quote:Op zondag 24 april 2011 20:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik lees trouwens steeds "iedereen komt op TV Oranje" in de TT
Je loopt een jaar achter.quote:Op zondag 24 april 2011 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Dat zou leuk zijn, kunnen we shalalaliën met Sien
Is hij klaar?quote:Op zondag 24 april 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
De nieuwe oude auto van Ing zal de oldtimer zijn die Heer Ingetje knutselde
Hoezo? Je denkt dat Sien het nummer nooit meer zingt?quote:
Sien is out.quote:Op zondag 24 april 2011 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo? Je denkt dat Sien het nummer nooit meer zingt?
Leensliertenquote:Op zondag 24 april 2011 20:59 schreef Cat22 het volgende:
Greys, ik las trouwens hilarische verhalen van jullie sauna avontuur. Met slierten.![]()
Ga je mond spoelenquote:
quote:
quote:
Jup, motorisch welquote:Op zondag 24 april 2011 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je loopt een jaar achter.
[..]
Is hij klaar?
Het wachten is ook allllllllllllltijd op dezelfdenquote:Op zondag 24 april 2011 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, motorisch wel![]()
Nu meneer I. nog klaar zien te krijgen om mee te gaan.
Ik zit al weer een half uur te wachten
Wat een wijf is het toch he?quote:Op zondag 24 april 2011 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, motorisch wel![]()
Nu meneer I. nog klaar zien te krijgen om mee te gaan.
Ik zit al weer een half uur te wachten
Jullie weten iig zeker dat ik niet overdrijf als ik zoiets vertelquote:Op zondag 24 april 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Het wachten is ook allllllllllllltijd op dezelfden
Maar wel mijn wijffiequote:
quote:
Wat was nou die geweldig leuke naam die Tombo (dacht ik) laatst had zitten smurfen in de TT, van jouw vriend?quote:
Is een leuke filmquote:Op zondag 24 april 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
Iemand 'When in Rome' al gezien?
Ik heb de dvd en nog nooit gezienDenk dat ik hem ga op zetten.
Ter ere van Goodbye
Ik heb hem niet gezien Greysquote:Op zondag 24 april 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
Iemand 'When in Rome' al gezien?
Ik heb de dvd en nog nooit gezienDenk dat ik hem ga op zetten.
Ter ere van Goodbye
Slaap lekker Catquote:Op zondag 24 april 2011 22:22 schreef Cat22 het volgende:
En net als iedereen binnenkomt ga ik bedwaarts. Morgen gaat de wekker weer om half 7.![]()
Omdat er oude, zieke en gehandicapte mensen zijn die ook op feestdagen een helpende hand nodig hebben.quote:
Zwoegende Tomboquote:
Albert Pitrietquote:Op zondag 24 april 2011 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat was nou die geweldig leuke naam die Tombo (dacht ik) laatst had zitten smurfen in de TT, van jouw vriend?
Met het idee van APK en de vragen over je 1e dier en straat
Ah ja!quote:Op zondag 24 april 2011 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat er oude, zieke en gehandicapte mensen zijn die ook op feestdagen een helpende hand nodig hebben.
Kapotquote:
Qua behang afhalen af dan hequote:Op zondag 24 april 2011 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kapot
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, de woonkamer is afEn morgenochtend de slaapkamer
Ohw, aan het verbouwen?quote:Op zondag 24 april 2011 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kapot
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, de woonkamer is afEn morgenochtend de slaapkamer
Verhuizenquote:Op zondag 24 april 2011 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, aan het verbouwen?
Netjes! En dat met dit weer.
Jaaaaaaaaquote:
Aha!quote:Op zondag 24 april 2011 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
VerhuizenEn ik moet 22 mei over zijn, dus het zal wel moeten
Een bovenwoning in hetzelfde dorp als waar ik nu woonquote:
Oooohw, dus het wordt hele volksverhuizing door het hele landquote:Op zondag 24 april 2011 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een bovenwoning in hetzelfde dorp als waar ik nu woon
Prima, niks te klagen.quote:
Die wil ik zien!quote:Op zondag 24 april 2011 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Greys heeft foto's uit mijn blonde gay-serial-killer-periode gezien
OMGquote:Op zondag 24 april 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
S moest spelen met de band vandaag in Arnhem.
Op de terugweg reed hij nog even een stukje achter twee mede-bandleden aan.
En de voorste auto (van die mede-bandleden) krijgt net een scooter vol op de motorkapZe gingen gewoon door groen licht (S had achter ze ook nog gewoon groen) en die scooter vloog er met een tiefusgang bovenop. Die moet dus rood licht hebben gehad.
Gaat niet helemaal goed met de scooterrijder
Ik gun dit niemand hoor, maar hier in het dorp moet je ook haast als automobilist ogen in je achterhoofd hebben als je langs de school rijdt bv, die scooters vliegen echt overal vandaan voor je auto en verwachten maar dat jij remt.
quote:Op zondag 24 april 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
En de voorste auto (van die mede-bandleden) krijgt net een scooter vol op de motorkapZe gingen gewoon door groen licht (S had achter ze ook nog gewoon groen) en die scooter vloog er met een tiefusgang bovenop. Die moet dus rood licht hebben gehad.
Ik gun dit niemand hoor, maar hier in het dorp moet je ook haast als automobilist ogen in je achterhoofd hebben als je langs de school rijdt bv, die scooters vliegen echt overal vandaan voor je auto en verwachten maar dat jij remt.
Wat schrikkenquote:Op zondag 24 april 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
Ja maar wel heel erg geschrokken natuurlijk.quote:Op zondag 24 april 2011 22:50 schreef iBenny het volgende:
[..]!
met de bandleden (voor de rest) wel alles goed?
En dat is ook erger.quote:Op zondag 24 april 2011 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar wel heel erg geschrokken natuurlijk.
En de auto ligt ook flink in elkaar. Maar die jongen ligt erger in elkaar
Kan me voorstellen.. En als ze dan weten dat zij eigenlijk niks fout hebben gedaan.quote:Op zondag 24 april 2011 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar wel heel erg geschrokken natuurlijk.
En de auto ligt ook flink in elkaar. Maar die jongen ligt erger in elkaar
Aiquote:
Bij mij was er laatst een kindje aangereden door een scooter. Echt een jongen van 7 ofzo...quote:Op zondag 24 april 2011 23:02 schreef iBenny het volgende:
Klopt. Ze kijken ook echt niet
Hier voor de deur heb je een kruising van (brom)fietspad en autoweg. Vrijwel 1x in de 2 weken in het mis.
Cat, Tombolafan, Goodbye en ik gaan 12 mei, de halve finale.quote:Op zondag 24 april 2011 23:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wie gaan er eigenlijk allemaal naar Düsseldorf, wanneer en waar zitten ze?
Jaloers, jaloers. Ik heb me al voor een aantal prijsvragen ingeschreven.quote:Op zondag 24 april 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat, Tombolafan, Goodbye en ik gaan 12 mei, de halve finale.
Goodbye en ik zitten op de 'vloer', Cat en Tombo op de tribune.
En Inge staat op het podium!quote:Op zondag 24 april 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
Cat, Tombolafan, Goodbye en ik gaan 12 mei, de halve finale.
Goodbye en ik zitten op de 'vloer', Cat en Tombo op de tribune.
Heb je nu rooie oortjes?quote:Op zondag 24 april 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
The L-Word is op tv.
Nooit eerder gezien (wel wat stukjes van ElisaB) maar da's best steamy![]()
Heb je de kleine lettertjes gelezen?quote:Op zondag 24 april 2011 23:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Jaloers, jaloers. Ik heb me al voor een aantal prijsvragen ingeschreven.
Ik heb twee foto's nu zelfsquote:
Nee-hee, dat is onze sing star.quote:Op maandag 25 april 2011 00:00 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Oohhh. Waar zit zij dan op de tribune?
Ja, maar gelukkig zijn er vaak twee opties, de eerste algemene voorwaarden en de tweede de nieuwsbrief. Maar een nieuwsbrief van songfestival.nl vind ik toch niet erg om te ontvangen.quote:Op maandag 25 april 2011 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je de kleine lettertjes gelezen?
Dat gaat een hoop spam opleveren
En hop! iemand aan het doodgaan ofzoquote:
Snap je het verhaal al?quote:Op maandag 25 april 2011 00:01 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb twee foto's nu zelfs![]()
Wat een hottie!
Ik heb tien minuten gekeken en had al drie keer seksquote:Op maandag 25 april 2011 00:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En hop! iemand aan het doodgaan ofzo
Is het al vrijdag?quote:
Na het ESF krijg je de sterren.nl nieuwsbriefquote:Op maandag 25 april 2011 00:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ja, maar gelukkig zijn er vaak twee opties, de eerste algemene voorwaarden en de tweede de nieuwsbrief. Maar een nieuwsbrief van songfestival.nl vind ik toch niet erg om te ontvangen.
quote:Op maandag 25 april 2011 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Bruut, hij weet toch al dat soort inside info niet
[..]
Ingetje heeft Singstar thuis en daar zijn een paar van ons een keer gaan zingenquote:Op maandag 25 april 2011 00:03 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh, sorry dat ik je grap verpestte door door te vragen.
Er is geen seks en er wordt iets niet gesnaptquote:
Praat me bij!quote:Op maandag 25 april 2011 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik zei toch 'podium' en niet tribunequote:Op maandag 25 april 2011 00:03 schreef Greys het volgende:
En toch quote ik hem even zoquote:Op maandag 25 april 2011 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb tien minuten gekeken en had al drie keer seks
Dan nog is het niet logisch voor een 'buitenstaander' dat er een van ons op het podium staat, huh?quote:Op maandag 25 april 2011 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
Maar ik zei toch 'podium' en niet tribune
Maar dan is het ook niet logisch om te vragen waar ze op de tribune zitquote:Op maandag 25 april 2011 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan nog is het niet logisch voor een 'buitenstaander' dat er een van ons op het podium staat, huh?
Ja daar was ik al bang voorquote:
Ik raak een beetje in de war door die paasdagenquote:
De enige juiste plaatsquote:Haha de gay-serial-killer-periode?
Volgens mij hangt er een gay-serial-killer-periode-foto-kaart op mijn toilet haha.
En toch wist ik het niet.quote:Op maandag 25 april 2011 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat weten, huh? Ingetje is dus degene die hier kan zingen?quote:Op maandag 25 april 2011 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
Eh, okee, nee niet echtquote:Op maandag 25 april 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar was ik al bang voor
Het was wel een verwarrende scene though.
Een vrouw die man aan het worden was en een man die in het proces zat om vrouw te worden. En die deden het met elkaar. Maar precies andersom als dat je zou verwachten wie wie doet, zeg maar. Nou ja, get the picture?
Wellus.quote:Op maandag 25 april 2011 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dan is het ook niet logisch om te vragen waar ze op de tribune zit
Hadden ze van beide iets of hadden ze van alles niks?quote:Op maandag 25 april 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar was ik al bang voor
Het was wel een verwarrende scene though.
Een vrouw die man aan het worden was en een man die in het proces zat om vrouw te worden. En die deden het met elkaar. Maar precies andersom als dat je zou verwachten wie wie doet, zeg maar. Nou ja, get the picture?
En je hebt gesloopt.quote:Op maandag 25 april 2011 00:06 schreef tombolafan het volgende:
Gister was ik thuis en zen, nu ben ik thuis en gesloopt
Oh nee, die ene wil niet meerquote:
Ik probeerde al dat soort details mee te krijgen omdat het me intrigeerde (quote:Op maandag 25 april 2011 00:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hadden ze van beide iets of hadden ze van alles niks?
Morgen? Morgen is het ook geen vrijdag!quote:Op maandag 25 april 2011 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik raak een beetje in de war door die paasdagen![]()
Hoe moet dat nou morgen?
[..]
De enige juiste plaats
Ik vind dit veel te verwarrend, ik ga weer zappenquote:Op maandag 25 april 2011 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeerde al dat soort details mee te krijgen omdat het me intrigeerde () maar ik kon niet exact ontdekken wie nou wat had. Degene die man aan het worden was had geen boobs meer en gebruikte een pomp. Of zoiets.
Nee, maar dan kun je daar toch over gaan vragen en dan komen we ook vanzelf wel weer bij Cat die voor de queen gaat zingen uit enzo en dat heet discussie enzo en dat doe je op een forumquote:Op maandag 25 april 2011 00:05 schreef Greys het volgende:
Dan nog is het niet logisch voor een 'buitenstaander' dat er een van ons op het podium staat, huh?
En ik vind the Sopranos al ingewikkeldquote:Op maandag 25 april 2011 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeerde al dat soort details mee te krijgen omdat het me intrigeerde () maar ik kon niet exact ontdekken wie nou wat had. Degene die man aan het worden was had geen boobs meer en gebruikte een pomp. Of zoiets.
Ik blijf nog ff hangenquote:Op maandag 25 april 2011 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind dit veel te verwarrend, ik ga weer zappen
Jij was het toch van de Actua?quote:Op maandag 25 april 2011 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind dit veel te verwarrend, ik ga weer zappen
Open er een topic overquote:Op maandag 25 april 2011 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, maar dan kun je daar toch over gaan vragen en dan komen we ook vanzelf wel weer bij Cat die voor de queen gaat zingen uit enzo en dat heet discussie enzo en dat doe je op een forum![]()
LAATNOUMAHAAR. Ik weet nu gewoon dat Ingetje hier de singstar is, en that's it.quote:Op maandag 25 april 2011 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, maar dan kun je daar toch over gaan vragen en dan komen we ook vanzelf wel weer bij Cat die voor de queen gaat zingen uit enzo en dat heet discussie enzo en dat doe je op een forum![]()
Yesssss, dat was ikquote:Op maandag 25 april 2011 00:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jij was het toch van de Actua?
Hoe is dat gegaan?
Op zulke rare dagen als dit vergeet ik het soms.quote:Op maandag 25 april 2011 00:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb wel gegeten. Meer dan me lief is, en dan toch honger!
Nee, morgen is een vrije dagquote:Op maandag 25 april 2011 00:09 schreef CarOnline het volgende:
Morgen? Morgen is het ook geen vrijdag!
Dat heb ik vanmorgen al gedaan, dat gaat vast niet nog een keer lukkenquote:Uutslapen. Eindelijk!!
Altijd als ik de DVD's in de envelop heb geplakt denk ik 'Shit, vergeten een kaartje erbij te stoppen!'quote:En ja, ik heb een groot archief op mijn toilet
Nee ik ga een tosti makenquote:Op maandag 25 april 2011 00:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat wordt weer kapsalon voor Greys.
En dat voor een vrouw.quote:Op maandag 25 april 2011 00:15 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb geen chocola gehad.
Wonderlijk eigenlijk
Haha nou ja, dan is dat iig duidelijk.quote:Op maandag 25 april 2011 00:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Yesssss, dat was ik
Ik ga van de week naar de MediaMarkt met het schadeformulier
Wel dom, ik ging bellen of het polisnummer ook het certificaatnummer is:
"hallo, u spreekt met tombolafan, ik heb een vraagje; ik heb het polisnummer, maar is dat hetzelfde als het certificaatnummer?"
"heeft u voor mij het polisnummer?"
"eh ja; xxxxxx"
"ah, mevrouw Tombolafan, klopt dat?"
"eh ja, maar..."
"het gaat om een laptop?"
"ja, maar..."
"wat is het defect?"
"ik wil alleen weten of het polisnummer het certificaatnummer is!
"
"oh ja, dat is het, dat had ik meteen wel kunnen vertellen!"
Kom behang trekkenquote:Op maandag 25 april 2011 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, morgen is een vrije dag![]()
Weet alleen nog niet precies hoe ik dat in moet gaan delen
Ze gaan hem maken of ik krijg een vergoeding, maakt me niet uit, het is sowieso beter dan nuquote:Op maandag 25 april 2011 00:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha nou ja, dan is dat iig duidelijk.
Ben benieuwd of je een nieuwe krijgt ofzo.
De eenden groeien op en vliegen weg uit zijn zwembad en dan wordt hij depri, da's eigenlijk allesquote:Op maandag 25 april 2011 00:10 schreef CarOnline het volgende:
En ik vind the Sopranos al ingewikkeld
We hebben om half 7 gebrunchtquote:Op maandag 25 april 2011 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zulke rare dagen als dit vergeet ik het soms.
En ik bedacht me dus net dat ik echt trek heb. Maar da's ook niet zo gek dan.
Lekker handig ook om zo laat nog te gaan eten, echt goed voor me enzo
Neem jij ook gewoon nog wat, het is Pasen
Een kromme lijn.quote:Op maandag 25 april 2011 00:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
We hebben om half 7 gebruncht
Met broodjes enzo. En nu rammel ik, maar eigenlijk wil ik nu niet eten.
Ben ik morgen een kilo zwaarder. En ik heb gewoon VIJF dagen achter elkaar etentjes, lunches, noemmaarop![]()
En ik ging zo goed met de lijn. Das wel kut dan.
Nee, tuurlijk nietquote:Op maandag 25 april 2011 00:16 schreef Greys het volgende:
APKAAAHAAAAAAAA, hebbie Muizel die blondie foto al gePMd?
Texting her rn.quote:Op maandag 25 april 2011 00:19 schreef Greys het volgende:
Ik ben er uit, mijn avondeten wordt drie gevulde eitjes en lychees uit blik.
Als mijn moeder dit wist![]()
Oh zalig niks doen. Heerlijk! Zonnetje...quote:Op maandag 25 april 2011 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, morgen is een vrije dag![]()
Weet alleen nog niet precies hoe ik dat in moet gaan delen
[..]
Dat heb ik vanmorgen al gedaan, dat gaat vast niet nog een keer lukken
[..]
Altijd als ik de DVD's in de envelop heb geplakt denk ik 'Shit, vergeten een kaartje erbij te stoppen!'
Ik moet onkruid wieden en boodschappen doen, die indeling bedoelde ikquote:
Nou heb je t verklaptquote:Op maandag 25 april 2011 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
De eenden groeien op en vliegen weg uit zijn zwembad en dan wordt hij depri, da's eigenlijk alles
Dat duurt niet de hele dagquote:Op maandag 25 april 2011 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik moet onkruid wieden en boodschappen doen, die indeling bedoelde ik
Tof!quote:Op maandag 25 april 2011 00:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze gaan hem maken of ik krijg een vergoeding, maakt me niet uit, het is sowieso beter dan nu
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ie niet wil.quote:
Jaquote:Op maandag 25 april 2011 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ie niet wil.
Geen idee waarom, maar dat idee krijg ik. Lullig he?
Je hebt de staat van mijn tuin niet gezienquote:
Dat kan gebeuren als je puber bentquote:Op maandag 25 april 2011 00:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Er schiet mij nu een vreselijk puberale opmerking te binnen.
postuum ophangenquote:Op maandag 25 april 2011 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt de staat van mijn tuin niet gezien
De kerel die behang uitgevonden heeft zouden ze eigenlijk postuum op moeten hangen.
Of zou het een vrouw zijn geweest?
Muis krijgt 'em als Pisces jou een foto van zichzelf stuurtquote:
Plak 'm achter het behang.quote:Op maandag 25 april 2011 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt de staat van mijn tuin niet gezien
De kerel die behang uitgevonden heeft zouden ze eigenlijk postuum op moeten hangen.
Of zou het een vrouw zijn geweest?
Wat wil je daarmee zeggen, Tombo?quote:Op maandag 25 april 2011 00:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren als je puber bent
Da's niet eerlijk tegenover Muis, want dat van Pisces gaat niemand voor elkaar krijgenquote:Op maandag 25 april 2011 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Muis krijgt 'em als Pisces jou een foto van zichzelf stuurt
Tsjongejonge, ben je zo onzekerquote:Op maandag 25 april 2011 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Muis krijgt 'em als Pisces jou een foto van zichzelf stuurt
Dat dat heel normaal is als je pubert bentquote:Op maandag 25 april 2011 00:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wat wil je daarmee zeggen, Tombo?
Ik krab niet, ik steek hetquote:
Tombo en jij noemen mij hier dus impliciet een puber?quote:Op maandag 25 april 2011 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat dat heel normaal is als je pubert bent
Nóg normaler dan wanneer wij bejaarden puberale opmerkingen maken.
Ik noem je puber jaquote:Op maandag 25 april 2011 00:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Tombo en jij noemen mij hier dus impliciet een puber?
Jaquote:Op maandag 25 april 2011 00:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Tombo en jij noemen mij hier dus impliciet een puber?
WOOOOOWOOOOOOOOO cougar alert! cougar alert!quote:Op maandag 25 april 2011 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Dat ben je toch ook? Want nog geen 18, zei je zelf gister of vandaag?
Maar we zijn best dol op pubers hoor
quote:Op maandag 25 april 2011 00:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik noem je puber jaDat ben je meestal als je nog geen 18 bent namelijk
quote:Op maandag 25 april 2011 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Dat ben je toch ook? Want nog geen 18, zei je zelf gister of vandaag?
Op sommigen welquote:Maar we zijn best dol op pubers hoor
Gezeik over een 60 jaar oude fotoquote:Op maandag 25 april 2011 00:27 schreef Greys het volgende:
Da's niet eerlijk tegenover Muis, want dat van Pisces gaat niemand voor elkaar krijgen![]()
Dus, doe jij het of mag ik?
Had je laatst gelezen dat ik over jou gedroomd had?quote:Op maandag 25 april 2011 00:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tsjongejonge, ben je zo onzeker?
Ik ga vannacht dus echt niet meer over jou dromen.
Ze is ziek en bang dat ze dood gaat en emo en wehwehweh.quote:Op maandag 25 april 2011 00:31 schreef tombolafan het volgende:
Ow fuck, nu mis ik waarom die ene nu boos wegloopt, Greys?????
Ik ben ook dol op mijn kat, maar daar doe ik het ook niet meequote:Op maandag 25 april 2011 00:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
WOOOOOWOOOOOOOOO cougar alert! cougar alert!
Dat mocht ik niet!quote:Op maandag 25 april 2011 00:31 schreef APK het volgende:
[..]
Gezeik over een 60 jaar oude foto![]()
Stuur maar hoor
quote:Op maandag 25 april 2011 00:30 schreef Muis006 het volgende:
WOOOOOWOOOOOOOOO cougar alert! cougar alert!
hohohoho, ik zeg nergens dat jij daar onder valtquote:
Dan zorg je maar dat dat zo wordt.quote:Op maandag 25 april 2011 00:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hohohoho, ik zeg nergens dat jij daar onder valt
Ja, misschien is zij slimmer dan jij en lost zij het raadsel wel op....quote:
Zo gaat dat niet zo worden iigquote:Op maandag 25 april 2011 00:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan zorg je maar dat dat zo wordt.
Van die verschillende teksten enzo, maar jij weet het alquote:Op maandag 25 april 2011 00:35 schreef Greys het volgende:
Welk raadsel?
Want dat wil ik nu ook weten
Niksquote:Op maandag 25 april 2011 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Welk raadsel?
Want dat wil ik nu ook weten
Da's ook een leuke Eurovisie site iddquote:Op maandag 25 april 2011 00:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Kent iemand hier de site escnation.com? Ik vind het een leuke site, met scorebordsimulators, historische statistieken en "maak-je-eigen-scorebord" met scorewiz. En gewoon nieuws over het songfestival.
Ik heb Charmed nog nooit eerder gezien, het staat nu op omdat the L-Word af is, maar het zegt me allemaal nietsquote:Op maandag 25 april 2011 00:37 schreef Muis006 het volgende:
Charmed met Paige en Kaley Cuoco is stom
Dat is Greg Vaughn, maar die zit er nu niet in volgens mijquote:Op maandag 25 april 2011 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb Charmed nog nooit eerder gezien, het staat nu op omdat the L-Word af is, maar het zegt me allemaal nietsDaar zat/zit toch een man in die met die Nederlandse (Touria nogwat) is getrouwd?
Vertel mij ook dan?quote:Op maandag 25 april 2011 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Van die verschillende teksten enzo, maar jij weet het al
Ja, maar dit was gewoon een post zonder quote die overal over kon gaanquote:Op maandag 25 april 2011 00:41 schreef Muis006 het volgende:
Tombola stelde een vraag, ouwe.
Wel bij de les blijven
Blond he. Dan krijg je dat.quote:Op maandag 25 april 2011 00:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tombola stelde een vraag, ouwe.
Wel bij de les blijven
Ja, die is ook erg leuk. Die is alleen een stuk bekender, dus wilde ik escnation ook even onder het licht brengen.quote:Op maandag 25 april 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's ook een leuke Eurovisie site idd
Hoewel ik zelf wel fan ben van esctoday!
Die die Andy speelde? Die is deaudquote:Op maandag 25 april 2011 00:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is Greg Vaughn, maar die zit er nu niet in volgens mij
Dat verdient ze op zich ook wel gewoonquote:Op maandag 25 april 2011 00:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan ga ik "gewoon" heel aardig zijn voor Tombo.
Maar wat is het raadsel dan?quote:
Wel een dement hondje, want ze wandelde net naar de achterdeur en nog voordat ik op kon staan ging ze rustig voor de deur zitten piesenquote:
*Muis d'r haar is accuut uitgevallen*quote:Op maandag 25 april 2011 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Trusten!
Gaat het nog lukken, dat slapen, na die blond foto?
Dat ga ik ook effe doenquote:Op maandag 25 april 2011 00:48 schreef Greys het volgende:
Wel een dement hondje, want ze wandelde net naar de achterdeur en nog voordat ik op kon staan ging ze rustig voor de deur zitten piesen
Of ik het verhaal snapte ofzo, zei hij!quote:Op maandag 25 april 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wat is het raadsel dan?
Waarom die teksten überhaupt onder die foto's staan?
Dat worden leuke dromen, hmquote:Op maandag 25 april 2011 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Trusten!
Vooruit dan maar.quote:Op maandag 25 april 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat verdient ze op zich ook wel gewoon
Hhjaaa hoor, ik heb drank opquote:Op maandag 25 april 2011 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Trusten!
Dat heet 'beneveld' in het woordenboek van Greysquote:
Tosti's kruimelen > bord nodig > afwassen. Je wast één ding af > je krijgt de smaak te pakken > je doet de hele afwas.quote:Op maandag 25 april 2011 01:10 schreef Greys het volgende:
Ik was ff de afwas aan het doen.
Het was nodig
De afwas stond zo hoog opgestapeld in mijn gootsteen dat als ik de kraan aan zette het bovenste bord vol water liep en daardoor zwaarder werd en dreigde om te vallen. Met de hele stapel daaronderquote:Op maandag 25 april 2011 01:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Tosti's kruimelen > bord nodig > afwassen. Je wast één ding af > je krijgt de smaak te pakken > je doet de hele afwas.
Dan moet je wel gaan afwassen.quote:Op maandag 25 april 2011 01:13 schreef Greys het volgende:
[..]
De afwas stond zo hoog opgestapeld in mijn gootsteen dat als ik de kraan aan zette het bovenste bord vol water liep en daardoor zwaarder werd en dreigde om te vallen. Met de hele stapel daaronder![]()
Ikke, komt wel een week voor de finale ofzoquote:Op maandag 25 april 2011 01:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wie heeft hier nog niet zijn/haar punten gegeven?
Naar wie gaan JOUW douze points?
Da's te makkelijkquote:Op maandag 25 april 2011 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ikke, komt wel een week voor de finale ofzo
Dan hebben we pas tijd om alles te kijken met buurman en dan geef ik dus pas mijn puntenquote:
Maar wel mede op basis van zijn mening.quote:Op maandag 25 april 2011 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Dan hebben we pas tijd om alles te kijken met buurman en dan geef ik dus pas mijn punten
Mijn eigen punten, niet die van hem
Absoluut nietquote:Op maandag 25 april 2011 02:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wel mede op basis van zijn mening.
True?
Zijn jullie het ook wel eens heel erg oneens over een inzending dan?quote:Op maandag 25 april 2011 02:25 schreef APK het volgende:
[..]
Absoluut niet
Ik wed op basis van zijn inzicht, maar zowel bij de voorbeschouwing als tijdens het festival mogen we niet eens op elkaars formuliertje kijken
Er zijn van die plakkers voor op je neus hier in huis, maar hij weigert die te gebruiken.quote:Op maandag 25 april 2011 09:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat het zo dat ik ook echt kan snurken alsof ik een regenwoud eigenhandig aan het kappen ben![]()
.
Hij is per ambulance afgevoerd. Wel dat hij alweer babbels toen hij afgevoerd werd, dus op wat botbreuken na zal het wellicht meevallen. Diverse getuigen hebben verklaard dat ze de hele avond al aan het heen en weer crossen waren op scooters en dat ze niet eens een koplamp hebben gezien, fietsers werden iets daarvoor ook al bijna overhoop gereden door die scooter.quote:Op maandag 25 april 2011 10:23 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Snurken is![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een akelig verhaal van die scooterjongen...weten ze al meer Greys?
Het is heel sneu voor die jongen, maar stiekem vind ik het dan wel een gevalletje eigen schuld, dikke bult botbreukquote:Op maandag 25 april 2011 10:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is per ambulance afgevoerd. Wel dat hij alweer babbels toen hij afgevoerd werd, dus op wat botbreuken na zal het wellicht meevallen. Diverse getuigen hebben verklaard dat ze de hele avond al aan het heen en weer crossen waren op scooters en dat ze niet eens een koplamp hebben gezien, fietsers werden iets daarvoor ook al bijna overhoop gereden door die scooter.
Ik was nog even terug naar bedquote:
Nog steeds niet genoeg, maar ik zal het er mee doenquote:
Oh heerlijkquote:Ik zit (zat) in de tuin Pjotr van Jan Terlouw te lezen![]()
Jeugdsentiment
Plukquote:Op maandag 25 april 2011 13:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog steeds niet genoeg, maar ik zal het er mee doen
[..]
Oh heerlijk
Ik wil ooit Pluk van de Petteflat weer een keer lezenDa's van een iets andere orde (
) maar toch, ik was er vroeger zo gek op.
Ja, naar m'n oudersquote:Op maandag 25 april 2011 13:22 schreef Greys het volgende:
Heb je nog met de oldtimer gereden gister?
Weekend FTWquote:Op maandag 25 april 2011 13:59 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
Weeeeeekend!![]()
Collega was ziek dus ik bood aan om morgen te werken en toen bood andere collega aan de middagroute in haar eentje te doen.Maar net belde collega 3 om te zeggen dat ik morgen niet hoef te werken dus nu heb ik weeekend!
![]()
En is het kittenspeelkwartier in de woonkamer.
quote:Op maandag 25 april 2011 14:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, naar m'n ouders![]()
En toen zijn we daar achter het huis beland met een biertjewijntjehapje en moesten we op 1 fiets weer terug
The best.quote:
Whut?quote:Op maandag 25 april 2011 14:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kon de auto dat hele eind wel aan?
[..]
The best.Hier liggen twee kittens bij me te slapen. Een kitten-wat-jullie-niet-boeit (
) wandelt rond. Ze stort zich telkens van de bank.
Leuk! Lekker knoeien met waterquote:Op maandag 25 april 2011 14:55 schreef Cat22 het volgende:
En ik heb de Kärcher van de buurman geleend.![]()
Morgen mijn tegels maar eens te grazen nemen.
Greys.quote:
Juliet?quote:Op maandag 25 april 2011 14:55 schreef Cat22 het volgende:
The best.Hier liggen twee kittens bij me te slapen. Een kitten-wat-jullie-niet-boeit (
) wandelt rond. Ze stort zich telkens van de bank.
Nope. Kate. Juliet is de afwachtende van de drie. Die vindt de grote boze wereld nog wat te eng.quote:
Awquote:Op maandag 25 april 2011 15:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Kate. Juliet is de afwachtende van de drie. Die vindt de grote boze wereld nog wat te eng.
quote:
Mij interesseert het niet.quote:Op maandag 25 april 2011 15:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Is Bink het water ook echt in geweest?
Jaaaaaa! Eerst een paar keer tot haar buik er in gelopen en toen ik zelf ook het water in ging heb ik haar er in getild en moest ze zelf naar de kant terug zwemmen. Klein stukje maar hoorquote:Op maandag 25 april 2011 15:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Is Bink het water ook echt in geweest?
Ik wíst het!quote:
Ja za t/m vandaagquote:Op maandag 25 april 2011 17:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Ll, zijn jullie alweer terug?
Was het leuk bij de aapies?
Terrasjesquote:Op maandag 25 april 2011 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja za t/m vandaag
Niet meer naar aapies geweest, maar Burgers Zoo, gister openlucht museum en eergister beetje door Arnhem gesjokt en terrasje gepakt
Denk er nu nog niet over na.quote:Op maandag 25 april 2011 17:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Terrasjes![]()
Prachtig weer daarvoor idd.
En vanaf morgen begint het harde leven weer
Ja had vrijdag nog gewerkt dus daarom pas zaterdag weg. Inderdaad morgen weer werkenquote:Op maandag 25 april 2011 17:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Terrasjes![]()
Prachtig weer daarvoor idd.
En vanaf morgen begint het harde leven weer
Ik had vrijdag al het vakantiegevoel.quote:Op maandag 25 april 2011 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja had vrijdag nog gewerkt dus daarom pas zaterdag weg. Inderdaad morgen weer werkenWordt wel ff wennen, je begint gewoon helemaal het vakantiegevoel te krijgen als je zo ff 3 daagjes er uit bent en lekker in het zonnetje
Denk dat jullie vakantie dit jaar heel anders aan gaat voelenquote:Op maandag 25 april 2011 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja had vrijdag nog gewerkt dus daarom pas zaterdag weg. Inderdaad morgen weer werkenWordt wel ff wennen, je begint gewoon helemaal het vakantiegevoel te krijgen als je zo ff 3 daagjes er uit bent en lekker in het zonnetje
Positief of negatief?quote:Op maandag 25 april 2011 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Denk dat jullie vakantie dit jaar heel anders aan gaat voelen
Dat denk ik ookquote:Op maandag 25 april 2011 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Denk dat jullie vakantie dit jaar heel anders aan gaat voelen
Mag je zelf bepalen hoeveel je vrij hebt? Of heb je veel vrij? Of wordt het verrekend met je salaris?quote:Op maandag 25 april 2011 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Wel in totaal zo'n 5 weken vrij gevraagd verspreid van eind mei tot half juli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |