Ik ben ook preutsquote:Op zondag 24 april 2011 00:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Heerlijk! Het is dat ik "preuts" ben en volgens de wet nog niet zelfstandig genoeg, anders zou ik zo meegaan. Misschien een keer 's avonds gaan zwemmen.
Yepquote:Op zondag 24 april 2011 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook preuts
Echt. Maar dat blote gebeuren dat vergeet je daar na 10 minuten al.
Bloot slaat dood enzo
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 24 april 2011 00:18 schreef Greys het volgende:
Ik vind het echt de hemel daar.
Al dat super aardige personeel
Al het eten en drinken is goddelijk
Al die baden en stoomdingen en sauna's
Gewoon een beetje in het zwembad hangen
En de klapper was toch wel in het donker zonder onderwaterverlichting in de warme jacuzzi zitten buiten onder een heldere hemel vol sterren
Nee, daar woon ik juist vlakbij maar daar wil ik niet heen.quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 00:20 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Heet jouw jullie sauna misschien Elysium?
En zijn alle sauna's naakt?quote:Op zondag 24 april 2011 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, daar woon ik juist vlakbij maar daar wil ik niet heen.
Dat is veel en veel te groot en massaal.
Deze is www.centredulac.nl in Pijnacker, die is echt fijn
Oh, je gaat omdat ze daar ook kapsalon hebbenquote:Op zondag 24 april 2011 00:21 schreef Greys het volgende:
Deze is www.centredulac.nl in Pijnacker, die is echt fijn
Wel vliegende, die vonden we ook tellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 24 april 2011 00:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel vliegende, die vonden we ook tellen
Hoe was de terugreis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Je eet ongezond en dat haal je er in de sauna weer vanaf Greys?quote:Op zondag 24 april 2011 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, je gaat omdat ze daar ook kapsalon hebben
En je komt niet ff zwaaien naar mij?quote:Op zondag 24 april 2011 00:28 schreef iBenny het volgende:
Ik kom Goodbye ook ff feliciteren
Gefeliciteerd Goodbye
Viel ie van de trap?quote:Op zondag 24 april 2011 00:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
De enige vallende ster vandaag was APK.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 24 april 2011 00:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Viel ie van de trap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 00:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Viel ie van de trap?Ik snap 'em nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |