Ja maar wel heel erg geschrokken natuurlijk.quote:Op zondag 24 april 2011 22:50 schreef iBenny het volgende:
[..]!
met de bandleden (voor de rest) wel alles goed?
En dat is ook erger.quote:Op zondag 24 april 2011 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar wel heel erg geschrokken natuurlijk.
En de auto ligt ook flink in elkaar. Maar die jongen ligt erger in elkaar
Kan me voorstellen.. En als ze dan weten dat zij eigenlijk niks fout hebben gedaan.quote:Op zondag 24 april 2011 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar wel heel erg geschrokken natuurlijk.
En de auto ligt ook flink in elkaar. Maar die jongen ligt erger in elkaar
Aiquote:
Bij mij was er laatst een kindje aangereden door een scooter. Echt een jongen van 7 ofzo...quote:Op zondag 24 april 2011 23:02 schreef iBenny het volgende:
Klopt. Ze kijken ook echt niet
Hier voor de deur heb je een kruising van (brom)fietspad en autoweg. Vrijwel 1x in de 2 weken in het mis.
Cat, Tombolafan, Goodbye en ik gaan 12 mei, de halve finale.quote:Op zondag 24 april 2011 23:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wie gaan er eigenlijk allemaal naar Düsseldorf, wanneer en waar zitten ze?
Jaloers, jaloers. Ik heb me al voor een aantal prijsvragen ingeschreven.quote:Op zondag 24 april 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat, Tombolafan, Goodbye en ik gaan 12 mei, de halve finale.
Goodbye en ik zitten op de 'vloer', Cat en Tombo op de tribune.
En Inge staat op het podium!quote:Op zondag 24 april 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
Cat, Tombolafan, Goodbye en ik gaan 12 mei, de halve finale.
Goodbye en ik zitten op de 'vloer', Cat en Tombo op de tribune.
Heb je nu rooie oortjes?quote:Op zondag 24 april 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
The L-Word is op tv.
Nooit eerder gezien (wel wat stukjes van ElisaB) maar da's best steamy![]()
Heb je de kleine lettertjes gelezen?quote:Op zondag 24 april 2011 23:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Jaloers, jaloers. Ik heb me al voor een aantal prijsvragen ingeschreven.
Ik heb twee foto's nu zelfsquote:
Nee-hee, dat is onze sing star.quote:Op maandag 25 april 2011 00:00 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Oohhh. Waar zit zij dan op de tribune?
Ja, maar gelukkig zijn er vaak twee opties, de eerste algemene voorwaarden en de tweede de nieuwsbrief. Maar een nieuwsbrief van songfestival.nl vind ik toch niet erg om te ontvangen.quote:Op maandag 25 april 2011 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je de kleine lettertjes gelezen?
Dat gaat een hoop spam opleveren
En hop! iemand aan het doodgaan ofzoquote:
Snap je het verhaal al?quote:Op maandag 25 april 2011 00:01 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb twee foto's nu zelfs![]()
Wat een hottie!
Ik heb tien minuten gekeken en had al drie keer seksquote:Op maandag 25 april 2011 00:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En hop! iemand aan het doodgaan ofzo
Is het al vrijdag?quote:
Na het ESF krijg je de sterren.nl nieuwsbriefquote:Op maandag 25 april 2011 00:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ja, maar gelukkig zijn er vaak twee opties, de eerste algemene voorwaarden en de tweede de nieuwsbrief. Maar een nieuwsbrief van songfestival.nl vind ik toch niet erg om te ontvangen.
quote:Op maandag 25 april 2011 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Bruut, hij weet toch al dat soort inside info niet
[..]
Ingetje heeft Singstar thuis en daar zijn een paar van ons een keer gaan zingenquote:Op maandag 25 april 2011 00:03 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh, sorry dat ik je grap verpestte door door te vragen.
Er is geen seks en er wordt iets niet gesnaptquote:
Praat me bij!quote:Op maandag 25 april 2011 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik zei toch 'podium' en niet tribunequote:Op maandag 25 april 2011 00:03 schreef Greys het volgende:
En toch quote ik hem even zoquote:Op maandag 25 april 2011 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb tien minuten gekeken en had al drie keer seks
Dan nog is het niet logisch voor een 'buitenstaander' dat er een van ons op het podium staat, huh?quote:Op maandag 25 april 2011 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
Maar ik zei toch 'podium' en niet tribune
Maar dan is het ook niet logisch om te vragen waar ze op de tribune zitquote:Op maandag 25 april 2011 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan nog is het niet logisch voor een 'buitenstaander' dat er een van ons op het podium staat, huh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |