Ja daar was ik al bang voorquote:
Ik raak een beetje in de war door die paasdagenquote:
De enige juiste plaatsquote:Haha de gay-serial-killer-periode?
Volgens mij hangt er een gay-serial-killer-periode-foto-kaart op mijn toilet haha.
En toch wist ik het niet.quote:Op maandag 25 april 2011 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
Maar ik zei toch 'podium' en niet tribune
Hoe kan ik dat weten, huh? Ingetje is dus degene die hier kan zingen?quote:Op maandag 25 april 2011 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
Maar ik zei toch 'podium' en niet tribune
Eh, okee, nee niet echtquote:Op maandag 25 april 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar was ik al bang voor
Het was wel een verwarrende scene though.
Een vrouw die man aan het worden was en een man die in het proces zat om vrouw te worden. En die deden het met elkaar. Maar precies andersom als dat je zou verwachten wie wie doet, zeg maar. Nou ja, get the picture?
Wellus.quote:Op maandag 25 april 2011 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dan is het ook niet logisch om te vragen waar ze op de tribune zit
Hadden ze van beide iets of hadden ze van alles niks?quote:Op maandag 25 april 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar was ik al bang voor
Het was wel een verwarrende scene though.
Een vrouw die man aan het worden was en een man die in het proces zat om vrouw te worden. En die deden het met elkaar. Maar precies andersom als dat je zou verwachten wie wie doet, zeg maar. Nou ja, get the picture?
En je hebt gesloopt.quote:Op maandag 25 april 2011 00:06 schreef tombolafan het volgende:
Gister was ik thuis en zen, nu ben ik thuis en gesloopt
Oh nee, die ene wil niet meerquote:
Ik probeerde al dat soort details mee te krijgen omdat het me intrigeerde (quote:Op maandag 25 april 2011 00:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hadden ze van beide iets of hadden ze van alles niks?
Morgen? Morgen is het ook geen vrijdag!quote:Op maandag 25 april 2011 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik raak een beetje in de war door die paasdagen![]()
Hoe moet dat nou morgen?
[..]
De enige juiste plaats
Ik vind dit veel te verwarrend, ik ga weer zappenquote:Op maandag 25 april 2011 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeerde al dat soort details mee te krijgen omdat het me intrigeerde () maar ik kon niet exact ontdekken wie nou wat had. Degene die man aan het worden was had geen boobs meer en gebruikte een pomp. Of zoiets.
Nee, maar dan kun je daar toch over gaan vragen en dan komen we ook vanzelf wel weer bij Cat die voor de queen gaat zingen uit enzo en dat heet discussie enzo en dat doe je op een forumquote:Op maandag 25 april 2011 00:05 schreef Greys het volgende:
Dan nog is het niet logisch voor een 'buitenstaander' dat er een van ons op het podium staat, huh?
En ik vind the Sopranos al ingewikkeldquote:Op maandag 25 april 2011 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeerde al dat soort details mee te krijgen omdat het me intrigeerde () maar ik kon niet exact ontdekken wie nou wat had. Degene die man aan het worden was had geen boobs meer en gebruikte een pomp. Of zoiets.
Ik blijf nog ff hangenquote:Op maandag 25 april 2011 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind dit veel te verwarrend, ik ga weer zappen
Jij was het toch van de Actua?quote:Op maandag 25 april 2011 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind dit veel te verwarrend, ik ga weer zappen
Open er een topic overquote:Op maandag 25 april 2011 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, maar dan kun je daar toch over gaan vragen en dan komen we ook vanzelf wel weer bij Cat die voor de queen gaat zingen uit enzo en dat heet discussie enzo en dat doe je op een forum![]()
LAATNOUMAHAAR. Ik weet nu gewoon dat Ingetje hier de singstar is, en that's it.quote:Op maandag 25 april 2011 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, maar dan kun je daar toch over gaan vragen en dan komen we ook vanzelf wel weer bij Cat die voor de queen gaat zingen uit enzo en dat heet discussie enzo en dat doe je op een forum![]()
Yesssss, dat was ikquote:Op maandag 25 april 2011 00:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jij was het toch van de Actua?
Hoe is dat gegaan?
Op zulke rare dagen als dit vergeet ik het soms.quote:Op maandag 25 april 2011 00:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb wel gegeten. Meer dan me lief is, en dan toch honger!
Nee, morgen is een vrije dagquote:Op maandag 25 april 2011 00:09 schreef CarOnline het volgende:
Morgen? Morgen is het ook geen vrijdag!
Dat heb ik vanmorgen al gedaan, dat gaat vast niet nog een keer lukkenquote:Uutslapen. Eindelijk!!
Altijd als ik de DVD's in de envelop heb geplakt denk ik 'Shit, vergeten een kaartje erbij te stoppen!'quote:En ja, ik heb een groot archief op mijn toilet
Nee ik ga een tosti makenquote:Op maandag 25 april 2011 00:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat wordt weer kapsalon voor Greys.
En dat voor een vrouw.quote:Op maandag 25 april 2011 00:15 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb geen chocola gehad.
Wonderlijk eigenlijk
Haha nou ja, dan is dat iig duidelijk.quote:Op maandag 25 april 2011 00:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Yesssss, dat was ik
Ik ga van de week naar de MediaMarkt met het schadeformulier
Wel dom, ik ging bellen of het polisnummer ook het certificaatnummer is:
"hallo, u spreekt met tombolafan, ik heb een vraagje; ik heb het polisnummer, maar is dat hetzelfde als het certificaatnummer?"
"heeft u voor mij het polisnummer?"
"eh ja; xxxxxx"
"ah, mevrouw Tombolafan, klopt dat?"
"eh ja, maar..."
"het gaat om een laptop?"
"ja, maar..."
"wat is het defect?"
"ik wil alleen weten of het polisnummer het certificaatnummer is!
"
"oh ja, dat is het, dat had ik meteen wel kunnen vertellen!"
Kom behang trekkenquote:Op maandag 25 april 2011 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, morgen is een vrije dag![]()
Weet alleen nog niet precies hoe ik dat in moet gaan delen
Ze gaan hem maken of ik krijg een vergoeding, maakt me niet uit, het is sowieso beter dan nuquote:Op maandag 25 april 2011 00:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha nou ja, dan is dat iig duidelijk.
Ben benieuwd of je een nieuwe krijgt ofzo.
De eenden groeien op en vliegen weg uit zijn zwembad en dan wordt hij depri, da's eigenlijk allesquote:Op maandag 25 april 2011 00:10 schreef CarOnline het volgende:
En ik vind the Sopranos al ingewikkeld
We hebben om half 7 gebrunchtquote:Op maandag 25 april 2011 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zulke rare dagen als dit vergeet ik het soms.
En ik bedacht me dus net dat ik echt trek heb. Maar da's ook niet zo gek dan.
Lekker handig ook om zo laat nog te gaan eten, echt goed voor me enzo
Neem jij ook gewoon nog wat, het is Pasen
Een kromme lijn.quote:Op maandag 25 april 2011 00:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
We hebben om half 7 gebruncht
Met broodjes enzo. En nu rammel ik, maar eigenlijk wil ik nu niet eten.
Ben ik morgen een kilo zwaarder. En ik heb gewoon VIJF dagen achter elkaar etentjes, lunches, noemmaarop![]()
En ik ging zo goed met de lijn. Das wel kut dan.
Nee, tuurlijk nietquote:Op maandag 25 april 2011 00:16 schreef Greys het volgende:
APKAAAHAAAAAAAA, hebbie Muizel die blondie foto al gePMd?
Texting her rn.quote:Op maandag 25 april 2011 00:19 schreef Greys het volgende:
Ik ben er uit, mijn avondeten wordt drie gevulde eitjes en lychees uit blik.
Als mijn moeder dit wist![]()
Oh zalig niks doen. Heerlijk! Zonnetje...quote:Op maandag 25 april 2011 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, morgen is een vrije dag![]()
Weet alleen nog niet precies hoe ik dat in moet gaan delen
[..]
Dat heb ik vanmorgen al gedaan, dat gaat vast niet nog een keer lukken
[..]
Altijd als ik de DVD's in de envelop heb geplakt denk ik 'Shit, vergeten een kaartje erbij te stoppen!'
Ik moet onkruid wieden en boodschappen doen, die indeling bedoelde ikquote:
Nou heb je t verklaptquote:Op maandag 25 april 2011 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
De eenden groeien op en vliegen weg uit zijn zwembad en dan wordt hij depri, da's eigenlijk alles
Dat duurt niet de hele dagquote:Op maandag 25 april 2011 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik moet onkruid wieden en boodschappen doen, die indeling bedoelde ik
Tof!quote:Op maandag 25 april 2011 00:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze gaan hem maken of ik krijg een vergoeding, maakt me niet uit, het is sowieso beter dan nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |