Mij interesseert het niet.quote:Op maandag 25 april 2011 15:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Is Bink het water ook echt in geweest?
Jaaaaaa! Eerst een paar keer tot haar buik er in gelopen en toen ik zelf ook het water in ging heb ik haar er in getild en moest ze zelf naar de kant terug zwemmen. Klein stukje maar hoorquote:Op maandag 25 april 2011 15:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Is Bink het water ook echt in geweest?
Ik wíst het!quote:
Ja za t/m vandaagquote:Op maandag 25 april 2011 17:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Ll, zijn jullie alweer terug?
Was het leuk bij de aapies?
Terrasjesquote:Op maandag 25 april 2011 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja za t/m vandaag
Niet meer naar aapies geweest, maar Burgers Zoo, gister openlucht museum en eergister beetje door Arnhem gesjokt en terrasje gepakt
Denk er nu nog niet over na.quote:Op maandag 25 april 2011 17:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Terrasjes![]()
Prachtig weer daarvoor idd.
En vanaf morgen begint het harde leven weer
Ja had vrijdag nog gewerkt dus daarom pas zaterdag weg. Inderdaad morgen weer werkenquote:Op maandag 25 april 2011 17:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Terrasjes![]()
Prachtig weer daarvoor idd.
En vanaf morgen begint het harde leven weer
Ik had vrijdag al het vakantiegevoel.quote:Op maandag 25 april 2011 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja had vrijdag nog gewerkt dus daarom pas zaterdag weg. Inderdaad morgen weer werkenWordt wel ff wennen, je begint gewoon helemaal het vakantiegevoel te krijgen als je zo ff 3 daagjes er uit bent en lekker in het zonnetje
Denk dat jullie vakantie dit jaar heel anders aan gaat voelenquote:Op maandag 25 april 2011 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja had vrijdag nog gewerkt dus daarom pas zaterdag weg. Inderdaad morgen weer werkenWordt wel ff wennen, je begint gewoon helemaal het vakantiegevoel te krijgen als je zo ff 3 daagjes er uit bent en lekker in het zonnetje
Positief of negatief?quote:Op maandag 25 april 2011 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Denk dat jullie vakantie dit jaar heel anders aan gaat voelen
Dat denk ik ookquote:Op maandag 25 april 2011 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Denk dat jullie vakantie dit jaar heel anders aan gaat voelen
Mag je zelf bepalen hoeveel je vrij hebt? Of heb je veel vrij? Of wordt het verrekend met je salaris?quote:Op maandag 25 april 2011 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Wel in totaal zo'n 5 weken vrij gevraagd verspreid van eind mei tot half juli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |