Ik was nog even terug naar bedquote:
Nog steeds niet genoeg, maar ik zal het er mee doenquote:
Oh heerlijkquote:Ik zit (zat) in de tuin Pjotr van Jan Terlouw te lezen![]()
Jeugdsentiment
Plukquote:Op maandag 25 april 2011 13:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog steeds niet genoeg, maar ik zal het er mee doen
[..]
Oh heerlijk
Ik wil ooit Pluk van de Petteflat weer een keer lezenDa's van een iets andere orde (
) maar toch, ik was er vroeger zo gek op.
Ja, naar m'n oudersquote:Op maandag 25 april 2011 13:22 schreef Greys het volgende:
Heb je nog met de oldtimer gereden gister?
Weekend FTWquote:Op maandag 25 april 2011 13:59 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
Weeeeeekend!![]()
Collega was ziek dus ik bood aan om morgen te werken en toen bood andere collega aan de middagroute in haar eentje te doen.Maar net belde collega 3 om te zeggen dat ik morgen niet hoef te werken dus nu heb ik weeekend!
![]()
En is het kittenspeelkwartier in de woonkamer.
quote:Op maandag 25 april 2011 14:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, naar m'n ouders![]()
En toen zijn we daar achter het huis beland met een biertjewijntjehapje en moesten we op 1 fiets weer terug
The best.quote:
Whut?quote:Op maandag 25 april 2011 14:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kon de auto dat hele eind wel aan?
[..]
The best.Hier liggen twee kittens bij me te slapen. Een kitten-wat-jullie-niet-boeit (
) wandelt rond. Ze stort zich telkens van de bank.
Leuk! Lekker knoeien met waterquote:Op maandag 25 april 2011 14:55 schreef Cat22 het volgende:
En ik heb de Kärcher van de buurman geleend.![]()
Morgen mijn tegels maar eens te grazen nemen.
Greys.quote:
Juliet?quote:Op maandag 25 april 2011 14:55 schreef Cat22 het volgende:
The best.Hier liggen twee kittens bij me te slapen. Een kitten-wat-jullie-niet-boeit (
) wandelt rond. Ze stort zich telkens van de bank.
Nope. Kate. Juliet is de afwachtende van de drie. Die vindt de grote boze wereld nog wat te eng.quote:
Awquote:Op maandag 25 april 2011 15:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Kate. Juliet is de afwachtende van de drie. Die vindt de grote boze wereld nog wat te eng.
quote:
Mij interesseert het niet.quote:Op maandag 25 april 2011 15:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Is Bink het water ook echt in geweest?
Jaaaaaa! Eerst een paar keer tot haar buik er in gelopen en toen ik zelf ook het water in ging heb ik haar er in getild en moest ze zelf naar de kant terug zwemmen. Klein stukje maar hoorquote:Op maandag 25 april 2011 15:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Is Bink het water ook echt in geweest?
Ik wíst het!quote:
Ja za t/m vandaagquote:Op maandag 25 april 2011 17:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Ll, zijn jullie alweer terug?
Was het leuk bij de aapies?
Terrasjesquote:Op maandag 25 april 2011 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja za t/m vandaag
Niet meer naar aapies geweest, maar Burgers Zoo, gister openlucht museum en eergister beetje door Arnhem gesjokt en terrasje gepakt
Denk er nu nog niet over na.quote:Op maandag 25 april 2011 17:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Terrasjes![]()
Prachtig weer daarvoor idd.
En vanaf morgen begint het harde leven weer
Ja had vrijdag nog gewerkt dus daarom pas zaterdag weg. Inderdaad morgen weer werkenquote:Op maandag 25 april 2011 17:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Terrasjes![]()
Prachtig weer daarvoor idd.
En vanaf morgen begint het harde leven weer
Ik had vrijdag al het vakantiegevoel.quote:Op maandag 25 april 2011 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja had vrijdag nog gewerkt dus daarom pas zaterdag weg. Inderdaad morgen weer werkenWordt wel ff wennen, je begint gewoon helemaal het vakantiegevoel te krijgen als je zo ff 3 daagjes er uit bent en lekker in het zonnetje
Denk dat jullie vakantie dit jaar heel anders aan gaat voelenquote:Op maandag 25 april 2011 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja had vrijdag nog gewerkt dus daarom pas zaterdag weg. Inderdaad morgen weer werkenWordt wel ff wennen, je begint gewoon helemaal het vakantiegevoel te krijgen als je zo ff 3 daagjes er uit bent en lekker in het zonnetje
Positief of negatief?quote:Op maandag 25 april 2011 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Denk dat jullie vakantie dit jaar heel anders aan gaat voelen
Dat denk ik ookquote:Op maandag 25 april 2011 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Denk dat jullie vakantie dit jaar heel anders aan gaat voelen
Mag je zelf bepalen hoeveel je vrij hebt? Of heb je veel vrij? Of wordt het verrekend met je salaris?quote:Op maandag 25 april 2011 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Wel in totaal zo'n 5 weken vrij gevraagd verspreid van eind mei tot half juli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |