Alle 2 tegelijk. Net als vorig jaarquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:56 schreef APK het volgende:
[..]
Maar de keuze wat te kijken zou toch gewoon duidelijk moeten zijn?
Ohw. Ik dacht dat het oranje-gedeelte overdrijving wasquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee, het is aandachttrekken. En overdrijving.
Neuh gewoon uit een Fok-index met smiliesquote:
Dat kan Benny vast wel even meteen fixenquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:05 schreef Cat22 het volgende:
Uhm.. die TT mag wel zonder mijn naam.Het hoeft niet meteen heel fok over.
Gaarne.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kan Benny vast wel even meteen fixen
Maak er maar 'Pisces29 komt op tv' vanquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
Dat kan Benny vast wel even meteen fixen
Sokkies verkopen achter het Wibra-kraampjequote:
Modden in andermans forum wordt niet overal gewaardeerd.quote:
Dus dan laat je iBenny het maar doen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:08 schreef Cat22 het volgende:
Modden in andermans forum wordt niet overal gewaardeerd.
Greys en Erik zijn er niet, en het gaat om jouw naamquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Modden in andermans forum wordt niet overal gewaardeerd.
Mag hij helemaal zelf weten.quote:
Dat was een vluggertje!quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys en Erik zijn er niet, en het gaat om jouw naamEn ik vermoed dat Benny weer even de hort op is
Ze worden vast niet boos als je het verandert hoorquote:
oh, okequote:Op zaterdag 23 april 2011 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh gewoon uit een Fok-index met smilies
Tal(entenjachten)quote:
Ik gok erop dat Erik en Greys het niet erg vinden en heb ze al iets alten weten. En anders geef ik de schuld aan jou en Vissie.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ze worden vast niet boos als je het verandert hoor![]()
Of moet ik Grees even sms'en?
Aha, vandaar het kijken naar twee programma's tegelijkquote:
Erik zit rozig in het park, Greys ligt rozig in het water. Ik zie geen problemenquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik gok erop dat Erik en Greys het niet erg vinden en heb ze al iets alten weten. En anders geef ik de schuld aan jou en Vissie.
Jaaaaaa, dan krijg ik straf!quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:13 schreef Cat22 het volgende:
Ik gok erop dat Erik en Greys het niet erg vinden en heb ze al iets alten weten. En anders geef ik de schuld aan jou en Vissie.
Ze zijn nog niet thuis, op het laatst kan van alles misgaan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Erik zit rozig in het park, Greys ligt rozig in het water. Ik zie geen problemen
Precies. En ergens komt het genre ook wel een beetje overeenquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:13 schreef APK het volgende:
[..]
Aha, vandaar het kijken naar twee programma's tegelijk
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet thuis, op het laatst kan van alles misgaan.
quote:
Je moet jouw toetsenbord schoonmakenquote:
I blame the kittehz.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:16 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Je moet jouw toetsenbord schoonmaken
De oude? De nieuwe? De Pisces29-komt-op-TV-variant?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Goeie TT, ik wilde hem al als suggestie doen
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:16 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Je moet jouw toetsenbord schoonmaken
Die laatste is toch geen TTquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:18 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
De oude? De nieuwe? De Pisces29-komt-op-TV-variant?
Wat is nou de TT?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Welke dan? De oude of de nieuwe? En iemand suggereerde die laatste wel.
De oude "Cat komt ... het oranje".quote:
Dankje Catquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[SC] #50 Iedereen komt op TV! In het oranje!
Ben je nou serieus?quote:
Deze?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
De TT krijgt een nieuwe naam. Ik zeg 'die wilde ik ook als suggestie doen'.
Om welke TT zou het dan gaan?
Dankje Bennyquote:
Ik wilde al vragen of APK instructies zat te geven.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Neen, ik ben je aan het plagen.
quote:
Ik snap er zelf ook geen reet van hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wilde al vragen of APK instructies zat te geven.
Dat geeft niet, je roept wel meer vanavond wat niet kloptquote:
Like what?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Dat geeft niet, je roept wel meer vanavond wat niet klopt
Iets over 3 SC'squote:
In principe lul ik over het algemeen maar wat, maar in dit geval nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Da's een belediging APK, die mag je haar aanrekenen.
Maar hoe bevalt het jou dan in 3 beppen?quote:
Dan mag je het haar zeker aanrekenen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:36 schreef APK het volgende:
[..]
In principe lul ik over het algemeen maar wat, maar in dit geval niet
Die andere heb ik uit MyAT gehaaldquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
Maar hoe bevalt het jou dan in 3 beppen?
Welterusten!quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:59 schreef Cat22 het volgende:
Jeuj ik mag morgen uitslapen. Tot half 9.Dus ik duik nu maar mijn bed in.
Trust.
Sauna!quote:
Ook nog om 23 uur?quote:Op zondag 24 april 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Sauna!
En dat was echt zalig zo met dit weerLekker buiten zwemmen enzo, helemaal niet koud boven water.
Heerlijk! Het is dat ik "preuts" ben en volgens de wet nog niet zelfstandig genoeg, anders zou ik zo meegaan. Misschien een keer 's avonds gaan zwemmen.quote:Op zondag 24 april 2011 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt! Het is nu nog steeds vrij warm buiten
DAT!quote:Op zondag 24 april 2011 00:14 schreef tombolafan het volgende:
GOODBYE, OOK AL ZIT JE IN ROME, HAPPY BIRTHDAY!![]()
![]()
Ik ben ook preutsquote:Op zondag 24 april 2011 00:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Heerlijk! Het is dat ik "preuts" ben en volgens de wet nog niet zelfstandig genoeg, anders zou ik zo meegaan. Misschien een keer 's avonds gaan zwemmen.
Yepquote:Op zondag 24 april 2011 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook preuts
Echt. Maar dat blote gebeuren dat vergeet je daar na 10 minuten al.
Bloot slaat dood enzo
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 24 april 2011 00:18 schreef Greys het volgende:
Ik vind het echt de hemel daar.
Al dat super aardige personeel
Al het eten en drinken is goddelijk
Al die baden en stoomdingen en sauna's
Gewoon een beetje in het zwembad hangen
En de klapper was toch wel in het donker zonder onderwaterverlichting in de warme jacuzzi zitten buiten onder een heldere hemel vol sterren
Nee, daar woon ik juist vlakbij maar daar wil ik niet heen.quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 00:20 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Heet jouw jullie sauna misschien Elysium?
En zijn alle sauna's naakt?quote:Op zondag 24 april 2011 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, daar woon ik juist vlakbij maar daar wil ik niet heen.
Dat is veel en veel te groot en massaal.
Deze is www.centredulac.nl in Pijnacker, die is echt fijn
Oh, je gaat omdat ze daar ook kapsalon hebbenquote:Op zondag 24 april 2011 00:21 schreef Greys het volgende:
Deze is www.centredulac.nl in Pijnacker, die is echt fijn
Wel vliegende, die vonden we ook tellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 24 april 2011 00:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel vliegende, die vonden we ook tellen
Hoe was de terugreis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Je eet ongezond en dat haal je er in de sauna weer vanaf Greys?quote:Op zondag 24 april 2011 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, je gaat omdat ze daar ook kapsalon hebben
En je komt niet ff zwaaien naar mij?quote:Op zondag 24 april 2011 00:28 schreef iBenny het volgende:
Ik kom Goodbye ook ff feliciteren
Gefeliciteerd Goodbye
Viel ie van de trap?quote:Op zondag 24 april 2011 00:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
De enige vallende ster vandaag was APK.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op zondag 24 april 2011 00:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Viel ie van de trap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 00:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Viel ie van de trap?Ik snap 'em nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Er valt niks te snappen flikkert!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 april 2011 00:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Er valt niks te snappen flikkert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij ook, het gaat om het principe, toch? :Fquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 00:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]Ik snapt hem wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Dat jaquote:Op zondag 24 april 2011 00:35 schreef Greys het volgende:
Een vallende ster als je van het zwembad trapje mietert ja
Ehm, ik kwam in het vorige topic met een simpele mededeling binnenstormen en bleef plakkenquote:Op zondag 24 april 2011 00:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Een keertje gaan kijken? Interesse? Vrienden hier? Wees welkom! Gezellig!![]()
Gezellig!quote:Op zondag 24 april 2011 00:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm, ik kwam in het vorige topic met een simpele mededeling binnenstormen en bleef plakken
quote:Op zondag 24 april 2011 00:35 schreef Greys het volgende:
Een vallende ster als je van het zwembad trapje mietert ja
Hij was er welquote:
Welke manier?quote:Op zondag 24 april 2011 00:40 schreef APK het volgende:
Maar euh, tombo....
Waarom ging je nou op die manier naar huis rijden?
Ze had wel haar badjas mee, maar niet de sliert om hem dicht te knopenquote:
Oh datquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 00:39 schreef Greys het volgende:
Dat hij niet wapperde wil niet zeggen dat we hem niet gezien hebben
Nu voel ik mij helemaal vereerdquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze had wel haar badjas mee, maar niet de sliert om hem dicht te knopen
quote:
Gelukkig hadden we weer een engel van een balie-dame en die had een sliert voor haarquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we weer een engel van een balie-dame en die had een sliert voor haar
Alleen maar engelen daarquote:Op zondag 24 april 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we weer een engel van een balie-dame en die had een sliert voor haar
Ik heb hem heul niet zo lang gezien/gesprokenquote:Op zondag 24 april 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
Tombo vond het nogal tegenvallen trouwens volgens mij, McWapper![]()
Ja, om die wappergast te laten denken dat je heel populair bentquote:Op zondag 24 april 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
Maar de eerste keer dat ik met Gb was en McWapper er de hele dag was heb ik toch ook gewoon gesmst?
Dat was de leen-sliert!quote:
Die ziet het niet hoor als we smsen, want dat mag alleen stiekem even met je kop in een locker. En dan moet ik altijd aan oh-oh denkenquote:Op zondag 24 april 2011 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, om die wappergast te laten denken dat je heel populair bent
Pijnacker ligt er praktisch naast, dus...quote:Op zondag 24 april 2011 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ziet het niet hoor als we smsen, want dat mag alleen stiekem even met je kop in een locker. En dan moet ik altijd aan oh-oh denken
Whut?quote:Op zondag 24 april 2011 00:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Pijnacker ligt er praktisch naast, dus...
Dikke mazzel dat het een matching kleur was, anders is het zoooooo'n fashion-riskquote:
OMGquote:Die ziet het niet hoor als we smsen, want dat mag alleen stiekem even met je kop in een locker. En dan moet ik altijd aan oh-oh denken
Ik kon kiezen uit een grijze of witte sliert.quote:Op zondag 24 april 2011 00:52 schreef APK het volgende:
[..]
Dikke mazzel dat het een matching kleur was, anders is het zoooooo'n fashion-risk
quote:OMG
De baliemedewerkster is een Angel in Disguise!quote:Op zondag 24 april 2011 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kon kiezen uit een grijze of witte sliert.
Pfieuw!
Jij had jouw eigen sliert toch gewoon hangen?quote:Op zondag 24 april 2011 00:54 schreef Greys het volgende:
Ik kon kiezen uit een grijze of witte sliert.
Pfieuw!
JA!quote:Op zondag 24 april 2011 00:55 schreef Greys het volgende:
Ik voelde me wel een pietsie populair toen de wildvreemde wapperdame me aansprak en zei dat McWapper het over me gehad had
Voor Tombo dan.quote:Op zondag 24 april 2011 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Jij had jouw eigen sliert toch gewoon hangen?
Kiezen voor Tombo, vlotje!quote:Op zondag 24 april 2011 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Jij had jouw eigen sliert toch gewoon hangen?
quote:Op zondag 24 april 2011 00:55 schreef Greys het volgende:
Ik voelde me wel een pietsie populair toen de wildvreemde wapperdame me aansprak en zei dat McWapper het over me gehad had
quote:Op zondag 24 april 2011 00:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JA!
"Ben jij een vriendin van McWapper?"
Hoe wist zij dan dat jij het was?quote:Op zondag 24 april 2011 00:55 schreef Greys het volgende:
Nou? Stiekem is dat toch zo?quote:Op zondag 24 april 2011 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
"Euh, nee?"
"Oh, want hij had het over je! Lang enzo en met lang donker haar! Dus ik dacht dat moest jij wel zijn. Hij had het over je alsof jullie elkaar al jaren kennen!"
Dat vroeg ik dus ookquote:Op zondag 24 april 2011 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe wist zij dan dat jij het was?
Vanwege die enorme papa-tattoo op je linkerborst?
Ze kon toch gewoon zelf kiezen?quote:Op zondag 24 april 2011 00:56 schreef Greys het volgende:
Kiezen voor Tombo, vlotje!
Ik mocht er eentje voor Tombo kiezen, terwijl zij hulllllllllllpeloos in de kleedkamer stond.
Sliertloos.
Het gros was kort en grijs haar.quote:Op zondag 24 april 2011 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vroeg ik dus ook
Maar lang en met lang donker haar had hij gezegd, kennelijk waren er daar niet zoveel van
Regelteef als ik ben stond ik al aan die balie nog voordat ze de kans kreegquote:Op zondag 24 april 2011 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ze kon toch gewoon zelf kiezen?
Oh nee, want dan zien ze je naakt
quote:Op zondag 24 april 2011 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Regelteef als ik ben stond ik al aan die balie nog voordat ze de kans kreeg
En voor mijquote:Op zondag 24 april 2011 01:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maar Tombo, ga je dan een uur rijden voor de sauna?
Als stringetje?quote:Op zondag 24 april 2011 01:01 schreef Greys het volgende:
Je had je sliert nog bijna mee naar huis gesmokkeld
Ik denk het laatstequote:Op zondag 24 april 2011 01:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jou in de sauna of jou in het algemeen?
quote:Op zondag 24 april 2011 01:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het laatste
Het is wonderlijk trouwens hoe dat werkt, zo'n sauna.
Want binnen vijf minuten liepen we in ons nakie alsof we elkaar al honderd keer naakt gezien haddenJe merkt het niet eens eigenlijk
'Drijven jouw tieten ook'?
Welterusten en tot morgen!quote:Op zondag 24 april 2011 01:08 schreef Greys het volgende:
En met deze wijze woorden ga ik mijn mand opzoeken.
![]()
Tombo, bedankt voor de leuke avond!![]()
Trusten allemaal!
Jij ook bedanktquote:Op zondag 24 april 2011 01:08 schreef Greys het volgende:
En met deze wijze woorden ga ik mijn mand opzoeken.
![]()
Tombo, bedankt voor de leuke avond!![]()
Trusten allemaal!
Jij ook al? Welterusten en tot morgen.quote:
Ik ben gewoon nog geen achttien.quote:Op zondag 24 april 2011 01:33 schreef APK het volgende:
Waarom ben jij eigenlijk volgens de wet niet zelfstandig genoeg, M-P?
Als je geen zin hebt om te antwoorden hoeft het niet hoor...
Dan mag je toch wel naar de sauna?quote:Op zondag 24 april 2011 02:03 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nog geen achttien.
Oh dat wist ik niet.quote:Op zondag 24 april 2011 02:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Grote kans niet alleen en/of met een "wildvreemd" iemand van FOK!.
Wat is dat nou weer voor vraag? Wat zijn dat nou weer voor vragen? Ik beroep me op mijn zwijgrecht.quote:Op zondag 24 april 2011 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet.
Zou je het wel kunnen betalen dan?
Awquote:Op zondag 24 april 2011 09:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisteren in het park superveel eendenkuikentjes. Was echt lief
.
Ja het was erg tofquote:
Gezelligquote:Op zondag 24 april 2011 10:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja het was erg tof. 5 flessen wijn voor 6 man
. Druifjes, aardbeitjes, stokbroodje, muziekje (al dan niet zelf gezongen
), van 14.00 tot 20.30 in het park geweest
.
Ja hoor, die hebben heerlijk geslapen en om half 1 waren ze weer weg.quote:Op zondag 24 april 2011 13:28 schreef Greys het volgende:
Erik, dat klinkt ook als een zalige dag!
Ing, waren de kindjes van je visite braaf dus?
Oh ideaal!quote:Op zondag 24 april 2011 13:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja hoor, die hebben heerlijk geslapen en om half 1 waren ze weer weg.
Toen zijn we samen nog maar ff buiten blijven zitten
Binnenkort ff een date plannen dan maar?quote:Op zondag 24 april 2011 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ideaal!
Tombo en ik kwamen allebei tot de conclusie gisteravond dat jij het ook heel fijn zou vinden daar in dat bubbelgedoeHet was weer hartstikke rustig, soms lagen we maar met zijn tweeën in het zwembad en dat op zaterdag met mooi weer
Ja!quote:Op zondag 24 april 2011 14:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Binnenkort ff een date plannen dan maar?
quote:Op zondag 24 april 2011 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Dan gaan we een hele dag, een zaterdag of zondag ofzo!
Zaterdag is het leukst, dan kan je de volgende dag nog lekker thuis uitsnurken.
Ja en neequote:Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
Greys; was jullie favoriete wapperaar er gister?
Behang stomen, want het begon toch los te latenquote:
Je balkon? Of welke tuin?quote:
Sterkte in de hitte! Je zult wel smelten daar ook zonder gordijnen enzo...quote:Op zondag 24 april 2011 17:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Behang stomen, want het begon toch los te laten
Sauna is er niks bij
En dat op zo'n bloedhete dag, huldequote:
Jaquote:Op zondag 24 april 2011 17:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sterkte in de hitte! Je zult wel smelten daar ook zonder gordijnen enzo...
Succesquote:Op zondag 24 april 2011 17:30 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er maar even hoor Ing, even soep en broodje en weer stomen![]()
![]()
Ik zie er op dit moment vier tegelijk van het voer eten, dus in elk geval nog vier van de vijfquote:
Oh dat is heerlijk dat de zolder de boel tegenhoudt.quote:Op zondag 24 april 2011 17:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Maar gelukkig zit mn zolder erboven, die houdt ook wel warmte tegen (daar is het heeeeeet), en ik kwam er achter dat mn slaapkamer heel koel is
Warmste pasen ooit en wie gaat behang stomen?quote:
Ik las:quote:Op zondag 24 april 2011 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie er op dit moment vier tegelijk van het voer eten
Bij ons is de slaapkamert ook lang koel te houden, maar de voorste 2 slaapkamers zijn nu al een helquote:Op zondag 24 april 2011 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is heerlijk dat de zolder de boel tegenhoudt.
En koele slaapkamers, een must bijna
Ja dat is Tomboooo, ja dat is Tombooooquote:Op zondag 24 april 2011 17:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Warmste pasen ooit en wie gaat behang stomen?
quote:Op zondag 24 april 2011 17:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja dat is Tomboooo, ja dat is Tomboooo
Heeft ie een spijkerbroek aan?quote:Op zondag 24 april 2011 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat die vijfde gewoon een beetje verlegen is
Daktuin.quote:Op zondag 24 april 2011 17:35 schreef Greys het volgende:
Je balkon? Of welke tuin?
En, bruin nu?
Ik heb de voortuin weer netjes gemaakt, al het onkruid weg en de visjes een hele berg vers water in de vijver gegeven en de helft van de vijverplantengroei weggehaald. Nu racen ze weer door de vijvert, daarvoor hadden ze daar geen plek meer voor![]()
1.85, moet je iets pakken en kun je er niet bij?quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 17:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heeft ie een spijkerbroek aan?Dan is t vast Lenny
Nee, maar kom je helpen behang afsteken?quote:Op zondag 24 april 2011 17:43 schreef APK het volgende:
1.85, moet je iets pakken en kun je er niet bij?
quote:Op zondag 24 april 2011 17:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heeft ie een spijkerbroek aan?Dan is t vast Lenny
Sinds vorig jaar heb ik een mooi zwart netje over den vijvert, sindsdien blijven er veel meer vissen leven!quote:Op zondag 24 april 2011 17:43 schreef APK het volgende:
[..]
Daktuin.
Het was echt een enorme teringzooi omdat ik altijd alles wat maar aan komt vliegen in een potje stop
Veel gesnoeid en dingen weggegooid en dan moet ik morgen nog aan het onkruid tussen de tegels en in de potten beginnen
En vreet die chagrijnige Reiger de visjes niet op?
Als je van vloekende en schuimbekkende mannen houdt....quote:Op zondag 24 april 2011 17:45 schreef tombolafan het volgende:
Nee, maar kom je helpen behang afsteken?
Wat slim!quote:Op zondag 24 april 2011 17:48 schreef Greys het volgende:
Sinds vorig jaar heb ik een mooi zwart netje over den vijvert, sindsdien blijven er veel meer vissen leven!
Bring it onquote:Op zondag 24 april 2011 17:48 schreef APK het volgende:
[..]
Als je van vloekende en schuimbekkende mannen houdt....
quote:
Als ik nu op mijn fiets stap kan ik om een uur of 12 in Heiloo zijnquote:
Ziet er mooi uitquote:Op zondag 24 april 2011 17:53 schreef Greys het volgende:
Het begint alweer ergens op te lijken.
Alleen dat onderste is een beetje dood-achtig
[ afbeelding ]
En fishie
[ afbeelding ]
Ja... nou... maar het wás zo mooi:quote:Op zondag 24 april 2011 17:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit![]()
Dat dorre spul kun je toch gewoon wegtrekken en vervangen door iets anders?
Kom maar met de trein, haal ik je van het stationquote:Op zondag 24 april 2011 17:55 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik nu op mijn fiets stap kan ik om een uur of 12 in Heiloo zijn
Is er trouwens een minimumlengte voor behang krassen?
quote:Op zondag 24 april 2011 17:57 schreef Greys het volgende:
En misschien moet ik het een beetje water geven ook
Oh, ik bedenk mij zojuist dat ik niet kan omdat ik mijn haar moet wassenquote:Op zondag 24 april 2011 17:58 schreef tombolafan het volgende:
Kom maar met de trein, haal ik je van het station
En dat niet, maar ik heb 1 grote trap en een kleintje, dus degene op het kleintje moet lang genoeg zijn
quote:Op zondag 24 april 2011 18:01 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik bedenk mij zojuist dat ik niet kan omdat ik mijn haar moet wassen
Kijk als ik dat dorre gebeuren (dor gebeurenquote:Op zondag 24 april 2011 18:00 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Mijn appelboom is afgelopen winter uit zijn pot geknapt en die kreeg dus ook te weinig water.
Alle bloesem kaput, dus geen appeltjes dit jaar
Sterkte!quote:Op zondag 24 april 2011 18:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]jij hebt heul geen haar
Dan ga ik wel alleen
Tot vanavond misschien!
Nog plenty hoorquote:
Werk ze!quote:Dan ga ik wel alleen
Tot vanavond misschien!
Misschien hoort het gewoon zo, dat het na de winter weer uitloopt en gaat bloeien?quote:Op zondag 24 april 2011 18:04 schreef Greys het volgende:
Kijk als ik dat dorre gebeuren (dor gebeuren) van dichtbij bekoekeloer zie ik:
[ afbeelding ]
Da's hoopvol, toch?
Het lijkt een enorme vijver zo, maar het is toch maar een meter breed oid?quote:En vanaf de zijkant ziet de vijvert er nu alweer echt prachtig uit
Rechts is dus dat dorre, achter die varens, maar dat zie je zo niet.
[ afbeelding ]
Door de planten er omheen lijkt hij groot, maar het is een klein vijvertje iddquote:Op zondag 24 april 2011 18:25 schreef APK het volgende:
Het lijkt een enorme vijver zo, maar het is toch maar een meter breed oid?
Gewoon de camera achter je hoofd houdenquote:Op zondag 24 april 2011 18:32 schreef Greys het volgende:
Hoe heb je die foto in godsnaam gemaakt APK?
Huh, is het in de voortuin?quote:Door de planten er omheen lijkt hij groot, maar het is een klein vijvertje idd
[ afbeelding ]
En toen het allemaal nog niet gegroeid was:
[ afbeelding ]
Hoezo niet?quote:Op zondag 24 april 2011 18:45 schreef APK het volgende:
En dat het een debieltje is durf je niet te zeggen in F&F?
Maar we deden toch hier de Flora en daar de Fauna vandaag?quote:Op zondag 24 april 2011 18:46 schreef Greys het volgende:
Hoezo niet?![]()
Ik denk dan ga jij weer krijsen (net als met die mobieltjesreclame) dat ik dubbel post
Jij je zin.quote:Op zondag 24 april 2011 18:48 schreef APK het volgende:
[..]
Maar we deden toch hier de Flora en daar de Fauna vandaag?
Ik vind het alweer te lang, volgende week weer tondjoezenquote:
Is pas de tweede wedstrijd die ik gekeken heb dit weekendquote:Op zondag 24 april 2011 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
En Arsene op de achtergrond, ik dacht dat je voetballoos was
Ik heb een seizoenskaart gehad, paar jaar in de Kuip gezetenquote:Op zondag 24 april 2011 18:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het alweer te lang, volgende week weer tondjoezen
[..]
Is pas de tweede wedstrijd die ik gekeken heb dit weekend
Ben jij nog fan van een bepaald team, of vind je voetbal gewoon leuk in het algemeen?
Of was het voor werk ofzo
Oeh! Even voelen buiten!quote:Op zondag 24 april 2011 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik voel een koele breeze, het lijkt wel af te koelen
Wacht, ik zie nu die grijze puntjes, bedoel je dat?quote:Op zondag 24 april 2011 19:03 schreef Greys het volgende:
Ik associeer APK helemaal niet met 'donker haar'.
Ah, nog bedankt voor vanmiddag danquote:Op zondag 24 april 2011 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb een seizoenskaart gehad, paar jaar in de Kuip gezetenEn ik kijk veel.
Grijs-blauwig geloof ikquote:Wat voor kleur ogen heb je bij je donkere haar? Het lijkt bijna groen in je Fobo.
Oh dat is wel heul mooi met donker haarquote:Op zondag 24 april 2011 19:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, nog bedankt voor vanmiddag dan
[..]
Grijs-blauwig geloof ik [ afbeelding ]
Greys heeft foto's uit mijn blonde gay-serial-killer-periode gezienquote:Op zondag 24 april 2011 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht, ik zie nu die grijze puntjes, bedoel je dat?
Nee, ik heb alleen foto's gezien met blond haar en zonder haarquote:Op zondag 24 april 2011 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wacht, ik zie nu die grijze puntjes, bedoel je dat?
Ahhhhhhh mag ik er daarvan eentje aan Pisces PMen?quote:Op zondag 24 april 2011 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Greys heeft foto's uit mijn blonde gay-serial-killer-periode gezien
Had je daar ook zo'n sportief lijf bij? Ik zie bij jou zo'n ultraslank wasbordje Wibra-stijl voor mequote:Op zondag 24 april 2011 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Greys heeft foto's uit mijn blonde gay-serial-killer-periode gezien
Dat was voor de continuïteit van een kort filmpje dat uiteindelijk iets langer werd zodat ik moest blijven blonderenquote:Op zondag 24 april 2011 19:06 schreef Greys het volgende:
Nee, ik heb alleen foto's gezien met blond haar en zonder haar
Maar dat blonde was ergens voor en met tegenzin, geloof ik. Toch, APK?
Ze wil jou niet eens een foto van zichzelf PM'enquote:Op zondag 24 april 2011 19:07 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhhh mag ik er daarvan eentje aan Pisces PMen?
Ik vond het niet eens misstaan, btw
Nee joh, ik ben een gezellige dikkerdquote:Op zondag 24 april 2011 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
Had je daar ook zo'n sportief lijf bij? Ik zie bij jou zo'n ultraslank wasbordje Wibra-stijl voor me
Nee da's waarquote:Op zondag 24 april 2011 19:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ze wil jou niet eens een foto van zichzelf PM'en
Alleen als ze jou een foto van zichzelf stuurtquote:Op zondag 24 april 2011 19:12 schreef Greys het volgende:
Nee da's waar
Maar nee dus?Want dan doe ik het niet.
Wanneer komt dat?quote:Op zondag 24 april 2011 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
Dit meen je niet, gaat Xander nou dat babyliedje van Glennis doen?![]()
Elkaars meuk aansmeren
Carlo en Irenequote:Op zondag 24 april 2011 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer komt dat?
Of dat was gister al geloof ik he?
Die had Bink altijd alquote:Op zondag 24 april 2011 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Carlo en Irene, is net af. Klonk voor geen meter.
Wat heeft Bink mega oren ineens![]()
Wat gaafquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 19:14 schreef Greys het volgende:
Mijn nieuwste collega trouwens van de week met dit mooie weer:
"Huh, heb jij een tattoo????"
Ben er kennelijk niet het type voor
quote:Op zondag 24 april 2011 20:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Kijkend naar je gedrag op FOK! is het voor mij bijna een schok dat je een tattoo hebt.
Greys is gewoon je nette alter-ego.quote:Op zondag 24 april 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Hij zit er al 18 jaar.
Eigenlijk ben ik een heel ordinaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir type.
quote:
Ik dacht juist aan een jonkie, maar idd nu je het zegtquote:
Hebbu een nieuwe oude auto?quote:Op zondag 24 april 2011 20:47 schreef Ingetje79 het volgende:
PaasCat![]()
Boortje, wat is ie toch mooi![]()
We gaan ff cruisen in de nieuwe oude auto, laterzzz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |