abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 april 2011 @ 16:18:06 #51
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95958074
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:17 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Juist ongekeerd. Wij mannen vinden de humor van Lant wel leuk hoor. Daarom is ze niet kansloos. Echte wierdo's moet je vermijden. Loverboys bijvoorbeeld.
Die hebben dan ook een heel andere doelgroep.
Vaak heel erg onzekere meiden met een behoorlijke geestelijke achterstand.
Je moeder is een hamster
  maandag 25 april 2011 @ 16:18:39 #52
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95958095
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2011 16:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het werkt als de vrouw in kwestie je al leuk vindt.
netzoiets als dat flurrydrankje of wat was het incident van "the game" van neil strauss?
  maandag 25 april 2011 @ 16:18:54 #53
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95958103
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:13 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar op wat voor manier moet ik dit nou lezen? als grapje??
:Y
The view from nowhere.
  maandag 25 april 2011 @ 16:19:08 #54
118585 Crutch
pi_95958113
quote:

[..]

Juist ongekeerd. Wij mannen vinden de humor van Lant wel leuk hoor. Daarom is ze niet kansloos. Echte wierdo's moet je vermijden. Loverboys bijvoorbeeld.
Ik vind het leuk hoe ze hier dingen beschrijft, maar irl zou ik 'r schijtirritant vinden denk ik.
Je moeder is een hamster
  maandag 25 april 2011 @ 16:20:19 #55
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95958159
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:13 schreef Catbert het volgende:
'T gaat hard hier. Wil je nog terugkomen op een paar dingen, zijn we weer een deel verder. Lijkt wel een slowchat met al die oneliners.

[..]

Niet naar luisteren. Daarom moet jij dat PUA gebeuren laten voor wat het is. Jij kan niet inschatten wanneer iets werkt, en wanneer je een klap op je bek krijgt.
ik heb nog nooit klappen op me bek opgelopen of daar vlabbij geraakt, dus ik vind het prima gaan
  maandag 25 april 2011 @ 16:21:36 #56
118585 Crutch
pi_95958193
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:18 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

netzoiets als dat flurrydrankje of wat was het incident van "the game" van neil strauss?
IK heb het boek gelezen, maar heb totaal geen idee wat je nou bedoelt...
Je moeder is een hamster
pi_95958245
quote:

[..]

Lant is dan ook harmless. MLiG ben ik niet zo zeker van.

Echte weirdo's vermijden....dat is toch precies wat je doet als je afknapt op zo'n enorm rare en vreemde routine als die van MLiG? Zoals ik al zei; zelfbescherming. Anders weet ik niet hoe jij dat wilt beoordelen. Over loverboys gesproken, juist omdat Lanter alles behalve doorsnee is en niet snel doorheeft wat wel kan en wat niet, denk ik dat zij het perfecte slachtoffer is voor loverboys zogezegd. Daarom zei ik al...wees blij dat niet alle vrouwen zo zijn.

Ik zou er ook niet tegen kunnen. Communicatie is zo belangrijk, vooral in relaties. Je moet elkaar kunnen begrijpen. Als ik een jongen was en verkering had met Lanter, dan zou ik haar dus echt niet kunnen begrijpen. Daarom werkt het niet. Er zijn slechts heel weinig mensen die met haar op één lijn zullen zitten. Dat maakt haar misschien speciaal in jouw ogen, maar ik vind niet dat je mensen in het algemeen kan veroordelen opdat ze daar niet mee om kunnen gaan.

Iemand die compleet buiten de realiteit staat is idd alles behalve saai, maar dat is niet de basis van een relatie of vriendschap.
pi_95958255
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:18 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Lolwhut?
  maandag 25 april 2011 @ 16:24:46 #59
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95958286
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 16:21 schreef Crutch het volgende:

[..]

IK heb het boek gelezen, maar heb totaal geen idee wat je nou bedoelt...
dat hij ging daygamen in een winkelcentrum
en toen was een kassameisje een beetje aardig tegen hem, en ging hij haar na 1 minuut en 3 zinnen zeggen dat ze haar ogen dicht moest doen.
en toen ging hij haar zoenen over de toonbank heen
en toen ging zij vet hard gillen, en was hij doodsbang dat ze de politie zou gaan bellen. best een spannend stukje

ik edit er zo wel copy-paste anders in
  maandag 25 april 2011 @ 16:25:27 #60
118585 Crutch
pi_95958310
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:24 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dat hij ging daygamen in een winkelcentrum
en toen was een kassameisje een beetje aardig tegen hem, en ging hij haar na 1 minuut en 3 zinnen zeggen dat ze haar ogen dicht moest doen.
en toen ging hij haar zoenen over de toonbank heen
en toen ging zij vet hard gillen, en was hij doodsbang dat ze de politie zou gaan bellen. best een spannend stukje.

ik edit er zo wel copy-paste anders in
Oh, raar. Dat kan ik me niet meer herinneren.
Je moeder is een hamster
  maandag 25 april 2011 @ 16:27:15 #61
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95958371
Mischien zijn wij onzekere mannen gehersenspeold door tv en media. Waarin vrouwen constant heel erg en onverbloemd hun idealistische (vooral haast onhaalbaar idealistische) meningen geven mbt liefde en mannen. Dat je als onzekere man, bij het benaderen van vrouwen, al gelijk voor haar gaat invullen wat ze wel of niet van je zal vinden. Omdat je zelf vind (terecht of onterecht) dat je aan die basis-verwachtingen niet kan voldoen.

Maar ik ben er nog niet. Het meest rotte hieraan (in geval dat het waar is of een beetje). Dat het ook echt zo is. Want vrouwen kijken en luisteren ook naar diezelfde tv en media. En hun eigen mening wordt onbewust/bewust ook daardoor gevormd, Met als resultaat dat zij daadwerkelijk bepaalde verwachtingen krijgen van mannen. Sterk of minder sterk. het is volgens mij altijd wel aanwezig.

Eens / oneens?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_95958422
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Mischien zijn wij onzekere mannen gehersenspeold door tv en media. Waarin vrouwen constant heel erg en onverbloemd hun idealistische (vooral haast onhaalbaar idealistische) meningen geven mbt liefde en mannen. Dat je als onzekere man, bij het benaderen van vrouwen, al gelijk voor haar gaat invullen wat ze wel of niet van je zal vinden. Omdat je zelf vind (terecht of onterecht) dat je aan basis-verwachtingen niet kan voldoen.

Maar ik ben er nog niet. Het meest rotte heiraan (in geval dat het waar is of een beetje). Dat het ook echt zo is. Want vrouwen kijken en luisteren ook naar diezelfde tv en media. En hun eigen mening wordt daardoor onbewust/bewust ook gevormd, met als resultaat dat zij daadwerkelijk bepaalde verwachtingen hebben van mannen. Sterk of minder sterk. het is volgens mij altijd wel aanwezig.
Alsof dat andersom niet zo is, de druk die op vrouwen ligt door de media om mooi te zijn. En voordat de meid in kwestie weet of jij aan al die verwachtingen voldoet ben je sowieso al een aantal dates verder. Als er dan een klik is, doen die eisenlijstjes er meestal niet meer toe.

Het gevoel spreekt dan, niet het verstand.

Oneens dus.
pi_95958512
MLiG dan zou het nog beter werken om te zeggen dat ze een wimpertje in haar oog heeft. En dat je die er voor haar wel even uit wilt halen.
  maandag 25 april 2011 @ 16:30:59 #64
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95958515
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Alsof dat andersom niet zo is, de druk die op vrouwen ligt door de media om mooi te zijn.
True. Maar dat betekent dus dat daar een grote kern van waarheid in zit wat ik zeg. Onzekere mannen zijn onzeker om verschillende maar meestal toch wel valide redneen. Anders ben je niet zo onzeker. En dat geeft ons al een hele achterstand.

edit: je hebt meer toegevoegd aan je commentaar.

Mannen moeten aan zoveel meer voldoen dan alleen een kknappe jongen zijn. En ik zie om mij heen echt niet dat onzekere meisjes met maar een slons van een kerel naar bed gaan omdat ze niet beter kunnen krijgen. Andersom however zie je kerels met de meest lelijke wijven gaan omdat ze zelf onzeker zijn. En dat is de praktijk die ik tegenkom.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_95958536
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:30 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

True. Maar dat betekent dus dat daar een grote kern van waarheid in zit wat ik zeg. Onzekere mannen zijn onzeker om verschillende maar meestal toch wel valide redneen. Anders ben je niet zo onzeker. En dat geeft ons al een hele achterstand.
Zie mijn edit.

Die onzekerheid is logisch, maar wel ongegrond.
Ook vrouwen hoeven niet zo mooi te zijn als in de media wordt neergezet.
pi_95958597
Zou ik een vraagje mogen stellen? :P

Waar is die selderij precies voor wat als tip in de OP staat? Lijkt me niet om af te vallen, want lijkt me nogal sterk dat iedereen daar behoefte aan heeft.
  maandag 25 april 2011 @ 16:34:07 #67
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95958605
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2011 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
MLiG dan zou het nog beter werken om te zeggen dat ze een wimpertje in haar oog heeft. En dat je die er voor haar wel even uit wilt halen.
nee dat werkt niet denk ik hoor
en je hebt toch altijd wimpers bij je ogen.

en over dat loverboys: ja tuurlijk (!), loverboys gebruiken altijd fancy woorden als koper, en vergiftiging om meisjes in te palmen (!)
(niet dus denk ik)
pi_95958628
quote:
11s.gif Op maandag 25 april 2011 16:33 schreef Chai het volgende:

Waar is die selderij precies voor wat als tip in de OP staat? Lijkt me niet om af te vallen, want lijkt me nogal sterk dat iedereen daar behoefte aan heeft.
Als grapje, maar Supersoep kwam er recentelijk achter dat er een onderzoek is geweest naar de invloed van selderij op de aantrekkelijkheid van de man. Heel toevallig. :P

Oh het staat in de OP (klikbaar), dat wist ik niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door -Strawberry- op 25-04-2011 16:51:12 ]
pi_95958641
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:34 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee dat werkt niet denk ik hoor
en je hebt toch altijd wimpers bij je ogen.

en over dat loverboys: ja tuurlijk (!), loverboys gebruiken altijd fancy woorden als koper, en vergiftiging om meisjes in te palmen (!)
(niet dus denk ik)
_O-

Je snapt me niet denk ik....
Ik doelde ook niet op loverboys, maar er zijn meer weirdos waar je voor uit moet kijken.
  maandag 25 april 2011 @ 16:35:20 #70
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95958649
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2011 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zie mijn edit.

Die onzekerheid is logisch, maar wel ongegrond.
Ook vrouwen hoeven niet zo mooi te zijn als in de media wordt neergezet.
en zie mijn edit ook even.
pi_95958737
De basis is gewoon, je wilt met iemand goed kunnen communiceren en dat kan niet als iemand begint over kopervergiftiging in de ogen....je begrijpt elkaar dan niet.
  maandag 25 april 2011 @ 16:38:10 #72
118585 Crutch
pi_95958745
quote:
11s.gif Op maandag 25 april 2011 16:33 schreef Chai het volgende:

Is nu klikbaar in de OP.
Je moeder is een hamster
  maandag 25 april 2011 @ 16:39:26 #73
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95958796
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2011 16:23 schreef -Strawberry- het volgende:

Echte weirdo's vermijden....dat is toch precies wat je doet als je afknapt op zo'n enorm rare en vreemde routine als die van MLiG? Zoals ik al zei; zelfbescherming. Anders weet ik niet hoe jij dat wilt beoordelen.
Mannen hebben minder behoefte aan zelfbescherming. Maar ik geloof dat ik de echte wierdo er wel uithaal als ik met iemand in discussie ga.

quote:
Over loverboys gesproken, juist omdat Lanter alles behalve doorsnee is en niet snel doorheeft wat wel kan en wat niet, denk ik dat zij het perfecte slachtoffer is voor loverboys zogezegd. Daarom zei ik al...wees blij dat niet alle vrouwen zo zijn.
Naiviteit is wat anders dan gevoel voor humor.

quote:
Ik zou er ook niet tegen kunnen. Communicatie is zo belangrijk, vooral in relaties. Je moet elkaar kunnen begrijpen. Als ik een jongen was en verkering had met Lanter, dan zou ik haar dus echt niet kunnen begrijpen. Daarom werkt het niet. Er zijn slechts heel weinig mensen die met haar op één lijn zullen zitten. Dat maakt haar misschien speciaal in jouw ogen, maar ik vind niet dat je mensen in het algemeen kan veroordelen opdat ze daar niet mee om kunnen gaan. Iemand die compleet buiten de realiteit staat is idd alles behalve saai, maar dat is niet de basis van een relatie of vriendschap.
Je doet teveel alsof het ene het andere uitsluit. Ook gewone goed communicerende mannen hebben dit soort humor. Maar goed, ik weet idd nog steeds niet of ik met Lant ook een normaal gesprek kan voeren. Dat vind ik wel een voorwaarde.

Daarom zou ik geen probleem hebben met de opening van MLiG. Alleen in het vervolg gesprek moet wel blijken dat normaal communiceren ook mogelijk is. Dan is het alleen een extraatje.

Geen wonder dat mensen zo moeten werken om hun relatie spannend te houden.
The view from nowhere.
  maandag 25 april 2011 @ 16:40:43 #74
118585 Crutch
pi_95958839
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2011 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou in haar oog zou ze zelf wel doorhebben. :P
Je moeder is een hamster
pi_95958942
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Mannen moeten aan zoveel meer voldoen dan alleen een kknappe jongen zijn. En ik zie om mij heen echt niet dat onzekere meisjes met maar een slons van een kerel naar bed gaan omdat ze niet beter kunnen krijgen. Andersom however zie je kerels met de meest lelijke wijven gaan omdat ze zelf onzeker zijn. En dat is de praktijk die ik tegenkom.

Ik zie niet vaak onzekere, lelijke meisjes met een mooie kerel. Andersom zie ik ook niet veel onzekere, maar knappe jongens met een super lelijk meisje. Wat betreft vraag en aanbod heb je wel een beetje gelijk. De reden dat lelijke meisjes wel aandacht krijgen is omdat er bij de mooie meisjes te veel concurrentie is. Bij het lelijke meisje heb je meer kans.

Mooie meisjes kunnen uit veel mannen kiezen, daardoor wordt de rest bepaald. En natuurlijk door onze cultuur waarin de man moet versieren, niet de vrouw (over het algemeen). Een verlegen maar knappe man zal dan nog niet opvallen. Hoewel het in mijn geval wel zo is dat ik juist val op de wat meer introverte, verlegen jongens, dus bij mij zou die er wel uitspringen. :)
pi_95958949
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 16:40 schreef Crutch het volgende:

[..]

Nou in haar oog zou ze zelf wel doorhebben. :P
Bij haar oog dan. :P
  maandag 25 april 2011 @ 16:45:25 #77
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95958980
maar wat is dan wel goed communiceren? dit dus? :P

volgensmij kan je er beter vanuit gaan dat je elkaar leuk vind, en dan leuk een excuus bedenken om dichtbij haar even te kunnen jkomen. en dan voelt het misschien voor beiden goed.
pi_95959125
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:39 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Mannen hebben minder behoefte aan zelfbescherming. Maar ik geloof dat ik de echte wierdo er wel uithaal als ik met iemand in discussie ga.

En toch heb je dat niet bij MLiG, apart.
quote:
Naiviteit is wat anders dan gevoel voor humor.
Nee, dat ze soms absurde humor heeft doet niets af aan dat ze gewoon wel heel naief en wereldvreemd is. Ik geloof niet dat alles wat ze zegt als humoristisch moet worden beschouwd, ze is vaak heel serieus.

quote:
Je doet teveel alsof het ene het andere uitsluit. Ook gewone goed communicerende mannen hebben dit soort humor. Maar goed, ik weet idd nog steeds niet of ik met Lant ook een normaal gesprek kan voeren. Dat vind ik wel een voorwaarde.
Het een sluit het ander ook niet uit, maar dat risico lopen de meeste mensen liever niet.

En oke, dan zijn we het daar over eens. :)

quote:
Daarom zou ik geen probleem hebben met de opening van MLiG. Alleen in het vervolg gesprek moet wel blijken dat normaal communiceren ook mogelijk is. Dan is het alleen een extraatje.

Geen wonder dat mensen zo moeten werken om hun relatie spannend te houden.
Laat ik het zo zeggen: Ik zou dan niet meteen bij MLiG weglopen, maar het is geen goede eerste indruk. Dat is alles. En het voorspelt weinig goeds bij de verdere communicatie. Voorspelt, dus geen zekerheid.
pi_95959198
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:45 schreef mylifeisgrey het volgende:

volgensmij kan je er beter vanuit gaan dat je elkaar leuk vind, en dan leuk een excuus bedenken om dichtbij haar even te kunnen jkomen. en dan voelt het misschien voor beiden goed.
Nee , en dit zo onecht (trouwens meisje was blossom die kende ik uit serie vroeger )zulke gesprekken heb je niet
  maandag 25 april 2011 @ 16:53:12 #80
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95959227
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:49 schreef -Strawberry- het volgende:

Voorspelt, dus geen zekerheid.
Het sleutelwoord. Er moet een nestje mee te bouwen zijn.
The view from nowhere.
pi_95959242
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:45 schreef mylifeisgrey het volgende:

Neem aub geen voorbeeld aan Sheldon of Amy. Rolmodellen voor slechte communicatie. :)

Ze kunnen wel met elkaar communiceren omdat ze op één lijn zitten, maar niet met anderen.
pi_95959342
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:53 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het sleutelwoord. Er moet een nestje mee te bouwen zijn.
Ik bedenk me net ook dat veel mensen niet weten hoe te reageren op zoiets absurds als kopervergiftiging in de ogen, en dat ze dan helemaal geen zin hebben om zoveel moeite te doen bij het eerste contact. Dan praten ze liever met iemand waarbij het gesprek meteen al wat soepeler verloopt.
  maandag 25 april 2011 @ 17:01:12 #83
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95959461
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En toch heb je dat niet bij MLiG, apart.

[..]

Als alles wat Lant typt humoristisch bedoeld is, dan is ze wel een troll. Wat betekent dat ze dus niet serieus zo wereldvreemd en naief is.

Nee, dat ze soms absurde humor heeft doet niets af aan dat ze gewoon wel heel naief en wereldvreemd is. Ik geloof niet dat alles wat ze zegt als humoristisch moet worden beschouwd, ze is vaak heel serieus.
Ik heb een zwak voor vreemde mensen en ben daarin atypisch. Dat komt door mijn afkeer van conventionalisme. Als mensen daar niet boven kunnen staan, dan heb ik daar last van. Vreemd gedrag is voor mij dan ook een hoopvol teken. Ik heb een hekel aan groepsdwang, meelopers gedrag en teveel resultaat voetbal. Te vaak is wat men afdwingt grote onzin. In een relatie wil ik ook dat iemand goed kan communiceren.
The view from nowhere.
pi_95959473
Trouwens strawberry je had het net over lanterfant en dat jongens haar moeilijk begrijpen en daardoor een relatie moeilijk is, maar tussen vrouw en mannen zullen altijd wel onbegrip zijn en dat sluit niet een relatie uit .
Soms kan dat ook een ander juist interessant maken
pi_95959530
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:01 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik heb een zwak voor vreemde mensen en ben daarin atypisch. Dat komt door mijn afkeer van conventionalisme. Als mensen daar niet boven kunnen staan, dan heb ik daar last van. Vreemd gedrag is voor mij dan ook een hoopvol teken. In een relatie wil ik ook dat iemand goed kan communiceren.
Mensen die vreemd gedrag vertonen doen dat toch meestal niet expres? Dat soort mensen gedragen zich dan niet conventioneel, maar ze hoeven niet per definitie een aversie te hebben jegens conventionalisme. Misschien willen ze juist wel normaler zijn, zoals ik van MLiG bijvoorbeeld wel verwacht.
pi_95959581
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:01 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens strawberry je had het net over lanterfant en dat jongens haar moeilijk begrijpen en daardoor een relatie moeilijk is, maar tussen vrouw en mannen zullen altijd wel onbegrip zijn en dat sluit niet een relatie uit .
Soms kan dat ook een ander juist interessant maken
Misschien moet ik dan voor mezelf spreken, want ik kan niet tegen onbegrip. Wat ook een van de redenen is dat ik geen relatie zou kunnen hebben met een (streng) gelovig iemand, zoals in deze reeks kort geleden ook besproken is. :)

Elkaar niet helemaal begrijpen is wat anders dan compleet onbegrip uiteraard...
pi_95959615
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Mischien zijn wij onzekere mannen gehersenspeold door tv en media. Waarin vrouwen constant heel erg en onverbloemd hun idealistische (vooral haast onhaalbaar idealistische) meningen geven mbt liefde en mannen. Dat je als onzekere man, bij het benaderen van vrouwen, al gelijk voor haar gaat invullen wat ze wel of niet van je zal vinden. Omdat je zelf vind (terecht of onterecht) dat je aan die basis-verwachtingen niet kan voldoen.

Maar ik ben er nog niet. Het meest rotte hieraan (in geval dat het waar is of een beetje). Dat het ook echt zo is. Want vrouwen kijken en luisteren ook naar diezelfde tv en media. En hun eigen mening wordt onbewust/bewust ook daardoor gevormd, Met als resultaat dat zij daadwerkelijk bepaalde verwachtingen krijgen van mannen. Sterk of minder sterk. het is volgens mij altijd wel aanwezig.

Eens / oneens?
Ja Schenk zo ervaar ik het ook hoor. Het eerste gevoel dat ik krijg is dat ze me niks vinden, dat ik maar beter uit de buurt kan blijven. Ik wijk veel te veel af van het ideaal beeld. Het gevoel dat ze me geven is dat ik vele malen minder ben dan de standaard man en dat ik bij lange na niet voldoe aan de eisen van een vrouw. Ik zie mezelf ook niet meer als man en vrouwen blijven voor mij altijd goddelijke onbereikbare wezens waarbij ik hoogstens een rol als slaaf waardig ben.
  maandag 25 april 2011 @ 17:08:11 #88
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95959630
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mensen die vreemd gedrag vertonen doen dat toch meestal niet expres? Dat soort mensen gedragen zich dan niet conventioneel, maar ze hoeven niet per definitie een aversie te hebben jegens conventionalisme. Misschien willen ze juist wel normaler zijn, zoals ik van MLiG bijvoorbeeld wel verwacht.
Je ziet vooral het kwaad van afwijkend gedrag. Ik zie ook het kwaad van conventioneel gedrag. Blader de geschiedenis maar een door, of neem het experiment van Milgram.

http://en.wikipedia.org/wiki/Milgram_experiment

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 25-04-2011 17:16:22 ]
The view from nowhere.
pi_95959644
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:07 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja Schenk zo ervaar ik het ook hoor. Het eerste gevoel dat ik krijg is dat ze me niks vinden, dat ik maar beter uit de buurt kan blijven. Ik wijk veel te veel af van het ideaal beeld. Het gevoel dat ze me geven is dat ik vele malen minder ben dan de standaard man en dat ik bij lange na niet voldoe aan de eisen van een vrouw. Ik zie mezelf ook niet meer als man en vrouwen blijven voor mij altijd goddelijke onbereikbare wezens waarbij ik hoogstens een rol als slaaf waardig ben.
En dan verpest je het al meteen voor jezelf, zonder dat er ook nog maar iets is gebeurt. Het probleem ligt dan dus wel bij jou (en bij Schenk).
pi_95959653
het blijft wel een feit dat vrouwen over het algemeen kunnen reageren op een manier die mannen totaal niet snappen en dat dat soms wel de reden is dat mannen vrouwen niet begrijpen .

En om heel eerlijk te zijn hoe mannen reageren snap ik ook vaak niet en juist dat maakt het juist leuk dat onverwachtse waarvan je denkt huh
pi_95959659
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:08 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je ziet vooral het kwaad van afwijkend gedrag. Ik zie ook het kwaad van conventioneel gedrag. Blader de geschiedenis maar een door. of neem het experiment van Milgram.

http://en.wikipedia.org/wiki/Milgram_experiment
Ik zie geen kwaad in afwijkend gedrag, maar ik ben zelf niet zo vreemd dus dan heb ik niet meteen een klik met zoiemand. Die klik wordt dan bemoeilijkt.
pi_95959678
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2011 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dan verpest je het al meteen voor jezelf, zonder dat er ook nog maar iets is gebeurt. Het probleem ligt dan dus wel bij jou (en bij Schenk).
Ze kijken me aan en vormen een mening in hun hoofd en dan krijg ik direct het gevoel dat ik ben afgewezen. En dan heb ik helemaal geen zin om positief te zijn bovendien word ik gewoon genegeerd en dat versterkt het gevoel alleen maar.
pi_95959680
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:09 schreef formerjellybean het volgende:
het blijft wel een feit dat vrouwen over het algemeen kunnen reageren op een manier die mannen totaal niet snappen en dat dat soms wel de reden is dat mannen vrouwen niet begrijpen .

En om heel eerlijk te zijn hoe mannen reageren snap ik ook vaak niet en juist dat maakt het juist leuk dat onverwachtse waarvan je denkt huh
Ja, maar bij Lanterfant en MLiG zou ik dat dan constant, de hele dag door hebben.
pi_95959696
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:10 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ze kijken me aan en vormen een mening in hun hoofd en dan krijg ik direct het gevoel dat ik ben afgewezen.
Dat vul jij dan negatief in door je gebrek aan eigenwaarde. Daar zit dan ook het probleem.

Niet iedereen zal je leuk vinden, key is om de persoon te vinden die dat wél vindt.
  maandag 25 april 2011 @ 17:14:02 #95
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_95959786
quote:

[..]

Ze kijken me aan en vormen een mening in hun hoofd en dan krijg ik direct het gevoel dat ik ben afgewezen. En dan heb ik helemaal geen zin om positief te zijn bovendien word ik gewoon genegeerd en dat versterkt het gevoel alleen maar.
Ach dat heeft iedereen het merendeel van de vrouwen zal je niet interessant vinden maar dat neemt niet weg dat er vrouwen zullen zijn die je wel interessant vinden.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 25 april 2011 @ 17:15:00 #96
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95959815
-Strawberry- Waarom denk jij mij niet te kunnen begrijpen ?
pi_95959824
quote:
En dan heb ik helemaal geen zin om positief te zijn bovendien word ik gewoon genegeerd en dat versterkt het gevoel alleen maar.
Vind jij dat je opvalt in die massa mensen dan? Vast niet. Dus is het heel gek dat men jou dan negeert?
  maandag 25 april 2011 @ 17:15:43 #98
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95959840
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

MLiG probeert gewoon leuk over te komen. Weet hij veel dat vrouwen het juist leuk vinden als je de volgende conversatie hebt:

Hij: Hoi.
Zij: Hoi
Hij: Het is wel gezellig hier
Zij: Ja, vind ik ook
Hij: studeer of werk je:
Zij: Studeren, ik heb binnenkort een tentamen en zou eigenlijk moeten studeren.
Hij: Ja, dat heb ik ook. Soms heb je helemaal geen zin en zoek je uitvluchten.
Zij: ja, ik wilde vanmorgen beginnen, maar dacht laat ik eerst even in de libelle bladeren
Hij; Ook mijn favoriete tijdschift 8)7
The view from nowhere.
pi_95959841
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
-Strawberry- Waarom denk jij mij niet te kunnen begrijpen ?
Dat denk ik niet, dat weet ik. :P Ik begrijp meestal niks van jouw posts en manier van denken.
pi_95959873
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:15 schreef deelnemer het volgende:

[..]

MLiG probeerd gewoon leuk over te komen. Weet hij veel dat vrouwen het juist leuk vinden als je de volgende conversatie hebt:

Hij: Hoi.
Zij: Hoi
Hij: Het is wel gezellig hier
Zij: Ja, vind ik ook
Hij: studeer of werk je:
Zij: Studeren, ik heb binnenkort een tentamen en zou eigenlijk moeten studeren.
Hij: Ja, dat heb ik ook. Soms heb je helemaal geen zin en zoek je uitvluchten.
Zij: ja, ik wilde vanmorgen beginnen, maar dacht laat ik eerst even in de libelle beladeren
Hij; Ook mijn favoriete tijdschift 8)7
Vinden vrouwen dat leuk? Kan het me niet voorstellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')