Richard lees dit eens 10x.quote:Op maandag 25 april 2011 20:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Daarom komt ze ook weer bij je terug, want ze heeft je nodig. Je hoeft dus ook niet te blijven jengelen met telefoontjes en SMSjes
Ze heeft vandaag al 3smjes gestuurd maar ik reageer er niet op, even kijken wat er gebeurd, want dit is een compleet nieuwe situatie voor mij.quote:Op maandag 25 april 2011 20:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Daarom komt ze ook weer bij je terug, want ze heeft je nodig. Je hoeft dus ook niet te blijven jengelen met telefoontjes en SMSjes
Naja... laat ik het zo zeggen er komt nu enige reactie een soort van initiatief van haar kant. Beantwoord dat initiatief eens. Steek die grens over verleg die grens wacht niet af maar probeer met beide handen vast te pakken. Maar ga niet te gehaast te werk. Vraag bijv. of ze langs komt voor een kopje koffie ofzo.quote:Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag al 3smjes gestuurd maar ik reageer er niet op, even kijken wat er gebeurd, want dit is een compleet nieuwe situatie voor mij.
Ze komt binnenkort bij mij thuis inderdaad, (hadden we gisteren af gesproken), ze is nogal heel erg angstig maar eindelijk vertrouwd ze me voldoende. Ik ga bezoek krijgen voor het eerst in 10 jaar.quote:Op maandag 25 april 2011 20:22 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Naja... laat ik het zo zeggen er komt nu enige reactie een soort van initiatief van haar kant. Beantwoord dat initiatief eens. Steek die grens over verleg die grens wacht niet af maar probeer met beide handen vast te pakken. Maar ga niet te gehaast te werk. Vraag bijv. of ze langs komt voor een kopje koffie ofzo.
quote:Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag al 3smjes gestuurd maar ik reageer er niet op, even kijken wat er gebeurd, want dit is een compleet nieuwe situatie voor mij.
Die jongen van nu? Die reageert ook nooit op je smsjes?quote:Op maandag 25 april 2011 20:29 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je lijkt mijn scharrel wel die doet dat ook steeds , die is volgens mij steeds in shock als ik wat stuur , hoop dat je over 4 jaar wat beter reageert
Richard jij bent richard! En als ze daar niet tevreden mee zijn hebbem ze pech. Te lelijk? GAST WORD WAKKEER! HALLOOOTJES! Waarschijnlijk is het wel wat positiever geweest dan jij vreest. Of in elk geval dit is wel een kans voor je om met die vriendin in contact te komen. Probeer via haar heel rustig eens met haar in contact te komen. En als het niks word of je een blauwtje loopt probeer dan uit te vinden waarom niet. Hierdoor kan je leren en zal je die fout bij de volgende niet weer maken. En anders dan heb je er miss een leuke vriendin bij of zelfs meer.quote:Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ze komt binnenkort bij mij thuis inderdaad, (hadden we gisteren af gesproken), ze is nogal heel erg angstig maar eindelijk vertrouwd ze me voldoende. Ik ga bezoek krijgen voor het eerst in 10 jaar.
Alleen weet ik nu dus ook dat ze het over mij heeft gehad met haar vriendin en ik ben echt als de dood voor een negatieve reacties van haar en wat als ik haar een keer zie :/ dan denkt ze meteen dat ik een kneus ben enzo en dat ik te lelijk ben voor haar vriendin.
Blijkt uit dit smsje:
Goed om te horen dat je een gezellige avond hebt gehad. Ik ben uiteindelijk niet meer uitgeweest. Ik heb de hele avond en nacht met die vriendin van mij gekletst (en ik heb het ook over ons contact gehad). Ik ben nu echt hélemaal gesloopt, dus ik lig vandaag erg lang in mijn bed. Even bijtanken. Geen dank. Veel liefs.
Op telefoon reageert die helemaal opgefokt , we waren ook ooit buiten en zijn moeder belde waar die bleef en hij begon een partijtje te schelden en heeft haar weggedrukt.quote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Die jongen van nu? Die reageert ook nooit op je smsjes?
Zomaar schelden? Dat vind ik echt bizar eerlijk gezegd. En al helemaal als hij dat tegen zijn eigen moeder doet.quote:Op maandag 25 april 2011 20:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Op telefoon reageert die helemaal opgefokt , we waren ook ooit buiten en zijn moeder belde waar die bleef en hij begon een partijtje te schelden en heeft haar weggedrukt.
Prima.quote:Op maandag 25 april 2011 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat vinden jullie van een nieuwe TT: Als versieren niet zo makkelijk gaat.
(zie feedback topic)
?
Dit smsje betekend dat ze ook verrast is wat er gebeurd is en met haar vriendin nu aan het uitpluizen is wat zij wilt . Denk dat ze waarschijnlijk ook niet vaak one nightstands heeft gehad en dit haar een beetje overvalt.quote:Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ze komt binnenkort bij mij thuis inderdaad, (hadden we gisteren af gesproken), ze is nogal heel erg angstig maar eindelijk vertrouwd ze me voldoende. Ik ga bezoek krijgen voor het eerst in 10 jaar.
Alleen weet ik nu dus ook dat ze het over mij heeft gehad met haar vriendin en ik ben echt als de dood voor een negatieve reacties van haar en wat als ik haar een keer zie :/ dan denkt ze meteen dat ik een kneus ben enzo en dat ik te lelijk ben voor haar vriendin.
Blijkt uit dit smsje:
Goed om te horen dat je een gezellige avond hebt gehad. Ik ben uiteindelijk niet meer uitgeweest. Ik heb de hele avond en nacht met die vriendin van mij gekletst (en ik heb het ook over ons contact gehad). Ik ben nu echt hélemaal gesloopt, dus ik lig vandaag erg lang in mijn bed. Even bijtanken. Geen dank. Veel liefs.
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 25 april 2011 20:48 schreef Raggingbull het volgende:
Eigenlijks wel ja qua leeftijd val ik namelijk wel een beetje buiten de boot hier![]()
Marja... af en toe eens wat oudere mensen dan ik helpen indien mogelijk vind ik dan nog wel weer leuk... khoop alleen niet dat ik hier een beetje te vervelend ben.
Ik begin zijn probleem telkens meer te begrijpen. Maar ik vraag me af waarom je voor zo'n persoonlijkheid kiest. Als je eenmaal met hem samen bent, zal hij toch ook zo tegenover jou kunnen doen?quote:Op maandag 25 april 2011 20:56 schreef formerjellybean het volgende:
Nou wij waren samen en aan het zoenen enzo toen werd die gestoord en dat vond die niet zo leuk , hij wilde mij alle aandacht geven
Ik vind hem anders ook super raar overkomen. Niet reageren op smsjes, mailtjes. Eigenlijk alleen maar seksen. Je zegt zelf ook dat jullie seksistische grappen samen hebben enzovoort.quote:Op maandag 25 april 2011 21:03 schreef formerjellybean het volgende:
Hij is niet op mensen aan het schelden hij was gewoon even gefrustreerd op de situatie . En eerlijk gezegd snap ik niet zo wat er zo raar is aan iemand wegdrukken op telefoon als het niet uitkomt. Ikzelf reageer ook niet altijd als het me niet uitkomt en druk ook wel eens mensen weg. Gewoon een verdomme is niet zo'n ramp hoor. Hij was niet zijn moeder aan het uitschelden.
Helder!quote:Op maandag 25 april 2011 21:11 schreef formerjellybean het volgende:
Dikke scheldpartij als schelden op zijn telefoon , niet op personen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |