Ik vind het alweer te lang, volgende week weer tondjoezenquote:
Is pas de tweede wedstrijd die ik gekeken heb dit weekendquote:Op zondag 24 april 2011 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
En Arsene op de achtergrond, ik dacht dat je voetballoos was
Ik heb een seizoenskaart gehad, paar jaar in de Kuip gezetenquote:Op zondag 24 april 2011 18:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het alweer te lang, volgende week weer tondjoezen
[..]
Is pas de tweede wedstrijd die ik gekeken heb dit weekend
Ben jij nog fan van een bepaald team, of vind je voetbal gewoon leuk in het algemeen?
Of was het voor werk ofzo
Oeh! Even voelen buiten!quote:Op zondag 24 april 2011 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik voel een koele breeze, het lijkt wel af te koelen
Wacht, ik zie nu die grijze puntjes, bedoel je dat?quote:Op zondag 24 april 2011 19:03 schreef Greys het volgende:
Ik associeer APK helemaal niet met 'donker haar'.
Ah, nog bedankt voor vanmiddag danquote:Op zondag 24 april 2011 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb een seizoenskaart gehad, paar jaar in de Kuip gezetenEn ik kijk veel.
Grijs-blauwig geloof ikquote:Wat voor kleur ogen heb je bij je donkere haar? Het lijkt bijna groen in je Fobo.
Oh dat is wel heul mooi met donker haarquote:Op zondag 24 april 2011 19:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, nog bedankt voor vanmiddag dan
[..]
Grijs-blauwig geloof ik [ afbeelding ]
Greys heeft foto's uit mijn blonde gay-serial-killer-periode gezienquote:Op zondag 24 april 2011 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht, ik zie nu die grijze puntjes, bedoel je dat?
Nee, ik heb alleen foto's gezien met blond haar en zonder haarquote:Op zondag 24 april 2011 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wacht, ik zie nu die grijze puntjes, bedoel je dat?
Ahhhhhhh mag ik er daarvan eentje aan Pisces PMen?quote:Op zondag 24 april 2011 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Greys heeft foto's uit mijn blonde gay-serial-killer-periode gezien
Had je daar ook zo'n sportief lijf bij? Ik zie bij jou zo'n ultraslank wasbordje Wibra-stijl voor mequote:Op zondag 24 april 2011 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Greys heeft foto's uit mijn blonde gay-serial-killer-periode gezien
Dat was voor de continuïteit van een kort filmpje dat uiteindelijk iets langer werd zodat ik moest blijven blonderenquote:Op zondag 24 april 2011 19:06 schreef Greys het volgende:
Nee, ik heb alleen foto's gezien met blond haar en zonder haar
Maar dat blonde was ergens voor en met tegenzin, geloof ik. Toch, APK?
Ze wil jou niet eens een foto van zichzelf PM'enquote:Op zondag 24 april 2011 19:07 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhhh mag ik er daarvan eentje aan Pisces PMen?
Ik vond het niet eens misstaan, btw
Nee joh, ik ben een gezellige dikkerdquote:Op zondag 24 april 2011 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
Had je daar ook zo'n sportief lijf bij? Ik zie bij jou zo'n ultraslank wasbordje Wibra-stijl voor me
Nee da's waarquote:Op zondag 24 april 2011 19:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ze wil jou niet eens een foto van zichzelf PM'en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |