 17:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nee hoor. We hebben over wat mensen aantrekkelijk vinden in de ander bij het daten en daarover verschillen we van mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |