Er valt niks te snappen flikkert!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 april 2011 00:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Er valt niks te snappen flikkert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij ook, het gaat om het principe, toch? :Fquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 00:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]Ik snapt hem wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat jaquote:Op zondag 24 april 2011 00:35 schreef Greys het volgende:
Een vallende ster als je van het zwembad trapje mietert ja
Ehm, ik kwam in het vorige topic met een simpele mededeling binnenstormen en bleef plakkenquote:Op zondag 24 april 2011 00:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Een keertje gaan kijken? Interesse? Vrienden hier? Wees welkom! Gezellig!![]()
Gezellig!quote:Op zondag 24 april 2011 00:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm, ik kwam in het vorige topic met een simpele mededeling binnenstormen en bleef plakken
quote:Op zondag 24 april 2011 00:35 schreef Greys het volgende:
Een vallende ster als je van het zwembad trapje mietert ja
Hij was er welquote:
Welke manier?quote:Op zondag 24 april 2011 00:40 schreef APK het volgende:
Maar euh, tombo....
Waarom ging je nou op die manier naar huis rijden?
Ze had wel haar badjas mee, maar niet de sliert om hem dicht te knopenquote:
Oh datquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 00:39 schreef Greys het volgende:
Dat hij niet wapperde wil niet zeggen dat we hem niet gezien hebben
Nu voel ik mij helemaal vereerdquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze had wel haar badjas mee, maar niet de sliert om hem dicht te knopen
quote:
Gelukkig hadden we weer een engel van een balie-dame en die had een sliert voor haarquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we weer een engel van een balie-dame en die had een sliert voor haar
Alleen maar engelen daarquote:Op zondag 24 april 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we weer een engel van een balie-dame en die had een sliert voor haar
Ik heb hem heul niet zo lang gezien/gesprokenquote:Op zondag 24 april 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
Tombo vond het nogal tegenvallen trouwens volgens mij, McWapper![]()
Ja, om die wappergast te laten denken dat je heel populair bentquote:Op zondag 24 april 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
Maar de eerste keer dat ik met Gb was en McWapper er de hele dag was heb ik toch ook gewoon gesmst?
Dat was de leen-sliert!quote:
Die ziet het niet hoor als we smsen, want dat mag alleen stiekem even met je kop in een locker. En dan moet ik altijd aan oh-oh denkenquote:Op zondag 24 april 2011 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, om die wappergast te laten denken dat je heel populair bent
Pijnacker ligt er praktisch naast, dus...quote:Op zondag 24 april 2011 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ziet het niet hoor als we smsen, want dat mag alleen stiekem even met je kop in een locker. En dan moet ik altijd aan oh-oh denken
Whut?quote:Op zondag 24 april 2011 00:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Pijnacker ligt er praktisch naast, dus...
Dikke mazzel dat het een matching kleur was, anders is het zoooooo'n fashion-riskquote:
OMGquote:Die ziet het niet hoor als we smsen, want dat mag alleen stiekem even met je kop in een locker. En dan moet ik altijd aan oh-oh denken
Ik kon kiezen uit een grijze of witte sliert.quote:Op zondag 24 april 2011 00:52 schreef APK het volgende:
[..]
Dikke mazzel dat het een matching kleur was, anders is het zoooooo'n fashion-risk
quote:OMG
De baliemedewerkster is een Angel in Disguise!quote:Op zondag 24 april 2011 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kon kiezen uit een grijze of witte sliert.
Pfieuw!
Jij had jouw eigen sliert toch gewoon hangen?quote:Op zondag 24 april 2011 00:54 schreef Greys het volgende:
Ik kon kiezen uit een grijze of witte sliert.
Pfieuw!
JA!quote:Op zondag 24 april 2011 00:55 schreef Greys het volgende:
Ik voelde me wel een pietsie populair toen de wildvreemde wapperdame me aansprak en zei dat McWapper het over me gehad had
Voor Tombo dan.quote:Op zondag 24 april 2011 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Jij had jouw eigen sliert toch gewoon hangen?
Kiezen voor Tombo, vlotje!quote:Op zondag 24 april 2011 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Jij had jouw eigen sliert toch gewoon hangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |