quote:Op zondag 24 april 2011 20:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik lees trouwens steeds "iedereen komt op TV Oranje" in de TT
Je loopt een jaar achter.quote:Op zondag 24 april 2011 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Dat zou leuk zijn, kunnen we shalalaliën met Sien
Is hij klaar?quote:Op zondag 24 april 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
De nieuwe oude auto van Ing zal de oldtimer zijn die Heer Ingetje knutselde
Hoezo? Je denkt dat Sien het nummer nooit meer zingt?quote:
Sien is out.quote:Op zondag 24 april 2011 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo? Je denkt dat Sien het nummer nooit meer zingt?
Leensliertenquote:Op zondag 24 april 2011 20:59 schreef Cat22 het volgende:
Greys, ik las trouwens hilarische verhalen van jullie sauna avontuur. Met slierten.![]()
Ga je mond spoelenquote:
quote:
quote:
Jup, motorisch welquote:Op zondag 24 april 2011 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je loopt een jaar achter.
[..]
Is hij klaar?
Het wachten is ook allllllllllllltijd op dezelfdenquote:Op zondag 24 april 2011 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, motorisch wel![]()
Nu meneer I. nog klaar zien te krijgen om mee te gaan.
Ik zit al weer een half uur te wachten
Wat een wijf is het toch he?quote:Op zondag 24 april 2011 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, motorisch wel![]()
Nu meneer I. nog klaar zien te krijgen om mee te gaan.
Ik zit al weer een half uur te wachten
Jullie weten iig zeker dat ik niet overdrijf als ik zoiets vertelquote:Op zondag 24 april 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Het wachten is ook allllllllllllltijd op dezelfden
Maar wel mijn wijffiequote:
quote:
Wat was nou die geweldig leuke naam die Tombo (dacht ik) laatst had zitten smurfen in de TT, van jouw vriend?quote:
Is een leuke filmquote:Op zondag 24 april 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
Iemand 'When in Rome' al gezien?
Ik heb de dvd en nog nooit gezienDenk dat ik hem ga op zetten.
Ter ere van Goodbye
Ik heb hem niet gezien Greysquote:Op zondag 24 april 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
Iemand 'When in Rome' al gezien?
Ik heb de dvd en nog nooit gezienDenk dat ik hem ga op zetten.
Ter ere van Goodbye
Slaap lekker Catquote:Op zondag 24 april 2011 22:22 schreef Cat22 het volgende:
En net als iedereen binnenkomt ga ik bedwaarts. Morgen gaat de wekker weer om half 7.![]()
Omdat er oude, zieke en gehandicapte mensen zijn die ook op feestdagen een helpende hand nodig hebben.quote:
Zwoegende Tomboquote:
Albert Pitrietquote:Op zondag 24 april 2011 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat was nou die geweldig leuke naam die Tombo (dacht ik) laatst had zitten smurfen in de TT, van jouw vriend?
Met het idee van APK en de vragen over je 1e dier en straat
Ah ja!quote:Op zondag 24 april 2011 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat er oude, zieke en gehandicapte mensen zijn die ook op feestdagen een helpende hand nodig hebben.
Kapotquote:
Qua behang afhalen af dan hequote:Op zondag 24 april 2011 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kapot
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, de woonkamer is afEn morgenochtend de slaapkamer
Ohw, aan het verbouwen?quote:Op zondag 24 april 2011 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kapot
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, de woonkamer is afEn morgenochtend de slaapkamer
Verhuizenquote:Op zondag 24 april 2011 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, aan het verbouwen?
Netjes! En dat met dit weer.
Jaaaaaaaaquote:
Aha!quote:Op zondag 24 april 2011 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
VerhuizenEn ik moet 22 mei over zijn, dus het zal wel moeten
Een bovenwoning in hetzelfde dorp als waar ik nu woonquote:
Oooohw, dus het wordt hele volksverhuizing door het hele landquote:Op zondag 24 april 2011 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een bovenwoning in hetzelfde dorp als waar ik nu woon
Prima, niks te klagen.quote:
Die wil ik zien!quote:Op zondag 24 april 2011 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Greys heeft foto's uit mijn blonde gay-serial-killer-periode gezien
OMGquote:Op zondag 24 april 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
S moest spelen met de band vandaag in Arnhem.
Op de terugweg reed hij nog even een stukje achter twee mede-bandleden aan.
En de voorste auto (van die mede-bandleden) krijgt net een scooter vol op de motorkapZe gingen gewoon door groen licht (S had achter ze ook nog gewoon groen) en die scooter vloog er met een tiefusgang bovenop. Die moet dus rood licht hebben gehad.
Gaat niet helemaal goed met de scooterrijder
Ik gun dit niemand hoor, maar hier in het dorp moet je ook haast als automobilist ogen in je achterhoofd hebben als je langs de school rijdt bv, die scooters vliegen echt overal vandaan voor je auto en verwachten maar dat jij remt.
quote:Op zondag 24 april 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
En de voorste auto (van die mede-bandleden) krijgt net een scooter vol op de motorkapZe gingen gewoon door groen licht (S had achter ze ook nog gewoon groen) en die scooter vloog er met een tiefusgang bovenop. Die moet dus rood licht hebben gehad.
Ik gun dit niemand hoor, maar hier in het dorp moet je ook haast als automobilist ogen in je achterhoofd hebben als je langs de school rijdt bv, die scooters vliegen echt overal vandaan voor je auto en verwachten maar dat jij remt.
Wat schrikkenquote:Op zondag 24 april 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |