abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 april 2011 @ 20:14:09 #251
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95966755
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:11 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Daarom komt ze ook weer bij je terug, want ze heeft je nodig. Je hoeft dus ook niet te blijven jengelen met telefoontjes en SMSjes
Richard lees dit eens 10x.
Als een meisje/vrouw/dame je nodig heeft kun jij dat dan voor jezelf wel als een succes rekenen?
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_95967035
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:11 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Daarom komt ze ook weer bij je terug, want ze heeft je nodig. Je hoeft dus ook niet te blijven jengelen met telefoontjes en SMSjes
Ze heeft vandaag al 3smjes gestuurd maar ik reageer er niet op, even kijken wat er gebeurd, want dit is een compleet nieuwe situatie voor mij.
  maandag 25 april 2011 @ 20:22:24 #253
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95967210
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ze heeft vandaag al 3smjes gestuurd maar ik reageer er niet op, even kijken wat er gebeurd, want dit is een compleet nieuwe situatie voor mij.
Naja... laat ik het zo zeggen er komt nu enige reactie een soort van initiatief van haar kant. Beantwoord dat initiatief eens. Steek die grens over verleg die grens wacht niet af maar probeer met beide handen vast te pakken. Maar ga niet te gehaast te werk. Vraag bijv. of ze langs komt voor een kopje koffie ofzo.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_95967536
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:22 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Naja... laat ik het zo zeggen er komt nu enige reactie een soort van initiatief van haar kant. Beantwoord dat initiatief eens. Steek die grens over verleg die grens wacht niet af maar probeer met beide handen vast te pakken. Maar ga niet te gehaast te werk. Vraag bijv. of ze langs komt voor een kopje koffie ofzo.
Ze komt binnenkort bij mij thuis inderdaad, (hadden we gisteren af gesproken), ze is nogal heel erg angstig maar eindelijk vertrouwd ze me voldoende. Ik ga bezoek krijgen voor het eerst in 10 jaar.

Alleen weet ik nu dus ook dat ze het over mij heeft gehad met haar vriendin en ik ben echt als de dood voor een negatieve reacties van haar en wat als ik haar een keer zie :/ dan denkt ze meteen dat ik een kneus ben enzo en dat ik te lelijk ben voor haar vriendin.

Blijkt uit dit smsje:

Goed om te horen dat je een gezellige avond hebt gehad. Ik ben uiteindelijk niet meer uitgeweest. Ik heb de hele avond en nacht met die vriendin van mij gekletst (en ik heb het ook over ons contact gehad). Ik ben nu echt hélemaal gesloopt, dus ik lig vandaag erg lang in mijn bed. Even bijtanken. Geen dank. Veel liefs.
pi_95967620
Zus, O+ en ik gingen vanmiddag (stiekem) touren met de nieuwe cabrio van mijn vader. Zijn we tegen een andere auto opgeknald (het was super druk hier). Me vader is over de rooie, niet normaal.. ;(

Verder wel leuke middag gehad. Alles goed. Auto is niet total loss ofzo :P

En ik ga de cursus (professioneel) presenteren volgen. Het is ontzettend duur maar ik heb het echt nodig; het helpt me ook beter met het normaal functioneren en miss word ik er ook minder onzeker/verlegen van.
pi_95967630
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef richard_prf het volgende:

[..]

_O- Je lijkt mijn scharrel wel die doet dat ook steeds , die is volgens mij steeds in shock als ik wat stuur , hoop dat je over 4 jaar wat beter reageert _O-
pi_95967737
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:29 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

_O- Je lijkt mijn scharrel wel die doet dat ook steeds , die is volgens mij steeds in shock als ik wat stuur , hoop dat je over 4 jaar wat beter reageert _O-
Die jongen van nu? Die reageert ook nooit op je smsjes?
  maandag 25 april 2011 @ 20:34:21 #258
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95967846
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ze komt binnenkort bij mij thuis inderdaad, (hadden we gisteren af gesproken), ze is nogal heel erg angstig maar eindelijk vertrouwd ze me voldoende. Ik ga bezoek krijgen voor het eerst in 10 jaar.

Alleen weet ik nu dus ook dat ze het over mij heeft gehad met haar vriendin en ik ben echt als de dood voor een negatieve reacties van haar en wat als ik haar een keer zie :/ dan denkt ze meteen dat ik een kneus ben enzo en dat ik te lelijk ben voor haar vriendin.

Blijkt uit dit smsje:

Goed om te horen dat je een gezellige avond hebt gehad. Ik ben uiteindelijk niet meer uitgeweest. Ik heb de hele avond en nacht met die vriendin van mij gekletst (en ik heb het ook over ons contact gehad). Ik ben nu echt hélemaal gesloopt, dus ik lig vandaag erg lang in mijn bed. Even bijtanken. Geen dank. Veel liefs.
Richard jij bent richard! En als ze daar niet tevreden mee zijn hebbem ze pech. Te lelijk? GAST WORD WAKKEER! HALLOOOTJES! Waarschijnlijk is het wel wat positiever geweest dan jij vreest. Of in elk geval dit is wel een kans voor je om met die vriendin in contact te komen. Probeer via haar heel rustig eens met haar in contact te komen. En als het niks word of je een blauwtje loopt probeer dan uit te vinden waarom niet. Hierdoor kan je leren en zal je die fout bij de volgende niet weer maken. En anders dan heb je er miss een leuke vriendin bij of zelfs meer.

Meer niet overhaasten! Keep your head cool.
pi_95967932
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Die jongen van nu? Die reageert ook nooit op je smsjes?
Op telefoon reageert die helemaal opgefokt , we waren ook ooit buiten en zijn moeder belde waar die bleef en hij begon een partijtje te schelden en heeft haar weggedrukt.
pi_95968122
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:36 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Op telefoon reageert die helemaal opgefokt , we waren ook ooit buiten en zijn moeder belde waar die bleef en hij begon een partijtje te schelden en heeft haar weggedrukt.
Zomaar schelden? Dat vind ik echt bizar eerlijk gezegd. En al helemaal als hij dat tegen zijn eigen moeder doet.
pi_95968394
Nee , niet tegen zijn moeder hij drukte haar weg en was gewoon een partijtje gefrusteerd dat die juist gestoord werd. Ook als hij bij mij is zet hij zijn telefoon uit wat ik netjes vind want daarmee geeft die aan dat die tijd voor mij vrijmaakt :Y
pi_95968505
Wat vinden jullie van een nieuwe TT: Als versieren niet zo makkelijk gaat.

(zie feedback topic)

?
  maandag 25 april 2011 @ 20:48:34 #263
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95968545
Eigenlijks wel ja qua leeftijd val ik namelijk wel een beetje buiten de boot hier :9
Marja... af en toe eens wat oudere mensen dan ik helpen indien mogelijk vind ik dan nog wel weer leuk... khoop alleen niet dat ik hier een beetje te vervelend ben.
pi_95968549
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat vinden jullie van een nieuwe TT: Als versieren niet zo makkelijk gaat.

(zie feedback topic)

?
Prima. :)
pi_95968608
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Blijkt uit dit smsje:

Dit smsje betekend dat ze ook verrast is wat er gebeurd is en met haar vriendin nu aan het uitpluizen is wat zij wilt . Denk dat ze waarschijnlijk ook niet vaak one nightstands heeft gehad en dit haar een beetje overvalt.
pi_95968830
Hij was zomaar gefrustreerd? Zonder enige aanleiding?
pi_95968890
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:48 schreef Raggingbull het volgende:
Eigenlijks wel ja qua leeftijd val ik namelijk wel een beetje buiten de boot hier :9
Marja... af en toe eens wat oudere mensen dan ik helpen indien mogelijk vind ik dan nog wel weer leuk... khoop alleen niet dat ik hier een beetje te vervelend ben.
Hoe oud ben jij? ;)

Volgens mij hebben wij dezelfde leeftijd.

[ Bericht 3% gewijzigd door iwannabehigh op 25-04-2011 21:08:16 ]
pi_95968914
Nou wij waren samen en aan het zoenen enzo toen werd die gestoord en dat vond die niet zo leuk , hij wilde mij alle aandacht geven
pi_95969097
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:56 schreef formerjellybean het volgende:
Nou wij waren samen en aan het zoenen enzo toen werd die gestoord en dat vond die niet zo leuk , hij wilde mij alle aandacht geven
Ik begin zijn probleem telkens meer te begrijpen. Maar ik vraag me af waarom je voor zo'n persoonlijkheid kiest. Als je eenmaal met hem samen bent, zal hij toch ook zo tegenover jou kunnen doen?
pi_95969308
Hij is niet op mensen aan het schelden hij was gewoon even gefrustreerd op de situatie . En eerlijk gezegd snap ik niet zo wat er zo raar is aan iemand wegdrukken op telefoon als het niet uitkomt. Ikzelf reageer ook niet altijd als het me niet uitkomt en druk ook wel eens mensen weg. Gewoon een verdomme is niet zo'n ramp hoor. Hij was niet zijn moeder aan het uitschelden.
pi_95969438
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:03 schreef formerjellybean het volgende:
Hij is niet op mensen aan het schelden hij was gewoon even gefrustreerd op de situatie . En eerlijk gezegd snap ik niet zo wat er zo raar is aan iemand wegdrukken op telefoon als het niet uitkomt. Ikzelf reageer ook niet altijd als het me niet uitkomt en druk ook wel eens mensen weg. Gewoon een verdomme is niet zo'n ramp hoor. Hij was niet zijn moeder aan het uitschelden.
Ik vind hem anders ook super raar overkomen. Niet reageren op smsjes, mailtjes. Eigenlijk alleen maar seksen. Je zegt zelf ook dat jullie seksistische grappen samen hebben enzovoort.

Ik denk dat hij je gewoon gebruikt als het hem uitkomt. En dan vooral voor de seks. Klinkt hard maar ik denk het echt, als hij je ECHT leuk zou vinden; zou hij reageren. Echt waar, hoe onzeker/bang of zenuwachtig je ook bent.

En je zei: dikke scheldpartij.
pi_95969629
Dat komt omdat jij hem niet kent , en ik ken hem wel redelijk goed zelfs. Jij maakt een basis op wat je hoort zonder hem te kennen.
Het is een jongen die redelijk typisch in contacten over het algemeen is en dat zeg ik niet als excuus dat is gewoon echt zo.

Ik ben hem ook door allerlei situaties heen leren kennen , en het is gewoon een typische persoonlijkheid.
pi_95969713
Dikke scheldpartij als schelden op zijn telefoon , niet op personen.
pi_95969758
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:11 schreef formerjellybean het volgende:
Dikke scheldpartij als schelden op zijn telefoon , niet op personen.
Helder!

Pasen is al bijna voorbij, maar nog steeds geen reactie?
pi_95969770
En verder laat ik het wat dat betreft hierbij want ik laat me sowieso niet aanpraten dat ik gebruikt word voor seks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')