Die hebben dan ook een heel andere doelgroep.quote:Op maandag 25 april 2011 16:17 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Juist ongekeerd. Wij mannen vinden de humor van Lant wel leuk hoor. Daarom is ze niet kansloos. Echte wierdo's moet je vermijden. Loverboys bijvoorbeeld.
netzoiets als dat flurrydrankje of wat was het incident van "the game" van neil strauss?quote:Op maandag 25 april 2011 16:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het werkt als de vrouw in kwestie je al leuk vindt.
quote:Op maandag 25 april 2011 16:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar op wat voor manier moet ik dit nou lezen? als grapje??
Ik vind het leuk hoe ze hier dingen beschrijft, maar irl zou ik 'r schijtirritant vinden denk ik.quote:Op maandag 25 april 2011 16:17 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Juist ongekeerd. Wij mannen vinden de humor van Lant wel leuk hoor. Daarom is ze niet kansloos. Echte wierdo's moet je vermijden. Loverboys bijvoorbeeld.
ik heb nog nooit klappen op me bek opgelopen of daar vlabbij geraakt, dus ik vind het prima gaanquote:Op maandag 25 april 2011 16:13 schreef Catbert het volgende:
'T gaat hard hier. Wil je nog terugkomen op een paar dingen, zijn we weer een deel verder. Lijkt wel een slowchat met al die oneliners.
[..]
Niet naar luisteren. Daarom moet jij dat PUA gebeuren laten voor wat het is. Jij kan niet inschatten wanneer iets werkt, en wanneer je een klap op je bek krijgt.
IK heb het boek gelezen, maar heb totaal geen idee wat je nou bedoelt...quote:Op maandag 25 april 2011 16:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
netzoiets als dat flurrydrankje of wat was het incident van "the game" van neil strauss?
Lant is dan ook harmless. MLiG ben ik niet zo zeker van.quote:Op maandag 25 april 2011 16:17 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Lolwhut?quote:Op maandag 25 april 2011 16:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
netzoiets als dat flurrydrankje of wat was het incident van "the game" van neil strauss?
dat hij ging daygamen in een winkelcentrumquote:Op maandag 25 april 2011 16:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
IK heb het boek gelezen, maar heb totaal geen idee wat je nou bedoelt...
Oh, raar. Dat kan ik me niet meer herinneren.quote:Op maandag 25 april 2011 16:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat hij ging daygamen in een winkelcentrum
en toen was een kassameisje een beetje aardig tegen hem, en ging hij haar na 1 minuut en 3 zinnen zeggen dat ze haar ogen dicht moest doen.
en toen ging hij haar zoenen over de toonbank heen
en toen ging zij vet hard gillen, en was hij doodsbang dat ze de politie zou gaan bellen. best een spannend stukje.
ik edit er zo wel copy-paste anders in
Alsof dat andersom niet zo is, de druk die op vrouwen ligt door de media om mooi te zijn. En voordat de meid in kwestie weet of jij aan al die verwachtingen voldoet ben je sowieso al een aantal dates verder. Als er dan een klik is, doen die eisenlijstjes er meestal niet meer toe.quote:Op maandag 25 april 2011 16:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Mischien zijn wij onzekere mannen gehersenspeold door tv en media. Waarin vrouwen constant heel erg en onverbloemd hun idealistische (vooral haast onhaalbaar idealistische) meningen geven mbt liefde en mannen. Dat je als onzekere man, bij het benaderen van vrouwen, al gelijk voor haar gaat invullen wat ze wel of niet van je zal vinden. Omdat je zelf vind (terecht of onterecht) dat je aan basis-verwachtingen niet kan voldoen.
Maar ik ben er nog niet. Het meest rotte heiraan (in geval dat het waar is of een beetje). Dat het ook echt zo is. Want vrouwen kijken en luisteren ook naar diezelfde tv en media. En hun eigen mening wordt daardoor onbewust/bewust ook gevormd, met als resultaat dat zij daadwerkelijk bepaalde verwachtingen hebben van mannen. Sterk of minder sterk. het is volgens mij altijd wel aanwezig.
True. Maar dat betekent dus dat daar een grote kern van waarheid in zit wat ik zeg. Onzekere mannen zijn onzeker om verschillende maar meestal toch wel valide redneen. Anders ben je niet zo onzeker. En dat geeft ons al een hele achterstand.quote:Op maandag 25 april 2011 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof dat andersom niet zo is, de druk die op vrouwen ligt door de media om mooi te zijn.
Zie mijn edit.quote:Op maandag 25 april 2011 16:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
True. Maar dat betekent dus dat daar een grote kern van waarheid in zit wat ik zeg. Onzekere mannen zijn onzeker om verschillende maar meestal toch wel valide redneen. Anders ben je niet zo onzeker. En dat geeft ons al een hele achterstand.
nee dat werkt niet denk ik hoorquote:Op maandag 25 april 2011 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
MLiG dan zou het nog beter werken om te zeggen dat ze een wimpertje in haar oog heeft. En dat je die er voor haar wel even uit wilt halen.
Als grapje, maar Supersoep kwam er recentelijk achter dat er een onderzoek is geweest naar de invloed van selderij op de aantrekkelijkheid van de man. Heel toevallig.quote:Op maandag 25 april 2011 16:33 schreef Chai het volgende:
Zou ik een vraagje mogen stellen?
Waar is die selderij precies voor wat als tip in de OP staat? Lijkt me niet om af te vallen, want lijkt me nogal sterk dat iedereen daar behoefte aan heeft.
quote:Op maandag 25 april 2011 16:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat werkt niet denk ik hoor
en je hebt toch altijd wimpers bij je ogen.
en over dat loverboys: ja tuurlijk (!), loverboys gebruiken altijd fancy woorden als koper, en vergiftiging om meisjes in te palmen (!)
(niet dus denk ik)
en zie mijn edit ook even.quote:Op maandag 25 april 2011 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zie mijn edit.
Die onzekerheid is logisch, maar wel ongegrond.
Ook vrouwen hoeven niet zo mooi te zijn als in de media wordt neergezet.
Is nu klikbaar in de OP.quote:Op maandag 25 april 2011 16:33 schreef Chai het volgende:
Zou ik een vraagje mogen stellen?
Waar is die selderij precies voor wat als tip in de OP staat? Lijkt me niet om af te vallen, want lijkt me nogal sterk dat iedereen daar behoefte aan heeft.
Mannen hebben minder behoefte aan zelfbescherming. Maar ik geloof dat ik de echte wierdo er wel uithaal als ik met iemand in discussie ga.quote:Op maandag 25 april 2011 16:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Echte weirdo's vermijden....dat is toch precies wat je doet als je afknapt op zo'n enorm rare en vreemde routine als die van MLiG? Zoals ik al zei; zelfbescherming. Anders weet ik niet hoe jij dat wilt beoordelen.
Naiviteit is wat anders dan gevoel voor humor.quote:Over loverboys gesproken, juist omdat Lanter alles behalve doorsnee is en niet snel doorheeft wat wel kan en wat niet, denk ik dat zij het perfecte slachtoffer is voor loverboys zogezegd. Daarom zei ik al...wees blij dat niet alle vrouwen zo zijn.
Je doet teveel alsof het ene het andere uitsluit. Ook gewone goed communicerende mannen hebben dit soort humor. Maar goed, ik weet idd nog steeds niet of ik met Lant ook een normaal gesprek kan voeren. Dat vind ik wel een voorwaarde.quote:Ik zou er ook niet tegen kunnen. Communicatie is zo belangrijk, vooral in relaties. Je moet elkaar kunnen begrijpen. Als ik een jongen was en verkering had met Lanter, dan zou ik haar dus echt niet kunnen begrijpen. Daarom werkt het niet. Er zijn slechts heel weinig mensen die met haar op één lijn zullen zitten. Dat maakt haar misschien speciaal in jouw ogen, maar ik vind niet dat je mensen in het algemeen kan veroordelen opdat ze daar niet mee om kunnen gaan. Iemand die compleet buiten de realiteit staat is idd alles behalve saai, maar dat is niet de basis van een relatie of vriendschap.
Nou in haar oog zou ze zelf wel doorhebben.quote:Op maandag 25 april 2011 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
MLiG dan zou het nog beter werken om te zeggen dat ze een wimpertje in haar oog heeft. En dat je die er voor haar wel even uit wilt halen.
Ik zie niet vaak onzekere, lelijke meisjes met een mooie kerel. Andersom zie ik ook niet veel onzekere, maar knappe jongens met een super lelijk meisje. Wat betreft vraag en aanbod heb je wel een beetje gelijk. De reden dat lelijke meisjes wel aandacht krijgen is omdat er bij de mooie meisjes te veel concurrentie is. Bij het lelijke meisje heb je meer kans.quote:Op maandag 25 april 2011 16:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Mannen moeten aan zoveel meer voldoen dan alleen een kknappe jongen zijn. En ik zie om mij heen echt niet dat onzekere meisjes met maar een slons van een kerel naar bed gaan omdat ze niet beter kunnen krijgen. Andersom however zie je kerels met de meest lelijke wijven gaan omdat ze zelf onzeker zijn. En dat is de praktijk die ik tegenkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |