Tosti's kruimelen > bord nodig > afwassen. Je wast één ding af > je krijgt de smaak te pakken > je doet de hele afwas.quote:Op maandag 25 april 2011 01:10 schreef Greys het volgende:
Ik was ff de afwas aan het doen.
Het was nodig
De afwas stond zo hoog opgestapeld in mijn gootsteen dat als ik de kraan aan zette het bovenste bord vol water liep en daardoor zwaarder werd en dreigde om te vallen. Met de hele stapel daaronderquote:Op maandag 25 april 2011 01:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Tosti's kruimelen > bord nodig > afwassen. Je wast één ding af > je krijgt de smaak te pakken > je doet de hele afwas.
Dan moet je wel gaan afwassen.quote:Op maandag 25 april 2011 01:13 schreef Greys het volgende:
[..]
De afwas stond zo hoog opgestapeld in mijn gootsteen dat als ik de kraan aan zette het bovenste bord vol water liep en daardoor zwaarder werd en dreigde om te vallen. Met de hele stapel daaronder![]()
Ikke, komt wel een week voor de finale ofzoquote:Op maandag 25 april 2011 01:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wie heeft hier nog niet zijn/haar punten gegeven?
Naar wie gaan JOUW douze points?
Da's te makkelijkquote:Op maandag 25 april 2011 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ikke, komt wel een week voor de finale ofzo
Dan hebben we pas tijd om alles te kijken met buurman en dan geef ik dus pas mijn puntenquote:
Maar wel mede op basis van zijn mening.quote:Op maandag 25 april 2011 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Dan hebben we pas tijd om alles te kijken met buurman en dan geef ik dus pas mijn punten
Mijn eigen punten, niet die van hem
Absoluut nietquote:Op maandag 25 april 2011 02:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wel mede op basis van zijn mening.
True?
Zijn jullie het ook wel eens heel erg oneens over een inzending dan?quote:Op maandag 25 april 2011 02:25 schreef APK het volgende:
[..]
Absoluut niet
Ik wed op basis van zijn inzicht, maar zowel bij de voorbeschouwing als tijdens het festival mogen we niet eens op elkaars formuliertje kijken
Er zijn van die plakkers voor op je neus hier in huis, maar hij weigert die te gebruiken.quote:Op maandag 25 april 2011 09:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat het zo dat ik ook echt kan snurken alsof ik een regenwoud eigenhandig aan het kappen ben![]()
.
Hij is per ambulance afgevoerd. Wel dat hij alweer babbels toen hij afgevoerd werd, dus op wat botbreuken na zal het wellicht meevallen. Diverse getuigen hebben verklaard dat ze de hele avond al aan het heen en weer crossen waren op scooters en dat ze niet eens een koplamp hebben gezien, fietsers werden iets daarvoor ook al bijna overhoop gereden door die scooter.quote:Op maandag 25 april 2011 10:23 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Snurken is![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een akelig verhaal van die scooterjongen...weten ze al meer Greys?
Het is heel sneu voor die jongen, maar stiekem vind ik het dan wel een gevalletje eigen schuld, dikke bult botbreukquote:Op maandag 25 april 2011 10:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is per ambulance afgevoerd. Wel dat hij alweer babbels toen hij afgevoerd werd, dus op wat botbreuken na zal het wellicht meevallen. Diverse getuigen hebben verklaard dat ze de hele avond al aan het heen en weer crossen waren op scooters en dat ze niet eens een koplamp hebben gezien, fietsers werden iets daarvoor ook al bijna overhoop gereden door die scooter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |