Waarom zo negatief?quote:Op maandag 25 april 2011 18:36 schreef minnemin het volgende:
jongens tis niks geworden met versieren oefenen in de trein. De enige mannen die enigszins doable zijn zitten ver weg en komen bovendien met vriendin binnen. 'zie je wel, ik voldoe niet' zegt mijn hoofd. Niet luisteren, niet luisteren....
Ik weet het Straw, maar zoals ik boven al zei heb ik het gevoel dat er geen oplossing bestaat, en dat doet verschrikkelijk veel pijn. Want ik weet natuurlijk dat het op deze manier slecht gaat aflopen maar ik kan het niet stoppen.quote:Op maandag 25 april 2011 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het enige wat ik lees is: niets helpt, je bent gedoemd.
Maar wat nou als een meisje blijft staan? Die kans is ook goed aanwezig.quote:Op maandag 25 april 2011 19:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben er altijd zo bang voor dat een meisje ook maar hoeft wegtelopen zonder iets te zeggen. Dan sta je gigantisch voor paal.
Jij zit een beetje in hetzelfde cirkeltje als ik krijg ik de indruk.quote:Op maandag 25 april 2011 18:36 schreef minnemin het volgende:
jongens tis niks geworden met versieren oefenen in de trein. De enige mannen die enigszins doable zijn zitten ver weg en komen bovendien met vriendin binnen. 'zie je wel, ik voldoe niet' zegt mijn hoofd. Niet luisteren, niet luisteren....
Goed en nu samen denken aan mogelijke oplossingen. Elk (wellicht raar) idee is welkom (behalve de makkelijke open deuren dan maar dat verwacht ik ook niet van jou)quote:Op maandag 25 april 2011 18:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Juist Schenk jij snapt het helemaal, prima verwoord.
Dat gebeurt nauwelijks. En als het gebeurt, dan moet je niet eens willen dat je zo'n persoon zou leren kennen. Op het moment zelf voelt dat wel kut natuurlijk, zeker als andere mensen het ook nog eens zien.quote:Op maandag 25 april 2011 19:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben er altijd zo bang voor dat een meisje ook maar hoeft wegtelopen zonder iets te zeggen. Dan sta je gigantisch voor paal.
Juist, grote kans dat het dan een egoistische trut zal zijn, daar wordt je sowieso niet gelukkig van.quote:Op maandag 25 april 2011 19:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat gebeurt nauwelijks. En als het gebeurt, dan moet je niet eens willen dat je zo'n persoon zou leren kennen. Op het moment zelf voelt dat wel kut natuurlijk, zeker als andere mensen het ook nog eens zien.
Als ik ooit een manier vind dan zal ik het je zeker vertellen. Ik probeer best veel dingen hoor, vooral tijdens uitgaan maar tot nu toe is nog niks gelukt.quote:Op maandag 25 april 2011 19:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Goed en nu samen denken aan mogelijke oplossingen. Elk (wellicht raar) idee is welkom (behalve de makkelijke open deuren dan maar dat verwacht ik ook niet van jou)
Woensdag, toch?quote:Op maandag 25 april 2011 19:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar het voelt alsof er gewoon geen echte oplossing bestaat -.-
Ja ik hoop dat het wat gaat opleveren.quote:
Mja dan weet ik ook niet hoe ik het vandaar verder aan moet pakken. Dan zal mijn klungeligheid vast wel een einde maken aan haar interesse. Daar ga ik weer vanuit. Eigenlijk weet ik niet wat ik moet zeggen tegen meisjes. Gewoon een paar steekwoorden of leuke onderwerpen waar ik mee kan 'openen'. Als het al zover komt met mij zeg ik altijd 'hey!' en met moeite lach ik omdat ik mezelf leijk vind. En dan loop ik verder. Dan houd ik toch nog iets van mystiek in het geheel al denk ik dat het toch nooit iets zal worden.quote:Op maandag 25 april 2011 19:06 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Maar wat nou als een meisje blijft staan? Die kans is ook goed aanwezig.
Als ze je lelijk vind, blijft ze echt niet oogcontact maken. Jij wil toch ook liever geen oogcontact met echt hele lelijke mensen?quote:Op maandag 25 april 2011 19:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mja dan weet ik ook niet hoe ik het vandaar verder aan moet pakken. Dan zal mijn klungeligheid vast wel een einde maken aan haar interesse. Daar ga ik weer vanuit. Eigenlijk weet ik niet wat ik moet zeggen tegen meisjes. Gewoon een paar steekwoorden of leuke onderwerpen waar ik mee kan 'openen'. [b]Als het al zover komt met mij zeg ik altijd 'hey!' en met moeite lach ik [/b]omdat ik mezelf leijk vind. En dan loop ik verder. Dan houd ik toch nog iets van mystiek in het geheel al denk ik dat het toch nooit iets zal worden.
Die successen zullen ook komen , maar bij successen zitten ook tegenslagen en juist op dat soort momenten is het belangrijk om door te zetten zodat je bij het uiteindelijke succes komt.quote:Op maandag 25 april 2011 19:15 schreef richard_prf het volgende:
Ik moet successen boeken om er van af te komen precies zoals schenk en ook K_W gisteren zeiden. Ook al is het iets heel kleins.
Nou en, dan zie je haar nooit weer en probeer je het bij een ander meisje. Kan je leren van wat je fout deed. Zo moet je het zien.quote:Op maandag 25 april 2011 19:04 schreef Schenkstroop het volgende:
In cafés is het meestal vrij donkerquote:Op maandag 25 april 2011 19:13 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Als ze je lelijk vind, blijft ze echt niet oogcontact maken. Jij wil toch ook liever geen oogcontact met echt hele lelijke mensen?
Ook al heel vaak gezegd hier: types als jij (zeker gezien hoe je bent nu) moeten het niet hebben van het uitgaansleven.quote:Op maandag 25 april 2011 19:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als ik ooit een manier vind dan zal ik het je zeker vertellen. Ik probeer best veel dingen hoor, vooral tijdens uitgaan maar tot nu toe is nog niks gelukt.
Het kan jaren duren, therapie. Verwacht geen grote verschillen binnen een week. Of paar weken. Die dwanggedachten van jou sloop je niet zo maar uit je systeem.quote:Op maandag 25 april 2011 19:15 schreef richard_prf het volgende:
Ik moet successen boeken om er van af te komen precies zoals schenk en ook K_W gisteren zeiden. Ook al is het iets heel kleins.
Maar wat deed ik dan precies fout is dan de vraag. Wat was er aan mij dat zij niet leuk vond. Mijn uiterlijk zou een geoede moeglijkheid kunnen zijn dat begrijp ik.quote:Op maandag 25 april 2011 19:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou en, dan zie je haar nooit weer en probeer je het bij een ander meisje. Kan je leren van wat je fout deed. Zo moet je het zien.
Stuur maar een foto, ik ben direct en neem geen blad voor mijn mond.quote:Op maandag 25 april 2011 19:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
In cafés is het meestal vrij donker
Weetje wat mij ook zo dwarszit. Ik zou graag willen weten hoe ik eruit zie. Ik heb geen idee of benul hoe ik op anderen overkom eigenlijk. Mar heb wel steeds het gekke idee, dat als ik dat zou weten. Dat ik daar wat mee zou kunnen.
Dat is voor ons moeilijk te beoordelen, wij weten niet hoe jij overkomt...en wat je dan deed. Je kan gewoon haar type niet zijn, maar je bent altijd wel iemands type (qua uiterlijk).quote:Op maandag 25 april 2011 19:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar wat deed ik dan precies fout is dan de vraag. Wat was er aan mij dat zij niet leuk vond. Mijn uiterlijk zou een geoede moeglijkheid kunnen zijn dat begrijp ik.
Kende je haar? Is ze echt weggelopen? Wat zei je precies? Aan de hand van je antwoord zal ik even verder ingaan hierop. Lijkt me niet zo moeilijk.quote:Op maandag 25 april 2011 19:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar wat deed ik dan precies fout is dan de vraag. Wat was er aan mij dat zij niet leuk vond. Mijn uiterlijk zou een geoede moeglijkheid kunnen zijn dat begrijp ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |