quote:Op zondag 24 april 2011 00:55 schreef Greys het volgende:
Ik voelde me wel een pietsie populair toen de wildvreemde wapperdame me aansprak en zei dat McWapper het over me gehad had
quote:Op zondag 24 april 2011 00:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JA!
"Ben jij een vriendin van McWapper?"
Hoe wist zij dan dat jij het was?quote:Op zondag 24 april 2011 00:55 schreef Greys het volgende:
Ik voelde me wel een pietsie populair toen de wildvreemde wapperdame me aansprak en zei dat McWapper het over me gehad had
Nou? Stiekem is dat toch zo?quote:Op zondag 24 april 2011 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
"Euh, nee?"
"Oh, want hij had het over je! Lang enzo en met lang donker haar! Dus ik dacht dat moest jij wel zijn. Hij had het over je alsof jullie elkaar al jaren kennen!"
Dat vroeg ik dus ookquote:Op zondag 24 april 2011 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe wist zij dan dat jij het was?
Vanwege die enorme papa-tattoo op je linkerborst?
Ze kon toch gewoon zelf kiezen?quote:Op zondag 24 april 2011 00:56 schreef Greys het volgende:
Kiezen voor Tombo, vlotje!
Ik mocht er eentje voor Tombo kiezen, terwijl zij hulllllllllllpeloos in de kleedkamer stond.
Sliertloos.
Het gros was kort en grijs haar.quote:Op zondag 24 april 2011 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vroeg ik dus ook
Maar lang en met lang donker haar had hij gezegd, kennelijk waren er daar niet zoveel van
Regelteef als ik ben stond ik al aan die balie nog voordat ze de kans kreegquote:Op zondag 24 april 2011 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ze kon toch gewoon zelf kiezen?
Oh nee, want dan zien ze je naakt
quote:Op zondag 24 april 2011 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Regelteef als ik ben stond ik al aan die balie nog voordat ze de kans kreeg
En voor mijquote:Op zondag 24 april 2011 01:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maar Tombo, ga je dan een uur rijden voor de sauna?
Als stringetje?quote:Op zondag 24 april 2011 01:01 schreef Greys het volgende:
Je had je sliert nog bijna mee naar huis gesmokkeld
Ik denk het laatstequote:Op zondag 24 april 2011 01:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jou in de sauna of jou in het algemeen?
quote:Op zondag 24 april 2011 01:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het laatste
Het is wonderlijk trouwens hoe dat werkt, zo'n sauna.
Want binnen vijf minuten liepen we in ons nakie alsof we elkaar al honderd keer naakt gezien haddenJe merkt het niet eens eigenlijk
'Drijven jouw tieten ook'?
Welterusten en tot morgen!quote:Op zondag 24 april 2011 01:08 schreef Greys het volgende:
En met deze wijze woorden ga ik mijn mand opzoeken.
![]()
Tombo, bedankt voor de leuke avond!![]()
Trusten allemaal!
Jij ook bedanktquote:Op zondag 24 april 2011 01:08 schreef Greys het volgende:
En met deze wijze woorden ga ik mijn mand opzoeken.
![]()
Tombo, bedankt voor de leuke avond!![]()
Trusten allemaal!
Jij ook al? Welterusten en tot morgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben gewoon nog geen achttien.quote:Op zondag 24 april 2011 01:33 schreef APK het volgende:
Waarom ben jij eigenlijk volgens de wet niet zelfstandig genoeg, M-P?
Als je geen zin hebt om te antwoorden hoeft het niet hoor...
Dan mag je toch wel naar de sauna?quote:Op zondag 24 april 2011 02:03 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nog geen achttien.
Oh dat wist ik niet.quote:Op zondag 24 april 2011 02:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Grote kans niet alleen en/of met een "wildvreemd" iemand van FOK!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |