Nee maar ben ook met andere dingen bezig en wat al eerder zei. Ik ga ook gewoon verder , heb sowieso besloten niet te wachten. En als hij later reageert dan hangt het ook af of ik het nog wil .quote:Op maandag 25 april 2011 21:12 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Helder!
Pasen is al bijna voorbij, maar nog steeds geen reactie?
Dat is jouw mening en niet de mijne. En je oordeelt wel want als je niet had geoordeeld had je niet steeds op dit punt herhalen. Dat iets jouw mening is hoeft het nog niet de mijne te worden.quote:Op maandag 25 april 2011 21:16 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik kan er verder niet over oordelen natuurlijk maar het lijkt me wel erg voor de hand liggend. Je kan wel zeggen dat het zijn persoonlijkheid is maar ik ben er echt van overtuigd dat als hij je echt zou willen/leuk zou vinden, wel had gereageerd. Dus ik denk dat hij d'r geen zin in heeft en alleen gaat ''antwoorden'' of contact zoeken als het hem uitkomt.
Neehoor, ik heb geen oordeel; ik vermoed het. Niks staat vast. Jij vindt het een mening opdringen omdat de ''mening'' je niet aanstaat. Doch ik vind het allemaal prima, het is je eigen probleem alleen het lijkt mij echt het meest logische.quote:Op maandag 25 april 2011 21:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en niet de mijne. En je oordeelt wel want als je niet had geoordeeld had je niet steeds op dit punt herhalen. Dat iets jouw mening is hoeft het nog niet de mijne te worden.
En zou graag waarderen dat je niet je mening aan me opdringt want dit is gewoon een mening opdringen.
Net 17 als je het zo graag weten wilt.quote:Op maandag 25 april 2011 20:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?
Volgens mij hebben wij dezelfde leeftijd.
Jij accepteert juist een andere mening niet. Ik wil geen gelijk hebben, het is mijn kijk op de situatie. Ik denk het. Het gaat niet om gelijk hebben of een mening op dringen. Ik snap niet waarom je dat niet begrijpt eerlijk gezegd. Jij weet het zelf toch het beste, dus waarom trek je je iets van mijn mening aan?quote:Op maandag 25 april 2011 21:27 schreef formerjellybean het volgende:
Nee ik vind het mening opdringen omdat je een andere mening niet accepteerd en erop blijft doorhameren en je gelijk wil hebben en die krijg je in mijn geval gewoon niet.
En het is geen probleem, want mijn leven gaat even goed door of die reageerd of niet. En ik laat me ook niet aanpraten dat ik gebruikt word voor sex, daar zijn altijd nog 2 personen bij nodig en niet een. En geloof me als ik niet wil dan wil ik niet , dat heeft hij vaak genoeg meegemaakt.
Alleen als je er goed uitziet. Succes ermee, ik kom alleen buiten tegenwoordig als het echt nodig is.quote:Op maandag 25 april 2011 22:41 schreef moneyfornothing het volgende:
Het mooie weer is wel goed sjansweer, mensen zijn lekker vrolijk en wat losser.
En naar aanleiding van het afknapper lijstje in de fipo, wat vinden jullie eigenlijk een dikke plus/instant turn-on?
Ik vind qua uiterlijk gespierde armen erg nice, en donker haar met lichte (blauwe/grijze) ogen trekt ook altijd mijn aandacht.
Qua innerlijk vind ik het wel wat hebben als iemand zichzelf niet erg serieus neemt. Dus ongedwongen in het leven staan met een dosis humor, wel zien wat er op zijn pad komt en er het beste van maakt.
Niet zo zeuren.quote:Op maandag 25 april 2011 22:43 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Alleen als je er goed uitziet. Succes ermee, ik kom alleen buiten tegenwoordig als het echt nodig is.
Ik ben het helemaal met je eens, hoe neurotisch en introvert iemand ook is...je reageert wel als je iemand leuk vindt.quote:Op maandag 25 april 2011 22:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jij accepteert juist een andere mening niet. Ik wil geen gelijk hebben, het is mijn kijk op de situatie. Ik denk het. Het gaat niet om gelijk hebben of een mening op dringen. Ik snap niet waarom je dat niet begrijpt eerlijk gezegd. Jij weet het zelf toch het beste, dus waarom trek je je iets van mijn mening aan?Ik zeg alleen maar dat ik het denk aangezien het daar steeds meer (in mijn ogen dan) op begint te lijken. Laat de verdere discussie maar zitten.
Nope, ik probeer je iets uit te leggen (dat het mijn mening is) maar je wordt meteen een soort van boos en valt me aan. Je begrijpt het niet, denk ik.quote:Op maandag 25 april 2011 22:33 schreef formerjellybean het volgende:
En het feit dat je het laatste woord weer wil hebben hierover bewijst alleen maar dat juist jij wel je mening aan het opdringen bent. Ik wilde al eerder de discussie niet meer over hebben en ik trek me juist geen reet van je mening aan. Als ik wat van je mening had aangetrokken, dan had ik mijn omgang met hem veranderd en doe ik dus niet En verder ga vandoor even avondwandeling maken en ergens wat drinken.
Hoe kun je dat nou zo zeker weten als je niet eens buiten komt.quote:Op maandag 25 april 2011 22:43 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Alleen als je er goed uitziet. Succes ermee, ik kom alleen buiten tegenwoordig als het echt nodig is.
Volgens mij was iwannabehigh gewoon heel redelijk bezig voor de verandering.quote:Op maandag 25 april 2011 22:53 schreef Daniel1976 het volgende:
* Daniel1976 denkt, laat ik er deze keer eens op tijd bij zijn
Doen jullie wel lief tegen elkaar?
Flauw dat je zoiets zegt. Echt bah. Omdat ik mensen de waarheid zeg af en toe ben ik onredelijk bezig volgens jou, maar is goed. Ik ga je nu ook weer negeren want dit is uitlokken; je weet dat ik op zulke dingen reageer.quote:Op maandag 25 april 2011 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij was iwannabehigh gewoon heel redelijk bezig voor de verandering.
Heb een stukje gekeken. VRESELIJKquote:Op maandag 25 april 2011 23:05 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben nu net 10 sec bezig met dit kijken.
http://documentarystorm.com/sexuality/virgin-school/
Dat kan ik je eenvoudig uitleggen, van mijn 18de tot 23ste kwam ik genoeg buiten en toen werd me wel duidelijk dat niemand interesse had. Daarom dus.quote:Op maandag 25 april 2011 22:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zo zeker weten als je niet eens buiten komt.
Kom maar terug als je buiten wat actie ondernomen hebt.
Kom op hey met je slachtofferrol, je hebt vaak genoeg gezegd wel eens te trollen. Dan ben je onredelijk ja.quote:Op maandag 25 april 2011 23:08 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Flauw dat je zoiets zegt. Echt bah. Omdat ik mensen de waarheid zeg af en toe ben ik onredelijk bezig volgens jou, maar is goed. Ik ga je nu ook weer negeren want dit is uitlokken; je weet dat ik op zulke dingen reageer.
Dat was toen, in het verleden behaalde resultaten (of niet behaalde resultaten, ook goed) bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op maandag 25 april 2011 23:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat kan ik je eenvoudig uitleggen, van mijn 18de tot 23ste kwam ik genoeg buiten en toen werd me wel duidelijk dat niemand interesse had. Daarom dus.
Echt? Ook maar eens kijken dan.quote:Op maandag 25 april 2011 23:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Jezus mina. Hoor ik dat nou goed, gaat hij seks hebben met 1 van zijn coaches? Wat is dat voor zieke boel.
En als hij zijn bril af doet en zijn haar eraf haalt is hij een stuk beter om te zien.
Geil. Laten ze dat ook zien?quote:Op maandag 25 april 2011 23:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Jezus mina. Hoor ik dat nou goed, gaat hij seks hebben met 1 van zijn coaches? Wat is dat voor zieke boel.
En als hij zijn bril af doet en zijn haar eraf haalt is hij een stuk beter om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |