Ze had wel haar badjas mee, maar niet de sliert om hem dicht te knopenquote:
Oh datquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 00:39 schreef Greys het volgende:
Dat hij niet wapperde wil niet zeggen dat we hem niet gezien hebben
Nu voel ik mij helemaal vereerdquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze had wel haar badjas mee, maar niet de sliert om hem dicht te knopen
quote:
Gelukkig hadden we weer een engel van een balie-dame en die had een sliert voor haarquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we weer een engel van een balie-dame en die had een sliert voor haar
Alleen maar engelen daarquote:Op zondag 24 april 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we weer een engel van een balie-dame en die had een sliert voor haar
Ik heb hem heul niet zo lang gezien/gesprokenquote:Op zondag 24 april 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
Tombo vond het nogal tegenvallen trouwens volgens mij, McWapper![]()
Ja, om die wappergast te laten denken dat je heel populair bentquote:Op zondag 24 april 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
Maar de eerste keer dat ik met Gb was en McWapper er de hele dag was heb ik toch ook gewoon gesmst?
Dat was de leen-sliert!quote:
Die ziet het niet hoor als we smsen, want dat mag alleen stiekem even met je kop in een locker. En dan moet ik altijd aan oh-oh denkenquote:Op zondag 24 april 2011 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, om die wappergast te laten denken dat je heel populair bent
Pijnacker ligt er praktisch naast, dus...quote:Op zondag 24 april 2011 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ziet het niet hoor als we smsen, want dat mag alleen stiekem even met je kop in een locker. En dan moet ik altijd aan oh-oh denken
Whut?quote:Op zondag 24 april 2011 00:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Pijnacker ligt er praktisch naast, dus...
Dikke mazzel dat het een matching kleur was, anders is het zoooooo'n fashion-riskquote:
OMGquote:Die ziet het niet hoor als we smsen, want dat mag alleen stiekem even met je kop in een locker. En dan moet ik altijd aan oh-oh denken
Ik kon kiezen uit een grijze of witte sliert.quote:Op zondag 24 april 2011 00:52 schreef APK het volgende:
[..]
Dikke mazzel dat het een matching kleur was, anders is het zoooooo'n fashion-risk
quote:OMG
De baliemedewerkster is een Angel in Disguise!quote:Op zondag 24 april 2011 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kon kiezen uit een grijze of witte sliert.
Pfieuw!
Jij had jouw eigen sliert toch gewoon hangen?quote:Op zondag 24 april 2011 00:54 schreef Greys het volgende:
Ik kon kiezen uit een grijze of witte sliert.
Pfieuw!
JA!quote:Op zondag 24 april 2011 00:55 schreef Greys het volgende:
Ik voelde me wel een pietsie populair toen de wildvreemde wapperdame me aansprak en zei dat McWapper het over me gehad had
Voor Tombo dan.quote:Op zondag 24 april 2011 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Jij had jouw eigen sliert toch gewoon hangen?
Kiezen voor Tombo, vlotje!quote:Op zondag 24 april 2011 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Jij had jouw eigen sliert toch gewoon hangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |